Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/31/18 in all areas
-
La fix 2 ani de cand am luat BMW-ul M4, l-am dat si m-am dus sa iau masina proaspat venita la dealer dupa o luna de cand dadusem comanda. Noroc ca masina se face chiar aici, nu peste Ocean ca altfel nu mai asteptam eu o luna aproape sa imi vina masina... Optiunile masinii difera fata de cele din Europa in sensul ca aici vin in alte pachete, dar voi pune mai jos cum am configurat eu masina. BMW X6 xDrive35i Space Gray Metallic Black Dakota Leather Brushed Aluminum Trim Cold Weather Package Driver Assistance Package Driver Assistance Plus Lighting Package Luxury Seating Package M Sport Package •Adaptive M Suspension + rear axle air suspension •20" M Light alloy Double Spoke wheels style 469M-with performance run-flat tires Premium Package Soft-close automatic doors Harman Kardon surround sound system Mai jos postez si niste poze cu masina de cand a venit la dealer si am primit pozele de la ei. Masina are in momentul de fata vreo 5400 si ceva de mile, anul trecut am stat numai pe drumuri cu masini inchiriate si nu am avut vreme de a mea, si nici nu am vrut sa ma duc cu a mea unde ma duceam cu masinile inchiriate de care ma durea fix in spate. Mai departe mai pun niste poze cu masina de cand am fost sa o ridic de la dealer si de pe drumul spre casa cand am facut o pauza de la condus. Iar urmatoarele poze sunt facute de mine dupa ce deja i-am pus numarul ce il aveam la fosta masina si folia ceramica pe geamuri.8 points
-
Mai pun acum o poza si din spate ca deja depasisem numarul de poze admise pe postare asa ca in loc de poza imi punea link-ul.5 points
-
No offence, dar comparatiile acestea pe cifre sunt asemenatoare cu jocurile, poate uitate de unii, si necunoscute de catre altii, din anii 90, cu acele surprize de la gumele turbo, gen 0-100, nu stiu ce viteza pe nurburgring, de parca in traficul zilnic se circula in mod racing (bine, mai sunt cretini). Pe langa orice cifre, date tehnice, care sunt obtinute in conditii ideale de piloti profesionisti, alegerea unui anumit automobil tine de mai multe variabile: buget, feeling, imaginea marcii, paareri personale, sentimente de confort, siguranta, prestigiu, etc. Este incorect sa spunem ca Stinger ingenuncheaza bmw si porsche panamera (la pret si costuri de intretinere clar le surclaseaza), le fel cum alte modele pot fi mai mult sau mai putin reusite la alte capitole. Pentru mine imbucurator este faptul ca a aparut stinger, a aparut alfa romeo giulia/stelvio, niste masini fun, cu personalitate, cu dotari suficiente, si care tintesc ceva mai sus, spre zona bmw-audi-mercedes, ceea ce pentru mine, ca si consumator, nu este decat benefic. Am vazut masina expusa intr-un mall, iar la cateva zeci de metri era un arteon, si mie personal mi-a placut kia, dpdv design cel putin.Ca unii vor prefera stinger in detrimentul unei serii 3/a5 sau arteon, (acolo sunt bugetele) este alegerea lui personala, si nu trebuie sa justifice.4 points
-
Ok... am avut 2 ani un M4 luat de nou si condus vreo 20k mile fara vreo 2-300 cred. Asa ca hai sa iti impartasesc parerile mele legate de optionale, ce mi se parea mie util si ce nu, aici din pacate vin multe optionale in pachete si nu le poti lua fara pachetul respectiv... Pachetele astea le-am avut eu pe M-ul meu... Executive Package Retractable headlight washers Comfort Access keyless Entry Head-Up Display Satellite radio Heated steering wheel Rear view camera Park Distance Control 19" inches light alloy wheels Adaptive M Suspension MDCT Harman Kardon Side and Top view Cameras Nu am regretat nicio optiune de a masinii, nu aveam acoperis din fibra de carbon, am avut trapa, mereu imi place sa am lumina in masina noaptea dar si ziua, asta daca nu ma bate soarele in freza prea tare sau nu bate direct in navigatie de ma enerveaza. Franele ceramice sunt paguboase, costa f mult si din ce imi aduc eu aminte nici nu sunt acoperite de garantie, insa au un mare +, nu lasa asa mult praf de la frane pe jante care la mine erau oribile dupa prima ploaie, ti-as recomanda jantele negre. Dar, franele ceramice se incalzesc greu, scartaie aiurea prin parcari si fac figuri pe ploaie, asa ca am zis ca nu sunt de mine, franele normale ale masinii sunt f bune oricum. Mereu am intors capul dupa masinile care aveau faruri pe led, optiunea asta am regretat-o ca nu am avut-o pe masina. Legat de suspensia adaptiva, nu te astepta sa faca minuni, o poti da tu in ce comfort vrei, pe drumuri proaste te va zgudui bine de tot. Nu ai precizat ce culoare ai ales totusi pentru exteriorul masinii si nici legat de interior nu ai spus nimic.3 points
-
Banuiesc ca nici tu nu ai fost intr-un Stinger GT incat sa il afunzi asa de tare . Daca masinile au pretul asa de diferit de ce incerci sa le tot compari si sa ne areti ca este mai bun un M3/4 ? Stim ca un M fie el si M1 este mai bun de cat un Stinger la multe capitole , dar nu si la capitolul buzunar + in viata de reala... Nu noi comparam aici masinile la secunda si nu stiu de ce ne acuzi pe noi ca am fii rezumat o masinina doar cum se comporta de la 0-100 avand in vedere ca tu ai venit cu statisticile de genu. Tu vii cu ele si dupa tu acuzi (esti bun in parlament , mare figura) Am impresia ca te invarti in jurul cozii si incepi sa si musti. Nu mai continua comparatia ca nu isi are locul, nu cand este o diferenta de cel putin 30.000 euro intre ele. PS: BMW sa scoata o masina la acelasi pret ca si Stinger trebuie sa o faca din carton. Nici in BMW nu ai piele adevarata si plasticuri de inalta calitate , doar ca sunt prinse mai bine si nu zdrangane asa de tare.. Asta este valabil pentru majoritatea masinilor premium.2 points
-
Nu inteleg cum cineva poate vb de personalitate, fun, feeling etc doar in baza unuor fotografii si un test de toata jena. Nu inteleg cum cineva poate spune despre Kia ca tinteste spre premium ? Voi cand ati urcat ultima data intr-un Sportage sau Sorento. Calitatea interiorului este jalnica, mult sub Mazda CX5 sau Ford Kuga, CRV spre exemplu. Ac. din urma nu tintesc spre premium. Si pe Duster poti pune piele, camere 360, mai conteaza si calitatea. De ce este Stinger-ul o masina mult mai ieftina, pt ca este o masina mediocra, o masina care nu exceleaza la absolut niciun capitol. Intr-adevar, viata de zi cu zi difera de cea din teste sau de pe hartie etc, dar o masina rapida, cu 370cp, care se comporta pe viraje mai prost decat un suv, ma lasa rece. Daca pt voi sportivitatea se rezuma la 0-100km/h si premium inseamna doar dotari inseamna ca Stinger-ul a fost facut pt cei ca voi. Da, este ieftin cmparat cu un M4(desi nu suporta comparatie) si poate scump comparat cu un Arteon/A5 2.0tfsi sau seria4 30i (2.0L).2 points
-
Am un prieten care si-a luat un e93 335i si la insistențele lui am zis sa vedem ce diferente sunt intre cele doua mașini,ma refer la upgarde-urile mele vs softul lui de 390cp. A doua oara cand am mai facut asta(cu câteva sĂŁptĂŁmâni ĂŽn urma) a fost cu un audi 3.0,benzina V6 quattro,cu soft de 420cp.Dupa prima ĂŽncercare,ma intreaba daca am cumva NOS pe ea,ptr ca plecam prea repede. :)Sincer sa fiu,nu ma asteptam sa il fac,mai ales cĂŁ avea si quattro...evident,plecarile le-am facut de la 100km/h,daca am fi facut de pe loc,sigur ma fĂŁcea.2 points
-
Povestile nemuritoare sunt ADEVARATE! Pentru RO, se livreaza masini de o calitate inferioara celor ptr Occident. Pot confirma mai multe cazuri, din pacate2 points
-
Intervin si eu putin offtopic, desi eu ma uit la un M2. Am si eu un RS modificat de 1 an jumatate, anul trecut in vara mi-au si schimbat un motor pe garantie (fisurat blocul la cilindrul 4). Intre timp a venit recall, se schimba garnitura de chiulasa la toate masinile, se pare ca au gasit "buba".2 points
-
primul clip cu masina. sper sa pot curand si cu un gopro instalat in afara . pe 9 martie am un track day ca parte a packetului m drivers package. ceva chestii teoretice si practice plus cateva ture in spatele instructorului. o sa incerc o filmare cu un gopro pe bara din fata , un gopro la evacuare si un gopro in cabina.... dar de editat si montat video nu prea ma pricep.2 points
-
Eu stiu ca am schimbat distributie si ulei cutie la un seria 5 nu la reprezentanta si m-a costat 2000 euro. Am schimbat pompa de inalte si reconditionare injectoare pt ca pompa a facut span si a stricat injectoarele alti 2000 euro. Asa ca stiu ce inseamna bmw ca am avut 3 midele. Am sa revin la aceasta marca poate la noua serie 5 peste vreo 3 ani poate motorul B47 o sa fie mai reusit decat N47. In rest sa auzim numai de bine2 points
-
masina a fost la un detailing complet la dyc garage. a iesit ca noua, oamenii sunt niste profesionisti desavarsiti, recomand: anul asta urmeaza urmatoarele modificari: montat discuri striate si placute ceramice de la ate retrofit logic 7 jante pe 18 de la z performance oglinzi m style schimbat parbrizul retapitare profi, inlocuit sensatecul cu piele sau piele+alcantara2 points
-
Salut, Nu am mai gasit pe forum referinte la un TIS online, iar din intamplare am dat peste acest site: NewTis.info Eu aveam nevoie sa demontez suportul de coapse de la scaunul comfort pentru a-i schimba rotita dintata, am gasit aici tot ce imi trebuie. Sper sa va fie de ajutor. Remove thigh support PS: sper ca nu se considera reclama1 point
-
Nu am mai scris de mult, si imi cer scuze ca nu am raspuns nici la mesaje. In principiu dupa acel 320d xdrive pe care l-am tunat masiv (gasiti lista pe undeva dar daca vrea cineva detalii le dau cu placere) am trecut pe un X6 si anul trecut mi-am luat 430i xdrive M Packet. De ce benzina? Pai masina o sa stea la mine ceva ani si mi-e teama ca baga astia niste taxe sau legi, interdictii si ma trezesc peste noapte ca dintr-o masina care costa 50 si ceva de mii de Euro raman fara nimic. Desigur, toata lumea va spune ca nu se intampla brusc si ca va dura 5-10 ani pana se intampla dar in mod sigur daca se anunta azi ca in 5 ani nu se mai permit dieseluri pe strazi cred ca instantaneu toata piata de second hand de diesel va cadea in cap. Acum, daca ai dat 10-15 000 EUro pe o masina si mai poti merge cu ea 5 ani si dupa o bagi la fiare vechi sau o folosesti in vreun program de buy-back nu e o problema dar sa dai 50000 si sa mergi cu ea 5 ani si dupa fiare vechi nu mi se pare ok... In plus nu am mai avut benzinara de la acel 318i e90 din 2008-2011 si chiar imi era dor... Revenind la masina actuala pot sa va zic ca culoarea au ales-o fetele mele, eu as fi mers pe un arb perlat sau argintiu deschis (lipsa de imaginatie) dar m-a pus gaia sa aduc mostrele acasa si ele au decis, Snapper Rocks Blue Cand am comandat-o nu vazusem pe strazi cum arata, stiam doar ca e vopseaua de pe M si mai era un X6 M prin salon la care ma tot uitam... Per total decizie excelenta, masina intoarce capete pe strazi inca desi merg cu ea de vreo 5-6 luni... Nimic de reprosat Am ales ornamentele exterioare negre pentru ca argintiul mi se parea prea feminin. O sa schimb si rinichii cu proxima ocazie si ii pun negri In materie de dotari are cam tot ce era in catalog... Avand in vedere ca nu am luat 440 mi-au ramas bani destui de dotari (inclusiv bord de piele, pilot automat cu Stop and Go, etc) si sunt foarte multumit de jucarie... desigur, inca mai ma gandesc la acel 6 in linie dar nu prea as fi avut pe unde sa il folosesc prin oras si teoretic, conform BMW diferenta pe sprint 0-100 e de 0,8 Secunde (5.1 vs 5.9)... Mi s-a parut prea mica pentru vreo 3000 si ceva de Euro in plus...1 point
-
Salut, M-am reintors in familia BMW dupa ft multi ani in care am fost ft. atasat de aceasta marca. Dupa ce am avut un M4 cabrio si un 911 991.2 Carrera S (cu care am avut ceva probleme, ploua inauntru ) am facut un salt la partea de comfort ( cel putin asa sper ) Masina este un M6 Gran Coupe Competition Pack. Are 3000 km si este fabricata in 2016. poze aici : https://flic.kr/s/aHskz6nstP S1CAASelection of COP relevant vehicles S1CCAAuto start/stop function S1CDABrake Energy Regeneration S223ADynamic Damping Control S2MKAM double-clutch transmiss. w/Drivelogic S2NKAM Carbon ceramic brake S2NZABMW LA wheel, M Double Spoke 343 S2PAAWheel bolt retainer S2VBATire pressure display S302AAlarm system S323ASoft-Close-Automatic doors S3AGAReversing camera S415ASun-blind, rear S416ARoller sun vizor, rear lateral S423AFloor mats, velours S430AInterior/outside mirror with auto dip S441ASmoker package S488ALumbar support, driver and passenger S494ASeat heating driver/passenger S4MAAM multifunction seat S4MCAInterior moldings Carbon Fibre S4URAAmbient interior lighting S508APark Distance Control (PDC) S548AKilometer-calibrated speedometer S552AAdaptive LED headlight S5ACAHigh-beam assistant S5AGALane-change warning S5ASADriving Assistant S5DLASurround View S609ANavigation system Professional S610AHead-up display S654ADAB tuner S698AArea-Code 2 for DVD S6ACAIntelligent emergency SOS call S6AEATeleservices S6AKAConnected Drive Services S6AMAReal-Time Traffic Information S6ANAConcierge Services S6APARemote Services S6ARAInternet S6F2ABang&Olufsen High End Surround Sound S6FVAOnline Entertainment S6NWAPhoning with wireless charging S6WDAWLAN Hotspot S760AHigh gloss shadow line S761AIndividual sunshade glazing S776AHeadliner in Alcantara anthracite S7MAACompetition package S7MEAM Driver's Package S845AAcoustic belt warning S868ALanguage version, Dutch S877ADelete cross-pattern operation S886AOn-board vehicle literature Dutch S8KAADummy-SALAPA S8S2ACoding alarm signal S8S3AAutomatic locking when driving off S8TFAActive pedestrian protection S8THARoad sign detection S9AAAOuter skin protection1 point
-
o miscare indrazneata pentru kia . dar venita prea tarziu avand in vedere trendul industriei auto. nimeni nu ingenuncheaza pe nimeni , exista segment de piata si pentru kia si pentru ceilalti producatori . mai degraba un client kia , va opta pentru un upgrade spre bmw porsche , decat invers.1 point
-
Din acelasi motiv costa si Zonda mai mult de cat un Porsche. STai ca nu inteleg ce e acolo cu timpul ala si ce comparatie tot faci.1 point
-
1 point
-
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri! M-au ajutat foarte mult! Am achizitionat zilele trecute masina din Romania. 320d. 119.000km. Model 2011. Are bi-xenon, scaune fata incalzite, senzori parcare fata-spate. Nu are navi! Cel mai probabil, voi monta un Eonon, dar seria GA8165. Acum deja ajungem cu discutia in offtopic, dar pot preciza ca mai exista o varianta de navigație care implica taierea efectiva a bordului (arata bine, e stil f30, are ai rotita i-drive). De exemplu asta:1 point
-
Asa s-au inmultit paginile, ca nimeni nu citeste, doar intreaba.1 point
-
nu mai pot sa editez sau sterg postul :-) am cerut o oferta, si de fapt e 10%1 point
-
probabil ca alarma tinea masina treaza...nu cred ca frm avea ceva defect, daca spuneai de la inceput ca ai alarma aftermarket... era cel mai simplu de verificat1 point
-
Pai eu am mai scris pe aici vis a vis de calitaea masinilor pt europa de est... Eu acum daca as avea bani de un bmw nou, m-as duce sa iau din DE bmw nou nu de aici. Numai masini aflate in showroom sau pe stoc, nu pe comanda.1 point
-
Recomand original !!! Si aplicatia si tot din aplicatie !1 point
-
Daca intrebi dealerul o sa iti spuna ca e pe viata. Daca "viata" e considerata pana la 100-200k km atunci probabil ca ar trebui schimbat. Personal eu schimb toate fluidele masinii periodic; probleme minine - ca si inexistente. Tipul de ulei e 75w90 non LSD; dealerul probabil nu o sa iti poata spuna, dar te asigur ca e foarte scump la dealer; cwl putin de doua ori peste pretul pietii! In principiu trebuie sa scoti cat poti de mult ulei prin singura gaura care o are de golire/umplere; eu as ridica masina cat mai orizontal - vezi daca curge, cat curge; masori cat a iesit si pui la loc tot atat. La E90 intra 1 litru; dar rin sa spun ca a trebuit sa inclin foarte mult masina in fata.. sau sa o ridic de spate, cum vrei sa intelegi.. (zic asta pentru ca recent am schimbat diferentialul meu batran cu unul SH dar mai putini km.. Iar uleiul l-am scos din cel SH pe banc iar cand a fost sa pun uleiul nou am patit ca a trebuit sa ridica masina mult de spate; inca o data e vorba de E90.1 point
-
Salut! Faptul ca ai cumparat aplicatia, nu inseamna ca ai toate modulele incluse! Exista cateva functii pentru care trebuie sa platesti suplimentar (in app purchase), cum ar fi modulul resetare service, inregistrare baterie, etc. Costa fiecare ceva euro in plus, dar odata activate, iti raman active mereu. Faptul ca iti rootezi telefonul, este un trick (hack) pentru a nu mai plati acele in app purchase, care intr-un telefon rootat vor fi deja active; Sa ma corecteze cei mai "initiati" daca gresesc; Parerea mea, ca pentru cativa euro in plus, nu merita rootat telefonul, operatiune care vine si ea cu un risc, mai ales daca detii un telefon ceva mai scump..1 point
-
daca in ro e trafic in anglia ce e? Masina e perfecta / suprema ! sa o stapanesti sanatos !1 point
-
Am comandat si eu semnalizarile , mi-a zis un prieten ca sunt ok. Mie imi plac Si eleronul il vad la locul lui.. Felicitari !1 point
-
@Paul, arati ca un agent de vanzari infiltrat pe forumul concurentei, numai ca aici ai nimerit gresit. Si daca tot vb de sportivitate, minunata asiatica a fost testata pe doua circuite. rezultatele au fost de tot kkt-ul: Pe Willow Springs a iesit pe 70 din 111. M5 e39 pe 68, M4 pe 20 iar Panamera Turbo pe 17. Pe Motortrend a iesit pe veritabilul loc 282 din 367, X6 3.5i E71 a iesit pe 280. M3 F30 pe 81. Este destul de greu sa apari din umbra si sa faci o masina mai rapida pana si ca un Bmw, de Porsche nu mai zic. Legat de fiabilitate, da, asiaticele sunt mai fiabile pt ca sunt mai simple si considerabil mai putine, mai ales in Europa. Dar cui ii pasa ? Gandeste-te ca sunt oameni care platesc peste 100k euro pe Velar (o masina aruncata intre clase) iar fiabilitatea lui RR este destul de slaba. Din pacate nu ai inteles ca sunt persoane care pun accentul pe cu totul altceva si niciodata un om cu buget mare nu se va uita la o chinezarie. Nici macar producatorul nu viseaza atat de sus.1 point
-
Salut Cristi, parca e prea incarcat spatele cu eleronul ala, dar depinde de gusturi. Eu as pune ceva de genul asta http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/Frozen-Blue-BMW-E92-M3-Image-5.jpg1 point
-
KIT DISTRIBUTIE CONTITECH = 425 LEI POMPA APA HEPU =239 LEI FILTRU ULEI==39 man FILTRU AER==74 lei man FILTRU POLEN== 95 lei cu carbon activ man FILTRU MOTORINA== 105 lei man Iar uleiul cutie automata costa 60 ron /litru nu ca AtF3 270 ron/k KIT DISTRIBUTIE CONTITECH = 425 LEI POMPA APA HEPU =239 LEI FILTRU ULEI==39 man FILTRU AER==74 lei man FILTRU POLEN== 95 lei cu carbon activ man FILTRU MOTORINA== 105 lei man Iar uleiul cutie automata costa 60 ron /litru nu ca AtF3 270 ron/k1 point
-
Singuru avantaj al rotilor fata, care uneori te scapa pe zapada/gheata este ca vireaza, rotile spate nu vireaza si nu beneficiezi de aderenta in mai multe pozitii/unghiuri. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Bala... e oarecum normal sa se ducĂŁ si garniturile alea, eu le-am schimbat pe toate prin prisma ĂŽnlocuirii motorului. PĂŁcat ca te a supĂŁrat asa tare din niste lucruri mai simple, tu știi.1 point
-
tot panamera l-as alege...asa lent cum e el1 point
-
Comparatia nu este corecta din start , Kia este dintr-o clasa mai mica si normal ca este mai agila de cat un seria 6 si panamera. Asta daca nu au facut o ghidusie si cu testele1 point
-
De ce draq da-ti cu minus cand omul chiar are dreptate.Omul se refera sa faci depasiri corecte si regulamentare dar sa beneficiezi din plin de cuplul si puterea celor 3 litri.Chiar sunteti prosti de bubuie astia care au dat dau cu minus.1 point
-
diferenta intre mers cu coloana si mers la limita iti castiga maxim 5-10 minute la fiecare 100 km, in conditiile in care riscurile cresc foarte mult; dupa parerea mea nu merita; eu consider ca motoarele de 3l iti aduc un plus de confort - dar pur si simplu nu sunt de acord sa platesc cei 500 euro impozit anual; daca il vor reduce la niste nivele rezonabile, atunci motorul optim pt seria 5 in romania este 3l. revenind la topic - dupa 2 luni de exploatare si aproximativ 2500km, consumul e cam asa: - bucuresti ultra aglomerat: 12-13% - bucuresti in perioada vacantei scolare: 10-11% - extraurban drum national: 6%, la mers in ritmul traficului - extraurban autostrada, pe pilot automat: 110kmh: 5%; 130kmh: 6%; 150kmh: 7.5%; per total, consuma cam un litru in plus fata de E91 320xd manual 184cp.1 point
-
anvelopele sunt cele cu care vine masina. Michelin pilot super sport. multumesc. chestia cu traficul si neatentia la deschis portirele in parcare este valabila oriunde te-ai duce iar pe sosele vor fi din ce in ce mai multe masini. poate se va reduce traficul in 5-10 ani , daca serviciile de car sharing devin populare , si masinile electrice devin accesibile.1 point
-
Caracterul GT al masinii se cunoaste , mult mai comfortabila decat celelalte. Nu am condus-o foarte mult deocamdata , dar cutia cu dublu ambreiaj se cam balbaie la mers in aglomeratia de oras. Calitatea materialelor si designul interior imi plac foarte mult. Franele carbon-ceramice nu sunt atat de zgomotoase la rece precum se vorbeste pe forumuri. In rest nu as schimba mai nimic la masina in afara de presuri , care nu prea imi plac.1 point
-
Asta da cadou de Craciun de la tine pt tine :goodjob: ! Sa te bucuri de ea maxim1 point
-
Eu am stat langa masina pe toata perioada schimbarii distributiei, Bogdan (Bimmer) a raspuns la toate intrebarile mele + a fost receptiv la tot ce l-am rugat (spalat baie de ulei, curatat ambreiaj, spalat si uns tot ceea ce a fost nevoie) ... eu am foat f.multumit de serviciile lor, atat atunci cat si la alte solicitari.1 point
-
Mai iau si eu praful de pe aici. Inafara de o chestie aparent din soft(presiune rampa variabila) masina merge bine,am in plan sa rezolv saptamana asta problema. In rest totul e bine,am comandat jantele pentru 2018 insa pana nu le am nu voi posta modelul. Astept confirmarea stocului si pleaca spre mine,sper ca dupa sarbatori sa le am. 18" 9.5j spate :thrilled: Pentru ca in ultima perioada am avut alte cheltuieli chiar nu am mai facut nimic pana saptamana trecuta,am trecut la bocancii de iarna,am vopsit trimurile piano black,am rezolvat problema cu garnitura de la bateria filtranta care curgea + oringuri injectoare + tot ce mai insemna garnitura obosita pe masina. Tot saptamana trecuta i-am facut o decontaminare + ceara solida pentru iarna. Dupa sarbatori cam cat o sa tina zapezile masina intra in garaj. Mai sunt si alte chestii mici insa nu imi vin in cap acum.. SOON: M PAKET. Daca stiti pe cineva care vinde bari/praguri la preturi bune,PM me. Difuzorul barii spate il caut de 335 m performance,deci cel de 320d e derizoriu. Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk1 point
-
nu mai conteaza. am aflat care e problema , butonul mic de lock de pe placa e dus, trebuie schimbat, deci n-am nevoie de reinitializare1 point
-
Exact, eu de ex niciodata nu am umflat rotile mai mult de 2.2-2.3 si pe usa imi arata ca 2.8 fata si 3.2 spatele sau ceva de genu.1 point
-
Nu gasesti facelift corect in 8000 de euro, mai aduna 1500 si altfel te orientezi.In afara de asta sa mai ai pe dreapta 1000eur. ca in primul an iti trebuiesc sigur asta ca sa stii de la inceput, o revizie simpla de filtre, ulei e 700 ron. iei in calcul ceva placute discuri mai pui 1000ron. nu vorbim curele, fulie, bujii, astea consumabile. Vezi cum iti faci socotelile ca BMW-ul la varsta asta consuma bani constant.1 point
-
Consumul este direct influentat de temperatura (anotimp) si stilul de condus in combinatie cu viteza de deplasare. :-) nu v-ati plictisit de aceste discutii?1 point
-
1 point
-
Nu stiu, e masina varului meu, de toate, acum nu zic ca erau numai ele de vina, in unele cazuri si montajul...dar la Bmw n-ai problema asta Basca, volan retapitat, plus cotiera, scaun sofer cu tapiteria rupta...0 points
-
Oameni buni nu mai disperati, ce prbleme avem noi la bmw la alte masini sunt de 10 ori mai mari. Dau un exemplu Skoda superb 1.9 tdi 2008 luata de noua din repr, acum aprox 150k, zici ca e caruta, troncane si zici ca se rupe, ambriajul e tocit la max, vreo 30 de burdufe de planetare schimbate, vopsea exfoliata etc. Si asta e o masina ingrijita. O masina neingrijita, e90 320d 163 cai, automata din 2005, km afisati pe bord 223k, de fapt ea in 2009 avea 192k, deci la un calcul simplu masina avea aprox 450k. La cum mergea eu nu as fi zis ca are 450k nici mort. Fara fum, fara zgomot de motor uzat. Trageti voi concluziile.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00