Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/15/20 in all areas
-
Pe BMW F30 as merge linistit pe Harman Kardon, sistemul complet fara improvizatii. Te costa cam 1000 piesele si inca 2-300 montajul si codarea si rezultatul e ft bun. Cine zice ca in F30 HK-ul nu suna bine, inseamna ca ori nu stie sa-l regleze, ori are pretentii exagerat de mari. F30-ul meu are Harman de fabrica si nu baraie, nu vibreaza nici la volum ft mare. Sunt ft multumit de el si nu l-as schimba cu B&O, Individual sau altceva. Oricum am ajuns la varsta la care dau muzica mai incet ca sa vad mai bine prin parbriz.....1 point
-
,,Montajul este facut bine iar cu rulmentii vechi nu facea acest zgomot (aveau 10 ani (380000km) si am zis ca e momentul),, nu huruia nimic dar i ai schimbat degeaba ! complicatii,bani ,timp pierdut .1 point
-
Dupa cum ziceau si colegii, ai optiunea "Power reduction",o poti vedea daca decodezi VIN-ul, printre celelalte optiuni. Si da, o poti scoate insa nu o sa simti numai la viteze mari si foarte mari, fiind afectata doar puterea, cuplul nu. @Akon si in Germania s-au vandut masini cu optiunea respectiva.1 point
-
Sigur ai power reduction, este masina adusa din Belgia sau Olanda. Motorul tau la baza este de 135kw dar cu soft de 120kw. Se poate scoate dar nu te prea ajuta cu nimic.1 point
-
Mda - audiofilii nu asculta sisteme cu tuburi de bass din portbagaj si nici macar cu subwoofere - si le dau dreptate . Un sistem cu difuzoare care coboara la basi spre 20Hz nu are nevoie de bubuiala unui subwoofer . "Melomanii", pe de alta parte , sunt alta specie , iar cei ce vor bubuiala, alta . O masina , e un spatiu limitat, special, in care nu poti obtine "calitate" decat cu un DSP . Dar "calitatea" din masina , nu are nimic de a face cu pretentiile unui audiofil care vrea "flat response" si original sound . Sistemele de masina sunt un fel de pacaleala a simtului auditiv - gen ce face Bose cu difuzoare de doi bani si DSP.1 point
-
Masina a fost fabricata in 07.2013 iar prima inmatriculare a fost in 02.2014. Pretul initial de achizitie a fost peste 75.000 €. A fost importata din Germania in 12.2017, km sunt reali si se pot verifica in reprezentantele BMW Romania; este foarte bine intretinuta si ingrijita. Service-ul a fost facut la reprezentanta BMW Constanta si la BimmerWorkshop Constanta (cf acte). 215k km VIN: D057038 Distributia schimbata. Racitor EGR schimbat pe recall. Capac culbutori nou. Galeria de admisie curatata. Turbine, injectoare verificate - in parametrii Anvelope iarna + anvelope vara aprope noi(5000 km) Masina este vanduta de proprietar. Motivul vanzarii este upgrade la G30. CASCO din momentul intrarii in Romania PRET: 17000 EURO S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometre speedo S851A Language version German S1CBA CO2 equipment S2TBA Sport automatic gearbox S2W1A BMW LA wheel, multi spoke 454 (18") S230A Extra package, EU-speciifc S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S258A Tyres with runflat properties S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S302A Alarm system S4CEA Fine-wood version, Fineline, anthracite S4URA Ambient interior light S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5ASA Driving Assistant S5A1A LED Fog lights S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S575A Additional 12V S6ACA Intelligent emergency call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6ARA Internet S6NRA Apps S6NSA Comfort telephony w/ enhanced Smartphone S6WAA Instrument panel with extended scope S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S654A DAB tuner S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD P7A2A Innovation pack II P7RSA Package Comfort P7S2A Luxury Line P7XPA Navigation package Connected Drive S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Information plate L801A National version Germany S879A On-board literature S9AAA Outer skin protection S999A Job control "HEA"1 point
-
Ce naiba sa faca cu plastidip la masina asta? Ai venit de pe site-ul ala cu tuning de vitan?1 point
-
Mda...peste vreo 3 ani o sa ajungem sa plecam cu masina pe rosu si la destinatie ajungem cu plinul, ca na...e tehnologie noua1 point
-
1 point
-
Din experienta mea, dupa ce am schimbat un rulment pe fata, la viteza mai maricica uruia foarte tare.Ziceai ca e „stricat“. Uruia pt ca la montaj nu era perfect la locul lui montat. Am demontat rulmentul si l am montat exact in locul lui. Din ce am citit, nu stiu daca mai am linkul, o sa il caut, rulmentii cei mai contrafacuti sunt firma SKF. Indiferent care din cele doua cauze de mai sus ar fi valabil la tine, nu e normal! Gata, am gasit linkul https://m.adevarul.ro/locale/constanta/sute-mii-rulmenti-contrafacuti-confiscati-portul-constanta-sud-agigea-1_5daeacde892c0bb0c6cd5f6e/index.html0 points
-
Altfel pe "aratat-elea" ti-a pus senzorul de arbore - 2- in link sau sensorul axei cu, came - 1- in link ...nu ca ar fi exclus sa se fi uitat.. dar eroarea s-a sters de la sine..? a fost stearsa? Sau, care e soarta ei? se stie?-1 points
-
faina masina. arata mai ieftin decat generatia anterioara si la interior si la exterior dar asta e doar punctul meu de vedere. sa o folosesti sanatos-1 points
-
Mda... nici bine nu ai ajuns in Romania ca au si incercat sa iti fure sigla. Referitor la zgarieturi, ti-as recomanda plasti dip. Apropo, sa o stapanesti sanatos! Multi km cu ea fara incidente!-1 points
-
Dar la pret v-ati uitat? Credeti ca daca are 300k i-au dat-o aia gratis? Macar asta n-a mancat c***t ca altii sa scrie "KM REALI" Eu stiu ca toti vrem 15 butoane si Impecabila cu 8000 negocial dar nu merge chiar asa!-1 points
-
Ce ai avut tu pe Rover, bmw poate sa aiba daca ii scoti/deconectezi basii de sub scaune care din ORICE PUNCT DE VEDERE e cel mai oribil compromis de a folosi caroseria masinii pentru frecvente joase! Dar cum NIMENI din audiofilii care lauda o calitate muzicala foarte buna de pe nu stiu ce sisteme, nu stiu (sau stiu dar nu vor sa recunoasca) ca oricand, adica la orice ora un tun de bass proiectat ca lumea (da, din ala de se oube un portbagaj..) bate ce au pus "desteptii" de la BMW cand au pus woofere sub scaune! Desigur diferente sunt intre sistemele puse de aia de la bmw, dar ADEVARATA DIFERENTA STA ALTUNDEVA nu in grohaitul oarecum asemanator dat de stalpii masinii. Sa ne intelegem, aici vorbim de calitate, consistenta, claritate spatialitate muzicala redata prin/de mai multe genuri muzicale (printr-un sistem audio exceptional de la prelucrare pana la reproducere..) poate face sa iti placa (..parca) aproape orice gen muzical redat de acel sistem! Stiu, aici cred ca vorbesc despre nave spatiale Asa ca, multumesc ca mi-ai ridicat mingea la fileu ca sa clarific niste lucruri scapate de unii, involuntar sau din nestiinta, tinerete, ... sau probabil neavand sansa de a compara sau intelege propagarea sunetului.. in/din diferite medii. Dupa cum o incinta inchisa, proiectata ca la carte, adica foarte bine nu va fi niciodata egalata calitativ de vreun tun de bass oricat de elaborat ar fi; dar deja vorbim de diferente si mai evidente.. Asadar melomani, cand mai aveti pretentii, stiti de unde sa incepeti in a va cheltui/investi banii.. Nu am spus ce scrie mai sus ca sa o fac pe desteptul ci ca sa anunt ca si mie ca si voua imi place muzica dar am invatat "the hard way", plecand de la ce credeam si eu ca si voi.. Nu trebuie sa se simta nimeni "atacat". Realitatea este ca se poate si mai bine auditiv decat kiturile facute de bmw.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00