Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/03/20 in all areas
-
3 points
-
3 points
-
Ok, nu intelegeam daca e masina de companie de ce te intereseaza costurile de intretinere, RCA sau consum etc. Motivul fiind sa nu sari in ochi fata de ceilalti colegi (cu toate ca nu inteleg nici asta, banuiesc ca ai niste limitari ori de buget, orice puterea motorului ori de emisii CO2, pe care fiecare in firma aia o are). Adica pana la urma firma cand ti-a dat eligibilitatea de masina de companie si-a asumat si ce anume poti comanda, deci "limitele bunului simt" ti le-au setat ei, prin politica lor.3 points
-
2 points
-
la mine nu vibreaza nimic. nu cred ca exista o regula generala a diverselor probleme. pur si simplu fiecare harb are particularitatile lui, in functie de cum are chef.2 points
-
2 points
-
[quote name='edit' timestamp='1582707109' post='2513009' macar sa fi avut 245cp si 500nm ca la Mercedes si nu 231cp si 450 nm Conteaza pt tine 14 cai putere in plus?Sau 50 Nm ? Hai ca vorbim de masini nu de scootere. Cine simte paispe cai frumosi peste aia 200?Eu zic ca nimeni de pe forum.Cuplu e posibil sa l simti usor .2 points
-
Te cred și înțeleg perfect. Mai ales că e ceva mai serios. Baftă. Eu aș putea să ignor măcar la mine că nu afectează cu nimic, dar refuz să fac asta până nu încerc pe toate părțile posibile. S-au obișnuit toți că nu se insistă, nu pasă și nu-și bate nimeni capul dacă ești nemulțumit - că pleci și aia e. Ei trăiesc din flote și din schiburile de ulei și filtre - la mega-ultra preț la reprezentanțe apropo. Și dacă tot sunt aici, nici măcar asta nu o fac bine. Când mi-au pus noul ulei au pătat capacul motorului, capacul filtrului de aer și partea din față de plastic. Înclusiv partea aceea de antifonare. Nici la atelierele de la colț nu pățeam așa ceva. Azi mi-au predat mașina murdară, au lăsat numai urme de încălțăminte pe preșurile bej... superb!1 point
-
deeJayOg@ Toba din stanga nu? ca cea din dreapta la mine nu prea face nimic, nu vibreaza nu prea se incalzeste, e de decor. cea din stanga vibreaza si la mine1 point
-
1 point
-
sper sa nu gresesc, dar edit are xdrive si deejay are tractiune spate; evacuarile difera intre xdrive/non xdrive.1 point
-
Revin cu un raspuns pentru cei care au problema asta, am inlocuit turbina (4050 lei OEM si kitu de instalare inca 450 lei) si acum totul merge corect, parca e alta masina, nu mai are turbo lag, trage frumos si totul este ok. Din pacate nu am reusit sa o scot la o plimbare pentru regenerare DPF, deoarece din ciclul nicio problema nu vine singura am gasit-o cu luneta sparta si trebuie sa o inlocuiesc. PS. Pentru diagnosticare recomand Carly, este perfect pt BMW, poti vedea erori, poti sterge, ai acces la valori gen ash mass, voltaj baterie, presiune, etc. si poti sa reprogramezi chestii gen sa dezactivezi Start/Stop sa nu mai trebuiasca sa apesi pe buton la fiecare pornire.1 point
-
Ceea ce vrei tu este o aberatie, pentru ca niciodata nu vei putea controla fluxul de aer-ai nevoie de aer spre parbriz pt incalzire/dezaburire, in fata pentru a te racori/incalzi,idem spre picioare; ori pui un panou de aer conditionat normal, si atunci ai masina functionala, ori cauti pe cineva sa iti faca retrofitul complet1 point
-
1 point
-
Touareg, clar. Masina asta a evoluat destul de mult de la generatia anterioara si nu arata rau deloc. Ai dotari, ai putere, ai spatiu (care iti trebuie - stii de ce!) Cand ai buget mai mic, ori scazi catre o clasa inferioara ori catre o marca inferioara, nu ai ce face! Eu as lua Touareg fara sa ma gandesc! Bashinile si snobismul sunt pe planul secund! Pentru mine cel putin, puterea si spatiul masinii sunt esentiale! Nu stau sa mangai plasticele si butoanele...1 point
-
1 point
-
Nu ai cum sa concurezi cu masinile samsarilor ca pret. Fie au TVA-ul pierdut, fie au kilometrajul modificat sau alte probleme, in general pretul acelor masini e foarte atractiv pentru cei care fac cura cu fasole ca sa adune bani de un BMW. Mai scade din pret cate putin Ăâ˘i vezi când ĂŽncepe maĂâ˘ina sa devinĂŁ atractiva. Nici sa o tii mult la vanzare nu e pont, fiindca o masina e un bun care se depreciaza pe zi ce trece. Piata face pretul.1 point
-
Mulțumesc. Să revenim la subiect. Dacă tot s-a mai încălzit și nu e noroi, parcă prinde mai bine o plimbare.1 point
-
nu costa mult aliexpress-ul....retrofit-urile adevarate costa...dar nu stau sa-i explic unuia care cauta doar sa intepe, ca nu ma "haleste"!1 point
-
Masina mea e pe firma, RCA-ul nu e nici macar aproape de 3000 de lei, mai degraba jumatate si discutam de Allianz cu oferta facuta pe Cluj. Nu stiu cotatiile RCA in Bucuresti dar dublu e exagerat de mult. Pai cu asta trebuia sa incepi, daca nu vrei sa atragi atentia si invidia celorlalti colegi nu as merge mai sus de 2.2-2.5. Din cunostintele mele, Touaregul (ca si Q7 si inca cateva modele specifice) au cutia automata de la ZF (ceea ce e foarte bine dpmdv). Si legat de subiectul topicului (luand in calcul si posibile invidii ale colegilor), as merge pe X5, mi se pare foarte spatios la interior.1 point
-
Eu cred ca nu are nimic masina, e doar faptul ca i se termina rodajul si incepe sa functioneze in parametri:), ca asa e la bmw, cu cat acumuleaza rulaj si ani, devin mai bune Pai daca X5 vine cu garantie si toate cele, e alegerea normala (desi cateodata e mai bine sa schimbi marca)-mai ales ca dinamic o sa fie un downgrade de la seria 5 la suv, iar in ceea ce priveste viata la interior, nu cred ca schimbarile vor fi dramatice, exceptand pozitia inalta.1 point
-
1 point
-
Touaregul împarte treburile cu Q8 și Q7 mai degrabă decât Golful...iar la partea cu “vazutul din exterior”, ma repede rad cu curu și aduc in peisaj cuvântul snobism, de unul care conduce un X5 cu motor de 2l decât unul cu Touareg de 3...Nu știu cum e X5-ul in interior dar am stat in noul Touareg și mi se pare incredibil ce au făcut la interior, dpmdv bate și Cayennul la design exterior dacă e R line iar cum poate sa arate noaptea cu ecranele alea și luminile ambientale e wow...iar dacă ai și luminile alea Led premium e magnific ce fac noaptea ...sa nu mai zic comfort pe perne de aer, garda reglabilă etc... La un momentan chiar ne-am gândit la Touaregul R-Line 4.0tdi și dacă ar fi sa mai fie un SUV in viitor probabil ăla ar fi... Best bang for the Buck...1 point
-
Pai daca nu te intereseaza cum se conduc, si nu ai exigente legate de spatiu, il poti scoate pe touareg din ecuatie, ca motorul mai mare nu te avantajeaza oricum. Pui una langa alta bmw si mercedes, la acelasi pret si vezi ce dotari/avantaje ofera fiecare; personal, glc e frumusete pe langa X5 care pare grosolan si inalt (exterior); la interior, la dotari echivalente, castiga detasat bmw. Logic ar trebui ca la acelasi buget sa primesti mult mai mult la mercedes (model deja cu vechime pe piata, clasa inferioara fata de bmw)....deci vezi ce iti face cu ochiul, si vezi in care dintre scaune/pozitie la volan te simti mai bine.1 point
-
Daca ar fii sa aleg un buceag d asta,al lua land cruiser fara discutie,ala da camion adevarat 4x41 point
-
exclus si absolut neimportant orice altceva. bmw ofera cea mai buna garantie extinsa, contracost, evident, insa costul este rezonabil. deja apple car play este inclus in pachetul standard pt x5 din cate stiu eu. Oricum neimportant, pt ca Apple este ceva care detest. din iulie BMW va oferi si android auto. Orizontul de timp e in termenul dorit. Drive test-ul este irelevant. Toate 3 se conduc prost in raport cu seria 5, fiind niste autobuze.1 point
-
Ăntre timp am comandat grilele de M Performance piano black de le tot pune și BMW prin toate reclamele pentru accesorii. Le-am montat, am mai scĂŁpat de cromul de pe grilĂŁ. Mașina fiind cu shadow line era fix grila cromatĂŁ parcĂŁ din alt film1 point
-
Dupa 9 ani de rwd, in care am condus ocazional si xdrive, am trecut de un an si jumatate la xdrive. Nu mi-am dorit neaparat, dar era singura combinatie cu motorul respectiv. Sincer nu stiu cum conduceti incat zilnic sa simtiti ca un xdrive iti fura din senzatiile pe care ti le oferta un rwd. Da, e fun sa iesi la drifturi cu un ursulet, sa mergi pe circuit cu un rwd, dar nu inseamna ca in 90% din cazuri nu esti mai linistit cu xdrive. Pui cauciucuri bune, schimbi un ulei in cutia de transfer si nu ai de ce sa iti faci probleme.1 point
-
@fbdcnt - da, din cate am vazut pana acum trebuie pus update care sa se potriveasca cu ce ai deja (dupa ce verifici ce apare la navigation version). Tipul de navigatie este dat de softul (idrive software) pe care il are masina, deci de vechimea masinii. Daca vrei sa citesti despre asta uite un link wiki: https://en.m.wikipedia.org/wiki/IDrive Mai mentionez ceva si iti dau un exemplu: la mine, masina din 2011 am sistemul idrive CIC si navigatie "Premium". In primii ani masina avea full Europa, pentru ca hartile nu erau asa mari. In timp hartile au crescut ca marime si varianta "Premium" a fost impartita in West si Est (gasesti pe net sau in alte "post-uri" cum sunt impartite). Primul update l-am facut de la Full Europa Premium 2011 la West Europa Premium 2018-1 si a mers fara probleme. Acum pot pune pe masina Premium West (daca ma intereseaza Franta) sau pot pune Premium Est (daca merg in Romania si vreau sa o folosesc). Daca as tine Premium West in Romania, nu as avea ce sa vad pe navigatie pentru ca ar fi doar drumurile "mari/ principale". Din experienta iti zic, ca nu era utilizabila si aparea goala harta. Sper sa te ajute informatia.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Prima cu twin turbo, scroll si biturbo are dreptate, dar nu neaparat ca sistemul twin turbo e mai bun...single turbo e mai cautat in lumea tuningului la 335i dar la revanzare suna bine "doua turbine" decat una si nu neaparat il condamn. Intotdeauna la roman ce e mai mult e mai bun. A doua cu 1 la 547 nu am inteles-o nici eu.0 points
-
care-s motivele tale? bugetul este limitat, deci 3000 euro in plus pt 30d fata de 25d este exclus. Oricum, chiar si cu 30d, x5 ramane cea mai lenta masina din cele 3. daca principalul lucru de apreciat ar fi motorul la o masina, X5 ar fi ultima alegere atat cu 25d cat si cu 30d, avand performantele cele mai proaste. x3/x4 nu imi plac, poti sa ma omori. singururele SUV-uri din clasa medie care arata bine dpmdv sunt Velar si Glc coupe(in ordinea asta) iar astea doua la diverenta extrem de mare de oricare altul. velar iese din calcul din motive care nu au sens a fi explicate.-1 points
-
eu ,pe masini personale : cu p....t-ul ,am facut 100.000 km in 14 ani , iar cu b.w-ul , luat in iulie 2019 , pana acum , 2400 km . consoarta ,cu a..i-ul,are 50000km in 12 ani . asa ca , orice e posibil .-1 points
-
530d nfl Cutie automata. Consum ĂŽn afara chinuita - fĂŁrĂŁ AC, fĂŁrĂŁ depĂŁșiri, și un Logan merge la deal mai repede, medie viteza 62km/h consum de 6.8l-100km. Pe oraș 18-20 ĂŽn funcție de câți km fac. Medie 30%oras 70% afara - consum 12.4 mixt. Masina nu are dpf, swirl flaps. Soft fĂŁcut stage 1, egr. De la ce ar putea fi consumul asta asa mare?-1 points
-
@ingineru, suv-urile dau o falsa aparenta de viteza din cauza zgomotului exterior cauzat de frecarea cu aerul, pozitiei mai inalte la volan. din ce am mai vazut pe net, accelerarea este exploziva in treptele 1 si 2 iar apoi se plafoneaza partial pe la 80, la 160 mor pe jumatate iar la 200 mor total din caza ca sunt patrate. am probat si in practica impotriva a doua glc 300 pe benzina. unul fara facelift de 245 cp care accelera usor mai bine fata de masina mea pana la 160(pornind de pe la 100) si apoi similar pana la 200...de numeroase ori, insa nu era spatiu pt mai mult de 200. si chiar azi impotriva unui glc facelift pe benzina de 258cp, mers de la 160 in sus. pana la 230 accelera in ritm cu mine.-2 points
-
Bă eu n am scris aici sa ma dau mare ca am nu știu ce opțiuni sau sa razi tu ca mi am luat eu teapa sau plm... Am scris decât ca vreau sa remediez problema ... Eu nu consider ca mi am luat o mare teapa... Masina merge foarte bine... Decât DOAR problema asta o are... Nu cum își cumpara alții câte un e90 din 2006-2007 și le merge clima dar mașina e “tigaie M) Sa mor dacă te mint când văd câte un cazan din ala îmi îmi vine sa mi iau o punga de semințe și sa scuip in el-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00