Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/08/19 in all areas

  1. (Anania, zau daca inteleg de ce nu sunt unii de acord cu tine cand tu ai dat mai sus un raspuns cuprinzator si de inteles ca ai cautat cel mai bun..) Pana la urma cel mai important este ca tu sa fii convins ca, cei la care ai fost au scos/dat tot din ce se poate fata de rotile tale (echilibrat, verificat ovalitatea, etc.) Schimba flansa si zi si aici daca s-a rezolvat.
    1 point
  2. Sa raspund tuturor. Jantele au fost verificate atat vizual la mai multe vulcanizari, cat si pe un aparat cu laser care, la final, a generat un grafic in care indica deviatiile jantei. Din pacate, nu stiu sa dau mai multe detalii despre cum functioneaza acel aparat, dar concluzia a fost ca jantele sunt in regula. Mai departe, observ aproximativ acelasi comportament al masinii si cu jantele de iarna (alte jante, alte anvelope). Mecanic/service in Iasi nu am gasit mai priceput decat cel la care merg acum (si am schimbat cativa mecanici). Prin urmare, ce altceva ar mai putea fi daca nu flansa sau cardanul si cum as putea verifica? De asemenea, daca cunoasteti un mecanic in Iasi pe care il recomandati, astept propunerile voastre. Daca ajuta cu ceva la diagnosticarea problemei, intensitatea vibratiei nu este aceeasi mereu. Cu pilotul automat setat la aceeasi viteza, pe acelasi drum, uneori vibratia este mai intensa, alteori mai subtila. In plus, poate doar mi se pare, dar vibratia se intensifica atunci cand accelerez. (rulat constant cu 100km/h vs. accelerat de la 90 la 110). Multumesc!
    1 point
  3. Merita sa iti cumperi in general masina care ti-o permiti fara eforturi financiare si care ramane o masina, nu bibelou sau obiect de adulatie, si pe care o vei folosi ca atare.In general, evolutiile intre game, din punctul meu de vedere au adus confort (spatiu, dotari, nivel redus de zgomot)....dar si performante, deci intotdeauna generatia mai noua, overal, va oferi mai mult decat precedenta. Mergi cu amandoua, cu motoare echivalente, si decide tu singur ce iti place mai mult.....doar nu o sa iti petreci viata cumparand/consumand doar la sugestia altora. Daca vrei asta, intreaba-l pe google, sigur iti ofera solutia.
    1 point
  4. Treci linistit la E90! Este mult peste E46 din toate punctele de vedere. Am avut ambele modele si cel mai mult mi-a placut BMW E90 Nfl 163 de cai. Unul bun te duce la 6-7K euro cred...
    1 point
  5. am revenit si cu poze noi (nu a mers sa dau edit) - https://imgur.com/a/N6kXKFW
    1 point
  6. Gata, ai un M adevĂŁrat!
    1 point
  7. ZF recomandă schimbul prin metoda gravitațională dacă se face în timp util (Prima dată 100-120000km, apoi din 80 în 80000km). Flush doar în situații extreme, pentru nevoi specifice, nu pentru un schimb standard de revizie. https://www.zf.com/unitedkingdom/en_gb/corporate/aftermarket/spare_parts_corporate/transmissions_corporate/how_to_change_oil/change_oil.html
    1 point
  8. DONE: Scos extensii padele Reinfoliat trimurile cu folie carbon premium ORACAL Schimbat buton start-stop din albastru in rosu Revopsit trimuri cutie viteze ( chrome - > negru lucios ) Revopsit trim buton start-stop ( chrome -> negru lucios ) Urmeaza modificarea volanului in stil M Performance si o reconditionare totala a trimurilor de pe usi, reconditionare piele fete usi, reconditionare bancheta si scaune fata.
    1 point
  9. Sunt stranse bine suruburile de la bucsa guibo? Iesirea din cutie. Doar o presupunere: ...ai verificat uleiul in cutie? Apoi diferential? Depinde cat de mare e toc-toc-ul.
    0 points
  10. valva aia intarzie ambreiajul.. unii o anuleaza chiar pentru o plecare de pe loc mai sportiva
    0 points
  11. Exact cum spui, daca citesti articolul de mai jos, afli mai multe: BMW Has Been Building The Same Car For 51 Years: Un citat interesant pe titlul topicului: There's a very simple formula to figure out what BMW will be the main target of BBD (Bavarian Brainfart Disorder,) at any time: Take the last generation of a BMW line. This car you will now call heavy, complicated, and boring. Today, that car is the BMW E90 3 series. Take the generation before last of a BMW line. This car you will now call light, simple, and exciting. Today, that car is the BMW E46 3 series." Nimic mai simplu decat E30!
    0 points
  12. aha, ma refeream mai mult la faptul ca am vazut pe youtube ca f30 nu mai e asa bmw ca e90, adica daca le conduci pe amandoua, simti ca e90 e mai dynamic si mai orientat spre placerea soferului de a conduce. Acum poate ma insel, dar asa vazusem din parerile altora...Normal ca un f30 cu motor puternic si setat pe sport+ e superb la condus, dar posibil nu ca un e90 cu aceeasi motorizare. pana la urma toate de la e46 , e90,f30 ,g30 … toate clar is faine la condus.
    0 points
  13. Sunt curios cei care sunt ironici pe forumul asta, ce M-uri au..
    0 points
  14. Ce marime are totul dupa instalare? Ce marime hdd este necesar?
    -1 points
  15. ce dezarhivator trebuie folosit pentru fisierele din arhive? Am incercat 7z si WINRAR, fara succes. La primul da eroare inca de la inceput iar la al doilea cand incerci sa muti fisierul.. Edit: N-am azut Un-Zip mai sus.. "Work in progress"
    -1 points
  16. Mie imi sta pe creier o zgarietura facuta la montaj de recleta pe folia de la geamul soferului care se vede infect in soare, noaptea in lumina, in parcarile subterane (n-am mai stat sa o schimb pe garantie), iar voi stati cu zgarieturi pe toata lungimea ei ). Sunt eu prea pretentios inseamna )
    -1 points
  17. Hai sa ne c***m pe bancheta din spate. Nu stam niciodata acolo, de ce ne-ar deranja.
    -1 points
  18. Eu toate masinile le-am pus la Marius, din Voluntari (nr 31 de aici http://www.rarom.ro/cs-uploads/modificari_constructive_ilfov.html ). De vreo 15 ani eu si toti prietenii/cunostinte acolo punem. Doar ca e mereu foarte foarte aglomerat, am stat si o luna pana mi-a venit randul.
    -1 points
  19. Inseamna ca nu le-ai vazut pe ale tale.
    -1 points
  20. Niste poze nu s-au facut sa le pui aici. Ce tip de kit de ambreiaj s-a pus? Simplu sau cu autoreglare? ..Volantul nu s-a schimbat niciodata?
    -1 points
  21. Asa m-am gandit si eu. Canelurile discului (stau destul de bine pe axul cutiei) ambreiaj, daca axul cutiei e stramb il fac sa se invarta/roteasca in opt...uri. Dar asta cel mai probabil la kitul simplu - asta e doar o presupunere.
    -1 points
  22. Cu presa asta de mai jos a scos planetara din fuzeta.. Si cand pus inapoi planetara a fost trasa in fuzeta cu toolul de mai jos Cand ai tool-uri schimbi orice..plus un mecanic bun caruia ii place ceea ce face.. I-am propus sa lucrez voluntar cu el sa invat cat mai multe!!! Sunt putini oameni pe acest forum care stiu mecanica..ma refer la practica. Multumesc oamenilor care m-au incurajat si au avut raspunsuri pertinente ( @bimmer90f30 ) .. in rest imi pierd timpul postand..
    -1 points
  23. Eu am folosit si folosesc de foarte multe ori cand vreau codul de producator de pe realoem.com. Si daca sunt dealerul si ii spun eu codul el stie/spune despre ce piesa caut si daca o are pe stoc. Foloseste ultimile 7 caratere din VIN pe siteul dat mai sus si cauta volanta si/sau kit dupa codul de acolo si ma indoiesc ca o sa gresesti. Pune-i pe mecanici sa caute la fel sau da-le codul.
    -1 points
  24. Pe E90 stiu ca se monteaza kit complet LUK + volant cu masa dubla. Schimba eventual si rulmentul de presiune, daca are LCI-ul asa ceva. Ft ciudat ce patesti tu, insa daca aveai bataia aia, nu trebuia sa mergi 7000 de km cu ea asa...
    -1 points
  25. Runflatul are prea putin a face cu agilitatea.. Trebuie sa ai strazi ca in palma sa merite run-flat.. Pune cauciucuri normale tine un spray daca nu vrei roata de rezerva si aia e. Macar nu-ti rupi ficatii.. Eu consider E90 la jumatate, sau granita de cand s-au apucat nemtii sa bage tehnologie (..aiurea), chiar incepand cu modelul E90 FL! O gramada de praf in ochi, scump in schimb! Masinile le-au complicat aiurea iar motorul doar genunchiul broastei; scuzati, lantul la spate. Cineva zicea mai sus ca directia asistata e beton.. Face pipi sau ceva de gen.. Ha-ha. A luat cu ea senzatia de viteza de curba.. (Nu vreau sa zic de cate probleme si simptome greu de rezolvat aduce directia asistata.. ) Ca sa fiu inteles bine, aici vorbim de masina sarmanului care vrea BMW de 1,8 , 2 litri, hai 2,5.. Nu de avioane!
    -1 points
  26. Nu cred ca exista E90 cu masa simpla pentru ca e modelul care l-au vrut a fi condus si de mai multe femei sau altfel spus puterea marita data de motor sa fie TRANSMISA mai usor fara trepidatii, opriri de motor ca nu apesi ambreiajul cum trebuie.. Mi se pare ca ambreiajul se apada mai greu la E90 fata de E46 pentru ca i-AU GATUIT traseul langa cutie cu o duza pe circuit.. (m-am inselat, si E46 are valva de intarziere..)
    -1 points
  27. Stie mecanicul tau ca placa de presiune e cu autoreglare si ca trebuie resetata ca sa mai poata fi remontata/refolosita vreodata..? eventual daca vrei sa o trimiti inapoi..
    -1 points
  28. Vezi ca asa am spus si eu, ca prietenul meu mecanic de 20 ani stie ce face si ma trezesc cu busonul de la ulei destrans.
    -1 points
  29. Nu am vorbit de montare mai sus. Am vorbit de resetare daca vrei sa trimiti kitul inapoi, sigur nu-ti vor da banii daca mu pui inapoi clama cu 3 picioruse in diafragma placii. Uite cam ce implica o RESETARE cu remontare pe masina: Pe youtube mai gasesti si alte metode.. Dar probabil nici una nu arata cum sa pui inapoi clama mentionata si pe care (o sa) o vezi fixata in "soarele" diafragmei.. Sper ca am explicat si mai bine de data asta.
    -1 points
  30. Ba are foarte mult. E un singur motiv pentru care e acolo! Sa intarzie ambreiajul, rulmentul, bla-bla pe diafragma si disc, cu marele dezavantaj-durere de picoor a soferului. Ca sa nu mai opresti motorul si sa protejeze ..oarecum discul ambreiaj. Deci te inseli amarnic. (Vrei doar sa ma provoci?) Nu sunt eu cel care baga din burta; de ce as baga!? Ai demontat-o sa observi?? Sa auzim varianta ta.
    -1 points
  31. eu unul prefer lucrul nou.. mai ales la piesele in care accesul este dificil
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.