Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/24/18 in Posts
-
Iconul pentru RTTI apare in navigatie doar daca Romania este in lista de tari disponibile pentru serviciu in provizionare, incepand din 22 oct. Romania a fost inclusa in lista de tari cu serviciu RTTI disponibil, momentan nu sunt date pe serverul RTTI-prod dar sunt ceva date pe serverul RTTI-dev (cel pentru teste), din cate imi dau seama sunt cam aceleasi date de trafic disponibile la HERE (here.navigation.com)3 points
-
eu cred ca discutiile despre consum sunt cele mai inutile ever pe un forum. ca daca ma pun sa cobor de la Predeal la Ploiesti pe drum liber, noaptea si nu depasesc 80kmh, anticipez, nu accelerez si nu franez inutil, consum 3% sau daca merg doar pe sport pe autostrada si cu pedala la fund absolut non stop, consum 13%. la fel si in oras. am mers si cu 7% in bucuresti cand mi-am pus ambitia, insa am mers si cu 13% pe un traseu bolnav de aglomerat si la o ora de varf. cu x5 3.0d e la fel. cu siguranta in conditii ideale poti consuma pe un segment 9% in oras, dar la fel poti consuma si 20%. la drum intins, poti avea si 6% dar si 20%. fiecare consuma in functie de stilul propriu, traseul, ora si viteza cu care merge. in rest, intrebarile si discutiile despre consum sunt inutile si ridicule atata timp cat masina nu are o problema tehnica...si la acel moment dat, nici nu are sens sa intrebi, pt ca oricum iti dai seama si singur ca ai o problema cu masina.3 points
-
In Europa Tesla este un fel de "statement car", eu sincer, fara sa jignesc pe nimeni, nu am cunoscut decat 2 parveniti (una era femeie ) ce detineau tesla, si care au luat masina pentru a isi hrani ego-ul, acum sa fim seriosi, ecologica, plm, dar vorbim de bani de S class/seria 7 /A8, care sunt parfum. Nu neg ca sunt ok ca si acceleratie/silentioase(am fost pasager cateva minute in model x), dar masina asta pentru mine reprezinta din plin vrajeala lui Elon Musk, genul de om care daca a reusit intr-un domeniu, ii combina si pacaleste pe toti ca el detine adevarul suprem. Masina asta ma face sa ma gandesc la aia ce isi iau imediat ultimul model de iphone, si impartasesc mesaje eco friendly pe retele de socializare, uitand de fapt ca productia si transportul ultimului lor telefon a generat in impact ecologic negativ. Pe de alta parte, e bine ca mai apar si alte firme, mai dau un imbold greilor industriei.....2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu prea. Un exemplu de la Audi-WV : "The lawsuit alleges Volkswagen represents in the warranty and maintenance schedules that the tensioning system is expected to last for about 120,000 miles without the need for repairs. In fact, according to the plaintiff, owners are provided manuals that do not show any timing chain system inspection or maintenance schedules at all." BMW clar nu a facut-o , iar problema se datoreaza exclusiv greselilor de proiectare . Un lant si un system de distributie bine proiectat trebuie sa tina "lifetime" , asa cum se intampla la motoarele mai vechi . Nu are rost argumentul cu "motoare moderne" cand greselile se datoreaza intentiei de a face economie, reducerea greutatii etc.2 points
-
2 points
-
Salutare, recent am vandut fosta mea masina, un E60 525d ( motor 2.5d, 6 cilindrii in linie, 177 hp.. plus alte modificari). Am studiat atent piata, masinile, parerile si am ajuns la o simpla concluzie: Nu mai vreau diesel. Am cautat tot felul de modele , Audi A5 3.2 TFSI, BMW E90 330i,BMW E92 325ci,BMW F10 530i.. si am ajuns intr-un final la un 335i. Este vorba despre un BMW E93 (cabrio), fabricat in anul 2009, luna februarie. Masina este o bijuterie si un monstru pe roti in acelasi timp. Las mai jos dotarile in engleza : P337A M Sports package P7RSA Package Comfort S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S2PAA Wheel bolt retainer S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch S322A Comfort access S387A Wind deflector S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4UTA Load-through hatch with int. trans. sack S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S7XAA M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc. S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP SXE8A Indi. Int. piano lacquer, black, tarsia Am achizitionat masina de 3 zile, doar ce am ajuns acasa si deja am bagat-o in service la schimb de filtre+ulei. Masina asta m-a facut sa uit instant de fostul E60. Da, poate compar doua masini din serii diferite, motorizari diferite etc.. feelingul care iti ofera acest 335i este unul apropiat de o masina ///M pur sange, motorul parca niciodata nu oboseste, evacuarea se aude demential mai ales cand intru in modul Sport si incep sa ma joc cu padelele.. pur si simplu m-am indragostit mai tare de aceasta marca. Las o poza, doar una am apucat sa fac cu ea1 point
-
In general la masini....indiferent de marca ....se busesc primele telescoapele pe spate.De ce? Nu stiu dar am o banuiala.1 point
-
1 point
-
Eu zic sa nu te risti, pot sa apara probleme la cutia de transfer, de ce vrei sa te complici ? Mai bine le vinzi si cumperi 4 x 8JX18 ET30 cu 245/45/18 adica dimensiunea recomandata pentru masina ta, si sunt mai ok astea pentru iarna. 18 e compromisul ideal, nu sunt nici mici, si arata bine masina cu ele.1 point
-
Multumesc foarte mult @Stormzor si @Calin, desi ai fost putin arogant, sa stii ca ma intorc la Mercedes, Logan nu am avut niciodata. O zi frumoasa!1 point
-
Am vorbit cu o persoana care mi-a fost recomandata pe aici si mi-a spus ca ar ajunge undeva la 3380, manopera si piese originale. Am vorbit cu respectivul si m-a programat pe 15 noiembrie.1 point
-
+1 Pe xDrive doar marimi recomandate de producator fata-spate. Altfel in scurt timp te vei trezi cu niste facturi de revii inapoi la Logan.1 point
-
1 point
-
Nu poti pune de f10! Mergi doar pe ce recomanda bmw. Chiar daca jantele sunt compatibile, anvelopele vor avea talonul mai mare, ceea ce duce la o eroare a km si duce si xdrive-ul in cap. Practic nici 100km nu vei merge ca vei avea eroare si trosnituri pe cutia de transfer.1 point
-
1 point
-
#doamne-ajută, cineva a pus problema corect în sfârșit. Vorbim de achiziția unui X5, 2015, mașină deloc ieftină și ne limităm mereu la consum. Că de aia am luat X5, pentru consum, nu?. Ne luăm Prius pentru consum. Motoare 0.8, etc. Nu zice nimeni că trebuie să arunci cu bani în stânga și în dreapta că ai luat BMW sau X5, dar dă-o dracului de treabă fraților, e vorba de 1000-1500ron extra pe an, că doar nu facem 30000km pe an. Sau facem?1 point
-
Daca s-ar merge mereu pe premiza, ai zgomot te apuci si schimbi orice si oricum, am trai doar pentru a schimba piese la masini. Daca sunt posesor de BMW nu inseamna neaparat ca vreau sa arunc cu banii-n vant, si nu cred ca sunt singurul care gandeste asa. Daca trebuie sa fac vreodata ceva, vreau sa fiu sigur ca este absolut necesar acel ceva, nu sa-l fac doar pentru a fi facut.1 point
-
Vai ce pata neagra pe CV.. Si eu am primit duzini de minusuri fara o baza intemeiata, fara o gandire obiectiva a unui adult in toata firea. Din fericire nu sunt Britney sa fiu obsedat de reputatia mea. Felicitari pentru achizitie. Recent sunt nevoit sa folosesc, temporar, o alta masina... cu tractiune fata :frantics: cu 100cp :frantics: :frantics: Putin mai am... :frantics: Sa vezi si iarna ce frumos e. Le spun colegilor(club vag) cum mai aluneca masina putin din partea dorsala si se uita la mine mai ceva ca la Gandalf )1 point
-
1 point
-
Jantele nu au fost vopsite cu sprayul in spatele blocului, eu le-am smirgluit si pregatit pe cat se poate si le-am dus la un prieten bun care se ocupa cu jante si i-am cerut sa le revopseasca intr-un negru. Si nu cred ca sunt jalnice, dimpotriva.. am rezolvat o mare parte din zgarieturi1 point
-
Nu inteleg de unde pana unde e normal consumul acela mare de ulei, ca e vorba de bmw, audi, vw, etc???? AAA, ca au scos ei toti, asa, ca o intelegere tacita niste hartii care le arunca in fata clientilor sa scape de responsabilitate e o chestie, dar vorbim de niste masini destinate utilizarii normale, nu pe circuit. Iar daca vedetele constructiei automobilelor considera un asemenea consum normal, mi-ar placea sa scoata si o hartie/informare client, cum vor sa o spuna, legata de influenta consumului asta de ulei vs starea catalizatoarelor/sondelor lambda, cat si asupra normelor de poluare si valorii emisiilor, in cazul unor asemenea consumuri.Asemenea consumuri de ulei mai vedeai la motoarele wankel de la mazda, dar acolo era vorba de alta poveste, si chiar era lumea revoltata de asemenea consumuri ...... Cat despre masina colegului, e evident ca nu mai e noua, el si-a cumparat-o sa se distreze, probabil intr-un an/doi va lua alta, asa ca mai bine sa isi faca placerile si sa nu piarda vremea cu detalii..1 point
-
Omu le face cum vrea; nu sut nici pe aproape jalnice, de unde pana unde comparatiile astea1 point
-
nu conteaza doar motorizarea, conteaza mult soferul; pe aceasi masina, acelasi traseu in bucuresti e diferenta de 1-1.5l intre mine si sotie; si cam 1l la drumuri lungi. asa ca nu mai comparati masini diferite cu soferi diferiti.1 point
-
producatorul da consum de 1L/1000km tocmai ca sa se protejeze de eventualele procese in instanta, dar nu e normal sa consume atat de mult ulei un motor in mintile lui. 0.5L/1000km mi se pare foarte mult mai ales ca acei km ii faci pe strada nu pe circuit, inteleg ca lumea a acceptat de voie/nevoie chestiile astea, dar nu-s normale si sunt si destui carora nu le consuma cantitatile astea. Cat despre jante, trebuie reconditionate cum trebuie, sunt un model Individual, e pacat sa nu le faci cum trebuie.1 point
-
si mie mi se par jalnice jantele, mai bine aratau inainte, si culoarea lor era misto, mai bine le lasai cum erau1 point
-
Adica dai o plasa de bani pe masina si faci jantele la coltu blocului cu spray-ul...mai vrei si sa iasa bine,mai bine dadeau pe masina cum aratau inainte,era o pata de culoare care scotea masina in evidenta.1 point
-
E mai ok fata de initial, eu zic ca a meritat, mai ales pentru niste jante de iarna. Sa vedem cum tine vopseaua pe zapada/sare1 point
-
Am incercat sa reconditionez cat-de-cat jantele. Adica le-am smirgluit pe unde erau zgariate si am incercat sa le revopsesc in negru mat. Vopsirea a iesit super ok, dar nu am putut scoate chiar toate zgarieturile.. mai ales cele de pe ,,buza" jantei.1 point
-
Lucs... Ma rog, tu ai inteles ce ai vrut, ce am dorit eu sa subliniez prin respectiva exprimare este ca uleiul ajunge la un punct in care isi pierde din proprietati si automat scade si punctul de rezistenta la ardere al uleiului. Noi sa fim sanatosi, ca masinile noastre sa consume suficienta benzina.1 point
-
Niste poze ca tot e duminica, scuzati-ma ca nu e asa ,,clean" Jantele ce sunt inca pe masina le voi reconditiona si le voi tine de iarna, si as vrea prin iarna-primavara sa iau alte jante de vara, cel mai probabil tot R191 point
-
Partea bunĂŁ cĂŁ nu mai trebuie sĂŁ facĂŁ schimbul niciodatĂŁ ,are mereu ulei proaspĂŁt in ea . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
merge si cu ravenol foarte bine. Eu unde am schimbat au folosit ravenol. Masina are 1 an de cand a fost schimbat si merge foarte bine1 point
-
Daca mergeti pe la reprezentante BMW si cereti un buletin cu consumul de ulei/1000km, o sa vedeti ca pana in 0,7l/1000 de km e considerat un consum normal. La modelele L6 benzina. Eu am avut un 325i e90 N52 cu un singur proprietar in Austria, service complet in reprezentanta,cand l-am cumparat am primit si garantie un an de la reprezentanta care mi l-a vandut. Avea numai 60.000 de km cand l-am luat si tot consuma ulei cam cum ii consuma si la colegul. Pana in prezent am avut 4 modele seria 3, toate cu L6 benzina...toate mi-au consumat ulei...dar nu am avut probleme grave cu ele; adica m-am folosit de ele fara mari probleme. Desi stiu, marea lor problema sunt segmentii de ungere apoi simeringurile supape. Sunt de calitate proasta.Se uzeaza si la km putini.1 point
-
1 point
-
Revin cu noutati dupa etapa de la Arad :msn-cry: In prima zi eram foarte nerabdator si sigur ca o sa reusesc sa imi dobor recordul pentru ca toate astrele pareau ca lucrau pentru treaba asta: vantul batea din spate,racoare era,aderenta era mai buna ca pe multe alte piste de drag din Europa.Ma pun la start cu rotile de strada si scot un 12,9s primul run ceea ce era ok pentru inceput,trec la rotile de drag si incep sa ma dau dar ca si la Ianca nu reuseam sa plec progresiv.Turbina nu facea suficienta presiune la plecare si dupa ce inaintam 2 metri o punea in cap si abia dupa aceea se incarca si accelera cum trebuie.Am tot umflat Hoosier-ele pana am ajuns sa ma dau cu 2 bari in ele la cald ceea ce nu este normal (0,8-1 bar trebuie sa ai in ele la cald dupa ce le-ai incalzit) si abia am reusit un 12,6s cu 60ft de 2,1s.Discut cu Dragos si ramane sa imi faca lunch control pentru a doua zi.Pe baieti ii auzeam ca pleaca cu turbina incalcata la 1 bar de pe loc si eu abia vedeam un 0,2 pe ceas. A doua zi nerabdator sa vad cum va fi,aceleasi conditii prielnice,imi baga Dragos lunchul si o accelerez de proba pe loc si turbina facea 0,6-0,7 bari,ALTCEVA !Abia asteptam sa ma pun la start incing bine anvelopele,sau cel putin asa am crezut, ma asez in celula o incarc la 0,6-0,7 se pune verde si plec...patinez toata treapta 1 aproape pe loc...normal fiind cand mergi cu 2 bari in anvelope(am uitat sa le las moi nestiind ca s-a rezolvat problema plecarii).Masina s-a comportat cum trebuia dar anvelopele umflate prea tare m-au tinut pe loc.Ma aliniez iar,le las la 0,9 daca nu ma insel,ajung la start incarc si trag,ba baiatule a plecat 4x4 fata de cum mergea pana acum :Jumpy: fiind putin luat prin surprindere de cum a plecat treapta a 2-a nu a vrut sa intre...Ma uit pe bon 60ft de 2 si se poate si mai bine.Zic ca s-a rezolvat plecarea acum trec la problema de la level 2: inghitirea treptei a 2-a,stiam problema ca dupa 3-4 run-uri a 2-a nu mai intra cand i-o dau repede.De aici au inceput rugaciunile si blestemele cand vedeam cat de bine pleaca si a-2-a tot nu vrea sa o inghita repede, un run si inca un run si inca unul pana la ultimul inainte de semifinale cand am reusit sa i-o dau dar pe urma nu a mai vrut a 3-a.... .Era run-ul cand am reusit cea mai buna plecare cu un 60ft de 1,9s... Asta este nu a fost sa fie de data asta,s-au doborat recorduri peste recorduri. Dragos a mers cu E90-ul la Street 10,8s cel mai rapid diesel de strada din Romania si probabil nu numai,astfel iesind campion si cu recordul in picioare la aceasta grupa ! La grupa diesel Profi cealalta masina a lui a stabilit recordul de cel mai rapid diesel de la noi din tara si probabil nu numai cu un timp de 10,3s si cel mai rapid E90 330xd din lume ! WPP a facut o frumoasa surpriza venind cu un urs rosu foarte frumos 4x4 si stabilind si el recordul la cel mai rapid BMW de la noi din tara cu un timp de 9s ! Bulgarii cu S2-ul au stabilit cel mai mic timp atins vre-odata la noi in tara si anume 7,8s ! Dupa cum spuneam recodruri peste recorduri au fost doborate,ultima etapa a fost pe masura asteptarilor !Sper ca pana la anul sa ii rezolv problema cu treapta a 2-a si sa vad daca voi mai putea creste ceva. M-am ales si cu cateva poze de la Arad(macar atat :worthy: ) Aveti aici cea mai buna plecare a mea de pana acum si cam atat :1 point
-
Pai personajul in trening e proprietarul masinii impreuna cu scumpa lui masina ;-)1 point
-
vezi bine , E93 doar hardtop a avut . Vedeai si mai bine cred daca personajul in trening nu bloca vederea cand facea si omul o poza scumpei sale noi masini1 point
-
S-o stapanesti sanatos si sa ai grija cu caii Bine ca n-ai luat petarda de 3.2 care sunt 99% sigur ca NU are turbina1 point
-
Salutare si felicitari ptr achizitie. Cam aceeasi senzatie am avut-o si eu cand m-am dat prima oara, apoi ma obisnuisem cu ea si uite asa am inceput sa mai modific una, alta.. Daca te intereseaza sa afli mai multe detalii, sfaturi, ponturi si informatii despre motorizarea asta, atunci te invit pe grupul N54 CREW unde suntem aprox. 22 de membri. Imi lasi un PM si iti dau add acolo. O seara buna.1 point
-
Consum la F15: 14% urban, 10% in afara Cine zice ca scoate 7& urban si 5% in afara ori n-a condus F15, ori vb prostii.....1 point
-
Am fost astazi la Bogdan (Haplea) si nu am decat cuvinte de lauda. Foarte ok, atelierul foarte curat si organizat! Au curs niste pete de ulei pe jos si imediat le-au sters. La un momentdat nu se desfacea o piesa de la turbina si au gasit una identica de la o turbina stricata unde au incercat sa vada cum o pot scoate fara sa strice, nu s-a bagat cu ciocanu in turbina mea! Mie mi-a insiprat incredere! Inca de cand am vorbit la telefon a fost foarte serios si comunicativ. Intr-un final dupa ce am demontat turbina si au desfacut-o s-a constatat ca era in perfecta stare si nu pierdea deloc ulei. Uleiul vine de la capacul de tacheti (epurator) si curge pe furtunul epurator pana la turbina ...1 point
-
Sa luam de exemplu un E90. Trebuie sa demontezi capacul de deasupra motorului si sa deconectezi anumite mufe. Apoi trebuie sa slabesti colierul dintre DPF si turbo. Urmeaza desfacerea unui suport dintre DPF si motor. Apoi slabesti colierul dintre evacuare si racord. Acolo trebuie sa fii foarte atent si sa dai cu spray, altfel il rupi. Costa vreo 80 lei si vine doar pe original. Deci daca-l strici si nu ai unul pe stoc, clientul devine pieton. Aaa, trebuie sa mai dai si scuturile jos. Si asta doar ca sa demontezi. Apoi trebuie sa tai totul in asa fel incat sa obtii aceeasi lungime. Asta ca sa nu atinga evacuarea in podea. E mult mai greu decat pare. Din gura totul e simplu. Am vazut n lucrari facute de carpaci care lucreaza pe bani putini, iar dintr-o lucrare simpla iese haos. Repara ceva si creeaza o alta problema mai greu de depistat si rezolvat.1 point
-
Salutare, Pentru ca vine iarna am si eu o intrebare, am cautat inainte de a posta, dar nu am gasit nimic relevant Detin un F30 xDrive si as vrea sa-mi achizitionez niste jante pe 17, am gasit pe OLX niste jante de seria 5 - F10, au ET 30 si 8J, din ce am citit astea sunt admise aici tot astept un feedback de la voi, intrebarea mea este: este vreo problema daca cauciucurile sunt de dimensiunea 225/55/17? Pe stalpul masinii nu sunt aceste dimensiuni pe jantele de 17, sunt doar 225/50/17 sau 255/45/17. Multumesc si o zi buna!0 points
-
0 points
-
Pentru ca nu prea gasesc ce recomanda producatorul pe OLX in bugetul meu si cele pe care le-am gasit arata foarte bine, ce am gasit pe F30 sunt la 400-500 km de mine, de Bucuresti adica, deci sa inteleg ca per ansamblu sfatul vostru este sa nu fac asa ceva?0 points
-
Pe langa faptul ca masina nu a fost proiectata pentru dimensiunea aia, avand ulterior ceva probleme cu stabilitate si citirea reala a kilometrajului... Daca te prinde un politist poti ramana fara talon si sa primesti si o amenda.0 points
-
Este foarte frumoasa masina sa o stapanesti sanatos Am avut e93 325i si vizavi de consumul de ulei aveam cam 1l/10 000 de km, e cam aiurea sa completezi atat de des0 points
-
Asta e parearea mea, care e problema ta ? Atata timp cat omu a postat ce a facut sunt liber sa-mi spun parerea, mie nu-mi plac, erau mult mai frumoase inainte si aveau si o culoare rara.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00