Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/02/16 in all areas

  1. Revin cu un follow-up la povestea de mai sus. In ultimul timp am inceput sa am probleme cu mufa USB. Mai exact, cu acelasi stick de pe care am ascultat o buna perioada de timp, am inceput sa am intreruperi. La un moment dat se opreste muzica, se aude un piuit inalt in frecventa, ca si cum s-ar fi intrerupt ceva si masina trece automat pe radio. Am banuit ca stickul ar fi problema, insa si cu alt stick se manifesta la fel, dupa 6-7 melodii se intrerupe. Stiind ca montajul la neo_andersson a implicat un cablu digital care a fost facut din doua bucati, din cate am intuit, am inceput sa-l banuiesc ca sursa a problemei. Asa ca am zis sa il comand original, dar nestiind codul de piesa, l-am contacat pe neo_andersson, amintindu-mi de ofertele sale de mai sus repetate de a rezolva situatia. Deci aveam nevoie doar de un cod, de nimic altceva in rest. Nu aveam pretentia sa plateasca nimic. Asa ca l-am contactat pe neo_andersson. Pe trei cai. Prima a fost prin mail, in dimineata zilei de miercuri. http://i.imgur.com/SQItukI.jpg Deja se facuse dupa-amiaza si nu am primit nici un raspuns. Stiind ca atunci cand a fost facuta plata, totul a decurs rapid, cu raspunsuri destul de prompte, am decis sa il contactez si pe forum, sa il atentionez de mail. http://i.imgur.com/QnraOqh.jpg Dupa cateva zile, adica vineri, intrand sa verific mesageria, observ ca neo_andersson a parasit discutia inceputa de mine miercuri. Deci nici un raspuns, nici pe mail, nici pe forum. Astazi, sambata, inainte de a scrie pe forum, ma decid sa il sun totusi inainte, sa vad care e situatia. Inca o data, toate eforturile astea doar pentru un cod de piesa - pentru a remedia ce banuiesc ca a fost facut de mantuiala din prima. Mi-a raspuns, mi-am cerut scuze ca il deranjez si il intreb daca poate vorbi. Primesc un raspuns sec, respectiv - nu, e sambata dupa-amiaza, cauta-ma luni dupa ora X. Asa ca revenim aici. Inteleg raspunsul pentru o zi de sambata. Insa nu inteleg, daca vorbim de strictetea asta a programului, de ce de miercuri dimineata, pana vineri seara, in timpul programului lui, nu a avut timp sa raspunda. Totul a pornit de la neglijenta. Mufa auxiliara nu a fost functonala din prima zi, iar cablul USB a fost o carpeala. Inca o data, inteleg, neglijenta se mai intampla. Dar lipsa de respect si bataia de joc este locul unde trag linie. Daca nici in ceasul al 12-lea nu poti sa indrepti o greseala, imi pare rau. Deci: 1. Costul lucrarii a fost de 780 lei. Suma poate fi mica sau mare, depinde cum priveste fiecare. La momentul la care am ales sa apelez la neo_andersson, mi-am asumat ca mufa e in jur de 200 lei, cablul alti 200, iar de restul ~400 lei face el montajul, fara ca pe mine sa ma doara capul. Privind acum la rece, mufa USB instalata costa in momentul asta 150 lei. Cablul care a fost cârpit nu pot sa banuiesc cat a costat, dar un cablu digital la BMW, dintr-o bucata, nu douĂŁ, dupa un cod pe care l-am cautat online o gramada, in lipsa unui raspuns de la neo_andersson, este tot 150 lei. De restul banuiesc ca a fost montajul ireprosabil, detaliat la punctul 2. 2. Montajul este detaliat in pozele atasate. Caroseria a fost zgariata, suruburile aveau șpan pe ele si, din cate tin minte, mufa din combox nu era bagata pana la capat/siguranta nu era trasa. Cablul USB a fost tras perpendicular pe bancheta si pe sub ea, fara nici o grija de a urmari vreun traseu original al masinii. Asa ca acum covorul si bancheta apasa pe cablu. 3. Functionaliatea s-a rezumat la pierderea unei functii pe care o aveam cand am venit si castigarea alteia. Mai exact, intrarea auxiliara (jack) nu a mai functionat, pentru ca nu a fost mufata unde trebuie. In schimb am avut USB functional, pana acum aproximativ o luna, cand am inceput sa am intreruperi. Si ne intoarcem de unde am plecat. Daca lucrurile de mai sus merita banii ceruti, cum am spus, judeca fiecare. Dar am revenit cu povestea completa, cu toate detaliile si cu ce poze am la indemana. Pentru ca in lipsa unui respect reciproc, nu pot sa continui in maniera in care am inceput sa scriu aici pe forum, adicĂŁ critica obiectivĂŁ, dpmdv., din primele postĂŁri. In momentul asta chiar nu ma intereseaza nici un raspuns, mail sau telefon de la neo_andersson. Rabdare am avut, pana in momentul in care sunt luat de prost, pe fațĂŁ. La urmatoare intrerupere a muzicii din masina - din pacate nu merg mult cu masina - va exista o plangere la ANPC, pe numele firmei lui neo_andersson, cu cererea expresa a returnarii banilor platiti pentru experienta prezentata aici. Doar avem 12 luni garantie. Multumesc pentru atentie celor care au citit si sper ca am reusit sa previn alte posibile experiente neplacute ale celor care nu il cunosc inca. http://i.imgur.com/vX6QkzL.jpg http://i.imgur.com/obm83gN.jpg http://i.imgur.com/ZEzMMuC.jpg
    11 points
  2. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-550-ID7GgQtH.html#3073015d65 140k km trecuti in anunt ,insa intr-una din poze se vede altceva
    5 points
  3. Va salut, Masina este un E90 LCI 320 xdrive,automata, fabricatie 2010. Cumparata de la Bavaria in 2012 la 8700Km. A intrat in posesia mea acum 6 luni, la 97000km. Cunosc tot istoricul masinii, de la achizitie pana in prezent. Tehnic si vizual se prezinta foarte bine, si incerc sa o pastrez la fel Specificatii si dotari: Model 320xd - EUR Development Code E90 (MUE) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 135 Kw Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Spacegrau Metallic - A52 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant MUNICH Production Date 2010-10-05 249 Multi-function For Steering Wheel 321 Exterior Parts In Body Color 520 Foglights 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 1CD Brake Energy Regeneration 203 All-wheel-drive System 205 Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 313 Exterior Mirror Package 322 Comfort Access System 4AE Armrest Front Retractable 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 464 Skibag 465 Through-load System 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 563 Lights Package 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 6VC Control Combox 609 Navigation System Professional 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 676 Hifi Loudspeaker System 698 Area-code 2 7HE Connectivity Package 7RS Comfort Package 7R7 Innovation Package 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh
    3 points
  4. Mie nu mi se par relevanti km reali ai masinii dar vad ca romanul e obsedat de acest aspect, tocmai de aceea samsarii dau km inapoi cu nesimtire... Cel mai important e cum a fost intretinuta si exploatata masina. Am in familie o masina cu peste 300 000km dar intretinuta corect si o masina pe care o avem de noua cu 100 000km (dar abuzata) iar cea cu 300k km e mult mai inchegata si intr-o stare mult mai buna
    3 points
  5. Salut, Vreau sa las aici pe forum experienta pe care am avut-o cu userul neo_andersson, poate le e utila altora. Eu, cel putin, am mers la el din ce am mai citit pe forum, asa ca mi-ar fi fost de ajutor inainte sa ma decid. Pe scurt, am vorbit cu el sa monteze mufa USB in cotiera, eu din fabrica neavand decat jackul audio. Am lasat la o parte pretul un pic mai mare, zicand ca macar sa fac o treaba buna la cineva care se pricepe. Omul este amabil, serviabil, nimic de reprosat. Insa calitatea lucrarii nu este pe masura pretului. Ma asteptam ca totul sa fie facut cum vine din fabrica - traseul cablurilor, functionalitate, etc. Insa dupa instalare am observat ca traseul cablului USB, care merge din cotiera in combox este practic traseul cel mai scurt, mergand pe tunelul central si pe mijlocul banchetei, pe dedesubt. Nici vorba de traseul din fabrica, care merge prin lateral, pe langa celelalte cabluri. Probabil trebuia cablu mai lung - mai scump. Deci bancheta apasa acum pe cablu, printre altele. Problema a doua ar fi ca am ramas cu jackul audio nefunctional. Din fabrica, in configuratia doar cu jack audio, acesta vine legat la CIC. Daca are si USB, el trebuie legat la combox. Nu a mai fost legat, asa ca nu mai functioneaza. Asta am verificat uitandu-ma la combox, in mufa, ca sa vad daca pinii pt jack sunt ocupati. (pinii sunt trecuti in multe DIY pe internet) Cu ocazia asta am mai observat ca si cablul folosit pentru conectarea USB este carpit undeva la mijloc, mufa comboxului nu avea siguranta asezata in pozitie, putea fi trasa foarte usor, iar suruburile comboxului aveau bavura metalica pe ele, semn ca a fost folosita o cheie proasta sau au fost desfacute cu nepasare. I-am transmis pe mail problema cu intrarea jack, imediat dupa ce am observat, si s-a oferit sa ma intorc sa verifice, insa a spus ca in principiu totul a fost montat ok. Cautand mai multe informatii, i-am trimis un DIY de pe internet in care se vedea ca nu e ok, insa nu a mai binevoit sa raspunda. Oricum, nu caut nici o rezolvare, o sa rezolv eu problemele ramase, pentru ca dupa ce am observat stilul de lucru, nu as mai lasa masina pe mana unuia care lucreaza asa. Scopul e, cum am scris la inceput, sa stie si altii inainte. Ca idee, pentru ca lectia asta a fost scumpa, imi permit sa mentionez ca operatiunea se poate face cu maxim 1/2 din pretul platit.
    2 points
  6. 2 points
  7. 25 grade, incaltamintea de vara
    2 points
  8. In ultima postare am spus "montaj mai ok". Am inteles din prima ca OEM e pe sub scaun, insa deja e absurd, nu vad rostul. O instalare ok, fara ca bancheta sa apese pe cablu, covorul sa stea indoit, cablul incolacit etc. si care dureaza cu 1-2 minute mai mult e cea pe care am postat-o. Exact asta spuneam, nu am de gand sa explic acum instalari si sa spun cum trebuie facut. Imi asum si rezolv eu. Nu are importanta pretul, l-am mentionat doar relativ la modul de montaj si instalare abordat. Dar cum am spus, se poate rezolva si la 1/2 din pret.
    2 points
  9. Nu am intrebat de ce mașină am nevoie, am întrebat pe ce motorizare să merg. ) Nu am venit aici să imi dau arogante, pentru ca nu e locul si nici nu am de ce, însa dacă imi permit să dau banii astia pe o mașina doar pentru a merge la liceu și să ma plimb, nu văd unde ar fi problema. Doar nu o să-mi iau acum un Golf doar pentru că nu o să fac mii de KM pe săptamână. )
    1 point
  10. Volan BMW E39 facelift in stare foarte buna, pielea nu misca absolut deloc, provine de pe o masina din 2002, se vinde deoarece am trecut la volan M. Ledurile sunt schimbate in alb, dar daca e necesar exista si comenzile originale pe portocaliu. Airbag-ul este dual stage. Pret: 390 ron Telefon:0742-076662 Predare personala in Sibiu sau expediere prin Fancourier. Multumesc!
    1 point
  11. Am facut si o lustruire la faruri. Peste care am aplicat o folie protectoare. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160402/5018135b608795774a2f07b2c7cddba3.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160402/c4e3d2e7b23aefe08cdb2d9a64e76edc.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Salut. De aproximativ 1 luna sunt fericitul detinator al unui F11/2011/525d/3000cc. Pana acum masina se prezinta exceptional. Iar motorul 6L este ... fara cuvinte. Atasez cateva poze.
    1 point
  13. Masina a primit jante pe 18" cu anvelope de vara http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2323_zpsaa7npss9.jpg
    1 point
  14. Eu am diesel de 2 ani si nu am avut probleme. Ia-ti ce-ti place si nu fa compromisuri la dotari (la urma urmei dai niste bani si e pacat sa nu beneficiezi de mai mult). In romania cumpararea unei masini SH este loterie, o poti nimeri extraordinara sau din contra. O navi schimba mult interiorul unui E90, la fel si culoarea tapiteriei. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160402/28b1bbb3e518e5513e53da9f87a3ddc0.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. Doar 84 de mii in plus asa la prima vedere ), un mizilic...
    1 point
  16. Daca e pe asa inseamna ca a mea care are in prezent 480.000 km (neumblat la ea niciodata) este de vis. Si inca trage de rupe. Astea din prezent zici ca sunt facute pe vapor in China. Au lasat mult la calitate , se fac de ras cu asa masini.
    1 point
  17. Plus alte cateva poze.
    1 point
  18. nu stiu de ce,dar parca nu sunt atat de hotarat la modelul asta...mai astept putin,poate gasesc ceva gen CSL style,favoritele mele. Intre timp,conducta de admisie(charge pipe) incepe sa dea semne de oboseala,o problema des intalnita la aceasta motorizare,deoarece bmw considera ca utilizarea plasticului este inca ok,drept urmare m-am hotarat sa cumpar un charge pipe aftermarket,confectionat din aluminiu.marca Evolution Racewerks prevazut cu BOV de la Tial..Pretul e destul de piperat(2500 lei)dar decat sa dau 1400 lei pe una OEM,mai bine pun o diferenta de bani ptr una care e garantata pe viata.Intr-o saptamana ar trebui sa primesc kit-ul complet.Cam asa ar trebui sa sune
    1 point
  19. Toti stim ce inseamna optiunea auto dimming, si te asigur ca oglinzile nu "absorb" lumina. :-). Asta e ca traducerea meniurilor telefoanelor, deci las-o asa. :-)))
    1 point
  20. Poate voia omul sa stie in astia 45k km ce mentenanta i-ai facut ,daca ai trantit-o pe undeva,daca firma are datorii,daca esti din Roman sau din Herculane,chestii de genu'.
    1 point
  21. Nu are nicio treaba cele 2 , electrovalva variabila ,motorasul si cu temperatura motorului, reglajul temperaturii in interiorul masinii ca sa nu ingheti actioneaza direct asupra electrovalvei variabile (cel mic), probabil celalalt e cel care impinge apa calda spre caloriferul din interiorul masinii, asta vezi tu, termostatul de pe motor e cel care ar trebui sa-si faca treba si sa ridice temperatura motorului si sa o stabilizeze cat de cat la 90C.( descrierea este doar pentru tine)
    1 point
  22. Bai, calmati-va ma, panicatilor. Am avut soft pe fiecare masina pana acum si nu am avut probleme niciodata din cauza la soft, daca masina nu e ingrijita corespunzator sau asa ai tu norocul sa ai probleme oricum o sa le ai si cu si fara soft. Sa fim seriosi, sunt atatea masini pe forum-ul asta cu soft si dpf off care merg de atatia km fara probleme si veniti voi si aberati acum. S-a discutat subiectu asta de milioane de ori si mereu o sa fie careva care sa fie pro si careva sa fie contra, exact cum e discutia diesel/benzina sau automata/manuala. Poveste fara sfarsit.
    1 point
  23. Ultimul reply de pe mail a fost al meu, iar in ziua aia am dat vreo 5-6 mailuri dupa ce am plecat de la tine. Asta ar fi trebuit sa dea de gandit. Daca era doar cablul AUX problema, m-as fi intors pentru rezolvare. Dar cand am vazut montajul, chiar m-am simtit prost si pacalit. Acum doar nu vin la atelier sa spun cum se face treaba, pentru ca nu e normal si ma simt si eu prost facand asta. Atasez imagini dintr-un DIY, cu un montaj mai ok. Nu e nevoie de dat jos scaunul soferului, singurul lucru in plus de fapt fata de ce ati facut voi era de dat perna laterala a banchetei jos. Adica o chestie de 1-2 minute. Si evident un cablu mai lung, care probabil ca e mai scump. Cel OEM cel putin e in jur de 250 lei parca.
    1 point
  24. Mersi pentru intelegere. Sincer, eram convins ca daca revin cu un mail sau telefon, s-ar fi remediat problema cu auxiliarul. Veneam, verificai si probabil montai cablul lipsa. Pana la urma sunt 4 fire si o mufa. Insa nu voiam sa insist pentru un lucru care trebuia facut bine de la inceput, cu atat mai mult pentru un lucru care probabil ar fi montat cum a fost deja montat si USB-ul. Nu e treaba mea sa verific, sa cercetez daca s-au instalat bine lucrurile, sa caut pini si DIY si sa insist cu mailuri daca nu e ok. Insa uite ca asta s-a intamplat in urma nefunctionarii jackului, si asta ma deranjeaza. Inclusiv montajul la repezeala. Daca esti in domeniul prestarilor de servicii, ar trebui sa faci tot posibilul ca clientul sa fie multumit. Asta inseamna totusi o instalare curata, cat mai OEM, facuta cu responsabilitate. Responsabilitate inclusiv cand un client ti se plange, mai ales cand tu stii ce ai instalat acolo totusi. Nu stiu ce pini ai spus ca s-au verificat, dar eu, relativ atehnic, am putut verifica in 5 minute ca pinii 10, 22, 23, 24 ai mufei din combox nu au nimic in ei. Cum am spus, o sa rezolv eu, sa am certitudinea ca e totul cum vreau si cum trebuia sa fie de la inceput - cablu pt jack si cablu USB lung, ambele trase prin lateral, prin patul de cabluri. Am lasat feedbackul pentru altii, nu pentru a rezolva situatia unde s-a facut montajul.. Daca voiam asta, as mai fi insistat cu un mail sau telefon. Dar mersi oricum pentru oferta. Intr-adevar, greseala mea. Am presupus ca, pt suma platita si din ce au mai spus altii, instalarea se apropie de un montaj OEM. Nu m-am gandit sa intreb inainte, pentru ca am considerat instalarea OEM un lucru de baza, fiind facuta de un om cu experienta.
    1 point
  25. De ce nu ai vb cu Ciprian Navrea? E cel mai priceput si de treaba de la ei. Cu George am avut si eu cateva discutii si omul era total pe dinafara.
    1 point
  26. ei da nu o lua asa personal , doar ca as vrea tare mult sa discut macar cu un singur user pe tema asta ... am facut o simpla comparatie , puteam sa zic si fordclub, kia ... o simpla comparatie ... ps. forumurile sunt pentru a uni , nu a dezbina realatiile interumane
    1 point
  27. ****BMW 320i TOURING inmatriculat Romania VOPSEA ORIGINALA Stare estetica absolut ireprosabila, de exceptie, nu spun vorbe mari dar masina arata ca in ziua fabricatiei. A fost tinuta doar in garaj pe perioada iernii. Tehnic functioneaza perfect, trage ca un BMW adevarat din acea epoca Motor fara greseala , sound grav discret Motorizare : 2500 cmc (motor schimbat) Putere : 170 CP Injectie electronica multipunct DOTARI DE FABRICA : Cutie automata Discuri fata / spate Jante originale BBS-BMW Servodirectie Trapa electrica ABS Geamuri electrice fata Oglinzi electrice +pliabile Faruri cu lupa Tapiterie velur Sistem audio BMW Sound original 6 boxe Masina arata si functioneaza foarte bine, ca una noua Interior fara urme de uzura Planseul masinii pe dedesupt ireprosabil, fara rugina sau urme de revopsire, ca nou Exterior vopsea originala S-a efectuat o revizie mecanica la partea de rulare, directie suspensie si am schimbat tot ce a fost necesar , doar piese originale Geometria rotilor facuta azi- masina ruleaza in deplina siguranta la orice viteza Nu are tunning sau alte modificari, este exact ca in ziua fabricatiei Functioneaza conform specificatiilor fabricantului. Merge cu 200 km/ora fara probleme, poate si mai mult, nu stiu Va ajunge la un maniac ce va mai investi bani in ea , perfectiunea nu exista BMW E30 Ursulet este poate cel mai indragit BMW si cu siguranta cel mai Adevarat BMW BMW Autentic O masinuta simpatica demna de performante fara egal la categoria ei , greu de egalat si in ziua de azi Nu se vor mai construi astfel de masini ! ITP valabil 2018 Asigurare valabila 6 luni Rovigneta valabila Carte + Talon Pret 3500 Euro tel: 0774625896 Vizibila in Prahova- Cornu- Breaza Trimit poze detaliate cu orice subansamblu din orice unghi, celor interesati Poze facute azi http://thumbnails114.imagebam.com/47532/fdded1475312713.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/242df8475312721.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/cbaf6f475312722.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/8e0972475312724.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5932ae475312726.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/668431475312728.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/bd9e78475312730.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/78252b475312733.jpg%5B/ihttp://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg' alt='d97c3d475312756.jpg'> http://thumbnails114.imagebam.com/47532/7b364d475312751.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47532/87914b475312754.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5e9ce2475312755.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg
    0 points
  28. parerea mea e ca exagerezi. puteai sa mergi frumos la bmw sa ceri cablul respectiv sau doar sa intrii pe forum sa intrebi de part #. te ai gasit sa te duci tot la el dupa nu stiu cate luni dupa ce stiai ca te ai "ciondanit" cu el pentru lucrare. pare ca doar cautai nod in papura......... imi pare rau dar asta e adevarul. iar problema cu intreruptul e putin probabil sa fie de la cablu, dar pentru linistea ta ar trebui totusi sa schimbi cablul si apoi sa revii cu un feedback. o simpla cautare pe ebay dupa : bmw combox usb gaseai cablul necesar: http://www.ebay.com/itm/BMW-CIC-COMBOX-MULF-HSD-retrofit-Leitung-USB-Kabel-cable-E90-E60-E87-E70-355-cm-/261754063030?hash=item3cf1c208b6:g:~MoAAOSw2s1UzLB1
    0 points
  29. La liceu?? De cand moda asta? Oricum pt asa ceva nu ai tu nevoie de F10.
    0 points
  30. Pe factura de la licitaitie da...normal ca sunt trecuti km. Nu exista masina vanduta la licitatie care sa nu aiba trecuti km in factura.
    0 points
  31. Cred ca nici departamentul de marketing de la bmw n-a laudat-o atat la lansare!
    0 points
  32. am vazut la cineva, dar nu mai gasesc topicul, si-a montat o mica sobitza de teracota cu lemne acolo in spate, in locul consolei. Pe langa faptul ca s-a creat o atmosfera foarte primitoare in spate, pasagerii se puteau bucura, pe langa caldura si de un miros placut de brad sau alte esente in functie de lemnul folosit.
    -1 points
  33. Multumesc pentru feedback, am inteles din schimbul de mailuri ca revii sa verificam mufa de aux intrucat vizual la instalarea USB-ului pinii erau legati in Combox. Orice lucrare beneficiaza de garantie 1 an conform facturii asa ca poti oricand sa treci sa remediem problema mufei AUX sau in cazul in care esti nemultumit de servicii iti putem returna suma platita integral. As aprecia ca dupa ce decizi calea pe care o urmezi, fie remedierea problemei semnalate fie returnarea integrala a sumei platite sa postezi din nou aici pe forum.
    -1 points
  34. Pai fiind n47 le cu 2 turbine, care si asa e predispus la stricaciuni ( vezi si pe forum un coleg cu turbina mica picata a 3l2 a oara in decurs de 100 mii km), atunci iti asumi plusul ala discutabil de performante. Tu crezi ca fie el si tuner "expert", iti obtine 260 de cai fara o scadere majora a fiabilitatii care si asa e indoielnica? Putere crescuta inseamna boost marit in turbina, deci parerea mea e ca as cantari de 2 ori inainte sa fac asta. Gandeste te ca ele crapa si stock la utilizari normale, nu blanite in 4000 rpm frecvent. Asa ca oare cat de fiabil ar fi cu 260 de cai obtinuti la 4000 rpm? Daca esti dispus sa accepti ca ti se poate strica oricand, go for it.
    -1 points
  35. piele, automata, xenon, tractiune integrala, benzina, motor in 6, 2500 cmc, 218 cp = bun, bun, bun :goodjob: !!! nici nu trebuie mai mult de la o masina de mers zilnic cu ea !!! daca era si argintie... era minunata !!! impozit mic, fara batai de cap, fara electronica multa, consum acceptabil... daca-i bagi o instalatie pe gaz tomasetto arctic cu calculator stag 300 premium si injectoare valtek nu te mai doare capul nici de consum !!! o sa ajungi la un consum (dpdv pret) de dacia logan 1.6... asa ma mananca palmele sa o iau eu !!! bafta !
    -1 points
  36. In constanta sunt cei mai mari tepari si au toate masinile cu km dati inapoi mai ales mardare auto. Tepe la greu. Baieti valabili gasesti la royal automobile la galati daca vrei masina buna. Eu am luat 2 pana acum de la ei
    -1 points
  37. N am inteles niciodata faza asta?!Dai exemple de alte masini,ca sa nu mai zic ceva putregaiuri de pe De.lasa omul in pace daca n-ai un argument solid in ceea ce priveste masina vanduta!
    -1 points
  38. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219835687&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=30000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&pageNumber=1 uite ca se poate.... Chiar mai putini KM....
    -1 points
  39. Fac referire la prima postare. Esti sigur ca are 78000km? sa nu fi avut vreun 1 sau 2 in fata cel putin...garantat. Este sigur decat daca ai luat-o tu de noua altfel nu sunt siguri km aceia.
    -1 points
  40. Si km sunt 100% reali. Sau poate chiar sunt...
    -1 points
  41. Exterior: bara fata, bara spate, praguri, jante, suspensie, sasiu. Interior: volan, schimbator, frana de mana, scaune sport (de obicei alcantara - asa e in configuratia standard a pachetului), trimuri, plafon negru.
    -1 points
  42. Mama cum arata pielea aia...pfff Si manerul rupt...de zgarcit merge cu el asa. Cred ca si la exterior e la fel de praf ca la interior.
    -1 points
  43. Nu visez deloc boaska. Baga o cautare si o sa vezi realitatea. Si da...vroiam sa o cumpar dar m-am razgandit intre timp...vreau un m550xd.
    -1 points
  44. problema rezolvata!
    -1 points
  45. Salut! Daca e cineva interesat de o masina cu un raport calitate/pret foarte bun pentru momentul de fata, vand seria 1 F20 diesel, testat si servisat la zi. Masina inainte de vanzare a fost testata, lucru care il voi face din nou de fata cu clientul, in reprezentanta sau alt service, pe costurile mele daca se cumpara masina. Se vinde cu carte service, certificat de autenticitate, carte de identitate R.A.R, contract de vanzare-cumparare si certificat fiscal in aceeasi zi. Revizii efectuate in reprezentanta : 29.650 km / 30.08.2012 62.698 km / 05.08.2013 96.895 km / 28.07.2014 129.515 km / 03.09.2015 Momentan in bord are 145000 km. 0 km rulati in Romania. Vehicle Identification Number WBA1C71070E961116 Type 1C71 Model 116d - EUR Development Code F20 Chassis SH Steering LL Doors 5 Engine N47T Displacement 2.00 Power 85 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Tiefseeblau Metallic - A76 Upholstery Stoff Move/anthrazit - BDAT Production Plant REGENSBURG Production Date 2011-10-08 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 698 Area-code 2 Area-code 2 7VD Visibility Package Sicht Paket 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur PRETUL ESTE €9999 http://thumbnails113.imagebam.com/47279/1fc4e4472782590.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/92307e472782620.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/5299a7472782733.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/3dfdd1472782778.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/5f3e65472782838.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/f4f2d2472782889.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/8fb104472782990.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/5cd33e472783029.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/2b3841472783039.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/2f0d0e472783048.jpg
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.