Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/10/15 in all areas
-
Unde vezi tu plastic? Eu am de 2 ani pe masina si sunt ca in prima zi (modelul de 2,5") iar acum am de 3" si lumineaza super bine. uita-te pe forumurile externe cat sunt de laudate PS: Cam asa lumineaza acest plastic ieftin: http://www.theretrofitsource.com/media/catalog/product/cache/1/image/1a8932787757a8ae4cbc8144a20b336f/m/o/morimoto_mini_h1_6.0_bi-xenon_projectors_5_1.jpg http://i.ytimg.com/vi/s9urt0WKzYU/hqdefault.jpg3 points
-
Oare țara asta nu este plinĂŁ de șefi, ĂŽn loc ca ea sĂŁ fie condusĂŁ de lideri? http://thumbnails110.imagebam.com/38869/7e103f388682292.jpg3 points
-
Nu pot confirma sau infirma ceea ce spui,doar am intrebat cateva detalii,mi s-a parut foarte amabil...oricum,maine e posibil sa primesc plansa de bord de la un parc de dezmembrari.Inca sunt in dubii cu privire la CIC sau NBT..Practic NBT-ul are in plus rezolutia mai ridicata,meniul putin mai futurist si acel touch care nu stiu cat de practic e in folosirea de zi cu zi,iar pretul este aprox de 400-500 euro in plus. Astazi am schimbat bujiile +curea si role intinzatoare iar spre surprinderea mea masina a devenit foarte,foarte silentioasa.La relantiu se aude doar toba2 points
-
2 points
-
Nu vreau sa fiu rau, dar nu ti se par bune Morimoto? Acrii strugurii? Totusi, nu sunt o avere si daca te uiti pe youtube o sa vezi ca bat din orice directie halogenul si multe faruri cu lupe, bat mai bine decat xenonul oem de pe e46...2 points
-
1 point
-
1 point
-
Eu zic sa stai linistit sa sa treci treaba asta la ,,lucruri cotidiene". Iti garantez ca daca iti luai alta marca de masina....ajungeai la concluzia ca tot mai fiabil si mai bun era bmw-ul. Doar cateva exemple iti dau:mecatronik, pompa de inalte,axul pompei de ulei...toate de pe grupul VAG.1 point
-
conductele de frana se vand si la metru liniar insa ai nevoie de cineva care sa o bercuiasca si sa o modeleze la fel ca pe cea veche. se gasesc si la dimensiunea de care ai tu nevoie insa nu vine modelata, area doar holenderele montate.1 point
-
1 point
-
cum spuneam ai 2 erori relative la problema cu cheia: hall sensor key lock (trebuie schimbat slotul de cheie cat mai curand, nu mai vede cheia introdusa in slot) si elv fault...aici probabil o sa ai din ce in ce mai multe probleme... l.e. pe fzd ai erori deoarece ai pus led-uri in plafoniera, la alarma ai bateria din sirena descarcata,1 point
-
1 point
-
Autocar Service http://www.autocar.ro/ lucreaza cu Euroins (decontare directa)... s-a vopsit aripa spate si totul a decurs fara batai de cap masina E90 cred ca acum doi ani am facut asta....nu stiu in prezent daca mai colaboreaza cu euroins.1 point
-
Pe bune??? Asta e dubios rau...deci inseamna ca nu tre sa ma bucur inca. Un amic de-al meu de exemplu a pierdut din prima, aceeasi speta cu a mea...pe taxa veche, acelasi avocat. Dupa ce kkt de reguli se judeca procesele astea? Oricum daca pierd fac recurs mai departe la CEJ sau ce-o fi. Tu nu ai mai facut recurs?1 point
-
Azi a sosit și kit-ul de intercooler de la o firmĂŁ din Anglia (au magazin online pe ebay) gĂŁsitĂŁ tot cu ajutorul kui Kenbobo. E super! Ne apucĂŁm de treabĂŁ. Per total am ieșit mult mai ieftin decât dacĂŁ cumpĂŁram din România. Kit-ul conține: Bar & Plate Intercooler, Size: 550mm x 230mm x 65mm Max Pressure: 45psi BHP Capacity: 350bhp (eu vreau sĂŁ ajung pe la 300HP) 2.25" Intercooler Pipe & Fitting Kit Mendrel Bent 6061 Aluminium Pipes 2 x 180 Degree Bends 2 x 90 Degree Bends 2 x 45 Degree Bends 2 x Straight Pipes 8 x Straight Triple Layer Silicone Couplers / Joiners 16 x Stainless T-Clamps (Bolt Type) http://thumbnails112.imagebam.com/38868/bd490d388670750.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/38868/6e566e388670762.jpg1 point
-
Salut! vreau si eu sa achizitionez un BMW 316d e90 din 2010.tipul spune ca are 130.000km reali....ma poate ajuta cineva cu o informatie,ultima intrare in service. multumesc anticipat. wbapr310x0a822851 aceasta este seria de sasiu, multumesc!1 point
-
1 point
-
Eu de doi ani merg cu 19” vara si 18” iarna ambele RunFlat,95% in Bucuresti,nu am nici o problema,daca ai grija de masina nu dai in gropi nici daca ai 16”,asa ca eu spun ca merita sa sacrifici putin confort si ceva atentie1 point
-
Cand pui contactul dimineata, se aude cum pleaca pompa de motorina de sub scaun? Ai schimbat releul verde de deasupra torpedoului? Sunt 4 relee deasupra panoului de sigurante din torpedou, trei verzi si unul portocaliu. Primul este de la pompa de motorina si este verde. Schimba-l cu ultimul care este de la claxon sa vezi daca el e problema. La e46 ala pica des si fix astea sunt simptomele. Dimineata nu vrea sa porneasca nici moarta. http://realoem.com/b...101&hg=61&fg=25 reperul 3 e de la pompa1 point
-
Nu ma sperie consumul. Conduc din cand in cand si un 630i e63, in perioada mai calda a anului, ce-i drept, si sunt de fiecare data uimit de cum trage motorul aspirat de 3l benzina, imi dau seama cum e cu turbo si peste 50 de cai in plus. Tocmai din acest motiv am luat in considerare 335i. Mi se pare compromisul perfect fata de un m3 e92, la care in cazul meu, nu mi se pare justificat sa platesc cheltuielile de intretinere si taxe (impozit etc.) si nici nu o voi putea folosi ca masina de zi cu zi. Oricum, vreau neaparat cutie automata si preferabil padele.1 point
-
Am vandut masina cand am vrut si cu cat am vrut. Daca nu te ofticai,taceai,si filozof ramaneai. Nu am nevoie de aprecierile tale. Dupa cum am zis,topicul se poate inchide.1 point
-
Cand citesc ce sfaturi da cristianro .... vibreaza ca nu`s piese originale .... daca nici Lemforder nu`s bune , da`o dracu` . cauciucurile la fel,sunt noi , dar nu`s originale , au galme , sunt ovale1 point
-
Bucuresti-Alexandria 100 km,mers regulamentar.( 60 km/h in localitati - 100 km/h in afara lor) Eu zic ca e ok:) http://s28.postimg.org/ypgmui26x/image.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
O navigatie OEM va fi mereu un mare plus la interior,indiferent de marca....Parerea mea.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Masin e bestiala! Sfatul meu este sa nu te apuci de CIC pentru ca e o investitie inutila atata timp cat ai Dynavinu-ala...E arhisuficient si mult mai actual decat rahatelelul ala de CIC pentru care trebuie sa modifici juma de masina si sa cheltui o caruta de bani cu care peste ceva timp vei schimba pompa de inalta presiune for sure...parerea mea!1 point
-
Este foarte usor sa pierzi aderenta la o masina cu tractiune spate,mai ales cand are si o motorizare mai puternica..La 3500-4000 rot/min DSC-ul sta aprins mai tot timpul pe un carosabil umed+mazga.Crezi ca DSC-ul ala are control 100% asupra masinii?1 point
-
Si azi am schimbat si distributia. Km undeva sub 176.000. Impreuna cu asta am mai schimbat si garnitura capac supape si uleiul si filtrul de ulei. Am trecut pe ceea ce scrie in carte LL01. Si ca o impresie generala, foarte dezamagit de service-urile din Romania. Pt ca atunci cand am schimbat garnitura la baia de ulei am gasit un fragment mic dintr-o patina, m-am panicat putin si am zis sa schimb si distributia. Si aici a inceput distractia. Am vorbit la Bavaria group (initial bucuresti, ulterior toata tara) si la toate service-urile din bucuresti. Din toata tara doar cei de la proleasing ploiesti mi-au si raspuns (impreuna cu un pret de 6000), in rest bavaria si mhs m-au ignorat complet, desi sunam de cateva ori pe zi. Pe langa, am incercat si la toate service-urile cunoscute si recomandate pe forum. Marea problema, lipsa calelor de distrbutie, dar toti mi-au promis ca fac rost cat de curand. Evident ca nu s-a intamplat, am plecat si in concediu, au trecut mai mult de 2 luni de cand tot intrebam pe la service-uri. Am inceput eu sa ma uit dupa cale in acest caz. Avand in vedere ca nu sunt o suma formidabila, comparativ cu pretul lucrarii sau al manoperei, mi s-a parut cam auirea sa nu isi cumpere un set de cale si sa stea toti sa astepte sa le inchirieze. Aici as vrea sa remarc ca, dintre toti, Service Premium, a fost singurul deschis, singurul care a inteles situatia si care chiar s-a implicat venind cu solutia. Calele le-am cumparat eu, si au intrat in pretul manoperei. Foarte corect si ii multumesc pe aceasta ocazie, ca a fost singurul dispus sa investeasca in sculele necesare unui astfel de motor. Pentru mine, asta spune multe. Sper sa nu fie considerata reclama, dar astea este realitatea cu care m-am confruntat1 point
-
350 de lei panarama aia urata... Arunca un ochi si la asta http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p533_bmw-performance-3-series-e46-selector-lever-grip.html + http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p535_bmw-performance-3-series-e46-gear-bag-for-automatic-transmission.html1 point
-
1 point
-
Nu a spus nimeni ca masina este alpina.Am scris raritate pentru ca e32 v12 LA NOI chiar este o raritate.Nu am pus masina aici pentru o dezbatere daca este sau nu alpina pur si simplu pentru vanzare.Nu sunt autocolante cu alpina...sunt placute originale.1 point
-
Forumul asta din pacate devine tot mai penibil pe zi ce trece. Usor usor incepe sa se coreleze imaginea generala a "posesorului de bmw din Romania" cu multi utilizatori ai forumului. Tare pacat. La inceput nu era asa. Aici ar fi nevoie de 1000 de topicuri cu chat, scandal, balacareli, nerespectarea regulamentului. Se pricep unii la toate. Si lupta intre doua grupuri snobii vs cocalari. Sau cei cu ultimul tip de BMW (in fiecare an altul nou ca e rusine altfel) vs cei cu pisici inmatriculate in Bulgaria (cu tobe "sparte"). Cred ca sunt multe persoane care au foarte mult timp liber. Nu pricep cum sunt unii care posteaza absolut peste tot. Scuze de off topic. Oricum am intrat intamplator pt ca era pe prima pagina. Eu nu mai intru de un an si ceva decat atunci cand am nevoie sa aflu o informatie sau la rubrica retro. Numai bine.1 point
-
1 point
-
Sabotor, saboteur, sabo, szabo, poti sa-mi spui cum vrei; sunt obisnuit. Oameni buni, nu sunt troll si nu hranesc trollii, asa ca nu vreau sa ma cert cu nimeni; chiar nu-mi sta in caracter, dar sincer mi se pare un pic deplasat sa luati la suturi fiecare thread nou. Cat despre numarul de posturi, sunt mult mai multe de trei. Am o problema majora cu contul, nu am counter pe posturi si nici nu pot sa dau pm, dar asta poate tot din lipsa moderatorilor ... Iar ca fapt divers, mi-am spus doar parerea, nu am dat cu parul. Acum puteti sa ma jigniti, injurati sau ce mai vreti voi. Eu va voi respecta la fel si din respect pentru o comunitate de oameni cerebrali, ma voi abtine de la alte comentarii. Va doresc o seara linistita si racoroasa. Casian (aka sabothor aka ce vreti voi ... )1 point
-
Nu am nimic cu nimeni si nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar evit pe zi ce trece sa mai postez pe acest forum. Imi pare rau totusi ca am prieteni aici care fac treaba buna, dar pe de alta parte, vad niste pareri atat de siropoase, de un sarcasm mioritic veritabil, de ma intreb oare de ce forumul asta este atat de cunoscut. Activez pe diferite forumuri de ani buni, romanesti si nu numai, dar moderatori atat de "permisibili" ca pe bmwclub nu am vazut in viata mea. Distractie placuta, dragi colegi! :poke:1 point
-
Ai fost sfatuit de cei mai "destepti" mecanici din cate vad... ce treaba are bateria cu injectoarele sau filtru de motorina ? Chiar asa de incuiati sunt unii? Dai curent la masina ... porneste... dar schimba jumate de motor... incredibil !0 points
-
Stricati topicul...eu cred ca un e90 cu jante pe 16 e bataie de joc )) 18 si 19 rules...16 si 17 de iarna Si eu credeam la fel..dar am trecut de la 16 la 17 apoi la 18 si vreau 19 acum...0 points
-
Bai. Joslabele de pe un topic perfect valabil. Lui Mafia i-au vopsit narile pe un ziar cu parizer.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Te bate Raresh din 3 miscari, pentru vorbele de mai sus. Chiar daca esti pe gustul lui-1 points
-
-1 points
-
O, ce bine, cineva care sa puna lucrurile la punct. Sabothor (saboteur, gen), cum putem sa facem incat sa-ti meritam iertarea. Un user ca tine, cu 3 posturi, o contributie substantiala, nu-i chiar de colea.-1 points
-
-1 points
-
ai luat stergatoare BOSCH, trebuia sa iei OE ........... de ce ai manerul de culoare neagra?-1 points
-
Verifica daca bara fata este prinsa bine. Eu am avut bara la vopsit si baietii au demontat-o si de atunci mi se aburesc ambele faruri cand o spal.-1 points
-
Am auzit de NBT dar nu stiam ca se poate face retrofit la modelul meu...Eu nu cred ca ar fi o diferenta de pret asa de mica intre CIC si NBT...Spun asta deoarece astazi am vb cu cineva care are la vanzare un CIC si il vinde ptr retrofit la NBT ,dar spunea ca e destul de scumpa...Daca stiti pe cineva care are de vanzare asa ceva,lasati un msj aici-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00