Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/22/18 in all areas

  1. Am dus mașina la service pentru doua probleme, respectiv clima și senzor becuri marșarier. Am vorbit cu un consilier, i-am explicat problemele, mi-a zis sa dau cheia și sa las mașina. Am ĂŽntrebat dacĂŁ pot sa asist la reparație, a zis ca nu, ci sa aștept in sala ca dureazĂŁ MAX 2 ore. Am așteptat 4 ore și la final mi-a spus sa vin a doua zi. A doua zi nu rĂŁspundea nimeni la telefon astfel ca m-am dus la service sĂŁ-mi ridic mașina, fiind o problema minora, nu aveau motiv sĂŁ-mi ținĂŁ atât mașina. Când am luat mașina am constatat faptul ca cele doua probleme nu ai fost rezolvate, totodata fiindu-mi facturare schimbĂŁrile a doua becuri marșarier, deși aceasta mergeau perfect, in realitate fiind schimbat doar unul( au vĂŁzut și ei ca merg bine și au zis ca e inutil sĂŁ-l schimbe fizic, important e sĂŁ-l factureze ca fiind schimbat și ĂŽși iau banii) De asemena, am observat ca mi-au fost furate cele doua capacele de la clima, capacele pe unde se face alimentarea cu freon.( ei au spus ca au rezolvat problema la clima prin alimentarea cu freon) Am ĂŽncercat apoi sa ii contactez sa le explic problema, ĂŽnsĂŁ numai promisiuni ca ma suna ei, ĂŽnsĂŁ nu o fac. Ma gândesc sa fac o sesizare la Sediul central din MĂźnchen și la OPC, iar in ultima instanța, plângere penalĂŁ. Voi ce pĂŁrere averi? SĂŁ-mi verific mașina in alta parte? Poate mi-au schimbat și turbina? Nu ma așteptam de la automobile Bavaria la așa ceva, dar sunt cei mai mari hoți.
    3 points
  2. Cand o schimbi trebuie inregistrata sa ii spui calculatorului ca are baterie noua de incarcat si daca schimbi capacitatea trebuie schimbata in soft. Este bine ca mentenanta pentru ca apare in memorie "baterie schimbata la xxxxxx km" si pentru incarcarea bateriei. Daca esti din Cta te ajut eu. Dureaza 2 3 minute max. Mai spun unii "laso ba ca merge asa" dar daca vrei sa faci o treaba buna fa-o pana la capat.
    3 points
  3. De ce nu iei mai bine o baterie de 90 sau 95Ah, o codezi pe 90, inregistrezi baterie noua si stai linistit. 90 Ah e mai mult decat suficient pt motorul de 2 litri. Daca IBS-ul nu stie ca ai pus baterie noua, o va incarca mai agresiv crezand ca e veche si astfel, o distruge mai repede. Nu zic ca nu va tine 3-4 ani, dar inregistrata corect, duce minim 5 ani sau chiar mai mult daca nu ai consumatori aiurea ce o descarca peste noapte.
    2 points
  4. Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip
    1 point
  5. BMW 525xdrive 16.12.2014 WBA5J91020D493515 Culoare : schwarz 2 Motor N47T Km : 304.000 Pret: 19.000 euro negociabil Nr contact : 0741396127 Dragos Istoric bmw, masina este in romania din februarie 2018 . In martie s-a efectuat schimbul ulei cutie, transmisie si distributia, filtru particulea fost schimbat in germania, in rest mentenanta obisnuita (anvelope noi, discuri, placute etc) Masina este intretinuta foarte bine, nu necesita nici o investitie. Dotari : 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 2W3 17"lt/aly Wheels Multispoke 456 17"lm Raeder Vielspeiche 456 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4UR Ambient Light Ambientes Licht 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 453 Active Seat Ventilation, Front Aktive Sitzbelueftung Vorn 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5AG Lane Change Warning Spurwechselwarnung 5AL Active Protection Active Protection 5AT Driving Assistant Plus Driving Assistant Plus 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 5DL Surround View Surround View 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 536 Auxiliary Heating Standheizung 552 Adaptive Led Headlight Adaptiver Led-scheinwerfer 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services Concierge Services 6AP Remote Services Remote Services 6AR Internet Internet 6FV Online Entertainment Online Entertainment 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 654 Dab Tuner Dab Tuner 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 7A2 Innovation Package Ii Innovationspaket Ii 7DY Service Incl. Plus 3/200 Service Incl. Plus 3/200 7RS Comfort Package Comfort Paket 7XP Navigation Package Connecteddrive Navigationspaket Connecteddrive 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
    1 point
  6. Din ce spui s-ar putea sa fie de la releul de la alternator. Mai bine te duci la un electrician si iti spune mai sigur.
    1 point
  7. Da ti-au completat vreo 10 litri de freon de a costat 500 lei si la faza cu uitatu capacelelor ... bine ca nu uita sa iti ia banii. Pe mine la CT odata m-au sarit din capacele la roti la un X5. Ce OPC si alte reclamatii... am luat parul si m-am dus direct peste ei la receptie. In 5 minute au venit cu capacele la roti.
    1 point
  8. Nu . In 60 de km trebuia sa ajungi la o temperatura peste 80. Tot termostatele sunt de vina . Cum a testat mecanicul termostatele ? Cand l-ai schimbat pe cel de la apa, ai pus unul care deschide la temperatura indicata ? Se gasesc destule in comert setate pt temperatura mai joasa. Eu suspectez termostatlul EGR . ca sa-l testezi trebuie sa-l dai jos.
    1 point
  9. Daca lucrarea a fost facturata pe persoana fizica, OPC, nu știu cum ți-ai da seama daca ti-au făcut/schimbat ceva fizic la masina chiar daca ar fi asa, la partea cu Munchen las-o baltă, și aia sunt la fel de grețoși și infecți... Daca nu cunoști pe cineva bun la o anumită reprezentata unde sa îți duci masina nu o duce...m-am lămurit și cu Touaregul dus la reprezentanta Autoworld și m-am lămurit și cu X6-le dus la Munchen...caută pe forumuri până îți iasă ochii din cap, du-te doar pe recomandări și poate poate dai de cineva care e bun in ceea ce face, indiferent că este reprezentată sau un service shop obișnuit...dar nici atunci nu e sigur... Baftă și sărbători fericite.
    1 point
  10. Ai inregistrat-o cu ISTA?!?! Trebuie sa stie ca are baterie noua, altfel masina stie ca are tot bateria veche care-i dusa. Trebuie sa parcurgi procedura din ISTA neaparat daca n-ai facut-o deja. Bafta!
    1 point
  11. Poti pune noile faruri LED de pe LCI, din ce am inteles sunt compatibile cu cablaju de halogen. In plus arata mult mai bine.
    1 point
  12. Nu am mai auzit asa ceva! Motorul de 2L vine din fabrica cu 80Ah si 800 curent de pornire. Sunt si exceptii care au venit din fabrica si cu 90Ah dar acelea au mai multe dotari in plus pe partea electrica, gen webasto, deci mai multi consumatori.
    1 point
  13. de mers merge ...eu am avut o baterie de test pt ca mi-au verificat vechea baterie au incercat sa o resusciteze , ca urmare mi-au dat una cum spui tu , de pornit daca totul e ok la masina merge dar gandeste-te ca ai cateva porniri ratate , incarcare mai slaba ,diverse probleme , consumatori si atunci vei avea nevoie de curent pornire mai mare ...pt 100 ron diferenta eu zic sa montezi pe cea de 100 AH , mai exact ce te incanta la cea mai slaba , o codare ?
    1 point
  14. Nu pot sa iti recomand pe nimeni dar pot sa iti spun ce sa intrebi cand cauti un mecanic priceput! Partea cu ieftin o las deoparte, pentru ca, cine e ieftin si priceput e prost. Iar noi romanii nu suntem chiar prosti, mai ales daca avem sculele potrivite lucrului.. Acum am atins un punct sensibil. Daca tii la BMW tau nu lasa pe nimeni sa se apropie de el fara sculele necesare! Cu alte cuvinte, daca cauti mecanic intreaba-l daca a mai lucrat la BMWuri. Apoi daca are toate presele (presa) de scos rulmentii de pe spate.. Daca nu, nu are rost sa iti pierzi timpul pretios. Pe spate nu pot fi scosi rulmentii fara presa. In privinta suruburilor de reglaj a aliniamentului rotilor daca chiar nu ies atunci pot fi polizati/e suruburile CU MARE GRIJA SA NU ATINGA GHIDAJELE LATERALE EXCENTRICULUI! E atat de simplu! Bine-nteles, trebuie mers/trecut/comandat in prealabil de la dealer acele suruburi care trebuie scoase cu "flexul" ca sa le poti inlocui pe cele scoase cu "forta". Intr-adevar cel putin pe o parte/capat al surubului se afla sprijinit/fixat de puntea spate(!)! Polizarea din greseala (trebuie sa fii prost sa nu eviti ghidajele alea..) duce la schimbarea puntii spate, si NU vrei asta. Eu sunt convins ca o sa gasesti omul potrivit! Succes. PS. La mine au iesit suruburile-excentric fara mare bataie de cap. (M-a ajutat foarte mult lichid de frana pe rugina filetului!) (Daca mecanicii la care mergi se plang ca nu pot desface surubul planetarei de pe spate inseamna ca, cu o seara inainte le-a fost golit atelierul de hoti.. sau nu au in tot service-ul lor o tubulara de 36mm in stea!)
    1 point
  15. Dar servotronic nu e dotare standard la f-uri? Mai exista si fara, adica cu caseta hidraulica?) Intr-adevar nu are vss, adica directia variabila (care fie vorba intre noi daca se strica caseta e doar 2000 euro, iar in dezmembrari se gaseste mai greu), iar la partea audio zice intai de 600 watti apoi de 200, ma rog, descriere tipic samsareasca, dar masina paote fi de pe cars, caz in care posibil sa fie una buna. Despre pret, nu stiu ce sa zic, cam stagneaza piata de la inceputul anului, iar la f-uri probabil o sa scada vertiginos preturile la anul. Recomandarea mea ar fi sa mai astepti macar 2 luni, posibil sa economisesti lejer cateva mii de euro. Eu am vandut f30-ul nostru cu 19 k asta vara, in ideea ca o sa se devalorizeze puternic la anul. Iar la f30 aveam harman kardon, directia variabila vss, suround view, distronic, pachet m, adica incomparabil fata de masina din acest anunt. Sigur, poti considera ca e mai scump putin un gran coupe, dar in esenta e aceeasi masina cu f30. Daca poti, mai asteapta putin, masini se gasesc. Bafta!
    1 point
  16. Pare ca exista o regula nescrisa pe forumul asta. De fiecare data cand apare cineva care pune o intrebare/ solicita ajutorul, discutiile degenereaza intr-un sir de aberatii, de off-topic si de afirmatii gen "ai niste chinezarii pe masina", "e cheala", "mai bine pui LED" etc.
    1 point
  17. Misto masina, imi place mai mult pe afara.Nu o poti compara cu un seria 6 sau audi a7 amandoua fiind peste, are interior de seria 3 care sincer pe mine nu ma da pe spate deloc. Dar fiind mai usoara si cum voiai sportivitate eu cred ca asta si primesti.
    1 point
  18. Volan M fara padele, scaune sport si plafon negru. Schimbatorul 2tb nu intra la interiorul M din cate stiu eu. Daca vrei si tu niste logo-uri, ti le fac cadou de craciun
    1 point
  19. 1 point
  20. Bang & oluESFN? What the...?
    1 point
  21. Faruri Xenon F30/F31 https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=41573&share_tid=185854&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ebmwclub%2Ero%2Fforums%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F185854-Faruri-Xenon-F30-F31&share_type=t
    1 point
  22. Incepe sa devina destul de enervanta aceasta operatiune de "inalbire" a ABG. Reclama, reclama, dar cand aceasta reclama contravine tututor parerilor celor ce au de-a face cu ABG, devine penibila actiunea...
    1 point
  23. Eu sunt foarte calm. MĂŁ bucur cĂŁ ai ĂŽnțeles ce am vrut sa spun. Weekend plĂŁcut!
    1 point
  24. Romulus tu trĂŁiești ĂŽntr-un univers paralel?toți sunt proști și tu deștept, mĂŁ rog, ABG corecti și profesioniști?observ cĂŁ orice interacțiune sau pĂŁrere negativĂŁ la adresa lor e contratĂŁ f rapid și categoric de tine.ĂŽnțeleg cĂŁ...dar totuși..
    1 point
  25. O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]
    1 point
  26. Scaunul e ok. nu ma deranjeaza si nici pe pasagera, nu o mai deranjeaza. Nu de altceva, dar s-a schimbat pasagera )))) Acu' intrebare, ca m-am lamurit cu ceasurile digitale, ce retrofit-uri ati recomanda? asta ca sa nu ma plictisesc de ea, prea repede
    1 point
  27. FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/
    1 point
  28. EPIC! tu nu stii ce masina ai si vrei sa te apuci de diagnoza? in principiu, nu e greu, dar daca nu te-ai stresat sa rasfoiesti google pentru a afla ce model de masina ai nu cred ca pentru diagnoza vei face asta.
    1 point
  29. Preturi pt aftermarket e90 320d: - Filtru motorina 140 ron, filtru ulei 55, filtru aer 145, filtru polen 70 ( bosch, mann e 100 si ceva). Total 410 Pt oe: preturi filtre originale: ulei 123, aer 236, polen 206, motorina 265: Total 831. Intre 410 si 831 este dubla diferenta, nu 5-10 %
    1 point
  30. Atunci nu ar fi trebuit deloc sa deschizi subiectul Daca ai o nemultumire si daca tot ai ales sa ne informezi despre ea, este normal si dai toate detaliile.
    1 point
  31. Tu cu cine te certi? Daca ai vreo nemultumire, exprim-o clar, cu subiect si predicat, nu prin intrebari retorice.
    1 point
  32. Pana la urma ai iesit in paguba cu un bec si doua capacele ? Or sa cam rada aia de la OPC sau Munchen de tine. Capacelele poate au uitat sa le puna , le-au ratacit apoi si acum te evita. Le-ai facut vreo hartie sa-ti inapoieze capacelele ? Din pacate la asa ceva te poti astepta in Romania la orice service , cu mentiunea ca la alte service-uri "pierzi" capacelele pe mai putini bani. Eu zic sa-ti gasesti , asa cum zice Mike, un loc unde poti sa stabilesti o relatie mai apropiata cu "mecanicul" si sa-ti rezolvi problemele tehnice acolo. Reprezentanta nu e nici cel mai profesionist si nici cel mai ieftin loc.
    0 points
  33. Daca te ajuta cu ceva, eu aveam recall pentru racitor EGR in septembrie pe N57, am tot asteptat sa vina piesa, iar azi APAN imi comunica faptul ca n-ar mai fi activ recall-ul pe VIN-ul masinii mele, si ca "probabil a fost retras de producator". Asta dupa ce s-a desfacut de pe masina si inspectat racitorul vechi, si s-a concluzionat atunci (in septembrie) ca trebuie inlocuit. Urmeaza sa fac reclamatie.
    0 points
  34. in configuratia de mai sus la mine a rezistat 4 ani , exact cat mi-au spus ca e viata ei , deci nu-ti face griji , eu nu am codat nimic
    0 points
  35. Nu sunt toate teapa, eu am dat avans la una 30%, am primit si o factura pe mail si astept acum sa imi trimita masina. Am trimis banii prin western. A zis ca el e in Irlanda si a lasat masina la o firma care se ocupa de vanzare, mi-o aduce direct acasa...nu ma mai complic. ...am avut noroc... ...said no one EVER
    0 points
  36. Buna ziua. La telefon nu se raspunde cu 'mda' si ' te sun eu' ca nu vorbiti cu mama dumneavoastra. Vroiam sa fac o revizie la voi si sa schimb niste piese da m-am 'razgandit'. cu stima, Un fost client.
    -1 points
  37. Sunt perfect de acord cu tine. Prefer sa nu mai discut deloc cu bmw brasov din cauza angajatilor de 'maidan' pe care ii au
    -1 points
  38. Poate ca nu m-am facut inteles mai sus. Nemultumirea era fix modul de discutat cu un posibil client care vrea sa apeleze la serviciile dvs.
    -1 points
  39. Ceea ce la noi ar fi idiotenie, la altii este o normalitate sa mergi cu 240km/h, perfect legal. Oare nu influenteaza acest lucru cat de putin?
    -1 points
  40. Deci e normal ca noi sa fim nevoiti sa mergem cu 90km/h. Sa mergi chiar si cu 15km/h. Chiar si o bicicleta sa mearga mai repede ca un M4. Este normal ca la 100km/h sa fi considerat inconstient. Daca acela care a creat accidentul conducea pe o autostrada/drumuri cu delimitare de sens prin intermediul pernelor circulare sau cum le-o numi ca vor sa bage pe drumurile patriei... mai era asa de grav accidentul? Normal ca am ajuns unde suntem:)
    -1 points
  41. Multe vorbe. Tineti-o pe a voastra. Uitati-va la 5m in fata, nu cumva sa luati binoclu sa va uitati la 360grade. Drumuri sigure!
    -1 points
  42. Evident, ca doar la remat parchezi permanent o masina.
    -1 points
  43. Ce-mi place cel mai mult la masina, e locul unde e parcata. :thumbsup:Asa ii sta bine unei astfel de masini, nu la bloc. Desigur, masina este superba, imi place evacuarea dubla de la G30/31, iar cea de pe motoarele mai mari e de-a dreptul superba in combinatie cu m-pack. Dupa E61, au inceput sa faca si ei combi cum trebuie. F11 a fost ok, G31 e si mai fain. Sa te bucuri de ea fara evenimente!
    -1 points
  44. Cata polemica Daca asculti muzica tare nu te mai poti bucura de muzica dpmdv , probabil si motivul pt care Bo taie basii la volum mare si alte reglaje . E o anumita calitate de care ma bucur acum si pentru mine a meritat cheltuiala fiind in limite rezonabile . Ieri am ascultat o masina cu BO complet si ceva setari profi , intr-adevar e altceva , peste HK la nivel de claritate etc , am aflat lucruri pe care nu le stiam , cum foloseste microfoanele din plafon si cantarele din scaune pt a reda sunetul unde trebuie si a acoperi anumite zgomote pe care le percepe din afara inclusiv zgomotul motorului trebuie sa fii un audiofil si e potrivit pt un anume gen de muzica unde frecventele si instrumentatia e cu adevarat deosebita dar sigur ca face fata la orice gen . Mie cel putin imi pare interesant sa explorezi capacitatile optiunilor pe care nu le poti avea din start si chiar imi face placere sa simt ca am adaugat ceva masinii si am luat parte la asta , poate unii ma inteleg altii evident ca nu si cumva judeca asta aici nu e ok dpmdv . Prefer sa nu ies un wk in club si sa investesc in masina sau alte placeri ca nu e singura pe care o am Nu stiu daca am sa termin retrofitul , momentan arata bine si imi place jucaria din bord . Ma plictisesc la ceva timp si simt nevoia sa fac ceva , e mai comod decat sa schimb masina :hyper: . Visavis de investitii eu am luat masina la un pret relativ bun vs optiuni si stare tehnica , aspect . Daca as fi vrut o masina cu ce am acum pe ea cel mai probabil costa 25 k ,nici pe departe nu am ajuns la suma aia acum si am cam tot ce vreau . Am sa pun aici ceva poze , iluminarea de la ele pare puternica in poza dar e ff discreta in realitate eu nici nu o sesisez , poate din cauza ambilight . Njoy , comment , have fun In alta ordine de idei urmeaza sa schimb garniturile de la corpul filtrului de ulei ca pisa ceva ulei pe acolo , cu ocazia asta si antigelul complet . pun o poza cu part no pt cei care au aceasta motorizare , din ce inteleg garnitura mare metalica ar fi problema , cedeaza in timp , e normal , masina are ceva km.
    -1 points
  45. Zici pachet m interior exterior dupĂŁ care spui ca ai facut tu retrofit de volan M și schimbĂŁtor sport. Prin urmare, ce conținea pachetul M interior, logo-uri?
    -1 points
  46. Ma lasi rece cu logica ta de tot ce zboara se mananca.
    -1 points
  47. Am fost la mecanic. Mi-au spus ca a fost defect un injector, avea corecție 5. Au schimbat injectorul cu unul sh, bujiile care erau toate arse, niște garnituri la admisie și am cerut sa ĂŽmi anuleze flapsurile de pe admisie. Mașina a pornit ca de obicei la -1 grade, scoate abur mult ĂŽn continuare, dupĂŁ pornire. Diferenta mare este ca merge groaznic!! Smuceste foarte puternic atunci când vrei sa mergi constant sau sa accelerezi ușor. Motorul suna groaznic la turații mici, se aude ca un motor de tir. La turație mica ~1000rpm se aude foarte puternic fiecare detonatie, la ~1600 se aude doar la cam jumĂŁtate din cilindrii și pe la 2000 parca doar unul singur. DupĂŁ 2000 parca dispare sunetul și e liniște. Cum e posibil asa ceva? DupĂŁ ce au schimbat cele menționate, sa fie imposibil de condus? Sa nu fi pus bine admisia ĂŽnapoi și sa piardĂŁ boost? (Sunetul de motor de tir l-am mai auzit la golf 4 tdi ĂŽn limp mode). L-am sunat pe mecanic și mi-a zis sa merg ĂŽnapoi la o diagnoza, ca poate e alt injector. Acum ce sa ĂŽnțeleg, fac asa pana le schimbam pe toate? Pica unul ĂŽn fiecare sĂŁptĂŁmânĂŁ, ĂŽn serie?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.