Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/18 in all areas

  1. Masina urmeaza sa primeasca un retrofit pe partea de confort - un interior complet de M3 e92 - masina donatoare avand doar 2330km, inca miroase a nou
    4 points
  2. Cere de la toti 3 dealerii masina demo pt un weekend intreg, si vezi care iti place mai mult si te reprezinta; la cat de mult costa, nu e cazul sa cumperi bazandu-te pe ce zic altii, ci pe aprecierile tale. In primul rand trebuie sa te hotarasti ce criterii de selectie iti stabilesti - comfort interior / tinuta de drum / feeling de condus / cat de repede poti merge cu ea / status si diferentiere / etc. In zilele noastre e aproape imposibil sa gasesti o masina care sa satisfaca mai multe criterii, pt ca industria auto le-a segmentat foarte strict, ca sa poata vinde cat mai multe si cat mai profitabil. Asa ca ai nevoie de un seria 7 pt drumuri lungi vara, un X5 pt drumuri lungi iarna, un seria 4 pt iesiri de weekend cu iubita/prietenii, un i5 pt mers la petreceri, un seria 6GC pt iesiri cu amanta si un Matiz cu care sa mergi la birou sa nu te blesteme colegii :sorcerer:
    3 points
  3. Putem sa zicem ca sunt utilizate, dar impecabile
    2 points
  4. Cred ca ocupatia de samsar e cea mai ravnita la ora actuala.
    2 points
  5. Incearca sa aerisesti mai intai; traditional se face in doi: unul sta la volan si face pedala, apasand frana de cateva ori apoi trebuie sa tina apasata pana se duce pedala la fund.. Celalalt desface surubul unuia dintre etriere si ii va spune celui de la volan sa tina apasat si SA NU DEA DRUMUL la pedala pana cand el, cel de la etrier nu va restrange (temporar) acel surub de pe etrier. Desigur lichidul va curge atunci cand surubul este slabit. Dupa ce se strange surubul atunci cel de la volan va face din nou pedale.. Si procesul se reia. Trei lucruri de urmarit: 1. Sa fie permanent alimentat rezervorul cu lichid de frana pentru a nu intra aer in instalatie cand se pierde/elimina lichid pe la etrier! Practic trebuie reumplut chiar peste limita maxima pentru ca va scadea in timpul procesului.. 2. Cel de la volan nu are voie sa ridice piciorul de pe pedala pana cand surubul etrierului nu e restrans; adica este anuntat de cel care opereaza aerisirea la etrier. 3. In nici un caz sa nu se stranga exagerat la final surubul etrierului pentru acela se poate rupe si cand il strangi dar mai ales cand se incearca desfacerea lui dupa o lunga viata strans foarte mult! Si nu vrei sa ramai in mana cu jumatate din acel surub!! Practic se strange moderat; presiunea lichidului de frana nu este foarte mare in momentul franarii iar acel surub actiouneza ca un fel de cep/"vrana" de butoi pentru ca daca il demontezi o sa vezi ca e conic la varf.. Inlocuirea lichidului se face tot prin acelasi proces pana cand lichid curat, mai deschis la culoare iese pe la etrier; sigur cel vechi va fi um pic mai rosiatic decat galbenul cel nou. Daca se poate scoate cu atentie si filtrul din rezervorul de pe pompa de frana pentru ca, cu siguranta lichidul nou NU se va contamina/amesteca cu, cel nou.. si implicit mai putin lichid de plimbat prin instalatie.. Atentie acel filtru-pahar nu este menit sa poata fi scos (si nu inteleg de ce..) asa ca nu va iesi decat cu greu. Lichidul de dupa filtru poate fi scos cu o seringa. NU recomand gaurirea filtrului... pentru ca instalatia trebuie sa primeasca doar lichid si nu impuritati!! Recomand asta inainte de a suspecta pompa de vacuum care intr-adevar poate fi un simptom mai serios, mai scump.. Aerisirea se poate face si singur daca se aplica un furtun cu o supapa atasat surubului etrierului, care va bloca intrarea aerului dupa ce pedala ajunge sus..
    2 points
  6. Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip
    1 point
  7. Va salut! dupa o indelungata informare si intentie serioasa de a-mi achizitiona un F30 (vreau sa-i multumesc userului FRE, care mi-a raspuns mereu promt la intrebari si a fost foarte dragut si binevoitor), pana la urma mi-am luat un F32, de care sunt foarte multumit (probabil ca la fel de multumit as fi fost si cu F30, dar am zis ca daca tot e "sa-mi fac damblaua"..acum e momentul ca varsta si planificare familiala); masina e un 420 d produsa cu urmatoarele dotari (pe langa cele standard): - Transmie automata sport cu padele pe volan - Capace oglinzi exterioare negre - Fara inscriptionare tip model - Geamuri fumurii spate - Oglinda interioara cu functie antiorbire - Oglinzi retrovizoare laterale cu functie antiorbire - Oglinzi electrice si incalzite - Pachet fumatori - Scaune incalzite fata - Cotiera fata culisanta - Senzori de parcare fata/spate - Pilot automat cu functie de franare - Faruri adaptative LED - Pachet lumini - Prize de alimentare aditionale de 12 V - Asistent faza lunga - Sistem de navigatie Professional - Panou instrumente de bord cu continut extins - Volan M imbracat in piele - Ornamente interioare individual BMW Shadow Line - Ornamente interioare aluminiu cu striatii fine - Bancheta rabatabila - Jante din aliaj pe 18" (cele de vara); - Sport Line - Culoare Mineral Grau - Sistem de difuzoare HI FI - Scaune sport (astea intra in linia de echipare Sport Line) Una peste alta sunt foarte multumit de ea, am facut pana acum 700km si nu am ce sa-i reprosez; Din pacate pozele facute cu un aparat mai de calitate sunt pe un HDD extern care nu este la mine asa ca singurele poze sunt cele facute cu Iphone...
    1 point
  8. adevaru ça ne place sa ne mintim singuri ca si clienti . si datul km inapoi e sport national . toata lumea stie si totusi masinile se vind ca dau bine pe bord !daca aduci una cu 300 000Km cu revizii la zi si etc ,nu o cumpara nimeni ca are prea multi km . daca e una cu 500 000 km si are pe bord 198 000 Km se vinde imediat ca nu e forjata si clientul in sufletul lui se gindeste ca poate nu sunt chiar asa multi ca masina arata bine !
    1 point
  9. daca tot scriu singur aici, macar sa aduc si contributia mea: - in luna februarie la un drum Bucuresti - Brasov a inceput masina (x3 E83 2.0d, multi km :roadrage:Ș) ) sa tremure foarte puternic - inclusiv volanul la viteze de peste 80 km/h, pe la 100km/h se calma, la fel si la 79 km/h, mai tare nu am mers cu ea. - in urma unor verificari si avand in vedere si alte reparatii care erau necesare, am schimbat discuri + placute fata spate si ambreiaj + volanta, ulei in diferentiale si in cutia de transfer si am pus rotile de vara. Nu s-a schimbat nimic in comportamentul masinii. In ultima vreme am vazut cand mergeam subturat in treptele superioare ca se auzea un zgomot ca si cand mergi cu viteza cu geamurile spate deschise. - in urma altor verificari s-a constatat ca problema era de la cardanul spate - se fisurase o cruce de cardan, avea joc mare si de acolo vibra toata masina. - s-a inlocuit cardanul cu tot cu flanșa si rulment, prindere etc si s-a rezolvat totul. Nu spun ca e cazul colegului cu X5, pt ca el a schimbat si cardanul, dar poate aveti altii aceeasi problema si sa nu schimbati piese aiurea. O zi buna!
    1 point
  10. Legit! Fara griji!
    1 point
  11. Preturile sunt mai mici in RO pentru ca puterea de cumparare e mai mica. Asa cum au zis toti, oamenii perfera un seria 4 cu 200k km dar la 18-20k euro. Asta e mentalitatea. Lasand la o parte asta, te rog sa-mi explici diferenta asta de pret: DE: http://gebrauchtwage...tails/1859981/1 http://gebrauchtwage...tails/1845301/3 RO: http://www.apan-tops...r/38218/BMW-320 https://bavariaused....ion-a001212-f30 Masinile din RO sunt mai scumpe (si in unele cazuri putin mai slab dotate) cu 20% decat cele din DE. De ce aceeasi masina (aproximativ) la noi e mai scumpa cu 7-8k euro? P.S. Ti-as fi dat un exemplu cu o masina din DE la care diferenta era de 10k dar a disparut de pe site, probabil s-a dat. Also, seamana asta la dotari cu a ta? http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1955570/2 Pretul e negociabil si la ei. Probabil se va da undeva pe la 22k. Cum ziceam mai sus, puterea de cumparare fiind mai slaba in RO, daca iei pe ea 21k, nu mi se pare o tragedie. Este fix parerea mea si ai tot dreptul sa nu fi de acord cu ea. Spor la vanzare!
    1 point
  12. Sunt mai ieftine masinile rulate in Romania fiindca: 1) multi cred ca 200.000km in Germania fac cat 50.000km in Romania..daca vedem ce cratere apar dupa iarna, intelegem mentalitatea; 2) multi considera ca masinile vandute in Germania sunt mai bune decat cele vandute in Romania, ca sunt mai bine facute din fabrica; 3) esti concurent cu masinile aduse de samsari, care fie pierd tva, fie km, samd 4) lipsa anumitor optiuni este vazuta ca o tragedie de clientul roman, pachetul M, piele etc. Iti recomand sa incerci un buy-back direct la dealer-ul din Germania. Eu am cerut o oferta anul trecut pentru un 640i, iar dealer-ul din Germania evalua masina de buy-back cu vreo 4000e mai scump decat Automobile Bavaria.
    1 point
  13. ) pai asta ma mir si eu, oamenii vor cu 16 mii km 160 de mii. )) Masina are un pret real pt km reali pe care ii are. Dar na, noi vrem si ieftin si la km de masina mai scumpa.
    1 point
  14. sa ti zic ceva ! au inceput anumiti bisnitari sa care masini din RO in vest sa le vanda acolo ! poate nu crezi ,dar e adevarat ! visez la un seria 4 dar peste vreo 2 ani ! din pacate bisnitarii au mai mult succes ca tine [ sau ca alti propietari] la vandut masini
    1 point
  15. Buna ziua, pun si eu o intrebarem: cum se face ca in Germania preturile la masini sunut cu MULT mai mari ca cele ce se vehiculeaza la noi? Am incercat sa imi vand masina, ulterior m-am razgandit, nu stiu exact daca sa merg pe 640xd GC sau pe A7/CLS()modelele noi). Recunosc ca imi place GC foarte mult dar fata de celelalte 2 pare mult invechit (la interior ca exteriorul imi place mai mult la BMW). Dar si A7 si CLS sunt abia aparute si mai mult de 60-65K eur nu am de cand sa dau pe masina, plus ca nu sunt fan sa cumpar un model care abia a iesit pe portile fabricii, prefer sa treaca 1 an sa mai rectifice mici greseli inerente. Sa revenim la intrebare.... am gasit pe mobile 2 masini ce corespund cu masina mea (ca si an si km), intr-adevar una este M packet asa ca e de inteles ca e mai scumpa, totusi pretul este de 26 respectiv 29500 k eur. Eu pe masina mea am cerut 23000 negociabil si mai mult de 20500 nu imi ofera nimeni asa ca nu am mai vandut-o. Nu e cam dubios? Si la fel, seria 4 in tara are un oret mic, adica in jur de 20000-22000 (masini cu 1 an mai tinere si cu km similari cu ai mei) ceea ce mi se pare cel putin ciudat. Poate stie cineva sa imi spuna de ce. Multumesc. Nu spun ca nu as da-o sa trec la 6, dar totusi sa nu vand masina degeaba. Voi ce pret considerati corect la masina mea? Acum are 123500km, dar urmeaza sa mai faca pana la 01.05 cand revin in tara inca 4500km, cand ii voi face si revizia. Asa ca masina asta cu ce vedeti ca dotari pe ea, cu 128000km, luata de mine de noua din reprezentanta si cu reviziile facute la BMW,la 15000km, mai putin ultima care am facut-o la un service local pentru ca nu am reprezentanta unde locuiesc si sincer nu imi permiteam sa pierd 1 zi pentru un schimb de ulei (iar fara suparare in Iasi, nu am prea mare incredere in cei de la BMW). Sa va povestesc ceva amuzant despre APAN Iasi....prima revizie (la 15000km) pe banii mei pentru ca ei imi faceau gratuit la 30000km, ma duc la ei....vine un domn foarte plin de el si imi cere cartea service....ii spun ca nu mai exista si ca este in format electronic, nu ma crede si il rog sa mearga sa vorbeasca cu cineva pentru ca eu cred ca am dreptate. Revine putin cam posomorat si spune ca asa este si se apuca de revizie...sunteti contienti ca nu a trevut in Service History nu? bine ca am facturile. Ulterior, am facut un polish la portiera drepata ca a deschis unul usa in mine in parcare la Mall....si ii rog sa imi treaca cum ca am facut prima revizie la ei....nu au facut asta ca au spus ca nu se poate. De atunci am zis ca pe la ei nu mai calc asa ca doar la Contempo in Brasov merg, doar ca imi e cam greu cu timpul. Repet...de ce sunt muuuult mai scumpe masinile in Germania si cam care ar fi un pret corect la masina mea? Multumesc! Si cam la masina asta m-as gandi daca as vinde-o pe actuala https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257080629&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=LED_HEADLIGHTS&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=94&maxFirstRegistrationDate=2017&maxMileage=40000&minFirstRegistrationDate=2017&minMileage=10000&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=18bcbeec-84a8-b141-b44d-8c45c911fc09
    1 point
  16. nu cred ,e ca noua ieri a adus cineva un 2013 f10 / 283.000 luata din DE / dat inapoi la 145.000 . e plina tara de HOTI !
    1 point
  17. Se poate fara probleme. Se face pur si simplu contract din ala de vanzare cumparare si aia e.
    1 point
  18. Eu am cumparat tot de la BMW si am primit doua capete in pachet
    1 point
  19. Hello People, Revin și eu cu un mic update la topic. Am montat un set de jante Style 193 cu anvelope hankook Evo 2 rft noi. Am mai pus un combox la un moment dat. BTW , ĂŽntrebare legatĂŁ de combox, nu ĂŽmi merge Bmw internet, in rest merg Bmw apps , Bmw live, wheather Și restul. Ceva indicații ? Am fĂŁcut și geometria care era foarte puțin deviata. Todo list: camera mers ĂŽnapoi, fulie vibrochen și bujii. Una este defecta, dar și blocatĂŁ. Wishlist: scaune ĂŽncĂŁlzite, dacĂŁ as gĂŁsi un set, pe care doar sa ĂŽl montez. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. Chiar nu ma pricep la asta si poate cineva care are informatii concrete le poate spune ....viitorul este clar al electricelor dar multi posesori de auto baga vrajeala din poza de mai sus ...nu esti eco pentru ca poluezi in alta parte .Dar energia eoliana nu este eco?Aia din hidro nu este eco?Nucleara poate fi considerata eco ?Macar nu scoate fum.Aici ar zice WIN ca polueaza termocentrala care face apa grea pentru Cernavoda dar s-a inchis!!!!Toate panourile alea fotovoltaice nu sunt eco? Eu stiu ca fum mai baga doar alea pe carbuni dar nu prea mai sunt si alea pe gaze care sunt mai mult pentru echilibarea sistemului.....Eu zic ca avem in tara asta destula energie verde....gramada de eoliene la Tulcea ,multe hidro.....altceva ne lipseste.
    1 point
  21. Nu e normal sa ai diferite, ar fi trebuit sa ai si pe fata 205 60 16. Nu e bine sa mergi cu ele asa.
    1 point
  22. Poti pune 96V XL in loc de 92H - indicii sunt mai mari indicele de viteza V (max 240kmh) este peste indicele de viteza H (max 210kmh) XL = extra load - au peretele lateral ceva mai rigid, deci o idee mai putin comfortabile 96 / 92 - indice de sarcina - duc pana; 92 - max 630kg per anvelopa (adica masa maxima autorizata pe masina = 2520kg); 96 - max 710kg per anvelopa Bridgestone runflat mi se par cele mai nereusite runflat; din ce cauciucuri runflat am avut, as pune din nou Michelin Pirelli sau Hankook; Continental sunt foarte sensibile, se deformeaza usor (din 4 cauciucuri, am facut la 2 galme in 20k km); Bridgestone mi se par prea rigide.
    1 point
  23. In caz de urgenta tot pe hidrocarburi ne bazam. A nu se intelege ca sunt contra masina electrica doar ca eu personal nu as face schimbarea. Si ii multumesc lui Bala pentru ca a impartasit experienta cu masina electrica. Asa aflam toti micile detalii care nu se spun in campaniile comerciale sau review-urile platite.
    1 point
  24. mie personal imi place conceptul de I3 pentru oras. daca as sta la casa, cu siguranta as avea montata si o statie de incarcare. analizandu-mi drumurile prin oras din timpul saptamanii, nu cred ca ar ajunge masina sa-mi faca programul.
    1 point
  25. Mare dreptate a avut Romulus, masina iti face program tie, e greu pentru unii dintre noi sa ne faca masina program, nici eu nu sunt adeptul acestei idei, Bafta sa ai de noua jucarie Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  26. Am fost si eu la test drive. Masina e wow! Frana "de motor" este foarte tare, practic frana de serviciu ramane sa fie folosita doar pentru urgente. Foarte ciudat selectorul transmisiei, de ce oare au inversat ordinea consacrata R - N - D cu D - N - R?
    1 point
  27. Off topic: alaltăieri am vazut la Service ala din Vitan un i3. o masina... inedita as spune, ca nici frumoasa nu e, nici interesanta, e doar ceva (inca) nou pentru domeniul auto. probabil asta e viitorul, dar, deocamdată, prefer prezentul. daca trebuie sa aleg intre un "fumegator" si un "cărucior" d-asta electric, prefer fumul... Sa o stapaniti sanatos, drumuri multe fara probleme! felicitari pentru curaj! P. S. nu ma intrebati de ce era i3 ala la service ca nu stiu. poate vroia o curatare DPF?!? :-) :-) :-)
    1 point
  28. Atentie mare, caz concret la RAR Galati. Masina cumparata de afara (Laguna 3) echipata legal(din fabrica avea dimensiunea in talonul original) cu jante de origine 17". Cand desteptii ii elibereaza talonul romanesc doar cu 16" la dimensiuni admise(asa o fi avut el in raboju' lui). Cand pe talonul de origine/stalpul usii erau mentionate mai multe dimensiuni(inclusiv 17"). Dar iti tb inteligenta sa te duca mintea sa te uiti si-n actele masinii. S-a dus proprietarul si desi si-au recunoscut vina a fost nevoie de scandal mare, ajuns pana la director ca sa-si repare greseala. Altfel tb sa plateasca din nou omologarea/sau sa astepte amenzile. Morala: niste retarzi, fiuti/fiute/finuti/tiitori/tiitoare angajati pe pilele lu' tac'su / vrunei matusi. Oameni care altfel erau muritori de foame. Dupa ce ca-s mentally challanged mai sunt si aroganti. Combinatia perfecta. Traiasca munca la stat. Loc caldut acolo, "salar" bun, poate cate-un spagonieran. Greata e cuvantul de ordine cam prin toate institutiile publice si dupa aia cersesc mariri de salarii.
    1 point
  29. La RAR DOAR inganfati si figuranti . Am incercat sa ii explic inspectorului RAR ca masina a mers ceva km in Olanda cu rotile respective si ca au si aia rar, itp etc. si cum a fost posibil sa mearga asa daca nu era in regula?De amenzi nu mai vorbesc. Nici nu a schitat nici un gest. Mi-a zis sa vin cu dimensiunile din talon ca nu il trec altfel. Si cand te gandesti ca sunt pline strazile de Bmw-uri cu jante pe 18-19
    1 point
  30. Cu cat ET are o valoare numerica mai mica cu atat roata va sta mai in extrior. ET34 - ET30 = 4mm mai in exterior.
    1 point
  31. ET34-ET30 inseamna 4 mm spre exterior.
    1 point
  32. Ma gandeam si eu la 0w30 de la castrol dar am fost reticient pentru ca merg destul de agresiv si schimb si pe la 6800, am inteles ca ar fi cam subtire pentru exploatari agresive, deocamdata am 5w40.
    1 point
  33. Deocamdata nu ma incurca dar am progresat bine cu, eliminat ambele catalizatoare , toba, tevi EGR, racitor egr, blocat traseu apa, eliminat plastice motor, o sa-mi mai amintesc pe parcurs Si pot sa pariez ca problemele cele mai dese apar la cei care le pastreaza stock pe toate Nu mai zic de consum sub 5% si soft la ~165 cp. Ca si update, am pus tampoane motor/cutie/volanta/ambreiaj noi, zero vibratii, totu e smooth, parca e noua.
    1 point
  34. E evident. Vrei oglinzi care sa nu fi fost furate? Te duci la un magazin si le cumperi noi. Pai normal ca avea multe modele, doar i le aduc hotii. Pai da, d-aia se fura atatea piese de pe BMW-uri. Eu am ramas fara oglinzi de mai multe ori. Mi le-au rupt cu totul de doua ori. Am dat sute de euro pe oglinzi tocmai pentru ca bajetii nu pot sa-si asume statutul.
    1 point
  35. Mai nou se face totul legal, se plateste impozit si TVA pe profit, nu pe valoarea totala. De exemplu, o masina de 20.000 euro (pret NET DE) se poate vinde lejer in RO cu 19.000 cu 1.000e profit. Repet, totul absolut legal. Daca "ajustezi" putin marja de profit - facturi pentru piese / reparatii si factura finala cu pret mai mic decat realitatea se ajunge la profit de 2.000e. In principiu "se lucreaza" cu profit 10% din valoarea masinii. Incearca sa adaugi masina si pe site-urile din afara tarii, ar trebui sa ai mai mult succes decat pe piata de la noi.
    0 points
  36. Motorizare M47 Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    0 points
  37. Sigur intr-o zi se va naste un chinez care va reusi sa modifice orice blockchain
    0 points
  38. ai dreptate dar 3000 de e diferenta mi se pare enorm
    -1 points
  39. Asa am zis si eu, dar "piata" imi dadea maxm 22500 eur asa ca am zis pas; aveam de gand fie sa imi iau un 640xd GC fie un Porsche Cayman, dar mai astept pentru ca imi place prea mult masina ca sa o dau pe banii oferiti. Acum sunt in concediu asa ca am putin timp sa scriu aici; In primul rand vreau sa il felicit pe Acero care este un om exceptional si un profesionist; mi-a placut foarte mult cum am discutat si ce a facut cu masina, numai laude am la adresa lui si am sa ii trimit pe oricine doreste un dertailing profi. Masina acum are 109000 km si am fost ieri si am schimbat uleiul in cutie la ZF Faur, tipul de acolo spunandu-mi ca nu a fost nicio eroare depistata si de asemenea nu erau urme nici de uzura nici de pilitura, asa ca a fost un schimb preventiv pentru linistea mea. Masina merge excelent nu am ce sa-i reprosez. Probabil peste 1 an si jumatate o voi vinde, astept sa vad ce masini mai apar (imi face cu ochiul MB CLS 2018, Audi A7 2019, seria 8 2020 (depinde la ce pret va fi, daca e similar cu 6 atunci esre acceptabil, daca il duc la pret de S coupe....)). Acum sunt incantat ca nu am vandut-o pentru ca sincer ma durea sufletul sa o dau in aprilie la 22000. Mai enervant era felul clientilor de a imi vorbi (totusi, am 23 de ani de scoala si unu de doctorat) si ma luau cu "bossu, hai mai ca a vandut o papusa un 4-ar alb cu dungi performance cu 22000 ieri, hai lasa si tu la pret". Ma gandeam...doamne, cu cine am de-a face; Recunosc ca am fost contactat de aproximativ 20 posibil cumparatori, nici unul nu parea om serios. Si, desi pare cliseu, mi-ar placea sa imi dau masina unui om care sa aiba grija de ea, cum stiu ca am eu. In concluzie...masina merge excelent, in continuare toate reviziile la 15000km, uleiul in cutie schimbat, detailing la Acero, care este fenomenal. Urmeaza cauciucuri de iarna, acum nu stiu daca sa iau doar anvelope si sa folosesc jantele de iarna ce le am, sau sa cumpar un set complet si sa vand jantele astea, au totusi 4 ierni si ma gandesc ca si ele se uzeaza totusi. Va doresc un final de vara excelent.
    -1 points
  40. Da, ciudata trecerea de la 35i Sport Line la 18d M Package.
    -1 points
  41. La acelea m-am referit, evident. Vorbim pe topicul i3 despre antichitati?
    -1 points
  42. Nu, acestea leviteaza, nu iau contact cu drumul.
    -1 points
  43. Sa moara si capra vecinului.
    -1 points
  44. Incurci pragmatismul cu sarcasmul. Este o idee pur pragmatica. In acelasi timp le dau o doza de respect entuziastilor de gadgeturi si pionerilor care dezvolta tehnologii noi ca pe banii si pe eforturile lor o sa avem un produs ok in viitor. Desi sunt adeptul "green" deocamdata prefer diesel. Nu vad rostul sa arda altcineva combustibil fosil la kilometrii distanta ca eu sa incarc o baterie. Pana atunci ard eu cum si cand vreau combustibil fosil si ma bucur de independenta pe care inca o ofera.
    -1 points
  45. Sunt 2 senzori de presiune, altfel nu imi explic cum poti sa ai o masuratoare precisa si sa functioneze corect sistemul... Daca ai doar 1 senzor, la ce presiune il setezi sa declanseze regenerarea ? Vezi ca trebuie sa tii cont de presiunea atmosferica care se schimba zilnic in functie de vreme ,difera din loc in loc, si in functie de altitudine. Presiune atmosferica variaza cu 50-60mbar +/- fata de 0 (1000mbar) , ce este destul de mult si poate declansa asa de la sine o regenerare cand nu este cazul. Asa daca sunt 2 senzori, scoti din ecuatie presiunea atmosferica (o valoare instabila de care nici nu ai nevoie) si nu mai conteaza ca acuma ai 980mbar si dupa o ora se face 1030mbar, regenerarea o sa se declanseze doar cand diferenta dintre cei 2 senzori depaseste o anumita valoare (35mbar in cazul asta). Negru- conducta pentru presiunea dupa filtru Rosu - conducta pentru presiunea inaintea filtrului Albastru - cablul de la senzorul O2/temperatura Cu un singur senzor nu mai aveai in ISTA valori de 10-30mb , ai fii avut presiunea atmosferica de la momentul citirii + presiunea care era inainte de filtru, o valoare de peste 1100mbar Asa cu 2 senzori ai exact presiunea care te intereseaza, direnta dintre intrare si iesire , 5-10-20-30mbar etc. Sper ca m-am facut inteles
    -1 points
  46. Initial am fost pornit de Porsche Cayman S; chiar am vorbit si la Munchen despre masina. Doar ca este o masina prea "evidenta". Asa ca marci cum sunt Porsche nu imi pot lua, la fel si S-coupe. Din pacate unde traiesc eu lumea nu intelege ca daca muncesti non stop poti sa si iti cumperi o masina buna. La ei daca ai un X5 sau GLE e ok, ca e doar un alt BMW sau MB, desi costa peste Cayman S. Asta este, din pacate. Probabil ca ma voi orienta la un CLS, pentru ca vad ca A7 este desfiintat complet la capitolul "driving"
    -1 points
  47. nu e greu de intuit raspunsul la intrebarea ta ,,, NU COMPARA PUTEREA DE CUMPARARE A NEMTILOR CU A NOASTRA de aici si normal ca sunt mai ieftine la noi.
    -1 points
  48. -1 points
  49. dap. in afara de microfon, am cam toate piesele
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.