Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/06/14 in all areas
-
Gata, au ajuns papucii de vara Mi-au placut mereu rotile mai late pe spate, abia astept sa vad cum pica pe masina si cum se schimba tinuta de drum.5 points
-
2 points
-
au venit ,acum asteptam sa treaca ploaia ) http://s29.postimg.org/60kqk3zgz/20744135_1_1000x700_stopuri_bmw_coupe_seria_3_e3.jpg2 points
-
a cedat ata cu care a fost cusuta ,,, a putrezit de la calura de la timp. nu vreau sa o scot de pe linia clasica , vreau sa ramana asa originala. am noroc ca cei de la ambasada au intretinut masina foarte foarte bine ! si mai ales ca nu are rugina ! in acest moment o tin in garaj si seria 1 afara )2 points
-
2 points
-
Fag e cam cel mai bun producator de rulmenti. Foarte ciudata treaba. Sa nu fi fost o piesa falsa.2 points
-
eu as merge pe SKF , ca pret aproximativ 175 ron bucata sau probabil si mei ieftini2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Multumesc Adi_v pt. poze:D , pacat ca era cam murdara masina. In weekend am schimbat si motorul, multumesc lui Alex MNK pt. promptitudine si profesionalism, totul a mers bine , o sa revin cu ceva poze cu noua "inima", un 2.5 cu cip de 18CP, catalizatoare scoase si grup de 3.45 ( de 2.0 ), este foarte mare diferenta fata de cel de 2L.2 points
-
Salutare !! BMW e36 118i din 1992 cu 110.000 km reali ! Pe scurt este masina familiei din 2007 , este folosita de toata familia cand nu este acasa 118d Intretinere primeste din cand in cand Optiuni nu prea are , pot sa precizez totusi ca are spalator far , incalzire in scaune, inca functionale ! Cateva poze1 point
-
Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ms nu m-am abtinut si iar am comandat ceva ca sa inchei cu interiorul )))) Mircea ...nu merita dar ma plictisesc e ca la neveste , le mai pui tatze le duci la botox si tot asa . Sanatosi sa fim1 point
-
Sunt atatia vanzatori autorizati pe forum, intreaba la ei cat iese un pachet M exterior complet.1 point
-
Da, asta este una dintre cele mai putin rezistente tapiterii de pe e36 in varianta cu scaune normale. Bafta si spor la ce vrei sa-i faci, eu zic ca merita. Masina reprezinta o baza solida de plecare pentru orice1 point
-
fratilor, uitati care e diferenta dintre norma BMW LL01 si LL04, iar cei cu benzinare su sistem vanos,dual vanos, valvematic sa citeasca si sa bage la cap ca nu e bun LL04 pentru motorul lor The BMW Long Life-01 specification imposes severe constraints to the lubricant particularly due to the Valvetronic system. It covers all BMW engines from 2001 to 2004 and also all the previous BMW specifications such as BMW LL-98. - For Diesel engines fitted with diesel particulate filter (DPF), MOTUL Specific LL-04 5W-40 must be used whatever the country. MOTUL Specific LL-04 5W-40 is also suitable for use in Diesel engines without diesel particulate filter e foarte simplu si clar fratilor: -BMW LONG LIFE OIL 01 - ARE ADITIVI SPECIFICI PENTRU SISTEMUL DE DISTRIBUTIE VARIABILA SI INCLINA FFOARTE MULT SPRE BENZINARE - BMW LONG LIFE OIL 04 - ARE ADITIVI SPECIFICI PENTRU A PROTEJA SISTEMELE CU FILTRE DE PARTICULE DPF SI INCLINA FOSRTE MULT SPRE DIESEL DAR SI BENZINARE DE ULTIMA GENERATIE -DUPA ANUL 2004-1 point
-
1 point
-
Eu zic asa: scaunul e un instrument de masura a grjii pe care i-a purtat-o proprietarul!1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-320-C32122044.html UITE AICI CRISTINEL ~1 point
-
Ce aberatie mai poate scoate pe gura vanzatorul si daca faceti contractul si apoi mergeti la service si acolo iti spun aia ca trebuie sa investesti o caruta de bani in ea, cum ramai ? o cumperi ca vrei ca nu vrei.Oricum numerele rosii ma gandesc ca te pune pe tine sa le platesti. Cea din BH si din SJ mi se par chiar frumoase . chiar merita sa cauti una cu m-paket1 point
-
Eu, pe vremuri auzisem altfel povestea asta, adica in + "daca cumva il prindea ploaia dupa ce a plecat de acasa", timpul probabil jucandu-i feste, "se intorcea imediat acasa si o baga in garaj", bineinteles o spala, isi dadea programul peste cap, alea-alea ... Sii... mergea numai la biserica din cand in cand cu ea, isi ducea sotia... Sii... o tinea cu usile intredeschise ca nu sa stea chederele presate Bine, vad ca tovarasul tau merge la sala, deci nu e chiar mos...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Este in stare foarte buna masina. La multi km cu placere! Sa te bucuri de ea. Uite cum se mai gasesc si pe la noi masini in toate mintile!1 point
-
Ce parere aveti de asta? http://www.autovit.ro/mercedes-benz-cls-320-C30724203.html Reticent la nr de km cat si daca pretul este cu sau fara TVA1 point
-
Mie nu-mi place deloc cum sta puntea spate la acel 330xd. Pare mai in fata decat in mod normal. In poza 3 se vede cel mai bine.1 point
-
1 point
-
era ora 7,30 - 8.00 dimineata eram cu niste prieteni ( 3 la numar ) in targul vitan si cautam o masina ok la pret si la an de la propietar nu de la samsari ( nu era marca bmw tinta mea , cautam un golf ceva ) masina era exact in spate unde sunt tot felul de acarete pe jos , si era destul de ascunsa ca sa zic asa , in momentul in care am vazut masina am stiut ca trebuie sa o cumpar , pur si simplu era impecabila eram eram in stare sa o cumpar si fara motor , pretul afisat era de 5500 euro din prima se vede o masina care are linie si acum 7 ani arata si mai bine , interiorul era ca nou ..motorul avea ceara aia galbena pe el ... in fine , am sunat la nr de telefon de pe afis , a raspuns propietarul si a zis ca ajunge in 1 ora . pana a venit propietarul au inceput sa vina si alti potentiali clienti !! , imediat am pus o bluza in dreptul afisului pe parbriz ,( afisul era pe bord in dreptul volanului ) si am stat rezemati de masina ca si cum ar fi a mea ( sau a noastra ) cine intreba ceva de masina primea un raspuns sec de la noi " nu este de vanzare " ) a venit propietarul in cele din urma , imediat am sarit in masina pe locul din dreapta fata sa nu se urce alt potential client ! deja erau clienti la masina ( 2-3 grupuri )!! pana la urma propietarul a venit in masina la volan , am negociat pretul , a vrut un avans ca sa scoata masina din targ ( 100 euro ) am facut cheta si am platit avansul pe langa masina cativa samsari comentau ca au pierdut masina ) in final am facut actele cu mosulica si eu am ramas cu un e36 care inca este in toate mintile lui din toate punctele de vedere cam asa au decurs lucrurile la cumparare1 point
-
1 point
-
Ce frumoasa e asa OEM! Se vede ca are putini km, arata de parca acum ar fi iesit din fabrica.1 point
-
Exact Cum suna motorul, are sunetul acela specific de saibe in baia de ulei, daca nu..., e perfect1 point
-
Foarte putini km pt o masina de 22 de ani, spune-ne mai multe despre istoria ei. Si pune poze cu interiorul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fa-o pe asta si n-ai probleme. Si cu soft adecvat pentru eliminarea dpf evident. Si iesi mult mai ieftin, cateva sute de euro.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deocamdata, dar peste 10-15 ani??? Deja downsize-ul este in plina dezvoltare, exemplul cel mai elocvent fiind noul BMW X5 care a implementat motorul in 4 cilindri cu "haptezeci" de turbine, adica "dopat" la maxim si dus la extrem din care scoate 'nspe versiuni de putere. Deja se observa ca celebrele L6 si V-urile incep sa se rareasca. Ziceai de motoare mari gen 335i, pai uite ce-au facut cu F30, singurul motor in 6 cil l-au pus pe 335i (cu cilindrata 3000, evident), deja celebrul 330i autentic nu mai exista (asa cum au fost pe e46 si e90/e92, iar cu 328-ul ce-au facut, au eliminat motorul L6 care a fost pus inca de pe vremea e36 pana la e90 inlusiv, iar pe F30 328i au bagat un L4 de 2.0l care i-a stors toata puterea din el cu ajutorul a 7000 de turbine. Deci unde e spiritul asta "sportiv" al marcii, si daca se va continua asa, peste ani si ani cand vom vedea motorase in 3 cil puse pe Z-uri sau seriile 1,3 etc care behaie mai rau ca o capra insa "umflate" la refuz cu sute de "martoage" putere, unde mai e spiritul sportiv al marcii?1 point
-
pana la urma partea proasta e ca ei, diversifica in loc sa exceleze, si asta e trist1 point
-
Eu astept aparitia dubei, camionului/cap de TIR si autocarului/autobuz, (adica divizia Cargo) si gata! Putem spune ca e la nivel cu mercedes. Daca piata cere, de ce sa nu oferim, corect? Da, vorba unui coleg mai sus, pe de-o parte e bine, ai de unde alege si cu siguranta va fi un public tinta si acela cred ca vor fi familistii care cauta o marca sportiva, consacrata dar in acelasi timp o masina spatioasa la interior si mica la exterior menita sa le satisfaca nevoile zilnice (servici, cumparaturi, dus copiii la scoala/gradinita, plimbari, etc), insa pe dealta parte, unde plm mai e spiritul ala sportiv care a consacrat marca, unde mai e placerea de a conduce, pozitia aia la volan care e aparte fata de restul marcilor, etc? Plm, cand zic BMW pai ma duce imediat gandul la ursulet, la e46, la seria 5 e34, e39, la z3, la M5, la seria 8, la M6 la csl/csi, etc...de unde si pana unde "Activ Tourer"? Aaaa, si am uitat de bomboana de pe...coliva: motor in 3 cil . Unde s-a ajuns si cu marca asta...de la motoare L6, V8, V10 si chiar V12, la L3.1 point
-
1 point
-
Decat sa investeasca in liniile de productie pentru seria asta, mai bine investeau in fiabilitatea modelelor consacrate. :thumbsdown:1 point
-
Sal....as dori sa descriu si eu problema aparuta la x5-ul meu...poate mai sunt cazuri similare: X5,an 2005,3.0d,218cp Problema a inceput cand a dat frigul(sub 2grade).....masina nu a mai vrut sa porneasca...si am mers la test Rezultatul testuuli...2 erori 1.presiune scazuta la pornire 2.bujii...toate6 Am mers la service,am dat jos galeria de admisie si am masurat bujiile===toate ok A mai ramas releul pe care l-am schimbat....original=310lei BERU In dimineata urmatoare....SURPRIZA!!! NU A PORNIT decat la a 4-a cheie M-am enervat si am facut o programare la reprezentanta ORADEA unde rezultattul = RELEU SAU BUJII.......dar de fapt ceea ce au gasit ei era eroarea care nu fusese stearsa cand am schimbat releul. CONCLUZIA SI REZOLVAREA...a venit in dimineata in care mi-am dat seama ca nu se aude pompa de motorina de sub masina....am tot dat la automat....nimic.Deodata aud pompa si masina porneste la sfert. Am dat jos pompa...am probat pompa = ok Am masurat daca vine curent in mufa pompei si ....SURPRIZA!!! = nu venea nimic Mentionez ca sigurantele erau ok PROBLEMA a fost releul pompei care functiona cand avea chef...si care se gaseste in spatele torpedoului....dupa tabloul de sigurante... Sper ca v-am fost de ajutor cu acesta informatie....sal la toti!!!1 point
-
Da, hai sa ne bagam toti banii in niste fiare si sa uitam de tot ce se intampla in jurul nostru.1 point
-
1. Se zice diagnosticare "DE PE" telefon, nu "DUPA". Ca nu mergi dupa telefon sa faci diagnoza. 2. Aplicatia e BMWhat. 3. Evident ca se poate descarca si in Romania. 4. O am eu si e foarte utila. Are si cateva optiuni de codare, iar pe partea de diagnoza este mult peste Torque, poate citi si parametri live si erori de pe fiecare modul separat, gen Inpa, dar nu atat de detaliat. 5. Eu o folosesc cu o interfata Elm Mini conectata prin bluetooth la telefon. 6. Aplicatia nu se poate folosi prin cablu, ci numai prin bluetooth sau Wifi, si indiferent de modul de conectare se pot folosi toate functiile. Conditia e sa ai aplicatia full (platita) nu cea Lite (care e gratis). Exemplu:1 point
-
cateva poze de noapte dupa spalarea saptamanala @ OMV Selfwash http://img24.imageshack.us/img24/810/8b13.jpg http://img818.imageshack.us/img818/2213/agbq.jpg http://img854.imageshack.us/img854/4354/35dx.jpg http://img163.imageshack.us/img163/2756/kzoc.jpg http://img534.imageshack.us/img534/2750/ro9c.jpg http://img41.imageshack.us/img41/2952/14tr.jpg http://img4.imageshack.us/img4/3774/epeb.jpg http://img39.imageshack.us/img39/9199/88ya.jpg http://img89.imageshack.us/img89/315/ynf.jpg http://img341.imageshack.us/img341/2226/kwd3.jpg1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00