Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/21/14 in all areas
-
Cateva poze http://s28.postimg.org/kpj0tdmd9/DSCN6496.jpg http://s28.postimg.org/c0vvly6pp/DSCN6511.jpg [/url] http://s18.postimg.org/s1vdd9f7d/DSCN6494.jpg http://s4.postimg.org/m5o8xua2l/DSCN6504.jpg4 points
-
volanul e printre cele mai ieftine retrofituri, altele ar fii optiunile pe care sa le cauti. de ex: e mult mai la indemana (si probabil si mai ieftin) sa schimbi volanul fata de a pune incalzirea in scaune. sau altele care nu prea ai cum sa faci retrofit daca iti doresti (de ex trapa) referitor la masina, daca mai scade ceva la pret eu zic ca merita, dar sa stii ca taxa e 795 €3 points
-
Foarte dotata nu prea e. Are doar piele, trapa si incalzire in scaune fata de oricare alt E46. Eu m-as orienta spre un 318d sau 318i daca chiar vrei benzina si nu as lua-o fara xenon si volan cu comenzi. Mai poti face retrofit-uri ieftine la e46 dar se aduna putin cate putin fiecare optiune adaugata.3 points
-
cum sa nu vezi in germania? gasesti usor si acolo asa ceva, problema e ca masinile alea sunt extrem, extrem de scumpe si de aia niciodata astfel de masini nu le vei gasi sa ajunga in romania.2 points
-
Un review foarte detaliat, felicitari si sa te bucuri de masina in continuare. Am condus si eu un 740 xdrive si initial am crezut ca este seria 5 la cum se manevra, nici nu am simtit marimea si greutatea masini. Ps: iti urmaresc topicul de la inceput, mi-a placut cum le-ai dat peste nas unor useri de aici2 points
-
pretul ala e o gluma sau vb serios? plus taxa... 320d la 9000 euro 4 real??2 points
-
M-am decis sa scriu un Ghid al Cumparatorului pentru E39 deoarece fiind deja un model foarte popular a devenit foarte atractiv si cautat datorita deprecierii cauzate de aparitia seriei 5 E60 si E60-ului facelift. Insa principalul motiv pentru care vreau sa scriu acest ghid este ca sunt fan E39 de de multa vreme si mi se pare unul dintre cele mai frumoase modele BMW din toate timpurile. Este o masina excelenta, fapt afirmat de multe reviste auto printre care si Top Gear care au numit-o "cea mai buna masina din clasa sa", clasa din care mai fac parte printre altii, MercedesE-klasse si Audi A6. In clasa sa, E39 n-are concurenta. Informatiile pe care le voi scrie se bazeaza atat pe experienta mea de 1 an de posesor de E39 535i cat si pe documentatia pe care am facut-o, si inainte si dupa achizitionarea masinii mele, pe multe site-uri de specialitate si pe unele forumuri din afara. Orice critica sau intrebare este binevenita! PROFILUL CUMPARATORULUI Cel mai important cand cumperi o masina premium la mana a doua este de a fii pregatit financiar pt a o intretine corespunzator. Achizitia masinii este mult mai simpla decat intretinerea in sine. Costurile de intretinere sunt ridicate insa si satisfactia de a fi posesor de E39 este mare atata timp cat iti permiti intretinerea si alegi de la inceput o motorizare pe masura puterii financiarecat si a scopului pt care cumperi masina. Cel care cauta E39 vrea in primul rand o masina de lux care sa fie o imbinare intre confort si sportivitate intr-o anumita masura in functie de motorizare, si este atras de design-ul deloc demodatat al seriei 5 E39, dar si de dotarile pe care le are E39 si pe care multe masini care se fabrica inca nu le au. Insa pentru a avea un E39 cumparatorul trebuie sa fie pregatit sa intretina masina corespunzator, cei care vor sa-si ia E39 doar pentru a iesi in evidenta si nu sunt pasionati de marca BMW in general, n-ar trebui sa cumpere un E39 pt ca nu se vor bucura de el. Cei care sunt multumiti de E39 pe termen lung sunt cei pe care nu-i intereseaza doar sa ajunga de la A la B ci si cum ajung, iar pentru asta sunt pregatiti sa investeasca pe masura in masina. Este foarte important ca in momentul achizitiei sa aveti cel putin 2000 de euro in plus pentru a rezolva diferitele probleme pe care masina le poate avea, si pentru schimbarea consumabilelor, rolelor si intinzatoarelor. Posesorul de E39 difera de posesorul de seria 3, avand nevoie de mai mult spatiu interior, confort si dotari de lux, pentru care sacrifica un pic din sportivitate, avand in plus pe langa avantaje si un consum putin mai mare datorat greutatii mai mari fata de seria 3.1 point
-
Salut, Dupa 2 ani in care m-am bucurat de aceasta masina ma vad nevoit sa o vand.Motivul se mareste familia cu al doilea bebe.Si trebuie sa trecem la ceva mai mare. Masina de nefumator, tinuta in garaj, e in stare ireprosabila. Bixenon+Angel Eyes Navigatie Inele Cromate ceasuri bord Folie Omologata llumar Cotiera fata+spate(sac pt schiuri) Cablu Conectare IPOD,IPHONE,IPHONE 4/4s Senzori Parcare Spate Senzori Ploaie+Lumini Geamuri Electrice Oglinzi Heliomate, Climatronic, Pilot Automat Computer Bord Jante Aliaj 17' M Paket 12 Airbag ABS + DSC Comenzi Volan Interior Balck Edition Scaune Alcantara+Textil Paket M Tech2 Carte service Istoric Bmw Merge si arata impecabil Unic Proprietar Taxa platita si nerecuperata detin adeverinta Anaf. Accept orice test. Pret 5850 euro negociabil. Am sa postez niste poze care fac cat o mie de cuvinte:1 point
-
-vand Bmw e46 318i -VIN : AY18233 -data productiei 14.12.1998 -data primei inmatriculari 05.1999 -adusa personal din Germania 12.2012 (cumparata de la privat) , inmatriculata in Ro 03.2013 -culoare individuala avusblau metallic -timbru de mediu achitat si nerecuperat -capacitate 1895 , cai putere 118 + soft RBN 128 cai si 200nm -km 163.300 carte service + facturi + tuv-uri -05.2013 la 158.000km i-am facut revizia completa ,bujii Bmw , ulei cutie oe , ulei diferential oe ,lichid de frana, antigel, placute frana fata Ate, bucsi bascula fata Lemforder , bielete antiruliu Lemforder , bucsi bara stabilizatoare. -08.2013 jante 17 + anvelope noi Pirelli Cinturato P7 , Xenon after market + lupe Morimoto V 7.0 , angel eyes , inele bord , nuca schimbator M oe , palsticul acela de la stergatoare , stergatoare Bosch, baterie Varta Blue -auto se prezinta in stare foarte buna pt varsta pe care o are . -nu are pic de rugina . i-am dat preventiv cu ceara (aripi ,usi etc) -optiuni : -climatronic -trapa -sensor ploaie -senzori de parcare -cotiera fata -radio cd Alpine -computer de bord -volan sport piele -proiectoare -suspensie sport (sportliche fahrwerksabstimmung) -pret : 4200 euro discutabil -tel : 0723.91.33.55 -locatie Bucuresti1 point
-
Da cam asa e ..daca aveam bani imi luam e90 care era pe la 10000 euro acu 2 ani nu e46 care era 5000(cel putin atat am dat)1 point
-
Nu cred ca are sens comparatia. Poti alege e46 din doua motive: 1. Valoare sentimentala (asta presupune sa fi detinut in trecut acest model sau sa iti placa atat de mult doar vazandu-l pe strada) 2. Nu iti permiti costul de achizitie al unui e90 (sau nu esti dispus sa dai atata pe o masina). Restul discutiilor sunt inutile. Costurile de intretinere sunt exact la fel, daca nu cumva mai mici pt e90 iar per total evident ca un model nou e peste cel anterior (nu ma refer la fiabilitate ci le siguranta, stabilitate, tehnologie).1 point
-
Pe original se gaseste separat. Pe producator vine doar la set. Setul este format din garnitura culbutorilor, 4 o-ring-uri si aceasta garnitura.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Decat xenonul oem obosit, mai bine cauti cu faruri halogen si faci retrofit cu lupe pe urma. nu e greu si nici costisitor plus ca e mult mai usor decat sa pui pe urma incalzire in scaune (de ex), si mai ieftin decat un interior de peiele (daca vrei neaparat)1 point
-
Il ajut eu putin pe Marius , eu cunosc personal masina asta de pe vremea cand era la Zeky , masina a fost revopsita integral si a trecut printr-un proces extrem de minutios de detailing , am lucrat la ea impreuna cu Zeky la vremea respectiva aproape 1 saptamana ( vara lui 2011 ) - wetsanding INTEGRAL 1500 - 2000 - 2500 - 3000 grit ( pentru a diminua efectul de coaja de portocala ramas dupa vospire ) - Menzerna FG400 polish compound - Menzerna PF2500 polish mediu - Menzerna FF4000 polish finish - Autoglym SRP pe pad de finish - Autoglym Radiant Wax cam asa arata la vremea respectiva http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/10802553505_887644f944_b_zps7acf51b9.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/10802783893_9c3c5f0d36_b_zps6d91d41a.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/10802799943_ab279026ae_b_zps14ae1e35.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/10802540606_b5b424e98a_b_zpsf6018a12.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/10802554586_9b77f1982f_b_zpsebd15ce9.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/10802683744_d1cd61578a_b_zpsa6713c53.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/10802795803_1635b601b8_b_zps22bbb0f9.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/194881484011_zps97b8d73f.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/1112_zps6af7a4c6.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/1948814841_zpsa0b83b03.jpg mai multe poze aici :1 point
-
Gand la gand cu volanul, e chiar urat. Un diesel cred ca sare la pret, si nu mai are nici macar kilometri astia, care si-asa sunt multicei.1 point
-
@ Kentk, E ok masina, are TUV nou. Ca minusuri pentru mine ar fi motorul, e cel cu problema la distributie, dar sigur a rezolvat-o deja. Alte minusuri, volanul si lipsa playerului original, pe care sigur l-a inlocuit datorita sunetului prost.1 point
-
urcat pe elevator ceva prelungitoare bune si iese . cum zice aici: On my car (m52tu engine, almost same configuration as m54), the starter is bolted to the transmission bell housing with two medium-size external torx bolts. You really have to get under the car to get to these with about two feet worth of extensions, but they're not the hard part... only takes a minute to get them out if you can reach them. The bitch is, there's a dowel pin in there that's right in the center, between those two bolts, that you cannot see. It rusts and freezes the starter to the bell housing, so if you plan to do this, you'll want to get some PB Blaster in/along the facing between the starter and bell housing a couple days in advance. Endless stories on BMW e39/e46 forums about removing the bolts and still being unable to get the damned starter to release .... If that's the situation, you can pry & wiggle the starter away (carefully) from the housing with a flat-tip screwdriver until the frozen rust lets go. Do this in small incremental steps and you won't damage anything. (Put some anti-seize on that dowel pin before bolting the new starter on....) If your car gives you enough hand-room with the air intake etc. out of the way, you might be able to disconnect the electrical cabling on the front side of the starter housing from above. Get these things done and you should be able to pull the starter out but it will probably be easier finagling down/out from under the car.1 point
-
inca valabil , caut nuca deteriorata short M (cu defecte estetice , piele rupta , tocita etc) cu transport prin posta sau fan cu plata in cont colector ( nu platesc mai mult de 20 lei transport )1 point
-
Ai 2 originale pe fata si 2 replici pe spate. Cele originale pentru spate au doar dimensiunile 9,5 ET27 si nu incap pe e46 normal. Pe langa asta sunt mult mai concave fata de cele de pe fata.1 point
-
L.E: Util in cazul alternatoarelor, inutil aici. Intotdeauna in cazul alternatoarelor trebuie sa le demontezi pentru a avea acces la coduri. Producatorii de piese de alternatoare nu lucreaza dupa codul original al alternatorului care apare pe realoem. Nu vad ce e asa greu in a da jos admisia. Nu dai jos galeria de admisie ci doar carcasa filtrului de aer si tubulatura aferenta. Scoti vascocuplajul si carcasa acestuia. Mai ai de slabit rezervorul de la servo pe care il tragi intr-o parte. De aici e simplu. In sus iese cel mai usor. Lucrare de 20 de minute maxim.1 point
-
1 point
-
Nemtii chiar apreciaza km putini la o masina, spre deosebire de romani care vor o masina cat mai dotata. E suficient sa te uiti la pretul unui 520 F10 cu 50.000km si sa il compari cu o masina similara, dar cu 150.000km.1 point
-
de cand niste baieti au pus pe el un girofar si o statie iar ulterior l-au vandut statului roman cu 70 000 euro1 point
-
Eu le-am lasat masina sa gaseasca problema,au zis ca cel mai probabil ii computerul central ca nici testerul nici nimica nu dadea vreo informatie,si mi-au spus ca au inceput si au desfacut tot traseul si au gasit firul intreupt . Mi-au mai zis ca ii o problema destul de frecventa la breakuri ...Nu stiu ce au facut sa remedieze,banuiesc ca au schimbat firul si au spus ca au schimbat si pozitia firului la hayon . Acum eu sunt fericit ca nu a trebuit sa dau muuuulti bani pe computerul acela (din cate am inteles depaseste 2000 de euro) .Mi-au luat 350 de lei,dar macar au rezolvat problema .1 point
-
1 point
-
Hai ca am de scris Deci M3 si 1M ... M3 ul este un pachet mai complet ptr mers zilnic si pentru drumuri lungi 1M este in schimb mult mai fun si are putere utilizabila in zona de jos iar aspectul exterior cu aripile alea este :hyper: La M3 se monteaza compressor HURRICANE 337 Edition cu 615 cp unde 337 vine de la viteza maxima pe care o va putea atinge :pirate: Masina din pozele pusa de FRE nu este a mea este a unui prieten si nu este deloc un GT500 ) Este un Shelby SuperSnake 850 (850cp si 1080 nm cuplu) Cu upgradeurile pe care le are pe partea de frane suspensii diferential roti sta foarte foarte bine si pe viraje practic Oricum masina este mult mult peste ce pot eu ca sofer in materie de putere dar ca pachet masina este dementiala GT500 costa un USA ~50 mii euro dar adus cu tot cu taxe ajunge lejer peste 70 mii si aici nu este inclusa inmatricularea Costul pachetului SuperSnake si al optionalelor oricum a depasit valoarea masinii de noua asa ca un SS850 adus si inmatriculat la noi sare de 150k binisor Oricum sa ai 850cp si 1080 nm cuplu pe o masina de 1750 kg cu cutie manuala si tractiune spate este incredibil Este cea mai spectaculoasa masina condusa de mine pana acum si am mers cu ceva supercar uri pana acum1 point
-
N-are cum sa fie e46 peste e90 nici in visele unora care au e46 si nu-si permit e90-ul. Doar n-o sa involueze nemtii ca si tehnologie nu? Mai ales e vorba de BMW, totusi un prestigiu, topic anapoda oarecum. Uneori, la fiabilitate, e discutabila treaba pentru ca orice producator are in evidenta faptul ca poate scoate profit mult mai mare din piesele vandute ulterior decat din masini, si asta e un motiv bun si ar trebui inteles, pentru care masinile mai noi sunt 'piese de consum'.1 point
-
am ambele modele,e46 318i nfl si 318i e90 LCI ce pot sa spun din punctul meu de vedere : 1. e90 e mult mai stabil dar si suspensia mai rigida mai ales cu runflat,eu am renuntat la anvelopele cu runflat si suspensia e mult mai buna. 2. la frane e 90 e peste 3. minus pt e 90 ca nu are loc de roata si se simte vibratia de la stergatoare in pedala de frana(mie mi se pare enervant ca nu au schimbat panoul) 4. consum un pic mai mic la e90,undeva la 0,5-1litru 5. la e 46 e mai elastic motorul,pot sa merg cu a 5 si cu 1000 rot/min, nu vibreaza caroseria,pe cand la e 90 au prea multi senzori si sistemul cu motor pas cu pas pentru axe,zici ca nu se inteleg cateodata nu poti face acelasi lucru,trebue sa o tii un pic mai turata. 6. xenon e90 superior,luminile sunt foarte bune. 7.credeam ca e loc mai mare in e90 dar mi se pare un pic mai mic.1 point
-
Le detin pe ambele. E90 este peste E46 dar diferenta nu e una colosala.. batranul E46 inca se tine bine.1 point
-
Eu vad doar 1 varianta in care iti iei E46 in loc de E90 ( considerand ca ai de ales intre aceleasi motorizari ) : Nu ai bani suficienti de E90 dotat si nu iti plac masinile "chele". Deci preferi o masina mai veche dar mai dotata. Mai sunt si iubitori de masini vechi, cu timeless design, dar sunt prea putini ca sa ne apucam sa dezbatem subiectul.1 point
-
1 point
-
de ce vrei sa l dai? daca acum l ai adus, presupun ca nu esti samsar ca daca erai nu ti luai e46 la 8000 euro..1 point
-
1 point
-
cazanele unora cu 200000 km sunt la fel de bine intretinute ca a ta dar sunt la cel mult jumatate de pret.Diferenta intre 100000 si 200000 km la bmw este insesizabila deci te rog nu ne numi masinile noastre cazane1 point
-
mda... masina a fost peste 7.000euro in Germania... nu comentez la cazanele unora cu 200+km... Paste Fericit seria sasiu ca sa vedeti dotarile pe vin finder: KV766081 point
-
O fi , dar in conditiile in care se vand e46 si la 1500E greu de digerat un pret de 9K.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cu scuzele de rigoare, sper sa nu fie considerat up, dar am fost nevoit sa redimensionez pozele caci nu se incarcasera:1 point
-
Faza cea mai urata e ca societatile de asigurare care se misca bine si nu iti pun probleme la despagubire sunt si cele mai scumpe. De preferat ar fi ca cel care te loveste sa aiba asigurare la allianz, groupama, generali. Pana acum nu am avut nevoie de asigurare(nu am lovit pe nimeni, nu m-a lovit nimeni). Majoritatea oamenilor cauta cele mai ieftine asigurari, fara sa ii intereseze de cei pe care ii asigura(rca ul fiind o asigurare pentru terti), mai mult de atat o mare parte a politelor rca sunt gresite. Asistentii gresesc elemente importante din polita afectand valabilitatea acesteia. E o problema cu mai multe substraturi. De preferat cele mentionate mai sus, dar cine e dispus sa dea 1700 lei pe un rca la tiriac pe 6 luni? sa fim seriosi, e bataie de joc.1 point
-
Asta-i cea mai tare explicatie ... Deci astia care avem automate, sa ne simtim :poke:1 point
-
se pare ca nu prea se ofera raspunsuri legate de garantia oferita de cei de la reprezentantele Bmw ...sa nu fie cu suparare conducerii Contempo1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
de cand confortul este egal cu lenea ? Tu esti d-ala de prefera sa mearga prin oras cu cutie manuala, avand impresia ca esti intr-o vesnica cursa, 1 brrrr, 2, brrrr 3... frana, brrr, 2 brrrr, 3... frana semnafor. 1 engage, ne holbam la semnafor cu emotie.. urmeaza verde, atentie, antentie, brrrrr, ambalam, brrrr, bagam 1, atentie sporita, VERDEeeeeee, brrrrrmmmmmmmmmm SCAAARTZZZZ, 2, brrrrmmmm, 3, brrrr, opa frana, alt semafor. ciclul se repeta. Criza. Cutie automata, bag in D, plec, mai calc doar frana ocazional, ajung la destinatie, pun in P relaxat, ies din masina. Lene ? categoric nu, inteligenta, categoric da.1 point
-
se face foarte usor cu DIS Service functions \ Chassis \ dsc III \ adjustment sensors \ steering angle senzor BAfta1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00