Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/26/19 in all areas
-
Salutare, Intrucat topicul se cheama "ghidul cumparatorului", incerc sa consolidez si eu aici feedback-ul meu dupa aproape 3 ani cu masina asta. Nu vreau sa creez polemici gen 4 cilindri vs. 6 cilindri sau altele asemenea, parerile sunt strict personale pentru stilul si nevoile mele curente. - Motorul de 2l diesel de 190CP este suficient pentru minim 95% din timp pe caroseria asta. Masina este foarte dinamica, pare mai usoara decat este in realitate si accelereaza rapid pana la 150-160km/h. Pe autostrazile din Europa merg in general cu 130-140km/h pe pilot automat, in Germania merg cam cat poate masina in zonele no speed limit (in general cam 200-230km/h) si in Romania de cele mai multe ori in limitele legale. Singurele momente in care simt nevoia de mai multa putere e pe drumuri nationale in Romania, cand ma grabesc si vreau sa fac depasiri rapide si dese (foarte rar se intampla asta). Daca bugetul e limitat (cum ma gandesc ca e la marea majoritate), e un motor suficient care nu dezamageste. - Cutia de viteze automata este un must have si functioneaza impecabil in tandem cu motorul. Mi-am pus padelele pe volan dar le-am folosit de maxim 3 ori in 3 ani de zile pe niste serpentine si doar ca sa vad cum e. Dupa cateva curbe mi-am dat seama ca masina face treaba singura mult mai bine - Suspensia M sport este foarte bine gandita, tine masina ferm pe sosea dar totodata e destul de comfortabila chiar si prin gropile din Bucuresti. Eu am si mers pe rotile standard pe 17" cu anvelope non runflat ceea ce o face mai permisiva cu rinichii. Daca stilul de condus e relaxat, cea standard cred ca e suficienta. Condus mai sportiv cu multa autostrada la viteze mari, suspensia M isi merita banii. Nu am experiente cu cea adaptiva, poate e un compromis bun intre cele doua variante, dar mie personal mi s-a parut scumpa. - Scaunele sport cu piele Dakota sunt tari si relativ inguste (mai inguste decat la F10 se pare), asadar pentru mine au fost cea mai neinspirata alegere (1.86 si cam 92kg). La drum mai lung de 2-3 ore lateralele preseaza pulpa piciorului atat de enervant incat numai la asta te gandesti si disconfortul e mare. Daca ar fi sa configurez iar, as merge pe scaunele normale sau as configura direct pachetul M si as lasa scaunele sport cu alcantara si material. Le-am testat si sunt mult mai moi si confortabile. Daca bugetul permite, scaunele comfort sunt geniale, insa cand configurezi masina noua cu scaunele astea, te usureaza lejer de vreo 4500 euro sau chiar 7000 euro cu piele mai moale individual Nappa (mult dupa parerea mea pentru ce ofera). - Sistemul audio hi-fi (cel intermediar) este suficient, se aude chiar bine as zice. As fi facut upgrade-ul la HK daca as fi mers insa si pe navigatia mare professional (nu te lasa cu cea standard) - deh limitare de buget Navigatia standard este ok, isi face treaba cu brio in orice situatie, chiar si la reconfigurari de traseu pe baza informatiilor de trafic. Din nou, daca bugetul e limitat, navigatia standard + sistem audio hi-fi si esti ok. Mi se pare japca pretul cerut pe navigatia professional si imi baga pe gat chestii pe care nu le folosesc in viata de zi cu zi (gen touch screen sau HDD-ul ala intern sa tin melodiile...le tin pe un stick usb si merge brici). - Farurile led standard lumineaza foarte foarte bine. Le-as pune pe cele adaptive cu functii extinse doar daca as merge mult pe drumuri nationale prin Romania, slab iluminate, unde mergi pe faza lunga si iti umbreste masinile celelalte sa nu le orbesti, insa fac o lumina de ansamblu pe laterale foarte faina. Autostrada sau oras sunt un moft, nu merita diferenta de bani. - Bord digital nu mi-as pune, imi plac mai mult ceasurile analogice, clasice...dar aici e mult vorba de gusturile personale. In schimb luminile ambientale merita toti banii, desi nesimtitii cer mult pe ele. Schimba masina complet pe timp de noapte, e foarte odihnitor interiorul si iti da senzatia de premium. - Vopseaua standard neagra, nemetalizata, e de o calitate execrabila. Se zgrie extrem de usor si se matuieste. Nu stiu cum e cea alba nemetalizata, poate nu se vad asa zgarieturile fine pe ea macar, dar lacul e ca si inexistent pe ambele...am fost profund dezamagit la capitolul asta. - Tinuta de drum este absolut excelenta la masina asta, e foarte stabila si silentioasa la viteze mari, iti da senzatia de siguranta. Franele sunt bune si te poti juca frumos pe niste serpentine cu sistemele dezactivate pe modul sport. Desi are un gabarit mare, odata ce te obisnuiesti un pic cu ea, o simti rapida si usoara. Materialele folosite la interior sunt de calitate buna (pe alocuri peste Mercedes E-klasse) si categoric peste seria 3, chiar si noua serie G20 care e un pas mare inainte fata de modelul anterior. - Climatronicul cu functii extinse nu cred ca merita banii, probabil cel standard dual zone e suficient. La fel si oglinzile exterioare heliomate si rabatabile electric nu cred ca merita...de fapt doar cea din stanga e heliomata si rabatarea o folosesc extrem de rar, as putea trai fara asta. Trapa imi place dar nu are nicio utilitate concreta pentru mine, nu sunt fumator...nu as configura-o la o masina noua. Head-up display e misto si util, dar nu must have. Sistemele de self driving nu le suport si mi se par scumpe pentru nivelul de tehnologie actual. Cam asta ar fi un sumar, dar raspund la orice intrebari daca mai aveti4 points
-
Nu prea ai ce sa mai faci,având ĂŽn vedere cutia ta automatĂŁ,care suportĂŁ maxim 400nm dacĂŁ nu mĂŁ ĂŽnșel,și cu stage 1 tu cam acolo ești deja.3 points
-
De unde știi omule ce a fost aici, la mașina asta? Pe mine asta mă interesează; problema o cunosc, nu-mi zici nimic nou! Nu am contestat concluziile generale ale mecanicului ăsta. Vreau să știu dacă și la mașina asta a ajuns la aceeași concluzie sau nu. O dai cu în fine doar că vrei tu așa. E problema ta dacă vrei să fii ignorant. Unii vrem să fim mai informați. A băgat nasul acolo un mecanic, voiam ceva concret să știu în situația asta de la mașina asta, nu generalizarea ta care poate fi sau nu corectă, dar care aici nu mă ajută cu nimic - nu face lucrurile să fie mai clare față de ce știam deja. E aceeași problemă sau o fi altceva, nu știu, nici tu nu știi, doar presupui. Vreau să știu de la el, care a fost acolo cu mașina lui.2 points
-
Dupa lungi negocieri, cautari, gandit si razgandit in privinta optiunilor, aseara am dat comanda de un G05 xDrive 40i. Am trecut si pe la Audi unde am testat un Q8 care nu m-a dat cu nimic pe spate, nu simteam in niciun fel vreo senzatie de drum, am zis ok, hai cu BMW-ul X5. Din pacate am aceeasi problema ca si atunci cand am comandat X6-le, am zis daca imi iau motor de 50i dupa o sa plang ca de ce nu am luat X5M, macar acum X5M-ul nu e inca lansat pe piata. Mai jos se poate vedea ce am comandat, inca sunt in dilema daca sa pun si M Sport Brakes si eventual si Luggage Compartment Package. 2020 X5 xDrive 40i M Sport Package Mineral White Metallic 22" M Double-spoke bi-color wheels, style 742M with performance non run-flat tires Black Vernasca Leather Aluminum Tetragon trim Executive Package Luxury Seating Package 2-axle air suspension Front and Rear Heated Seats Glass Controls Heated Front Seats Armrests & Steering Wheel Harman Kardon surround sound system Space-saver spare1 point
-
Dupa 4 ani de f10 520d , am zis sa revin la benzina . Dupa alte 2 luni de cautari ,suplimentari de buget din cauza optiunilor dorite , in sfarsit ma pot bucura de ea . Cateva poze in graba , o am de 2 zile , inca o descopar1 point
-
VIN: WBA3K11000F818429 Pentru poze: Link anunt autovit Fabricatie: 11/2012 Provenienta: Austria KM: 208.000 RAR efectuat Cateva optionale: S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S402A Electric Panoramic Roof S459A Seat Adjuster Electric With Memory S508A Park Distance Control PDC S544A Cruise Control With Brake Function S431A Interior Mirror With Automaticdip S249A Multifunction F Steering Wheel S606A Navigation System Business S521A Rain Sensor S563A Light Package S316A Automatic Trunk Lid Mechanism Contact: 0742734066 - Radu Pentru mai multe poze, detalii sau intrebari, pot fi contactat la numarul de telefon de mai sus. Masina poate fi vazuta in Oradea si imprejurimi.1 point
-
Ei și iată că am ajuns la al doilea BMW între timp. Dacă îmi zicea cineva acum vreo 5 ani că voi migra de la Audi la BMW nu l-aș fi crezut Cum vechiul F30 și-a găsit un nou proprietar foarte fericit săptămâna asta, iată că după ceva așteptări a sosit și noua mașină astăzi. 520DA G30 - Champagne Quartz Metallic (culoare Individual) și recunosc că m-am îndrăgostit de ea. 01/2018. Mai am cam 5 luni garanție de fabrică BMW, și 2 ani garanție BMW Premium Selection, pe care o voi prelungi problabil cu Bavaria Care sau ceva similar. În acest moment are 35000 km și este importată din DE, prin Automobile Bavaria (Gebrauchtwagen). Urmează o cosmetizare ca la carte (inclusă în pachetul de la Bavaria) și o verificare 360, iar de săptămâna viitoare încep să mă bucur de ea. Ca și dotări de menționat: - M Pack exterior, fără de care nu voiam să iau G30, iubesc difuzorul spate și evacuările. - Transmisie Steptronic Sport cu padele și volan M - Jante 18" M DoubleSpoke 662 M/MT (în două dimensiuni - 245 45 18 și 275 40 18 - cred că e overkill pt 520 dar aia e ) - BMW Display Key - Comfort access - Ambient lights - Sport seats cu încălzire - piele dajota canberra bej - Adaptive LED headligts + High Beam Assist - Driving Assistant (Side și Lane Assist) - PDC simplu (fără camere) - HUD - Navi Professional - HiFi Audio - Shadow Line - Business Package - RTTI, RoadSign Recognition - Wireless charging - sper să meargă mai ușor ca la F30 ConnectedDrive și să pot pune Carplay rapid - BMW Connected Services ... și altele minore. Ce am pierdut față de F30 este trapa, dar am câștigat destule în rest cât să nu-i simt lipsa. Deocamdată este murdară rău după transport, dar promit să revin cu imagini mai frumoase odată ce trece de cosmetizarea Bavaria. Cred că îmi iau concediu doar să mă plimb cu ea 1 săptămână Câteva imagini cu ea murdară : https://postimg.cc/gallery/1ovlxwh0s/1 point
-
La orice bmw xdrive rotile sunt biblie: model si dimensiune jante, dimensiune model si tip cauciucuri, NU flanse, cauciucurile se schimba toate 4 in acelasi timp, profilul trebuie sa fie identic pe toate 4 rotile. Cam asta e in mare...nu respecti...o sa tot repari / schimbi la cutia de transfer...mai rar sau mai des...depinde de noroc in legatura cu sch de ulei...normal ca se schimba, notiunea "lifetime" de pe eticheta nu se refera la durata medie de viata a omului (in niciun caz al broastei testoase )) ) "average life expectancy of a new vehicle these days is around 8 years or 150,000 miles."1 point
-
Factori favorizanti :intervale lungi, start&stop,calitatea materialelor(?) ca altfel nu frecau patinele pana se spargeau,intinzatoare (cel putin ala de sus se poate schimba pe sus, celalalt nu!),sprocket arbore( de ce se ascut dintii cum a facut lupul cand venea la capra cu 3 iezi), restul completati voi. Raman la parerea ca au fost 2 loturi de piese sau acelasi lot cu 2 materiale/producatori diferite/i.Este repet parerea mea.Zicea un coleg ca „pinionul e din tabla de 3 si lantu ca de bicicleta“. Nu suntem noi proiectanti sa ne dam cu parerea, fie ea si vizual, pe principiul ca daca e mai mare e mai bun.Ce este insa important este acest cumul de factori care duce la intinderea lui si asa mai departe.O chestie logica ar fi la intinzator, fiind hidraulic, amorsandu se cu ulei „proapspat“ in timp se depune jeg de la intervalele lungi, desi personal nu cred ca asta ar avea asa mare influenta.La fel si start&stop, spun asta pt ca ...bemveul ar trebui sa nu fie folosit ca taximetru de e exemplu, asta mi a venit in minte acum.Daca are 20 clienti pe zi ori 2 porniri, tot o porneste de 40 de ori pe zi.La fel si colegul din schimbul de noapte inca vreo 40, uite cum pornim masina de 80 ori/zi.Deci nu le mai porniti asa des ca face rau la lant. Factorii determinanti care sunt? Lantul in sine?Ce anume mai exact?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mai adaug ceva la lista asta. Farurile LED (cu lupă) vs Adaptive LED. Nu pot să zic că te faci de râs cu cele cu LED cu lupă noaptea, nu de utilitate cred că e problema, deși combinația Adaptive LED cu High Beam Assist chiar este foarte bună și merg bine mersi prin beznă. Câteodată pare că fac lumină și pentru cel din față pe laterale Eu din motive de un fixism peste care nu pot trece am insistat să iau Adaptive LED. Nu suport nenorocitul de bec de semnalizare, care la farurile standard este un amărât de P21Y încă. Dă-o naibii frate, mașină de lux și vii încă cu becurile alea de abia se văd, plus că e oarecum inestetic, arată ieftin. Go for Adaptive LED (am văzut că le mai zice și Icon Lights, sau Iconic în unele cazuri) - astea au semnalizările pe led și sunt foarte puternice. Acoperă și toată partea de sus a farului. Stânga LED, dreapta Adaptive LED:1 point
-
E bună garanția, mai ales pentru cele la început de generație, tot timpul apar scăpări în producție ce sunt remediate pe parcurs. Dar mi se pare haios că începem acum să zicem ce proaste sunt G-urile și ce bune erau F-urile. Acum 8 ani ziceam ce proaste sunt F-urile și ce bune erau E-urile La mine am văzut că a fost schimbată macaraua geamului stânga față pentru că rămânea înțepenită chiar în primele luni de folosire. În rest a mai avut problema cu rulmentul zgomotos, tot pe garanție. Și mie mi se pare că mă chinui prea tare să închid nenorocitul de sertar din stânga jos Nu îmi place că sunt foarte dubioase butoanele touch de data asta (1-7). Când apeși pe unul pare că se mișcă toată bara de butoane. În fine, e ok per total. Nu e iad. Încerc să rezolv orice apare din timp, să profit de garanție că doar de aia am luat-o așa.1 point
-
1 point
-
Ei. Așa e românul ĂŽn general. Știe sĂŁ dea sfaturi altora cum sĂŁ-și cheltuie banii pe diverse, dar el folosește latrina ĂŽn curte.1 point
-
Mersi dar ce faci cu 525, că tot 2.0 e Ai făcut atâta tam-tam ca în cele din urmă să ajungi la Seria 5 cu motor 2.0 Apropo, măcar așa ca idee. G30 a fost mult ușurat, tehnica evoluează. În cifrele oficiale de exemplu F10 525D face sprintul de la 0-100 în 7.0 secunde. G30 520D face același sprint în 7.3 secunde. E ok mașina, crede-mă că nu te faci de râs - pe de altă parte nici nu mă duc pe circuit și nici n-am talente de pilot. Nu mai sta cu preconcepții greșite și alege mașina să corespundă criteriilor tale. Asta crede-mă că mi se potrivește perfect. Toată lumea face downsizing în ziua de azi din păcate.1 point
-
Aparent trebuie sĂŁ fim toți puși pe piloțealĂŁ Nu știu cum de nu mi-e rușine sĂŁ mai ies din casĂŁ cu așa mașinĂŁ, vai de capul meu MĂŁ duc sĂŁ o vând, gata.1 point
-
Cred că s-a speriat toată lumea azi că au anuțat că vine răcire mare și zăpadă pe la munte. Era arhiplin pe la toate vulcanizările. Pentru că și eu am drum la munte fix când se anunță zăpadă am decis să trec la cele de iarnă. Sunt 225/55/17 Style 631 Feric Grey. Anvelopele sunt Dunlop Wintersport 4D tot RFT. Cam gălăgioase , dar asta e. S-a schimbat puțin și dinamica mașinii. Se simte mult mai confortabilă față de cele de vară pe 18, clar.1 point
-
Ceva distracție în weekend. Am reușit între timp să termin și cu actele pentru înmatriculare. În rest motorină cât cuprinde. E bine să nu mai aud huruiala aia că îmi strica toată pofta de a mă bucura de ea. Și frumos tare cu preșurile pe culoare...dar a naibii să fie dacă rezistă ceva curat în țara asta. Mi-e mai mare mila așa. Le voi pune înapoi la vară, când măcar știu că nu plouă prea des. (Teoretic )1 point
-
Si eu am avut aceeasi problema la un F25 XDrive 2.0D din 2010: joc la volan cu motorul oprit, zgomot in partea stanga fata la mers pe denivelari, instabilitate la viteza mare. Toate au disparut dupa ce am strans cca. un sfert de tura, cu o tubulara de 17, surubul de pe caseta. https://photos.google.com/photo/AF1QipMOMnzu4JUpkoZJz_QQcN2oK8cd4EJEqec5Pqvj1 point
-
tu ce masina ai? nu e ca si cum 95% dintre masinile care circula pe strada ar avea EDC, peste 250cp si directie si pe puntea spate, iar a lui deejay ar fi printre ultimile ramase fara asa ceva. criticile astea sunt ca si cum omul si-a luat masina fara AC. garantez ca 99.9% din parcul auto din tara asta, este mai lent, mai putin confortabil si sta mai prost pe curbe decat masina lui deejay. si mie cand mi-a fost livrata masina, desi cred ca erau maxim 5 bucati de g30 la momentul respectiv livrate in Romania, am primit direct critici ca nu are nu stiu ce dotari. evident, ca se poate mult mai bine mereu, dar si daca apare unul cu ultima generatie de porsche 911 acum pe forum, livrat saptamana asta, tot va fi cineva sa spuna ca 450cp sunt prea putini, si ca 911 nu poate fi decat modelele gt3-rs sau turbo si ca trebuia sa astepte pana se lanseaza si astea si apoi sa isi comande1 point
-
1 point
-
eu cred ca e din cutie , pare ca se adapteaza la alta dimensiune etc si eu am simtit ceva similar cateva zile dupa montajul anvelopelor de iarna dar e totul ok acum . MAi da-i ceva timp , daca tot simti ceva poti sa incepi verificari , uleiul e bine sa-l schimbi oricum , la mine e schimbat. Cutia de transfer reactioneaza si la uzura diferita anvelope , fata spate , totul e sa fii in toleranta acceptata de sistem .1 point
-
1 point
-
Stai linistit Vlad, sunt multi terminati in Romania asta, e imposibil sa nu se gaseasca si aici, nu vorbesc din filme, chiar si la noi au venit Renault-uri cu problema asta si singura solutia pentru linistea clientului este sa mai dam cu un dinte inapoi stergatoarele daca chiar nu intelege ca daca merge cu viteza cu stergatoarele se duc mai in margine. Am aplicat solutia asta si la E60 meu, le-am dat cu un dinte mai inapoi si chiar un prieten cu Pasat de 2017 a venit sapt trecuta la noi la service si sa plans de treaba asta si i-am explicat, acelasi lucru a facut si el, s-a dus peste aia la Craiova parca si i-au dat cu un dinte mai inapoi stergatoarele.1 point
-
Mergi la un testar ,poate sa fie bujii/releu , supapa egr sau admisia plina de calamina. Acel sunet mai gros apare cand este deschisa supapa EGR (pe tester de fiecare data cand verificam supapa aparea un sunet mai gros cand era deschisa fortat) la tine poate nu se mai inchide bine supapa si cand pornesti motorul rece se strecoara niste gaze de la evacuare in motor si de aia nu mai merge rotund.1 point
-
Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut,am un e46 din 2000 1.9 benzina si sunt pus in situatia sa fac naveta si imi ies cheltuielile cu naveta cam mari. Si mi-a refenit ideea de a instala un sistem gpl. Are cineva gpl pe un model asemanator? daca da, se merita investitia? care e concluzia? Multumesc0 points
-
Salutare tuturor, De curand sunt mandru posesor al unui BMW X3 F25 si ma lovesc de cateva "sfaturi" ale atotcunoscatorilor si nu stiu ce sa cred. Din pacate nu am manualul masinii sa verific. Prin urmare mit sau realitate? 1. Daca masina are senzori de presiune si cauciucurile sunt Run Flat, trebuie neaparat sa cumperi tot Run flat pentru ca se "strica" ? 2. Cutie de viteze 8HP , se schimba uleiul sau nu este recomandat a se schimba? Multumesc anticipat pentru feedback-ul vostru0 points
-
@mikken - sunt aproape de aceeași pĂŁrere cu tine cu mici excepții. Evident cĂŁ nu suntem toți la fel și nici nu avem aceleași nevoi. - Eu fĂŁrĂŁ scaune sport nu rezist. Am senzația cĂŁ "pic" din ele dacĂŁ nu sunt "ĂŽnvelit" așa - Ca idee, sunt peste scaunele sport din F30 totuși (cĂŁ asta pot compara), deci dacĂŁ vii de acolo tot sunt mai confortabile. La F30 cam sufeream la drumuri foarte lungi. - Bordul digital. Eu unul sunt disperat dupĂŁ astea. Este un moft total, clar, dar fĂŁrĂŁ bord digital simt cĂŁ n-am ajuns cu tehnologia la zi. DacĂŁ nu dĂŁdeam F30-ul ĂŽi puneam și ĂŁluia 6WB MeritĂŁ menționat cĂŁ dupĂŁ Iunie/Iulie 2019 și G30 are Live Cockpit și ID7, practic cele cu care vine G20-ul. Sincer nu m-am hotĂŁrât care ĂŽmi place mai mult, dar deocamdatĂŁ mizez pe astea de acum, care chiar dacĂŁ sunt digitale, imitĂŁ ceasuri ca sĂŁ zic așa. - Suspensia M Sport m-a uimit și pe mine. Inițial eram ĂŽn dubii dacĂŁ sĂŁ iau mașina așa. Eu fugeam de la F30 care era stock și mĂŁ enerva. Mi-era teamĂŁ cĂŁ M Sport o sĂŁ-mi rupĂŁ spatele. Nu e așa din fericire și chiar prinde un punct bun ĂŽntre confort și sportivitate.0 points
-
Pana in martie 2020 e leasingul la asta, deja analizez piata si in decembrie ar trebui sa ma hotarasc si sa o comand. Nu cred ca prind faceliftul la E-klasse din pacate, mi-ar fi placut sincer. La fel si cu seria 5, faceliftul apare din ce am aflat abia spre finalul anului 2020. Iau in calcul si noul seria 3, ca imi place cum a evoluat si am facut un test drive deja. Se misca bine si e suficient de spatioasa in interior pentru nevoile mele. E-klasse iau in calcul doar coupe-ul, in ideea de a schimba design-ul un pic...sa nu imi iau tot seria 5 identic cu ce am avut. Mi se pare o masina extrem de frumoasa atat la exterior cat si la interior. Sunt constient ca nu va fi atat de dinamica la condus ca si BMW, dar va castiga la capitolul comfort si long cruise driving. Ca motor, raman la 2l diesel clar. Pe BMW va fi 320d sau 520d, iar pe Mercedes voi merge probabil pe 2l biturbo de 245CP - o alternativa buna in the middle zic eu. Despre fiabilitatea suspensiei pe perne de aer nu ma prea intereseaza, ca va fi in garantie masina.0 points
-
Posibile cauze: Dintii pinioanelor ar fi prea ascuțiți și uzează mult mai repede lanțul. Aliajul din care este fabricat este de calitate inferioară și de aceea lanțul se slăbește. Atunci când lanțul nu mai este perfect întins, apare acel cloncănit din spatele motorului. În timp, din cauza vibrațiilor întinzătorul cedează, apoi lanțul cedează. Situația este întâlnită în special la mașinile dotate cu START/STOP, pentru că se uzează mai repede Intervalul de schimb al uleiului la un numar mai mare al kilometri poate avea un efect negativ asupra lanțului de distribuție.0 points
-
Nu sunt mecanic sa-ti zic exact, dar stiu ca trebuie sa respect indicatiile producatorului. Adica daca tu vrei sa pui jante de 17 tzoli pe masina si ai indicatii pe usa soferlui gen: 225/45/17, atunci poti pune. Dar daca ai indicatii de la 18 tzoli in sus, atunci nu cred ca-i face bine. Eu mereu am respectat indicatiile producatorului si nu am avut niciodata probleme cu rotile.0 points
-
Ei draci, voiam sĂŁ știu doar ce a zis, atât. Restul poate sta bine mersi pe topicul dedicat0 points
-
Bine bo$$, 'nteles-am. Imi cer scuze ca te-am deranjat cu generalizarea mea. Spor la descoperiri magnifice.0 points
-
DacĂŁ e relativ nouĂŁ sau chiar nouĂŁ mașina și o ții 3-4 ani sunt cred șanse minime sĂŁ dea greș.0 points
-
Sunt perfect de acord cu asta, de aici și curiozitatea. E, sau nu e la fel?0 points
-
Inginerule, parca ne-am adus contributia pe topicul de mai jos. Are vreun rost sa repetam din nou ce s-a spus deja!? (Ulei contaminat, intervale lungi, patine de proasta calitate, asijrea lantul, intinzatoare care nu isi fac treaba, pinion arbore cotit; vezi PUMA..) http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__6680 bmw_puma_13588845-03.pdf0 points
-
Nu m-ai înțeles, nu vreau explicația generală pentru problemă. Aș fi vrut să știu, odată ce și-a băgat meseriașul nasul acolo, dacă observă ceva concret sau diferit la mașina asta altceva decât problema clasică.0 points
-
Cum adica "se aude foarte urat motorul ca si cand ar merge in 4-5 pistoane"? Stii ca masina ta are numai 4 pistoane, nu?0 points
-
Eu as fi ales alta culoare decat negru, e al naibii de pretentios. http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2016/10/BMW-G30-5-Series-M-Sport-exterior-42-750x500.jpg-1 points
-
Tocmai pentru ca putea sa aleaga orice alta culoare inafara de negru fara costuri mi-am dat cu parerea. In rest are strictul necesar pentru o masina de zi cu zi.-1 points
-
-1 points
-
Trebuia sa cauți una cu edc si direcție integrala,astea fac toți banii,5-er cu motor de 2 litri nu prea cadreazĂŁ cu M -uri si alte bĂŁlĂŁrii,e o mașina pt confort si pt peste 45 de ani. Dar e frumoasa si asta-1 points
-
Un f10 si pt oraș un f20 A scris ca nu are confort 100% si eu i am zis de ce,pentru ca am pe f20 suspensie sport si stiu ce ĂŽnseamnĂŁ zilnic sa circuli cu ea In comparație cu f10 cu edc si IAS. N am criticat nimic,..-1 points
-
Dupa ce schimbi bujiile se face un fel de adaptare intre releu si bujii. Cauta manualul motorului si scrie acolo.-1 points
-
eu am faruri led stsndard cu becurile alea la semnalizator si efectiv nu imi trebuie nimic in plus. ce am invatat de-a lungul timpului este ca nu imi trebuie absolut din ce poate oferi o masina. ma intereseaza doar sa mearga bine, sa fie fiabila, sa franeze bine si, cel mai important, sa arate bine si, suplimentar sa aiba un badge pe ea. nu ascult muzica cand conduc, nu folosesc navigatia absolut niciodata, nu folosesc wireless charging, nu imi trebuie ca masina sa faca absololut nimic altceva decat sa mearga. saptamana trecuta am descoperit ca navigatia este 3D si ca voice command-ul poate primi instructiuni nu numai ca sa caute un nume in agenda. am fost total entuziasmat cand i-am spus "ad-blue" si m-a dus in meniul cu autonomia de ad-blue. la inceput consideram ca 190cp nu sunt suficienti pt birjarit. ulterior am constatat ca 190cp de fapt nu iti permiti sa te aventurezi in depasirile de om prost.-1 points
-
Salutare! Sunt nou pe forumu , detin un bmw e90 m47 2.0d automat cu stage 1. Mai detine cineva acest model cu, cutia respectiva? Aș vrea sa stiu cam cat duce cutia , aș mai vrea sa mai umblu putin pe partea de ,,tunning" gen:intercooler,turbina, evacuare, poate si alte injectoare-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00