iti dai seama...daca dam timpul inapoi in 2003..intri in reprezentanta si iti iei un seria 5 E39! Mergi pana la 200.000 km, moment in care masina arata aproape ca noua, fara probleme de plastice interior si asemenea, de clima, de troncanit la trapa, fara sa se roada pielea de pe volan si tetiera la 40.000 km s.a.m.d, ci doar unele interventii mecanice, cum este si normal...si apoi mai mergi inca 200.000 km, schimbi piese importante, iar normal din cauza uzurii, dar la 'probleme cretine', cum ar fi plasticele din interior inca nu ai umblat, arata la fel ca at. cand ai cumparat masina...PREMIUM inca insemna ceva! Acum Premium, colegul a platit aprox. 100.000 E pe masina si are 20.000 km...si se strica un arc de la o incuietoare banala..Ma scuzati, dar daca vreau asa ceva, pot sa iau o Skoda la 17.000 E! Inteleg ca am devenit societate de consum, ok, imi iau Skoda si dupa 43 de deschideri ale torpedoului, se strica balamalele! Ok! E 17.000 E Dar cand cumpar ceva 'Premium' de 100.000 E si se intampla acelasi lucru..Ce p.. e Premium aici?! De ce si pe ce am dat de 5 ori mai multi bani?!? In concluzie, Premium acum inseamna doar tinuta de drum, stabilitatea si hai confortul, chiar daca se roade pielea! Trist! Credeam ca platesc premium, merg premium...dar nu. p.s: Te duci la Mercedes, dai 65.000 E pe un E Klasse si ei iti monteaza baie de ulei din PLASTIC...multumesc!