Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/02/20 in all areas
-
Pai normal ca s-au miscat bine. Tu realizezi cat de mult a scazut numarul de dosare de dauna? Mai ales cele de pe RCA. Vor inregistra un profit imens datorita restrictiilor de circulatie. De aici si aerisirea agendelor. Agenti care probabil se straduiesc sa dea bine in activitatea lor. Deci uite inca un bine !2 points
-
Diferenta intre fara dpf si cu dpf e atat de mare incat nu stiu ce sa zic de partile negative ......1 point
-
1 point
-
Cu toatĂŁ agitația și stresul din perioada asta, am reușit sĂŁ rezolv parbrizul. A fost schimbat pe Casco ieri iar astĂŁzi mi-a fost adusĂŁ mașina. Totul s-a desfĂŁșurat Online sau Telefonic - de la declararea daunei, la constatare și service. Omiasig s-a mișcat foarte bine ĂŽn cazul ĂŁsta. TrasparențĂŁ constantĂŁ prin SMS-uri cu update cu ce se ĂŽntâmplĂŁ cu dosarul,etc. Mașina a fost luatĂŁ cu platforma și adusĂŁ cu platforma. A primit și un pachet de curĂŁțare/igienizare, just to be safe. Foarte frumos din partea Bavaria.1 point
-
Crezi ca sita aia are efect, daca apare un bolovan la + 100km la ora.1 point
-
Se refera la temp ulei nu temp lichid racire, cred ca ai inteles gresit. Cand apa are 90 de grade si s-a mers cu masina ceva timp atunci uleiul are peste 100-110 de grade insa pana sa ajunga apa la 80-90 de grade intotdeauna uleiul este mai rece. De ex cand apa e la la 70 grade uleiul are in jur 45-50 asta ca sa intelegi mai bine.1 point
-
1 point
-
530d este cu tractiune integrala, pleaca mai bine si pe la 170 benzinarul recupereaza tot handicapul initial avand aproape 150kg in minus.1 point
-
ai verificat ca nu cumva celalalt sa nu fi mers cu spatele? 530i este mai rapid la viteze mari si decat 530d. comparatia cu 520d este ridicola iar cu 525d este fara sens.1 point
-
Saptamana asta am mesterit putin la masina. Aveam o mica transpiratie la busonul de umplere ulei motor, nu exista cod separat doar pentru garnitura buson(sincer pareau corp comun) asa ca l-am inlocuit complet cu unul nou. Dupa ce l-am dat jos pe cel vechi am gasit si un workaround cel putin temporar pentru cei care nu vor sa inlocuiasca busonul cu brand Castrol, mai exact extrageti cu grija garnitura busonului si o intoarceti pe partea cealalta Daca tot eram la compartimentul motor am zis sa verifc si uleiul de servodirectie, aici am gasit nivelul la minim. Pe capacul la rezervor scrie foarte clar, Pentosint CHF11S ONLY !, dar un mecanic foarte priceput se pare ca a bagat ulei ATF(nu de cand e la mine, oricum se pare ca a mers si asa). Nefiind uleiul corect am decis sa il inlocuiesc complet, deci a urmat un flush. Am inchiriat un spatiu de lucru la un service de cartier, 2.5 litri ulei Febi verde pt Flush, 1 litru Pentosin pt Umplere, spray de curatat, lavete si luat sculele mele in portbagaj(sunt obisnuit cu ale mele). Operatiunea a durat aproximativ 2 ore, dar sunt multumit ca am facut treaba asa cum trebuie cu mana mea fara sa am dubii ca la un service nu ar fii curatat tot circuitul. Am mai montat inapoi capitonajul de la capota, era dat jos de cand am inlocuit-o, l-am curatat cu aspiratorul cat s-a putut. Schimbat ceva cleme coapte, curatat scurgerile de pe lateral. Va urma si un flush la lichidul de frana pe care vreau sa il fac tot eu ca sa pot pune unul cu DOT 5.11 point
-
Daca tot a venit vara ... a primit bari longitudinale model lipit de caroserie si semanizari aripi fumurii ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e nevoie sa-mi arati, folosesc si eu autostrada. Dar sa stai pui plase si alte prostii pentru pietre...pune si la parbriz ceva gen cum au masinile de la jandarmi si la partile cu vopsea expusa niste cartoane, ceva... E o masina, nu bibelou.0 points
-
Da, si eu ma gandesc ca de-aia au pus plasa aia la modelele urmatoare, ca au avut o sezatoare la fabrica si au citit impreuna povestea aia cu drobul de sare.. In afara de asta, daca vrei vii si iti arat ce urme are pe ea o masina care merge zilnic pe autostrada.0 points
-
Un bolovan, sigur nu. Dar pietrele pe care le iei in general sunt relativ mici. Si pe alea cred ca poate sa le opreasca, sau macar sa le incetineasca suficient cat sa nu gaureasca radiatorul. Ca ideea principala e sa nu ramai cu masina in drum, de fapt..0 points
-
Hai sa nu facem chat despre ce si cum, se vinde masina nu asociatia/insigna/jantele etc.0 points
-
Ar trebui sa fie un + asta E problema impozitului si taxelor in RO si faptul ca e 2 usi si nu prinde la oameni..-1 points
-
-1 points
-
Temperatura uleiului este mai mare decât a lichidului de rãcire cu pana la 10*C . Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
84-85-90 grade in meniu scret la E90 e temperatura normala. 74, nu este normala. Alte temperaturi nu am vazut de cand am masina, de peste 8 ani.-1 points
-
-1 points
-
NU SE REFERA LA NIMIC; el intreaba. Iar masina are senzori de temperatura; bagati in chiulasa sau in uleiul din baie, ori altundeva in ulei.. si de acolo citeste temperatura AFISAND-O pe afisajul corespunzator: simbol de ulei sau pe simbol de apa! La E90 e in meniul ascuns, iar acela e simbol de apa. Interesant ce spui. Adica te contrazici singur. Ii spui lui Credo ca greseste la afirmatia lui: "Temperatura uleiului este mai mare decât a lichidului de răcire cu pana la 10*C ." Apoi ma combati pe mine in ceea ce spun eu, care ma refer STRICT (doar) la temperatura apei. Adica uleiul e mai rece pana la regim iar la regim se infierbanta de nebun.. Poti sa si arati unde si cum ai ajuns la concluzia din afirmatie? Eu zic si raman la parerea mea ca uleiul va fi INTOTDEAUNA mai fierbinte decat antigelul! De ce? Pentru ca el are alte propietati... mai ales cand e fierbinte..-1 points
-
Well, te ajuta, daca il ai pe ulei pentru ca uleiul fiind cel care unge motorul daca e la 90-100 e super ok. Avand si o intarziere termica pana ajunge la regim.. Antigelul, cum se imcalzeste si fluctueaza dupa cum cu pricepere ai explicat si tu, nu prea mai intereseaza si nu e asa util... dupa cum ai zis si tu, din nou, ca nu se merita, nu s-a meritat niciodata sa se puna ceva mai precis la nivel de temperatura motor... ca sa nu sperie soferii, sa isi puna intrebari, ca nu toti soferii sunt si priceputi la functinarea motorului.. Asadar, de final, de la 100 la 120 de grade e cale lunga.. trebuie sa se rupa cureaua de accesorii, sau sa crape pompa electrica de antigel.. ca sa apara asa ceva (sau sa-ti fie spart radiatorul si sa conduci ca bezmeticu', sa mergi fara antigel.. sau cu aer foarte mult in instalatie..) ca sa strabata acul rapid drumul de la 100 la 120 grade so sa crape/curbeze cel putin chiulasa... In rest, sunt de accord cu mai tot ce ai scris. Stii cat mergi cu o Dacia fara antigel? 400-500m si e acul pe rosu. Ce vremuri..-1 points
-
Dar unii nu se pot desparti de iubitul lor iPhone !!! Vad multi care isi pun unitati cu Android dar vor sa foloseasca neaparat si Carplay , cu toate ca unitatea cu Android face singura mut mai mult decat amaratul ala de Carplay - si nu mai trebuie sa tii nici telefonul in functiune .-1 points
-
Nu trebuie sa fi in sistem ca sa ai asa ceva. Membru ipa poate deveni oricine.-2 points
-
Membri simpatizanti Ăn aceastĂŁ categorie pot fi incluse persoane din afara Ministerului Afacerilor Interne care doresc sĂŁ devinĂŁ membrii ai asociației sau doresc doar sĂŁ susținĂŁ financiar asociația. Pentru cunoscatorii cu minus-2 points
-
Vreau sa anulez clapetele și sĂŁptĂŁmâna viitoare urmeazĂŁ sa anulez DPF și egr . Sunt in Scoția momentan și nu este niciun magazin de piese auto deschis momentan-2 points
-
O sa fac soft la mașina și nu vreau sa mai am probleme cu admisia sa mi se umpla de mizerie. Mai am 2 prieteni care au anulat DPF și egr și sunt multumiți de performante .daca tot o sĂŁ-mi anulez DPF și egr mi-a zis mecanicul k sami scoatĂŁ și clapetele de la admisie-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00