Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/23/19 in all areas
-
Salut colegii Va prezint ursarul meu proiectul Motor 2.0 24 v ( urmeaza 2.8 sau 3.0 I ) Rollcage are Frana mana hidraulica cu repartitor Suspensie sport Grup mare blocabil discuri spate an 1990 Mai am mult de lucru la el dar usor usor scoatem un Ursar sanatos Astept pareri si sfaturi pentru motor interior jante etc …….2 points
-
La M47 cred ca distributia este ultima grija. Are designul consacrat cu lantul in fata si nu in spate asa cum e in prezent la N47 si B47. Pe de alta parte lanturile alea sunt sanatoase, asa cum trebuie, nu exista nici un grad de comparatie cu cele de pe N47/B47 care nu-s departe de cele de bicicleta. Cu distributia originala la M47 atingi si 500k Km lejer. Bubele de la M47 ar fi:1. turbina Mitsubishi - daca nu ai un stil de condus batraneste, n-ar trebui totusi sa ai probleme nici aici, sa-ti pice turbina. Trebuie sa mergi cu ea mai turat, in sensul s-o duci si la 3000rpm si sa nu mergi subturat cu ea, sub 2000rpm 2. consumul de ulei: filtru epurator / turbina / simeringuri supape / segmenti de ungere de pe pistoane. Consumul poate sa varieze in functie de stilul de condus, desi sunt proprietari care nu au raportat sa le consume ulei. Majoritatea consuma, mai mult sau mai putin.2 points
-
Verificari poti sa faci tot timpul, chiar daca nu ai zgomote suspecte, nu te opreste nimeni. Ca posesor de M47 - X3 2.0d - am aprox 460 000 km, distributia originala, niciun zgomot.2 points
-
1. Nu are nici o treaba daca pornesti direct. Este conceputa in asa fel incat iarna , daca este f frig , ea isi face toti pasii , inclusiv bujiile si dupa aia porneste...Vara nici nu se pune problema. O simpla apasare de buton , 15-20 sec si pe urma drum bun! 2. Sunt 2 variante: a- are ED si nu are decat un singur rand de anvelope sau b- greseala celor care au facut CIV si atunci poti trece toate anvelopele disponibile pe modelul respectiv , conform COC sau directivei europene de pe placuta constructor!2 points
-
Salutare, din cate am cautat eu pe forum nu am gasit ceva legat de cele doua firme de soft-tuning. Din informatiile gasite pe internet se pare ca cei doi, Dragos(Completechip) si Ginel(PowerTech) sunt destul de apreciati, ei incercand sa faca softuri custom in functie de ce doreste clientul, ce poate masina. Asa ca daca ati fost direct implicati in relatia cu cei doi sau ati auzit de la cineva care si-a facut, rog adaugati informatii viabile, ca de fabulat putem fabula mult si bine. P.S. Scuze daca cineva din domeniu se simte jignit, vreau doar sa avem informatii care sa ne fie utile, sa intelegem mai bine fenomenul.1 point
-
Salutare! Aveti idee daca a aparut versiunea Road Map Europe East MOTION 2019-2?1 point
-
si la f11 se poate coda ce se deschide din butoanele de pe telecomanda si din cel de pe usa; pe telecomanda sunt 4 butoane - la mine primul deblocheaza usile, cel rotund cu sigla blocheaza usile, al treilea desface geamul de la luneta, al 4-lea apasat lung deschide portbagajul, si tot apasat lung inchide portbagajul (haionul); eu am portbagajul electric, dar cred ca la toate f11 e portbagaj electric.1 point
-
Salut, Am avut un accident destul de urat, in urma caruia au sarit airbagurile cortina si cel din scaun pasager fata. Am inlocuit airbagurile si acum din ce am inteles trebuie rescris calculatorul, facut un Crash Data Reset. Imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa cu asa ceva? Nu vrea doar sa imi dispara erorile din bord, vreau in caz de doamane fereste alt accident sa imi functioneze noile airbaguri. Multumesc!1 point
-
La M47 piesa slabuta e turbo nu distributia.Am vandut E90 la 290 mii km si merge f bine si se auzea motorul ca la 100mii.1 point
-
Dacă pui VIN la orice VIN decoder online ar fi trebuit să îți apară dacă erau Jante pe 17 din fabrică, la fel cum ți-ar fi apărut și în CoC și probabil în carte ulterior (dacă nu făceau vreo belea la RAR) LE: 109g CO2, e clar. Oficial mașina trebuie încălțată cu 16 Probleme la direcție sau alte cele nu ai de ce să-ți faci griji. Tehnic vorbind mașina asta poate merge cu jante pe 20" inclusiv. Singura grijă e: posibil control, ITP sau coșmarul meu: asiguratorul (Casco) să nu îți despăgubească că vezi doamne nu erai cu dimensiunile omologate. Da, o prostie, știu ...dar stai după cu mașina praf să zicem și să alergi prin săli de judecată?1 point
-
Nimic nu rezistĂŁ “pe viațĂŁ” așa cum vrem noi. Ce declarĂŁ un constructor cĂŁ e Lifetime diferĂŁ total de ce ne imaginĂŁm noi. Acum, mașina are totuși o vârstĂŁ. Se poate verifica destul de ușor la M47. Mergi la un mecanic și vezi starea ei. Eu de exemplu luam ĂŽn calcul cĂŁ deși ar fi km puțini, a trecut ceva vreme de când a fost pusĂŁ ĂŽn funcțiune. Toate materialele prind uzurĂŁ și pierd din proprietĂŁți ĂŽn timp. Lanțul, deși nu e faimosul lanț de bicicletĂŁ ca la N47 trebuie totuși inspectat la in moment dat1 point
-
PĂŁi nu mai alimenta de la vidanjĂŁ ))) Serios acum, am schimbat anual filtrul de motorinĂŁ și am pus și mereu motorinĂŁ extra, dar cred cĂŁ o sĂŁ sar la tura urmĂŁtoare. Atâta timp cât e și motorina extra tind sĂŁ cred cĂŁ va fi ok.1 point
-
Astea-s prostii! Daca nu are nimic schimbat, toata lumea spune ca nu e intretinuta, daca are schimbate mai multe, nu e buna ca a fost "alergata,liniute etc".. Nu e asa, am avut e60 cumparat de nou si la 140.000 am schimbat amortizoarele, si nu "mergeam tare pe drumuri proaste".. Da, mai mergeau, dar am preferat sa le schimb. Asta e un avantaj pentru cumparator, daca sunt schimbate.1 point
-
Din pacate, suntem neglijați din punct de vedere al magazinului virtual. Iar cine spunea ca doar cu ultimele update-uri (Ilevel cat mai mare) functioneaza RTTI in RO, etc, poate are dreptate, dar mie nu imi functioneaza nimic in Ro, asa ca nu am mai prelungit abonamentul la RTTI pt ca nu am ce face cu el aici in Romania (am cont de DE), iar cand am fost acum 2 saptamani in Austria functiona TMC cu niste informari generale despre trafic, nu erau in timp real, dar functiona sistemul. Penultima data aveam tot activat si chiar nu era necesar sa folosesti Waze sau alte lucruri pentru trafic. Aveai toate informarile necesare in navigatie. Raman la parerea generala ca in tara asta, in aproape orice domeniu unde avem consumatori, preturile sunt mai mari decat „in afara” iar serviciile mai proaste, cam orice este o bataie de joc la adresa clientului.1 point
-
salut, e plug and play, am si eu pe x6 e71(trebuie sa i faci cateva modificari dar e destul de usor de instalat) eu l am luat de pe insideperformance. undeva la 1277€1 point
-
Salut, Imi spun experienta personala recenta cu PowerTech, si per total chiar ii recomand Am fost sambata 11.05 pe la ei cu un prieten cu F30 318d 143hp, si eu cu e91 N47 177hp 1. La a mea, e91 Nfl 177hp, poveste lunga. Short story ... DPF (curatat chimic acum 1 an) dar cred ca era mort, facusem degeaba... credeam ca e gaurit (asa se vedea pe la racordul flexibil) dar el incepuse sa se topeasca/dezintegreze, sonda lambda dadea mai multa motorina crescand altfel temperatura, si probabil de acolo si dezintegrarea lui. L-am dat jos, dar datorita sondei lambda scotea fum la turatii mari si cu DPF si fara... finalul evacuarii fiind negru a) Masina stoc fara DPF-ul ala infundat a iesit 173hp si 355Nm (scotea putere dar trebuia rezolvat fumul cumva)... precizez ca masina are kilometrajul cu 3 in fata, si ma asteptam la cifre initiale mai mici + garnituri de la intercooler la turbo ce trebuie schimbate ca se pierde putina presiune pe acolo (era putin ulei). Ginel a facut softul, incercand sa rezolve si problema fumului Final, 210.3hp si 428.6Nm (de pe la 2200rpm pana pe la 3200 tine cuplul 420 si ceva, la 3500 coboara deja la 400Nm si scade pana pe la 360Nm la 4070rpm acolo unde sunt si cei 210hp)... VS 177hp si 350Nm cat ar fi stoc Dupa softul stage 1 pe dyno a scos mai putin fum, dar tot era. Mi-a spus ca se va regla sonda si va disparea fumul. Am dat cateva ture prin zona Buzaului si m-am intors. Problema fumului pare ca se rezolvase la turare pe loc. Am mers pe urma de la Buzau la Bucuresti si pe autostrada Ploiesti - Bucuresti, si s-a rezolvat. Am curatat finala si cat de mult pe interior si nu se mai innegreste dupa cateva drumuri... din cate vad nici pe interior (aici probabil s-ar putea innegri daca ii voi da la 4000) 2. F30 318d, verificat erori, se pare ca avea eroare de DPF infundat (masina are ~240.000km) a) Luat decizie de catre prietenul meu sa dea jos DPF, s-a facut dyno, rezultat 143.3hp si 345.7Nm (masina nu a scos fum deloc fara DPF) Dupa ce s-a facut stage 1, s-a facut dyno, rezultat 173.7hp si 417Nm VS 143hp si 320Nm stoc (un varf de 417, pentru ca 400Nm si peste 400Nm are intre 2200 si 2600, pe urma scade la 380Nm la 3000rpm si tot scade)... chiar m-a mirat ca motorul nu poate sa tina cuplul marit pe o un interval mai mare de turatii. O fi chestie ca 318d are turbo diferit vs 320d Una peste alta, recomand cu caldura... chiar s-au miscat repede + profesionalism, si mi-au explicat orice intrebam (erau 3, Ginel, Razvan si inca un domn) P.S. Am zis sa dau detalii, pentru ca am observat ca multi care isi spun parerea sunt secretosi1 point
-
Provine de pe mașina cu VIN * P407779 Este completa cu capace Preț 400 lei Locație Deva Ms PS. Poze la cerere dacĂŁ e cineva curios0 points
-
Pai de ce sa fac butonita, daca neamtul a scris in manual cum se porneste o masina? E un motiv pentru care pompa de motorina si atatea sisteme pornesc la deblocarea masinii/deschiderea portierei. Da, la dacie puneai contactul si pornea pompa de benzina si practic atunci era toata initializarea masinii, ca asta era tehnologia. Ma seaca fazele astea in care romanii sunt mai ingineri ca neamtul, cand de fapt e necunoastere sau prostie in toata regula. Si chiar nu inteleg de ce nimeni nu citeste manualul? Chiar nu sunteti curiosi cand va luati un lucru, sa vedeti cum functioneaza?0 points
-
Se apasa dorect start cu piciorul pe frana. Nu va inteleg de ce faceti treaba asta in 2 pasi, ca e dor de dacie? Nu are nici pe dracu daca porneati din prima, stie ea mai bine ce are de facut.0 points
-
0 points
-
Cel mai prost raspuns pe care l'am vazut pe forumul asta anul asta. Ai spus ca iti sta pe cap iar eu ti'am spus ca se vede doar in anumite conditii, foarte putin. Nu ca sa ne cacam pe bancheta. Filtreaza ce vrei sa spui data viitoare te rog.0 points
-
Dreapta spate... de ce mi'ar sta pe cap? Foliile spate sunt doar sa nu mai intre atat de multa lumina/caldura, nu ma uit niciodata pe geamul ala.0 points
-
Am si eu la e90 folie pe spate fara plastice scoase. Folia are zgarieturi verticale ce e drept.. dar are minim 5 ani si nu sunt asa deranjante, se vad doar in soare. Tu alegi cum vrei sa faci0 points
-
Mergi la ZF FAur cu cea mai mare incredere. BMW nu-ti recomanda intretinerea, pentru ca ei vor sa schimbe cutii sau masini cu totul. Gen, nu schimba uleiul la cutie pt ca la 220K oricum trec cei 5 ani si iti cam trebuie una noua. Cutia noua e vreo 10K ...pe masina iei 12K la vremea aia si nu se merita sa schimbi cutia asa ca vei cumpara una noua...BMW gandeste cu mentalitatea din Vest, nu ca-n ROmania unde 90% din masinile premium sunt cumparate la mana a doua din Germania. Te costa in jur de 2000 de ron la ZF si baietii aia fac treaba buna. SPOR!0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
In primul rand pretul e destul de discutabil pentru o masina din 2007, suspecti sunt km. mi se pare putin ciudat sa schimbi ambreiajul, amortizoare, toata directia pana in 150k. acum depinde cat esti dispus sa investesti, motorul e unul destul de gurmand. Spun asta din prisma unei achizitii la aceeasi km. 145k. din Olanda, masina e tun, doar filtre , ulei si anvelope de vara. Dca tot vrei acest model cauta una adusa, nerulata in Romania, diferenta e majora. Sa te lamuresti. https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-325i-Coupe-2-Hand,Leder,Xenon/vhc:car,pgn:2,pgs:10,ms1:3500_13_,frn:2007,ful:petrol,mlx:150000/pg:vipcar/276655639.html-1 points
-
Stai linistit ca doar lovindu-te de asa ceva te documentezi deci nimic nu suna prost Tocmai de aceea am si postat in ideea in care poate cineva se mai loveste de aceleasi lucruri. Da baiatul care ma ajutat sa intepat in mufele din acel senzor. Ideea este ca acel senzor are un releu care comanda cand sa deschida supapa de presiune. El sa intepat in mufa ( in firul de pe masa ) si a mai pus un fir pe, plusul de la baterie ( traducere romaneasca la pus pe direct ) Adica a facut overpass releului. In acest fel am vrut sa verific daca este dus acel regulator de presiune. ( daca baga rece era clar ca regulatorul e dus ) Nu. Lichidul nu a iesit din acea supapa banuiala mea este ca inauntru in el a ruginit axul care inchide si deschide supapa ( nu stiu exact cum arata inauntru pentru ca nu poate fii deschis ) Vopsit degeaba il vopsesti ca daca e infundat inauntru sau axul nu stiu cum a ruginit nu mai inchide si deschide. Baiatul care se ocupa de clima imi spunea ca acolo unde se vede rugina pe , supapa este un lichid care isi schimba proprietatile cand vine freon din compresor. Venind freon ( tempreatura f scazuta ) lichidul acela face ceva ( se cotracta sau dilata nu stiu ce lichid este acolo si actioneaza o clapeta care deschide supapa sa treaca freonul prin supapa ) Supapa costa pe DENSO 195 ron noua. Regards,-1 points
-
Perfect raspuns. Exact ce am vrut sa stiu. Multa bafta in continuare si desigur, multumesc pentru diagnoza utila si de retinut.-1 points
-
Adica doar geamul, nu cu totul? Scuze, mai derutat, haionul inseamna cu totul;-1 points
-
Ambreiaj și articulații și suspensii ... pare sĂŁ fie semn de mașinĂŁ alergata un pic. Liniute, mers tare pe drumuri proaste...-1 points
-
Salut, cand pornesc masina, mereu o fac in 2 pasi. Nu calc frana si apas start, o las intai sa se stinga toate releele. Pe stalp ar trebui sa ai toate dimensiunile agreate de producator pt vara si iarna. Daca ai doar pe 16" s-ar putea sa ai editia Efficient Dynamics de 163 cp. Nu stiu sa-ti zic ce probleme pot aparea in timp, dar la ITP nu treci daca dimensiunilepe 17" nu sunt trecute in cartea de identitate si pe stalpul masinii.-1 points
-
Eu pornesc masina cum ai explicat tu de 100k km si nu am avut nici o problema. E vorba de un E90 manual. Doar de vreo cateva ori am pornit rapid, tot fara probleme, evident; de fapt nu cred ca exista pornire proasta. Doar cum te obisnuiesti tu sa iti tratezi masina. Probabil vor fi destui sa spuna ca nu conteaza. Eu zic sa las ca toti martorii si ECU sa-si ia tot curentul, dar si bateria (ca si bujiile iarna..) sa dea tot ce poate in primul stagiu, alimentare minima, dupa aia alimentare maxima din baterie. Pentru cealalta intrebare probabil cel mai bine suni sau mergi la UTP-ul la care ai de gand sa faci verificarea obligatorie, mergi din timp si intreaba.-1 points
-
Salut. 1) Eu o pornesc direct - frana + start (nu mai trec prin pasul cu contactul; sunt 90% sigur ca asa e conceputa masina) - la E39-le si E30-ul pe care le-am avut (care nu aveau buton) puneam contactul, asteptam sa se stinga bujiile si apoi porneam motorul dar la asta pornesc direct. 2) Nu pot sa ma pronunt, dar din ce am auzit la xDrive se strica cutia de transfer daca nu sunt respectate dimensiunile date de producator. Fiind ca a ta nu este xDrive (din cate banuiesc ca nu ai precizat) nu stiu ce sa zic.-1 points
-
Salutare, Am si eu 2 neclaritati sa spunem, poate sunt stupide dar totusi am zis sa intreb 1. Detin un F30 cutie automata, voi cand porniti masina apasati butonul de start, asteptati sa apara martorii in bord si apoi apasati sa porniti motorul sau porniti direct motorul fara sa mai asteptati, nu stiu cum ar fi corect sa se efectueze pornirea. La masinile cu pornire clasica (cheie) stiu ca normal era rotirea cheii odata si dupa ce se stingeau martorii din bord roteai pentru pornirea motorului. 2. In talon si pe stalpul masinii ca dimensiune de roata apare R16 iar rezerva de R17, masina cand am achiztionat-o a venit cu jante+anvelope pe 17,aveti idee daca pot avea probleme la itp sau daca pot fi probleme la directie (in timp) tinand cont ca dimensiunea este de 17 in loc de 16? Multumesc-1 points
-
Mda. Si eu m-am decis sa continui sa schimb filtrul de motorina la fiecare schimb pt ca nu este scump si stau linistit.-2 points
-
La mine e chestie de obisnuinta. La benzinar cel putin porneste pompa de cand deschizi usa, deci probleme cu presiunea nu ar fi.. insa tot astept. Mai poate exista si cazul in care daca ai vreo eroare, pornesti direct si nu ai timp sa o vezi pana nu invarti deja motorul (de exemplu nivel ulei scazut etc).-2 points
-
-4 points
-
-6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00