Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/19 in all areas

  1. Contacteaza pe mesaj privat pe Andrei525. Ai mai mari sanse.
    2 points
  2. Iar in timp ce aici se dezbate diferenta de 0.5 l la consum intre generatii de motoare, initiatorul topicului continua sa isi caute E90-ul visat la 5000 E....
    2 points
  3. Vrei sa spui ca nu gasesti cu dotarile/km/anul care vrei tu. Suplimenteaza bugetul si 100% gasesti
    2 points
  4. Asta sa o iei https://vrumauto.ro/baterii-auto/109467-acumulator-auto-varta-silver-dynamic-agm-h15-12v-105ah-950aen-605901095-d852.html Sau de 80ah https://www.neomotors.ro/baterii-auto-varta/460-baterie-auto-varta-silver-dynamic-agm-start-stop-12v-80ah-800a-borna-normala-dreapta.html
    2 points
  5. Exide NU, nu te mai lua dupa prostu ala de sus dorubimotru. Sa iei varta silver agm.
    2 points
  6. Sa iei Varta Silver, banner e slab rau. Cine a spus ca banner face bateriile oe pentru bmw. Pune un link sau un document atașat. Merci
    2 points
  7. Ala de origine e facut de Varta Silver Parerea mea ca ori iti iei de origine și te mai tine 10ani ori iei Varta Black sau Silver. Bafta
    2 points
  8. As vrea sa merg și eu la un mecanic bun in Bucuressti. De fiecare data când merg la mecanici mi se pare ca se grĂŁbesc și tot timpul totul e perfect din punctul lor de vedere și apoi ĂŽncep sa descopĂŁr chestii. Am fost și la s-team și la cineva recomandat (care aparent era un mecanic general nu a trecut multe BMW-URI prin mâna lui) dar vreau pe cineva care se pricepe la e90 motor n47, ceva nu se aude bine și nu stiu dacĂŁ e de la turbina dacĂŁ e ceva desprins sub masina ( se aude ca și cum ceva intra in rezonanta cu motorul ) dar m-am plictisit sa tot caut pe forumuri și când e vorba de sunete oricât ai explica sunt șanse mici sa gĂŁsești rĂŁspunsul pe un forum. Așa ca serios, pe cine imi recomandați sa ma duc sa mearga sa audĂŁ puțin masina nu doar așa la relanti. Poate sa fie si cineva care lucreazĂŁ ĂŽntr-un service și sa sun sa ma programeze direct la el sau particular dar serios. Va rog m-am saturat sa tot dau bani aiurea și tot sa nu știe ce rahat vajaie/zdrangane când acclerez. PS: am mai tot citit și am ĂŽnțeles ca poate sa fie de la instalația de motorina ceva colier desprins și ultimul mecanic mi-a zis ca sunt multe de desfĂŁcut și nu are timp e doar un sunet sa nu ĂŽmi bat capul..... pai ma doare capul de la el...
    1 point
  9. 1 point
  10. Mama doamne, cum mergi cu masina aia pe strada? Cum ai luat ITP-ul, mai exact?
    1 point
  11. Salutare, din pacate a venit momentul sa renunt la bestiuta si sa ma indrept catre un F30. Daca e cineva intersat aruncati un ochi peste anunt My link O seara frumoasa !
    1 point
  12. Nu poti sa excluzi problema confort acess pe considerentul merge radioul. Antena radioului este o cu totul alta antena, de la constructie pana la receptie a semnalului.. Iar semnalul de la cheie merge/trece prin alta antena conectata la acelasi modul de confort.. Ca sa nu mai spun ca recent am patit eu un fapt prin care la un E91 a intrat apa la modulul asta si s-a ars doar partea de receptie cheie. Iar cand am luat alt modul de pe ebay, a venit ok pe partea de receptie cheie dar radio nu functiona. Nu ma crezi? Ma indoiesc ca pot sa lamuresc altcumva decat prin experienta personala. A, prin modului de confort access la e 91 si ledurile de sub haion sunt controlate/trec prin acelasi modul. Ciudat, stiu, dar acolo (pe placa aia) se baga conectorul ledurilor.
    1 point
  13. salutare, cand vad N47 cu 5%, ma gandesc ca-s 2 variante..a mea este stricata sau oamenii au alt still de mers. N47(biturbo 218cp)- medie pe ultimii 10-11k -8.7 In oras nu stiu cat este consumul, nu l-am urmarit. Afara - daca implica autostrada( daca se poate mers constant in plaja 140-170.cu ceva varfuri..) ~7% - daca nu implica autostrada ~6.3 sau ceva pe la 6.
    1 point
  14. Ultimele motoare n47 au avut upgrade din fabrica la distributie si nu au mai avut probleme, ca toata lumea schimba distributii ca asa trebuie e altceva, si f30.ul meu scotea 5-5.5% pe ruta romania germania, dar mers pe tempomat si dat gaz, la e46 am avut mereu consum mai mic ca la f30, stiu ca la arad faceam plinul si aveam 1300-1400 autonomie, chiar si acum mi se pare ca scoate cam la fel sau cateodata mai putin decat focusul care este 1.6tdci 6trepte, mai ales ca daca o pisti pe la 150 constant m47 scade sub 5%, a fost dintotdeauna cel mai eco motor pe care l-am avut, nu are dpf, nu face regenerari la fiecare 200km N47 de pe f30 este un n47t upgradat, alta gasca, twinscroll, injectoare, distributie, e super faina masina si motorizarea, comfort, tot ce vrei Din seria e90 as opta ptr un e92 frumos cu 2.5 minim automata
    1 point
  15. Eu nu inteleg boala asta cu un consum cat mai mic, impozit minim, dar motoare de 2000 si aproape 200 de cai putere. Am mai auzit aberatii ca M47 si N47 iau si 3% in afara si 7% in Bucuresti Daca o masina de 1,5 tone, merge cu 130-15 km/h constant si consuma 6-7-8% nu mi se pare mult deloc. Diferenta de un litru sau 2 legat de piciorul fiecaruia, e fix nimic. Toata lumea ma intreaba cat consuma masina mea si zic 17% in BUcuresti si 10-12% in afara. Toti dau pe spate ca e mult , ca e stricata, ca e praf motorul, EGR-ul, ce sa mai, e dauna totala. Raportul de consum/putere este la motorul de 2000, restul e cancan. Asta cu distributiile iar e o isterie generala. Chiar sunt curios la cat % din motoarele BMW a crapat distributia inainte de 200k km ? Nu stiu daca putem gasi undeva nr total de BMW-uri produse si motoare dauna de la distributie. Aici pe forum daca nu schimbi distributia saptamanal, cam cand speli si masina, e nasol. Eu daca as lua un BMW la mana a doua cu peste 200K km, i-as schimba distributia direct si nu as avea emotii. Chiar acum ma uit la 325D sau 330D E90 m pack ( mi-a ramas mie sufletul la masina aia) si as vrea sa iau una la 300K km, sa mai bag 2-3K in ea si s-o fac bombonica si aia e, mai tine 150K km fara probleme.
    1 point
  16. motorul N20 e mai degraba de evitat, mai ales daca are peste 100k km; costul mentenantei preventive (distributie, etc) e destul de piperat, sare de 1000 euro. nu intamplator sunt putine 328i cu peste 150k km pe mobile. daca iti doresti neaparat benzina, mai degreaba orienteaza-te la un 330i cu motorul B47/B48 (are tot 2lL, produs dupa 2015; din pacate nu cred ca il gasesti sub 20k euro. sau si mai bine un 335i din perioada 2012-2015, N55 (3L) e un motor foarte reusit; posibil sa gasesti unul cu 17-18k; e drept, costurile de exploatare sunt ceva mai mari.
    1 point
  17. Nope (No - Nu) Asa e cu, consumul; foarte probabil conduci rezonabil, de aceea scoti acelasi consum si nu are consum de ulei. In privinta refractometrului ca vad ca s-a incins nitel discutia, as mai adauga/intreba, de ce cumparati de la supermarket testere de pentru masina?? E normal sa vanda multe porcarii in materie de "echipamente" pentru masina. Desigur ca mai ieftine. Dati bani pe cat face. Nu aveti/cunoasteti in zona in care stati un magazin specializat in piese de masini, accesorii auto, scule..? alea sunt magazinele care vad ce va trebuie! Iar pentru cei care se aventureaza sa isi intretina masina, informati-va ce va trebuie, si nu ignorati nimic din ce va zic altii mai experimentati, ca va trebuie! Altfel mergeti la specialisti. Sa nu credeti ca un service serios isi permite sa nu masoare antigelul..
    1 point
  18. vezi ca nu ai faruri adaptive si nici parbriz incalzit
    1 point
  19. Efectuat Efectuat WBAFW31070C565351 Voi verifica mâine vin.report - VIN LITE BMW WBAVP11050VU14820.pdf vin.report - VIN LITE BMW WBAVC31030PS42220.pdf
    1 point
  20. Are dreptate omul bimmer90f30. Dacă si-ar repara toti masina ca el... n-ar mai rade lumea de bmw Si legat de prostiile de densimetre la 8 lei din auchan, sunt niște gunoaie. Am un vecin care si-a pus motul inugel optimal gata preparat de - 37 grade, la bidon de 5 litri. Acea prostie de densimetru auchan ii zicea concentratii de - 16 si - 18 grade. La service pe refractometru ii dadea corect valoarea din bidon - 37 grade. Te las pe tine sa explici de ce este diferenta asa de mare, atotcunoscatorule FVA28! @bimmer ai cuvantul, dacă crezi ca mai ai ceva de completat
    1 point
  21. Atentie la acest 525 WBAFW31070C565351 https://www.olx.ro/oferta/bmw-525-pachet-m-4-butoane-IDcZRVP.html In bord are 182.XXX iar la intrarile itp: 302487 15.11.2018 StaĂžie ITP 259664 19.09.2016 StaĂžie ITP 163603 18.09.2014 RAR
    1 point
  22. Nu e chiar asa. +/-5 este chiar o extrema la care nu vrei sa ajungi cu nici un injector! Corectie de +/-2 pe ISTA e mai realist ca si uzura.. sau cel putin de scos si testat pe banc.
    1 point
  23. Vezi ca sunt niste testere pentru antigel, e in jur de 10 lei unul. Poti vedea exact punctul de inghet al antigelului.
    1 point
  24. recunosc ca nu am intrat pe profilul tau. pai da, si termenul de livrare mi se parea deplasat, de asta am si scris atat si pe tema asta mai sus.
    1 point
  25. Pune si antigel si apa. 50-50. Scapi de dilema si rezolvi problema.
    1 point
  26. Pfff,incredibil Un kil de antigel bmw e 40 de lei...doamne ce idiot..
    1 point
  27. ...Cum sa pui apa? :frantics: (Macar daca ar veni vara..) Pune antigel diluat cu apa (distilata poate.. eu asta am in sistem de 8 ani) la temperatura de protectie la care o gasesti in vasul de expansiune; masoara cu un densimetru dedicat sistemului de racire/prevenire inghet.. Sau, dilueaza antigelul concentrat pana la minim -15, -20 grade; nu mai mare temperatura! Pune aceiasi nuanta/culoare care o gasesti. Dealerul de la care am pus de doua ori pana acum mi-a dat bidon cu antigel albastru; nu stiu ce G poarta; 0 probleme.
    1 point
  28. De accord. Eu fara Xdrive am consum mediu 6% pe 320d dar preponderent in oras e facut consumul de a ajuns la 6%. Am masina de 2 ani , am schimbat distributia si consumbile la timp si in afara de asta nu a fost necesar nici o alta piesa schimbata . Ca tot se plange lumea ca la diesel o sa se simta in timp la piese daca consumul e mic . Eu sunt de parere ca daca masina a fost intretinuta decent si nu mergi subturat nu sunt problematice diesel-urile , chiar si cele cu filtre de particule
    1 point
  29. Consum diesel vs benzina. X1 20dXdrive - 192 CP - consum 6,3% in medie, ceea ce pot confirma si eu din propria experienta. https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/1153-X1.html?fueltype=1&constyear_s=2016&power_s=190&power_e=200&powerunit=2 Benzina 20i xDrive - 192 CP - consum 8,5%. https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/1153-X1.html?fueltype=2&constyear_s=2016&power_s=190&power_e=200&powerunit=2 2 litri difirenta pot fi semnificativi in cazul unor rulaje mari anual.
    1 point
  30. Cred ca trapa merita banii . O masina f frumoasa si atragatoare . Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  31. Și totuși: http://theconversation.com/fact-check-are-diesel-cars-really-more-polluting-than-petrol-cars-76241 Dar aici vorbim de Diesel recent, cu AdBlue, DPF sĂŁnĂŁtos...etc. Nu rĂŁgĂŁliile de prin traficul de zi cu zi.
    1 point
  32. E o eroare generala, trebuie o diagnoza altfel nu ai de unde sa stii exact ce are.
    1 point
  33. Nu inteleg tendinta de a cumpara motoare pe benzina (care consuma uneori si dublu fata de diesel, ca sa nu mai vorbim de cuplu), doar din teama ca cineva va interzice dieselul. Pai o benzina polueaza tot cat un diesel, prin prisma consumului mai mare.
    1 point
  34. Oricum este loterie indiferent de anul fabricatiei si de cat de mult o verifici tu sau mecanicul. Poti sa o cumperi azi si saptamana viitoare sa auzi distributia sau sa iti pice turbina, injectoarele etc... ia incalcul toate astea si daca ai bani sa o intreti atunci cumpara. Sa nu faci greseala sa cumperi o masina de toti banii pt ca nu stii cum a fost intretinuta si nu stii ce surprize iti apar. Mai strange niste bani si cumpara un N47 2010-11 chiar este un motor reusit, exceptand problema cu distributia.
    1 point
  35. Ai fost sfatuit rau. Daca scoti furtunele de la vacuum nu o sa-ti mai traga deloc. Daca ai ceva coduri de eroare de la diagnoza pune-le pe topic, poate rezolvam ceva. Raspuns pt raulnicolae : sunteti f multi pe acest forum care nu aveti nicio treaba, da-ti raspunsuri asa ca sa aveti si voi o ocupatie.Daca ai vreun raspuns corect si credibil, nu mai folosi cuvantul"parca". Nu vreau sa fiu rautacios, cred ca moderatorii acestui forum ar trebui sa intervina in legatura cu cei ca dumitale. Daca nu cunoasteti exact macar principiile de functionare ale unui motor nu va mai dati cu parerea ce ar fii bine sau nu. Va multumesc Raspuns pt raulnicolae :sunteti multi pe acest forum care va dati cu parerea doar ca sa aveti o ocupatie. Nu contrazice pe cineva care poate stie despre ce e vorba.
    1 point
  36. De cand am masina, de 4 ani, nu am umblat la bucsi , capete de bara , brate etc. Pe fata oare ce ar putea sa bata cand trece masina peste pietre asa mai mici ca un ou sau mai mari ceva de genu. Drumuri forestiere normale ? Doar acolo se aude sau cand dau peste un dambulet la viteza mica dintr.o data . Se mai aude cand stau cu masina pe loc , motorul oprit si misc rapid volanul stanga - dreapta ( cu volanul deblocat) . Am inteles de la mecanic cand s.a uitat ca , caseta de directie hidraulica nu are cum sa bata decat cea mecanica, eu ma gandeam ca poate caseta .. Altceva ce ar putea fi? Intreb sa fiu informat pe cand ajung la mecanic , marti. Trebuie sa fac itp.ul si cu jocuri nu trec la directie sau brate etc . Tin sa mentionez ca volanul are o mica oacilatie , la viteza ( gen foarte foarte mica , doar daca iei mana de pe volan se observa , e de 1 mm . Ca si cum nu ar fi echilibrate cauciucurile , dar ele sunt noi,ok si echilibrate cum trebuie ). Servodirectia nu prezinta scurgeri. Este modelul din 2006 , m47, 163 cp. Deci e hidraulica sigur, si se misca bine fara jocuri gen sa invart putin volanul si sa aiba intarziere sau sa nu vireze masina . Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    0 points
  37. Masina e exact ce trebuie, incepand cu motorul :goodjob: Vad ca trapa a ridicat multe discutii Mie unul imi place. Utilitatea ei consta, chiar si vara, daca o lasi rabatata (deci nu deschisa de tot), cand intri in masina pot sa fie si cu 10 grade mai putin (si la 55-60 de grade conteaza). Plus ca multe masini vin si cu ventilatie auxiliara, deci totul lucreaza pentru confortul sporit al pasagerilor. Sa o stapanesti sanatos.
    0 points
  38. Verifica pivotii de la (cremaliera) directie daca zici ca se aude cand dai stanga-dreapta de volan. Pivotii sunt prinsi cu un surub in fuzetele rotilor.
    0 points
  39. Ma interesa sa stiu ce am pe acolo. Nu sa ma duc ca bula prostu sa nu stiu care e bratuðŸËâ imi place sa fiu informat cat de cat. Coloana aia de directie poate sa bata ???? Cum se manifesta ? Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    0 points
  40. mai bine luai benzinarul 6 cilindri. Deja dieselul e pe foras, taxe mari si restrictii in Bucuresti(vezi taxa Firea) , in Germania si in alte tari
    0 points
  41. Hai sa mai terminam o data cu economicitatea si cu astea ca nu ajungem nicaieri. Eu la M47 in concediu anul trecut, cu clima, am avut 6%. Anul asta, la fel, cu clima, dar am mers o idee mai tare (de multe ori pusa la 150kmh pe pilot), a fost 6.5%. LE: Seria 5, plina cu bagaje, plus 4 pers. N47 cat sa fi luat? Cu 0.3-0.4 litri mai putin, in niciun caz sa fi fost o diferenta mai mare.
    0 points
  42. La bugetul ala gasesti masini aduse din SUA care au fost dauna totala si inundate, fara airbaguri. Prietenii nostri lituanienii ti le vand tipla, cu km reali, nu bate, nu troncone , pt pretentiosi...extra full Daca vrei un F30 328i bun, mai maresti bugetul. La 15K gasesti doar cu ft multi km iar motorul ala e cunoscut ca nu e fiabil.
    0 points
  43. Hepu albastru , e deja combinat doar completezi in motor .
    0 points
  44. Pt initiator: uita de hibride, diesel-ul e baza, consum mic, ieftin si bun.
    0 points
  45. Up. ( groaznic de enervant ca nu poti sa dai edit post dupa o zi ) Schimbat electromotor, porneste mai frumos dar tot ezita uneori, deci.. incredibil. O sa mai verific bateria sa vad amperajul, daca nu numai din injectoare poate sa mai fie desi pe tester par perfecte si motorul nu intrerupe niciodata.
    -1 points
  46. Asa o fi, sa zicem, eu am facut test la un X5 care avea 3.2 corectie pe 2 injectoare, totul era ok, dar era cu toate cele pe el, ma refer la dpf si cat. X3 al unui prieten, motor de 2.0d, fara filtru si catalizator miroase in spate ca la un tractor vechi.
    -1 points
  47. Cine a zis? :naughty: De obicei pana se rodeaza discul cu placutele, pedala este moale, se apasa pana la fund usor si intra abs-ul :lol2:
    -1 points
  48. Se numește "Taxa Oxigen" și se aplicĂŁ mașinilor cu norme de poluare pânĂŁ la euro 4 inclusiv, nu exclusiv celor diesel. Minim 5 ani de acum ĂŽncolo cu un Euro 5 sau > stai liniștit.
    -1 points
  49. Salut, pt CCC are cineva link pt descarcare ? Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.