Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/24/19 in all areas
-
Intre timp am reusit sa ii lipesc eleronul si sa ii schimb grilele cu unele negre duble. I-am aplicat si un strat de sonax spray+seal si am observat ca pe o aripa s-a dus putin din lac. Joi urmeaza sa ii fac un tratament la piele si voi reveni cu poze si impresii ulterior. Ieri m-am intalnit in trafic cu un g63 amg 2019, incredibil cum sta pe drum cutia.4 points
-
Se potrivesc, dar in acelasi timp as zice ca si arcurile noi (de 2.0) o sa-ti ridice masina, prin simplul fapt ca sunt noi si nu uzate.3 points
-
Am achizitionat masina recent fiind impresionat de stare si de km Eram in cautarea unui bmw cabrio avand cateva inainte Masina este la stare de showroom avand un singur proprietar Are pachetul de 5 ani service inclus si are toate reviziile la Bavaria Motorul nu e tocmai pe gustul meu dar in oras se descurca bine Nu am mai vazut nici un seria 2 pe forum si nu prea am pareri despre A2 points
-
De aici. https://www.olx.ro/oferta/clapete-admisie-swirl-flaps-bmw-m47-m57-garantate-pe-viata-IDbuGJb.html#816fca0d6d1 point
-
Clar “bembeu” dintre celelalte...dacă ar fi vorba de A6, 5er sau E ar fi alta discuție...dar la clasa medie...”bembeu” - design, motorizare și cum sta pe drum...just my 2 cents... P.S. In 40k nu este M4 -2016 -2017? Ai de mine cum arată asta... I found this offer at mobile.de: https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284820899&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios BMW M4 M-PERFORMANCE 5xKamera Harman/Kardon VOLLFirst Registration: 07/2015Mileage: 55.900 kmFuel Type: Petrol Price: 41.900 €1 point
-
Acum cateva zeci de ani se puneau arcuri de “break” pe dacii berline sau arcuri de Aro. Te-ai gandi ca, dupa atatia ani, ar fi disparut apucaturile astea “dacice”, dar iata ca mereu se gasesc temerari gata sa fie pionieri in macelarit masini. Daca iti trebuie o masina mai inalta, de ce nu vinzi sedan-ul si iti iei ceva mai potrivit pentru mers la pescuit?1 point
-
Nu merita soft pe benzina aspirat, asta ti-o spune unul care face softuri1 point
-
Asta cu cai mai multi si consum mai mic e gluma, caii astia trebuie sa manance!1 point
-
Stiu la ce te referi. Pe langa "daily", am un Scirocco 2 din '82 cu un 1.8 16V si un hibrid T3/T4 cu 50/63 cu wastegate-ul setat pe 2.0 bar, adica 315 cai printr-o manuala cu 5 trepte si LSD. Cu totul sub 800kg fara mine. Da, e mai agila pana la o anumita viteza, dar la plecari, franare, viteze mai mari e incomparabila cu 435i-ul, chiar si stock. In viata reala tractiunea fata, cu tot LSD-ul si sasiul bine facut (cum Honda stie intr-adevar sa faca FWD) nu-ti pot oferi aceeasi satisfactie cu un sasiu bun si propulsie (vezi Subaru BRZ sau Nissan 200SX, daca esti fan japoneze). E foarte greu sa faci distributia 50/50 fata/spate cand tu ai motor si cutie in fata. Sunt de parere ca, desi exista masini FWD foarte bune, nu exista masina sport pur sange cu tractiune fata. Asa e si normal. Motiv pentru care exista brakeboost sau launch control.1 point
-
Si daca iti da cineva codurile de eroare ce faci cu ele? Mai bine pune un tester pe masina si vezi de unde se trage problema.1 point
-
Salut, eu am schimbat distribuia la n47 acum 2 saptamani, tie nu ti se aude absolut nici un zgomot de distributie ( ce spun unele persoane mai sus ca se aude zgomot de distributie, probabil ca habar nu au) , deci din punctul asta de vedere poti sa stai linistit....1 point
-
A fost exprimarea mea nefericita. Ma refeream la plaja de turatii. Daca stai la 3500 rpm e deja ok. Spuneam in postare ca interiorul lui M2 lci era sub cel de F20. Imi parea mai calitativ interiorul M2 non face-lift. Am condus F36(interior aproape standard, doar sport trim, scaune textil, volan M) si FK8 suficient deja. Interiorul FK8 este usor sub cel F36, dar nu cu mult. Nu vad pr cu imbinari, calitatea fabricatiei. Diferenta o vad maidegraba in textura unor plastice, faptul ca sunt dure. Designul tine de gust. Problema mea cu M2 si alte modele era greutatea cam mare - 1600 kg. Oricata putere ar avea, greutatea penalizeaza, masina nu se mai simte la fel de agila. Am testat-o, puteam sa intind putin bugetul dar nu m-a impresionat. Cum nu sunt fanul unei marci anume am mers pe ce mi-a placut. Iesi, vezi, testeaza, poate iti place alta masina. FK8 are putin sub 1400kg. Diferenta se simte chiar si cand demarez (normal) de pe loc. Nu mai spun pe viraje la schimbari rapide de directie. Stabilitate fenomenala, control, chiar si la viteze mari. E altceva. Imi faceam griji la inceput, daca o iau si nu imi place. M-a impresionat. Acum pot spune ca nu ma mai uit inapoi. Acum fiecare cu prioritatile lui, multi isi doresc interioare de tip sufragerie(lemn, piele, perfectiune pana la ultimul detaliu, accentul pe comfort). E ok, gusturile nu se discuta. Pentru mine merge si un interior mai modest(chiar il prefer) dar doresc o masina unde performanta e prioritara: o dinamica mai buna, masina mai usoara, agila, senzatii mai neflitrate. Aminteai de antifonare. Poate fi deranjant zgomotul motorului pentru unii dar mie imi place. Ma incanta de fiecare data cand sunt la volan. Astept orice ocazie sa conduc masina. Tot legat de zgomot. Am fost pasager intr-un Merc AMG GT-R (aproape 600hp si 700nm) la un hotlap pe Norschleife. Acolo sa vezi zgomot . Nu te intelegeai cu pilotul decat prin statie. Performanta cere compromisuri, mai scazi din comfort. Poate FWD inseamna si eficienta mai buna, greutate mai mica (150-200kg), nu-i neglijabil. Bmw e deja un simbol al excelentei. Marea majoritate a clientilor sunt persoane cu relativ succes - "costumele". Multi nu sunt cunoscatori, fani ci vor doar sa se asocieze cu o asemenea marca. Iar Bmw vinde ceea ce cauta segmentul respectiv de clienti: imagine, design, comfort, eleganta, tehnologii noi. Performanta nu mai e asa prioritara precum inainte. Si pt mine la fel conteaza aspectul. Criteriu eliminatoriu Am crescut in anii 80/90 ma fascinau masinile din perioada respectva. Puteai sa nu vezi marca si stiai ce model e. Nu mai e cazul acum, trist.1 point
-
Hai ca de la 440CG vs 340i o sa ii recomandati sa isi ia Kia stingher GT, ca fuge tare... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Mergi la spalatorie profi cu aparatura, e in jur de 2-3oo ron toata lucrarea, iese ca noua.1 point
-
Dupa muult timp, voi reinvia acest topic. In ultimii doi am batranul coupe a primit urmatoarele: -swap m54B25 cutie de viteze si diferential, -Ceasuri M3 functionale complet (cu tot cu shift lights) -punte spate 330i -Retrofit, navigatie oem cu wiring harness oem (navigatie, tv, bluetooth si cd changer) -schimbat ornamente faruri cu unele gri (titanium line) -montan praguri interioare de Clubsport -eleron portbagaj Clubsport, -portbagaj de Facelift -retrofit stopuri Facelift cu kit de retrofit bmw, -retrofit perdeluta electrica. PS: sunt in procesul de omologare a noului tip de motor, totul legal1 point
-
Am urmarit cateva saptamani piata din Germania, pt ca si eu sunt in curs de schimbat masina; diferenta intre 340i F30 - 440i F36 este de 2-3000 euro la rulaj si dotari similare; in general 440i sunt mai dotate, asa ca diferenta creste la 3-5000 euro. Daca o tii minim 3-4 ani, 4 Grand coupe ar fi alegerea mai buna - arata clar mai bine, si probabil are si o tinuta de drum o idee mai buna; diferenta de pret initiala o vei recupera partial la revanzare. Si eu mi-as fi dorit 440i, dar depasea considerabil bugetul meu; asa ca am ales un F31 340i xdrive dotat decent; in curand o voi prezenta si aici.1 point
-
Un f10 si pt oraș un f20 A scris ca nu are confort 100% si eu i am zis de ce,pentru ca am pe f20 suspensie sport si stiu ce ĂŽnseamnĂŁ zilnic sa circuli cu ea In comparație cu f10 cu edc si IAS. N am criticat nimic,..1 point
-
As vrea sa o duc si eu pe a mea la un detailing. Am citit reviewuri super de DYC Garage. Pare ca ei sunt topul dar si preturi pe masura. Ati mai avut experiente bune in alta parte? Daca da ce recomandati?1 point
-
@malasorte : as vrea sa te vad cum iesi cu rolls-ul ala de pe stradutele infundate cand ninde, din vreo curte cu multa zapada, sau cum urci vreun deal pe care nu s-a aruncat nici urma de material antiderapant. Dar hei, unii suntem nepriceputi si ne trebuie 4 X 4, altii stiu joaca mai ceva ca Senna. L.E. incearca cu tractiune spate sa intri/iesi de pe niste sleauri formate, atata timp cat spatiul nu-ti permite abordari in diagonala. Spune-mi atunci care-i rezultatul, eu il cunosc deja.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu s-a inventat inca X3-ul care sa consume 6l la 100km...poate doar la relanti1 point
-
Daca tu consideri ca e nevoie de asa ceva la o masina noua, eu zic sa stai linistit!-1 points
-
E60, 525d, 2006, eu sunt al 2 lea proprietar, luat cu ajutorul unui prieten german, in 2017 la doar 59.000 km ( da mai gasesti si din astea ) , acum are 62.000 km. Pana acum nici o problema, masina e ca noua.-1 points
-
tu ce masina ai? nu e ca si cum 95% dintre masinile care circula pe strada ar avea EDC, peste 250cp si directie si pe puntea spate, iar a lui deejay ar fi printre ultimile ramase fara asa ceva. criticile astea sunt ca si cum omul si-a luat masina fara AC. garantez ca 99.9% din parcul auto din tara asta, este mai lent, mai putin confortabil si sta mai prost pe curbe decat masina lui deejay. si mie cand mi-a fost livrata masina, desi cred ca erau maxim 5 bucati de g30 la momentul respectiv livrate in Romania, am primit direct critici ca nu are nu stiu ce dotari. evident, ca se poate mult mai bine mereu, dar si daca apare unul cu ultima generatie de porsche 911 acum pe forum, livrat saptamana asta, tot va fi cineva sa spuna ca 450cp sunt prea putini, si ca 911 nu poate fi decat modelele gt3-rs sau turbo si ca trebuia sa astepte pana se lanseaza si astea si apoi sa isi comande-1 points
-
Dupa parerea mea , lantul e varza. Vibratia nu stiu , o fi de la tampoane - nu are legatura cu sunetul lantului.-1 points
-
La sec 29 rontaie ca lumea. Asculta si citeste aici, dupa primele pagini te lamuresti singur. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__2475987__hl__problema+ruperii+distributiei+n47__fromsearch__1-1 points
-
Salut, astept pareri despre sunet/zgomot/vibratie... daca sunteti atenti la videoclip se aude un suierat... dupa parerea voastra se aude lantul distributiei? trebuie sa schimb tamponele sa nu mai vibreze/oscileze in asa hal... multumesc, astept pareri. https://youtu.be/7hhcBlEW8EE-1 points
-
salut, ma gandesc sa ii fac un stage 1, are 170 cai si cu stage 1 o duc la 200, asta doar daca ar consuma mai putin, am un e39 2.2 benzina automat si consuma 15-16, am auzit ca daca i as face un stage 1 consuma mai putin, in alta parte am auzit ca acest soft de cai strica cutia, niste pareri din partea voastra m ar ajuta mult, va multumesc!-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00