Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/17/20 in Posts
-
"Un vecin care este mecanic mi-a spus la o prima vedere ca ar fi arborele rupt." - asta nu e mecanic, e zidar, faiantar ceva.2 points
-
1 point
-
Codeaza pe 90Ah AGM si va fi ok. La fel am avut si nu au fost probleme multi ani. Sub nicio forma nu se codeaza bateria AGM ca si normala lead acid!1 point
-
Initial poti sa faci un mix de apa cu sapun lichid si sa aplici peste zona afectata , daca zgarietura dispare inseamna ca iese la wetsanding + polish ... daca nu dispare doar touch-up cu vopsea1 point
-
Ale mele se fac ca dracii de ma seaca. Penultima oara cand am spalat-o am dat cu o dracie pe jante de macar acum s-au curatat mult mai usor. Apropo, au luat-o razna astia cu Corona idiotenia lor cu tot.1 point
-
1 point
-
Oameni buni, la sistemul de baza NU EXISTA SUBWOOFERE! @ SKW: Exact asta vreau - un sistem audio complet. Nu am buget limitat, vreau doar sa gasesc un service in Buc care sa monteze statie, subwoofere si tweetere. Astept feedback daca a mai facut cineva. Asa ceva caut1 point
-
Eu tot sunt de pĂŁrere cĂŁ trebuia sĂŁ facĂŁ parte de la bun ĂŽnceput din pachetul Shadow Line. DacĂŁ tot pui toate elementele negre la ce naiba vii cu partea aia argintie complet diferitĂŁ? Dar e o gĂŁselnițĂŁ de marketing.1 point
-
1 point
-
Cred ca multi nu se informeaza suficient si presupun ca reprezentanta e automat scumpa pentru toate produsele ce le au la vanzare.1 point
-
greseala , sa tot scazi pretul . asa cum spunea colegul @toffefe ,nu ai cum sa concurezi cu samsarii . cine va vrea o masina in mintile ei , stie care ii este pretul . scade pretul doar cand vine cineva sa cumpere , dupa vizionare . daca tot scazi asa , nu mai merita sa o vinzi .spor1 point
-
(presupun ca votul negatv a venit de la tine. Nu ma deranjeaza) Teoria ta se sustine, numai ca as atrage atentia asupra unui fenomen ce se intampla sa fie real. Si anume, acela ca, ca sa tin turatia masinii in 4k rpm, cand dau drumul la acceleratie, ceea ce se intampla cand schimbam viteza, turatia motorului scade considerabil SI DESTUL DE RAPID. Mai repede decat din 2k sau 2500 rpm. Asa ca sunt sanse mici ca motorul inertial (fara pedala de acceleratie) sa fi ajuns in 6.5k ture adica aproape de MAXIM. (se poate ca 15-20% sa gresesc.., dar ma indoiesc si nu imi doresc sa experimentez ce a facut OP..) Si, si daca s-ar fi intamplat asa, el nu era pe accelerare ci era pe decelerare (datorita surprizei de a pune cutia in viteza inferioara..) chiar franare cum confirma insasi OP dupa afirmatia ta. Iar pe de alta parte, conform teoriei tale, unui diesel daca este accelerat pe zona rosie ar trebui automat sa ne asteptam la BATAI ca, cele postate de OP cu linkurile de pe youtube, si chiar cuzineti distrusi?? Inca o data, doar pentru ca am dus motorul pe zona rosie din bord?? Inseamna ca zona rosie nici nu trebuia sa existe..(la un motor, limitandu-l) .. daca un motor se strica asa de repede! Fara antecedente (cu zgomote suspecte adica) exprimate de OP.0 points
-
Si eu astept rezultatul constatarii. Este practic imposibil de emis vreo ipoteza viabila, de la distanta. Din ce ai scris mai sus, inteleg ca erai in treapta a 3a la 4000 rpm si ai schimbat in treapta a 2a. Daca rapoartele cutiei de viteza sunt 1:2.25 (tr. 2) si 1:1.4 (tr. 3) si presupunand ca ai dat drumul brusc ambreiajului imediat dupa ce ai schimbat, inseamna ca turatia teoretica maxima la care ar fi putut ajunge motorul a fost de ~6400 rpm. Probabil ca mai aproape de adevar este o valoare in jurul a 6200 rpm, avand in vedere atat faptul ca turatia motorului a scazut putin in timpul in care ai schimbat viteza, cat si faptul ca ambreiajul ar fi putut patina putin pana a cuplat complet. N47 parca are limita de turatie pe la 5000rpm, destul de sus pentru un Diesel. Dar si 6200rpm inseamna 24% peste limita, ceea ce nu e neglijabil. Faptul ca motorul prezinta batai imediat ca urmare a acestui incident este foarte ingrijorator. M-as bucura sa "scapi" usor (ex: doar cu probleme la nivelul ambreiajului), dar sunt destul de sceptic.0 points
-
Succes in rezolvare si nu uita sa spui aici ce ai schimbat, ce ti s-a spus, ce s-a gasit... Sa stie si altii..0 points
-
Motorul ca si piesa unitara, ca nici nu poate fi vazut altfel, nu se poate sa fi suferit. are prea multe lucruri bine legate in termeni de tolerante.., ..potential, componenta unitara, compunere.. ca sa nu fi indoit destule alte lucruri mult mai fragile exterior lui. Astea il fac destul de invulnerabil in asemenea situatii. N-au iesit ele pistoane prin capota ca nu il lasa compresia si echilibrul intern.. din partea celalalta! Totul s-a petrecut la nivel de stres mecanic din directii opuse... avand un maxim dat de turele in care era motorul in acel moment si momentul decelerarii fortate. ..Moment de putere maxima din parte motorului ce l-a facut superior oricaror altor elemente (exterioare) care i se puteau opune. Si sunt destule lucruri care transmit puterea si nu genereaz nimic, ci doar TRANSMIT puterea spre asfalt.. Cum practic tu ai incetinit mecanic inloc sa cresti viteza, multe s-au intamplat in directie opusa dinspre asfalt spre motor. Pentru mine, mai degraba ar ceda cutia decat motorul... dar probabil e doar ambreiajul sau pe acolo..0 points
-
Au mai trecut 2 ani .... am scapat de f30 si am luat e90 , decat frumoasa si numai pe la Mall mai bine gospodina si de casa0 points
-
Vezi cum vorbesti ca indirect m ai facut cretin...asta cu impozitul e bagata de cativa ani, eu stiu ca esti obligat sa il platesti tu la vanzarea masinii..dar cumva daca o gandesti putin, cand platesi 2900 ron impozitul si o vinzi in luna februarie sa zicem cel care o cumpara merge 10 luni cu impozitul platit de tine..oricum cand il platesti si o vinzi cu el platit se reflecta in pretul masinii,cumva e tot aia. P.s Eu la randul meu cand am cumparat masina in febriarie acum 4 ani i-am platit omului diferenta de impozit pentru 10 luni..si nu ca am fost fraier cum considera unii , asa mi sa parut corect.-1 points
-
Ca sa invatam cu totii, in ce turatie crezi-stii ca era motorul la eveniment? Ce invataminte se pot trage, sau unde crezi ca s-a gresit? Lasand la o parte mana care nu a dus intentia la bun sfarsit. (Stai linistit ca si eu caraii cutia cateodata ca imi vine sa imi dau multe... si conduc destul de "mediu" in trafic, nu ma laud ca ajung primul de fiecare data in grupul in care se intampla sa fiu..)-1 points
-
Eu la 4 mii nu am ajuns decat cand am facut resetarea senzorului MAF... (si ma mir cum de imi ies treburile in trafic.. ) Lasand gluma deoparte, era cam mult turata sincer, parerea mea.. Ca morala as putea spune, daca iti place sa te duci in asa ture, cand pui mana pe schimbator, ca sa eviti ce ai patit, pentru 1-2 (trepte) mana sta pe EXTERIORUL schimbatorului (palma orientata spre tine); in a 3-a impingi doar cu BAZA degetelor, spre in fata evident; iar pentru 4 deja mana sta obligatoriu intoarsa invers - palma spre exterior, si asa sunt foarte putine sanse sa mai bagi in a 2-a din a 3-a (sau daca la tine, tras paralel cu tine e spre tine, cu pama intoarsa, trebuie "lucrat"..). 5 si 6 deja te obliga sa o impingi, nu mai are rost sa mai explic. In timp, daca practici asta o sa intelegi/iti amintesti si de ce se spune ca la "manuala" se mesteca in oala! (Dar tu probabil stii treburile astea, iar postul meu e util doar celor care nu stiau.) Tu esti de alta parere?-1 points
-
Probabil volanta, disc ambreiaj, ceva pe la cutie, daca motorul porneste la prima cheie si merge ca de obicei, cauza e in afara motorului.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00