Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/17 in all areas

  1. Au aparut Premium 2017-2, Move 2017-2 si Motion 2017-2.
    2 points
  2. Am intrat in ISTA si zice ca lichidul de racier trebuie sa depaseasca 75 grade c si gazelle inainte de filtru la fel trebuie sa depaseasca 240 grade C pentru a incepe regenerarea , nu zice nimica de bujii ... Pentru o regenerare eficenta trebuie o viteza de peste 60km/h . Astea sunt informatile din ISTA , nu vorbe auzite pe ici colo ...
    2 points
  3. Se face regenerarea dpf ului si fara releul de bujii!
    2 points
  4. Deoarece link urile cu harti se tot imprastie pe n topicuri, am decis sa fac unul unde sa pun aceste link uri in mod constantant. prin urmare o sa postez de acum inainte doar pe topicul meu, nu si pe celelalte. EUROPE HIGH 2015 EUROPE BUSINESS 2015 EUROPE PROFESSIONAL 2015 EUROPE MOTION 2014-1 EUROPE MOVE 2015-1 EUROPE NEXT 2015-2 EUROPE WEST PREMIUM 2015-2 EUROPE EAST PREMIUM 2015-2 EUROPE WEST MOTION 2015-2 EUROPE EAST MOTION 2015-2 Pentru cei din Bucuresti,Pitesti,Valcea va pot ajuta cu instalarea daca aveti nevoie. Pentru mai multe informatii , forumul va sta la dispozitie! http://s30.postimg.org/9plrixow1/IMG_3543.jpg Country coverage of the Europe Premium 2015-2 road map Europe (West) Complete coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Gibraltar, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main road network only: Albania, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey and Ukraine. Europe (East) Complete coverage: Austria, Belarus, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Germany, Hungary, Estonia, Finland, Greece, Italy, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main roads network only: Albania, Andorra, Bosnia & Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldavia, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. NOTA: Romania e FULL pe harta de EST chiar daca in descriere nu zice !!! O imagine care sa va ajute sa identificati ce model de harta aveti nevoie: http://s18.postimg.org/3kwgdhind/BMW_NAVI.png
    1 point
  5. Eu am pus normale pe 18, nu vad de ce ar stresa cutia de transfer, nu are nici cea mai mica legatura daca toata anvelopele sunt la fel.
    1 point
  6. Teoretic nu vad de ce nu s-ar regenera... Regenerarea se face dupa ce motorul a ajuns la temperature de lucru , in mers peste o anumita viteza/turatie, la ce iti mai trebuie bujiile atunci ?
    1 point
  7. Si eu am avut eroare pe bujii, vreo 20000km s-a mers asa (fostul proprietar, vreo 5000km eu) insa DPF-ul si-a facut regenerarile mereu fara probleme. Nu stiu care e ideea...pe aici am vazut ca daca ai ceva bujii arse nu se regenereaza, dar se pare ca...da
    1 point
  8. Salut! Am facut o diagnoza la F07 si am eroare pe 4 bujii, dar filtrul s-a regenerat cu o zi inainte. Deci la a mea cel putin, se regeneaza chiar daca sunt probleme la bujii. Cum am zis mai sus, e diesel deci s-ar putea sa fie diferit la benzina. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Multumesc de urari, Dimensiunea dopurilor este de 22 mm la 320d , de 32mm am impresia ca sunt doar la 330 d fl.
    1 point
  10. Wowwwww ce de raspunsuri...apreciez argumentele pro si contra...bugetul atat in permite.masina viitoare sigur va fi un suv din diferite motive- sotie,copil,siguranta,borduri,etc,sigur voi cauta cu xdrive ca va fi x3,4 sau 5.....motorizarea va fi ori 2 sau 3 litri.nu ma grabesc,am ce conduce,voi fi cu ochii pe mobile.de si alte site-uri(NU de la noi) si voi lua o decizie....VA MULTUMESC pt argumentele pro si contra.
    1 point
  11. Si care e secretul ? E foarte greu sa citesti un regulament si sa il respecti. E foarte greu sa citesti si un titlu al unui topic....imi vine sa jignesc maxim!
    1 point
  12. Omul a intrebat de efecte....... nu de piticii fiecaruia...
    1 point
  13. Scuzati de off topic, dar ce am inteles eu din discutie este ca iti iei X5 ca sa poti parca pe toate bordurile si pe toate spatiile verzi si ca sa te lase "fraierii" cu Opel, Ford, Dacia sa te bagi in fata lor si sa le tai calea.
    1 point
  14. totusi de ce doresti tu suv? pt bucuresti, grecia si mers la munte in statiuni, nu iti trebuie suv. eu nu am sa inteleg niciodata rostul acestor masini si pe cumparatorii lor. un suv este mare, lent fara motorul adecvat, consuma mult, intretinere scumpa, centrul de greutate sus(risc de rasturnare ridicat), sansele sa eviti un accident in situatia in care o chestie teribila apare pe sosea sunt mici, anvelope scumpe etc. ok, poate as lua un suv ca a 2-a sau a 3-a masina...sincer mi se pare mai util sa ai in ordine: un sedan awd, un coupe decapotabil si apoi un suv. adica, ce face un om cu un suv in bucuresti, grecia si pe valea prahovei? eu zic ca cei 30.000 euro iti sunt suficienti pt un sedan frumos, xdrive si mergi cu el peste tot fara probleme. doar avantaje. nu inteleg care este argumentul unui x5 in fata seriei 5, pt ca nu vad absolut niciunul. poate cineva sa enumere 2-3 chestii pe care le ai cu un X5 si nu le ai cu seria 5 si asta aplicand nu doar la situatia data pe acest topic?
    1 point
  15. Eu nu ĂŽnțeleg ce vrei pana la urma ,,, sa te convingi pe tine ĂŽnsuți si pe noi ca ai luat mașina buna si ca ĂŁla nu a câștigat mai mult de 200-300e ca altfel te oftici si simți ca te -a pĂŁcĂŁlit,,,
    1 point
  16. Prietene ,ei nu sunt inganfati si figuranti .....tu esti super habarnist.Masina ta este OMOLOGATA doar cu jantele alea care au chiar sens de rotatie cum zice colegul.RAR-ul discuta cu tine strict de omologare care asa a fost facuta de BMW pentru masina ta. .Primesti omologare daca masina este cum a facut-o BMW Ce faci tu dupa aia .....ai putea chiar pune si roti de autobuz.....nu e treaba noastra .Oamenii aia doar isi fac treaba.La masina mea de exemplu am in talon si 16 ,17,18 cu fata spate diferit ...dar asa a fost ea omologata de BMW.
    1 point
  17. Am avut modelul si iti pot spune ca nu este admisa alta dimensiune la ED f30 in afara de cea pe 16''
    1 point
  18. da, te inseli, ED vine cu o singura dimensiune pe 16 PUNCT, nu exista o foaie in care sa scrie altceva
    1 point
  19. este modelul Efficient Dynamic si vine doar cu roti pe 16 schimba jantele daca vrei sa treci RAR-ul pe modelul asta nu sunt omologate jante mai mari de 16
    1 point
  20. 1 point
  21. Asta e cea mai mare prostie!!! Am avut Logic 7 pe 3 masini, am si pe actuala. Cea mai buna calitate si nu am avut NICIODATA probleme cu el. Cel mai bun sistem de fabrica pt seria 3.
    1 point
  22. O mica "cabrare" a masinii e normala,schimbarile pozitiei P,D sau R sun facute hidraulic,dar,un soc mare nu e normal.
    1 point
  23. Salut colegi. Am un f25 cu navigatie business. Cred ca asta inseamna cic mic, nu? Daca da, ma puteti ajuta cu un link de unde sa iau hartile? Cod am. Multam frumos!
    1 point
  24. daca ai nevoie iti pot dona pielea de pe un scaun sport piele negru sezutul in stare foarte buna si spatarul are aripioara pe partea dreapta uzata
    1 point
  25. are majoritatea km facuti probabil in regim urban, de asta uzura pronuntata pe volan si scaun sofer. Desi nu am 8hp ci 6hp, prima schimbare cand e foarte frig afara, din 1 in 2 si apoi in 3 se petrece cu putin mai mult simt decat dupa aceea, dar eu nu m-am impacientant intrucat e totusi uleiul rece, convertizorul nu blocheaza la T joasa a uleiului plus ca a mea are aproape 300k km(desi e fabricatie 2011 masina) cu un schimb de ulei si bloc de valve la cutie pe la 200k km. Si eu am in plan un nou schimb de ulei curand si probabil ca tot la Faur il voi face, asta daca nu mi-l fac chiar eu, am mai facut asta si totul a decurs ok, atata doar ca e mai incomod fara elevator. Zf Faur nu e ZF Germania Saarbrucken(ca aici e HQ lor), asa cum nici BMW Filaret nu e BMW Germania , sunt doar francize, altfel nu le-ar purta numele, dar asta nu inseamna ca nu-s ok. Or mai fi dat si ei poate gres, desi tind sa cred ca aia care se plang sunt cei care aveau deja probleme la cutie si sperau ca schimbul de ulei in mod miraculos le rezolva.
    1 point
  26. Nu stiu daca are vreo relevanțĂŁ sau nu,eu am un e39 de 22 de ani si potsa zic ,ca nu se simte niciodata cand schimba viteza nici la rece,nicila cald. Eu zic ,ca nu e normal!
    1 point
  27. Zf Faur scot doar 6 litri din 9.2 iar Bavaria zice ca uleiul nu se schimba fiindca, cutia se adapteaza la uzura uleiului. Sunt in urma rau ambele serviceuri. Nu as merge la ei nici daca mi ar face gratis.
    1 point
  28. Da. Ai dreptate cu plaja de cuplu. La asta parca nu se mai termina turele cand accelerezi. E intr-adevar un vis motorizarea asta.
    1 point
  29. felicitari pentru masina si sa te bucuri de ea . Nu avea cum sa te dezamageasca asa tare trecerea la un benzinar supraalimentat de la un diesel, te-ar fi dezamgit probabil unul aspirat, apoi cuplul la diesel are o plaja destul de mica de ture pe cand la benzina plaja e mai mare si in mod direct senzatia e alta. De peste 1 an conduc in paralel doua masini cu V8 benzina, unul bi-turbo si unul aspirat, si desi ambele sunt incantatoare daca ar fi sa aleg clar cel supraalimentat ar castiga, e atat de placut cuplul la ture joase si liniaritatea cu care trage, singurul dezavantaj in timpul exploatarii e faptul ca rar te poti bucura de toata plaja de turatie din cauza vitezei la care ajungi si rapiditatii cu care se tureaza motorul, spre deosebire de cel aspirat. Un bun prieten si-a cumparat de curand un 535i M-pack/performance din 2013, l-a luat nou ramas prin stock la dealer fiind varianta fara facelift, si e impresionanta masina, mi-a placut foarte mult, dar sunt totusi de parere ca ar merita mai multa putere si cuplu iar un stage 1 il rezolva, ceea ce as face fara sa stau pe ganduri daca as avea motorizarea aceasta.
    1 point
  30. tu cred ca te ai uitat prea mult la crank,cu jason statham
    1 point
  31. beton asfalt remarca ta :goodjob:
    1 point
  32. Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).
    1 point
  33. nu-i adevarat. pui contactul, bagi in marsarier si ii asculti pe fiecare in parte ca tre sa faca un click.
    1 point
  34. De fapt, mai bine scoate bornele de la baterie si atinge-le. Verifica dupa aia sondele daca tot nu functioneaza.
    1 point
  35. Dilema aceasta am avut-o si eu. Pe mine ma deranjau destul de rau cele runflat cu care cumparasem E90-ul - erau tot Continental Sport Contact 225/45/17. Si suspensie sport si runflat mie nu mi-a placut. Pentru iarna, pentru nu aveam chef sa astept prin frig in caz de vreo pana, mi-am luat tot runflat, dar 205/55/16. Acestea sunt foarte ok pentru ca au balonul mai mare. Pentru vara am decis sa trec pe normale, Continental Sport Contact 5 225/45/17. Ca sa rezolv si stresul cu pana, am facut un card anual de asistenta auto care m-a costat 300 lei, valabil si afara din tara. In caz de pana ii astept si imi remediaza problema, dar cand merg simt mai putin gropile. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  36. jantele de la ED sunt "speciale", au chiar sens de rotatie. de fapt si suspensia e diferita, garda la sol fiind mai joasa, cutia e diferita, rapoartele sunt altfel etajate, ceva piese la motor la fel, difera, plus multe alte chestii marunte...asa ca lasati contrazicerile. asa era la primii ani de F30, acum nu m-am mai uitat sa vad cum e la LCI, iar aici nu cred ca e vorba de un LCI... puteti echipa masina cu ce jante vreti, dar se retine talonul la orice verificare, iar masina nu se va comporta cum trebuie cu jante pe 19 spre exemplu
    0 points
  37. Eu cand sunt obosit si mi-e frica sa nu ma ia somnul, imi schimb stilul de condus, adica merg mult mai agresiv, depasiri la mustata, etc, astfel organismului i se da adrenalina si devin mult mai alert si concentrat.
    -1 points
  38. 525d cu motor de 2 litri? Ce cod motor ai ?
    -1 points
  39. Parerea voastra referitor daca km sunt reali sau nu. Omul a castigat in jur de 600-700 de euro, nu am zis nicaieri ca a castigat 200-300.
    -1 points
  40. Eu sunt super multumit, cu toate ca trebuie sa schimb volantul (nu e obligatoriu, dar sa fiu impacat eu cu masina), deci practic tot kitul. Dar na, nui bai, dau 2000 de RON si cu asta basta. Interiorul si exteriorul sunt impecabile, motorul toarce si e foarte, foarte silentios. Multumit ca am gasit un M47 in astfel de conditii. Ma bucura si faptul ca are Power Reduction, asta denota ca omul de a avut-o l-a interesat mai mult buzunarul decat sa aiba masina pentru forjat.
    -1 points
  41. Dar inchipuie-ti ce repede proceseaza informatia venita de la fundulet... daca asa i-a spus lui la scoala de pilotaj...
    -1 points
  42. IERI DIMINEATA AM PLECAT SI AM CONSTATAT CA NU MAI INDICA MARTORUL DE CONBUSTIBIL DECAT CA ESTE PE REZERVA. <_< AM MAI BAGAT CEVA BENZINA 5L SI NU SA INTAMPLAT NIMIC. A MAI PATIT CINEVA ASA CEVA? O SA FAC PLINUL , POATE A RAMAS SONDA BLOCATA. ARE CINEVA ALTE INDICATII? AM EFECTUAT TESTUL INSTRUMENTELOR DE BORD SI ACUL FUNCTIONEAZA.
    -1 points
  43. Cum poti face o regenerare daca ai o bujie arsa? Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  44. Pe stalpul de la sofer al masinii este trecuta o singura dimensiune? Mie cei de la RAR Grivita mi-au trecut decat rotile pe 16 desi pe stalp si in COC sunt trecute toate dimensiunile de la 16 la 20. Ce-i drept masina nu e ED.
    -1 points
  45. Am comandat normale pana la urma, Continental PremiumContact 6 245/45/18 100Y exact aceleasi dimensiuni ca si cele actuale de iarna care-s runflat. Desi initial am comandat runflat, azi m-am gandit mai bine si am renuntat la ele. Sunt mai grele si clar sunt mai rigide decat cele actuale de iarna din cauza compozitiei cauciucului care la cele de vara trebuie sa fie mai tare. Fiind mai grele, automat si consumul de combustibil va fi mai mare conform etichetei. Tot din cauza ca-s grele si rigide, vor solicita f mult suspensia si directia. Daca totusi voi avea vreo neplacere cu ele pe drum, intr-o prima faza am kitul de pana ori chem vreo platforma in cel mai rau caz. Asta desi in 12 ani de cand am permis, multumesc lui D-zeu, n-am avut parte de nici o pana si sper ca si de acum inainte sa n-am nici macar o astfel de neplacere. Am observat de ceva timp ca am un click ait in volan atunci cand sta drept si misc f putin de el stanga-dreapta, dar fara sa rotesti efectiv. Se aude cel mai bine cand motorul este oprit. De altfel mi-am dat seama de acel click-ait, atunci cand trebuia sa parchez cu spatele in parcare si trebuia sa fac mai multe miscari. La inceput m-am panicat putin crezand ca poate-i ceva de la caseta, doar ca dupa ce s-a uitat si mecanicul la care tot merg, a zis ca vine undeva de pe coloana si intr-adevar se aude undeva de sub volan. Din ce mi-am dat seama pare sa fie acea imbinare, joint fixat in doua suruburi. Am inteles ca la multe masini mai apar jocuri din acel joint si cumva s-ar mai putea strange acele suruburi. Am cautat putin pe net si am observat ca-i destul de comun acest greier de tip click la F10. Majoritatea spun in schimb ca nu stiu ce O-Ring ar fi de vina si se rezolva prin gresarea lui. Data viitoare cand mai ajung la mecanic ii spun sa se uite exact unde-i buba si sa-mi rezolve. Cel putin in ultima perioada nu m-am mai stresat atat de tare, oricum in mers nu se aude nimic, iar in afara cand o pun pe sport, volanul fiind si mai rigid, nici atat. Cei cu F10, v-ati mai intalnit cu acest zgomot? eventual sa-i spun la mecanic sa mearga direct la sursa si sa nu se apuce poate sa demonteze totul pe coloana...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.