Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/30/13 in all areas
-
Problema cu "tine 2-3 saptamani sau 2-3 luni" provine din faptul ca nu se procedeaza corect la reconditionarea lor. In cele mai multe cazuri se intampla in felul urmator: - clientul vede poze pe site la mine sau alta firma similara..... - suna.... - cere pretul.... - i se pare prea mult desi ofer garantie 1 an , bon , factura si durata de 2-3 ore - cauta iar pe net - gaseste pe internet "unu" sau o spalatorie care face cu 50-70 lei setul fara bon,factura,garantie - se gandeste ce afacere buna a facut ca uite....da jumatate sau chiar mai putin - merge acolo - respectivul slefuieste cu 600 pe urma cu 1500 pe urma da cu polish "3 paste" si e gata in 20 de minute si pe moment arata bine farul pentru un necunoscator - dupa cateva spalari siliconul de pe faruri se duce si ies la iveala zgarieturile de la smirghel si in ele incepe sa se depuna iar diverse - dupa 2 luni farul arata tragic si concluzia respectivului este "ce prostie asta cu polish-ul de faruri , e teapa", "trebuia neaparat folie,lac" etc Acero a explicat destul de exact procesul doar ca sunt "mici" diferente la procedeul meu fata de al lui care fac diferenta pe termen lung. Daca ar face toti ca el sigur nu ar fi probleme dupa 2-3 luni....as zice ca nici dupa 1 an dar exista loc si de mai bine doar ca din motive de concurenta nu pot explica care sunt aceste diferente.Ca si folie singura care merita folosita e Venture Shield dar costa 100 RON/set. Eu am faruri lucrate acum 3 ani care arata la fel de bine si acum. Nu veti obtine niciodata un rezultat similar frecand cu mana polish-ul acasa.Partea de smirghel initiala da, partea de smirghel finala nu.Iar partea de finisare niciodata, de aici si problemele ulterioare in cazul celor care fac operatiunea acasa manual. Oricum , daca baietii aia care fac cu 50-70 lei setul ar face corect , respectand toti pasii ar cere mai mult decat cer eu. Dar asta e Romania, cam la toate ariile de prestari servicii.....pretul primeaza la momentul luarii deciziei si pe urma lumea se plange de servicii, de neseriozitate etc4 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu ma fac ,eu ma refeream la accidentul din postul #7 unde ala cu BMW x6 facea curse pe strada ziua in amiaza mare se intrecea cu un Mercedes, si l-a spulberat pe unu saracu' nevinovat cu un Audi care a avut ghinionul sa circule la ora aia pe un drum public !1 point
-
1 point
-
eu am avut farurile reconditionate de mine la 3 masini pana acum , a reconditiona nu inseamna a polisha , polishul este doar un mic pas din intregul proces , trebuie urmati niste pasi de bun simt cand se doreste reconditionarea unor faruri , 3-4 pasi de wetsanding cu granulatia corespunzatoare gradului de afectare al farului propriu-zis , de cele mai multe ori 800-1200-2000-3000 este suficient , dar sunt cazuri in care farurile sunt foarte afectate si este necesara o granulatie mai agresiva urmata de mai multi pasi cu smirghel fin , dupa care cel putin 2 stage polish cu produse de calitate - 3M , Menzerna , Scholl etc - compound + mediu cel putin dar avand in vedere ca vorbim de faruri este foarte bine sa existe chiar si al 3lea pas de polish de finish , pe padurile aferente abrazivitatii , la final 2 straturi de sealant de calitate ( Opti-Seal , Jetseal , M-Seal etc ) , avand in vedere ca sealantul se aplica foarte usor si pe 2 faruri dureaza 5-10 min cu tot cu timpul de uscare se recomanda re-aplicarea lui periodic Farurile pe care le-am facut la masinile personale aratau perfect si la 1 an de la reconditionare , cum le mentin asa , pai este simplu , nu spal masina la spalatoriile de colt de strada care folosesc o cantitate impresionanta de soda caustica in spuma lor "activa" ( denumirea produsului este TRF - traffic film remover , si are un PH foarte acid si agresiv pentru ca altfel nu ar avea cum sa curete decent o masina doar prin spumare - clatire , rezultatul spalarii repetate cu substanta asta duce la deteriorarea tuturor suprafetelor de plastic , cauciucate , cromate , lacuite ) , nu le sterg niciodata cand sunt pline de noroi / praf etc cu vreo carpa uscata sau cu cine stie ce solutie de 6 lei din Cora pentru geamuri , aplic sealant periodic . Si ca sa fiu ontopic oriunde te duci intreaba inainte cum procedeaza si cat dureaza procesul , un set de faruri relativ afectat dureaza intre 3-6 ore in functie de experienta omului care se ocupa de ele , se freaca foarte mult cu smirghelul , eu cand mi-am facut farurile la E60 cred ca am consumat 5 foi din fiecare granulatie ( o foaie o taiam in 3 bucati separate )1 point
-
Daca iti face doar la rece nu-i asa grava treaba. Intereseaza-te cine din apropierea ta iti poate face schimbul de ulei la cv cum trebuie. Din pacate, la tine filtrul de ulei din cv vine la pachet cu baia de ulei si e in jur de 860-900 ron. N-o sa-ti zica nimeni ca trebuie sa dai jos cutia si s-o trimiti la reparat pentru o mica zmucitura si aia la rece.1 point
-
1 point
-
Nu e firma. E un bĂŁiat, persoana fizica care are atelier și face asta din pasiune. Cine vrea sa apeleze la serviciile lui ii ofer informații pe pm. Nu suntem la mica publicitate și nici la rubrica comercial a forumului.1 point
-
Mie sincer mi se par corecte impozitele din germania (desi nu avem veniturile lor). Mai exact, daca in momentul de fata, impozitele de la 2.5 in sus sunt egale sau mai mici decat impozitele din Ro, la motoarele mici (sub 2.0, mai ales sub 1.6) in Romania sunt prea mici. Adica hai sa plateasca si ala cu motor de 1.2 un 3-400 ron, nu doar ala cu motor 2.5, 900 ron. Si atunci ar putea scoate orice aberatie de taxa. Dar bineinteles ca nemernicii o sa gaseasca o metoda nedreapta sa aplice eventualele impozite diferentiate de norma de poluare, astfel incat sa fie toata lumea nemultumita (ceva de genul la 2.5 platesti 2000 ron, la 1.2-1.4 aprox 1000ron).1 point
-
croamele ca croamele, insa grilele alea sunt niste tiganii nemaivazute, proprietarul are niste gusturi cel putin ciudate.1 point
-
cica poanta a nuntat ca nu e buna taxa asta si ca nu ar fi prea legala si acum deja se gandesc sa o modifice cum e posibil sa-si bata joc in halul asta de oameni sa te tot joci cu legile care afecteaza atat de mult proprietatea noastra a cetatenilor?1 point
-
1 point
-
Uite-te la parbriz , dream catcher..1 point
-
Dorule, o iei pe aratura. Ce inseamna in conceptia ta un milog? Unu care are o masina de 4-5 mii euro si cu un salariu de 2000 lei, e milog ca nu poate plati 950 lei o revizie, adica jumatate din bugetul lui lunar? Poate tu ai fi milog la valoarea ta, daca ai face nazuri la preturi, ca ti se par scumpe, dar unu de genul celui de mai sus nu poti sa il numesti milog decat daca n-ai nimic in cap.1 point
-
suna standard, dar astept un copil:) cand am luat-o acum 2 ani, nu aveam asa ceva in plan. imi place mult masina, dar e nevoie de ceva mai de oras. mai am un M3, nici aia nu e de dat copilul cu ea, dar la aia nu pot renunta nu fac schimburi... mie si pe bani imi e greu sa o dau, tocmai de aia anuntul e mai mult informativ, m-am uitat pe autovit si in categoria asta mai sunt inca vreo 2 care par obosite. e36 a fost masina de suflet, imi pare rau ca s-a devalorizat moral din cauza inmatricularilor pe bulgaria si ca a devenit BMW-ul saracului, dar mie, de fiecare data cand o conduc, imi ofera o placere aparte; iar decapotata inca intoarce capete cat despre cutie... am luat-o asa ca sa mearga si sotia cu ea; dar sa mergi decapotat, cu o mana sa tii volanul si cu cealalta o inghetata, iar ea sa schimbe singura, e moment mastercard:D1 point
-
1 point
-
Exact asa am facut si eu,se poate taia capatul la nit ca sa iasa portiunea aia din fata de la portiera si apoi prinse in holsuruburi exact la dimensiunea restului de nit ca sa nu iasa pe partea cealalta.1 point
-
nu face prostia sa tai niturile de plastic ce model de masina ai? eu am un e36 din 92 si aveam aceeasi problema, am dus panourile la un tapiter si l-am rugat sa vada ce poate face, mi-a facut primul si am fost multumit, mi le-a relipit pe toate pana la urma si ma luat 35 de ron pe bucata. a avut multde munca din cauza ca buretele cel vechi era deja portocaliu de atatia ani dar si-a facut treaba bine eu sunt multumit de lucrare, asa ca sfatul meu este sa il duci la un tapiter din oras de la tine si sa il faca, bafta1 point
-
e vorba de sticla mare , nu de cele mici care au iesit rapid ...cea mare am fiert-o ca nu se dezlipeste ..., uite si in poze , nu apar sticlele mici , pt ca sunt date jos acum abia le-am dat jos , maine le voi curata bine sa o pot lipi cum a fost ... si eu am dat sticla mare jos pt ca nu am rusit sa le fixez cum trebuie , daca le pun pe sticla mica , diametrul inelului angel eyesului e mai mare decat cel al ramei negre ...1 point
-
Ghita sunt mega multumit ca ești mulțumit Mă bucur ca te-am combinat sa renunți la sigla aia de bemve Gugulete : iti dau detalii dacă dorești sa mergi ...0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
sunt de acord, uite mai jos link cu masina, cum facem sa ne vedem ? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/99089-masina-de-familie/page__p__1400854__fromsearch__1#entry1400854-1 points
-
vezi ca mai e unu' cu motor de iemcinci pe aici... poate se potriveste pe individual... si ai rezolvat problema...daca mai ai porschele faci schimb cu motorul... :sorcerer:-1 points
-
vezi ca-ti iei tapa, a lui nu e individual si are motor mare/impozit mare o sa-ti para rau daca schimbi-1 points
-
-1 points
-
pana la urma schimbi cu e60 +3k? sau e prea mare impozitu`?-1 points
-
mergi la un service si completeaza uleiul, si verifica tampoanele cutiei desi normal alea dau mici socuri cand treci din D in R.. poate fi o chestie foarte simpla... oricum ar trebui schimbat si uleiul, normal se schimba la 80-120k conform specificatiilor zf..mici socuri pot aparea si de la nivelul de ulei, mai ales ca iti face doar la rece, pare cea mai probabila explicatie..-1 points
-
Astazi am facut RCA la Carpatica pentru 6 luni. Pret 462lei. Probabil data viitoare fac la ceva mai calumea.-1 points
-
Normal, trebuie pusa neaparat folie de protectie altfel in 2,3 saptamani se fac praf, mai rau decat erau. Eu am pus folie pe faruri la autoaccesorii (70 lei) , str.Mestecanis (la iesire spre Bragadiru, zona sos. Alexandriei). Si sunt 2 tipuri de folie, cea mai buna e mai groasa si e 100 lei dar cand am fost eu n-aveau pe stoc.-2 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00