Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/05/17 in all areas
-
dupa 3 ani si cateva luni masina s-a intors la mine ... ( in momentul vanzarii avea aprox 168.000 km acum are aprox 227.000 km ) http://www.youtube.com/watch?v=1HT6BMLPqw8 Un scurt istoric de service : - pompa de apa electrica OE + termostat OE + antigel HEPU - cureaua mare Conti - toata instalatia de climatizare schimbata la Dl. Teo ( radiator mare + radiator mic din bord + conducte + compresor + freon ) - pierdea tot freonul pe la radiatorul mic din bord - placute de frana fata / spate ATE - navigatie NBT complet activata cu soft custom pentru clima la Dl. Ing. NEO ( E60ul nu are rotita aceea centrala in bord ... se trecea de la rece la cald prin CCC ) ( au fost schimbate toate ramele de plastic incepand cu rama ecranului / clima / spatiu de stocare / trimul central a fost decupat la plotter cu laser ) - revizia completa ( ulei BMW Shell 5W30 + filtre aer / ulei / polen MANN ) - brate mari fata Lemforder - brate mici fata Lemforder - capete de bara + bielete fata Lemforder - amortizoare fata / spate Bilstein ( echivalentul amortizoarelor de pachet M ) - flanse amortizoare fata / spate Sachs - furtune frana spate OE - geometria fata / spate la Autosoft Militari - jante style 128 ( replici ) 9J / 10J noi cu anvelope 245/35/19 + 275/30/19 noi11 points
-
Fara sa fiu hater si complet irelevant, dar de aici se observa atitudinea generala a soferului. Am foarte multi prieteni, care cand se urca in masina mea ii iau la "suturi" sa isi puna centura. O boala comuna a romanilor, "sunt sufocati" de centuri...4 points
-
Parerea mea finala e asta, ca cel cu golful s-a asigurat si era ok. Ultima asigurare a fost ca nu vine nimic din fata, din sens opus. Apoi cel cu skoda a aparut probabil in depasire, venind lansat pe banda 1, a trecut scurt pe banda 2 si poc. Cauzele accidentului sunt: viteza excesiva + depasire pe continua + depasire dupa indicatorul cu depasire interzisa + pod (din nou depasire interzisa) + cred ca era localitate (limita de 50-70 kmh). Sunt sigur ca si politia + procurorul vor lua o decizie in directia asta.3 points
-
Iti garantez ca aproape orice 320d e46 din Romania pus la vanzare este cazan intr-un fel sau altul. Toate au cel putin 400k km, inclusiv cel din anunt. Nu as lua modelul ala...are si soft, EGR anulat, evacuare inox => cel mai probabil nu mai are nici macar catalizator, nu treci niciun ITP fara spaga. Eu cred ca e46 diesel deja sunt niste masini mult prea obosita/rulate etc. ca sa mai fie luate in considerare. Oricum nici consumul nu te gandi ca este cine stie ce, in afara iti consuma ~6 si in oras trece foarte usor de 10. Mai sus tocmai a postat cineva un F30 2013 cu 270 000km care arata impecabil. Chiar crezi ca un 320d din 2004 poate avea 280 000km? Asta in conditiile in care cu siguranta a fost adus din Germania de cativa ani, nu a fost luata de noua din Romania. Cu 280 000km in bord gasesti e90 facelift sau F30. Ce e mai vechi de 10 ani si adus de curand in tara (sub 5 ani) nu are cum sa aiba sub 300k km. Dintre persoanele cunoscute mie care si-au luat diesel sh si au verificat km inainte/dupa vanzare iti dau urmatoarele cazuri: Golf 5 2.0 tdi 2008 luat in 2017, 170k km in bord - 360k km in realitate E90 320d 2006 luat in 2015, ~200k km in bord - 450k km in realitate Skoda octavia 1.9tdi 2006 luata in 2016, ~200k km in bord - 500k km in realitate Volkswagen Bora 1.8 benzina ~2003 vanduta in 2016 ~200k km in bord -700k km in realitate Primele 3 aratau impecabil, aveau multe dotari, nu pareau masini de firma, fara probleme tehnice majore etc.3 points
-
toffefe Da stiu, posibil de la dezmembrari de la "roxana si raul", am sunat si acolo, au cu 7.500 lei de pe Seria 1 fabricatie ianuarie 2009 118D, mi-a dat si seria de caroserie E147615 (l-am postat si mai sus) cu factura si garantie si tot ceva de genul zice 60-80k km. Omul mi-a tot spus ca sa fiu sigur ca merge, ca el stie ca e posibil sa nu se nimeara la suporti, asta dupa care ma duc este de pe un E90 318D. Nu prea mi-a placut cum a vorbit cel de la Timisoara, i-am zis clar ca sunt interesat sa-l cumpar si eventual sa dau comanda si astazi sa vad ce zice si mi-a zis ca daca nu se potriveste ce facem. Pai eu sa-i spun asta? Deci se potrivea si ala 100%, dar daca omul lucreaza in dezmembrari cu motoare de BMW si nu a mai invatat pana acum ce se potriveste si pe ce nu am ce sa-i fac, nu stie sa-si vanda marfa...mai mult nu am ce sa zic. Diferenta dintre motoare este ca cel de la Bucuresti, nu are firma de dezmembrari, are dezmembrari dar particular, o sa fac o hartie la mana cu el/copie buletin etc in caz de e vreo problema, dar atuul lui este ca il are pe masina si pot sa-l aud cum merge de la rece la cald si il da jos in fata mea. Motorul de la firma de dezmembrari este putin mai scump, in schimb este firma mai "serioasa" sa zic asa si ofera garantie+ factura, fara nici-o problema in caz de are ceva motorul. Cum vorba e vorba o sa ma duc dupa cel de la Bucuresti. Va anunt! Multumesc mult pentru ajutor colegii!2 points
-
Desii moral este alta poveste, din punct de vedere legal fiecare plateste pentru ce a facut. Cel cu skoda va avea amenda si/sau permis suspendat etc pentru viteza si depasire in loc nepermis. cel cu golfual amenda si/sau permis suspendat etc. pentru neasigurare la schimbarea directiei de mers, care va fi si vinovat de producerea accidentului.2 points
-
Salutare.. Ma abtin de ceva timp sa comentez la topicul asta, nu vreau sa starnesc controverse, insa... Nu vi s-a intamplat niciodata, sa mergeti pe un astfel de drum (exemplul cel din video) sa vreti sa efectuati o manevra de depasire, sau schimbarea directiei de mers (implicit stanga) si chiar in momentul executarii manevrei, sa iasa un bezmetic in acelasi timp cu tine si sa fii nevoit sa redresezi sau sa faci manevre riscante , astfel incat sa eviti accidentul ? Eu unul, nu cred ca este sofer sa nu fi patit asa, sincer ! Ceea ce vreau sa spun este ca, exista posibilitatea ca in momentul in care golful s-a asigurat si a efectuat manevra, skoda sa nu fi fost in depasire, poate ca era in spatele celui din masina care filma,la o anumita distanta, apoi s-a hotarat si el sa depaseasca, si a "calcat-o" , zic si eu. In mare parte, parerea mea este ca, vina cea mai mare este a soferului skodei, motivele fiind multiple.. viteza in localitate, depasirea pe linie continua, inconstienta. Vina are si soferul golfului, gandindu-ma ca ar fi putut redresa intr-o ultima clipa pentru a-l evita..cine stie. Si totusi, la ce te astepti sa se intample, cand mergi printr-o localitate cu aprox. 100km/h ? Masina din care s-a filmat avea cel putin 60-70km/h. In incheiere, este strict parerea mea, iar aceasta parere, indiferent ca va fi urmata de contraziceri, argumente, altele, ea nu se va schimba.2 points
-
Am fost implicat din nefericire intr-o coliziune la fel ca cea din video (doar cu pagube materiale slava domnului). Coloana de 3 masini in fata mea care se deplasau relativ incet la iesire din oras. Eu(mai exact prostia din capul meu pe atunci) am decis sa nu incetinesc sa ma aliniez la coloana si am depasit pe linie dubla continua nestiind ca primul din coloana(vw golf 3) intentiona sa vireze stanga (intrare in peco).Aveam in jur de 100 km/h(limita de 70),nu am apucat sa vad nici masina nici semnalizare doar am simtit impactul si am tinut tare de volan si piciorul pe frana(m-am uitat doar pe contrasens sa fie liber in momentul depasiri). Cel cu golf 3 a virat stanga exact cand am ajuns in spatele lui si am lovit cu aripa mea roata lui virata. Pe el l-am intors la 240° iar eu am iesit pe camp si nu stiu cum am revenit inapoi pe sosea la zeci de metri distanta. Vinovat am fost declarat eu. In sensul ca asigurarea mea sa-i repare masina.Fara amenda sau puncte pe carnet tin eu minte(au trecut ceva ani). De mentionat ca si el si eu am avut pasager(la mine cu centura ,la el nu sunt sigur pt ca pasagerul acuza ceva dureri la coate ,dar nu a scris asta in proces). Ce a fost in mintea mea dupa accident numai eu stiu.Inainte de accident nu credeam ca o sa patesc asa ceva + ca ma consideram un sofer prudent .dupa acea am realizat cat de subtire este firul care mentine echilibrul.. Cred ca in accidentul din video cel cu Skoda va fi declarat vinovat.2 points
-
bineinteles ca e cazul si aici - in lipsa altor indicatoare, cei care ocupa o banda de circulatie (indiferent de directia de mers) au prioritate fata de cei care vor intra pe acea banda; la momentul impactului, Skoda ocupa banda, Golful intra pe banda, deci Golful trebuia sa ii dea prioritate Skodei. Nu e relevant cum a ajuns Skoda acolo, asta se discuta abia dupa stabilirea vinovatului principal.2 points
-
bai oamenilor, nu mai ganditi asa, ca e complet gresit, nu poti avea pretentia ca participantii la trafic sa respecte regulile si tu sa te bazezi orbeste pe asta, voi cei ce sustineti ca ala nu avea ce cauta in depasire, aveti impresia ca schimba sau va schimba candva pe viitor ceva? NU, oamenii vor gresi mereu, fie ca va fi cu sau fara intentie, avem obligatia daca tinem la viata noastra si a celorlalti sa prevenim si sa evitam greselile altora, altfel o mierlim pe capete bazandu-ne pe utopii din astea. Daca ala avea Stop si nu oprea si trecea unul cu 100kmh si il spulbera era tot vina aluia ca mergea cu 100kmh si ca de fapt el trebuia sa mearga cu 50kmh si atunci daca merga legal avea si ala timp sa traverseze strada? E aberant sa gandesti asa si nu faci decat sa iti pui singur viata in pericol. Cand traversati strada ca pietoni va asigurati? Sau mergeti pe premisa ca e zebra si soferul trebuie sa opreasca indiferent de circumstante?2 points
-
oricum ai analiza-o, moral sau legal, cel mai grav a comis-o Golf-ul care a pus si pe altii in pericol, el a fost elementul declansator. Efectiv nu s-a asigurat, ma indoiesc ca daca se uita in oglinda nu vedea Skoda venind. Golf-ul a tras brusc de volan sa vireze stanga, venea tare cel din spate, nu incape indoiala, a incalcat si el vreo cateva reguli, dar la fel de bine se putea angaja in depasirea lui pe linia discontiuna si ala tot stanga ii facea in fata, evident erau daunele mai reduse. Dar e clar ca Skoda a depasit cateva masini aflate in coloana, deci e exclus ca Golf-ul sa nu-l fi vazut daca s-ar fi asigurat orespunzator2 points
-
2 points
-
de la roxana si raul,oradea-lugas parca e comuna/sat am luat eu motor la e46 cu factura si garantie,provenea de pe o masina de anglia care era lovita in spate,mi-au dat factura si garantie - motorul a fost super.1 point
-
Daca iei tot N47D20C se potriveste si de pe seria 1 si de pe seria 3 si de pe x1 si de pe x31 point
-
pt cei care locuiesc in sectorul 2, pasii de sus sunt f ok. nu m am impiedicat la nicio insititutie sa imi lipseasca vreo copie/act etc. doar ca la unele etape difera un pic procedeul - ex. la ditl mi-a pus stampila pe factura tradusa in loc de talon cum a fost la colegul. dar urmand pasii de aici, nu veti avea probleme. masina cumparata din germania pe 20.08, pe 31 ar fi fost inmatriculata daca nu plecam in concediu. la politie in pipera nu mai sunt cozi. am luat bon de ordine la 7:15 si la 8:30 am iesit. de preferat sa se vina pe la 6-7 seara. este program 7-21. @CaraMarin - multumim inca o data!1 point
-
Aceeasi problema am avut-o si eu cu firele dar pana la urma am gasit o solutie. Eu am montat un Mobiu si alimentarea am luat-o direct din plafoniera. Ai acolo alimentare doar cand contactul este pus, deci camera porneste si se opreste o data cu masina. Toata treaba a fost posibila dupa ce am gasit un step down conwerter de 4cm*2cm pe care l-am ascuns sub plafon. Acum am doar firul de USB care iese din plafon pana la camera. Am sa pun niste poze cand ies de la lucru daca esti interesat.1 point
-
Nu trebuie desfacut bordul, poti fixa cablul intre parbriz si capitonajul de la plafon. Continui pe unul dintre stalpi pana ajungi unde e alimentarea. Maxim torpedoul daca se desface pentru camera in parbriz. Discret, porneste odata cu motorul (ACC mai degraba).1 point
-
De fapt, uleiul default este 5W30 si nu 5W40. Altele in afara acestuia, 5W30 sunt optionale cel putin pentru clima din tara noastra. Probabil intr-o tara precum Italia, Spania, default este 5W40 si asta din cauza climei mai calde. In nord poate fi 0W30, desi nu sunt reguli stricte. In principiu se trece la un ulei mai gros daca iti mananca, desi nu-i o solutie finala, cumva se mai reduce consumul dar nu in totalitate.1 point
-
Dupa discutia lui Theo de aici, am comandat si eu LED-urile respective. Se vad decent. Se monteaza fara adaptari, intra perfect capacul de la far peste LED, fac fade-in/out si evident scad intensitatea pe pozitie, nu se incalzesc foarte tare deci din punctul meu de vedere e un bun compromis. Sunt convins ca noaptea se vor vedea mai bine langa xenon decat lumina galbena de halogen. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/7/55933687wSu.jpg1 point
-
Eu cred ca doar si-au batut joc de tine! Cum a zis si colegul de mai sus, e foamea mare prin reprezentante si asta pt ca de ceva timp sunt alternative mult mai bune si mai ieftine decat ei. Cred ca ii cam sperie, mai ales ca aceste alternative sunt de cele mai multe ori fosti angajati buni, dar care n-au stiut sa si-i pastreze. Da-le pace!1 point
-
Ai uitat sa mai precizezi si depasirea inainte de o intersectie Care asta e si cauza principala producerii accidentului pana la urma.1 point
-
Au observat cei de la bmw ca unele service-uri fac bani frumosi si ce s-au gandit sa o faca si ei, tu ce concluzie tragi, ca chiar daca schimbi distributia si din service-ul de unde ai schimbat distributia daca mergi la astia care ai mers tu o sa iti zica ca trebuie schimbata, "foame de banii", e clar ca habar nu au sa faca un diagnostic sau nu ii intereseaza decat sa "schimbe distributii" Probelema exista dar nici chiar asa, se pare ca uni profita intr-un mod abuziv de treaba asta, si pe mine m-au sunat de la bmw si mi-au zis de oferta iar cand le-am zis ca am schimbat deja distributia mi-au si inchis telefonul, ca sa nu mai piarda timpul sa sune pe altcineva...se pare ca la noi asa zisele reprezentante sunt doar cu numele1 point
-
Camera este foarte utila. Am de 2 ani pe masina si am folosit proba video de 3 ori la politie. 1 Eu mergeam drept iar un tip a facut stanga prin mine, el spunea ca eu am facut dreapta spre el. infundat usa dreapta spate. La politie cu proba se vedea clar ca eu am mers drept. 2: eu stationat, un microbus mi-a luat oglinda stanga. Nu a recunoscut, a sters urmele de pe accident (l-am surprins pe camera), nu a recunoscut. Sa rezolvat cazul dupa un an. 3 : eu in trafic, un taxi mi-a taiat calea.Eu far dreapta ,aripa si bara. El usile si posibil ceva aripi. nu stiu.La politie a declarat ca eu am intrat in el. In nici un caz nu s-a pus problema ca filmez ilegal sau ca nu este camera omologata (aberatii, stiu). Este o camera de supraveghere (ca cele de casa), deci nu iti trebuie autorizatie (am auzit si dastea....) si alte rahaturi. Din pacate traficul este din ce in ce mai aglomerat si mai plin de pericole. Merita!1 point
-
Am vazut cazul, culpa comuna e verdict gresit. Daca ai citi legea ai intelege de ce. Ce nu se intelege (sau nu se vrea) in discutia asta e ca legea se aplica diferit, de la caz la caz si/sau dupa bunul plac al legiutorului. Sa nu uitam ca in lege sunt destule articole care se contrazic si ca exista loc de multe interpretari. Mai sunt si politisti care nu cunosc legea sau care o aplica dupa anumite interese Bine ar fi sa nu se mai intample astfel de cazuri insa sunt goluri mari in educatia rutiera a conducatorilor auto, cat si a pietonilor1 point
-
Eu stiu 2 cazuri de lant rupt, pe f10 si altu pe un f30 din 2012, lanturile se auzeau nu s au rupt din senin. Mai stiu pe cineva la un e60 i se aude destul de tare de cel putin un an si tot merge, ideea este ca daca se aude destul de pronuntat trebuie schimbat , dar la multi nu se aude mai nimic si schimba distributia degeaba. Si in plus din ce am observat mai multe probleme sunt culmea pe modelele noi f10, f30... la mine la f10 2012,175 de mii , fata de ce am auzit la altii personal nu mi se pare ca se aude nimic, la bimmer si Service Scream (Tezparii) zic ca se aude putin, sincer mai mult zic asta sa aiba distributii pe banda rulanta de schimbat. La un service normal unde nu schimba distributii pe banda rulanta mi au zis ca nu se aude nimic suspect la distributie, de aici trageti voi concluzile.1 point
-
Cred ca, calin tocmai a aruncat benzina pe niste paie care erau cat pe ce sa se stinga :D1 point
-
pana gasesti un motor crapa-l pe ala al tau si vezi macar ce are asa la prima vedere...1 point
-
1 point
-
Becurile de pe golf sunt proaste, matuite, murdare. Mie mi se pare ca se vede semnalul la un moment dat. ConteazĂŁ ĂŽn ancheta? Absolut deloc din moment ce nu se poate dovedi. S-a asigurat? El zice ca da. ĂnsĂŁ asigurarea se verifica doar așa: s-au acroșat, cine avea prioritate ĂŽn acel loc? Skoda. Atunci golful e vinovat de accident. A, ca golful poate a semnalizat, poate s a și asigurat, iar cel cu skoda a venit cu 120,a ĂŽntrat ĂŽn depĂŁșire fix dupĂŁ ce s a asigurat cel cu golful. Detaliile astea nu se pot dovedi asa ca nu se iau ĂŽn calcul. Dpdv moral, cu 3 copii ĂŽn mașinĂŁ, cu fii-su pe scaunul din fațĂŁ, fĂŁrĂŁ centura de siguranțĂŁ, ĂŽn localitate, pe pod, ĂŽn intersecție, depĂŁșește cu 100+ la ora niște mașini care ĂŽncetinesc, e 100% vinovat pentru moartea copilului. Dar conform codului rutier cel cu golful e vinovat . Ăn ceea ce privește partea penalĂŁ (omor din culpĂŁ) aici se vor lua ĂŽn calcul mai multe variabile, inclusiv viteza, depĂŁșirea ĂŽntr un loc nepermis, neasigurarea la schimbarea direcției de mers. Depinde de judecĂŁtor cum va interpreta Ca exemplu, dacĂŁ mergi cu 100 km ĂŽn localitate și omori un om care traverseazĂŁ neregulamentar, intri la omor din culpa chiar dacĂŁ omul ala nu avea ce cauta acolo.1 point
-
Asta inseamna ca in oras daca te incadrezi pe banda numaru 2 la semafor, ca vrei sa faci stanga in intersectie (fara sa semnalizezi) si unu vine din spate, depaseste coloana pe dubla linie continua si se intersecteaza cu tine in intersectie, te loveste , tot tu esti de vina ? Chiar am ajuns niste vite de ne trebuie parapet unde este linie continua !!!1 point
-
ala trebuia sa semnalizeze si SA SE ASIGURE!!!! daca te asiguri si vezi un idiot ca vine tare, te mai bagi sa virezi??? Poate nu l-a vazut, poate a presupus ca are timp, poate.....sunt doar prespuneri, un lucru e cert, vina producerii accidentului din pacate ii apartine. Consecintele grave sunt cauzate de Skoda, dar nu e vina aceluia si legea nu se aplica pe ideea, ala nu trebuia sa fie acolo ca atare Golf-ul putea sa si intoarca la 180 de grade fara semnal si fara a se asigura...e simplu.1 point
-
@madutzu25 - daca semnaliza din timp, pana ca cineva sa se fi angajat intr-o depasire, atunci da, altfel no way, de indata ce cel din spate a semnalizat inainte si s-a incadrat in depasire tu cel din fata astepti, nu te bagi in fata lui, indiferent ca ai semnalizat sau si mai grav, nu ai semnalizat ca in acest caz...unde ati luat permisul fratilor? cum vroiai ca ala cu Skoda sa vada macar ca face stanga daca el nu si-a semnalizat intentia??????????1 point
-
Gresit! Cineva angajat in depasirea ta, are prioritate. Daca ai dat semnal inainte ca el sa se angajeze in depasire, atunci tu ai prioritate. Lipsa semnalului o sa ii aduca vina golfului.1 point
-
P.I.M.P - de ai scos % asta? Luam alt caz, pe autobahn, mergi cu 250kmh, ti se baga un idiot in fata fara semnal, brusc, cine e vinovat? Ala o sa zica ca nu te-a vazut, ca veneai prea tare, si daca mergeai mai incet poate te vedea...a cui mai e vina aici? Evident, bucata de autobahn cu NSL...e acelasi lucru si aici, singura diferenta e ca a depasit ala pe linie continua si asta complica lucrurile, dar vina e tot a celui ce nu s-a asigurat, simplu. Dar daca era linie discontinua, si ala tot cu 120kmh venea, si Golf-ul facea fix acelasi lucru, atunci a cui mai era vina? Ala putea sa vina si regulamentar ca viteza si depasire, la fel se intampla, consecintele doar erau mai putin grave, dar vina, ca despre asta era vorba, tot a Golf-ului era!1 point
-
de acord, dar tu esti de acord ca e gresit sa conduci pe premisa asta? Esti de acord ca daca tu depasesti regulamentar nu poti merge pe premisa ca nu poate iesi unul de pe un drum fara prioritate pur si simplu pentru ca nu are voie? Iti dai seama ca e aberanta si ireala o asemenea ipoteza? Nu ai dreptul sa faci multe sau ai dreptul sa faci multe, si cu toate astea le faci/nu le faci...asta e lumea, it ain't fuckin' pretty nor fair...iti dai seama ca Dragnea nu avea dreptul moral si nici legal sa ne conduca...uite c-o face... si cel cu Skoda isi merita pedeapsa, dar nu este vinovatul!1 point
-
nu stiu daca e calitatea filmului de vina, cu vreo 5 sec inainte de impact se vede ca Golf-ul trage spre axul drumului, cu vreo 1 sec inainte de impact cand deja Skoda e ca si calare pe Golf eu nu vad stopuri pe frana aprinse la niciuna din masini, si cel cu Skoda era cu mintea in alta parte, si el putea sesiza ca ala trage spre axul drumului, trebuia sa claxoneze, flash-uri, orice sa-i atraga atentia. Asta nu reduce vina celui cu Golf-ul, care e clar ca nu s-a asigurat, dar au existat totusi niste semnale pe care cel cu Skoda le-a ignorat si iarasi conduita preventiva il salva si pe el daca era atent la ce se petrece in jurul lui...1 point
-
E doar o fraza pe care eu am retinut-o ca fiind foarte importanta. In prima instanta si eu l-as fi considerat vinovat legal principal pe cel din Skoda. E evident ca el incalca mai multe reguli de circulatie. Dar dupa o discutie cu sotia, mi-a explicat ca primul lucru care este analizat este asigurarea/prioritatea la schimbarea directiei de deplasare; abia apoi se iau in calcul celelalte elemente. Nu se porneste de la cine a gresit primul, ci de la cel fara a carui contributie decisiva nu se producea accidentul. Fiecare intelege cum vrea; ce conteaza este sa retinem toti ca trebuie sa ne asiguram in toate directiile atunci cand schimbam directia de mers.1 point
-
@Ciobanu George - gandesti intr-un mod aparte, logica ta nu numai ca sfideaza legea dar si conduita preventiva. Ai impresia ca pe autobahn unde sunt bucati de no speed limit un dobitoc care face aceeasi manevra si schimba banda fara sa se asigure si sa semnalizeze o sa fie el victima? nu, va fi idiotul care a produs un accident mortal. E acelasi lucru si aici, nici viteza Skodei si nici depasirea de pe linie continua nu au produs accidentul, au fost doar factori care au agravat situatia, e clar ca lumina zilei cine e vinovat. Am vazut destui idioti la noi care vad ca esti angajat intr-o depasire si ei intra pe banda lor de pe contrasens dintr-o parcare sau drum secundar, nu stiu in baza carui rationament evident complet eronat. Ca si asta care credea ca daca e intersectie acolo poate vira oricum stanga fara sa semnalizeze sau sa se asigure. Ala depasea de ceva timp coloana, nu avea cum sa nu-l vada daca ar fi cascat ochii o fractiune de secunda in oglinda. Oricare din coloana aia putea la randul lui sa se angajeze in depasire, nu poti avea pretentia ca daca e linia continua nu te mai asiguri ca sigur nu vine nimeni, ca cine naiba sa depaseasca pe linie continua? Dooh, pe principiul asta al unei lumi ideale am muri pe capete...1 point
-
Articolul 54 (1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers, de iesire dintr-un rand de vehicule stationate sau de intrare intr-un asemenea rand, de trecere pe o alta banda de circulatie sau de virare spre dreapta ori spre stanga sau care urmeaza sa efectueze o intoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna in pericol siguranta celorlalti participanti la trafic.1 point
-
Ma indoiesc ca cel din Golf si oricine altcineva (vehicol) putea evita coliziunea. Vina este in totalitate a celui care a efectuat depasirea. El ar fi putut evita cel mai mult coliziunea. Parerea mea este ca atunci cand executi o depasire iti asumi aproape in totalitate actiunea de a depasi. Prea multi iresponsabili pe strazile patriei din pacate.1 point
-
Eu nu cred ca se poate rectifica in Romania un arbore de N47.....si de multe alte masini moderne.....fratilor N47 are arbori de contraechilibrare nu e Dacie. Inteleg ca vechea Dacia 1300 a transformat poporul roman intr-un popor de mecanici dar suntem in secolul 21 si motoarele au progresat foarte mult,nu cred ca exista in Romania scule sa echilibrezi un arbore de N47...poate doar la Aerostar Bacau Un tovaras din anglia avut un A3 diesel din 2005,cred ca un PD....a mintit arabu ca are cureaua schimbata si el a crezut...s-a rupt cureaua si gata...la dezmembrari...nu cred ca a luat 500 lire pe ea,deci se poate gasi cu putin noroc si o masina care este distrusa in alte parti decat motorul. Poate ai noroc WIN 60 de data asta .....zic eu care sunt tot din Severin.Bafta sa ai.1 point
-
1 point
-
Nu cred ca e necesar as faci un filmulet despre forumul bmw, nu cred ca este ceva constructiv Insa cred ca daca ignori micile rautati, iti extragi informatiile necesare de pe forum, iti impartasesti problemele sau solutiile cu privire la masina ta / brandul bmw, vei avea de castigat pe termen lung. Peace, man!1 point
-
Ma trage curentul este o boala inchipuita care nu exista in nici o carte de medicina din lume. De aceasta boala inchipuita sufera doar sublimul poporul roman. Lectura placuta: http://glsa.ro/arad/242736-o-prostie-foarte-populara-ma-trage-curentul.html1 point
-
1 point
-
Sunteti prea speriati, eu am topicuri si la distributie cred cand spun ca mi se aude distributia, dar o mai aman deoarece nu am bani, nu a fost asa, bani erau pan la urma fara probleme, insa am tot vrut eu sa o aman, chiar imi pusesem in cap sa o mai aman pana in primavara lui 2018 sa o fac atunci...si totusi o suspectam de cel putin 1 an. Treaba este simpla, se aude distributia o schimbi si gata, mi se pare putin chiar si 5.500 lei la reprezentanta sa schimbi distributia , pretul asta fiind cu toate reperele, inclusiv al 3-lea lant si etc. Inca in lucru, daca mergeti pe ideea ca M47 merge la infinit...iarasi este o greseala. Treci de 200.000 km, daca stii ca tii masina si nu o vinzi, fa-i distributia si gata. In masina asta s-a investit foarte mult, de la jante si cauciucuri noi vara/iarna, mici modificari si etc, s-a investit in primul rand suflet si dupa bani, acum faceam un calcul, daca nu-mi luam masina asta in ianuarie 2016, aveam acum cel putin 17.000 euro pentru un F10, dar nu sunt genul sa ma oftic pentru chestia asta, deoarece imi place masina asta la nebunie si stiu prin ce am trecut doar ca sa o gasesc...pacat ca am avut ghinionul sa se duca distributia. Vreau sa aud ca porneste si se aude impecabil.1 point
-
Iti dai seama ce acuratete pe waze..... In orice caz, e irelevant cat prinde masina, nu ai unde sa mergi cu viteza asta la noi decat daca esti inconstient1 point
-
Vezi ca se repara ieftin pompa...cu 10 lei schimbi carbunii...e migalos, dar nu costa 7001 point
-
Dar se pierdea garantia, ceea ce pentru colegul de fata, si nu numai, conteaza mult mai mult decat caii si/sau perfomantele castigate. Si eu consider acea siguranta data de upgrade-ul acoperit de garantie ca fiind de neinlocuit.1 point
-
Membrii forumului pot cere cod FSC si primesc gratis, ceva pagini in urma pe acest thread gasesti informatii.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00