Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/09/20 in all areas
-
Te apropii de limita garanției presupun; probabil 200k. Probabil vrei să mai ții mașina ullterior. Tocmai pentru că nu ai făcut schimbul uleiului la timp ai șanse să te poți trezi cu suprize, ghici ce, fix când nu mai ai garanția valabilă. Da, acum ești acoperit, ești ok. Ce faci după ce iese din garanție? La motor schimbi uleiul nu? Ba chiar te obligă BMW. De ce? Pe ce principiu? Majoritatea mașinilor vândute nu au garanție extinsă. Dacă era ceva extrem de comun (mai ales că e contra cost, deci ei se asigură cumva că nu o dau în pierdere masivă), ai fi văzut în planurile de revizie și restul uleiurilor. Să știi că nu e nevoie să fii specialist ca să înțelegi principiile unui ulei, ulei care nu are numai rol de lubrifiere cât și de filtrare și curâțare. Ulei care este supus unor temperaturi extrem de mari, care se degradează în timp oricât ai vrea să speri la "lifetime"4 points
-
Ține de fiecare dintre noi să accepte sau nu diversele servicii oferite. Oferta e destul de mare pe piață. E normal ca și service-urile respective să se adapteze oarecum la cerere. Pe mulți inițial nu i-a interesat ce ulei se pune, ce baie se pune...etc, dar ușor ușor sper să ne mai revenim, să ne interesăm corect înainte și să refuzăm dacă ceva ni se pare în neregulă. Dacă oamenii vor veni cu pretenții și nu vor mai călca pe la service X și Y pentru că e dezastru, atunci vor schimba foaia dacă vor să mai existe respectivele ateliere. Dacă cerințele de calitate ale noastre sunt mici și primează doar suma de bani cerută în detrimentul calității, nu au de ce să schimbe ceva respectivii. În orice caz, asta nu face ca uleiul să fie rezistent la infinit. Și totuși, un sfat gen, eu am ajuns la 180000 și nu am schimbat nimic, totul e în regulă, ca apoi să zici că vei da mașina după ce iese din garanție nu e chiar corect. E ca și când ai zice, mă duc să dau autogol că oricum mă las de fotbal după momentul ăsta. Nu toți își permit să schimbe mașinile des, mulți colegi abia își iau mașinile pe la 180000, iar atunci o întreținere corectă face viața mult mai liniștită, pentru că ei trebuie să reziste cu mașinile astea mai multă vreme.3 points
-
Am avut un mic incident si am reusit sa fisurez grilele asa ca le-am schimbat pe cele duble cu grile OE performance. Inca de cand le-am schimbat pe cele stock ma gandeam la perfomance pentru ca mi se pare ca se potrivesc mai bine in stilul masinii decat cele care imita modelul de la m4. Intre timp am mai facut cam 10k km fara probleme si masina ma incanta la fel de mult. Urmeaza sa ii schimb uleiul si filtrele si ma gandesc sa ii curat galeria de admisie si sa ii fat o verificare mai riguroasa la motor pentru ca m-ar tenta si un soft. La vara cred ca o sa achizitionez un e93 335i sa ma distrez putin si sa ma bucur de soare.2 points
-
https://www.irishtimes.com/advertising-feature/a-car-with-a-dpf-filter-removed-cannot-legally-drive-on-public-roads-in-ireland-1.4119079?mode=amp Deci se poate2 points
-
Bună ziua! Am amânat să postez despre această problemă pentru a încerca să găsesc soluții în alte topicuri și ulterior, după ce am mers la reprezentanță și nu au reușit să o rezolve am hotărât să postez aici. Mașina în cauză este un F30 320xD cu ~26.000 km iar problema mea (apărută acum o lună) se manifestă astfel: Din zona dreapta-față se aude un huruit intermitent (ca de rulment). Acest zgomot deranjant se aude între 60-80 km/h și 120-150 km/h. E un zgomot gros, nu e continuu iar pe măsură ce crește viteza (în intervalele specificate) se aude din ce în ce mai tare dar ritmul nu crește. La reprezentanță s-au schimbat și discurile și plăcuțele, despre rulment s-a zis că e în regulă și într-un final au zis că nu pot identifica problema. Cauciucurile au fost schimbate iarnă-vară și apoi am schimbat și poziția jantelor față-spate și tot se aude. Mașina a avut evenimente ușoare, dar nu unele care să afecteze acea zonă. De asemenea, am încercat inclusiv să pun pe N când merg cu vitezele respective (unde se aude zgomotul) și tot nu dispare. Venitlația (A/C) nu influențează. Menționez că nu este vreun zgomot subtil peste care să pot trece cu vederea, oricine e în mașină îl sesizează. Partea plină a paharului e că plaja în care se aude mă face să merg regulamentar și economic. Puțin dezamăgit de serviciile BMW, apelez la dvs. pentru o părere. Mulțumesc! Toate cele bune!1 point
-
https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/dieselgate-romanesc-cum-sunt-masluite-masinile-diesel-in-service-962035 Articolul ĂŽn stilul clasic Digi, dar e totuși o problemĂŁ realĂŁ. Un DPF la N47 de exemplu este peste 6000 RON. OdatĂŁ ĂŽnfundat, poți ĂŽncerca una alta, dar nimic nu face magie. Asfel, datoritĂŁ costurilor mari, mulți fac DPF-Off. Susținem cĂŁ nu "face fum" - ok. Dar noxele nu stau numai ĂŽn partea vizualĂŁ. Da, sunt alte mașini (ĂŽn special dube și camioane) care rup ĂŽn douĂŁ cu fum și poluare cu mult peste ce ar face un Euro 5-6 cu DPF Off. Sunt mașini EURO 1 2 pe stradĂŁ care iarĂŁși sunt varzĂŁ. Eu personal n-aș face DPF Off ĂŽnsĂŁ. Nu, nu sunt nici disperat dupĂŁ salvarea mediului, dar consider cĂŁ e o evoluție normalĂŁ spre civilizație și viațĂŁ mai bunĂŁ pe termen lung.1 point
-
Păi aici e și diferența. Puterea a crescut, la fel și cerințele pentru nivel de poluare, nivel de zgomot...etc. Nu are rost comparația cu E39. Trebuie să accepți că lucrurile nu mai sunt așa. Aici e greșeala capitală: "Lifetime" - am zis chiar în topicul ăsta ce înseamnă. 20 de ani în niciun caz dacă întrebi BMW, care se gândește doar la primul proprietar. https://www.youtube.com/watch?v=D0f3AYoE3cI&lis=1 point
-
Poate cei de la Automobile Bavaria nu au voie sa recunoascĂŁ și sa promoveze ceva ĂŽmpotriva lor, adica acel ulei life time din cutia de viteze, dacĂŁ așa a fost declarat de ei,..... dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ ca un ulei ĂŽși pĂŁstreazĂŁ proprietĂŁțile sale 100 de ani, este de domeniul SF, cat ar fi de calitativ tot intervine uzura si ĂŽmbĂŁtrânirea.. sa fim serioși1 point
-
Eu nu am auzit de garantie fara limita de km. Stiu ca orice garanteaza ei este in limita a 200k km. Nu ar fi rau sa arunci o privire pe garantie sa nu incurci sa te trezesti cu niste cheltuieli in plus.1 point
-
1 point
-
Glumesc aici, nu te supĂŁra pe mine, dar parcĂŁ și vĂŁd cuvintele ĂŽn anunț: "ĂŽntreținutĂŁ impecabil"1 point
-
cutia de viteze este fabricatĂŁ de ZF, care recomanda schimbarea uleiului si a filtrului de ulei care este incorporat in baia de ulei intre 80.000 și 120.000 km in functie de stilul de condus, adica mai potolit sau sportiv... nu știu de ce ne ĂŽntrebam daca e bine sa facem schimbul si cu ce ulei si filtru!!!???....este simplu.. vrei sa ĂŽntreții cutia faci schimbul cu ulei si filtre recomandate de producator... nu vrei iar este simplu, o lași așa cât duce, iar apoi, cand probabil o sa aparĂŁ problemele o sa fii interesat cum le rezolvi.. Va recomand sa schimbați uleiul si filtrul cutiei cu produse zf sau bmw, pt. ca la 120.000 km nu este așa de des dar va poate scĂŁpa de probleme ulterioare.1 point
-
Salutare, Caut ceva de genul pentru parinti, adica un e90fl 316i 1.6, dar fara sa te superi pe mine masina e cheala in draci.Trebuie sa ai bafta mare sa vinzi un asemena exemplar la banii ceruti, mai ales in RO.1 point
-
In Elvetia iti iei amenda daca stai in fata casei cu motorul pornit, te reclama vecinii de nu te vezi. Totusi, sunt unele masini (vezi grupul VW) langa care pute de-ti muta nasul, chiar si cu DPF on. Avem si un Golf6 1.6 in familie si mereu cand coboram din el in parcarea subterana te omoara mirosul, fie ca se regenereaza, fie ca nu (nu mai zic la pornirea la rece). Tehnic masina este verificata si e in regula, 'asa face toate' zice reprezentanta si intr-adevar, am mai simtit mirosul asta si la alte surori din grupul VAG. La bmw pot sa stau cu nasul in esapament chiar si cand se regenereaza si nu am simtit niciun miros iesit din comun.1 point
-
1 point
-
Am schimbat si eu cu aproximativ 1300 ron. Kitul a fost 939 Ron pe zf si manopera 400 ron pentru schimbul gravitational la mecanicul in care am incredere. Am facut 12k km de atunci si cutia merge perfext.1 point
-
Iti recomand varianta aleasa de mine anul trecut: valva EGR OEM produsa de Wahler la ~500RON si manopera mai mult de 100-150RON n-ar trebui sa te coste. Valva OE tot de Wahler e produsa. Nu era nici o diferenta intre cele doua piese, desi pe cea OE plateam 1000RON. Valva are o carcasa de aluminiu si in ambele cazuri exista marcat numele producatorului pe ea direct in matrita de injectie. In rest, preturile oferite de service-uri specializate/nespecializate sunt ciupeli tipic romanesti. Iti recomand epiesa.ro1 point
-
https://stirileprotv.ro/stiri/auto/service-uri-care-scot-filtrele-de-particule-ca-sa-mareasca-puterea-masinilor-camera-ascunsa.html1 point
-
Dar de piesele sau cauciucurile secound ce zici ? Astea sunt un pericol direct si trebuie interzise... Poti sa mergi la dezmembrari si sa cumperi absolut orice piesa (buna sau rea) si sa sa o montezi pe masina , la fel si cu cauciucurile...1 point
-
Cam departe una de alta. Nu are treaba aspiratorul cu dfp. Au principii diferite aplicatii diferite1 point
-
Ce aspirator misto ai, unul care isi arde singur praful din sac! Eventual si cu aditiv de uree, ca sa fie arderea mai completa. De unde l-ai luat, vreau si eu unul..1 point
-
1 point
-
Ceea ce am scris mai sus s a intamplat acum vreo 4 ani chiar la intrare in Predeal unde diversi posesori de SUV uri nu intelegeau ca o masina daca se suspenda pe zapada poate sa aiba tractiune si pe 10 roti ca numai iese de acolo. Multi din ei intrau in zapada si in loc sa mearga constant franau ,se opreau si automat masina se bloca in zapada. Chiar daca treci peste portiuni unde teoretic masina se suspenda daca menti o viteza constanta ea aluneca pe zapada dar daca accelerezi brusc sau franezi acolo ramai. Totusi nu traim in Siberia si zapada nu este prezenta 12 luni pe an ca sa merite 4 X 4. Pe celalta parte am vazut si oameni care nu stapanesc deloc tractiunea pe spate si fac tot felul de greseli asa ca pentru ei banuiesc ca 4 x 4 este binevenita . V ati intrebat vreodata de ce nu exista rolls 4 X4 ? credeti ca un rolls este instabil pentru ca nu are 4 x 4? intamplator am condus un wraith si va spun ca nu este instabil niciodata. ps cunosc multi oameni care acum 7 8 ani le era frica de bmw si mercedes ca domne are tractiune pe spate . Cand mi am luat prima masina la 18 ani RWD toti imi spuneau asta... o sa mori este f periculos1 point
-
De la 18 ani conduc masini doar rwd si te inteleg perfect. Nu suport xdrive , fwd senzația care ti o da tractiunea pe fata este neplăcută... afectează direcția. Ai sensatia de directie imprecisă . Ador tractiunea pe spate pe zăpadă , stiu sa o folosesc si am urcat unde masini 4x4 au rămas din lipsa de experiență. Idealul este totusi tractiune pe spate si motorul pe mijlocul caroseriei.1 point
-
Va salut pasionati auto Bavaria, doresc sa vand auto achizitionat in Austria de la primul proprietar. Povestea lunga scurta e ca acest motor (N43) a necesitat schimbarea lui cu un altul nou la nici 65K. Am efectuat schimbul la BMW Frey(aprox 4000E) iar in momentul de fata masina are 82K in bord, ceasul nu a fost resetat, istoricul complet se poate verifica. Nu am dorit sa vand masina dar am achizitionat un X3 automat la insistentele sotiei...astfel, intretinerea cele doua bavareze e cam costisitoare . Pretul 7900, va rog sa faceti sugestii pertinente la pret, nu ma ocup cu vanzari masini, eu am platit 9400 la achizitie in 2018 iar masina nu necesita revizii in urmatoarele luni. Se vinde cu 8 jante alu, anvelope de unu respecitv 2 ani.0 points
-
0 points
-
Credeti ca BMW-urile aduse din Germania la 3-400k au uleiul schimbat la cutie? NU.Si totusi ajung la noi in stare buna de functionare. E drept ca dupa 1-2 ani incep sa cada dar asta doar in urma reviziilor facute la service-urile di Romania.Zicea un coleg mai sus ca avea uleiul in grup negru dupa doar 5k...eu cred /banuiesc ca era negru de la inceput. Motorul N47 il regasim si pe unele modele de Toyota....ati auzit sa pice distributia? Eu nu. Conteaza foarte mult unde se face revizia. Mecanicul trebuie sa recomande ce are nevoie masina nu ce stie el sa faca.0 points
-
Poate gresesc dar consider ca schimbarea uleiurilor la cutie si grup fara sa fie cazul nu face decat sa sustina acele service-uri care nu stiu/pot sa faca decat montat/ demontat piese fara sa faca fata unor probleme reale de mecanica sau diagnoza. Succes!0 points
-
Cand am amintit si eu de o situatie similara, au sarit "sarantocii" cu dpf off pe mine ca exagerez ). Dar na...ce stim noi...isi fac baietii "steigi oan" cu dpf off, egr off ca alea au fost puse de producatori doar pentru a ne fraierii pe noi si a ne lua banii degeaba. Romanii, in special, sunt destepti tare si le anuleaza pe toate, egr, dpf, clapete, ma mir cum de nu-si anuleaza si creierii unii dintre ei.0 points
-
Noi n-am fost ĂŽn stare sĂŁ limitĂŁm rablele unde vizibil sunt probleme, dar așa ceva. Ăn fine, rĂŁmânem cu speranța. Chiar zilele astea m-am luat de un sĂŁrĂŁntoc care aștepta de vreo 20 minute cu motorul pornit chiar lângĂŁ bloc. Era irespirabil pe lângĂŁ mașinĂŁ și se simțea clar cĂŁ ceva e ĂŽn neregulĂŁ acolo. Nu știu dacĂŁ avea sau nu DPF dar pe cei ce treceau pe lângĂŁ el ĂŽi termina pe toți. Da era ok, noi putem leșina sau muri, el avea curul cald ĂŽn mașinĂŁ.0 points
-
Kitul original ZF pentru 8HP cu baie (filtru) si 7 litrii de ulei este 850 - 900 ron. Restul este profit la orice service ai merge. Cei care au preturi mari au si garantie care este defapt pre-platita prin diferenta de bani. So.. Tot pe buzunarul clientului se face si garantia.0 points
-
-1 points
-
Cand merg la supermarket si se intampla sa ma nimeresc cu vreunul care parcheaza pe loc de persoane cu dizabilitati, desi in mod evident nu se incadreaza in categorie, incep si il intreb de sanatate. Printre cele mai comune reactii pe care le primesc sunt: - da' vezi-ti de treaba ta - da' pe toti ailalti care au parcat pe locuri de-astea nu-i vezi? - da' ce, esti de la politie? Observ niste tendinte asemanatoare si aici: da' ce, armata...? Ca o paranteza, armata are alta incadrare din punctul asta de vedere, masinile alea trebuie sa mearga la nevoie cu o gama mai larga de combustibil, etc. Nu cred ca ar vrea cineva ca in caz de razboi (sau calamitate) sa ramana un camion (sau tanc) in drum din cauza de dpf. Dupa care, da, pestele de la cap se impute. Dar in cazul asta particular se impute si de jos. Daca fiecare om care parcheaza pe un loc de-ala ar avea frigiderul umplut de catre cineva de fiecare data cand e vazut, eventual si un mare afis lipit pe parbriz, probabil ca s-ar gandi de doua ori inainte. La fel si cu masinile scumpe si cu modificari ilegale. Nu-ti permiti un bmw, ia o toyota, un ford, o dacie, ceva. Nu-ti permiti diesel? Ia o masina mai mica cu motor pe benzina. E ca si cu gunoiul de pe plaja, sau de la padure. Faptul ca si altii fac ceva gresit nu inseamna ca e ok sa faci si tu. Da, subiectiv se dilueaza responsabilitatea, dar de fapt nu e asa.-1 points
-
Asa este, un dpf nou este scump, poate de neinteles utiitatea lui pentru multi, dar daca nu iti permiti acel dpf sau ti se pare absurd sa il schimbi, ia-ti o masina pe care ti-o permiti. Asta se traduce chiar si in a lua acelasi Bmw cu putini km, pt ca sa fim seriosi, dpf ul merge fara greata primii 150 200 de mii de km. Daca ai noroc, merge chiar 300. Dar observ chiar si pe forum, cei mai multi cauta Bmw-uri full extra la pret de tomberon, de aici rezultand in mod evident ca 1000 de euro pt un dpf in eventualitatea in care pica, sunt exclusi. Se alege calea mai simpla, aia cu softul si dpf off, ca vorba aia, avem Bmw si trebuie sa fuga frate. Ca fapt divers, sunt convins ca exista si dpf aftermarket, care costa probabil cateva sute de euro, asa ca tot mentalitatea si pantalonii rupti in cur sunt de vina in final.-1 points
-
Intr-un fel sau altul, sa scoti DPF (sau catalizatorul in cazul meu) e o mare mare MARE prostie. Regret ca am scos DPF-ul, dar in cazul meu, nu prea am avut de ales. Nu isi mai facea regenerarea deloc si am fost fortat sa il dau jos, si dupa cand deja m-am intins sa scot catalizatorul, a fost o idee tampita. Acum, la ce miros intepator e pe langa masina, incerc sa pun alt catalizator si un DPF. Poate pentru unii li se pare un c*cat, dar fumul de genul il poti inspira si sa dai tot felul de boli pentru ca nu vrei sa ai ,,lag la pedala de acceleratie" ... daca nu vrem lag la pedala de acceleratie, mai bine ne luam direct M-uri si am scapat de o treaba-1 points
-
Reclama la masinile electrice e mare, cineva sa saturat probabil pe dominatia tarilor cu resurse mari de titei si vor sa incline balanta in alta parte, nu le convine si probabil sau saturat ca tari precum rusia si cele din golf care detin monopolul la titei si gaze naturale dicteaza regulile, cu electricele nu elimini poluare, o muti dintr-o parte in alta, nu ai suta la suta energie verde, iar statiile care se lauda ca vand energie suta la suta verde au preturi total diferite fata de celelalte(bala parca a spua asta in alt topic) si cum am mai spus in alt topic, ii freaca poluarea doar pe europeni de cand grupul vag a fost prins cu ocaua mica On, sunt de acord cu amenzile pt filtru eliminat, mentine masina asa cum a lasato fabricantul, vrei putere sau alte prostii sunt masini pe care le produce fabricantul si pt asa ceva, daca te tine da bani pe ele, daca nu iti ramane doar sa viseszi la ele Sent from my iPhone using Tapatalk Pro-1 points
-
Dupa 9 ani de rwd, in care am condus ocazional si xdrive, am trecut de un an si jumatate la xdrive. Nu mi-am dorit neaparat, dar era singura combinatie cu motorul respectiv. Sincer nu stiu cum conduceti incat zilnic sa simtiti ca un xdrive iti fura din senzatiile pe care ti le oferta un rwd. Da, e fun sa iesi la drifturi cu un ursulet, sa mergi pe circuit cu un rwd, dar nu inseamna ca in 90% din cazuri nu esti mai linistit cu xdrive. Pui cauciucuri bune, schimbi un ulei in cutia de transfer si nu ai de ce sa iti faci probleme.-1 points
-
Da, asta pot confirma. Așa era A6 2010 pe care ĂŽl aveam. Nu puteai sta lângĂŁ el. Te usturau ochii. Culmea era fix Euro 5-ul din scandalul Dieselgate. Nu cred cĂŁ e coincidențĂŁ.-1 points
-
Toyota NU monteaza motorul N47 si din acest motiv nu au probleme cu distributia.-1 points
-
Subiectul este daca schimbam uleiul la cutie si la cati km. Poate eu am rationamente gresite...atunci sa inteleg ca cei de la Automobile Bavaria au o problema si nu vor sa incaseze de la mine 500 euro pentru un eventual schimb de ulei sau mai multe.....credeti ca ei au aflat ca ma las de fotbal? Eu nu cred.....dar sant sigur ca service-urile specializate in schimbat uleiuri la cutii si grupuri recomanda asta cat mai des ...doar asa fac ei banuti. Poate gresesc dar cei care citesc acest topic sa hotarasca ce e mai bine pentru ei si BMW-urile lor dupa ce vor afla mai multe pareri.Eu asa cred asa ma pronunt. Multumesc. Si scuze eventual.-1 points
-
Durata de viata a unei masini este de maxim 20 ani. Cu siguranta in perioada aceasta vor aparea scurgeri sau disfunctii la cutie deci se va interveni inclusiv cu schimb de ulei. Dar sa schimbi la o masina de cativa ani uleiul la o cutie pe care inginerii de la BMW au scris ca nu necesita mi se pare gresit. Inainte am avut un E39 la care am schimbat uleiul la cutie doar o data in 8 ani pentru ca avea pierderi dar la grup nu s-a intervenit niciodata si mergea perfect cand am vandut-o. Am folosit-o 8 ani zi de zi si am facut cu ea aproape 300k. Cred ca asta e motivul pentru care acum conduc tot BMW.Drumuri bune!-2 points
-
Masina are garantie de fabrica fara limita de chilometri. Daca BMW imi indica si schimb de ulei la cutie cu siguranta o faceam. Estimez sa tin masina pana la 250k.-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00