All Activity
- Past hour
-
Marius123 joined the community
- Today
-
Pai nu poti schimba cablurile intre ele, original/chinezarie?
-
Der_BMW_5er_Touring_-_Preisliste_für_Deutschland..PDF Asta e catalogul pentru G31 din Noiembrie 2022 pentru Deutschland. Cum masina mea e din 2022 si produsa pentru Germania, asta e practic perfect pentru ce am eu. Si acelasi lucru pentru G30 din Aprilie 2022. 2022-04_preisliste_bmw_5er-limousine.pdf Daca esti chiar in cautare de un G30/G31 bun, o sa te distrezi cateva ore studiind.
-
Te-am înțeles perfect. Sigur, poți să îmi lași catalogul să mă uit peste. Aproximativ cam știu ce vreau de la mașină.
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
mgi replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Intre timp, la chinezi... https://restofworld.org/2025/china-electric-vehicle-bidirectional-charging/- 3682 replies
-
- 1
-
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Asta cu siguranta este adevarat, pe mine nu ma deranjeaza nici una si nici alta, dar pe autostrada, trebuie sa alimentezi cam la 450 km parcursi. Iar portbagajul e mai sus cu cam 7-8cm, deci nu mai ai buza deloc inspre jos. Eu aparent ma descurc perfect cu ambele. Aici fie era defecta acea masina, fie putem discuta de ce mod. Daca mergi in eco pro si faci kickdown, ezita, dar asa e normal, ca nu vrea sa exagereze prea mult cu acceleratia. Daca esti pe modul electric e si mai pronuntata. Pe hibrid normal nu mai se simte, iar pe sport, vrea sa zboare oricum. Si nu mai vorbesc de sport+ si altele. In schimb, la mine la G31, dotarile includ multe din cauza ca e 530e, fiind standard doar pe 530e. Daca vrei iti dau un catalog cu dotarile pentru facelift sa poti compara ce e standard si ce nu.
-
Eu spun doar ce am mai citit pe alte forumuri, deci nu pot spune concret daca e așa. Îți las aici ce zicea un băiat cu un 530e “la trecerea dintre modul electric și cel pe benzină (sau invers), am observat sacadări sau ezitări ușoare, Uneori apar erori la încărcare (alimentare slabă sau stopată), cauzate de alimentatorul încorporat sau de hardware-ul de încărcare“ Sincer, aș alege un 530i pentru sportivitate, dar în același timp, circulând mult și în oraș, un 530e clar ar fi mai convenabil la consum. Ce am înțeles iarăși la 530e că ar avea rezervorul și portbagajul ceva mai mic, ca modelele pe benzină.
-
uat? ce probleme? sa-i spun si la 530e-ul meu, ca el nu a aflat inca.
- Yesterday
-
Liviu Filip started following Achiziționare BMW G30 - sfaturi!
-
Vă salut! Așa cum scrie în titlu, doresc să achiziționez un BMW seria 5, G30. 2019-2021. Modelele care mă interesează sunt 520i și 530i. Inițial mă gândeam gândeam și la un 530e, dar am înțeles din ce am mai citit ici colo că de-obicei sunt probleme la schimbarea cuplului dintre electric și benzină, sau dacă bateria este utilizată, gen nu mai are aceeași autonomie. Ce sfaturi îmi puteți oferii, păreri pro și contra, probleme întâlnite la modele menționare. Au aceeași “bubă” cu distribuția ca motoarele N20? Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.
-
andrusandrei joined the community
-
-
cablul ala are 2 capete
-
Nu stiu cum de ati-au aparut unele dinte dotari! Nu am scaune cu memorie, nu am incalzire auxiliara, nu am alarma. Nu am EDC, ornamentele interioare sunt aluminiu satinat. Si asta e de pe arc 06WB sunt cele full digitale? Daca da, nici de alea nu am. Oare de ce apare asa? Oricum multumesc! Ma gandesc si te contactez! Sau in privat?
-
rabanne1 started following Vibratie F10 de la 80kmh
-
Salut tuturor! Masina in cauza un F10 525xd 2.0 218 automat, atunci cand depasesc 80kmh se simte o vibratie in caroserie destul de tare, misca si parasolarele daca le las in jos. Vibratia se manifesta si pe accelerare si pe decelerare si daca scot cutia pe N. Am schimbat planetare fata, rulmenti fata, grup fata reconditionat. Cutia mi se pare ca schimba bine, pana sa ating 80 la ora nu am nici un simptom, e liniste totala. Trec cu ea prin toate vitezele care mi le permite de la 80 in sus si nici o schimbare. Am verificat si indreptat rotile am schimbat si cauciucuri. Flansa cardan de cauciuc am schimbat o, mai urmeaza sa schimb rulmentul intermediar. Ceva pareri? De asemenea in mers cand apas pe acceleratie se aude ca un huruit 1 secunda la fel si cand ridic piciorul de pe acceleratie.
-
rabanne1 joined the community
-
Intretinerea unui BMW in service BMW costa.
-
Problema buton inchidere hayon bmw g21
bimmer90f30 replied to catalinsam's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Foarte probabil e butonul defect. Se gaseste la dealer. Sau poti incerca dezmembrari. -
mrsgbrlccs started following Android Auto
-
Salut. F34 cu NBT EVO. vreau să-i pun modul de android auto. Comandat de la chinez cutiuța, primit, incercat sa montez, nu se potrivește cablul LVDS. Incerc de 3 zile să îl fac pe chinez sa înțeleagă că nu mi se potrivește cablul LVDS dar parcă e turc. Sau sunt eu turc? Va arăt poze cu problema. Deci cablul original LVDS e îndoit la 90grade in jos. Si intră între taburile unde se clipseaza ecranul. Cablul chinez e îndoit la 90grade spre dreapta și nu pot pune ecranul la loc că nu are loc de cablu sa intre în suporți. Sunt eu nebun si nu reușesc să-l bage sau e turc chinezul? Cineva care a mai montat cutiuțe de-astea Android auto poate să-mi confirme una sau alta?
-
catalinsam started following Problema buton inchidere hayon bmw g21
-
Salut, am un bmw g21 din 2020, butonul de inchidere portbagaj de pe hayon nu mai actioneaza decat cateodata, am incercat sa-l scot si sa bag iarasi mufa dar tot acelasi lucru face, doar cand are el chef. Precizez ca hayonul se inchide/deschide/functioneaza din cheie si fata de usa! Are careva vreo idee ce ar putea avea?
-
Romulus started following Achiziționare BMW G30 - sfaturi!
-
MyKe started following E60 Zgomot metalic spate
-
E60 Zgomot metalic spate
MyKe replied to Cătălin Candidatu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Dacă zici că zgomotul a apărut după schimbarea saboților, ar merita demontate discurile spate pentru verificare. -
@bimmer90f30 da mi-au trimis video. se vede clar ca e curs, acuma cat o curs/curge nu se stie, e clar ca e o problema acolo dar nu stiu cat de mare, Bmw sunt doarte panicarzi si pe banii mei ar schimba toata masina de arcuri nu au spus nimic, si par ok. am mai contactat un service, pentru o estimare , pretul bmw mi se pare din alta lume.
-
E60 Zgomot metalic spate
Cătălin Candidatu replied to Cătălin Candidatu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Asta s-a și întâmplat. După ce a fost zguduită din toate încheieturile nu s-a mai auzit nici un zgomot vreo săptămână. Mecanicul respectiv care a făcut verificarea a și mers cu ea după,normal că nu a mai auzit nimic..dar totuși nu a fost un control la modul să desfacă ceva. Gen control ITP. -
Film nu au facut sa iti trimita pe telefon inspectia ..mamii lor. Eu asa am primit la X1. De doua ori.. unde am fost eu (nu glumesc) mi-au zis ca, cauciucurile (si pe spate) sunt ok cand de fapt erau foarte aproape de limita teshiturii, dintre caneluri. Sa lasam asta la o parte.. de arcuri nu au putut zice nimic? Nu au pete de rugina pe ele? ala e primul semn ca se va rupe curand. La x1 s-a rupt pe la 120k km.. pe fata. Recent in ceva discutiie adusa la revizia tehnica omul de acolo mi-a zis ca la bmw si mercedes se rupt arcurile repede. Pe mine m-ar ingrijora si arcurile mai ales da au pete.. platesti inca o data manopera. Daca tot curg eu as schimba tot. Daca curg foarte putin.. ce or fi vazut ei.. tot as strange bani pentru schimb complet. Cumperi kit complet de la acelasi fabricant in functie de ce suspensie stii ca are masina si aia e.
-
Topics
