Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/25/20 in Posts
-
am trecut la rotile de vara acum vreo 2 sapt , masina se apropie de 5000km in aprox o luna se face un an de la running-in service ( schimb ulei , filtru ulei , ulei diferential ) ... ma gandeam sa fac ii fac o revizie completa ( ulei + filtre ) chiar daca in bord nu apare si trebuie sa suport eu costurile5 points
-
3 points
-
Bine ca ti-ai gasit masina potrivita in final, chiar daca nu e bmw. Vezi ca motorul de 1.5 e relativ nou si au impins destul de multa tehnologie noua in el (un VVT mai complicat pentru ciclul Miller, turbina cu geometrie variabila, dezactivare de cilindri, presiune mult mai mare de injectie), asa ca ti-as sugera sa iei garantie extinsa daca nu ai deja. Nu de alta, dar motoarele mici de la VW nu sunt renumite pentru fiabilitate.3 points
-
Automat all the way, comfortul este mult mai mare si pentru mine conteaza mai mult. In unele cazuri si performanta este mai mare, fata de manual.3 points
-
https://www.namwheels.com/top-list-2016s-fastest-cars/ Au linkuri catre filmulete youtube la fiecare masina testata. Acolo nu arata pe imaginea filmata decat bordul, dar in descriere precizeaza ca rezultatele sunt masurate cu Racelogic (depinde acum masura in care pot fi crezuti, dar nu vad motiv sa minta). 2017 520dA: 2017 BMW 520d acceleration with Racelogic results Performance: 0-10km/h: 0,43 seconds 0-20km/h: 0,89 seconds 0-30km/h: 1,38 seconds 0-40km/h: 1,97 seconds 0-50km/h: 2,63 seconds 0-60km/h: 3,53 seconds 0-70km/h: 4,41 seconds 0-80km/h: 5,37 seconds 0-90km/h: 6,58 seconds 0-100km/h: 7,83 seconds Deci 0.13 peste cei 7.7 declarati de BMW 0-110km/h: 9,36 seconds 0-120km/h: 10,99 seconds 0-130km/h: 12,77 seconds 0-140km/h: 15,01 seconds 0-150km/h: 17,37 seconds 0-160km/h: 20,03 seconds 0-100m: 6,64 seconds @ 90,53km/h 0-200m: 10,13 seconds @ 114,84km/h 0-300m: 13,05 seconds @ 131,37km/h 0-400m: 15,67 seconds @ 142,97km/h 100-0km/h: 2,89 seconds @ 37,00 metres (once-off)2 points
-
Hai ca deja incepe sa imi placa topicul din ce in ce mai mult.Cine stie ce se mai intampla pana deseara.E ca in vremurile bune ale OTV,in fiecare seara o gaseau pe biata Elodia.2 points
-
2 points
-
Eu nu cred ca exista vreun 18d, 20d si 30d care scoate timpii precizati de bmw, indiferent pe ce caroserie sunt puse aceste motoare. Aceste motoare sunt cele mai proaste pe care bmw le are si suplimentar, nici nu sunt capabile sa atinga viteza maxima precizata fiind cu cel putin 5kmh mai lente. ClaudiuF, eu nu am vazut masuratori prin GPS, in care cu 20d sa se scoata rezultatul care trebuie. Oricum, faptul ca bmw minte cu cateva zecimi de secunda si cativa kmh, nu inrautateste viata nimanui...doar ca nu ar trebui sa o faca2 points
-
Hai ca pana la urma ramai cu perusul....sau l-ai dus inapoi si pe ala ?Cand te decizi si cumperi o masina sa ne anunti si pe noi.2 points
-
E foarte bine ca ti-ai luat ce ai considerat mai potrivit pt tine. Totusi ai fi putut intreba direct la reprezentanta VW si poate luai un Passat 2020 cu banii si dotarile alea. Stii ca ai luat practic modelul vechi,nu? Legat de fanii ''dotari'' cu siguranta nu te plimbi cu dotarile pe strada, mai ales cand motorul nu porneste sigur nu te incalzeste cu ceva un head up display de exemplu . Totul depinde de buget dar nu fac o masina mai buna ca alta.2 points
-
Clar, ai vazut, acum stii. Oricum ca sa fii sigur, dupa comanda, cand afli seria de sasiu, dai o fuga la Dingolfing sau Munchen, sa te asiguri ca e totul in regula, eventual faci pick-up-ul de acolo. Stii cum se zice, better safe than sorry!2 points
-
Salut ! Masina a primit volanta noua si o suspensie eibach pro kit ðŸË Nu se pierde mult din confort dar masina e mult mai stabila pe viraje Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk2 points
-
Salut, puterea maxima la F30 320D e la 4000-4100rpm, ca la orice motor N47/B47 de fapt. Dupa care incepe sa coboare curba. http://www.zeperfs.com/en/fiche5951-bmw-320-da.htm1 point
-
Daca nu incarci convertizorul inainte de plecare nu ai nicio sansa sa scoti timpul dat de producator. Tine piciorul pe frana si tureaza masina pe la 2500rpm, apoi da-i drumul, nu se strica nimic. Mai conteaza si ce jante ai pe masina, ca daca ai jante mari, iar nicio sansa. Pasagerul din start nu trebuie sa existe in astfel de teste, la fel nici plinul la masina sau alte greutati inutile prin ea. Cum s-a mai zis, tine cont ca abaterea vitezometrului este de 6-7km/h in plus la 100km/h, deci tu trebuie sa atingi 107 pe ceas ca sa ai 100 real. La un moment dat am incercat si eu, dar am folosit o aplicatie pe tel, nu stiu cat de exacta era. De la ~7.5 dat de producator cred ca am scos 8.0x cel mai bun timp.1 point
-
Spor la uitat! Unii le si plimba... Cred ca pana la urma o sa-ti iei masina numai de gura noastra =))1 point
-
Cum?Zi-ne si noua cum s-a terminat?Ai luat ceva sau te dai la fund?1 point
-
1 point
-
Poti face "launch control" manual - stangul pe frana si dreptul pe acceleratie, apoi dai drumul la frana cand ai ajuns la turatia dorita. Cu metoda asta, pasager agil cu cronometru, drum fara inclinatie, cauciucuri bune (de vara) si incalzite etc. cred ca te poti apropia mai mult de timpul dat de producator. De notat ca e o procedura stresanta pentru masina.1 point
-
:laugh: Cred ca e dificila plecarea de pe loc cu un 2.0d. Si eu am patit la fel (alta caroserie, alta motorizare, tot 2.0d) si tot asa, am cel putin o secunda diferenta. Am pus pe seama faptului ca am 108 kg )))1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ai zis la BMW ca dar ti-ai luat un model de Passat din 2014, fara facelift. Total de acord, masina noua e masina noua, atata doar ca s-ar fi putut alege mai bine daca tot voiai masina noua. Oricum, sa o folosesti sanatos!1 point
-
O sa masor maine garda. Pentru demontarea sinelor am demontat manerele , suportul de haine, si plasticurile de pe stalpi . Cu o tubulara lunga poti demonta si monta usor . Aprox 3-4 ore Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk1 point
-
inseamna ca pretul real al uneia buna si cu dotari nu e in limitele cautate de tine1 point
-
1.8d cu power reduction....in afara de incalzire in scaune si PDC nu are nimic. o pocnitoare pe bani multi si km pe masura. decat sa dai 14k pe asa ceva mai bine iti iei un e84 X1 cu dotari si km putini sau altceva. mai e si urata dar gusturile nu se discuta! sa dai 14 mii pe o masina ce nu are nici macar faruri xenon inseamna ca ori nu ai multa minte ori nu ai ce face cu banii1 point
-
1 point
-
)) devine amuzant deja..mai ales partea cu 10 salarii.Pai daca ai face banii aia din 10 salarii nu cred ca ar fi problema de rate sau de 3-4k diferenta la pret.1 point
-
1 point
-
Eu folosesc un cablu ENET si un adaptor OTG cu interfata RJ45 (aplicatia pusa pe un iPhone 7 Plus) si merge fara nici un fel de problema si chiar foarte rapid.1 point
-
Eu am cumparat un bmw 2015 care avea serviceul inclus pe o perioada de 5 ani contra cost cam 1000 E Conditiile erau de 15000 km sau 2 ani deci masina a beneficiat doar de 2 revizii pana acum neavand km Deci acum ca sa mai benefciez de o revizie anul asta trebuie sa merg cam fortat numarul de km respectivi1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hola! 1.Nu am citit tot topicul, doar primele postari in care am vazut ca initiatorul isi cauta un E9x LCI in 5k euro. Good luck :frantics: si ultimele cateva postari in care vad o dezbatere intre M47 si N47. 2.Ca fost posesor in paralel a ambelor motorizari pentru 1.5 ani, momentan mai am doar M47 pot spune urmatoarele: Mentiune importanta: ambele masini au cutie de viteze manuala in 6 trepte. M47: E46-2004 150cp - un motor bun si echilibrat din fabrica, de 4-5 ani si vreo 45k km duce 190cp doar cu pompa de apa schimbata anul trecut si un furtun de la intercooler anul acesta. Intradevar, inainte de soft stage 1 a primit distributie, turbo nou si tacheti (pornea in 3 pistoane uneori), a fost refacut si de atunci doar problemele cele doua de mai sus. Motorul e putin mai brutal decat N47 dar livreaza puterea (dupa soft cel putin) liniar si oricand ai nevoie de ea(nu prea trebuie sa faci downgrade la depasiri). Consum: oras drumuri scurte in sezonul rece - 9-11, oras drumuri scurte in perioada Martie - Octombrie - 7-8*. Extern - 5-6 la mers linistit(pana in 140 si cu reprize de depasiri), 6+ la alergat constant si depasiri cat se poate de des*. *echipat in permanenta cu roti pe 18(style 72 225/40 iarna sau 94 215/35 vara), suspensii sport, 1600kg, clima on. :frantics: N47 - F20 - 2011 - 118d(143 cp) - masina a fost achizitionata cu lantul de la distributie batand, n-am zis-o eu ci cei de la Autotransilvania Cluj asa ca s-a schimbat imediat dupa achizitie, impreuna cu revizia normala. Ulterior in aprox 50 000 km s-au schimbat urmatoarele: pompa de motorina(se aprindea check engine in bord si taia din putere apoi oprea motorul, la turatii de peste 3k) iar acum spre "finalul" ei la mine, racitorul de gaze de pe EGR dadea eroare pe tester, urmand sa apara din ce am inteles si check engine in bord si la fel, taiat de putere. E putin mai rafinat decat M47, livreaza puterea ok, relativ silentios. Consum: oras drumuri scurte in sezonul rece - 10-13, oras drumuri scurte in perioada Martie - Octombrie - 7-8* Extern - 5-6 la mers linistit(pana in 140 si cu reprize de depasiri), 6+ la alergat constant si depasiri cat se poate de des.* *echipat in permanenta cu roti pe 16 style 378 - 205/55-16, 1500 kg, clima on. :frantics: Cat de repede se incalzesc? foarte repede, motoarele, nu cat de repede baga aer cald, ca acolo era clima non stop pornita la ambele. E46 ajunge super rapid la 60 de grade, chiar si iarna, nu are webasto. F20-ul nu stiu exact cat de rapid ajunge, nu are pe bord temperatura decat in ceva meniu secret ce e relativ complicat de accesat non stop, dar se incalzeste rapid si el. Concluziile personale: Care e mai silentios? N47. Care e mai fiabil? cel de care s-a avut mai multa grija pana sa ajunga la tine. Ambele le-as achizitiona in continuare, ambele sunt motoare bune dar cu o varsta(mai ales M47). M47 m-i se pare ca indura mai multe si nu e chiar asa sensibil, N47 e mai sensibil dar mai modern un pic. Care e mai economic dpdv al consumului? tot pe acolo-s, depinde de cat chef ai sa-i dai. Despre celelalte piese(directie, suspensie, frane radiator clima etc) schimbate la masini nu pomenesc deoarece am vazut ca se discuta preoponderent de motor in sine. E46 are si un topic de vanzare unde sunt mai multe detalii. Sfat pentru initiatorul topicului dar si in general: nu cumpara niciodata cea mai ieftina masina de pe piata(e un motiv pt care e cea mai ieftina, recuperezi ulterior).1 point
-
azi am trecut la jantele de iarna ... am prins o oferta foarte buna aprox 45% reducere la un set de roti complete si noi style 641M Matte Black ( pentru ca anvelopele au DOT 2018 ) + Michelin PilotAlpin4 235/35/19 ( jantele sunt 8.5j fata si 9j spatele )1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa nu exageram, 1 la 60-120 mii km sa schimbi un ulei la cutie nu e o avere, si daca ai o cutie automata intretinuta asa cum trebuie, te duce mult mai mult decat una manuala, la care schimbi volanta etc.. Eu am avut x5 e70 cu 550.000 km , cumparat de nou de mine si cutia schimba perfect,schimbat ulei si filtru la ea, atata.. nimic mai mult..e60 cu 300.000 km tot cumparat de nou, schimbat ulei + filtru, cutia mergea ca scris.. Da, daca iei o masina la care nu s-a facut intretinerea cum treubie la cutia automata, atunci poti avea "gaura mare in buget". Dar daca e intretinuta corespunzator, nu e "dracul asa negru" pe cum se aude.1 point
-
Am condus destul de multi si destule automate insa prefer tot cutia manuala. Probabil daca as avea drumuri de implica preponderent sa stau in trafic bara la bara as lua in considerare o auto insa asa, cel putin in cazul meu, nu-i vad sensul. Imi place sa ''mestec'' in ele.0 points
-
Salut, povestea mea cu EGR-ul este urmatoarea: Mi-am achizitionat de curand un 520d (B47), an 2015. Nestiind de aceasta campanie tehnica, am fost la BMW Filaret pentru verificarea de rampa, care imi aparea ca fiind depasita cu 200 km si am zis ca e bine sa o efectuez intr-un service BMW, mai mult pentru trecerea in istoric. In plus de aceasta, am solicitat si o testare a injectoarelor, filtru particule etc. precum si un istoric al masinii daca se poate. Cand am deschis vorba de "istoric", dupa cateva click-uri, consilierul imi comunica ca trebuie inlocuit racitorul EGR ca fiind parte dintr-o campanie tehnica de recall. Asta se intampla intr-o miercuri si am facut programare pentru ziua de luni a saptamanii urmatoare. Sa nu mai lungesc vorba, totul a fost ok. Luni dimineata la ora 09:45 a intrat masina in service, la ora 14:00 am plecat. Cu aceasta ocazie s-a inlocuit si lichidul de racire. In campanie se ofera gratuit 3 litri de antigel concentrat si 2 litri de apa distilata. Am mai cumparat eu un bidon de 1.5 litri antigel concentrat si unul de apa distilata. Am citit diverse review-uri despre acest service si rele si bune, insa eu ma declar multumit si as enumera: - comunicare excelenta prin transmitere sms-uri cu programarea (reminder, ma rog, am primit si cand eram deja in service); - ai acces in service langa masina si comunici cu mecanicul. Mecanicul care a lucrat la masina mi-a raspuns la tot felul de intrebari cu multa amabilitate; - inginerul care a facut testarea masinii, de aemenea foarte amabil si comunicativ; - la sfarsitul lucrarii am primit pe e-mail un scurt videoclip cu concluziile trase de inginerul care a testat masina, referitor la ce ar trebui inlocuit si ce este ok; Cred ca este deja un pas inainte, in bine fiind vorba. Intrebarea pe care mi-am pus-o a fost de ce pana in acest moment aceasta masina nu a fost rechemata in Belgia (de acolo am luat-o) pentru acest gen de lucrare. In istoricul lucrarilor, aparea o interventie la EGR, dar mi-a fost foarte scurt prezentata imaginea pe monitor, astfel incat nu am putut sa citesc tot, daca a fost vorba despre racitor sau valva EGR. In sfarsit, dau not 8 din 10-1 points
-
-1 points
-
10000 Euro cu jantele originale BMW de iarna pe 16 , 10500 Euro cu jantele pe 18'-1 points
-
Stie cineva daca se poate adapta manerul de la f30 pentru e90? cel de la f30 are mufa cu 4 fire dar e identic cu cel de e90 care are mufa cu 3fire ... Am comandat unul de pe ebay si nu am realizat ca e cu 4 fire mufa! A mai facut cineva adaptarea asta? Aveti o schema care e plusul minusul pe manerul asta de f30 incerc da modific mufa asta cu 4 si sa o fac cu 3...-1 points
-
DacĂŁ ma mai sucesc odatĂŁ pa dealer cred ca ma refuza ca și client .-1 points
-
-1 points
-
318 sa dat când m am hotĂŁrât sa o iau Apoi 320 luxury a doua zi . A rĂŁmas x drive care nu mi a plĂŁcut cum merge . Dar gata rĂŁmân la BMW . Am luat 320 x D . Prea fain aratĂŁ și BMW e masina mea preferata .-1 points
-
E noua , motor mic pe benzina . taxe mici . are piele si alcantara , are automatic cruise control , incalzire in scaune , keyless entry , apple carplay . Dar cel mai mult conteaza ca e noua si istoricul ei incepe cu mine . Faptul ca e noua si ca nu am treaba cu ea o buna perioada de vreme ma face sa ma simt in siguranta . Maxim 15 000 de km anual fac cu ea . Am vazut ce inseamna sa vrei bmw . Trebuie luat neaparat nou . Dupa asta o sa imi iau bmw dar numai si numai nou .-2 points
-
Eu cred ca renunț sa mai iau masina . Acum citeam despre motoarele astea pe forumul vw . Deja am adus 2 masini la reprezentanta cu 100 euro pe bucata și l alta reprezentanta am dat 500 euro avans și apoi nu am mai luat masina . -700 și tot pe ganduri .-2 points
-
Nu puteam sta liniștit cu Passat . Asta este 320 D model vechi . Poate o sa imi placa x drive .-2 points
-
Claudiu, nu ai pus nimic. Astept sa imi arati un clip cu masuratori prin gps in care un 20d, pus pe orice masina, inclusiv SUV, in care face 100kmh in timpul precizat de producator. Apropo, cand vitezometrul arata 106kmh atunci ai 100 reali.. cel putin asa e la seria 5. Iti garantez eu ca nu exista. Am cautat indeajuns. Exista zeci de masuratori profi prin soft bazat pe gps in care timpii sunt mai slabi. Nimic egal sau mai bun. @Mircea, par 237 pe vitezometru. Depinde de eroare. Cel mai probabil ai sub 230 acolo. Care e viteza max constructiva pt modelul respectiv?-2 points
-
Am luat raport carvertical . arata bine ce scrie in el . carvertical zice ca a avut 2 intrari de service in franta si ca avea 23749km in 06/2019 . Cum as putea afla de ce a fost in service ? Carvertical zice ca masina are km reali si ca tot e ok .-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00