Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/29/15 in all areas
-
Iti raspund tot cu o intrebare: -La ce iti trebuie BMW,cand poti merge si cu Dacia din punctul A in punctul B?10 points
-
E plin pe aici de ipocriti...de ce sa ai xxx cai?ce faci cu ei?vai dar mergi asa tare?vai sa stii ca e periculos..cred ca daca iti cumperi M arunca cu pietre in tine...aaa,sau nu,uitasem,atunci esti pupat in cur. Fiecare isi cumpara ce masina vrea,o tuneaza cat si cum vrea,important e sa fii fericit.6 points
-
MuciX:Ar fi trebuit sa folosesti ghilimele. Deja am eticheta pusa de "spaima soselelor" Ies pe interval si ii rup gumele...Plec din intersectie primul...un adevarat pericol public doar ca am afirmat cele de mai sus.Din ce s-a spus aici,reiese ca toti cei care au masini mai puternice sunt niste impostori carora nu le pasa de regulile de circulatie..Spre surprinderea multora chiar sunt un sofer cu capul pe umeri si daca mai accelerez cateodata mai mult decat e legal,o fac doar atunci cand prind un drum liber.Sunt multi care au o coaja de masina cu nr de Bulgaria de 100cp, care fac fonfleuri dinastea si se cred regii soselelor.Nu incerc sa conving pe nimeni,nici sa ma scuz...ideea e ca sunt multi ipocriti care dau lectii de comportament civic,iar ei sunt exact opusul.Nu mai spun ca am primit diferite propuneri de liniute si alte nebunii pe care le-am refuzat,cateodata si cu o injuratura.5 points
-
"Sa zicem" ....ai punctat bine aici. Referitor la ce ai afirmat mai sus legat de 5000 rpm,toate astea s-a intamplat pe un tronson de drum foarte liber,seara,nefiind nevoie sa dau flashuri sau sa pun viata cuiva in pericol..poate doar a mea si toate astea au fost facute ptr cateva minute, doar ptr a testa ce am instalat pe masina. Eu zic sa punem punct acestui subiect.Astept commenturi legate de problema tehnica,ptr ca deja am podul plin de moralisti.4 points
-
sa inteleg ca faci parte din categoria aia de soferi care merg tot timpul cu 50km in localitate si 130km pe autostrada?Daca da,atunci felicitari !! Ai tot respectul meu.Cred ca ti-ai modificat si masina ptr a nu depasi viteza legala.. Hai sa nu mai fim ipocriti ...4 points
-
Daca noi nu avem 375cp, hai sa zicem ca unde-i logica sa ai atatia cai? pt ce? ... Fiecare am vrea sa avem cat mai mult, doar ca unii nu vor sa recunoasca, si mai fac si pe sfintii si o dau si in filme straine,cum ca in Romania nu ai nevoie de atatia cai etc.. DA dc sa nu ai nevoie? la noi ai nevoie chiar mai mult decat in Germania, unde toata lumea merge pe autostrada si unde toti merg 130km/h sau mai mult, acolo iti ajunge si un golf.. Dar la noi , Daca faci un drum de bucuresti oradea de exemplu, ai de facut X depasiri, si ai nevoie de putere, dc sa nu fie o rezerva de putere acolo daca se poate? La noi ii la moda cand vrei depasesti pe cate unu, sa accelereze berbecu' nu cumva sa il depasesti.. si multe alte exemple, dar nu are nici un rost, ca stricam topic'ul omului cu niste prostii Sa te bucuri de masina, si sa o stapanesti sanatos.. :sorcerer:3 points
-
3 points
-
Hai sa-ti spun cum sta treaba,din punctul meu de vedere : Cand am condus-o prima data mi-am spus ca nu pot cere mai mult de atat..Zilele au trecut si parca senzatia aia care am avut-o prima data,s-a trecut si ea..Este exact ca un drog..vrei sa ai aceeasi traire, doar ca asta nu se poate si incepi sa adaugi ceva ,ptr ati readuce acelasi ranjet pe care l-ai avut in primul minut cand te-ai urcat in ea.Daca aveam 700 de cai de prima data,crede-ma ca mai adaugam cativa ,doar de dragul de a retrai acea senzatie...Poate intelegi,poate nu..faza e ca suntem diferiti si avem damblale diferite3 points
-
Salut la toti! In sfarsit dupa atata cautat si asteptat, mi-am gasit masina, pe mobile in Germania, la dealerul Autocenter Miri, dupa care am mers personal. Masina a avut serviceurile facute in Olanda, la Dusseldorp Hoogeveen BMW Service. Acesta este vin-ul C665968. Multumesc la toti cei care mi-au dat sfaturi! Azi merg dupa ulei si filtre pt motor + ulei si filru pt cutie. Masina am luat-o la 151 mii km.2 points
-
Nu e acelasi lucru cu o masina de 200 cp din fabrica. Si ca sa vorbesti de putere reala, pune-o pe un dyno. S-ar putea sa ai o surpriza.2 points
-
Nu prea inteleg secta asta, mai ales in cazul celor care folosesc masina zilnic. Mi se intampla des sa franez pana la 0 in spatele unui adept al stilului asta cu masina lasata si cauciucuri nepotrivite, nu ii inteleg satisfactia de a se chinui in mod constant. Dar na..fiecare face ce vrea cu banii/masina lui.2 points
-
voi deja puneti aspectul de primul loc,siguranta fiind cea din urma...sau mergeti cu masinile doar cu 60km/h?2 points
-
Multumesc! Si pe tine la fel. Inca o poza: http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/6BA5CE92-C0D1-435B-9A42-1B6053828332_zps6igkyuda.jpg2 points
-
bine ca Americani se plang care de departe daca te uiti sunt cei mai mari Poluatori de pe glob cu cei cativa de locuitori ai sai2 points
-
Nu ai inteles. Omul venea linistit pe banda 2 cu o viteza mai mare ca a tirului. In fata mai avea o masina si tinea distanta de siguranta fata de aceasta. Pe banda 1 se afla doua tiruri. Unul din ele doreste sa depaseasca si semnalizeaza. Omul cand a vazut asta s-a apropiat mai mult de cel din fata lui ca sa treaca mai repede de cele doua tirurisi si sa nu astepte 10 ani cat face un tir depasirea. Practic tirul a semalizat si s-a bagat in depasire chiar daca in stanga lui se afla o masina. Este ceva foarte des intalnit la noi pe strazi atunci cand tu esti in depasire si din fata ta mai intra unul in depasire ceea ce te face sa franezi brutal si sa trasi stanga de volan. Vinovat e cel cu tirul pentru ca ” nu s-a asigurat” si a inceput manevra de depasire.2 points
-
Salutare la toti pasionatii marcii BMW !! Sunt nou in aceasta "lume a BMW-ului" si abia asteptam sa fac pasul de la batrana Dacie, la marca BMW, deoarece mi se pusese pata rau de tot pe E36 si consider ca mi se potriveste ca o manusa http://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif Este un 318i 115cp, M43 pe lant din 1993, deci o masina nu foarte puternica sau costisitoare la intretinere dar oricand poate sa surprinda. Masina a venit cu urmatoarele dotari din fabrica si/sau de-a lungul timpului: -Faruri Bosch cu lupe cu xenon -Reglaj electric al farurilor -Clima digitala pe 2 zone -Trapa electrica bipozitionala -Geamuri electrice fata/spate -Oglinzi electrice -1 airbag sofer -Punte spate de 318is cu discuri -Instalatie secventiala GPL Tomasetto toroidala 47L(montata noua, de aprox 2 saptamani de cand am masina) Masina arata foarte bine pentru cei 22 de ani ai ei, a fost intretinuta corespunzator si as vrea ca pe parcurs sa se prezinte la fel din punctele astea de vedere dar sa o aduc la un nivel mai inalt din pct de vedere stilistic; alte jante, un kit M, o spuspensie reglabila, putin bibilita la interior la mici amanunte, un sistem decent pentru muzica etc..Masina va fi una de zi cu zi, deci toate aceste imbunatatiri trebuiesc gandite foarte bine. Aici sunt cateva poze cu ea si dupa primul drum pe plaiurile noastre mioritice1 point
-
Ma poate ajuta si pe mine cineva sa identific ce fel de eroare este aceasta ? Scuzati ca nu apre imaginea cu eroarea ,dar nu merge sa o incarc deoarece de eroare de la site. Mentionez faptul ca eroarea nu am putut sa o gasesc nici in cartea masinii. Am sa incerc sa pun mai tarziu poza.1 point
-
Am mai cumpĂŁrat un set de subwoofere de individual sa am rezerva,se gasesc foarte greu si cine stie pe viitor poate am nevoie http://s12.postimg.org/qr6jzzj4p/image.jpg http://s12.postimg.org/y5vvsd509/image.jpg1 point
-
Am cumparat pana la urma aceasta aplicatie,foarte usor de utilizat,iar efectul este wow.Coincidenta sau nu,exact cu 4 zile inainte sa instalez acest soft,simteam ca undeva intre 4500-5000 rpm treapta a 4-a si a 5-a masina ar face un pic de overboost(smuceste).Sincer,nici nu prea am luat in seama acest fapt si am instalat noua harta de la MHD.Inca din prima treapta mi-am dat seama ca este altceva,iar atunci cand o dadeam pe a 3a parca eliberam toti cei 375 ce caluti..cuplu este mult mai puternic si liniar,totul era wow,doar ca dupa cateva accelerari pe autostrada(4500-5000rpm) treapta a 4-a motorul intra in limp mode si apare eroarea 30FE(overboost) plus 3100(limp mode).Opresc masina ,citesc codurile si le sterg.Mai fac cateva accelerari si imediat cum ajung la aceeasi turatie intr-a 4-a,apar din nou aceleasi erori.Instalez din nou harta mea veche si ii dau bice..eroarea nu a mai aparut,doar ca am exact aceleasi simptome de care v-am vorbit la inceput,inainte sa cumpar aplicatia..Am contactat suportul tehnic de la MHD si le-am trimis datele logate in legatura cu aceasta problema..Mi-au raspuns foarte repede,ei fiind siguri ca am o problema pe partea de vacuum,drept urmare ieri dimineata am inlocuit tot traseul de vacuum(furtunase) cu altul nou.Am iesit in probe si la fel se simte..Din ce am mai citit legat de aceasta eroare 30FE,ar putea fi din valvele de vacuum(preassure converter),iar daca una nu inchide sau deschide cand trebuie,apare aceasta eroare de overboost sau in alte cazuri,preassure to low.Deja le-am comandat,urmand sa le primesc in maxim doua zile..Pana atunci merg pe harta veche care nu imi da aceasta eroare,dar totusi se simte ceva intre plaja de turatii 4500-5000 rpm.Sper ca problema sa dispara odata cu inlocuirea acestor convertoare de presiune.1 point
-
Sfatul meu este sa-l cauti pe prorietar si sa iei masina direct de la el.Probabil o sa o iei mult mai ieftin.Un prieten la politie i-ti poate spune adresa proprietarului.Sau vorbeste cu cel de la bmwblog sa-ti dea numarul proprietarului.1 point
-
Situatie e clara. Anul trecut BMW a construit doar doua seria 3 identice din totalul de vanzari (pe Glob), asa ca nu stiu ce probabilitate e sa ajunga doua seria 1 in aceeasi tara, cu o configurare identica. Mai exista varianta ca masina sa fie de teste pana la 5-6k de km, dupa care a fost cumparata de cineva, iar acum este scoasa la vanzare.1 point
-
1 point
-
Din toata povestea asta, toata lumea a inteles ce a vrut. Cat despre tiristi, cred ca sunt mult mai stresati pe drumurile noastre, fata de USA. Care e mai relaxat, unul care circula pe Valea Oltului sau Dealul Negru sau unul care sta lipit de scaune pe autostraza de incnjoara planeta?1 point
-
Treaba este simpla,vezi ce numar de inmatriculare are cea pe care vrei sa o cumperi,aia din poza are B 156 JOY.Oricum din articol nu reiese de nicaieri ca masina testata a fost de la automobile bavaria.Cred ca masina din poze este a unei persoane particulare care a pus la dispozitie masina pentru articol si fotografii.1 point
-
2. Teoretic acelea sunt, insa pana nu desfaci trapa nu stii ce vei gasi. 4. Cand vine vorba de stalpi de parcare, e destul de nasol cu senzorii. Daca nu se aude acel sunet care indica o problema, inseamna ca toti senzorii functioneaza. Nu exista reglaje. 6. Schimba termostatul de EGR prima data. E cel mai ieftin. Daca nu se rezolva, schimba-l si pe cel principal. Ideal ar fi sa le schimbi impreuna cu tot cu antigel.1 point
-
Nu-ti mai bate capul cu nimeni...conteaza tu sa fii multumit cu ce ai. Masina nu este cel mai important lucru din viata unui om. Mai sunt si alte chestii ce ne fac viata frumoasa sau confortabila!! Sunt putini cei cu masini noi care recunosc ca au probleme cu ele si sunt foarte multi cei care desi,sunt la volanul unei masini noi,inca intorc capul dupa cate o baba de asta...gen e36,e38,e39..etc. Indiferent cat de noua sau veche este o masina, tot o masina va ramane...daca are un minim de dotari, cum ar fi aer conditionat sa nu mori de cald,geamuri electrice,si abs altceva nici nu-ti trebuie. Iar de restul banilor pe care ia-i da pe o masina noua distreaza-te,investeste-i cum am spus si mai sus , mai sunt si alte placeri in viata !!! SUCCES!!1 point
-
Pai nu iau cu butoanele alea ca nu am cum. La mine merge cel din poza lui Inside , fara butoanele respective. Poza e simbolica. Era vorba doar de modelul de volan.1 point
-
Neah..ala nu-mi place si e model vechi. Uite aici ce trebuie, exact ce vinde si Inside. http://i61.tinypic.com/2uo6fl0.jpg1 point
-
In momentul in care Porsche a devenit parte din grupul VAG si s-au creeat cateva mii de locuri de munca, statul German a scutit acest grup de 800 de milioane de Euro taxe si a sprijinit industria auto pentru a se dezvolta si oferii cat mai multe locuri de munca. Grupul VAG nu o sa cada si cu siguranta statul German sprijina aceasta companie. Pe langa statul Romana care nu face o autstrada pentru a ajuta companiile, mai si rade Ponta de cei de la VW. E ofticat ca oamenii au platit mai putin timbrul de mediu.1 point
-
Mai baiatule, una e sa dai un sfat prietenesc(ma gandesc ca asa ar trebui sa ne tratam daca tot suntem intr-un club de pasionati de aceeasi marca de masini), si alta e sa incepi sa fii ironic prin comentarii cand nu stii mai nimic de masina, absolut nimic...Dai cu presupusul ca si cum tu le-ai sti pe toate, stai calm ca daca iti aduci o masina din afara care chiar daca baietii aia au autostrazi si au alte piese de calitate fata de ale noastre, asta nu inseamna ca masina ta e noua si a noastra(cel putin a mea) e un cotet alergat. Masina a avut ca prim proprietar o fata din Ploiesti, apoi 2 baieti in buzau, care pe primul il cunosc personal si stiu cum a ingrijit-o, iar ultimul care mi-a vandut-o mie, imi este prieten, asa ca hai sa incetam cu presupusul asta Referitor la trusa, m-am gandit ca poate vrei sa stii ca inca a ajuns la mine cu piesele originale din fabrica, adica puteau de mult sa fie vandute sa bage vreun taran benzina de 50 lei cat iei pe ea, asa ca iar te dezamagesc, nu au fost astfel de fosti proprietari si nici in prezent;)1 point
-
Ce sa mai vorbum de filtrul de particule si altele. Toti spun ca astia de la VW uite ce fac si tot asa cand pe acesti forul sunt foarte multi care au scos filtrul de particule. Ca ei mai sunt si mai multi si e Romania plina de oameni care nu isi permit sa inlocuiasca filtrul la cazanele lor.1 point
-
Mda... se pare ca nu am fost inteles. Eu mergeam pe banda 2, oricum mai tare decat tirul pe care il depaseam, el era cel depasit, ca sa bage in fata mea insemna sa ma faca oricum sa franez, din ce stiu eu nu se face asa ceva, cand esti depasit nu dai semnal stanga ca iesi in depasire, facand alt sofer sa franeze din cauza ta. Tot ce am facut a fost sa imi maresc viteza de deplasare, grabindu-mi depasirea, atata tot, ca el a pus semnalul si hop s-a bagat e alta mancare de peste, a fost oprit dupa, luat la intrebari de una de alta, a luat o pauza de la condus ca poate era obosit si dupa si-a vazut probabil mai departe de drum stiind ca poate pati acest lucru din nou. Asta daca nu era vreun destept cu, cine stie ce belele (lipsa permis sau altele) si situatia i s-a complicat subit.1 point
-
Deci esti adeptul mersului cu 90-100km/h pe autostrada pe banda 1 si apoi dai semnal si te bagi, fara sa te asiguri ca nu incurci lumea si ti se pare normal sa faci asta chiar daca e trafic pe banda a doua. Nu iti doresc sa iti taie lumea fata pe autostrada cu depasiri d'astea de doi bani si sa te propteasca de balustrada apoi sa spuna la politie ca ei au semnalizat si s-au asigurat dar habar nu au cum de te-au lovit si dau vina pe tine ca tu le-ai tras de volan brusc. Poate omul a avut el momentului lui de "vitejie", s-a lamurit de mult dar practica asta cu semnalizezi si tragi de volan e din cu totul alt film pe care unii din noi il simtim pe pielea noastra de prea multe ori. Si pe langa asta, mi s-a intamplat mie si multor prieteni sa fim in depasire pe drum national(indiferent de tara) si surpriza, sa ne trezim cu soferi care trag de semnalizare si in secunda urmatoare trag de volan in tine efectiv(deci daca tie ti se pare normal sa fii sanatos dar nu iti doresc sa vina un "dorel" sa semnalizeze in tine).1 point
-
Cand vorbim de autostrada nu vorbim ca traficul din oras unde te poti baga linistit in fata celui din fata fara un risc prea mare la mica intelegere. Daca a accelerat putin si a ajuns masina din fata inseamna ca nu avea o distanta de 500 m, ci a fost chiar aproape. Nu poti circula cu 130 lipit de cel din fata, ceea ce determina creearea unu spatiu dintre tine si cel din fata mare, incat intra mai multe tirulri. Dar un tir circul cu aproximatov 80 km/h, si tu te deplasezi cu 130, automat daca intra pe banda ta esti obligat sa franezi chiar daca esti mult in spate. Daca mergi pe banda 2 cu 130 nu trebuie sa le cedezi trecerea la toti de pe banda 1 pe 2 pentru ca a semnalizat. Prin deductie logica tu ai viteza mai mare si esti in depasire, iar cel de pe banda 1 chiar daca semnalizeaza trebuie sa iti cedeze libera trecere si sa nu devina un pericol. Poti sa accelerazi cat vrei tu, pentru ca tirul merge regulamentar pe banda 1, iat tu ai banda ta (cazul Germaniei in care oamenii accelereaza pana nu mai merge masina) . Aici nu vorbim de cazul in care tu esti depasit si accelerezi pentru a nu putea altul sa te depaseasca (drum su 0 singura banda pe sens).1 point
-
@Daniel86 - Multumesc! O sa fac o proba la sfarsit de saptamana si cu niste amortizoare noi de E90lci sa vad daca se deschide - am folosit pe cele de E39 ca au putere mai mare 500N>330N - problema e ca nu se potriveau la filet (difereau capetele fata de cele de E90 si era filet mai mare, deci am strunjit 2 fitele noi astfel incat sa mearga capetele de la amortizoarele vechi) @chk - Admisia sport nu cred ca influenteaza cu nimic puterea - dar imi place foarte mult sunetul / Cu intercoolerul as putea spune ca am castigat ceva la acceleratie, dar fara dyno...vorbesc prostii - dar cu siguranta vorbeau prostii mai mari cei care imi ziceau ca o sa am LAG imens daca pun intercooler de 3-4 ori mai mare ... din contra parca raspunde mai bine. Am soft facut la George de pe forum, dar urmeaza sa il schimb cu altul la POWERTECH Buzau cu DPF si EGR off si cu ocazia asta vad si un dyno Nu ma incanta asa mult o evacuare pentru ca am vazut ca la masinile cu teava goala (fara dpf si catalizator) se aude foarte accentuat suieratul ala de turbo si nu prea imi place... pe de alta parte am vazut pe youtube un E90 cu finala de 1000 euro care se aude ca un V8 :frantics:1 point
-
nu il depasea nimeni ,el venea pe banda 2 cu 100km/h sa zicem si tirul a vrut sa depaseasca alt tir si sa ai iasa in fata.filmul e cunoscut si la noi doar ca avem masini mici,de ex pe autostrada mergi 130/h legal si iti da unul semnal si iese in fata,ceva de genul asta s-a intamplat .1 point
-
1 point
-
Te mai asteapta mult? http://s16.postimg.org/oshf88q8h/IMG_20150918_WA0000.jpg http://s16.postimg.org/3k8c4k15d/IMG_20150924_WA0006.jpg1 point
-
1 point
-
Alfa e o masina frumoasa. Dar nu este mai fiabila ca un BMW. Am un vecin de parcare care a avut o Alfa 159, mereu cand treceam pe langa ea o admiram, pana la un moment-dat cand vad in locul Alfa-ului un e90 pre lci 330xd. Atunci m-am bagat in seama cu el si l-am intrebat dc a schimbat alfa cu un Bmw...si mi-a explicat ca este o masina frumoasa dar problemele care le are te face sa uiti de frumusetea ei. Sper ca prietenul tau sa se bucure de ea cat mai mult. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Totusi testele de fabrica se fac altfel si sunt considerate etalon Ca a depasit de 11 ori valorile maxime rezulta doar ca au pus un badaran la volan si a stat cu piciorul pe acceleratie nonstop.... si au demonstrat un mare nimic1 point
-
Este posibil sa fie pur si simplu blocate pe suruburi din cauza coroziunii aluminiului din care sunt facute bratele sau ruginei. Ia un spray degripant si da pe ele. Dupa incearca sa le scoti.1 point
-
Arata bine, sa o stapanesti sanatos. Chiar are si ceva dotari. Ca sa o mai intineresti poti vopsi barile in culoarea caroseriei, si sa pui stopuri/semnale albe. Ii mai scade cativa ani1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa stii ca sunt destui care fac mai mult de 20k km pe an si nu lucreaza in distributie. Fiecare cu munca si nevoile sale.1 point
-
Starline imi suna a ceva destul de prost. Da-l jos pe tot si baga Hepu G11. Ai nevoie de 3 bidoane si de 5 litri de apa distilata. Asta ca sa ai suficient si pentru aerisire. Goleste si radiatorul si blocul. Exista un surub de golire pe bloc pe partea stanga cum te uiti la motor. Trebuie 50:50. Sa ai doar antigel e foarte prost.1 point
-
1 point
-
şi ce e rău ĂŽn asta? sunt diesel-uri care au şi pachet M. părerea mea e că atâta timp cât sunt modificări OEM şi nu poartă sigla M pe spate e ceva foarte bine venit.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00