Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/06/19 in all areas
-
numai sanctiunile disciplineaza , tara asta are prea multe hibe ca sa poata regla doar una . Nu se vrea , cred ca e si motiovul pt care lumea tolereaza conducerea asta ....cumva se simte libera in infractiuni , prostie , smecherii de gen ...viol , trafic etc . In urma scandalului caracal e o singura concluzie , pestele de la cap se impute .3 points
-
6950 euro Km: 255.500 VIN: WBAVC31040VC79212 Pentru poze vedeti anuntul pe olx: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-automat-xenon-adaptiv-scaune-incalzite-volan-m-163-cp-navi-mare-IDcFQsD.html Masina adusa pe platforma din Germania in 2010, unic proprietar RO, un singur proprietar in GE, an fabr 2007 Cod motor M47, 163 CP Carte service (am si dosar facturi cu toate reviziile si piesele schimbate) Revizii facute la aprox 12.000 km (sau o data pe an) DPF off (ITP actual valabil pana in 09.2020) Cutie automata 6 rapoarte Ulei si baie cutie schimbate OEM la aprox 155.000 km Faruri bixenon adaptive cornering Volan piele M reglabil Pilot automat Senzor ploaie ȘtergĂŁtoare parbriz automate intermitente Senzor lumini Aprindere automata faruri de ĂŽntâlnire Senzor oglinda antiorbire Senzori parcare cu afisaj pe display Senzori presiune roti Navigatie profesionala mare Parbriz si geamuri atermice (tenta inchisa geamuri spate din fabrica) Oglinzi electrice si incalzite Jante aliaj originale 16 inch Dublu climatronic Senzori de parcare fata spate Senzori de lumini si ploaie Scaune fata sport incalzite Faruri ceata Car kit telefon Bluetooth Keyless entry si keyless go Placute de frana fata si lichid frana ar trebui schimbate conform Idrive. Din iarna cu masina s-a mers doar ocazional, motiv pentru care a ramas cu anvelopele Goodyear Ultragrip 8 (profil aprox 5 mm). Pentru cei interesati, am si pozele de cand a venit masina din Germania in 2010 pentru comparatie.2 points
-
ooooh, dar cata dreptate ai! Raspunsul la toate nasolitatile din tara noastra se gaseste in ignoranta noastra absoluta, neamprostia muuultora si lipsa de dorinta a statului de a se implica in rezolvarea acestei stari de fapt. Din pcatea, in decembrie 1989 am ales sa aruncam la gunoi chiar si lucrurile bune pe care acel sistem le pusese la punct in societatea romaneasca! Ne place haosul si lipsa controlului statului, iar acestea, mixate bine cu o lipsa imensa de educatie ne aduc tuturor in fapt ceea ce trebuie cu scarba sa induram zilnic! Ma uitam sambata, venind de la Constanta spre casa, cum se conduce pe autostrada A2: pur si simplu cu ACC-ul setat la 130 km/h, cu 2 copii mici in masina, sotia si bagajele aferente in portbagaj, nu poti circula din cauza super vitezomanilor, multi din ei extrem de agresivi, dotati cu X-uri, Q-uri, A-uri sau chiar Logan-uri. Este incredibil halul abject in care a ajuns romanul sa gandeasca...absolut incredibila imbecilitate, dar inchei pentru ca ma enervez si nu-mi propun... Numai bine tuturor!2 points
-
Un gunoi de om, asta ne omoara pe strazi, cand tu mergi regulamentar pe sens opus. Ce amenda, ce politie, cand s-a vazut clar ca nu avem institutii competente. Ala omora in voie de luni de zile (poate ani, daca se dovedeste ca victimele sunt moarte), si el bine mersi facea taximetrie ilegala (de precizat), si isi racola urmatoarea victima.2 points
-
@Ionut, legislatia noastra este deficitara peste tot iar sa o aliniezi la niste standarde normale, este imposibil intr-o tara ca Romania. Tot mai facila si mai rapida mi se pare introducerea unei taxe auto usturatoare(bazata pe norma de poluare a motorului), astfel incat sa triezi cumparatorii. Astfel, individul asta, daca trebuia sa plateasca 5000 euro pt ca masina lui e f veche, nu mai avea cum sa si-o cumpere si aceasta intamplare nu mai exista...dar astfel ingradesti drepturile omului. Acum o saptamana m-a lovit in spate unul cu un passat din generatia '00-05 cu volan pe drepta si anvelope de iarna la 35 de grade. Omul habar nu avea cum se circula intr-un rond si se mira ca eu am oprit sa dau prioritate desi veneam de pe "drum principal". Bara o schimbasem in martie din cauza altei proaste. Daca individul trebuia sa plateasca 10.000 euro taxa, acum nu mai era pe strazi.2 points
-
nu mai scadea pretul , nu te ajuta , e o perioada proasta pt vanzare , lumea e la mare , in concedii platite din timp , nu le arde de schimbat masini , cei care cauta masina cu adevarat o vor face din sept oct .2 points
-
asta se intampla pt ca toti retardatii au acces la bmw-uri sh si pt ca fiind prost, considera ca gestul il urca in ierarhia societatii. daca prin absurd s-ar da o lege prin care nu s-ar mai comercializa masini sh in romania, prostii nu si-ar mai permite bmw-uri si altele similare, iar cu banii pe care ii are de fapt, s-ar inscrie la loganul cel mai ieftin, nu la E60, iar cu loganul cel mai ieftin, el insusi s-ar considera ridicol sa se mai dea un soi de barbat. astfel, fara posibilitatea de a mai cumpara sh-uri, accidentele mortale s-ar reduce cu 90%, pt ca si ala care are 2000 de euro pt opel corsa, s-ar duce cu trenul2 points
-
Salut , nu vreau sa fac un topic despre uleiuri ,sunt o sumedenie dar ĂŽntrebare , mai merge careva pe Castrol in 2019 sau toatĂŁ lumea a trecut pe Ravenol , Motul , Liqui , etc ??? Mai este de ĂŽncredere acest ulei ? Mulțumesc !1 point
-
Am schimbat uleiul din cutia de transfer astazi,la recomandarea unui prieten care a avut probleme cu aceastĂŁ cutie de transfer, si mecanicul i a spus ca problemele au fost din cauza uleiului(adicĂŁ deteriorat si sub nivel). In fine, am schimbat doar ce am putut sa extrag, pentru ca nu are surub de golire cutia de transfer, in jur de 450 ml. Ce pot sa va spun este faptul ca uleiul era negru, ars parca. Uleiul pe care l am folosit a fost cel original bnw dtf1 care are o culoare gĂŁlbui deschis și un miros ĂŽnțepĂŁtor ca cel din cutia de viteze automate. Nu știu daca am reușit sa scot tot uleiul din cutia de transfer, dar cu siguranțĂŁ acel ulei negru care l am gasit acolo arata foarte uzat, si peste cateva luni o sa repet operațiunea pt. ca oricum mai am 0.5 l. Ca si simptome, colegul meu avea o exitare a masinii la plecarea mai brusca de pe loc... Daca cineva are mai multe informații despre acest subiect, ii mulțumim anticipat1 point
-
Din pacate pentru astfel de cazuri, amenzile sunt prea mici si sanctiunile prea usoare. Pai daca il prindea radarul pe neghiob, avea 90 de zile permisul suspendat, adica 30 daca beneficia de reducere si dadea reexaminare, plus o amenda de vreo 8-900 de RON in 15 zile, mult prea putin pentru +130 peste limita legala. Daca existau amenzi mari de mii de lei si mai ales suspendare de permis de 1 an nu prea mai riscau tembelii astia sa faca pe pilotii prin localitati. Eu cu viteza aia nu merg nici pe autostrada.1 point
-
eu cu seria 6 mi-am luat numai provocari si ambitii , cu 5 ma lasau sa trec , la 6 se ambitionau sa accelereze si ei sau reduceau si apoi ma impingeau din spate , asa hal de prostie rar mi-a fost dat sa vad . Berbeci cu gazele langa sa le impresioneze .1 point
-
E bun pretul, go for it. Te mai costa 1000 lei sa-ti faca cineva retrofitul. Credeai ca este plug and play nu ?1 point
-
In weekendul ce a trecut am schimbat si franele. Discul dreapta-fata s-a ovalizat (din senin, fara semne, fara abuz) si din pacate, desi cautam de ceva vreme etrieri fata de F30, nu am gasit in timp util. Nu pot,insa, sa ma plang, atat discurile cat si placutele au fost schimbate acum ~100.000km,deci si-au facut treaba . Da, 100.000 km cu un singur set de placute, daca ma puteti crede Am ales ATE Power Disc + ATE Ceramic (+ senzori si lichid frana ATE 200):1 point
-
Am detinut E90 de 163 Cp cam 2 ani, perioada in care am schimbat la ea chitul de ambreaj (2000 Ron de la Luk + manopera), bujiile (cred ca vre-o 600 de lei), filtrul de particule (aprox 2000 lei), bateria (aprox 500 de lei), un senzor de frana defect si senzorul de prezenta din scaun care nu mai stiu cat au costat, dar nu mult. Astea au fost reparatii obligatorii, cand am dat-o mai avea urmatoarele probleme: bloc de lumini cu erori, nu mergea lumina pe marsarier, cutia de viteze dadea semne de uzura, 2 telescoape uzate (inca functionale cu mici zgomote la gropi), pierdea ulei pe la o garnitura de la motor, deci trebuia completat 1-2 litri intre schimburi, cititorul de cd nu mai functiona. Tapiteria era destul de uzata Daca dai 4-6000 de euro pe o astfel de masina si sti ce cumperi de banii aia, o sa fi multumit. Daca dai banii astia pe o masina de 10-13 ani si vrei sa fie toate functionale, te amagesti singur. Per total, eu am fost multumit de masina, la cati bani am bagat in ea pana la 400 000KM si inca mergea foarte bine, cu micutele probleme de mai sus. PS: Confirm tot ce a spus six in line. PS2: Nu-ti lua masina de 10-15 ani din Ro cu 200 000 Km ca nu prea sunt sanse sa fie reali. Nici de la turci din DE.1 point
-
1 point
-
Nerabdatorii aia nu isi dau seama ca forteaza intrarea inapoi in coloana si zeci de masini calca frana din cauza lor deci creste riscul de tamponare in coloana. Cat scutesc la drumul ala? 10 minute? Si cu ce riscuri, si cu ce consum/uzura? Capete seci...1 point
-
Et 43 este chiar pt e60,doar cĂŁ x drive. Et 20 e pt e60 cu propulsie ( "tracțiune spate" ).1 point
-
E un cretin prost și puțin “impotent” la creier: 200km/h in zona de 70...aia e 50m/sec...ghiulea pe roti. Ce e ciudat e ca in 160km cât ĂŽmi ia din Cluj sa ies din țara ĂŽntâlnesc cel puțin 3-4 dastia care ma ĂŽmping din spate, eu circulând de-obicei sub limita dar nu atât sa ĂŽncurc traficul...70-80kmh... ei se ĂŽnfig in spatele meu la maxim 0,5m, merg așa vreo 2-3 km dupĂŁ care trag de volan și rad când ma depĂŁșesc...dar când ieșim din țara romanul e cuminte ca un miel, oare de ce...? Asta e trist...noi ne gândim ca nu ii pot suspenda permisul pt așa ceva iar in Statele Unite putrezește in pușcĂŁrie pt viteza aia...in Anglia dacĂŁ duci la poliție ĂŽnregistrarea cu unu care a ĂŽncĂŁlcat regulile de circulație ĂŽl pot sancționa fĂŁrĂŁ probleme...am depasit viteza pie autostrada in Austria cu 50km/h, amenda 700eur, am depĂŁșit viteza in Olanda cu 30kmh, amenda 470eur... România: asta e țara tuturor posibilitĂŁților, tre’ sa fi prost sa nu faci vre-o mârșĂŁvie , șmecherie mai ales când știi ca nu ești sancționat și atunci romanul o face...poate nici nu imbecilul ĂŁla impotent e de vina...e de vina sistemul ca nu l-o ars cum trebuie când l-o Prins.1 point
-
Sunt pline soselele romaniei si nu numai de astfel de zebzeci! Trist este faptul ca nu ia absolut nimeni nici un fel de masura impotriva acestora. Intr-o tara din aia ”ca afara” baiatu se alegea cu masina confiscata, o amenda uriasa, cu zile de munca in folosul comunitatii sau poate chiar un pic la racoare! Sincer un astfel de individ ar trebui direct inchis macar 1 an de zile. Daca pe un drum cu 1 singura banda pe sens, cu limita 70, la limitele a 2 localitati rurale, acolo unde exista copii, oameni batrani care pot traversa strada neatenti, omu` gandeste ca este cool ceea ce face, ma intreb pe una din putinele noastre autostrazi oare cum s-ar manifesta orcu`?! Ma cuprind nervii...1 point
-
1 point
-
Asta cu E90 peste F30 ma duce cu gandul la vechile discutii de acum 6-7 ani privind E46 vs E90. E46 era cel mai cel BMW facut vreodata, mult peste E90......pana cand E90 a ajuns la pretul 'corect' si toti au sarit in el . Acum e noul 'gold standard'. Daca e sa trecem peste nostalgii, subiectivisme si incapatanari, orice masina noua este mai buna decat modelul vechi (cel putin orice masina scoasa de o companie sanatoasa din punct de vedere financiar si nu 'pe duca'). Sunt zeci de studii (obictive :shifty: ) care dovedesc acest lucru, deci nu e prea mult loc de dezbatere reala. Acum daca E90 iti place TIE mai mult, asta e partea a doua. In fond iti iei ce rezoneaza cu tine cel mai mult. Dar e greu sa argumentezi ca e 'mai buna' decat F30.1 point
-
Lumea nu mai este activa pt ca mai toti cei activi au imbatranit , au famili , au alte prioritati, iar masina a cam trecut pe locul 2, 3 sau mai jos , iar pustimea din ziua de azi nu mai este extaziata dupa o masina buna si forumuri. In ziua de azi sa fi fan bmw nu mai este ce era acum 10 , mai toate marcile au evoluat , acum totul tine fix de buget si de preferinte , insa sa vrei sa iesi in evidenta pe strada ca sa "intoarca" lumea capul dupa o masina tiganita cu o asa culoare .. sa stii ca nu o fac din admiratie, ci din pura mirare ce ascunde o simpla intrebare : "de ce !? " p.s. tu sa te bucuri de masina ,lasa-ne pe noi restul ,suntem doar carcotasi si da masina ta, bani tai , faci cum crezi tu ca e mai bine pt tine , si da ai dreptate in schimb , eu ar fi trebuit sa ma abtin.1 point
-
lol , pacat de masina .. parca ne-am intors in ani 2000 si in era NFS ) cred ca merg niste grile false pe capota , eventual si pe plafon daca tot i-ai facut si farurile cu folie neagra, ah si un eleron mai inaltat pe hayon ar fi bomba. in alta ordine de idei : O masina absolut superba ,cu o culoare absolut oribila rezultata in urma colantarii ... mai bine o luai alba ..desi masina aia pe negru arata cel mai bine.. deh, prost neamtu' ca nu a stiut sa-si aleaga culoarea.. )1 point
-
Intre timp am rezolvat si eu. La fel am șters Windows si am luat-o de la zero. Am pus versiunea 4.15. Sunt diferente mari intre 4.15 si 4.18? In sensul daca merita sa trec la ultima versiune?1 point
-
Cutia pe care o ai schimbĂŁ de zece ori mai repede decât ai schimba tu la o cutie manualĂŁ. Ai fĂŁcut comparație cu mașinile de raliu, ĂŽnsĂŁ tu ai diesel... Acum 4-5 ani aveam aceeași pĂŁrere ca tine despre cutia automatĂŁ, acum n-aș mai schimba ĂŽn veci una automata pe una manualĂŁ. Obișnuiește-te cu modul manual, e genial, schimbĂŁ instant. Eventual schimbĂŁ volanul cu padele și o sĂŁ ai senzația pe care o cauți, de raliu.1 point
-
Salut. Intampin si eu o problema cu ISTA D + cablu ENET. Versiunea de ISTA D este 4.06. Nu se conecteaza la masina indiferent cum setez IP-ul. Am urmat toti pasii din tutorialul de instalare dar nu vrea sa se conecteze la masina nimic. Nici ISTA nici INPA. Ce as putea sa mai fac?1 point
-
1 point
-
Bordul pare de inspiratie Audi/Mercedes....acum nu inseamna ca e ceva negativ, din contra, astazi la interior atat A4 cat si C-class stau mai bine.Oricum, acestea sunt imagini cu modelele echipate ,cutie automata, sa vedem in realitate un 318i de 1500 cmc echipat cu o manuala si faruri halogen, iar in interior scaunele gri de stofa si plasticurile terne.1 point
-
0 points
-
E o alegere buna (doar) din punctele de vedere (concluzii!) al motoarelor de 2 litri.. Daca cauti putere mai mare, motoarele mai noi pe undeva sunt mai eficiente.. dar ce folos eficiente daca nu sunt fiabile!? Nu, nu este deloc usor de intretinut! Decat daca ai ceva abilitati mecanice, si esti dispus sa investesti in scule, im functie de ce ai de intretinut/reparat, pe langa bani dati pe piese de calitate! Asa e cel mai ieftin de intretinut, reparat .. Sa nu intelegi gresit, mai sus ti-am explicat IN MARE care e avantajul lui M47/163cp si ce trebuie cum am zis mai sus, obligatoriu schimbate lichide.. Schimbul de lichide e MINIMUM de investitie, imediat ce ai masina, sau orice masina. Un BMW nu e o masina usor de intretinut pentru ca (imi place sa spun) tolerantele sunt mult mai minime/mici fata de alte masini.. Asta poate da MULTE MULTE dureri de cap. :console:0 points
-
7. Initiatorul topicului poate da un singur UP la 7 zile de la ultima sa postare. Nu se admit UP-uri date mai repede de 7 zile de la ultima postare sau UP-uri date de catre alta persoana decat initiatorul topicului. Exceptia UP-ul la 7 zile va fi permis doar atunci cand initiatorul doreste sa scada 10% din pret. Daca se da UP inainte de cele 7 zile topicul va fi inchis 10 zile. Sunt considerate UP-uri si actualizarile de stocuri, noi produse, sau postarea de poze in intervalul celor 7 zile. Din acest motiv, topicurile trebuie sa contina cat mai multe informatii inca de la deschiderea lor. 10%/13750 = 1375 euro, cu atat trebuia scazut pretul ca sa poti sa dai up. Doar zic0 points
-
0 points
-
Faina masina de pe autovit , eu am luat-o pe a mea de pe autovit si din noiembrie si pana azi masina merge perfect. Eu mi-as lua de pe autovit fara sa ma gandesc de doua ori , mergi vezi masina si daca-ti place cum arata si cum merge ia-o, cu Germania este prea mare bataia de cap sau poate sunt eu prea lejer, asta din cate vad este proaspat adusa.-1 points
-
eu mereu mi-am luat masini de pe autovit, n-am avut nici o problema cu ele , a mea a fost luata la licitatie impreuna cu inca alte 6 suvuri , am avut factura , a costat la licitatie 19.000 + taxe de adus in Ro si a fost vanduta cu 23500 , masina merge perfect arata ca noua la interior , doar exteriorul are ceva zgarierutri , cred ca "cea" care a avut masina a avut caine. Cert e ca si urmatoarea masina tot de pe autovit o sa fie, nu vad sensul de a alerga prin alte tari si a lua ceva poate mai slab dotat si mai scump eventual si te miri ce mai descoperi cand ajungi pe acolo, dar trebuie sa inchizi ochii fortat de imprejurari.-1 points
-
Eu bag Castrol cumparat mereu de la Ausgburg. Merge bine si nu se innegreste de tot intre schimburi. ( Schimb la 10 k) Uleiul asta il folosesc de cand am masina si nu am nimic de reprosat.-1 points
-
Castrol este un producator de renume. I-a fost patata reputatia din cauza uleiului fals produs aiurea, care este mai ieftin. De aici drama. Unii din colegi cumpara ieftin si de proveniența ĂŽndoielnicĂŁ si apoi se plang de Castrol.-1 points
-
Nu e contrafacut daca e vandut Market, Emag, Autonet, doar e de calitate mai proasta... Totusi, cum arata uleiul cotrafacut daca reusesti sa te contrazici singur. Metoda mea prin care m-a tinut de 100k km masina a fost ca am cautat o sursa, vanzator care sa aiba un rulaj atat de mare de ulei incat nu cred ca isi (poate) permite sa vanda alt ulei decat din sursa originala declarata. Cumparat intotdeauna bidon de 5 litri.. nu cred ca isi permite vreun vanzator sa contrafaca si bidon + eticheta.. E prea mult si nu se merita pentru ca riaca sa isi piarda clientii de indata ce se afla. Vanzatorul oricum va cumpara paletul de ulei mult mai ieftin decat clientul, asadar profit face oricum.-1 points
-
Ma faci sa rad Dar uite totusi suntem in 2019 si dintr-o masina cu o culoarea des intalnita de kkt si clasica...dupa parerea mea si a tuturor in afara de 2-3 de pe forum... am reusit sa fac o culoare super frumoasa si am dat un alt aspect unei masini clasice de batran. PS: Eu acum incep sa inteleg dc forumul numai este deloc activ, nici intalniri , nimic....pentru ca au ramas doar carcotasi aici...restu au inteles si au lasat deoparte forumul Ca ma tot intrebam ce se intampla...cat de activ era ultima data cand am mai fost pe aici.....Cand va aud awolo ai distrus masina , bataie de joc...)))))) sunteti funny... dar ma abtin ca asa este mai bine Intr-un final o sa ramaneti 2-3 carcotasi aici si atat-1 points
-
-1 points
-
nu cred ca-i pot suspenda permisul pe baza unor imagini ...un avocat demonteaza usor totul . Mai prost e ca daca nu va fi potolit el tot va continua cu teribilisme de gen , foamea de atentie , fb , like cam asta i-a tampit pe toti zmeii astia-1 points
-
[quote name='bimmer90f30' timestamp='1565042886' Trebuie codata nu doar inregistrata. Parametri (tensiunea la care de opreste incarcarea) este diferita de la bateria cu acid sulfuric la cea cu gel! Asta are influienta mare. COSTUL bateriei AGM nu se justifica daca masina nu are sistemul Start-Stop.. Tu citesti tot ce scrie? Sau raspunzi asa doar de dragul de a aduna posturi?-1 points
-
Zau, poate e mai bine ca tu sa fii atent ce scrii/explici. Intrebare in exclusivitate pentru tine. Cand se face codarea bateriei si cand se face DOAR inregistrarea? Aatept raspuns; suntem pe topic. Poti sa vii cu linkuri de pe alte siteuri/forumuri sa sustii ceea ce ai inteles tu si nu stiu eu. Corect!-1 points
-
Bimmer functia start stop nu mai functioneaza din iarna,semn ca bateria e slaba,oricum nici inainte nu o lasam activa,ma enerva.-1 points
-
Nu. Nu are nevoie de baterie AGM. Bateria AGM nu se va incarca suficient niciodata daca nu codezi. Intelegi greu.-1 points
-
Parerile impartite sunt pentru ca si altii pun intrebari. Am aceiasi masina ca tine. Si are nevoie doar de baterie normala. Dar stiu destule despre ambele modele pentru ca urmaresc si alte forumuri: Why do I need to "code" for a new battery? A: The answer to this varies. You may not have to! That is, so long as you replace your old battery with an exact replacement. However, if you switch from a wet-cell type battery to an AGM type battery, or vice versa, you must code for the change. https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338302 Ne-am lamurit? (bmmerdriver?)-1 points
-
NU! In nici un caz Trebuie codata nu doar inregistrata. Parametri (tensiunea la care de opreste incarcarea) este diferita de la bateria cu acid sulfuric la cea cu gel! Asta are influienta mare. COSTUL bateriei AGM nu se justifica daca masina nu are sistemul Start-Stop..-2 points
-
Nu stiu daca se potrivesc, insa 100% nu sunt pentru E60. Pentru E60, 135 style au 8j cu et 20,cele cu ET 43 sunt doar pentru seria 3 E46. Bafta!-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00