Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/09/19 in all areas
-
Intr-o lume in care isi pune amprenta pe zi ce trece downsizing-ul si vedem denumiri comerciale de genul 328 sau 330 care de fapt sunt niste reminiscinte ale unui trecut glorios in care puterea era livrata aspirat, am ales sa "colectionez" una dintre ultimele masini pentru care terminatia 25 reprezinta 2500 centimetri cubi regasiti in 6 cilindri in linie. Ceva vreme in urma vorbeam cu un amic despre cum isi petrecuse weekend-ul si ascultam oarecum mirat insa si patruns de o nostalgie a unor vremuri trecute, cum isi luase copii intr-o vizita la ferma animalelor sa vada gaini, curcani, iezi, vaci si alte animale domestice. Traim o perioda in care viteza de schimbare are alt ritm comparativ cu vremurile cand eram unii dintre noi copii si cu siguranta vom trai in urmatoarele decade niste transformari majore tehnologice ce cu siguranta vor face ca un "6 in linie" sa ajunga o piesa de muzeu la "ferma animalelor ce au trait candva". Pornind de la cele mai sus am concluzionat ca un "animal" ce cu siguranta Noe l-ar fi urcat in arca lui este E46 325 Ci cabrio, probabil una dintre cele mai frumoase masini desenate si construite de BMW . Aceastea fiind zise astept cu interes vremurile cand nepotii imi vor trece pragul garajului si voi avea placerea sa le arat ce insemna mirosul de benzina intr-o era in care voltii, amperii si watt-ii vor fi inlocuit de mult uleiul, cifra octanica sau aditivii din combustibilul fosil. ... to be continued2 points
-
Este o mare porcĂŁrie ! Am ĂŽncercat eu acum 2 ani Ăâ˘i in afara de faptul ca am rĂŁmas fĂŁrĂŁ 500 lei (am fĂŁcut 2 maĂâ˘ini) nu sa ĂŽntâmplat nimic benefic . Imediat dupĂŁ tratament se simte o ĂŽnviorare , un rĂŁspuns mai prompt al acceleraĂâşiei , dar asta este pentru scurt timp , ziua urmĂŁtoare nu se mai simĂâşea nimic , era la fel ca ĂŽnainte de Decarbonizare . Chestia ca, curatĂŁ nu Ăâ˘tiu ce piese este o porcĂŁrie , zic asta pentru ca am fost la 3 luni dupĂŁ Decarbonizare sa ĂŽmi schimb clapetele Ăâ˘i sa curat admisia , motor N47T 184hp. Ce credeĂâşi , când am desfĂŁcut admisia mi-am dat seama clar ce teapa este acest proces de Decarbonizare Ăâ˘i cum am pierdut eu 500 lei aiurea . Era admisia plinĂŁ de depuneri , strat de calamina destul de gros , la fel Ăâ˘i clapetele erau pline de calamina . PĂŁrerea mea , Decarbonizarea merita fĂŁcutĂŁ doar dacĂŁ ar costa maxim 100 lei Ăâ˘i sa fie fĂŁcutĂŁ din 30 in 30 de mii de km de când este noua , ca dacĂŁ apuca sa se depunĂŁ ââŹĹmizerieââŹÂ nu o mai scoĂâşi decât manual ! Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Burlan , masina de tocat carne, palnia - Nicoleta , m-ai binedispus de dimineata !2 points
-
Eu unul nu cred in asa ceva. Du'te in afara orasului si da'i tu pedala pentru 10 minute si o sa ai acelasi efect. Parerea mea e ca pe asta se bazeaza si ei.. pe masini rulate doar in oras, infundate pe care ei le tureaza bine 10-20 de minute; evident ca o sa simti o diferenta. Hidrogenul ala mareste temperatura in cilindri.. dar si o pedala sanatoasa o face!2 points
-
1 point
-
Crezi ca nu am inteles ce ai scris mai sus? Am inteles, doar ca am raspuns si pentru altii raspunzandu-ti tie. Daca elimini EGR, in logica celor spuse mai sus, nu inseamna ca toate gazele de pe evacuare se acumuleaza direct in filtru DPF? Cred ca am spus mai sus ca daca nu este eliminat nu are cum sa polueze mai mult (se umple mai des - deci regenrari mai dese - pentru ca (NOx) care probabil nu este "tratat" suficient prin procesul creat de recircularea data de EGR, atunci se vor depune mai repede in DPF, probabil fiind mai grele.. sau mai mari - particulele NOx) atat timp cat filtrul nu este eliminat.. folosind alte cuvinte. Nu stiu la ce te astepti de la masina/motor, dar din moment ce nu iti sunt clare simptomele mai bine nu te gandi la elimina nimic. Au facut proiectatii de la BMW tot ce trebuie.. Topicul este despre decarbonizare si nici (macar) mentionarea folosirii uleiului 2T NU trebuie prelungita pe un topic despre decarbonizare! Am zis despre uleiul 2T doar pentru ca mi-am amintit ce, curat e motorul la admisie; iti dai seama ca supape pe interior, pistoane pe capat nu am putut inspecta - poate la primul schimb de bujii sa bag o camera suficient de mica pe acolo... pentru calamina de pe capatul pistoanelor. (da acela este raportul folosit si de mine in timpul a 100k km; nimic periculos la mine, pentru mine, ever!) Topic Ulei 2T1 point
-
Arata super bine! Este exact ce trebuie! Cati km are? Cat mai este un exemplar in starea asta?1 point
-
1. v-au confirmat ca piesa trebuie schimbata si acum sunteti pe asteptare - DA 2. ce faceti cu masinile - ESTE LA EI IN SERVICE 3. Mai mergeti cu ele - IDEM 4. Aveti pierderi de antigel, completati lichid de racire - DA, AVEA PIERDERI DE ANTIGEL 5. Banuiesc ca o piesa cu probleme pierde antigel nu - DIN CATE STIU EU, NU PIESA, ESTE UN FURTUN/RACORD CARE SE TOPESTE SI SCAPA ANTIGEL 6. Poate cineva dintre colegi sa posteze hartia care i-au dat-o cei din service in urma verificarii - O S-O CAUT, ESTE LA SOTIE IN POSETA, ESTE MASINA EI 7. Scrie undeva ca masina trebuie imobilizata pina la efectuarea reparatiei - NU MI-AU DAT NICI O HARTIE CA ESTE MUSAI S-O IMOBILIZEZ, DACA VOIAM SA O IAU TREBUIE SA SEMNEZ O DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE, IN ACEST CAZ EI NU MAI RASPUND DE DAUNELE ULTERIOARE1 point
-
trebuie sa inlocuiesti modulul bluetooth cu un modul bluetooth mulf2high iar apoi sa codezi navigatia pentru functia de USB ($6FL) modulul e asta: link iar cablul (3.5m) de la modul pana la cutiera e asta: link codarea se face cu NCSExpert, NU Carly sau alte prostii1 point
-
1 point
-
Se pare ca nu vrea sa recunoasca stick-ul de 32, nu-mi dau seama de ce, cu toate ca nu e stricat. M-am chinuit cu un stick de 16, am urmat toti pasii si a mers. Merci !1 point
-
Eu nu neg faptul ca le face sa se desprinda (cu toate ca mi-e greu sa cred si asta ), dilema mea este : cum ajung ele sa fie eliminate fizic ? Cum trece o bucata de ceva (orice) ,cu diametrul mai mare de 1 mm ,prin dpf?1 point
-
Ok, daca in loc de "tepar" pun "mincinos", e mai ok? La fel de bine poate sa spuna ca nu a fost lovita si poate a fost dauna totala, doar ca nu pune in anunt, tu daca ai ajunge la fata locului si ai afla astfel de lucruri, ai fi ok cu asta? Ca sa nu mai pun la socoteala ca poate plecam din Bucuresti pana la Brasov sa vad masina...1 point
-
1 point
-
Ca sa incep cu concluzia, sunt de acord cu @seaman. Adica 15k ar merita, 25k nu. La 15k, daca mergi cu el doar urban si incarci in locuri unde curentul e gratis (sau ai tu curent gratis acasa), mai compensezi din depreciere. In plus, deprecierea unei masini de 15k o sa fie mai mica decat cea a unei masini de 25k. Mai ales ca noi suntem oricum in urma ca tara la capitolul asta. In Bucuresti e grosul masinilor electrice si hibride, dar in tara e slabut. Asa ca parerea mea e ca o sa fie piata pentru o masina sub 10k peste 3-4 ani. Vorba aia "astept provincia" Edit: in toamna o sa apara Peugeotul 208 electric, care probabil o sa coste nou in jur de 25k. Care are un range destul de bun din cate am citit. Si nici la interior nu arata rau, daca n-ai pretentii foarte ridicate. Si dupa aia urmeaza Corsa electric, pe aceeasi platforma. https://www.peugeot.fr/gamme/nos-vehicules/e-208.html?utm_content=148476386 Inca un edit: e posibil ca pe sfarsit de an sa mai scada preturile la SH-uri. Pentru ca o sa apara modelele noi (Haudi e-tron, Kia Niro, livrarile de Kona, Peugeot-ul asta, Leaf-ul cu bateria mare, noul i3, etc). Si lumea o sa inceapa sa faca upgrade.1 point
-
Salut si bine ai venit pe forum :sorcerer: Istoricul de service iti va ramane in baza de date BMW si poate fi verificat foarte usor, dupa o citire cheie, nu te ajuta cu nimic o carte service fizica. Daca vei vrea sa eviti reprezentanta pe viitor, evident ca vei ramane cu istoricul de pana acum, iar tu poti pastra facturile cu ce schimbi/faci la masina ca o dovada ulterioara. Vizavi de presiunea rotilor, trebuie sa intri in vehicle settings si acolo trebuie sa ai ceva gen tires, exista varianta sa iti citeasca doar daca ai vreo roata dezumflata, prin senzorul ABS, sau varianta mai evoluata, valve cu senzor individual pe fiecare roata, caz in care pe idrive trebuie sa gasesti presiunea la fiecare roata. Daca schimbi jantele, fie cumperi alti senzori, fie i folosesti pe cei de pe jantele actuale, aici doar in cazul senzorilor care se insurubeaza in valva. Pentru copiere pe hard, trebuie sa verifici daca prin sursele media ai undeva, Music Collection, asta inseamna ca ai HDD Pentru Navi, apeleaza la cineva care face updaturi, 400 RON e cam mult sa platesti pentru un update, iar alte softuri nu se pot instala evident.1 point
-
E suficient să ai reviziile în bord - sunt destul de rare și puține spre deloc cu cărți fizice. Dacă n-a avut de la început mașina oricum e mai ciudat. Eu am văzut destul de multe F30 dar niciunul nu avea carte fizică. Au cam renunțat la ele. Te sfătuiesc să păstrezi și facturile în primul rând. Nu știu în zona Timișoarei cine poate scrie în istoricul de bord cât și online , dar sunt și prin vest destui. Ca să vezi dacă ai senzori te uiți direct la roți sau în iDrive la Vehicle. Dacă îți arată temperatura și presiunea în bari ai TPMS Activ (cu senzori în roată). Dacă nu vezi valorile înseamnă că ai sistemul pasiv, ce se bazează pe senzorii ABS pentru a ști dacă ai pană sau nu. Merge bine și așa, eu am avut eroare pe stânga față și când am verificat scăzuse presiunea cu 0.2 bari. A citit bine și din senzorii ABS. Nu ai nevoie de senzori decât dacă ai sistemul Activ. Verifică pe forum aici pentru Navigație: bmw-road-map-europe-route-2018-1. Ai nevoie probabil să cumperi un cod FSC (găsești pe Ebay) și cam atât. Nu știu dacă la tipul ăsta de Navi ai dar în mod normal găsești opțiunea Import Music la Media -> Options -> Manage Music Collection.1 point
-
@raduron10 sfatul tau este inutil sincer.. daca voiam sa o duc la service nu mai scriam pe forum..1 point
-
Daca vrei calitate BMW nu este raspunsul. Daca vrei ceva sa ia ochii sa pari mai inalt si mai destept pt vecina de la 4 ... atunci da BMW. Eu cu Golf V nu am stiut de service decat de 2 ori. Nu am auzit de EGR sau admisie, detailing ..etc. De cand cu BMW am invatat multe si m-am apucat chiar sa lucrez la masina. Nu mai spun de cheltuit.1 point
-
1 point
-
La regenerare ai nevoie de temperaturi mari ca sa se arda depunerile din filtrul de particule. Ori rolul EGR este sa micsoreze temperaturile de ardere prin adaosul de gaze de ardere(inerte) tocmai pentru a micsora continutul de Nox.De aceea EGR e inchis pe timpul regenerarii . https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation0 points
-
Pretul mi se pare un pic exagerat pentru I3, eu sincer as astepta toamna aceasta, cand vor iesi pe piata cei de la peugeot cu 208 electric/corsa, care promite destul de multe; daca pretul va fi ok, sunt convins ca vor da lovitura, mai ales ca renault are politica lor de inchiriere a bateriei, ceea ce face masinile lor putin atractive dpdv financiar. Din ce in ce mai multa lume devine interesata de masini electrice, ca sa nu zic ca intalnesc din ce in ce mai des cate o tesla in trafic, vad ca din ce in ce mai multe presoane aleg aceasta masina; deja generatia "apple gadget" incepe sa acumuleze dpdv financiar, iar pentru ei un mercedes sau bmw nu mai este atat de cool ca o tesla, cu acel "ipad" imens in bord. Asta creeaza un trend, si masinile electrice vor deveni un trend, si pentru cumparatorii marcilor de volum, deci si oferta se va adapta la cererea pietei.0 points
-
eu n-as da atat , mai ales 2013 ...merita sa mai astepti cel putin 2-3 ani pana sa te gandesti la o masina electrica dpmdv , oricum in gama BMW nu prea ai multe variante , vad ca la G30 au inceput sa bage hibrid , pt mine complet electric imi pare un hazard total , daca nu ai planificat drum etc etc , ma tot uit pe jurnal lui Bala , nimic nu poate bate independenta unui motor normal , fill and go . Macar la hybrid ai motorul capabil sa te scoata din orice situatie si ceva electric bonus0 points
-
0 points
-
Navigatie dedicata bmw e46 cu android 4.0.4 pe ea si windows mobile! A fost folosita de mine 1 saptamana. Motivul vanzarii: vreau sa mai aduc navigatii modelul acesta sa le vand mai departe , asta fiind prima testata de mine! ps : ARE STICK WIFI INCLUS IN PRET PENTRU MAI MULTE DETALII VA ROG SA MA CONTACTATI LA 0743642913-1 points
-
Eu am intrebat prin service pe unde repar care au si eu aparat de genul si mi'au zis mai bine nu... fiind client mai vechi. Din ce am vazut pe fb, persoanele multumite erau doamne la 45 de ani cu un corsa 1.2 mers 3 ani in bucuresti.. la prima pedala peste 3 mii de ture iese smoala pe esapament-1 points
-
Hailie, planetara are inel reluctant sau rulment cu protectie magnetica pentru senzorul ABS? Daca are inel probabil altul poate fi sudat daca dai planetara cu tot cu fuzeta. Daca e rulmentul... trebuie schimbat rulmentul.-1 points
-
Sau ar fi a 3'a varianta, desi este exclusa inca de la inceput... sa pui un racitor nou si ai rezolvat problema lifetime-1 points
-
Salut, in link e doar kit ul pt. anulare gaze, nu si cel care te arde pe tine, parerea mea e ca mai bine iei un racitor de la schrot, grija la montaj, nu pot fi toate gaurite, eu am mulți prieteni cu acest motor si nu avem probleme, ai prins tu unul mai prost. Verifica antigelul sau schimba l daca nu a mai fost schimbat pana acum. Daca totusi faci anularea, intra cu Dis pe masina si anuleaza l si din soft.-1 points
-
Ma uitam pe YouTube mai devreme si se pare ca kit-ul pe care l-am mentionat mai devreme e bun pt operatiunea din clipul urmator : M-as apuca de munca pe joi. Astept niste pareri guys.-1 points
-
Ce ai vrut sa spui in fapt? Nu ai facut/face la masina ta si nu improsti cu noroi si vrei ca altii sa incerce .... studiind subiectul.. :frantics:-1 points
-
Am avut ocazia sĂŁ conduc ceva timp i3 și eGolf. DouĂŁ mașini electrice, dar diferite. i3 a fost din start gândit sĂŁ fie full electric, pe când la eGolf s-au fĂŁcut compromisuri și practic e o mașinĂŁ clasicĂŁ transformatĂŁ ĂŽn full electric. Recunosc cĂŁ ambele mi-au plĂŁcut la condus și par ideale pentru traficul urban, chiar și ĂŽn mersul acela barĂŁ-la-barĂŁ. E foarte util cum se ĂŽnfrâneazĂŁ imediat ce ridici piciorul de pe accelerație. Am ĂŽn plan sĂŁ ĂŽnlocuiesc mașina soției, un Peugeot 107 pe care ĂŽl fâțâim prin aglomerația urbanĂŁ fix cu o electricĂŁ. Dar, exact ce ziceam, nu pot sĂŁ renunț la sedanul de familie, deși și eGolf și i3 ĂŽmi permit bine-mersi sĂŁ merg cu toatĂŁ familia fĂŁrĂŁ stres prin oraș, confortul la drum lung și alergatul dupĂŁ stații de ĂŽncĂŁrcare nu mĂŁ pasioneazĂŁ. Pentru naveta zilnicĂŁ muncĂŁ-servici ĂŽnsĂŁ, clar da, clar SH ar merge i3. E de menționat ĂŽnsĂŁ cĂŁ aș ochi modelul 2017+ mai degrabĂŁ, cel cu bateria de 33 vs 22. Prețul deocamdatĂŁ e prohibitiv pentru mașina secundarĂŁ, de oraș.-1 points
-
Nu radem - te consideram amuzanta in sensul bun. Chiar apreciem ca dai culoare forumului si mai ales ca te implici in problemele astea tehnice. Nu te stresa chiar asa tare cu turbina aia. Da, consulta pe cineva cand ai ocazia, dar uleiul pe admisie nu e neaparat un semn ca ai probleme la turbina- daca nu e in cantitate mare. Ai constatat ca lipseste ulei semnificativ inainte, de la un schimb la altul ? Poti sa faci niste teste pt presiunea pe turbina sau poti sa te duci la un specialist care ar putea sa-si dea seama doar din joc daca e cazul de interventie. Cu parere de rau , nu stiu sa-ti spun de Bogdan. Succes si cat mai putine probleme pe viitor !-1 points
-
Se monteaza kit-ul din linkul de mai sus. Va tin la curent cu rezultatele. Aici ma refer la eventualele erori pe bord (daca vor fi, avand in vedere ca e softata deja masina) si eventualul fum in plus (desi nu cred ca e cazul). Va multumesc pentru raspunsuri !-1 points
-
-1 points
-
Foarte probabil pentru ca gazele foarte fierbinti produse de arderile si mai intense prin motorina nearsa (si bujiile incinse dau aceea caldura in excess) trebuie sa ajunga in cel mai scurt timp IN DPF UNDE ARDEREA NOXELOR ARE LOC. Nu cred ca ma insel. Un EGR deschis inseamna motorina peste tot in partea de admisie si probabil si aprinderi nedorite.. Depunerile din DPF motorina le arde, iar masinile cu Adblue ureea..-1 points
-
EGR (Exhaust Gas Recirculation) previne umplerea prea frecventa a DPFului (aduce/baga parte din gaze de esapament pe adimisie... in anumite regimuri de lucru dictate de DDE). Asta e functia lui numarul 1(unu). Motorul fara EGR este un motor mai curat la interior. FARA DPF E MAI POLUANT. Nu ai cum sa poluezi mai putin daca scoti filtru DPF. Ceva iti scapa tie, iar mie nu. DECARBONIZAREA PENTRU MINE E ULEIUL 2T de peste 100k km! Masina merge ceas; admisia e tzipla, EGR-ul de neatins pentru curatare..-2 points
-
Dar nu te gândești ca poate a pus o intenționat sub 200.000 km la CĂŁutare pe autovit innainte sa acuzi ca e țepar?-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00