Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/14/19 in all areas

  1. Recapitulare: e39 touring, fara piele, fara navi, manual, telefonul lipsa si tu vrei 8000 euro? Nenegociabil... Un e39 impecabil gasesti la 4000-4500 euro in momentul asta. Sedan, automat, piele, motorizare similara(25i,25d,30d) navi, trapa etc. Este penibil sa iti iei e39 atat de chel. Sa ne anunti peste 5 ani cand o s`o dai cu 2500-3000 euro. Lasa-te de droguri.
    6 points
  2. S-a renuntat la pachetul M4 si am pus cel de M3 Parca este mai ,,de acasa"
    6 points
  3. E bine cĂŁ are cauciucurile originale/de fabricĂŁ...top
    4 points
  4. Salutare, Deschid acest topic cu gandul sa va povestesc ce am patit ieri. Dupa lungi cautari de masina, a aparut un anunt cu un F30 care indeplinea cerintele mele, ba chiar le depasea. La prima vedere am zis "e prea bine ca sa fie adevarat", lista de dotari fiind impresionanta, mai ales compartiv cu pretul cerut de vanzator. Vad locatie: Pitesti, Arges. Imi zic in minte ca e ok, nu toti oamenii sunt la fel si nu are rost sa catalogam pe toata lumea din cauza anumitor exemple(de exemplu taximetristii). Il sun pe vanzator si stabilesc o intalnire in 2 ore, eu venind de la Bucuresti, pentru a vedea masina si eventual pentru a finaliza tranzactia. Pana aici totul ok, cum ma apropii de Pitesti, il sun iar pentru a cere adresa exacta, moment in care imi spune: "Fa dreapta la prima iesire si la prima benzinarie mol, te astept. O sa te ti dupa mine ca mai este de mers 1km de aici". Ok, zic eu, cu gandul ca mergem la casa lui sau intr-un garaj unde tine masina. Dupa aproximativ 10 minute de mers ajungem intr-o curte unde scria: "Acte si documente auto" si in spate o parcare cu mai multe dacia logan si 5 BMW, iar masina despre care vorbim era pus fix pe mijloc, mai mai ca te invita sa intri in ea. Ajuns la masina, domnul vanzator nu s-a prezentat nici de aceasta data si imi spune: "Hai, uita-te la aspectul exterior si interior, porneste masina si asculta motorul, daca ne intelegem la bani o sa facem si un drive test". Ok ok, facem drive test doar daca ne intelegem la bani? Cum pot sa faca o oferta corecta si transparenta fara sa cunosc detaliile masinii? Ma apuc sa verific seriile, sa verific imbinarile si urmele de sudura, pareau ok. Cum trec la caroserie observ mai multe zgarieturi, ciubituri si infundaturi, jantele ciupite. Argumentul vanzatorului a fost: mai are mici probleme estetice, acum nu ma apuc sa vopsesc o bara pentru ca ma costa 250 lei si dupa zici ca aranjez masina pentru vanzare. Trec la interior, aici nimic de reprosat, masina a avut parte de un detaling de calitate. Arata exact ca atunci cand o cumperi noua, 0 urme de uzura volan si scaune dar domnul vanzator a insistat ca nimic nu este vopsit la interior si ca masina a fost ingrijita. Cei drept, omul destul de atent la detaliile interioare, mirosea a "bradulet new car". Pana in punctul asta nu am vazut niciun act al masinii. Trecem direcr la bani si ii cer un cont iban pentru un eventual transfer. Aici a inceput circul. Domnul vanzator nu foloseste carduri pentru ca "nu ai voie s vinzi multe masini" si ca daca vrei sa cumperi o masina, mergi cu cash, el le cumpara cash. Insist spunand ca suntem in 2019 si orice tranzactie ar trebuie sa fie monitorizata bancar, mai ales o astfel de tranzactie. I-am pus la dispozitie ING, BCR, UNICREDTI si REVOLUT. Dupa multe insintete si amenintari ca plec si nu ma intorc cu cash pentru ca nu sunt de acord, a dat cateva telefoane si s-a gasit cineva cu cont la ING care era dispus sa primeasca banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru. Intre timp vanzatorul, care am vazut dintr-un document bancar, in care a primit un avans ca se numeste Ionut se apuca si imi spune ca ieri a vandut un seria 6 pe 30.000 euro si a primit banii tot prin banca, in 3 conturi si ca tot ieri a cumparat un seria 7 si ca banii primiti IERI pe seria 6, s-a chinuit 3 saptamani sa ii scoata din bancomat. Intelegi voi logica acestor afirmatii. Insist sa facem drive test. Masina a pornit ok, incerc sa reglez oglinzile si constat ca cea din dreapta nu se strangea electric si nici nu se putea regla. Raspuns vanzator: poate nu trece curent prin ea, cand am luat-o eu functiona, ia da semnal sa vedem daca functionaza. A se poate sa fie geamul defect, o reparatie minora" Trec peste si zic sa mergem la drum. A deschis geamul si a inceput sa vorbeasca tocmai ca sa nu aud cum se comporta masina. Insist sa facem liniste si aud cum masina scotea un sunet nu tocmai normal la denivelari. Vanzatorul, foarte atent la nevoiele mele, imi spune: "masina este strong pe suspensie, un cap de bara sau o bieleta maximi sa schimbi dar este ieftin si oricum e normal sa le schimbi" Sennzorul de unghi mort nefunctional, oglinda nefunctionala, incalzire bancheta spate nefunctionala, trapa uneori functionala, pilot nefunctional. Sa nu mai zic ca masina are servo distronic daca zic bine, unde invarti volanul mai putin. Personal nu mi-a placut si nu am simtit-o la fel de precisa. Terminam drive testul in 5 minute pentru ca intrase rezerva si "Domnul" Ionut nu dorea sa circulam pe rezerva si nici sa alimentam, a insistat sa ne intoarcem si sa facem actele. Nu am fost multumit de ce am vazut si voiam sa o duc la o inspectie service sa stiu la ce ma astept. Cum am adus acest subiect in discutie, vanzatorul s-a enervat si a spus ca este o masina buna, ca oricine vine sa o vada si are banii la el, o cumpara. Ca daca mergem la service si imi spune de acolo ceva si nu vreau sa o cumpar, el ce face? Ca sa ii dau un avans de 200 euro ca sa scoata anuntul si sa o tina pana luni, dupa sa nu ii mai dau avans ca daca nu imi place ce spune la service nu o cumpar si vreau banii inapoi. Insinsta ca masina este buna si ca problemele sunt minore, sa ii dau banii, sa facem actele si sa plec, ca are anvelope noi, deci e buna. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am stabilit sa mergem luni la o inspectie, insa acest lucru nu se va mai intampla. Nu am vazut actele masinii nicio secunda, anuntul era plin de minciuni, de la nr de km, la nr de cai putere si "suspensia adaptiva". Daca nu eram atent si ma grabeam, puteam sa iau o teapa frumusica. Masini bune, dotate si ieftine, nu exista. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-4-butoane-extra-full-IDcx9BJ.html acesta este anuntul Mare grija la ce cumparati si unde mergeti. Eu unul, voi evita.
    2 points
  5. Nu, ar trebui sterse topicurile de vanzare deschise de persoane cu 0 postari. Aia nu e masina de pasionat. S-a trezit sa vina pe Bmwclub in speranta ca pune botul cineva la un e39 uitat printr-un garaj 10 ani si sa mai si ceara 8000 euro pe el. Si nu e greu sa evaluezi o masina care evident n-a fost intretinuta si e mult sub medie ca dotari pentru un e39. Te-a impresionat partea in care spune ca are anvelope DOT2003 masina? Suntem in 2019.
    2 points
  6. Si atunci nu ne meritam ,,teapa,, adica vanzatorul(presupus samsar--nu il cunosc si de aceea am folosit ,,presupus,,)cere 12000e initial pretul pare un chilipir dar noi avem in cap o negociere de 2000e din pret si ne asteptam sa ne lase la pret si sa fie si masina ultra ok daca se poate sa ne mai adauge si vreo 2-3 optiuni pana facem actele...
    2 points
  7. AdicĂŁ tu știi cĂŁ prețul e SUSPECT, ți se dĂŁ confirmarea, cel puțin a unuia dintre motivele prețului prea mic,și te mai intereseazĂŁ mașina? Ne mirĂŁm de ce rezistĂŁ samsarii?
    2 points
  8. Daca verifici VIN-ul pe site-ul RAR, o gasesti cu 285730 km in 27.11.2018. Spor la cautat
    2 points
  9. O poza inainte de plecare.
    2 points
  10. Nici mie nu-mi place sĂŁ generalizez, dar deja asta cu Piteși o aud de sute de ori. Zici cĂŁ e cuib de viespi acolo.
    2 points
  11. Am vazut Pitesti Arges... Nici nu citesc mai departe. Clar este teapa ca am patit-o si eu cand cautam masina. Dragi colegi va recomand tuturor sa ocoliti cu orice pret locatia Arges cand vine vorba de masini.
    2 points
  12. Iata aici un link ajutator in cautarile voastre: http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getite...d-E46-98-01.zip -manual complet scanat in format jpeg -limba spaniola -nu lipseste nici o pagina
    1 point
  13. Cu siguranta chiar dacĂŁ si asa nu o sĂŁ placĂŁ la multi ,eu zic ca dacĂŁ tot ai facut-o asa ,atunci m3 toatĂŁ caroseria ,aripi ,capota Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  14. La o masina corecta nu lasa nimeni 2000 euro, am luat anul asta 2 masini din Olanda, abia mi-a lasat 200 euro la masina de 12K, si 150 la una de 5k. ambele de la acelasi parc. nu stiu de ce nu e clar ca o masina dreapta cu dotari nu poate fi mai ieftina la noi, decat daca e ceva in neregula.
    1 point
  15. De curiozitate, contractul de vanzare-cumparare a fost facut intre tine si samsari? Aveau cumva si firma, daca din asta traiau de ani de zile?
    1 point
  16. Tu stii ce vrei, eu uitandu-ma la anunt si verificand VIN-ul am gasit: nu are 184 cai, are 163 din fabrica nu e 2013, e 12.2012 pe site-ul RAR, o gasesti cu 285730 km in 27.11.2018- (excelent serviciu) farul de pe partea soferului e mai galbui, deduc ca cel de la pasager e nou a iesit pe poarta fabricii cu navi business acum are professional nu e pachet M de fabrica, sunt puse de el barile si volanul din fabrica a avut senzori doar pe spate, vad ca pe fata i-a pus el si probabil sunt oem daca sunt vizibili in idrive, nu are nici butonul de senzori la schimbator nu vad butonul oglinzilor de retractare pe usa , poate ma insel si sunt retractabile doar din chele prin codare Masina a fost a unui pasionat, asta e clar cu atatea retrofituri sau a fost lovita in fata si i-a pus barile M cu ocazia asta. Eu daca as lua-o as avea in vedere ca trebuie facuta distributia, revizie cutie iar filtrul de particule e cam la limita de viata. Cat am scris asta, anuntul a fost dezactivat. Decizia iti apartine
    1 point
  17. Daca esti un tip mai corpolent90+ s-ar putea sa te deranjeze putin aripioarele laterale ,atat de la spatar cat si de la sezut.Nu cred ca sant mai tari ca cele comfort,dar sustinerea laterala e super,totusi cele comfort de pe 3-ar sant super anoste si arata ca niste tabureti.
    1 point
  18. Invidia mĂŁ roade, tu ai eu n-am.
    1 point
  19. "Masina este extra full tot ce se poate pune pe un seria 3!!!" Practic da pe afara de full ce e... :frantics: Iti dai seama inca din anunt cu ce fel de om ai de a face.
    1 point
  20. Am fost si eu la " cel mai cochet service " in urma numeroaselor recomandari de pe forum si am fost dezamagit. Mentionez ca in ultimii 15 ani de cand am avut numai masini BMW am fost pe la toate service-urile specializate. In urma unei banale constatari m-am trezit in fata unui frumos deviz cu 44 de pozitii in valoare de 11500 RON ( mai mult decat devizul de la Bavaria sau Dormag facute inainte si dupa ce am cumparat masina si dupa ce rezolvasem majoritatea problemelor). Au urmat discutii, explicatii si munca de convingere ca "TREBUIE" sa fac tot de acolo. Am decis sa rezolv o parte din problemele care mi s-au parut relevante ( portbagaj inundat - PDC si relee arse, burdufe planetare, cateva furtune si oring-uri, schimbat lichide - servodirectie, cutie de transfer si diferential). Decizia mea insa nu a contat pentru ca "TREBUIE" sa fac tot ce este in deviz si daca nu vreau tot, imi poate schimba doar PDC-ul si lichidul de servo. Printre "probleme" trebuia sa schimb baia de ulei pentru ca avea busonul umezit + ulei si filtre pe care le schimbasem cu o saptamana inainte in alt service specializat BMW. Alex mi-a explicat ca ei "lucreaza la standardele si dupa procedurile BMW". Vazand ca nu m-a convins mi-a zis ca poate sa imi dea o baie SH sa ies mai ieftin si a scos un caiet in care avea trecute codurile la vreo 10-15 bai de ulei SH pe care le avea pe stoc ( doar lucreaza la stadarde BMW ). Primul lucru la care m-am gandit a fost ca stocul de piese SH erau alte bai de ulei cu busonul umezit de la alti clienti. Cat timp am stat acolo ( cateva ore ) am observat acelasi mod de lucru si la alti clienti: " Noi lucram la standarde BMW si nu recomandam reconditionarea injectoarelor". Vazand ca nu prea vrea sa cumpere unele noi standardele BMW se schimba si ii propune sa ii vanda unele SH reconditionate - probabil aceeasi provenienta ca si baile de ulei. Alta problema era bucsa unui brat care era nou. Mentionez ca din devizul de 11500 RON nu era nici o lucrare majora gen distributie, turbo, cutie etc. Baia de ulei era cel mai scump reper ( 1800 RON ) si urmatorul cel mai scump era PDC-ul ( 933 RON ). Vreo 30 de minute mai tarziu ( poate mai mult poate mai putin ) reusesc sa "il conving" pe Alex sa imi rezolve o parte din probleme o parte din lista mea de prioritati, o parte adaugate de el( de exemplu burdufele de la planetare nu a vrut sa le schimbe decat cu restul devizului la care probabil urma sa adauge si planetarele care se vor duce in curand ). Regret ca nu am renuntat atunci insa am zis sa rezolv o parte din probleme care se puteau face fara sa las masina acolo. A urmat o factura de 2800 RON ( jumatate piese jumatate manopera ) + un PDC second hand pe care il avea pe acolo fara factura. La 10 min dupa ce am plecat din service apare o eroare legata de farul dreapta. Verific si nu functiona nici faza scurta nici lunga. M-am gandit ca poate s-a miscat vreun fir sau vreo mufa cand au facut constatarea si am zis ca oricum vin piesele in 1-2 zile si ma intorc sa rezolv si asta. 1 saptamana mai tarziu in care nu primesc nici un telefon de la ei incerc sa ii sun. La telefoanele de pe site nici nu suna - sunt inchise. Ma duc a doua zi la service gasesc niste mecanici le explic de far si intreb daca au venit piesele insa ma informeaza ca Alex e plecat la o nunta si nu poate sa ma ajute nimeni pana nu vine el ( era vineri urma sa revin Marti ). Marti, Miercuri insist la telefoanele de pe site: suna dar nu raspunde nimeni, trimit mail, Joi sunt sunat de cineva care imi spune ca mai asteapta o piesa dar pot sa vin fara programare oricand sa verifice farul. Deoarece in weekend vroiam sa plec din oras imi anulez intalnirile fac 1 ora din baneasa pana pe Bd. Timisoara ma informeaza ca a sosit si ultima piesa dar nu au timp sa se uite la far, nu are timp nici sa imi faca o diagnoza ( aveam laptop-ul la mine cu ultimul Ista instalat imi venea sa fac eu diagnoza sa-i arat codurile de eroare poate are timp sa-si dea cu parerea macar, dar deja luasem decizia ). I-am rugat macar sa imi schimbe releele din portbagaj pentru ca urma sa plec la drum lung si aveam o multime de erori de la ele insa au zis ca nu au timp si dureaza ??? I-am rugat frumos sa refaca factura sa stearga manopera si sa imi dea piesele pentru ca nu mai vin la ei. Am curatat si schimbat releele singur acasa in parcare in mai putin de 10 minute ( culmea a disparut si eroarea de la filtru combusitibil infundat pe care il achizitionasem de la ei ). Am oprit la un service oarecare pe drum si s-a rezolvat si farul tot in mai putin de 10 minute. Concluzia: in fata service specializat BMW cu piese originale, in spate comert cu piese second hand ( oare de unde provin ? ). Comunicare 0 atat intre ei cat si cu clientii. Lipsa de respect pentru timpul meu. Japca la deviz si atitudinea neintalnita la nici un alt service de tipul facem totul sau nimic ( doar nu o sa schimbe un oring sau furtun de 20 lei care iti rezolva problema fara sa mai schimbi jumatate din masina pe langa ).
    1 point
  21. Eu cand scriam mai demult ca oamenii nu-s in stare sa schimbe un set de placute de frana calumea, voi vorbiti de montat fire pe CAN si activat chestii, mult peste nivelul de Dorel Eu n-am mai calcat pe la ei de-atunci, si zau ca n-am plans o secunda.
    1 point
  22. Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.
    1 point
  23. sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!
    1 point
  24. Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.
    1 point
  25. Revin asupra topicului, cam tarziu ce-i drept si vreau sa spun ca am rezolvat proble...Am schimbat turbina iar acum am terminat-o cu pierderea de putere, fumul negru si suieratul acela enervant...Veche turbina era praf, avea un joc foarte mare la palele acelea si era plina de ulei, atat de mult incat dadea cu ulei pe la toate imbinarile...Dupa cum se vede si in pozele atasate, un coltisor dintr-o pala era rupt
    1 point
  26. In cazul asta, foarte frumos!
    0 points
  27. Salutare, Te pot contrazice nitel. Am cumparat actuala masina din Pitesti, de la niste copii (aveau 23 de ani amandoi, el si ea,"Bonny&Clyde"), care mi-au spus franc in fata ca ei si familiile lor din asta traiesc de ani de zile. Masina a fost exact asa cum mi-au zis si sincer am mai si negociat un pic pretul final. Ai dreptate insa in generalul problemei, cand vine vorba de samsari romani, dar mai exista si exceptii (putine ce-i drept). Am primit abslout toate actele de germania, factura cu km din bord, fotografii facute in momentul achizitiei si de pe drumul spre Romania (inclusiv cu unicul proprietar din germania), km reali, toate documentele de fabrica ale masinii (carte service, carte navi, sunet etc.), certificat DEKKRA valabil si 2 chei. Am fost multumit si nu pot sa spun ca am avut probleme cu masina, altele decat cele arhicunoscute la N47 si suspensia pneumatica spate. Pacat este insa ca invatam sa ne facem rau unii altora, unii de la altii, intr-un egoism bolnav, national, pe care multi azi il numesc concurenta, si de care, in definitiv, toti ne plangem si pe care toti il uram! Nu ma refer la samsari ci la noi romanii in general, speta samsarilor, mai ales romani,fiind megacunoscuta de catre toata lumea, cred eu! Succes.
    0 points
  28. e mort forumul acesta, il simt.Cu fiecare zi care trece parca e din ce in ce mai rau.Sper sa ma insel desi nu prea cred.Cred ca primesc mai multe raspunsuri si pe forum de acvarii si pe orice alt forum decat aici. Ar trebui declarat oficial MORT forumul acesta!
    -1 points
  29. iti multumesc ca mi-ai raspuns dar asta nu inseamna ca imi voi schimb parerea acum despre ce am afirmat mai sus chiar daca mai primesc inca 100 raspunsuri de acum incolo.Si nu vreau raspuns la secunda ,mai cu seama ca topicul e de ieri by the way.forumul acesta e in moarte clinica!
    -1 points
  30. Ia un F30 320d de 190 cp,eventual un sportline,sa aiba faruri cu led si climatronic,daca esti impatimit la muzica sa aiba si HI-FI sau HK.Nu te gandi la AUDI A4 ,nici nu se compara cu un BMW.Daca vrei sa ai niste luminite si o masina de kkt poti sa iei AUDI.
    -1 points
  31. Cate pareri impartite.. Audi A4 iese din discutie.. nici mie nu imi place..
    -1 points
  32. Am inteles de la un mecanic ca F30 pe benzina dupa 2012 au injectia directa si se infunda injectoarele de la srapnelul de la pompa de lubrifiere.. asa am inteles..stiti ceva? si ca toate diesel-urile dupa 2008 au distributia in spate..si se rupe in mers din cauza ca sunt foarte proaste.. Cat costa manopera pentru schimbul de distributie pe diesel? din ce stiu daca e pe spate, se ridica motorul si se schimba distributia..
    -3 points
  33. Esti cumva vreun evaluator??? Daca omu' atat considera ca face masina este treaba lui, ar trebui sterse comentariile astea idioate....
    -4 points
  34. Vand BMW 525D E39, fabricatie 2003. Arata si functioneaza exact ca la iesirea din fabrica. Sunt disponibil la telefon intre orele 8:00 si 21:00. Masina se adreseaza doar pasionatilor/cunoscatorilor. Fara telefoane sau mesaje inutile, nu sunt interesat de schimburi. https://www.olx.ro/oferta/bmw-525d-impecabil-masina-tinuta-doar-in-garaj-IDcB9te.html Deoarece Olx-ul ma limiteaza la 8 imagini, am incarcat mai multe poze AICI. pret 8.000 euro
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.