Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/02/20 in all areas
-
Cauta dupa seria VIN si verifica daca masina a avut clima digitala din fabrica...Daca a avut clima dar nu cu afisaj digital si proprietarul a facut "retrofitul" schimband doar panoul de clima si nu si celalalte componente, atunci asa patesti.3 points
-
Mulțumesc. Să revenim la subiect. Dacă tot s-a mai încălzit și nu e noroi, parcă prinde mai bine o plimbare.3 points
-
Salutare, colegule sunt la topicuri deschise despre ulei, trebuie doar sa le citesti. Mereu aceasi dezbatere, ulei bmw vs liqui moly vs motul vs ravenol.2 points
-
Vand BMW f32 435xd (3.0 biturbo diesel 313cp, 4x4, euro 6, cutie automata) an fabricatie 2014. Serie caroserie: WBA3S91070F800413 (recomand verificarea seriei pentru a vedea istoricul KM/reparatii/etc) Masina a fost adusa in tara in august 2016 la 110.000km, iar in prezent are 144.000km (in crestere). Dotari: -Pachet M interior/exterior -Plafon interior negru -Faruri full LED adaptive, proiectoare fata LED, asistent automat faza lunga -Pilot automat -Scaune incalzite -Jante 19" OEM - Style 442 -Interior piele alcantara -Navigatie mare -Suspensie adaptiva M -Scaune electrice cu memorie -Shadow line de fabrica -Senzori parcare fata + spate -Navigatie mare "Professional", cu DVD, bluetooth, etc. -Pachet muzica Hi-Fi -Oglinzi anti-orbire Revizia a fost facuta acum 2500km, anvelopele sunt aproape noi (Pirelli Runflat 225/40/19 fata, 255/35/19 spate), masina nu a suferit accidente, a fost tinuta in mare parte in garaj. Nu prezinta elemente tocite/rupte sau alte defecte estetice in interior/exterior. Pret: 24.000 euro Tel: 0729 185 9991 point
-
Anul fabricatiei - 2007 Tara de origine: Romania Km - 170000 Capacitate cilindrica - 1995 cm3 VIN - WBAUD11020JZ30337 Norma de poluare - Euro 4 Pret - 6900 euro Link anunt OLX Masina este din Romania, cumparata de la Bavaria de primul proprietar, am si copie dupa factura de achizitie din 2007. Detin masina din iulie 2019, fostul proprietar a detinut-o din octombrie 2018 cand a cumparat-o de la primul proprietar. Am intrebat si pe forum inainte sa o cumpar, aveti aici discutia de acolo: Intr-adevar masina a fost folosita preponderent in oras, ca si in cazul meu, iar km au fost confirmati de fiecare verificare pe care am putut sa o fac. Eu am facut 6-7km in 8 luni. Intr-adevar atunci avea probleme cu injectoarele si mai si tragea "aer fals", problema pe care am rezolvat-o abia acum dupa ce am facut un test "cu fum" si am observat ca nu se facea vacuum la capacul motor in zona epuratorului. Am inlocuit capacul cu unul refurbished din Danemarca de la schmiedmann.com impreuna cu cele 3 garnituri si acum nu mai fluctueaza relanti aproape deloc, raspunsul acceleratiei e mai ok, consumul nu a sarit de 13.4 tinand cont ca merg doar la ore de varf pe distante destul de scurte pana la birou si inapoi. P.S.: Comunicarea cu fostul proprietar a fost intr-adevar greoaie, noroc ca am obtinut contactul tatalui lui (proprietarul real) si dansul a fost mult mai ok, pustiul care conducea masina parca vindea un telefon de 500 de lei, problema lui era ca "a consumat benzina" cu mine ca sa merg de 3 ori cu masina pe care el o primise cadou etc. Complicat cu el intr-adevar. Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei Motivul vanzarii: upgrade la F20 sau F30. Las mai jos tot istoricul masinii de cand este la mine, reparatii facute pana acum, imbunatatiri si defecte actuale. Detin si un raport de 14 pagini de pe un website specializat, il pot oferi la cerere Cutie automata 6+1 + mod sport + mod manual Volan M multifunctional, imbracat in piele (prezinta zgarieturi in partea stanga, de la prima proprietara care purta mereu inele) Scaune sport din textil si piele pe lateral cu reglaj lombar electric din buton (scaunul soferului prezinta uzura la pielea de pe lateral) Scaune fata incalzite Plafon integral negru (inclusiv stalpi usi, parasolar, polita portbagaj) Ornamente praguri M (unele prezinta uzura, poze in galerie) Clima automata dual zone Faruri bi-xenon automat + spalator faruri + angel eyes Faruri de ceata 4 geamuri electrice Oglinzi electrice, incalzite si rabatabile electric Interfata iDrive CCC cu display retractabil (info multimedia, intervale service, info generale, setari) Multimedia cu CD MP3, intrare aux. si magazie de CD-uri Sistem sunet Hifi Pro cu 10 difuzoare: 4 x difuzoare medii in portiere, 4 x tweeter stalpi fata si polita spate, 2 x subwoofer sub scaunele din fata Pilot automat Stergatoare automate Senzori de lumina Senzori de parcare spate cu afisare pe display Jante 17" M-Sport Style 207 (dimensiuni diferite fata/spate) + anvelope vara DOT august 2019 - 205/50R17 Debica PrestoUHP2 XL 93 W | 225/45R17 94Y PRESTO UHP 2 XL FP DEBICA Jante 16" + anvelope iarna DOT octombrie 2019 - Hankook Winter ICept RS2 W452 205/55R16 91T Reparatii: Inlocuire distributie (lant, role, curele, fise, bujii) in iulie 2019 Inlocuire injectoare cu unele noi Index 11 in iulie 2019 Reconditionare grup/diferential in iulie 2019 la GTC Auto Reconditionare cardan in octombrie 2019 la GSC Auto Revizie (ulei, filtre) in octombrie 2019 Inlocuire capac motor si garnituri in februarie 2020 Inlocuire geam oglinzi in februarie 2020 Inlocuire pompa apa spalator luneta in februarie 2020 Imbunatatiri Montare suport pahar OEM Folie fumurie 5% omologata Detailing interior profesionist in octombrie 2019 Defecte vizuale Zgarieturi si vopsea sarita. Masina are elemente revopsite de fostii proprietari si se vede in unele locuri, pe mine nu m-a preocupat asta, nu am facut nimic la exterior Farurile sunt usor matuite Scaunul soferului prezinta crapaturi pe pielea din lateral stanga Volanul prezinta zgarieturi Gurile de ventilatie au fost curatate cu o solutie care a atacat putin plasticul si se vede albicios, asa am cumparat masina Defecte mecanice sau electrice Defect pe tester la incalzirea in oglinzi desi le-am inlocuit si ele functioneaza Defect pe tester AUC sensor, am inteles ca ar fi un senzor de habitaclu ce verifica calitatea aerului Electrovalva a inceput “sa ticaie”, am inteles ca ar trebui schimbata, insa ca nu e urgent NoX Sensor mai da defect pe tester uneori, il sterg si dispare pentru 1, 2, 3 luni, presupun ca se curata intre timp cand ies din oras si merg constant cu viteza Scuturile de plastic de sub masina au fisuri in unele locuri si unele prinderi s-au rupt Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei1 point
-
Salutare, mulți mĂŁ cunoașteti de pe topicul cu cealaltĂŁ mașinuțĂŁ (E93 335i). De un timp m-am tot gandit cum ar fi sa achizitionez un BMW clasic, sa-l restaurez.. sa-l trezesc la viata! Am oscilat intre E30 si E28. Intr-un final am cumparat acest E28, care la randul lui a fost achizitionat de un pasionat care a renuntat la proiect cel mai probabil din lipsa de fonduri sau din lipsa de timp. Mașina este toatĂŁ dezmembratĂŁ, este intr-o stare destul de proastĂŁ, dar o voi restaura incet-incet, promit! Ca si aspecte pozitive : - Mașina a fost reparata/tratatĂŁ/scos rugina dedesubt, a fost datĂŁ cu ceva soluție specialĂŁ de la Mercedes, jos este " țiplĂŁ ". - Interiorul este retapitat intr-un crem, foarte frumos! - Sunt foarte puține ,,pete de ruginĂŁ". Aspecte negative : - Motorul, cutia, electrica este datĂŁ jos. - Capota, bara fata, faruri, stopuri, bara spate, evacuare sunt la fel, date jos. - Nu stiu exact in ce stare este motorul si cutia. Alte detalii : Este fabricatĂŁ ĂŽn 1982, motorul este 2.4TD (Turbo Diesel), primul motor diesel de la BMW, iar cutia este una AUTOMATĂ ĂŽn 4 trepte. O adevaratĂŁ istorie!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Chiar ciudat , eu daca mi-as pune mașin la vânzare acum , toate lumea ar spune ca sunt km modificați . Mașina e destul de accesorizata , 525 xD , fabricata 12/2012 , scaune confort alcantara , bord ĂŽmbrĂŁcat in piele , suspensie cu 4 moduri , cutie sport , trapa , hud , internet , navi mare , etc etc . Astea sunt doar o parte din dotĂŁri . Ca sa ĂŽnțelegeți ca mai sunt mașini cu km putini , eu K cumpĂŁrat o de la prim propietar exact ĂŽnainte cu o sapt sa iasĂŁ din Garanție , mașina avea 65 k in rețeaua BMW . Si de atunci sau facut putin peste 100 toTal . Daca as cere 18 mii pe ea , se sĂŁrii lumea pe mine ca la banii ĂŁștia cumpĂŁr Facelift .1 point
-
Da , " CUM "Am scos mufa de la debitmetru și am dat o turĂŁ cu ea, masina e moartĂŁ, nu trage deloc. O sa fac o diagnozĂŁ sa vad ce spune.1 point
-
1 point
-
Salut, după cum spune si titlul doresc sa recomand un mecanic! Dețin un un E60 525D 2005. Anul trecut prin august, motorul s-a blocat am mers cu el la un mecanic din apropiere.. a demontat tot motorul si mi-a zis ca din cauza lipsei presiunii de ulei biela s-a lipit de arbore. El mi-a recomandat sa recondiționez motorul, ca el se ocupa de tot: comandat piese/recondiționare/verificare/rodaj. Inițial am fost sceptic, am zis ca nu se merita sa recondiționez tot motorul la o mașina din 2004 si ca mai simplu ar fi sa cumpăr motor. Într-un final am cedat si am decis sa recondiționez tot, el mi-a spus ca nu sare de 4000 lei piesele.. ce sa vezi, costul total a ajuns la 10.000 RON... Regret puțin ca am băgat banii ăștia intr-o mașina din 2004 pe care nu știu cat o sa o mai țin, dar ca idee a meritat.. mașina parca e noua sa moara Veta! A durat o luna recondiționarea si curățare, a mai durat doua săptămâni rodajul făcut tot de către el. Omul e super, n-am văzut alt mecanic ca el... in timp ce el lucra tovarășii mă sfătuiau sa renunț la recondiționat pt ca motoarele de BMW sunt foarte pretențioase si ca nu oricine face asa ceva, mulți au încercat sa recondiționeze si după 1 ora de mers au crăpat, îl tot sunam si ii ziceam sa ne oprim si sa cumpăr motor second, el nimic.. ca face el si returnează banii daca nu o sa iasă bine. Ce am schimbat la motor? - Garnitura baie ulei OEM - Pompa ulei OEM - Cuzineți biela/palier - Segmenți Mahle - Garnitura chiulasa - Rectificat supape - Semeringuri supape - Distribuție - Injectoare recondiționate - Bujii noi - Toate furtun de aer noi - Curățat traseu turbo/inter cooler - Curățat tot motorul, zici ca e nou - Si multe altele pe care nu mi le amintesc, bassicaly aproape tot ce se afla sub capota. Practic, motorul este nou, merge rotund rau.. Ce am observat după recondiționarea motorului, asa ceva ce ma uimit ? Uleiul nu mai este negru nici după zece mii de KM, am rămas prost.. când mi-a dat omul mașina, după rodaj.. am crezut ca nu are ulei deloc in motor. ) Ce mai trebuie sa fac, e sa curat admisia si sa pun flapsuri noi. Pentru curățare admisiei am sa urmez acest procedeu. Acum doresc sa va intreb, ce parere aveti de aceste flapsuri ? Mecanicul zice ca nu a mai montat aceste flapsuri, dar zice ca in principiu nu ar trebui sa existe probleme...sa le iau sau nu ? https://lajumate.ro/clapete-vartej-swirl-flaps-bmw-m47-m57-garantate-pe-viata-8651737.html PS: Daca am ales sectiune gresita, va roga sa mutati..1 point
-
Multumesc! Am gasit una din 2017 Transfagarasan - Balea Lac Restul cred ca mai curand - m-au lasat fara capacele de la jante parcata in fata blocului Cealalta cand am inchiriat o cutie de la Thule ( nasol pentru cei cu placa de snowboard - deschiderea din bancheta din spate nu este prea inalta si intra doar 1 placa chinuita )1 point
-
Daca legile sunt OK, atunci nu sunt aplicate corect(!) SAU au prea multe lacune (scapari) care nu fac lucrurile clare si cu directie precisa; indreptarea/repararea lucrurilor ... spre o normalitate, siguranta, general acceptata. Pe de alte parte ce crezi tu ca ar indrepta lucrurile in tara prin mentalitate si bun simt... acesti doi termeni sunt atat de lipsiti de gust (in zilele noastre!), in sens de a se merita tinut cont de ei cand telefonul inteligent din buzunar te face sa te simti atat de important si de bine, ca si un lucru arhi-suficient, ca sa mai faci un efort sa lasi altora din jur impresia ca tu ai avea o mentalitate mai rasarita si un bun simt bine intretinut, din alte surse decat goagle.. si farcebook... In fine, e greu de explicat in cuvinte, poate de aceea ai si pus problema asa, ca sa fie cat mai complicat, sa nu rezolvam nimic, nici macar discutand aici. Parerea mea ramane ca cei alesi de noi, prin legile care le voteaza TREBUIE sa "transpire", sa "reiasa" daca vrei bunul-simt, mentalitatea... adica cultivat cu forta legii scrise bine. "Forta" sa te faca sa gandesti mai mult cand vrei sa faci ceva.., nu lasat la latitudinea oricarui cioflingar DACA MERITA SAU NU, in ceea ce spui tu ca e important de aratat: mentalitate si bun-simt! Sau altfel, unde, in Europa de est; unde, la granita cu Turcia si alte lumi??1 point
-
@edit - Mă bucur că a înțeles cineva concret ce am vrut să zic. Tot spre placebo mergeam cu concluzia, poate pentru că vizual măcar îmi place mai mult acum, mașina îmi dădea senzații mai plăcute per total. Dar până la urmă ăsta e și scopul final, să pot să mă bucur de ea în continuare cu plăcere. Pentru 520D și eu consider roțile astea pe 18 un maxim, mai ales că nu mergi pe circuit cu ea. Cred că e o alegere bună să revii la 18.1 point
-
cu siguranta exista un optim in ceea ce priveste rezultatele accelerarii in functie de latimea rotii si puterea motorului. daca tu obtii cele mai bune accelerari cu 225 si cele mai proaste cu 275, cu siguranta la 350-400 cp rezultatul este pe dos. exista un punct unde capacitatea unei anvelope de a pune jos puterea ii anuleaza deficienta greutatii, astfel anvelopa mai lata aducand rezultat mai bun si evident asta variaza in functie de puterea motorului. si cred eu ca in cazul tau deejay este doar placebo...stiu ca nu faceai referire la accelerare ci la altceva, insa orice ai fi avut in vedere, este alimentat de ego-ul tau. eu o sa renunt la rotile de 19 la toamna dupa ce se uzeaza complet anvelopele, pt ca e clar ca sunt un nonsens pt motorizarea asta si voi reveni si pt rotile de vara la 245/45r181 point
-
1 point
-
1 point
-
Tot ce scrie BMW pe el e cel putin dublu fata de producatorul care a facut piesa aia in echiparea de fabrica. Mai departe fiecare cum vrea, cat tine masina, cati are de bagat etc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Merci, imi pare rau ca trebuie sa ma despart de ea, dar de cica trebuie sa salvam focile...1 point
-
Sa nu exageram, 1 la 60-120 mii km sa schimbi un ulei la cutie nu e o avere, si daca ai o cutie automata intretinuta asa cum trebuie, te duce mult mai mult decat una manuala, la care schimbi volanta etc.. Eu am avut x5 e70 cu 550.000 km , cumparat de nou de mine si cutia schimba perfect,schimbat ulei si filtru la ea, atata.. nimic mai mult..e60 cu 300.000 km tot cumparat de nou, schimbat ulei + filtru, cutia mergea ca scris.. Da, daca iei o masina la care nu s-a facut intretinerea cum treubie la cutia automata, atunci poti avea "gaura mare in buget". Dar daca e intretinuta corespunzator, nu e "dracul asa negru" pe cum se aude.1 point
-
E interesant ca tocmai tu care ai deschis topicul stii deja ca nu e de la baterie. Bateria daca nu este originala, care are ceva in ea ca tine cam mult, orice alte baterii se cam duc (incet) dupa 3-4ani. A ta nu e terminata, doar ca nu s-a mai incarcat la maxim de ceva vreme, si de aceea sistemul de pornire nu se mai opreste la semafor. Sa ne spui ce ai gasit ca defect, ca aici nu facem doar recomandari ci si vorbim despre solutiile noastre, rezolvari. Nu uita sa ne spui. Succes.0 points
-
Am mai vazut undeva pe cineva care a fiert galeria in solutie endocrina. Luna a iesit.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am dat reply ul fiindca ii comentezi unuia care are bani si masina mai scumpa ca a ta cu tot cu oglinzile M3.Daca stau sa ma gandesc numai retrofiturile cred ca l au costat mii asa ca sorry, dar trebuia )-1 points
-
Buna ziua Am cumparat de curand un bmw e70 2011 e70 Are momente cand dau in Drive si sare in P sau dau R si sare in P Eroare pe tester da 4ec8 si 4ec9 A mai intampinat cineva aceasta problema???De la cine am cumparat masina a spus ca a scapat apa suc pe joystick-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00