Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/11/19 in all areas

  1. La Sfarsitul lui Ocotmbrie mi-a venit si mie in sfarsit masina. Fosta masina a fost un F30 din 2013. Pun cateva poze cu noua achizitie. Masina a venit si cu card, pe langa chei, cu care pot incuia/descuia masina.
    7 points
  2. Consumul e pe undeva pe la 10.5 acum, dupa 800 de km, dar nu cred ca e f relevant am tot accelerat-o. Ma astept sa fie pe undeva pe la 11 consum mediu. Fosta F30 era diesel 2.0, deci imi va creste consumul, dar e o chestie asumata cand am comandat-o.
    3 points
  3. Hai ca le pun pe toate in nou, sa fie mai clar:
    3 points
  4. Ai limita aici pe forum, dar poti incerca pe un "share host" pt mai multe poze.
    3 points
  5. Masina e senzationala! S-o conduci cu placere! Legat de optiuni, fiecare stie de ce are nevoie. Eu as fi pus HUD de exemplu. Imi place f mult si chiar il folosesc. Trapa nu as fi pus nici daca era 300 euro. Efectiv e degeaba pentru mine. Am trapa la masina actuala, am deschis-o o singura data, dupa care am inchis-o repede ca mi s-a facut frig. Am panoramic de fapt, e okish ca intra mai multa lumina, dar puteam lejer sa traiesc fara el. Fun fact: Sotia a vrut neparat masina cu trapa, era singura optiune pe care si-o dorea pentru masina ei. N-o interesa de scaune incalzite, confort access, VSS, etc. Trapa. Neaparat trapa. Am gasit o masina pentru ea, dotata decent, care avea si trapa. Dupa ce a condus-o 3 luni am intrebat-o daca a deschis vreodata trapa. Raspunsul a fost ca nu, ca a si uitat ca o are, dar ca scaunele incalzite sunt f utile. ) Pentru mine, personal, nu exista nimic mai inutil decat trapa. Pentru altii, e o optiune fara de care masina nu are niciun sens. E f subiectiv cand vine vorba de dotari.
    2 points
  6. Foarte frumoasa culoarea, primul G20 de pe forum . Si eu tot 330i as vrea dar fara xdrive Si eu sunt curios de minime -maxime la consum, eu ma astept la un 7-15.
    2 points
  7. Pt initiator: uita de hibride, diesel-ul e baza, consum mic, ieftin si bun.
    2 points
  8. foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos! la o masina noua, nu e prea rentabil sa adaugi prea multe dotari; fiecare isi alege dotarile must-have, si apoi ce intra in buget.
    1 point
  9. Sa nu ne intelegem gresit. Toate sunt optiuni "nice to have". Ca sa adaug trapa, optiunea era 1200 de euro. Tu ai fi pus-o? Eu am preferat sa adaug suspensie adaptiva M la acelasi pret. Un G20 cu motorizarea asta si cu toate optiunile pe ea ajunge pe la un 78K pret de lista, cu 17K mai mult decat configuratia mea. Acum depinde ce cauta fiecare de la masina lui...
    1 point
  10. Consum diesel vs benzina. X1 20dXdrive - 192 CP - consum 6,3% in medie, ceea ce pot confirma si eu din propria experienta. https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/1153-X1.html?fueltype=1&constyear_s=2016&power_s=190&power_e=200&powerunit=2 Benzina 20i xDrive - 192 CP - consum 8,5%. https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/1153-X1.html?fueltype=2&constyear_s=2016&power_s=190&power_e=200&powerunit=2 2 litri difirenta pot fi semnificativi in cazul unor rulaje mari anual.
    1 point
  11. Pentru ca in Romania legislatia privind protectia mediului este inca foarte permisiva, si nu exista nici un orizont de implementare a unor masuri de acest fel; de exemplu, incepand cu 2024 toate autoturismele diesel vor fi interzise in Paris (actualmente exista limitari si restrictii pentru anumite categorii diseel/in anumite intervale); este usor de inteles ca interdictiile pariziene se vor extinde si in alte orase. Legat diesel vs benzina, eu am inlocuit anul acesta masina diesel,pe motiv de rulaj/iesit din garantie cu una benzina, tot din clasa compacta; daca la diesel aveam un consum in jur de 5.2, acum la benzina ma invart in jurul valorii de 6.3 %; ca si putere, cuplu, etc, motorul benzina fiind turbo, nu simt mare diferenta sau un regres, din contra, am castigat la capitolul lipsa vibratii, zgomot, etc. Am facut un calcul in ceea ce privesc costurile, luand in calcul consumul, pretul combustibililor, rulajul meu (900 km saptamanal),costul de achizitie nou diesel vs benzina, si am ajuns la concluzia ca un disel ar fi fost interesant dpdv financiar dupa 100.000 km, cand probabil voi inlocui masina cu alta noua.Sunt convins ca datorita inerdictiilor aplicate masinimlor diesel, acestea se vor devaloriza mai mult peste 3-4 ani, cand voi schimba eu masina. Am cochetat mult cu variantele hibride, insa deja au un cost de achizitie mai ridicat vs benzina, si economiile realizate in ciclul urban nu se transpun in economii in regim de rulaj extern, pe autostrada, unde functioneaza exclusiv motorul alimentat cu benzina, si unde greutatea sistemului hibrid este un balast.Sunt foarte bune pentru navetele scurte, trafic urban, masini pastrate in garaj, posibilitate de incarcare la priza.
    1 point
  12. Și totuși: http://theconversation.com/fact-check-are-diesel-cars-really-more-polluting-than-petrol-cars-76241 Dar aici vorbim de Diesel recent, cu AdBlue, DPF sĂŁnĂŁtos...etc. Nu rĂŁgĂŁliile de prin traficul de zi cu zi.
    1 point
  13. 6km ar fi ok, dacĂŁ o poți ĂŽncĂŁrca la prizĂŁ acasĂŁ. Ăți ajung ĂŽn teorie cei 12km dacĂŁ bateria e nouĂŁ și nu stai foarte mult ĂŽn trafic. Depinde cum sunt acei 6km. DacĂŁ sunt barĂŁ-la-barĂŁ nu prea o sĂŁ reușești mare brânzĂŁ.
    1 point
  14. A doua parte a optiunilor
    1 point
  15. Cel mai probabil primul G20 de pe forum. Și unul cum trebuie!
    1 point
  16. Si eu am analizat aceasta posibilitate fiind interesat de achizitia unui 225xe, dar daca faci un calcul obiectiv, o sa vezi ca nu ai un castig real chiar atat de mare raportat la costul de achizitie al masinii. 1. Obligatoriu trebuie incarcat la priza, ca sa nu consumi combustibil fosil pentru incarcarea bateriei. Se incarca greu la statiile de incarcare, trage putere mica. 2. Masina dezvolta puterea maxima, doar cand ai ceva curent in baterie, altfel daca aceasta este descarcata se transforma in balast și va consuma mai multa benzina/motorina. 3. Odata scazuta capacitatea bateriei din cauza uzurii, ce faci? 4. Nu este nici cal, nici magar. Poate fi o solutie pentru drumuri scurte prin oras și cam atat, în regim electric.
    1 point
  17. @fdbcnt - Hibrd nu iei să mergi doar pe electric. Dacă iei pentru asta, l-ai luat oarecum greșit, îmi pare rău. Hibrid e mai mult ca să reduci emisiile și pentru ocazionalul stat în coloană, mers puțin pe străduțele de prin oraș, la drumuri scurte. Am fost tentat multă vreme de 530e acum la G30. Chiar am văzut că le crește numărul destul de tare. Mi-a fost teamă de o chestie doar: durata de viață a bateriei, mai ales că luam mașina SH, care deja avea un an de viață să zicem, deci multe cicluri de încărcare/descărcare deja. Ce mai e oarecum nasol, dar e ok atâta timp cât e încărcată bateria, este greutatea mașinii, mult mai mare, dar fiind motorul electric nu o simți așa tare. Mai nasol când trebuie să tragi de 2.0 184CP termic să fie nevoie să și încarci. Ideal este să ai și priză de încărcare acasă, atunci poți pleca la drum cu bateria încărcată complet, să nu mai fie nevoie și de recharging constant.
    1 point
  18. vin.report - VIN LITE BMW WBA1C31000J537437.pdf
    1 point
  19. a avut nevasta-mea un seria 2 hibrid, am uitat numarul. era full, tot felul de gadget-uri, m-pack...etc. totul pana la autonomie. zicea cca 50 km in specificatii parca, mergea real cam 30, tot era ok. a venit toamna, a scazut temperatura exterioara cu cca 10C, a scazut si autonomia la cca 17km. l-am dat inapoi, ii cumparasem si statie de incarcare, am ramas cu ea in perete. altfel avea zvac si era silentios, mi-a placut sa umblu cu el. motorul insa praf, cu bateria goala, pe autostrada la cca 150 a consumat 10. am auzit ca i3 ar fi ok.
    1 point
  20. Baga o decodare pe http://bimmer.work/ Daca gasesti in lista de dotari: 704 M Sport Suspension, atunci ai sport. Incearca sa pui jante mai mici in caz ca sunt pe 20 M
    1 point
  21. Dar nu te obliga nimeni sa cumperi mizeria asta de n47, sunt restul de cateva milioane care le-au cumparat si merg cu ele. Pana la urma, nu inteleg ce e cu frustrarea asta generalizata? Nu se umfla nimeni in pene pentru 3000 de lei, dar parca nici sa iei Bmw si sa iti chioraie matele nu e semn bun. Vezi ca la Vw o distributie pe curea e 2000 de lei si aia, ce faci, e proasta masina? Cat despre "tine totul 3-4 ani", te cam contrazic zecile de mii de n47 care circula in Romania care sunt din 2008, deci fac acusica 12 ani. Cat despre Romanul care strange cu greu cateva mii de euro sa ia second, pai nu il obliga nimeni sa ia Bmw. Dar stai ca romanul e fudul, de ce sa dea 5000 euro pe un Opel/Ford/Peugeot vechi de 4 ani, cu motor mic, cu km putini, mai bine ia Bemveu vechi de 15, cu cai multi obligatoriu ca sa ii dea gonetĂŁ, cu piele, xenon, pachet m. Asta e visul romanului rupt in cur despre care vorbim si pentru care 3000 de lei sa schimbe distributia e salariul pe 2 luni. Asta ca fapt divers, ca daca vrei sa intretii un e90 ca la carte, vezi ca pana si niste amortizoare, discuri originale si placute, niste racorduri flexibile, niste flanse amortizor, niste bucse hidro, niste brate, niste niste niste, toate astea costa destul de mult. Dar asta ce sa insemne ca e masina proasta? Nicidecum, inseamna ca masina premium de noua, are preturi proportioanale la piese. A, ca romanul ala rupt in cur se carpeste din dezmembrari si ia cele mai ieftine consumabile, piese, si alea rar, desigur, ca de ce sa schimbi preventiv, mai bine mergi cu tancul Bmw pana pica, pai atunci sa fie sanatos. Exista masini cu 5000 euro care nu se cheama Bmw si sunt mult mai noi si mai putin costisitoare la intretinere. Pasiunea si dorinta de a avea Bmw costa din pacate pentru asteptarile multora care cred ca daca masina are sigla Bmw pe capota trebuie sa fie indestructibila. Mai era cineva mai sus care se plangea ca trebuie schimbate bucsi, volant, amortizoare. De tot rasul, ce sa mai zici.
    1 point
  22. Când îi mai văd pe unii cum se umflă în pene să dovedească ei că vezi doamne 3000 lei pentru ei e o nimica toată. Păi dacă dai 3000lei doar ca să nu stai cu morcovu în cur că ți se distruge motorul asta e chiar prostie, chiar dacă ai banii aia. Adică BMW face un motor execrabil, cu numeroase defecte de fabricație, cu distribuția în piuneze, pusă în spatele motorului, mai și declară că distribuția e "life-time", și vin unii și îi iau apărarea că e normal să dai 3000 lei odată la 150k km. Pâi nu vezi nimic greșit în asta? în loc să fie trași la răspundere și să nu mai cumpere lumea mașini cu astfel de motoare, unii argumentează pro n47. Din cauza asta s-a stricat toată piața, și cam tot ce se face este "perisabil" datorită turmelor de cumpărători care oricum nu le pasă, totul ține 3, 4 ani, și apoi altul. Lucru care poate merge în țările dezvoltate, unde lumea își cumpăra doar în leasing, și o dau înapoi după 4, 5 ani, dar în Românica, unde omul strânge câteva mii de euro cu greu să-și ia un second de 10 15 ani.. Bineînțeles, dacă ai un motor cu transmisie pe curea, și e trecut în carte că trebuie să schimbi cureaua la 60k km, aduci da, îți asumi costul, pentru că ai știut asta de la bun început, dar să-mi iau un motor despre care producătorul minte zicând că e life time, despre care nici nu îi recunoaște defectele, mi se pare că sunt prostit pe față! Adică chiar accept să fiu mințit pe banii mei. Să trebuiască să schimb distribuția pe la nu știu ce mecanici, să-și bage ei degetele prin motor, că știu ei ce role trebuie schimbate, bla, bla că noua distribuție nu are defect, etc, o mai montează și rău, nu mersi.
    1 point
  23. nu te mai chinui, nu functioneaza dispay mare pe unitate mica, toti faceti acelas lucru doriti navi mare se poate doar inlocuire completa unitate + display
    1 point
  24. A mea era Un mic sumar al interventiilor pana la 100.000 km ar arata cam asa: 1. 6 revizii (3 cu schimbari complete de consumabile si 3 doar ulei) 2. Cutie transfer xDrive schimata (garantie) 3. Bucsa hidrolager brat stanga schimbat (garantie) 4. Tachet caseta directie (garantie) 5. Placute frana fata/spate (doar odata pe ambele punti, urmeza data viitoare sa schimb si discurile) 6. Update software iLevel (la zi) 7. Parbriz schimbat (acum 2 luni cu unul cu banda/parasolar gri, intre timp am mai luat o piata insa a facut doar o floricica "inchisa" ce nu are sanse sa produca alte damages) 8. Revopsit bara fata/spate (de la pietricele bara fata era ciuruita, iar bara spate a suferit cateva zgarieturi de la binevoitori; ar trebui sa revopsesc si capota ce are cateva "cratere" de la pietricele) 9. Revopsit eleron luneta (am insistat eu prea multla spalat cu Karcher-ul si am reusit sa ii "zbor" o bucata de lac :shifty: ) Retrofit-uri: 1. Alpine audio system (plus inlocuire boxe/adaugare tweeters Harman Kardon portiere spate) 2. MPPK 200 CP 420 Nm (de departe cea mai buna investie!!!!) 3. SLI
    1 point
  25. Poate ma insel insa stiam ca sunt mai multe feluri de modele de oglinzi pentru F10. Eu am unele cu o mufa cu 4 pini si cand mi le-au furat cel mai ieftin am gasit cu 1.400 lei bucata oe. Asta era acu mai bine de un an, poate intre timp au aparut aftermarket si mai ieftine.
    1 point
  26. Chiar, recent eram cu un amic, cu masina lui, si i s-a terminat lichidul de spalat farurile. A tras intr-un Petrom, a bagat benzina, a luat lichid, si s-a apucat sa il toarne acolo la pompa. A venit unu in spate, suparat rau, claxoane, chestii. De al dracu, asta al meu si-a bagat si aer in roti si si-a spalat si toate geamurile, ca sa faca spume ala din spate. Mi-am amintit de faza asta din topic, ce pot sa mai zic acum. <_<
    1 point
  27. Nu fii nervos ... e masina ta poate ca merita trapa daca mai aveai 1200 E altfel clar nu . Daca nu ai plafon negru nu o sa simti lipsa . Eu la 6 am plafon negru fara trapa simt ca ma sufoc , nu vad semafor daca opresc prea in fata , de astea )) poate si inaltimea e de vina
    0 points
  28. Si eu m-am tot gandit la asta. Din pacate sistemul hibrid de pe f30 (care ma interesa pe mine) e destul de slabut, bateria e mica si autonomia destul de proasta. G20 e mai ok, baterie mai mare, sistemul facut mai bine, dar deocamdata e foarte scump pentru ca e model nou. Pe hartie spun ei ca un G20 ar merge 60 de km pe baterie. Ceea ce probabil inseamna 45km vara si 30km iarna. Suficient pentru cineva care merge doar prin oras si are unde sa incarce. Si in acelasi timp poti sa iesi cu ea si la drum lung fara sa te rogi intr-o depasire. i3 nu-mi place neam, iar 2 ActiveHybrid are motorul ala prapadit pe benzina, iar la viteza de autostrada motorul electric se decupleaza. Deci ramai sa faci depasiri cu un motor de 1.5 si o caroserie mare. Nu, multumesc. Toyota (de care spunea cineva pe aici) are un sistem care functioneaza bine, chiar daca nu-l incarci. In Bucuresti poti merge cu un consum de 5-6%, ceea ce e ok dupa parerea mea. Cand ai iesit cu ea din oras, nu mai e asa de frumos din pacate. Nu stiu cum e combinatia asta noua cu motor de 2l, n-am mers cu ea..
    0 points
  29. De accord. Eu fara Xdrive am consum mediu 6% pe 320d dar preponderent in oras e facut consumul de a ajuns la 6%. Am masina de 2 ani , am schimbat distributia si consumbile la timp si in afara de asta nu a fost necesar nici o alta piesa schimbata . Ca tot se plange lumea ca la diesel o sa se simta in timp la piese daca consumul e mic . Eu sunt de parere ca daca masina a fost intretinuta decent si nu mergi subturat nu sunt problematice diesel-urile , chiar si cele cu filtre de particule
    0 points
  30. Cred ca trapa merita banii . O masina f frumoasa si atragatoare . Sa o stapanesti sanatos
    0 points
  31. Motoarele otto actuale au cuplu mai mare decat corespondentele diesel, polueaza mai putin, cu toate ca au consum mai mare, de-aici tendinta de care spui .
    0 points
  32. Salut. Si eu tin sa te felicit, la fel, anul viitor aceeasi motorizare vine si la mine. Din ce imi dau seama, ai luat o putin rulata prin premium selection. Cum a fost discount ul fata de nou si interactiunea cu Bavaria?
    0 points
  33. Nu inteleg tendinta de a cumpara motoare pe benzina (care consuma uneori si dublu fata de diesel, ca sa nu mai vorbim de cuplu), doar din teama ca cineva va interzice dieselul. Pai o benzina polueaza tot cat un diesel, prin prisma consumului mai mare.
    0 points
  34. Exista solutie: Controale prin targuri unde se vand furaciuni la actele de provenienta, flagrante organizate celor care vand asa ceva la colul strazii. Sa se prinda 4-5 hoti si sa se aplice legea asa cum trebuie pe ei, adica puscarie pentru furt, nu pedeapsa cu suspendare si sa vezi apoi cum se reduce numarul de hoti. Sigur ca si dupa aplicarea mai dura a legii or sa mai existe hoti curajosi care or sa fure in continuare, dar majoritatea or sa se teama. Acum orice distrus care vrea sa faca bani se duce si fura, pentru ca stie ce legi avem si cum se aplica si stie sigur ca o sa scape chiar daca e prins.
    -1 points
  35. Lipseste F10.Votez F10.Cred ca va fi model de referinta la BMW:
    -1 points
  36. eu la drum lung cu mers pe drum national combinat cu autostrada (mers constant 160-200) am scos sub 10 (9 si putin) sunt curios cum ai scos tu acel consum la mers normal. Plus consumul in oras mi se pare enorm, eu am acelasi motor si aceeasi masina.... si nu am reusit sa scot mai mult de 14....
    -1 points
  37. Ok, am inteles, esti mai bun decat toti botanistii aia care inghit vrajeala capitalist-progresista facuta cu singurul scop de a le scoate banii munciti din buzunar. Tehnologiile noi (panouri solare, masini electrice) sunt de cacat in momentul asta si ofera zero valoare. In plus, sunt scumpe pentru ca nu ti le permiti. Deci nu esti in target pe nicio parte, si o sa ai ultima masina pe motorina din oras. Totul ok, e dreptul tau, fiecare isi face alegerile in mod personal. Ce nu inteleg e - de ce mai stai pe topicul asta? Ca nu ti-e dedicat tie, nu ai o contributie pozitiva in conversatie si de fapt nici macar nu te intereseaza subiectul in momentul de fata..
    -1 points
  38. Sa vreau sa schimb un M47 pe un N47 e ca si cum ar trebui ca PERMANENT sa trebuiasca sa am 3000RON in torpedoul masinii chiar daca am facut distributia! Adevarat ca, cei care au N47 "vad" ce nu vad altii, ca din 2006 in 2014 bmw a facut numai motoare fenomenale , care ocazional necesita o reparatie cat se poate esentiala, aproape capitala! :naughty: Nu as da nici 2000 pe o masina cu probleme la distributie(!), nu merita riscul, parerea mea. Nu este vorba de un detaliu de gen, program de revizie, e vorba de o potentiala problema care face motorul complet nefunctional aproape fara simptom. Nu este asta suficient de grav?
    -1 points
  39. Ce talon aveai la anvelope, mai ceva ca la Aro.
    -1 points
  40. O alternativa interesanta la un banal 320d M47 si peste 300.000 de km ar putea fi un e60 525i sau d. Cel putin 525i-ul M54 il poti gasi la acei aprox. 5000 de euro si la sub 200.000 de km. Si chiar este un motor robust, fiabil si de 1000 de ori mai rafinat decat un M47 care chiar daca e fiabil, e depasit tehnologic de mult timp. Diesel-urile moderne sunt mult mai rafinate, tehnologia a progresat mult in vremurile recente.Un N47 de pe F10 pare la ani lumina distanta fata de un M47 de pe E60 sau E90. Un M47 il auzi pornit si de la 20 de m distanta. Plus ca e plina piata din Romania de M47; cred ca 90% din E90 non facelift de pe strazi au aceasta motorizare. Pacat, oferta de motorizari de pe E90 fiind una destul de bogata.
    -1 points
  41. Da, timp de 2-3 sĂŁptĂŁmâni, primĂŁvara și toamna. Când e prea frig evident e degeaba, când e prea cald arde prea tare chelia :turned: - și eu am renunțat la trapĂŁ. F30-ul avea. Nu-i simt lipsa.
    -1 points
  42. ..cine nu stie ca intretinerea unui seria 5 e mai scumpa decat a unui seria 3? Sau, asta nu conteaza? Masina in 5k sa fie.. :vava: Cel putin asta se cunoaste foarte foarte bine in partile vestului UE.. (Acelasi lucru e valabil intre 5 si 7..)
    -3 points
  43. (Nu am crezut ca trebuie sa mai explicc o data.. Pe de alta parte eu zic sa ne referim doar la BMW nu si la alte marci de masini) Ok. De bagat de seama ca piesele de schimb ca si manopera (ca traim in Romania..) este mai mare la un model dintr-o gama superioara. Iar eu cred ca si de asta trebuie tinut cont, nu doar de cat de populare unele modele sunt fata de altele. Sau poate asa e mai bine inteles: "fitzele costa" si dupa ce o cumperi; la unele mai mult ca la altele.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.