Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/25/15 in all areas
-
Parerea mea, inainte sa te apuci de briz-briz-uri, chituri em si semnale albe, sa bagi banii in mecanica. 22 de ani isi pot pune amprenta pe o masina. Ia trenul de rulare la mana, schimba lichide, curele, etc. Anvelopele ce dot au? Sigur ai si scurgeri de ulei, si alte vicii ascunse. Nu ti-o zic in nume de rau, dar stereotipul pisicii de buzau e fix asta, un cotet de masina, dar cu spoilere si jante. Tu stai inauntru, mai putin conteaza jantele. In 22 de ani fii sigur ca au fost date suficiente basini in masina aia, cat pentru 3 hepatite, deci un detailing ar trebui sa fie primul pe lista.4 points
-
3 points
-
Marea poluare e cea industriala. Normele astea sunt menite sa aduca bani pentru bugetul statelor. Daca unii cred ca se urmareste binele umanitatii si alte chestii de genul asta, acestia sunt doar foarte naivi.3 points
-
La ce informatii oferi nici in 15 ani nu primesti un raspuns, dar din cate observ vorbim de e46 320d. Pe masina ta se pune fata 225/45/17, iar pe spate 245/40/17 si asta numai daca ai jante in 2 dimensiuni(gen fata 7.5J si spate 8.5J) Inca o treaba, chiar si in ziua de azi sunt multe persoane pe club care fac mari greseli in calcularea dimensiunii balonului(flanc ...) unei anvelope. 225/45/17 inseamna ca anvelopa are latime 225mm, balonul anvelopei este 45% din 225(nu 45mm cm sau grade celsius), iar dimensiunea jante pe care se poate monta este 17inch. 225/45 are balonul de 101mm aprox. egal cu cel de la 245/40 care este 98mm. Nu poti pune 245/45 - 110mm pt ca diferenta este prea mare si trebuie pastrat un raport aproximativ egal intre diametru rotilor fata si diametru rotilor spate. Diferenta intre diametrul rotilor per total cu anvelope pe ele trebuie sa fie undeva la maxim 3%3 points
-
per total .....vb romanului.....are balta peste...au bani sa plateasca cat despre colegul @cavaliere vis-a vis de motoarele hibride pe benzina : http://bmwblog.ro/20...a-mai-frumoasa/ acum sincer nu stiu daca tu ai nu ai mai multe cunostinte in ingineria masinilor/motoarelor hibride decat toti inginerii de la BMW sa dam comanda de un OZN pt tine, care sa mearga cu ...cu ce merg OZN-urile3 points
-
Bo$$, da' niste placute tot cam la 110 000 km ai? Cauta un bajet si pana la urma tot astea din Nemtia-s mai bune. Banuiesc ca le-ai schimbat pentru ugrade, altfel nu le puneai la vanzare. Corect?2 points
-
Cand uiti de ea ca e la vanzare,atunci vine cineva sa o ia Ti-am urmarit proiectul,felicitari pentru munca depusa si pentru stadiul in care era masina...pacat ca a trebuit sa plece.. Urmatoarea masina?tot bmw?2 points
-
In Danemarca v-ati uitat cat costa taxele? hai sa nu ne mai dam loviti. "Te impinge, esti obligat", esti bla bla - nu exista asa ceva. Si mie mi-ar placea sa fie taxele mici la motoare mari, sa pot sa-mi iau un M5 de 5.0L. Nu poti sa zici ca nu te descurci ca n-ai un BMW de 2L, din cauza taxei de prima inmatriculare. Pt asta poti sa-ti iei un Corsa de 1.2L. V-ar placea sa faca tiganii liniute cu 5.4L v12 pe langa voi cand duceti copiii la gradinita?2 points
-
Auris consuma foarte putin , Citroen DS5 e basinĂŁ cica Lexus tot basinĂŁ e? Motoarele au ajuns la apogeul lor de mult timp Daca se vrea in fiecare an noi norme de poluare ei bine nu se poate Pentru americanii aia insultati le recomand mizeriile ale de v8 pe carburator, foarte economice si putin poluante2 points
-
2 points
-
Salutare la toata lumea! Acesta este primul meu DIY si l-am facut pentru a-i ajuta si pe altii care intampina sau vor intampina problema cu inchiderea centralizata la E90 citind pe internet ca asta ar fi ”boala” lor. Pe scurt, problema mea era: usa de la pasager fata nu se mai descuia deloc, iar de incuiat doar cateodata. Am vrut sa schimb incuietoarea cu totul, dar inainte am incercat sa o desfac in speranta ca poate fi reparata si am putut face acest lucru, urmarind urmatorii pasi. Pozele nu imi apartin in totalitate. Pasul 1 - Demontarea fetei de usa Pentru a da jos fata de usa, prima data am scos trimul de la usa pornind de la stanga la dreapta cu o unealta de plastic sa nu se zgarie. Dupa ce sa desprins am tras usor de el pana s-a defacut tot http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/1_zps7pifqch1.jpg A urmat plasticul exterior al manerului: http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/3_zpsvuguhvuv.jpg Iar in final am scos cele 4 suruburi Torx de 20 http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/4__zps2aorrnnm.jpg Dupa care am tras usor de fata usii pana s-a desprins http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/6_zpsnqkhqkox.jpg Dupa am scos de pe fata usii prima data lampa de la picioare http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/lampa_zpss6y1jm5n.jpg Cablul de la incuietoare ce este actionat de manerul din interior http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/7_zpsxxjqlysu.jpg Difuzorul http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/8_zpstp0f752w.jpg Si conectorul pentru butonul geamului. Pasul 2 - Scoaterea incuietoarei Pentru a avea acces la incuietoare se dezlipeste, eu am dezlipit aproximativ jumatate, buretele de protectie de pe usa. dupa care am desfacut cablul de la manerul exterior, am bagat mana in usa si am tras tare de cablu. Asa arata un interior http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/9_zpsrz80prvq.jpg Dupa care am scos conectorul incuietoarei si am desfacut cele 3 suruburi, Torx 30, ce tin incuietoarea pe usa, doua pe lateralul usi si unul pe fata usii http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/10_zpsclcviw1x.jpg Dupa ce am eliberat incuietoarea, pentru a o putea scoate am defacut piulitele, de 10mm, care tin suportul geamului. Suportul doar trebuie dat un pic intro parte, nu scos de tot, deoarece nu ai loc sa scoti incuietoare. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/11_zpsnpualttk.jpg Dupa ce am scos incuietoarea afara, am desfacuto sa vad ce e inauntru. Pasul 3 - Desfacerea incuietoarei Am desfacut cele 1 surub Torx 20 de pe lateralul incuietoarei si am tras tare de partea metalica pana sa desprins http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/12_zps8of7qxcg.jpg Dupa am desfacut cele 4 suruburi Torx 20 si am desfacut clemele de pe lateral iar incuietoarea s-a desfacut http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/13_zps9sszy02s.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/14_zpsl4e2fhkz.jpg M-am uitat peste motorase si am vazut ca motorasul de deasupra se ocupa cu inchiderea masini si l-am scos afara. Prima data am scos ansamblul care se afla deasupra rotii galbene, dupa care si roata si asa am putut scoate motorasul. Mare atentie la arculetul de sub mecansm ca o sa sara. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/arculet_zps0z19ulby.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/15_zpsccz1cea0.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/16_1_zpsnkll4ani.jpg Am desfacut motorasul si am observat ca era ars, nu am facut poza dar era ca in poza http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/17_zpsuo3uhhhq.jpg Pasul 4 – Inlocuirea motorasului Dupa ce am vazut care este problema, am comandat de pe ebay un motoras identic, doar ca fara melcul acela de angrenare a rotii si l-am inlocuit, nasol a fost ca a durat in jur de o luna pana a venit din china. Acestea sunt specificatiile motorasului si asa arata cel nou. Au fost in jur de 10$ doua motorase cu tot cu transport http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/18_zpsrt5addvt.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/19_zpszhgyk9sa.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/20_zpsahcfwwjb.jpg Partea mai grea a fost sa scot melcul dar am folosit procedura din pozele acestea lovind cu putere patentul pana a iesit melcul de tot afara, fiind foarte tare intepenit, totusi avand grija sa nu stric melcul ca am mai avut nevoie de el. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/21_zpsgch7smg3.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/23_zpscgskev5h.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/24_zpsbbuwrh7p.jpg Cand am vrut sa pun melcul pe motorul nou am observat ca nu se intepeneste bine, iar rotorul motorului vechi avea niste zimti pe el, atunci m-am gandit sa fac si eu niste zimti pe rotorul motorului nou, cu o dalta ascutita bine. Acest lucru a fost benefic si am intepenit melcul pe motorul cel nou foarte bine, deoarece a intrat fortat fiind nevoit sa il bat cu un ciocan de plastic pentru a nu deteriora melcul. Distanta dintre melc si capatul rotorului trebuie sa fie de 4mm, altfel nu are loc in incuietoare si nu se poate invartii http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/16_2_zpsnnhmdz8n.jpg Pasul 5 – Montarea inversa Dupa ce am verificat ca motorasul functioneaza pe incuietoare, am facut aceleasi operatiuni in ordine inversa, iar acum inchiderea functioneaza foarte bine, deocamdata nu am avut probleme cu ea. Sper sa va fie de folos! Daca cineva are nevoie de explicatii mai multe i le pot oferii fara nici o problema! Nu stiu de ce dar nu arata toate pozele1 point
-
Pentru mine cel mai urat model BMW actual este X3, este patratos, parca taiat cu bomfaierul si are un aspect de NFS 1 (daca mai tineti minte masnile alea din NFS la inceput, care umpleau traficul...niste patrate enervante si colturoase...) Nu am gasit nimic sa imi placa la X3. Eventual si voi cateva argumente, subiective desigur <_<1 point
-
au fost comandate discuri drilled,dar au venit slotted,acum tot raul spre bine,in urma verificarilor,se pare ca cele slotted sunt mai bune mai rezistente,dar nu au un aspec de show. ptr un posesor de 550x.d daca exista ,am o rugaminte..sa mi faca si mie 2-3 poze cu evacuarea de la masina(ma intereseaza amplasarea tobelor finale ca spatiu)1 point
-
1 point
-
Te agiti degeaba. Timbrul de mediu e o manevra tipic romaneasca pentru a creste vanzarile productiei interne si a grupului Renault - a avut multe denumiri, dar efectul lui e stoparea vanzarilor de masini Euro 3 si Euro 4. Cand timbrul ilegal, o sa fie o taxa legala din toate punctele de vedere, atunci imi asum taxele si le platesc cu zambetul pe buze. Pana atunci, caut sa le evit. Nu ma intereseaza taxele din Danemarca pentru ca eu traiesc in Romania si platesc taxe in Romania. Si cacatul asta e timbru e ilegal, declarat de Curtea Europeana de Justitie de ceva vreme. La fosta masina, taxa actuala e ~2250euro, motor 2.0 diesel, euro 3 din 2003. In decembrie mai scade, dar tot prea mare ramane. Si s-a platit vama dupa ea, in 2006. Si sunt multe alte masini la care taxa le depaseste valoarea. Scopul nu e ingrijorarea catre poluarea mediului, e strict manevra financiara. De tigani as putea sa zic multe, insa cel mai important lucru e ca nu dau 2 bani pe ei. Statul le-a dat nas si acum cred ca cineva are obligatie fata de ei. Sa continui cu nivelul RCA-ului? Hai ca are si asta rost. La zero incidente in 7 ani de permis, sa platesti 500lei pe 6 luni, pentru 2.0, e prea mult. Ghinionul meu ca nu am facut 30 inca. Si ca scrie BMW in talon. Si legat de Corsa de 1.2 - ca sa inchei - pune-ti tu viata in pericol intr-o masina ce nu are nici macar o tona. Eu prefer sa nu o fac, e plin de bizoni cu masini mai mici sau mai mari, daca intra in mine unul, macar sa nu ma fac praf. Excludem camioanele din discutia asta . Nu am nimic cu tine si nu incerc sa te conving ca eu detin adevarul, dar obiectiv privind lucrurile, taxa e ilegala si ridicola ca nivel.1 point
-
1 point
-
Motoarele diesel nu o sa moara niciodata...din contra vor fi implementate tehnologii noi si vor aparea multe facilitati. Treaba ca americanii nu sunt doritori de diesel este simlpa,pai ce economie sa faci lunar cu un diesel cand benzina este asa de ieftina in state sau in venezuela sau in tarile arabe ? Imi povestea cineva ca in Iraq rar gasesti motorina in benzinarie si cand o gasesti este de calitate foarte proasta.Doar tiristi gasesti la pompele de motorina. Cat despre americanii fani benzina,au mai fost pusi in situatia sa stea la cozi la benzinarie 10 ore sau sa plateasca pretul benzinei dublu la pompa fata de ziua precedenta...cand a aparut criza petrolului din anii 70. Atunci americanii si-au cam schimbat parerea in general despre piata auto si despre motorizarile mari si au intrat pe piata lor japonezii si europenii cu masini mult mai economice si fiabile. Practic ala a fost punctul de cotitura pentru industria auto din state...actualmente "Motor City''Detroid este in faliment total.1 point
-
Salut , ma intereseaza si pe mine sa montez niste cauciucuri 245/45 r17 pe spate, momentan am 225 si nu am probleme...vreau sa stiu si eu daca ating.Jantele sunt sparco pe 171 point
-
LE. Poate ne zici si ce latime ai la jantele Sparco, ca si eu am botosei Sparco marimea 40.5 Ca exemplu pe o janta latime 8J nu e ok 245/40/17 recomandat este 225 sau 235(nu e ok la tine)*. Pe 7.5J recomandat este 215(nu e ok la tine) si 225. Pe 8.5J se pune 235(*) si 245. Acum clar fizic poti pune orice, dar ulterior comportamentul masinii poate fi ciudat.1 point
-
Teoria e un pic prea trasa de par. Ii doare in cur pe americani ca Germania primeste refugiati. Atata timp cat pe ei nu-i afecteaza chestia asta, probabil ca sunt chiar multumiti de deznodamant. Americanii nu sunt interesati ca UE sa fie puternica. Chiar din contra. De ce crezi ca BMW nu a vandut diesel-uri in SUA atatia ani? Tocmai pentru ca nu puteau face masini care sa polueze sub limitele extrem de stricte din America. Plus ca e in avantajul lor sa-si protejeze propria industrie auto. Viziunea asta e de genul am pierdut meciul pentru ca nu a tinut arbitrul cu noi. Piata de diesel din America reprezinta cam 1%. E o furtuna intr-un pahat de apa.1 point
-
Interesele nu au treaba cu masinile in sine. Sunt consecintele mainii intinse de Europa, refugiatilor musulmani. Industria auto germana reprezinta 20% din volumul industrial german. Daca marii producatori auto germani cad, se prabusesc nu doar ei ci si ramurile adiacente acestei industrii. Un sut tras Germaniei (motorul Europei) de catre americani, urmat probabil de un dezechilibru major al economiei europene, somaj, revolte, etc. VW a fost doar un tap ispasitor (cu toate ca au si ei vina lor) iar acum se cauta nod in papura si altor marci germane tocmai pentru a servi aceluiasi scop.1 point
-
Pentru ca Passatul are 2 brate superioare (unul drept unul curb) 2 brate inferioare (unul drept unul curb). La bmw dai bucsa jos de pe brat si o schimbi si in final iesi mai ieftin.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ca deobicei mediatizare in masa primele 2-3 luni dupa nu o sa se mai auda nimic.1 point
-
Poate ca 1,2 tsi e un gunoi de motor la fel ca si alte motoare , dar vw are si motoare bune, motorul 2.0tdi cr e mai bun decat n47 , 2.0 e cel mai vandut motor si la vw si la bmw. Sunt convins ca nu numai vw are softuri de genul ...Tehnologia e de mult avansata si se putea renunta de mult la motoare ce folosesc combustibili fosili, dar nu se vrea sunt prea multe interese asupra petrolului.1 point
-
Comparația era strict la km. DacĂŁ nu ai avea decât o singurĂŁ marcĂŁ pe lumea asta și ar fi alta decât Bmw, te-ai simți confortabil sĂŁ plĂŁtești 25.000 pe 180.000 km și 184 Cp? De ce nu un 320 d de 184 sau un F30 de 184 Cp? DacĂŁ tot vrei ceva mai mare, de ce doar ĂŽn clasĂŁ (seria 5), nu și ĂŽn putere, având chiar mai puțini km decât fosta. Cum sĂŁ risipești 20.000 și ceva de euro pe a unui 320 d putere? Unde e sportivitatea? Sprinturile? PĂŁi te face la depĂŁșiri un 320d de 184 cp cĂŁ e mai ușurel.1 point
-
1.2 tsi nu e motor ( vorba vine, e un gunoi inca nefiabil), este un praf in ochi celor care vor sigla de vw . De ce ai ales 1.2?1 point
-
Am o Jetta 1.2 Tsi din 2012 luata de noua ... aprob tot ce zici,fabilitatea la VW a disparut demult!1 point
-
Diesel hibrid sunt niste glume sinistre. La fel sunt si hibridele benzin, unde daca te grabesti sa ajungi la serviciu prin oras ii descarci bateria in 5 kilometri. Eu cred ca e o propaganda si ceva instrumentat si gandit. Nu neg ca au gresit, insa consider ca americanii sunt ipocriti in general. In tara unde 2.0 are capacitatea o masina de tuns iarba, e mega exagerare cu normele de poluare raportat la poluarea generala. Si da, cred ca nu doar Vw a trisat. Dar au vrut ei neaparat sa patrunda pe piata americana cu dieselul unde benzin-hibridele au o felie majora de piata. Iar la partea cu fiabilitatea, nici Mercedes si Bmw nu sunt mai breji. Nicio marca nu mai e ce-a fost, asta e adevarul.1 point
-
Ma intreb cum ar fi stat lucrurile daca N47 se vindea in state . Inca o dovada ca nu te joci cu piata americana.1 point
-
@Bala Nu as cred ca BMW are bugetul mai gras decat Grupul VAG...totusi e cel mai mare fabricant auto din lume... Cred si eu ca se vor mai descoperi situatii similare.1 point
-
Stati voi linistiti ca toate motorizarile ds (in cazut vag este vorba doare de 2.0ds euro 5)fabricate de toti producatorii auto au emisii mult mai mari decat cele date de fabricant. Ghinionnul vag a fost ca softul lor a fost mai prapadit decat softul folosit de alti producatori....practic masina simte momentul cand se face verificarea emisiilor si mareste eficacitatea sistemului de evacuare. Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare ). Atunci cand masina este in deplasare normala cu toate 4 roti in miscare...sistemul de evacuare revine la normal.1 point
-
Macar de-ar fi doar VW in situatia asta... Cu siguranta si alte marci practica diverse smecherii pentru a obtine cifre atractive legate de consum si norme de poluare. Cate masini au in realitate consumurile de carburant mentionate de producator? Am fost, sunt si voi fi in continuare posesor de VW. Chiar si diesel...1 point
-
Pai nu e conspiratie, ca au recunoscut. Dar sa fim seriosi, ca sa scoti emisiile permise in California cu un diesel, e nebunie din capul locului. De ce sa renunt eu? Din partea mea sa dea faliment VW, GM, toti. Cu ce ma afecteaza pe mine, e vina lor, dar si a legislatiei americane. Trebuia sa interzica din start masinile diesel in anumite zone/orase.1 point
-
nu te apuca sa vopsesti cu sprayul ca dai banii degeaba si arata rau. o sa iese absolut mizerabil cu sprayul. Mai bine mai asteapta, strange bani si o vopsesti la pistol.1 point
-
Depinde ce vrei sa schimbi la el. La probleme de motor, sau revizie, Passatul o sa fie mai ieftin, dar daca te apuci de directie la Passat o sa fie mai scump.1 point
-
Bugetul/venitul unui om nu tine de inaltime, poate as fi luat seria 5 e39 daca era mai ieftin la piese decat seria 3 si cu performante asemanatoare cu un motor identic... , poate as fi luat si seria 7 daca imi permiteam un motor de 3L sau 4L si o intretinere corespunzatoare, dar mai bine ma schimb pe VW passat B6 4motion mult mai incapator si scaunele sport sunt geniale si ca pret de intretinere posibil sa fie mai ieftin decat un e461 point
-
Sunt masini de 2-3 ani care au defecte de genu'. Mai nou oamenii fac credit 5mii si vor 'avion fratelo'!1 point
-
- BMW 520d - culoare: gri metalizat - capacitate: 1951 cmc - putere: 136CP (resoftat la 166 cp de 2 ani, fara probleme) - consum: 5.5 l/100km afara / 9 l/100km oras (clima pornita) - 230.000 km - comenzi volan - pilot automat - incalzire auxiliara webasto - faruri xenon - jante OEM BMW 17" style 80 cu cauciucuri de vara - jante OEM BMW 16" style 33 cu cauciucuri de iarna - presuri mocheta + presuri cauciuc OEM cu clipsuri de prindere ambele - schimbat 2014: ulei BMW 0W40, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtre polen, filtru epurator, ulei cutie viteze, ulei diferential, ulei servo, lichid frana. - bypass EGR fizic si din soft, catalizator eliminat (fara probleme la ITP) - motorul merge absolut impecabil ! - proprietar in acte, fara accident Dotari adaugate de mine ulterior (pasiune pentru e39): navigatie custom cu Tableta Nexus 7", internet, etc upgrade difuzoare oem + subwoofer + statie interior complet negru (plafon, stalpi, lampi) schimbator viteze iluminat ///M maneta frana de mana piele interior confort piele full electric, incalzit, cu memorii seria 7 coloana directie electrica cu memorii cotiera piele cu spatiu depozitare seria 7 oglinda retrovizoare electrochrome retrofit complet dubluclimatronic Shadow line exterior-interior grile capota negre PDC original upgrade la frane de V8 324mm ATE (etrieri, discuri, placute) retrofit SERVOTRONIC volan M impecabil cu pielea nou schimbata iluminare LED manere interioare deschidere usi iluminare LED manere exterioare deschidere usi Masina nu are platita taxa de inmatriculare (636euro), dar ofer procura, se poate circula cu numerele actuale. Impozit 180 lei/an, asigurare 400 lei/an. http://s3.postimg.org/6xh0z0ier/DSC2343.jpg http://s3.postimg.org/dcg1vop4j/DSC2347.jpg http://s3.postimg.org/5xqq3b38z/DSC2355.jpg http://s3.postimg.org/jsp0lrxo3/DSC2356.jpg http://s3.postimg.org/qkffommnn/DSC2377.jpg http://s3.postimg.org/vkhhabho3/DSC2382.jpg http://s3.postimg.org/3lnbjgg1f/DSC2384.jpg http://s3.postimg.org/hglm1xagj/DSC2394.jpg http://s3.postimg.org/arf2lwp4j/DSC2406.jpg http://s3.postimg.org/unb21g65v/DSC2428.jpg1 point
-
ca sa fac o glumita, in afara de E34, E39, E46 ,E70/F15, i8, Z9, Z8,Z4 (E89) - cam toate masinile de la BMW sunt URĂȚELE ! :frantics: DAR SUNT ASA DE FRUMOASE ! SI DA, e46 este stilistic peste e90 :pirate:1 point
-
1 point
-
Salut. La unele din intrebari iti raspund cu placere dar o sa si critic, sper sa nu te superi. Schimbule de ulei la cutie a costat 34 mil. Sistemul multimedia facea figuri si la mine pana s-a stins. Modul CCC defect, 11 mil reparatia. Sub oglinzi ai leduri care se aprind cand descui si incui masina, si asa trebuie sa functioneze. Daca nu poti inchide si deschide masina din cheie ( ai cheie clasica sau tip cartela? ) cauta si o sa gasesti ceva pentru asta. trebuie sa apesi un buton, pui contactul, iei contactul, ceva de genul, am uitat cum e, dar sigur gasesti, si dupa ce iti merge cheia poate se aprind si ledurle din oglinzi. De curios cat a costat masina asta?1 point
-
1 point
-
Am zis eu ca e vorba de tine? Ok, pe mine sa zicem ca pe mine nu ma cunoaste lumea pe aici, sau ce imi poate pielea, dar cu siguranta pe Kenbobo il stie multa lume ca om serios si de aceea chiar nu este elegant din partea ta sa il jignesti. Cu siguranta nu am asa multi bani ca tine, dar sa stii ca 4000 de euro gaseam sa cumpĂŁr masina care tu vrei sa o vinzi. Ti-am explicat si in privat de ce l-am rugat pe Kenbobo sa treaca el sa vadĂŁ masina, dar vad ca ai vrut sa intelegi. Ok si cu asta din punctul meu de vedere orice relationare cu distinsa ta persoana este incheiata. Sent from my HTC One using Tapatalk1 point
-
revin,elicea ventilatorului blocata..frunze..etc,nu stiu cum au ajuns acolo dar s-a rezolvat1 point
-
Boaska, tu de ce vinzi kit ambreiaj si volant sh? Ce om sanatos la cap isi pune pe masina ambreiaj sh? Ca vad ca te afecteaza atat de tare un set de anvelope sh, dar nu te deranjeaza sa vinzi niste piese (poate mult mai importante decat anvelopele) pentru a fi puse pe masina. Banuiesc ca nu le vinzi ca obiecte decorative.. Daca esti asa tare, arunca fratie saraciile alea la gunoi sau mergi cu ele la fiare vechi, nu le vinde ca sa se bucure vreun mandru posesor de Bmw ca si-a schimbat ambreiajul cu 250lei. Inainte sa te iei de altul, uita-te la tine! Nu te mai da zmeu aiurea, ramai modest ca e o calitate rara. Va deranjeaza anvelopele sh, dar vi se pare ok anularea DPF fizica+soft cand cedeaza si trebuie schimbat..ma gandesc ca la un Bmw (masina premium de super calitate) solutii de genul asta ar pica din start. Dar culmea, toti apeleaza la asta..de ce? Fiindca e de 5ori mai ieftin. Daca filtrul de particule ar costa 250E sunt convins ca nu l-ar mai elimina nimeni. Concluzia: terminati cu vrajeala, sfaturi sunt usor de dat. Daca vi se pare ca omul greseste cu ceva, spuneti frumos si gata. Restul de caterinca cu manele si alte cacaturi...va asigur ca le gasiti doar pe Bmwclub. (fiecare intelege ce vrea din asta)1 point
-
Eu tind sa cred ca o masina mai noua (2010-2011 sa zicem) fata de o masina veche (2003) este mai ieftina de intretinut. Teoretic, fiind mai noua ar trebui sa aiba mai putine probleme. Probabil colegul se referea mai sus la faptul ca daca isi cumpara o masina mai noua din toate economiile pe care le are si se strica ceva la masina, nu o mai poate repara. Pe cand daca isi cumpara o masina mai ieftina, ii raman bani si pentru anumite "surprize" pe care i le poate face aceasta.1 point
-
aici este chestie de respect , de care noi romanii ducem lipsa la greu, plus orgoliu , fiecare cu gusturile lui, acum sa ne facem tarani unii pe altii ca unu merge cu dricu sau are nu stiu ce serie compact eu zic ca cele mai dezagreabile masini bmw sunt alea de bulgaria, nu exista troace mai mari pe fata pamantului ca alea1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00