Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/13/20 in Posts
-
Ăntre timp am comandat grilele de M Performance piano black de le tot pune și BMW prin toate reclamele pentru accesorii. Le-am montat, am mai scĂŁpat de cromul de pe grilĂŁ. Mașina fiind cu shadow line era fix grila cromatĂŁ parcĂŁ din alt film3 points
-
In Romania nu se vrea o populatie desteapta, se vrea indobitocirea populatie astfel ca manipularea sa fie mult mai usoara.Una peste alta, tind sa cred ca nu se va schimba prea multe in Romania, promisiuni sunt cu carul si fapte 0.Nici populatia nu incearca sa inainteze si evident nici conducerea.3 points
-
Pe langa toate visele astea ne-am mai dori si spitale, parlamentari necorupti, locuri de munca bine platite, etc, etc..dar astea sunt doar filme..realitatea e altfel.3 points
-
Va lasati manipulati foarte mult. Atat de mult ca incercati sa-i manipulati si pe altii. Episodul Elodia este precedentul din seria "Poluarea". Nu contest faptul ca anumite zone aglomerate din orasele patriei sunt poluate si de gazele de esapament ale autovehiculelor, dar marea poluare vine de altundeva. Din deseurile aruncate de-a valma, din defrisarile fara oprire si din praful de pe strazi si ... uitati-va pe ecranul telefoanelor dimineata - poluarea a ajuns si in casele voastre. Poluarea vine din mizeria sau dejectiile aruncate direct in ape .In parcarile de pe marginea drumului ti-e scarba sa te opresti de cacati si miros de pipi si gunoaie neluate de saptamani intregi. Poluarea e de pe santierele din care se iese cu glod pe rotile camioanelor care se transforma-n praf si-l inghititi. La voi pe strada in afara de ploaia data de Domnu', cine mai spala praful si mizeria ? Aia care matura sa stiti fac mult praf. Suneti amagiti, se arunca vina intr-o alta directie si inghititi gogorita cu mare placere. O si promovati. Cum sa faci cancer din cauza mea? Fac 10.000 de km pe an (maxim), stau intr-un oras nu foarte mare si folosesc masina asta decat la sfarsit de saptamana ? Nu o frec prin oras. Ca-s ecologist ! Ma dau toata saptamana cu un 1.3 Mjet si fac 50.000 km pe an cu aceasta. 75 % si km astia sunt la drum intins. Da masina asta e E5 DPF si polueaza mai putin ca BMW-ul, nu conteaza cati km parcurge fiecare! Ganditi-va cat polueaza un camion care face 80k km pe an, consuma 35 l/100 km, da-i euro 5 sau 6. Polueaza putin sau mult ? Intrebarea mea apropos de DPF fost oarecum retorica, da na', a fost inteleasa in fel si chip.3 points
-
Aniversare :sorcerer: A trecut fix un an de cand am luat masina si a ajuns la 40.000KM. Saptamana viitoare incerc sa imi fac timp pentru revizia mare, de ulei si bujii. Intre timp am primit alt panou de clima, de data asta piesa este cu cod nou si pare mai solid plasticul pe ea. A venit in specificatii ca si repair-kit, semn ca BMW stie deja de problema. Am schimbat si actuatorul de la scaunul pasager pentru deplasarea fata/spate, facea un zgomot ciudat. @deeJayOg scuze, n-am vazut mesajul. Mai am un an garantie de fabrica si inca 2 garantie PremiumSelection prin RealGarant.2 points
-
Eu nu i-am votat pe astia, probabil nici tu, nici altii. Cetateni mai civilizati = educatie prin scoala si scaderea analfabetismului. Ceea ce e inca departe.2 points
-
Eu nu as neglija faptul ca, pe forum, chiar daca sunt pareri divergente,flame, cate o insinuare, persiflare in general avem membri cu in iq si educatie peste media Romaniei, din pacate media populatiei este mult mai jos (multi nu sunt capabili sa scrie sau sa se exprime coerent in scris)...de aceea noi dezbatem aici subtilitati ca si poluarea, cancer, legislatie, pai pentru media majoritatii cetatenilor de sex masculin, cu varste apropiate de cele ale membrilor forumului (nu neglijati procenul populatiei din mediul rural) aceste discutii sunt sf, aia abia asteapta sa bage o shaorma, o barosaneala cu baietii, sa mai arda pe vreo fufa de la ei din comuna, mai un led si ceva husa pe volan, multi se zbat in saracie, ignoranta si lipsa crasa de educatie....nu uitati zeci de ani de perioada comunista in care challenge_ul suprem era sa te descurci (implicit incalcand regulile), sa nu uitam ca de 30 de ani Romania e intr-o eterna tranzitie anarhica. Dpf off se practica si in alte tari, insa legislatia prevede amenzi de pana la 7500 E si pedepse care pot duce pana la imobilizarea autovehiculului pana la remedierea deficientei; eu pot da exemplu in Franta, patrie de diesel si amatori de economii: este evident ca sunt multe masini fara filtru, si eu personal nu am auzit de amenzi sau imobilizari decat in cazuri extreme (a se citi africani ce aveau probleme cu legea); insa, este un mare insa: din 2019 prezenta si functionarea acestui filtru fac parte din testele pentru revizia tehnica, si o mare majoritate din service-urile ce fac aceasta revizie (bineinteles ca exista si exceptii) sunt corecte, si efectueaza controlul corect. Iar daca in 2019 prefera sa informeze cetatenii detinatori de masini neconforme ca e ultima data, gradual, masinile vor fi respinse. Si uite asa, gradual, statul francez va reusi sa elimine in cativa ani masinile poluante, fara isi ridice in cap masele paupere, evitand tensiunile si pastrand senzantia ca e muma pentru toti. Asa ca in loc sa despicam firul in patru , ministerul transporturilor si RAR ar trebui sa puna la punct proceduri prin care se detecteaza si verifica functionarea filtrelor la masinile prevazute cu asa ceva, sa se asigure de onestitatea si corectitudinea tuturor statiilor RAR (ca altfel cei corecti raman fara clienti) sub rezerva suspendarii activitatii celor incorecti, si gradual, in primii doi ani sa informeze detinatorii despre absenta/nefunctionarea filtrului,urmand ca in urmatorii ani sa respinga fara comentarii masinile neconforme. Legislatia sa fie adoptata, sa prevada amenzi si sanctiuni pentru cei ce nu respecta legea.Iar primarii ce dau din umeri in orasele aglomerate, sa colaboreze cu politia, ARR, RAR, si sa faca controale in trafic, nediscriminatorii, si cred ca rezultatele nu ar intarzia sa apara. Insa sunt constient ca tot ce povestesc eu mai sus sunt doar himere...2 points
-
@Ingineru, pt a fi clar de la inceput, eu nu vreau sa scot pe nimeni mai prost sau mai sarac decat altul. in cei 80% din colegii de pe forum pe care ii mentionezi, ma inscriu si eu. Daca nu aveam aceasta masina de la serviciu, ci ar fi fost a mea si in acte, implicit si dpdv costuri, eu as fi fost sclavul acestei masini si, probabi, consideram ca nu o pot intretine. 80% dintre noi suntem vinovati ca suntem aici si nu in alta parte. Nu te pune nimeni sa iti iei masina care in realitate nu e de nasul tau....si crede-ma ca este valabil si pt mai bine din jumatate de posesorii de G-uri de pe forum. Vrei BMW si vrei dpf off, plateste nene 10.000 lei amenda cand te prinde si apoi sa vezi cum stai in banca ta. Oamenii pot fi civilizati doar cu forta. Valabil, asa cum spunea MGI, si cu operatorii economici.2 points
-
Benzina nu polueaza ca dieselul cu particule NOx, un euro5 fara dpf scoate mai rau ca un euro3 gaze, adica pleci de la o masina cu k zero si ajungi la k 3.02 points
-
Comentariul asta imi este adresat mie, ca nu inteleg...? Eu ti-am spus ca un lucru similar mi s-a intamplat, tot la un motor bi-turbo (N47, tu ai probabil M57 sau N57). Inteleg din ce scrii ca ai schimbat turbina mica, si problema nu s-a rezolvat. Perfect normal, si nici nu se va rezolva daca e ceea ce am zis, si anume ca turbina mica ti-a bagat ulei in intercooler apoi ti-a infundat DPF-ul, iar acum masina cel mult porneste si se opreste... Trebuie sa verifici tot traseul, da jos intercooler, la turbine nu mai are rost sa umbli, da jos DPF-ul si vezi in ce stare e. Eu a trebuit sa il arunc, pentru ca efectiv s-a topit, dar in cazul meu am mai parcurs 40km cu masina dupa ce a cedat turbina mica. Cu turbina defecta, masina porneste. Cu evacuarea blocata....not so much. Apropos - eu am avut 0 erori in bord cand a cedat turbina. Am vazut erorile doar dupa ce am pus diagnoza, si oricum m-au indus in eroare.. Cat despre asteptarile tale legate de forum, sa stii ca oamenii de aici ajuta pe timpul lor; nu e vreun serviciu platit, si nu e nimeni obligat sa iti raspunda, mai ales cand primesti sfaturi dar doar te plangi ca nu ai rezolvat. Spor la investigatii, si foloseste cu incredere functia de cautare. Poate postezi si cum ai rezolvat.2 points
-
Cand merg la supermarket si se intampla sa ma nimeresc cu vreunul care parcheaza pe loc de persoane cu dizabilitati, desi in mod evident nu se incadreaza in categorie, incep si il intreb de sanatate. Printre cele mai comune reactii pe care le primesc sunt: - da' vezi-ti de treaba ta - da' pe toti ailalti care au parcat pe locuri de-astea nu-i vezi? - da' ce, esti de la politie? Observ niste tendinte asemanatoare si aici: da' ce, armata...? Ca o paranteza, armata are alta incadrare din punctul asta de vedere, masinile alea trebuie sa mearga la nevoie cu o gama mai larga de combustibil, etc. Nu cred ca ar vrea cineva ca in caz de razboi (sau calamitate) sa ramana un camion (sau tanc) in drum din cauza de dpf. Dupa care, da, pestele de la cap se impute. Dar in cazul asta particular se impute si de jos. Daca fiecare om care parcheaza pe un loc de-ala ar avea frigiderul umplut de catre cineva de fiecare data cand e vazut, eventual si un mare afis lipit pe parbriz, probabil ca s-ar gandi de doua ori inainte. La fel si cu masinile scumpe si cu modificari ilegale. Nu-ti permiti un bmw, ia o toyota, un ford, o dacie, ceva. Nu-ti permiti diesel? Ia o masina mai mica cu motor pe benzina. E ca si cu gunoiul de pe plaja, sau de la padure. Faptul ca si altii fac ceva gresit nu inseamna ca e ok sa faci si tu. Da, subiectiv se dilueaza responsabilitatea, dar de fapt nu e asa.2 points
-
https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/dieselgate-romanesc-cum-sunt-masluite-masinile-diesel-in-service-962035 Articolul ĂŽn stilul clasic Digi, dar e totuși o problemĂŁ realĂŁ. Un DPF la N47 de exemplu este peste 6000 RON. OdatĂŁ ĂŽnfundat, poți ĂŽncerca una alta, dar nimic nu face magie. Asfel, datoritĂŁ costurilor mari, mulți fac DPF-Off. Susținem cĂŁ nu "face fum" - ok. Dar noxele nu stau numai ĂŽn partea vizualĂŁ. Da, sunt alte mașini (ĂŽn special dube și camioane) care rup ĂŽn douĂŁ cu fum și poluare cu mult peste ce ar face un Euro 5-6 cu DPF Off. Sunt mașini EURO 1 2 pe stradĂŁ care iarĂŁși sunt varzĂŁ. Eu personal n-aș face DPF Off ĂŽnsĂŁ. Nu, nu sunt nici disperat dupĂŁ salvarea mediului, dar consider cĂŁ e o evoluție normalĂŁ spre civilizație și viațĂŁ mai bunĂŁ pe termen lung.1 point
-
Aia la 9k cred ca e facuta din trei bucati sau are 900 de mii rulați. O mașinĂŁ buna e peste 25k.1 point
-
Asta nu e nimic, ce spui de cei care stau cu motorul pornit in parcarea subterana de la mall-uri. Nu e ca si cum iti e frig intr-o parcare unde iarna se ating si 14 grade, dar nu inteleg de ce ai mai venit la mall daca astepti in masina cu motorul pornit?1 point
-
Cam offtopic ce urmeaza, dar unii ... ... Parcare plina intr-un orasel din Austria. Cand zic plina, nu mai era absolut nici un loc liber. 2 locuri rezervate pentru oameni cu handicap, ambele libere! Nu e vorba de ecuatii, integrale si necunoscute matematice cati "handicapati" sunt pe sosele, ci de normalitate, responsabilitate, atentie catre cei care chiar au nevoie de ceva special pentru a le usura oarecum viata. Nu conteaza ca e liber acel loc 6 zile din 7. Cand are nevoie sa parcheze, sa aiba 100% posibilitatea asta. Ma intreb daca cineva s-a pus in locul unui handicapat in scaun cu rotile si sa o ia pe trotuarele din Bucuresti?! Va spun eu rezultatul: nu ai nici o sansa sa mergi. Masini parcate pe trotuar, borduri de 20 cm, gropi, santiere/lucrari uitate de mesteri, etc. Altfel e bine, nu? ONTopic: Control existenta DPF la ITP: daca da, control mai departe nivel noxe daca nu, respingere ITP si trimitere la un service autorizat pentru montare DPF nou + dovada scrisa Control in trafic existenta DPF de catre RAR, Politie si cine mai poate. Negativ: ti se retine talonul pana la montarea noului DPF de catre un service autorizat. Pentru toate cazurile, se mai aduga si amenda care sa doara la buzunuar pentru a preintampina destul de multi in situatia asta. Majoritatea oamenilor traiesc in orase unde nivelul de noxe este horror. Cand va ganditi la mediu, nu va ganditi la paduri si munti, ci ganditi-va ca masinile alea de langa tine cand mergi pe strada iti baga in tine niste particule care adunate in timp ajungi sa fii o mare leguma pe strada. Nu apuci pensia, stai linistit!1 point
-
Salutare tuturor.. mi-am achizitionat de curand din Germania un e87, 123d, 204cp, M Sport packet. Dupa schimbarea distributiei (in martie) ma gandesc sa-i fac cateva "mici" imbunatatiri: 1.camera video Blue Lens dedicata 2.eleron Aero ver.2 3.intercooler Airtec 4.admisie aer sport kit Ramair 4.evacuare finala dubla 5.stage 1 soft 6.bara fata M2 7.jante BBS CHR Astept parerile voastre, comentarii si sfaturi. Va multumesc anticipat!1 point
-
unde? aberezi. eu am facut lista de piese, cateva pagini in urma...am facut si total preturi. la 3300 lei este manopera 1000 lei. ce e normal , de altfel.1 point
-
Nu am luat codul pentru M. E diferit din ce am reușit să deslușesc. Codurile pe care le-am comandat sunt cele oferite de BMW în configuratorul lor de opționale. Configurator Accesorii si Optionale BMW Selectezi aici mașina corectă, alegi dacă are sau nu pachet M și apoi culoarea. De acolo mergi la zona M Performance și o să vezi grilele respective.1 point
-
Andrei, la noi in Ro, vrei nu vrei, pasionat sau nu trebuie sa inveti mecanica. Toti ciobanii veniti de la nu stiu ce stana se fac mecanici la apelul de seara...Eu sunt pasinoat de masina de mic copil, am facut cu mare drag liceu tehnologic cu profil auto, am diploma de electomecanic auto...facultatea nu e chiar departe de ceea ce am facut in liceu..sunt ingner economist in exploatari portuare...ca paranteza...Ideea e ... nu crede tot ce spun niste rutinisti notorii care nu-si folosesc capul.1 point
-
@claudiu-cocrea, in afara faptului ca insisti sa iei o masina de la samsar, ce anume vrei sa-ti confirme colegii? Ca faci o alegere buna, nu?! Ca eu altceva nu inteleg din ambitia asta a ta.1 point
-
270, cum? de unde? cu ce ? 535i 1996–1998 M62B35 V8 173 kW (232 hp) at 5,700 rpm 320 N⋅m (236 lb⋅ft) at 3,300 rpm 1998–2003 M62TUB35 V8 180 kW (241 hp) at 5,800 rpm 345 N⋅m (254 lb⋅ft) at 3,800 rpm 540i 1995–1998 M62B44 V8 210 kW (282 hp) at 5,700 rpm 420 N⋅m (310 lb⋅ft) at 3,900 rpm 1998–2003 M62TUB44 V8 210 kW (282 hp) at 5,400 rpm 440 N⋅m (325 lb⋅ft) at 3,600 rpm M5 1998–2003 S62B50 V8 294 kW (394 hp) at 6,600 rpm 500 N⋅m (369 lb⋅ft) at 3,800 rpm https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)1 point
-
Am adus recent un E46 M3 din SUA. S54 US specs are cu 10 cai mai putin pentru ca are catalizatoarele pozitionate diferit, pentru emisii mai bune la start. Deci teoretic o configuratie care nu a fost omologata in EU. La RAR nu au fost probleme doar ca a durat ceva timp pana au verificat daca trebuie sa fac testul dinamic, nu a fost nevoie. Totul m-a costat in jur de 2000 de lei RAR. Ca si idee, in SUA nu esti obligat sa ai far de ceata in spate sau spalatoare de faruri la xenon. Este nevoie de ambele in EU. Masina mea este “clean title” si nu am avut probleme la inmatriculare. Cele cu “salvage” a fost declarate dauna totala de asigurator. Evident pot fi perfect functionale cum cele “clean” pot sa fi avut accident. Sunt nulte cu daune la licitatii, cum sunt multe cu daune si din EU, doar ca se poate verifica usor, spre deosebire de cele din EU. Pretul pe care il vedeti la licitatie este departe de cat au platit ei ca sa o aduca in EU. La el se adauga: * ~1k brokeri in US (depinde de valoarea masinii si broker) * 1-2 transport * 10% din total, taxe vamale * ~21% din total, TVA * 500 eur broker in Olanda, ca sa o scoata din port * transport din port Spor1 point
-
In Elvetia iti iei amenda daca stai in fata casei cu motorul pornit, te reclama vecinii de nu te vezi. Totusi, sunt unele masini (vezi grupul VW) langa care pute de-ti muta nasul, chiar si cu DPF on. Avem si un Golf6 1.6 in familie si mereu cand coboram din el in parcarea subterana te omoara mirosul, fie ca se regenereaza, fie ca nu (nu mai zic la pornirea la rece). Tehnic masina este verificata si e in regula, 'asa face toate' zice reprezentanta si intr-adevar, am mai simtit mirosul asta si la alte surori din grupul VAG. La bmw pot sa stau cu nasul in esapament chiar si cand se regenereaza si nu am simtit niciun miros iesit din comun.1 point
-
Noi n-am fost ĂŽn stare sĂŁ limitĂŁm rablele unde vizibil sunt probleme, dar așa ceva. Ăn fine, rĂŁmânem cu speranța. Chiar zilele astea m-am luat de un sĂŁrĂŁntoc care aștepta de vreo 20 minute cu motorul pornit chiar lângĂŁ bloc. Era irespirabil pe lângĂŁ mașinĂŁ și se simțea clar cĂŁ ceva e ĂŽn neregulĂŁ acolo. Nu știu dacĂŁ avea sau nu DPF dar pe cei ce treceau pe lângĂŁ el ĂŽi termina pe toți. Da era ok, noi putem leșina sau muri, el avea curul cald ĂŽn mașinĂŁ.1 point
-
Multumesc tuturor pentru pareri. Nu stiam ca cele LED pot fi ajustate manual si ma temeam ca e o problema de soft. Stormzor, am verificat si setare mentionata de tine in ideea ca s-ar fi data peste cap la un update dar este valoare corecta. O sa incerc in weekend sa ajustez manual farurile sau sa merg la un centru autorizat, am vazut ca BOSCH Car Service ofera un astfel de serviciu.1 point
-
Aceeasi problema am avut-o si eu, faruri adaptive full LED seria 3 F31; am facut reglajul singur in parcare, e un singur reglaj pe centrul farului in partea din spate, lasa/ridica fasciculul de lumina; pur si simplu invarti de el cu un inbus; in prima iteratie le-am dat prea jos, apoi peste cateva zile am mai ridicat putin si acum e ok. Reglajul stanga-dreapta e automat.1 point
-
1 point
-
In portbagaj, in partea drepta e o usita in spatele carei se afla diagrama cu sigurantele masinii si o ustensila pentru a scoate sigurantele.1 point
-
Din pacate eu sunt de alta parere.... la noi si in zonele mai de lux sa zicem asa tot nu se compara. Si eu cand ma uit prin ferentari unde fac aia gratar pe trotuar si pun masa afara.. mda ma gandesc la evul mediu dar incec sa nu ma iau doar dupa o zona:))1 point
-
Tipic romanesc...in loc sa incercam sa schimbam ceva incepand cu noi, aratam cu degetul si suntem nemultumiti ca nu fac altii pt noi...1 point
-
1 point
-
Din punctul meu de vedere service-urile ce fac astfel de operatiuni ar trebui inchise complet, iar legea ar trebui sa permita ca proprietarilor sa le fie deschise dosare penale. Conducatorilor de masini fara DPF le-ar trebui retinut talonul + RAR, astfel incat sa fie obligati sa-l monteze la loc daca vor sa mai circule. De asemenea, verificarea prezentei si functionarii DPF-ului sa fie obligatorie la ITP, pt toate masinile dotate cu asa ceva.1 point
-
Revin cu info. Am demontat blocul de aluminiu cu pompa doar, de la unitatea cumparata, montat impreuna cu partea electronica de la unitatea veche si totul functioneaza bine. Am facut cateva ture, nu am nici o eroare, functioneaza si abs, pot activa/dezactiva Dtc. Ptr aerisire am folosit Inpa. Schimbarea pompei de pe o unitate pe alta dureaza maxim 5 min, sunt 2 suruburi pe unitate. Munca a durat in jur de 2 ore, cel mai mult a luat aerisitul. Codul de pe blocul de aluminiu trebuie sa fie acelasi ca sa functioneze, in cazul meu 2074. Daca nu aveam nevoie de masina sigur nu faceam asta, returnam piesa si asteptam piesa cu codul potrivit. Nu am avut nevoie de codare.1 point
-
33. trotuar - spațiul longitudinal situat în partea laterală a drumului, separat în mod vizibil de partea carosabilă prin diferență sau fără diferență de nivel, destinat circulației pietonilor; am vrut sa i caut articolul dar vad ca ai luat-o inainte. da i pace, omul citeste doar partea care-i convine! dupa mintea lui poate sa parcheze pe orice trotuar atata timp cat lasat 1m liber pentru circulatia pietonilor (am vazut destui ca el si se mai si contrazic ca ei au dreptate). legea spune clar ca este permis doar acolo unde e indicat acest lucru prin indicatoare si marcaje! tipic generatia fakebook, genul care inventeaza reguli de circulatie sau interpreteaza legile astfel incat sa-si justifice ilegalitatile!0 points
-
0 points
-
Eu nu aș lua. Mă blama lumea la un moment dat că de ce nu am luat G30-ul cu 3.0 și am luat 2.0. Păi uite fix de aia. Nu mai puteam adăuga cheltuiala suplimentară anuală de la impozit, extra bani la Casco și RCA, Revizie...etc. Ah! Că aș fi putut poate da dar nu am vrut să mă întind mai mult decât e cazul pentru doar câteva momente rare de plăcere. Am luat în limite CALCULATE ca să nu devină o povară; evident că tânjeam după un 550i poate...0 points
-
Pai are dreptate. El are doar obligatia sa imprejmuiasca santierul si sa spele utilajele cand ies din santier, sa nu faca pamant, moloz, etc pe strada. Daca a platit un contractor si ala vine cu masina din care curg chestii, e vina contractorului.0 points
-
E Romania tara civilizata?Asa ti se pare? Discuta de situatia din Romania, nu de basme ...ar fi frumos sa fie si la noi ca in vest „Nu poti sa faci orice de capul tau fara a fi pedepsit“ ?Uite ca se face!Si se va face in continuare pt ca legea e destul de permisiva. Eu cred ca mi am spus parerea, cei cu „posibilitati limitate“ cum ii numesti tu sunt peste 80% dintre colegii de pe forum, adica marea majoritate! E cumva ilegal sa iau bmw euro 4 sau euro 5 fara DPF( care oricum pute si polueaza)?!Nu este! Sau ne a lovit brusc spiritul civic? Inainte de asta ar trebui sa circulam regulamentar ca “in tarile civilizate”, sa pastram Bucurestiul mai curat ca “in tarile civilizate”, intr un cuvant sa respectam legile ca “in tarile civilzate”0 points
-
Mai fac si prin alte tari DPF off. Dar in general fac asta la masini pe care le au de ceva vreme si pe care au de gand sa le vanda in viitorul apropiat. Pe cand la noi, lumea isi cumpara masinile alea, cu sau fara DPF, ca le-a zis lor un baiat ca 'nu da gram de fum' si alt baiat ca DPF-ul ala doar 'gatuie motorul' si nu ajuta cu nimic. Plus ca mai sunt si toti aia cu soproanele in care 'repara' masini, si care la primul martor aprins in bord recomanda sa scoti DPF-ul. Si in plus, mai e obsesia asta a romanului cu masina 'de lux', chit ca e un BMW de 15 ani cu volan pe dreapta si legat cu sarma, pe care a dat 4,000 de euro. Nimeni n-ar vrea un Sandero nou sau de 2 ani vechime, sau un Fiat Tipo, sau o Skoda. Si nimeni nu se gandeste cat o sa-l coste piesele sau macar reviziile la masina aia. In alta ordine de idei, da, sunt si alti factori care contribuie la poluare. Santierele facute si alea in bataie de joc pentru ca ISC nu exista in practica, toate gropile de gunoi si incineratoarele care numai conforme nu sunt, si asa mai departe. Dar cand mergi vara la 40 de grade sau iarna la sub zero in trafic, ce-ti muta nasul e mirosul de motorina si/sau ulei ars. Si oricum trebuie lucrat in toate directiile: Si la cei care scot DPF-uri, si la constructii, si la PSD si rudele care au gropile de gunoi si celelalte rude care ar trebui sa-i controleze.0 points
-
In mod normal, in tarile civilizate nu circula nimeni cu dpf off. vezi masini mai vechi pe strada, insa oamenii le ingrijesc si nu doar de frica legii, ci si din spirit civic. aici nu este vorba ca cei cu mai putine posibiliutati nu sunt lasati sa traiasca, ci fiecare trebuie sa fie constient daca nu prin simturile propria, ci prin aplicarea legii, ca nu poti sa faci orice de capul tau fara a fi pedepsit. si nu inteleg de ce cineva si-ar lua bmw vechi de 10 ani si sa se bage constient in problema dpf….probabil pt ca ii lipsesc vreo 5cm in plus care erau necesari intre picioare si cred ca bmw-ul ii ajuta in acest sens. de banii aia ar fi putut sa isi ia o masina fara dpf, cu kilometri pe jumatate, conforma cu cerneala nebauta, fara sa ai aspiratii la bmw-ul pe care nu il poti intretine si care de fapt e o bataie de cap perpetua. Ingineru si parca si Mircea, fara sens se incapataneaza sa sustina un lucru care in practica e absolut anormal, puanand in fata posibilitatile limitate ale unor persoane. exista opeluri astra la 10.000 euro care sunt ca noi. nu au dpf, nu au probleme si costul de intretinere este mai mic de jumatate fata de seria 3/5.0 points
-
@ingineru - Problema mea principală nu era neapărat DPF off, ci simplul fapt că stătea respectivul cu mașina pornită de mai bine de 20 de minute să aștepte pe cineva, și se simte. Rău! Pe de altă parte nu sunt adeptul DPF Off din mai multe motive. Nu m-am trezit ecologist peste noapte, dar o mașină trebuie cumpărată și gândindu-te la întreținerea viitoare. Trebuie luate în calcul lucrurile astea. Știu, dorința e mare, toți vrem super mașini, nu pot condamna asta. Dacă privești problema direct, un producător auto pune DPF pentru că particulele respective sunt cancerigene (sunt de acord că rămâne de văzut cât de mult contează, dar se pare că situația se agravează). Dacă tu cu bună știință renunți la acel DPF, nu cumva începi să participi activ la creșterea șanselor ca unii oameni (printre care chiar și tu și familia ta, că și tu stai pe lângă mașină), să facă cancer? Ți se pare ok așa? Să faci rău cu bună știință? Mie nu. La E36 n-a greșit nimeni cu nimic - nu se face voit rău ca să zic așa - n-a eliminat nimeni ceva din felul în care a fost concepută mașina. Sunt de acord că avem și alte probleme, dar problemele nu sunt cu SAU, sunt cu ȘI. Se adună, iar noi am participa activ la asta. Iar legat de camioane nici nu mai comentez... nu e ca și când nu simțim toți.0 points
-
Mai ales la 17.30 pe aurel vlaicu bara la bara cu IL, BC, BZ, TL, VN GL aia e ...zii boaska ai curajul sa deschizi geamul la 17.30 ? Tu trebuie sa gasesti o metoda de a te elibera de ura... Chill0 points
-
Deci o fi cum o fi in bucuresti, dar in constanta sunt cele mai multe cadavre pe roti, nu exista ceva mai urat, tot orasul e plin de cotete, daca nu ai recircularea la masina functionala poti sa te gazezi la fiecare 500m, bai efectiv dare de fum lasa dupa ele, te ustura ochii, toti distrusii vor sa te depaseasca cu niste sicriuri scoase din cimitirul de masini, jumatate de masini au mutatie din moldova sau bulgaria, plus astea de cand s-a scos taxa Haudi, bmw si megedes, volswagin, se observa cocalarismul si prostul gust, fustrarea tipica a saracului parvenit care vrea sa empateze putere si bogatie cu 50 lei diesel in rezervor, cauciucurile de iarna sunt o pierdere de timp si bordul pom de craciun e ceva normal, faruri care nu functioneaza, parbrize sparte, si toate astea datorita narcisismului si cocalarismului tipic romanesc, acum ce sa facem sa mergem toti cu rable euro5 si 6 renault sau mazda? pai cum mai ma vede lumea pe mine de jmecher cand umblu cu un break? deci orice diesel de la euro 3 in sus care te sufoca cand are motorul cald e un rebut bun de casat, ma doare undeva ca e audi, skodele ma deranjeaza si mai rau, vw si audi cu softul lor si limitarea la 2500rpm st niste mizerii care trebuiau scoase din circulatie de stat din oficiu0 points
-
Ultimile douĂŁ coduri pe care le-am postat mai sus. Cele de sunt și la BMW cu 460/buc. Am luat de la ExclusivOEM0 points
-
ce ti-e si cu gusturile diferite ale oamenilor! pt mine, tot ce este negru atat la interior cat si la exterior pe o masina , este de-a dreptul oribil0 points
-
Te rog sa-ti pastrezi parerile pentru tine. Ma asteptam la sfaturi. Turbina sh pe care am cumparat-o este in perfecta stare de functtionare cu tot cu actuatorul ei, luata din Anglia de un finul meu de pe o masina cu 55000 de mile accidentata cu dauna totala. Referitor la turbina noua nu-mi da mana sa dau intre 7500 si 9000 lei pe ea mai mult ca toate sunt reconditionate. Cat despre cea sh iti pot spune ca am fost cu ea la centru specializat unde a fost facut test, fara a le spune ca este sh, Cat despre faptul ca au trecut doua luni, citeste de la inceput si ai sa constati ca eram plecat cu serviciul in afara. Una peste alta ma astept de la acest forum la oameni care isi dau interesul pentru a ajuta membrii cu experientele intalnite, remedieri ale problemelor intampinate si nu de ce?.....mergi la servis....lungesti boala s.a.m.d.-1 points
-
Pai educatia incepe prin noi insine. Problema e cum ii educi pe altii ? Nu toti au bani de masini mai nepoluante sau de mers la reprezentanta. Pe colegul cu e36 proaspat cumparat de exemplu, ce facem?Dam cu pietre ca e sarantoc?! Pe cei cu DPF off la fel ?!Ca nu au dat banii pe DPF nou? Zi mersi ca nu a trecut vreo bascula sau vreo cifa cu beton sa vezi atunci cum pute plus vibratii de sar toate alarmele“.-1 points
-
-1 points
-
Te afli in eroare cu ambele afirmatii, ma tem: "Art. 72 (7) Este interzisa ocuparea trotuarelor cu vehicule imobilizate, iar cand aceasta este permisa, conform indicatoarelor sau marcajelor, latimea minima a trotuarului lasat la dispozitia pietonilor trebuie sa fie de cel putin un metru. " Deci doar acolo unde vezi indicator de parcare se aplica ce crezi tu. Cum era aia cu invatatul pentru permis?-1 points
-
Si memorie scurta pe deasupra N-am inceput eu cu replicile, doar am corectat situatia.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00