All Activity
- Past hour
-
Salut, se mentioneaza in talon ,,Filtru de particule”, mai jos de marimea la anvelopele pe care le pot pune.
- Today
-
Bmw X3 F25, 184 CP probleme injectoare
Cosmin 1983 replied to Cosmin 1983's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Mersi, conduceam cand am scris Nu .Am schimbat injectorul numarul 3 , dar am pus 1 bucata indentica acelasi cod si urmeaza sa-l scriu in calculatorul mașini si o sa inlocuiesc si injector numarul 2 . Azi vreau sa inlocuiesc ulei sa vad daca nu este pilitura in el . Aseara am vorbit cu 1 mecanic si a zis ca este de la vibrochen aceea bataie si sa verific uleiul cum este. O sa revin dupa cu detali -
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
alex230ro replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
Lasa masina in pace , daca aveai frana blocata diferenta de temperatura era mult mai mare fata de cele 3-5 grade spuse de tine. La F21 parca la fel aveam diferenta de 3 grade stanga fata vs stanga spate. .Mare atentie masinile moderne sunt destul de destepte nu mai franeaza ca pe vremuri "doar fata" -
E46 320ci nu imi citeste debitmetrul
Andrei229 replied to Andrei229's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Nu nu am făcut nici nu știu unde să fac …nu am idee … -
jipianu92 joined the community
-
Ce mai inseamna faruri led adaptive daca nu fac "con de lumina"? Care este partea "adaptiva"? Poate sunt LED simplu, atunci s-ar explica. Sincer eu as activa oricum. Mi se pare ca functioneaza bine si este utila functia daca mergi noaptea des.
-
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
FiveThreeFive replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
@BulletDyer Da, este posibil sa ai problema indicata de @bimmer90f30. Totusi, daca raspunsul la toate cele trei intrebari de mai jos este pozitiv: (1) Temperatura rotilor din spate este aproximativ aceeasi, stanga fata de dreapta (= una dintre roti nu este in mod semnificativ mai calda decat cealalta)? (2) Pe un drum drept si fara trafic, avand cutia de viteze la punctul mort si frana de mana libera, poti impinge masina cu mana cca. 10 metri, in fata si apoi in spate, fara a depune un efort urias? (3) Lichidul de frana a fost inlocuit periodic, o data la fiecare 2 ani - sau macar o data la fiecare 3 ani? atunci este o buna probabilitate ca masina sa fie, in fapt, OK. In caz contrar, trebuie sa incepi sa faci diagnosticare. -
Pai asta am zis si eu, daca are faruri led adaptive (nu stiu daca sunt mai multe feluri de adaptive) atunci e ok, detectează masinile din fata si modifica intensitatea si direcția luminii astfel încât sa nu deranjeze. Nu in 100% din cazuri, ma mai blitzuiesc si pe mine tiruri din cand in cand, dar sa zicem ca 95% din timp e ok.
-
Sunt doua lucruri diferite ce zici tu acilea. Difera fata de ce intreaba initiatorul. Din ce am citit, el vrea sa stie daca se merita acel feature care pana nu demult se numea High-Beam Assistant, feature ce presupune switch-ul automat intre Low-Beam si High-Beam doar, fara ca sa fi tu nevoit sa schimbi manual de pe maneta atunci cand iti vine din sens opus sau ai pe altcineva in fata ta si ai putea deranja daca mergi cu un High-Beam conventional. Al doilea aspect, la care face referire prin acel "con de lumina" e reprezentat de functia de AHL care iti permite sa mergi in exterior cu High-Beam-ul activat tot timpul, fara sa produci glare celorlalti participanti la trafic. Acest lucru se face prin camera din parbriz, dar si a radarului care citeste traficul si modifica distributia luminoasa intr-un mod dinamic a.i. tu sa beneficiezi de iluminare optima tot timpul si nu doar sa comute intre LB si HB asa cum face un far cu xenon la fel de bine ori cu halogen. Sunt doua sisteme separate. Daca-i vorba doar de High-Beam assistant, acel switch automat intre LB si HB, eu zic ca nu prea merita. Zic asta pt ca la F10 am avut doar acest sistem, fara AHL si dadea destul de multe rateuri, in sensul ca primeam destul de multe flash-uri. Avea momente cand functiona bine, dar nu tot timpul. Pe autostrada nu reusea sa detecteze traficul de pe sensul opus cred din cauza parapetilor si TIR-istii cel putin ma flash iau continu. In schimb la G31 avand faruri Full LED Adaptive, au prin urmare si functia de AHL si n-am intampinat pana acum nici un fel de failure, in sensul in care sa primesc flash-uri.
-
goangaus started following Activare Faza lunga G20 adaptive led
-
Eu o folosesc, nu pot sa zic ca e ceva absolut necesar, dar ajuta. Daca ai adaptive asta fac, ajustează fluxul luminos in functie de traficul din fata astfel incat sa nu orbeasca, nu stiu exact ce inseamna functia de "con de lumina".
-
lillejhon started following Activare Faza lunga G20 adaptive led
-
Salutare, De cand am luat masina, G21 cu adaptive led (fara laser) ma tot intreb daca merita sa dau 150 euro sa activez faza lunga automata. Sunt curios de la cei care au, o folositi des sau e doar asa un moft. Din cate am inteles nu are functia de "con de lumina", cum au unele modele cu faruri laser, ci doar comuta faza lunga scurta in functie de masina din fata. Cu bimmercode se poate activa?
-
George started following Sunet ciudat sub masina
-
Mitzuc started following Ulei recomandat BMW g30 motor B58
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
Mitzuc replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Da 15k sau 1 an si daca nu le respecti pierzi garantia. Insa vreau sa adaug ca ei au motoare aspirate in mare parte si foarte relaxate (1.8 98 cai) + Atkinson cycle Foarte interesant noul 2.4T de pe RX de vazut in timp cum se comporta. BMW cu motoare turbo ar ti trebuit sa fie si mai stricti de atat -
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
bimmer90f30 replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
Ba se curata, se ung si se verifica integritatea brudufurilor.. daca sunt crapate sau rupte se schimba obligatoriu. Pinii aia sunt tijele cate asigura "plutirea" partii exterioare a etrierului, cealalta jumatate cu placuta dw pe exterior! Cum sa nu se unga dupa 20-30-40 mii de km? Adica nu pot prinde rugina in ambele parti?.. Atunci ce ar fi de facut dupa tine? Eu ti-am prezentat o situatie prin care am trecut AM REZOLVAT iar tu nu crezi. Daca iti spun ca din aceaisi neglijenta (nu am realizat ca se incinge.. asa trag de E90.. ) a trebuit sa schimb rulmentul pe aceiasi parte ulterior.. (ca huruia.. ca isi pierduse ungerea de cand umblam cu o roata incinsa..) asta te convinge sa verifici? Daca masina are frane cu buton.. desigur ca poti verifica daca motorasul retrage suficient. Ai desfacut mecanismul franei de mana de pe etrier? E totul in regula acolo? (La cele cu frana de mana clasica e usor ca trebuie doar sa de-strangi surubul ala ce apropie placutele tambur..) La astea cu frana de mana electrica e mai complicat.. dar tot trebuie sa te asiguri ca totul culiseaza mecanic usor.. -
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
BulletDyer replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
Foarte posibil, însă cum de problema este pe ambele părți? Să fi apărut probleme simultan? Mașina este din dec. 2017. -
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
bimmer90f30 replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
Pinii de glisare nu sunt sub nici o forma cauza infierbantarii etrierului. Cauza este pistonul etrierului. Fie scapa lichid de frana si acesta producand rugina in acel burduf acesta rugina impiedica retragerea pistonului. Trebuie demontat tot, schimbat cel putin garnitura de pe piston sau din etrier (depinde unde au pus-o) remontat, uns burduful pe interior (preventiv..) cu vaselina. Daca pistonul are urme de uzura pe o anumita parte se schimba si acesta.. Sau cumperi alt etrier. Nu ma intreba de unde stiu: -
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
BulletDyer replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
Mulțunmesc pentru răspunsuri. Nu am curățat deloc pinii (i-am deșurubat dar nu i-am scos din protecția de cauciuc), pentru că nu scria că ar trebui curățați, deși ar avea sens să fie măcar verificați. Arătau bine, fără rugină sau depuneri. O frecare prea mare în zona accea ar putea fi, într-adevăr, o cauză. Active Tourer 218d Am parcurs 1000 km de la schimbarea plăcuțelor, din care 100 km în oraș și următorii pe autostradă. Situația este la fel. Temperatura raportată de senzorii de temperatură din roți este cu 3-5 grade mai mare pe spate decât pe față după un timp de rulare, nu îmi amintesc să fi văzut diferențe față-spate ci doar stânga-dreapta, în funcție de cum bate soarele. Nu am mai verificat în trecut dacă discurile sunt fierbinți, însă acum mi-a atras atenția depunerea de praf de pe caroserie. -
Salut baieti, Scriu in speranta ca cineva s-a mai intalnit cu ceva asemanator. Am un E60 2.0D din 2009 si de ceva timp am o situatie ciudata. Merg cu masina si cand o opresc 3/5 cazuri nu mai porneste.C Ce se intampla? Pun contact, se alimenteaza si se aprinde tot pe bord, dar nu face nimic. nu se aude nimic, nu se intampla nimic. O las 1h-2 si apoi porneste normal. Ieri am patit iar, am lasat-o 1h, cand am pornit-o parca erau mai putin intense becurile la bord, a pornit, dar nu megea AC_ul. Si am mers asa cu ea vreo 100km, ac-ul tot asa si cand am oprit-o nu a mai pornit, facand la fel ca mai sus. Am incercat sa scot si cablul de IBS, dar nu a avut niciun efect. De mentionat ca iarna nu am avut deloc problema asta. Pare ceva cand e cald afara si merg cu masina. Multumesc anticipat, Razvan
-
-
Ce erori raman dupa stergere?
-
Prețul pentru cheie este 250 euro fără cheia cea mică cu care deschizi manual. Acuma să vedem dacă au și avut dreptate. Ei au dat soluția,tot ei trebuie să o și rezolve. Azi ar trebui să ajungă cheia. Vă țin la curent cu rezolvarea.
-
-
- Yesterday
-
Catalin674. joined the community
-
Salut am un e90 nfl iar cand bag masina in reverse si iau stanga de volan se aude ceva urat sub masina dar doar in reverse am problema asta . Multumesc
-
Check engine,apoi a doua zi nu mai porneste
Rodi replied to Rodi's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
Asta sigur este,a iesit primul pe tester,o sa ma lase cat de curand. Freon are,am verificat astazi -
VladGeorge joined the community
-
aia macar aveau harti de hartie
-
Opacitatea la diesel se masoara cand motorul atinge limita maxima de turatie. 0.5 este in test dinamic la itp in 4000 rpm.
Announcements
-
Topics