Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/18 in all areas

  1. Update: - filtru habitaclu carbon activ Bosch; - schimbat radiator din bord, Valeo, dezvoltase o scurgere ; - senzor placute frana fata, Kamoka, era intrerupt si dadea eroare din cand in cand; - relipit parbrizul, avea un por in partea de sus cam la jumatatea parasolarului; - rezolvat problema cablaj pozitii si numar; - cumparat brat inferior fata stanga TRW si bielete bara antiruliu st/dr Lemforder, inca sunt in portbagaj; - cauciucuri de vara noi de sarac, pe 17. Pregatim filtre si ulei cand face 290k.
    3 points
  2. 3 points
  3. Am X5 40d si 640d, ambele resoftate, 0 pb cu turbinele. La x5 am schimbat clapeta de acceleratie la aprox. 90k km. Am avut X6 40d, 0 probleme. Masina a fost vanduta la aproape 110k km. O masina sh aleasa prost poate deveni in scurt timp un sac fara fund dar in cazul de fata nu cred ca este cazul. 25k euro este un buget suficient pt un 535d combi, mai ales ca in unele orase din Germania se va intra doar cu diesel euro 6.
    2 points
  4. Dupa mine culoarea originale a lor e mai ok si se potriveste mai bine cu interiorul decat folia de ai pus-o tu peste ele.
    1 point
  5. Navigatia masinii functioneaza foarte bine in tari civilizate precum Germania, unde exista informatii despre trafic, unde EcoPro iti ofera ponturi functie de relief, unde nu sunt cratere si unde lumea respecta Codul Rutier, asa ca nu are nevoie de Waze.
    1 point
  6. Felicitari pentru restaurarea masinii! Cand aproximezi ca va fi gata? Arata ft bine pana acum
    1 point
  7. Offtopic: iarasi zic...discutia cu ds5 si laguna este lipsita de sens. Eu as putea sa compar e84 cu un merc w213...ar fi un nonsens; am avut si masina franceza. Eu zic ca pt anul fabricatiei (2014) si marca BMW, masina mea nu mi se pare reusita dpdv al confortului. Ca pachet X1, cu xdrive mai ales e f fain...dar consider ca BMW nu a reusit sa gaseasca compromisul intre sportivitate si confort. Vorbesc de o mai mare suplete a trenului de rulare. X1 e o masina cu caracter sportiv, ceva mai practica ca un seria 1, e87. Totusi gabaritul nu o prea recomanda ca sportivitate. Eu consider ca pur si simplu nu e o masina rafinatat dpdv al amortizarii si antifonarii. Sa nu mai vb de motorul n47, e motor de tractor, mai ales cand e folosit pe o masina slab antifonata (pe f10 e alta discutie)...il compar cu B47, 2.0 tdi actual de la Vw si cu motorul de 194cp de 2 litri de pe w213. Rafinamentul motorului nu este mult peste un 2.0 tdci de pe mondeo mk3 din 2006 pe care l-am avut de nou. Si da, exista masini (suv) care combina sportivitate perceputa de sofer cu confort aproape de limuzina clasa medie.
    1 point
  8. Navigatiile pe telefonul sunt de 100 de ori mai bune decat cea a masinii si de 10 ori ma ieftine, eu nu folosesc pe cea a masinii deloc, e prea slaba, sa mai dau si 100 de euro sa fac update la 2 ani....
    1 point
  9. Am un senzor de parcare ce uneori il arata cu rosu, ca si cum ar fi ceva in fata. Nu face tot timpul, e doar 1 din cei 4. Dar e enervant, l-am sters de praf un pic si nu a mai facut o perioada..acum iar l-a apucat . Merge stilu rusesc? Sa-i f$# un pumn in bara? )
    1 point
  10. Hm, da. Așa se pare. Totuși mi se pare dubios, motoraș electric există pentru ajustarea oglinzii chiar dacă nu e rabatabilă - nu văd de ce ar fi așa limitat. La VAG le-am codat de fiecare dată fără probleme.
    1 point
  11. Mainile bune au si pretul pe masura, adica mai mare decat media pietei. Probabil te uiti la unele care au pretul sub media pietei, de aici si rezultatul.
    1 point
  12. Ai verificat cand ai cheia in contact, usile sa fie deblocate? Poate ti-s toate usile, inclusiv portbagajul blocate si de aceea nu se poate deschide de afara. Deblocheaza usile din butonul de pe bord (in timp ce ai motorul pornit si cheia in contact) si vei putea deschide portbagajul.
    1 point
  13. Felicitari pentru masina.:goodjob::goodjob::goodjob::goodjob: Totusi, de unde vrei sa stie "lucratorul la stat" probabil o persoana fara studii superioare, care sta in strada si incaseaza de la soferi, ca tu ai masina electrica??? Crezi ca atunci cand sunt angajati cineva le da un teanc de reviste auto si ii pune sa se documenteze???
    1 point
  14. Dupa terosonare: Urmeaza vopsirea...
    1 point
  15. Urca pe un DS5 si discutam...Urca pe un Laguna si discutam...Frantuzismele sunt axate pe confort mai mult decat nemtii...si vorbesc ca om ce a facut pe fiecare din ele minim un drum de 2 zile cu 1700km per total. X1 este mult mai dur pe suspensii...scaunele chiar si cele sport nu ajung nici la 80% confort dat de "fotoliile" DS5-ului... Cat despre jante, poti sa iei si de 15...conteaza ce inaltime a flancului au cauciucurile...de la 50-55 in sus simti mai soft denivelarile...referirea cu statul in curbe era pentru X1 si nu pentru 18".
    1 point
  16. 1 point
  17. Si am ajuns la sfarsitul acestui topic, intre timp e90-ul s-a transformat in F30 :frantics: . Masina a ajuns la un tip pasionat in Galati, sper sa se bucure de ea.. in mod sigur imi va lipsi. Au fost 4 ani frumosi in care am invatat foarte multe despre motoare si masini, am intalnit oameni pasionati dar si multi mecanici foarte buni, nu m-a lasat niciodata in drum dar nici eu un m-am zgarcit la intretinere. Se poate inchide! :bye:
    1 point
  18. Cam asta este si impresia mea acum...
    1 point
  19. la fluctuatiile din reteaua nationala de tensiune... tu ai curaj sa lasi masina conectata electric la 220v fara vreo protectie suplimentara. eu, unul personal sunt patit asa ca mai bine sunt prevazator.
    1 point
  20. nu trebuie sa dai bateria jos de pe masina... dar, OBLIGATORIU trebuie sa-i deconectezi toate bornele !!! daca ai garaj, e foarte bine. poti lasa masina decuiata si capacul de la portbagaj deschis (ridicat) legi bateria: rosu (+) si albastru/negru (-) la redresorul alimentat in priza de 220v din perete. o lasi cel putin 24 de ore si asta este tot. cu speranta ca nu pornesti vreun incendiu peste noapte :frantics: (glumesc) !!! bafta !
    1 point
  21. Bateria trebuie codata indiferent de situatie, chiar daca se inlocuieste cu una identica. Asta deoarece DME (pe baza informatiilor primite de la IBS) monitorizeaza ciclurile de incarcare, puterea la pornire, nivel de incarcare, etc. si incarca bateria ca atare. Mie mi-a stricat bateria noua in 1 an deoarece nu a fost inregistrata la inlocuire
    1 point
  22. Atentie mare!! https://www.olx.ro/o...html#8c30d97c45 Masina din acest anunt pe langa fatul ca in 2014 avea 311.000 km ( in anunt are 193.000) a mai fost si masina de UK, adica a facut conversie de volan de pe dreapta pe stanga. Detin raport care certifica cele de mai sus. Mai am cateva masini interogate, revin cu ele. PS, ar trebui facut un topic care sa fie "cap de afis" in permanenta pe acest forum, doar asa ne putem apara de acesti nenorociti care isi bat joc de banii si munca unora si altora. Aviz moderatorilor, haideti sa facem o campanie, prea multe masini sunt cu probleme, din 4 masini verificate de mine 3 au fost cu probleme mari, printre care si cu daune de 50.000 ron. PS Masina are la numa CT-XX-ATR.
    1 point
  23. Fiinda aripile si usile originale sunt foarte scumpe, iar multe din dezmembrari sunt intr-o stare foarte proasta dupa ce bagi peria de sarma in ele, am preferat sa repar una din usi si una din aripi. La una din aripi a fost reconstruita o bucata din buza, iar la una din portiere partea de jos. Cealalta portiera (dreapta) o aveam depozitata la loc uscat de cativa ani, si era in stare extraordinar de buna. Pe dedesupt au fost iar destule probleme, de asta am si reparat / curatat tot ce se putea, apoi s-a facut terosonarea. Capota, aparent intreaga, era si ea destul de ruginita, in special pe interior. Usa la portbagaj la fel.
    1 point
  24. Am mers (pasager) in 18d 140hp cutie manuala si este lesinat si prin oras, in afara la 100 cu aerodinamica de caramida nu stiu ce depasesti. Plus ca runflat pe 18" sunt ff dure si asta fara suspensie sport. Nu cred ca e masina de mers pe unde nu e asfalt. Cred ca sunt prea multe compromisuri doar pt a avea bmw. Eu as lua ceva de tavalit gen duster pt mers la site si un e91 pt concedii.
    1 point
  25. Sunt sigur ca esti cel putin doctor inginer in domeniul auto, mai ales avand in vedere ca nu stii sa scrii cu doi de "i" si nu nimeresti unde sa pui o amarata de virgula :goodjob: :goodjob: . Ontopic: DPF-ul are un rol foarte important si particulele emise de motoarele diesel sunt o mare problema, fiind cancerigene. Dar asa suntem noi o tara de manelisti si muritori de foame cu Bmw care se imprumuta pentru Bmw-uri cu 400k km si se inchina cu doua maini la orice reparatie care depaseste 150 lei.
    1 point
  26. Ca tot avem temperaturile astea acum afara eu propun fanilor DPF off urmatorul experiment : 5 minute cu nasul la 20 de centimetri de esapamentul unui pompe-duse .Eu vin cu masina si premiul.Masina este un Golf 5 cu 250k km si distributie schimbata.Premiul 500 euro.Pentru fiecare minut in plus se adauga 100 euro.Temperatura exterioara nu trebuie sa fie mai mare de 0 grade si la fiecare minut se accelereaza scurt pana la 4000/ture.
    1 point
  27. Asta e problema, la 2-3 ani sa schimbi masina, eu cel putin, nu pot sa o categorisesc drept plictiseala ci "a venit vremea", mai ales daca ai o singura masina. Cumva e "normal" sa vrei ceva mai nou dar ajungi sa vinzi o masina buna la pretul uneia slab intretinute dar care e aranjata bine de vanzare. Asta e piata din pacate. Si-a cumparat recent o cunostinta o masina (nu conteaza marca, indeplinea minimul de dotari), nu impresiona prin absolut nimic, genul de masina care iti sare in ochi sambata seara la o poveste in lipsa de alte optiuni. Vanzatorul foarte serios, si-a rupt vreo ora buna duminica la amiaza sa vedem masina, un mic test drive, o poveste mai lunga, efectiv nu a fost loc de reprosuri. A verificat lunea masina, a platit-o si dus a fost. Ce am vrut sa subliniez este ca e un mit treaba cu "nu sunt masini intretinute in Romania", sunt, dar nu iau ochii ca una cu pachet M si poze editate. Plus ca se vede pe vanzator ce fel de om e.
    1 point
  28. Mergi cu ea sau doar o bibilesti ? )
    1 point
  29. Foarte frumos! De curiozitate, cum ai facut sa iei numarul tipul ala pe fata?
    1 point
  30. in pozele puse de tine, WIN, mi se pare hidoas....trebuiau puse in linie cu bara, nu in afara.
    1 point
  31. Nu stiu cum naiba aveti voi probleme la baterie, am vazut o groaza de posturi cu baterii cumparate de nici 1-2 ani si dau rateuri. A mea e cea originala pe masina din 2006 si nu am avut niciodata probleme
    1 point
  32. Exact! Pe frigul asta uzura e maxima la motor...mai ales la relanti. Motorul ala probabil abea a ajuns la 90C la relanti in 30 de min. Pentru cei care mai au si DPF...o rupi in fericire.
    1 point
  33. Eu nu inteleg de ce lasi masina pornita o ora la ralanti? Nu e recomandat asa ceva, mai bine faci o tura cu ea si o incalzesti imediat.
    1 point
  34. Ok.astept cu nerãbdare fisa.vei rãmâne surprins
    1 point
  35. Sa o stapanesti sanatos.Un singur lucru important lipseste la masina asta, cutia automata in 8 trepte care ar fi ajutat motorul mult mai bine decat poate vreodata sa il ajute o cutie manuala in 6 trepte, dar daca esti fan manuala este ok pentru tine.
    1 point
  36. Mai bine faceau astia de a BMW un X5 16d...dupa cum se pare sigur nu s ar fi pus problema de vanzari...
    1 point
  37. poze reale ca sa nu se mai supere colegii minusari
    1 point
  38. @camdigital: mi-ai furat vorbele din gura! Cam orice masina cu distributie pe lant, acesta zornaie, se aude! Am in familie 3 masini cu distributie pe lant, si toate marci diferite, cred ca la mine (n47) se aude cel mai putin, culmea !
    1 point
  39. Eu fac asa: - ma orientez catre un loc din margine (sa am vecini doar pe o laterala) - ma orientez sa parchez langa masini care mi se par ingrijite - prefer sa aleg eu langa cine parchez - parchez pe partea cu soferul a masinii vecine (pasagerii sunt idioti in general, sau sunt persoane care nu au masina sau nu au grija) - nu parchez langa masini mai inalte - caut locurile cele mai late, incerc sa las cat mai mult loc intre mine si masina vecina - daca nu gasesc un loc care sa imi convina plec.
    1 point
  40. daca imi da cineva un raspuns e bine... daca nu, rog un admin sa stearga topicul... am pus o intrebare, as vrea un raspuns daca se poate, nu critici.
    1 point
  41. Nu sunt o persoana eco, dar totusi sute de milioane de masini imprastiate peste tot nu polueaza mai mult decat uzinele alea?Ideea este ca nu exisa o solutie care sa nu mai polueze deloc mediul, ci doar sa nu-l mai polueze atat de mult.
    0 points
  42. Adica ma cenzurezi si nu ma lasi sa imi expun parerea? Cred ca am dreptul la opinie, indiferent care este ea, atat timp cat ma exprim civilizat. Am spus sa vina sa ii fac eu ceva? E o piata libera si sunt zeci care lucreaza la asta, se face asta ocazional la cerere, nu e pricipalul nostru domeniu de activitate, noi ne ocupam de mai mult decat atat.
    -1 points
  43. Pentru ca daca a avut probleme cu regenerarile si nu si-a facut, partial infundat, intra greu in regenerare. Mai ales daca nu ai nici drumul pentru asta, trebuie sa mergi mai mult constant la viteza respectiva si daca ai ghinion sa pui o frana sa scazi viteza pe la 20 km/h...iarasi trebuie sa mergi si tot asa.
    -1 points
  44. Lasa-ma sa ghicesc...ai luat un e90 cu 5500e. Cea mai mega oferta, are 180-220k km reali, n-ai verificat`o intr-un service inainte sa o iei si acum esti uimit ca are probleme ascunse :goodjob: . O sa ai viata grea daca astia 300 lei acum sunt o problema. Ontopic: nu mai merge cu ea asa si cauta-ti o piesa aftermarket de la firme bune (gen Lemforder), ca iesi mai ieftin decat cu piesa originala Bmw si n`o sa ai probleme.
    -1 points
  45. Nu ti le-a aratat si unde anume trebuie schimbate?
    -1 points
  46. E misto tare volanul si cred ca destul de rar. Mi-am gasit si eu unul pentru Bertone si abia astept sa vina.
    -1 points
  47. Mathieu, masina are/avea baterie AGM sau (normala..) cu acid? Ai pus exact acelasi tip?
    -1 points
  48. Update:Multumesc pentru atentie...Da,am cumparat masina pe o oferta buna si nu,nu ma asteptam sa aiba totul in regula.Stiam ca o sa am lucru la ea,stiam ca va avea probleme si sigur nu e perfecta.Sincer sa fiu ma bucur de asta,macar pot sa invat una doua la ea. Piesa a fost schimbata.Manevra m-a costat 80de ron ,am luat o piesa de la dezmembrari.M-am dus la un prieten,am ridicat motorul,am scos si tampoanele ,erau in regula.Totul pare sa fie in regula sub masina dupa ce am schimbat piesa. Multumesc pentru ajutorul oamenilor care au comentat cu informatii utile.
    -1 points
  49. BMW E30-318 - cabrio Trebuie sa ma despart de E30. Motivul este desfiintarea garajelor in oras, si nu mai am unde sa o tin pe timp de iarna. Anul de fabricatie este 1992, km la bord @ 216000. Masina este refacuta de fostul propietar si de mine. Are toate actele la zi; asigurare ITP. Pretul este de 8500E, exact cat m-a costat si pe mine, desigur este negociabil in limita bunului simt. Mai multe poze, nu am putut sa pun, dar se pot trimite pe mail. Daca am uitat ceva, va rog sa imi amintiti O zi buna, Cristi PS: Rog un admin sa stearga postul anterior . Multumesc
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.