Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. O masina abia cumparata si cu antigel peste tot sub capota NU SE MAI CONDUCE. In prima postare zici ca antigelul dispare fara urma iar mai sus ai spus ca antigelul era peste tot.. Avand in vedere experienta ..initiala, nu inteleg cum ai putut sa crezi ca e doar un incident de trecut cu vederea? Aici nu te judec pe tine ci atitudinea incorecta. Incerc sa corectez ceva ce e absolut incorect abordat cel putin din punctul meu de vedere.. Ungerea, racirea si franele masini sunt cele trei lucruri absolute critice care o data scapate de sub control (defectiuni la ele..) trebuie cautata cauza si eliminata cat mai curand posibil. Eu de acolo nu plecam cu masina pe rotile ei.. daca sarea antigelul.. Ventilatorul motorului gripat la 160k km? Asta e un alt semn de masina care nu "spune" decat abuz si neglijenta... Pacat a nu ai putut sa o dai inapoi de indata ce ai observat problemele. Dar asa e cu samsarii, au spus altii mult mai bine..
  3. throw

    Alegere X3 G01

    Am gasit datele astea la Seria 3 pana la urma. Ai 252 cai maximum output cu cele doua motoare la care se mai adauga 41cai pe modu extraboost.
  4. Cred ca mergi pe un drum fara iesire.. sau iesirea (rezolvarea) s-ar putea sa nu fie cea dorita.. Sau daca intentia e sa cumperi nou si sa rezolvi asa problema tot cam dealerul iti poate aduce exact ce ai avut.. Daca iei doar culoarea si mergi oriunde altundeva .. s-ar putea sa fie alta nuanta sub aceiasi denumire. Iti sugerez in schimb sa cauti sa revopsesti elementul cu spray dedicat. pentru plastic.. si sa cauti nuanta cea mai (foarte) apropiata sau exact, in functie de cum percepi tu culorile.. Asa cred ca iesi cel mai ieftin. Cel mai scump fiind la dealer. Sau cauta sa vezi daca gasesti din nou o nuanta foarte apropiata de culoarea originala, de data asta film.. colmatare.. Astea sunt sugestiile mele.
  5. Today
  6. banuiesc ca se refera la optiunea de avertizare cu led in oglinda. eu alta optiune de unghi mort nu stiu. si pe partea pasagerului BMW nu mai pune sticla electrocromica, doar cea interioara si stanga, probail o masura de siguranta si de reducere costuri.
  7. sskkaa

    Alegere X3 G01

    Pentru intrebarea ta, fa un test dyno, si o sa vezi acolo poate, in rest... nu cred ca exista cifre pentru cati cai ai in functie de modul selectat
  8. Sa inteleg ca te-ai uitat si la alte Guri si ai vazut ca oglinda de pe partea pasagerului e curba pe coltul exterior. Bine-nteles ca poti sa iti pui oglinda cu unghi mort.. dar nu stiu cat o sa te ajute.. ca o aa vezi masini si de pe banda alaturata benzii pe care o vezi de obicei.. (bine pe autostrazi cu multe benzi..) si s-ar putea sa fii confuz la schimbarea benzilor! Unghiul mort din cate stiu eu e in spatele soferului (chiar in spatele lui) nu pe partea pasagerului. Pe partea pasagerului se vede (vezi)cam tot ce se intampla pe partea aceea a masinii; fara aceea "intrerupere"..
  9. Suspectez ca acel contract, incheiat direct cu proprietarul german, este in fapt un act masluit de samsar. Adica, foarte probabil un act nul. Daca fostul proprietar nu are un nume gen Elvis Lăutaru sau Hassan Abdullah, sunt foarte sceptic ca un neamt a semnat un act de vanzare cumparare in alb si l-a inmanat cu deplina incredere unui samsar din Timisoara. Iti recomand ca la urmatoarea masina sa elimini complet orice samsar din ecuatie.
  10. Nu a fost precizat in acte samsarul, masina pare sa aiba km reali aratand estetic foarte bine atat interior cat si exterior, mai avea facturi de la ultimele schimburi din germania in anul 2020 (147k km) eu am achiziționat-o in jurul 160k km plus ca distributia este cea originala si este in stare buna. Plus verificari pe anumite platforme online. Data viitoare voi fi mai precaut si voi merge cu masina la un service local pentru o verificare.
  11. throw

    Alegere X3 G01

    Ii stiu pe baieti dar nu imi raspunde chiar la intrebare.
  12. La drum intins, atat timp cat nu mergi ca melcul, un motor in stare tehnica buna nu are nevoie de ventilator pentru a se raci. Presupun ca acel incident la 100Km de Timisoara a fost pe sosea, nu in trafic bara la bara intr-o localitate. Rezulta ca motorul deja avea o problema tehnica atunci cand ai cumparat masina. Trebuia imediat sa faci o constatare in prmul service autorizat BMW de pe drum, apoi sa te indrepti impotriva vanzatorului. Proprietarul din Germania stie? L-ai cunoscut cand ai facut actele, sau totul s-a desfasurat pe nevazute, prin intermedierea samsarului? Inteleg ca, din punct de vedere legal, samsarul nici nu apare in aceasta tranzactie. A semnat semnsarul vreo hartie pentru banii pe care i-ai platit? L-ai platit cash, sau prin banca? O lectie de viata importanta, pentru noi toti: o masina nu se cumpara niciodata de la un samsar. Mai ales daca vinde ca persoana fizica, nu firma (dealer auto). Nu doar ca nu esti protejat de lege impotriva defectelor ascunse, dar in plus exista riscul ca masina sa aibe si alte probleme - cel mai frecvent, rulaj masluit. Apropos, rulajul masinii este mentionat in contractul de vanzare-cumparare?
  13. Si am uitat sa menționez ca am facut actele direct cu proprietarul din Germania.
  14. Masina o am de 2 luni, am cumparat o de la Timisoara si am venit cu ea pe roti pana in Pitesti. Dupa 100km mi-a dat in bord martorul de antigel, cand am oprit si am deschis capota era antigelul sarit peste tot si tin sa precizez ca am mers incet cu ea neștiind cand a avut ultimele schimburi facute. Cat am mai verificat acolo pe moment nici electroventilatorul nu functiona (era gripat), l am facut sa functioneze dupa ce l-am miscat si batut de cateva ori, am zis ca a fiert apa ca nu functiona ventilatorul. Am ajuns la Pitesti dupa inca aprox 400km a functionat bine si urmatoarea zi cand am pornit-o din nou martorul de antigel si de atunci a pierdut din ce in ce mai mult. Am sunat fostul proprietar, mi-a explicat ca el nu cunoaste problemele cu antigelul si ca masina a stat in ultimii 4 ani (era samsar si el doar a adus o in tara din germania).
  15. @Shep86 Multumesc pentru link / brosura, face chiar referire la cum am eu: UPHOLSTERIES: Nevada leather Oyster with Orange/Black piping, inseamna ca am scaunele sport ?
  16. @bimmer90f30 Am reusit sa ii dau de cap si sa gasesc culoarea care este Leather "Nevada/oyster" welt,yellow/black deci ar fi Nevada Oyster. La plasticul care are aceasi culoare de langa schimbator am un defect/stricăciune de culoare ca si cum ar fi ciobit si as dori sa il revopsesc. Acuma trebuie sa caut culoare respectiv un kit de culoare si vopsire pe net.
  17. https://www.bmwbrochures.co.uk/0114/BMW_X1_E84_LCI/files/inc/701e6599f6.pdf
  18. Toate cele trei variante exprimate de mecanici sunt plauzibile. Trebuie inspectat motorul, pentru a stabili cauza reala. De cat timp ai masina? Daca nu ai chinuit motorul si daca nu esti ghinionist de felul tau, nu ar fi de mirare ca proprietarul anterior sa fi cunoscut aceasta problema - si poate exact de aceea a vandut masina. Din pacate, se intampla frecevnt ca o masina sa fie vanduta cu defectiuni ascunse. Daca ai cumparat masina de la un dealer auto, poti invoca art. 9 alin (5) din OUG 140 / 2021. Daca ai cumparat-o de la o persoana fizica, este complicat sa mai poti face ceva.
  19. Trebuie desfacut motorul pentru a pune un diagnostic 100% corect. Totusi, din experienta iti pot spune ca zgomotul este produs de pinionul dintre arborele cotit si cel de echilibrare care si-a făcut joc. Acel pinion se poate regla/inlocui, dupa caz.
  20. eu nu am optounea de unghi mort dar am heliomat. oglinda de la pasager nu are heliomat. dar mi se pare aiurea sa nu aibe unghiul mort
  21. Salutare tuturor! Am un seria 1 e82 motor n47 de 177cp recent achiziționat si face presiune foarte mare in vasul de expansiune si pierde antigelul fara urma. Masina are 160k km si motorul merge in parametrii normali, nu scoate fum, nu amesteca antigel cu ulei. Am mers aprox 2000km de cand am luat masina, la inceput completam destul de rar cu antigel dar de putin timp am ajuns sa completez chiar de 2 ori pe zi. Pana acum am schimbat radiatorul (cel de pe masina era fisurat si umflat), am verificat racitorul de gaze. De la mai multi mecanici mi-au fost date 3 variante: garnitura de chiulasa, chiulasa fisurata sau camasa (blocul motor) In 2 săptămâni sunt programat la service sa verifice chiulasa si as vrea sa stiu la ce sa ma astept. A mai avut cineva probleme asemanatoare? Multumesc anticipat!
  22. @DanielPaul Avand in vedere platforma (F36) si modul de manifestare, verifica daca nu cumva este problema descrisa la link-ul: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/205902-recall-0032740200-suruburi-aluminiu-caseta-directie-bmw-f20-f21-f22-f23-f30-f31-f32-f33-f34-f36/
  23. Salutare tuturor! Dețin un BMW X6 G06, an 2021, mild-hybrid diesel, iar de ceva timp am observat un comportament ciudat la motor. Din când în când, apare un zgomot ciudat, însoțit de trepidații vizibile ale mașinii, ca și cum motorul nu ar învârti rotund. Zgomotul pare să provină din zona gurii de ventilație de lângă radiator, însă nu sunt sigur dacă vine de acolo! IMG_5958.mov A mai întâlnit cineva această problemă?
  24. Yesterday
  25. Salut, am si eu aceeasi problema la un f36 se aude doar la cald. A reusit cineva sa rezolve problema?
  26. Am functia de unghi mort si heliomata pe partea stanga dar pe dreapta nu am nici unghi mort nici heliomat.Sa fie sticla schimbata? Sau pot sa pun sticla cu unghi mort si sa functioneze?daca puteti sa mi spuneti ce trebuie facut
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.