Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/27/20 in Posts
-
Am eu 300mii si inafara de distributie nu a picat nimic dintre cele enumerate. Nu e dracu' asa negru!3 points
-
si altii inaintea ta s-au gandit : https://www.pistonhe...0&f=72&t=558534 http://mywikimotors.com/n42b20/ BMW N42B20 engine tuning N42B20 Chip tuning N42 engines are not the best choice for tuning. You may face difficulties in finding necessary dimensions and performance parts on the market. That is why you will hardly be able to implement serious upgrading project. The only way to increase the level of HP is to proceed with chip tuning. You need to buy cold air intake and cat back performance exhaust system. Don’t forget to complete engine management tuning to make everything work properly. Such modifications will make it possible to increase power rate up to 160 HP. "If you still require more power the best way is to sell your BMW 318i and buy BMW M3 E46." dar pe banii tai ...poti face ce vrei. https://www.laurent-motors.com/en/turbo-kit/174-35675-kit-turbo-bmw-standard-20l-a-30l-24s.html vad ca doar M50, M52 si M54 (versiunile de 2.0l) ar suporta un kit turbo dar alea sunt in 6 cilindrii....si mai sanatos construite decat un N42.3 points
-
Acum 3-4 ani am ajuns pe la Automobile Bavaria Otopeni sa cumpar niste ulei pentru cutie si grup , ( cutia manuala ) , am cerut uleiu la ghiseu si surpriza mare !! , au zis ca NU se schimba !!! nici la cutie nici la grup ! , eu am zis ok ... nu coteaza eu vreau sa cumpar ... , au zis ca au doar varsat si ca trebuie sa vin cu o sticla , pe bune !!! ... pana la urma pentru cutie au gasit la bidon de 1 litru pe la brasov si a trebuit sa astept 2 zile sa vina pe comanda , pentru grup aveau doar varsat si am luat din alta parte , concluzia o trageti voi2 points
-
Nu pune alte amortizoare... având aceasta opțiune ĂŽți recomand sa pui amortizoare originale.2 points
-
Buna tuturor , aceasta e masinuta mea, acum am aduso in tara , e un E36 , 320i coupe din 1992 . Motorul Non-Vanos cu blocul din fonta . A fost fabricata in 1992 inmatriculata prima data in 1992 si inscrisa la OAMTC Austria in 1992 . Kilometraj actual 72,688 km . Ca si defecte , plafonul e umpic deslipita panza, la aripa spate dreapta doua puncte de vopsea umflata , cam cat varful degetului.1 point
-
Nu are nimic nici din cauza uleiului, ĂŽl poți curata cu degradant sau spray de frane, asa aveam si eu când imi curgea de la termoflot, acolo se strange uleiul de la curenții de aer, cum a zis si mase. Fa i ce a zis si el si in principiu i sa fie ok. Ia inclusiv cele 2 știuturi de aluminiu din interiorul termoflotului, o sa ĂŽnțelegi ce zic când te uiti pe schema.1 point
-
1 point
-
Pe principiul: ce isi face omul cu mana lui... Inainte de a monta aceste arcuri pe suspensia ta cu EDC, ai verificat undeva daca se pot monta fara se le afecteze? Eu cred ca nu si nici nu cred ca o sa gasesti undeva ca poti pune ceva pentru a cobori masina pe suspensia ta, deci si daca iei altele noi, tot le vei distruge.....1 point
-
1 point
-
Salut, e90, 320D, 2006, 163 cp, M47 Ceva de genul am patit si eu, in treapta 1 si 2 la plecarea de pe loc se auzea un zumzet si o bataie ritmica, apoi dupa 120 km/h aveam un tremur in volan si se simtea si o mica vibratie in caroserie. 1. am schimbat flansele de la cardan - am pus originale 2. rulment + flansa intermediar - nu am gasit original pe stoc am pus febi masina facea la fel , parca vibratia se accentuase, tin sa mentionez ca acea bataie ritmica de la plecarea de pe loc devenise vibratie dupa cele schimbate. ulterior am fost cu ea la un prieten mecanic si concluzia a fost grupul, am verificat uleiul din el si era plin de span... Am gasit in dezmembrari unul care arata foarte bine, inlocuit, si problemele s-au rezolvat. Am zis sa impartasesc cu voi aceasta experienta deoarece stiu cat de mult am umblat pana sa gasesc o rezolvare. Zi buna1 point
-
1 point
-
S-a mai discutat fix problema asta pe aici, cred cĂŁ este un topic dedicat ĂŽn care se discutĂŁ cât de mult nu meritĂŁ o asemenea investiție pe motorul ĂŁsta. Ar trebui sĂŁ te rezumi la ce ai zis tu mai sus. Uite aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/177289-n42-turbo/page__p__2372020__hl__turbina__fromsearch__1#entry23720201 point
-
Antigelul nu o sa-ti curga pe esapament, ti-am zis daca e garnitura de chiulasa ciupita in dreptul canalelor pe unde curge lichidul de racira intre bloc si chiulasa, antigelul ajunge in camera de ardere unde e transformat in abur si doar asa iese pe esapament. La tine poate sa fie vorba si de condens. Vasul de expansiune se poate verifica cat si radiatorul, se vad urme de curgere daca sunt fisurate. Pe teste nu o sa-ti apara nimic atata vreme cat in bord n-ai nici un martor aprins. Mai poti verifica daca garnitura de chiulasa e ciupita in felul urmator, scoti busonul de la vasul de epansiune si pornesti motorul, daca observi mici bule de aer ( aproape ca la bauturile carbogazoase) inseamna ca e ciupita garnitura si iti scapa compresia in instalatia de racire. Dar asta n-are legatura cu ce pb ai tu....1 point
-
Hai ca deja incepe sa imi placa topicul din ce in ce mai mult.Cine stie ce se mai intampla pana deseara.E ca in vremurile bune ale OTV,in fiecare seara o gaseau pe biata Elodia.1 point
-
1 point
-
Hai ca pana la urma ramai cu perusul....sau l-ai dus inapoi si pe ala ?Cand te decizi si cumperi o masina sa ne anunti si pe noi.1 point
-
Stie cineva daca se poate adapta manerul de la f30 pentru e90? cel de la f30 are mufa cu 4 fire dar e identic cu cel de e90 care are mufa cu 3fire ... Am comandat unul de pe ebay si nu am realizat ca e cu 4 fire mufa! A mai facut cineva adaptarea asta? Aveti o schema care e plusul minusul pe manerul asta de f30 incerc da modific mufa asta cu 4 si sa o fac cu 3...1 point
-
Poti face "launch control" manual - stangul pe frana si dreptul pe acceleratie, apoi dai drumul la frana cand ai ajuns la turatia dorita. Cu metoda asta, pasager agil cu cronometru, drum fara inclinatie, cauciucuri bune (de vara) si incalzite etc. cred ca te poti apropia mai mult de timpul dat de producator. De notat ca e o procedura stresanta pentru masina.1 point
-
Clar, ai vazut, acum stii. Oricum ca sa fii sigur, dupa comanda, cand afli seria de sasiu, dai o fuga la Dingolfing sau Munchen, sa te asiguri ca e totul in regula, eventual faci pick-up-ul de acolo. Stii cum se zice, better safe than sorry!1 point
-
Nu ai incercat pe valva solenoid sa aplici putina vaselina grafitata, in zonele de contact, sa eviti o viitoare gripare, banuiesc ca de la condens apare oxidarea.1 point
-
MulĂžumesc mult pentru interventie. As vrea sĂŁ spun ca am clarificat si, ĂŽn acelaÂşi timp, am rezolvat problema. Am ezitat sĂŁ scriu pânĂŁ acum acest aspect, ĂŽntrucât nu sunt experimentat ĂŽn domeniul mecanicii auto Âşi nu aÂş fi vrut sĂŁ fac anumite greÂşeli de exprimare sau, mai rĂŁu, sĂŁ dau impresia cĂŁ m-aÂş lĂŁuda cu "norocul" pe care l-am avut. Ăn fapt, ĂŽntr-una din sĂŁptĂŁmânile trecute, am constatat cĂŁ maÂşina era din nou lĂŁsatĂŁ de tot. Am sunat mai mulĂži mecanici care mi-au sugerat, la unison, cĂŁ este necesarĂŁ ĂŽnlocuirea integralĂŁ a compresorului Âşi cĂŁ este exclusĂŁ orice ĂŽncercare de a fi reparat. TotodatĂŁ, ĂŽn mod corect, am fost ĂŽndrumat sĂŁ optez pentru un compresor nou, WABCO, identic cu cel montat pe maÂşinĂŁ (original). Deoarece nu dispun, pentru un moment, de o aÂşa sumĂŁ de bani (3.500 lei + montaj), am decis sĂŁ mai studiez ĂŽncĂŁ o datĂŁ video-clipurile de pe youtube, postate de mai mulĂži binevoitori, ĂŽn legĂŁturĂŁ cu aceastĂŁ problemĂŁ. Ăntr-adevĂŁr, clipul de pe canalul "Diagnose Dan" mi-a fost de mare ajutor pentru rezolvare, dar au mai fost utile Âşi altele. AÂşadar, cu destulĂŁ greutate, m-am strecurat sub spatele maÂşinii Âşi am desfĂŁcut elementele din plastic care protejeazĂŁ compresorul. Apoi, am desfĂŁcut conductele de aer (albastrĂŁ Âşi roÂşie) Âşi imediat compresorul. MenĂžionez cĂŁ am folosit o simplĂŁ surubelniÞã dreaptĂŁ Âşi douĂŁ chei tubulare (de 8 Âşi de 10). Ăntrucât nu aveam nimic de pierdut, am pus compresorul pe o masĂŁ Âşi, cu mai multe chei sau ÂşurubelniĂže torx, l-am desfĂŁcut ĂŽn bucĂŁĂži. Am ĂŽnlocuit granulele dezumidificatoare din camera de presurizare cu altele noi, cumpĂŁrate de la magazinul Dedeman (circa 20 lei), am desfĂŁcut valva solenoid Âşi am procedat aÂşa cum este exemplificat ĂŽn partea de final al video-clipului postat de Diagnose Dan, adicĂŁ am lovit-o uÂşor, de mai multe ori (15-20), pe pĂŁrĂžile laterale, cu o ÂşurubelniÞã, pentru deblocare. MenĂžionez cĂŁ nicio altĂŁ piesĂŁ a compresorului nu pĂŁrea uzatĂŁ. Apoi, am montat toate piesele la loc Âşi am reintrat sub maÂşinĂŁ. Am fixat compresorul la locul lui Âşi am legat conductele de aer. DupĂŁ ce am pus contactul, compresorul a ĂŽnceput sĂŁ lucreze normal. FuncĂžionarea s-a oprit, dupĂŁ circa 1 minut, iar maÂşina s-a ridicat 1 cm. Considerând cĂŁ este nevoie de repetarea operaĂžiunii, am pus din nou contactul Âşi, compresorul, lucrând pentru a doua ora, timp de 1 minut, maÂşina s-a ridicat la ĂŽnĂŁlĂžimea normalĂŁ. Am fost fericit cĂŁ am reuÂşit sĂŁ o "repar" fĂŁrĂŁ cheltuieli, nici mĂŁcar pentru manoperĂŁ. ToatĂŁ operaĂžiunea a durat cam 2 ore, inclusiv cu pauzele pentru vizualizarea videoclipurilor tutoriale. PânĂŁ ĂŽn prezent, funcĂžionarea este absolut normalĂŁ: presiunea ĂŽn perne, aÂşa cum este Âşi normal, scade puĂžin, având ĂŽn vedere cĂŁ merg cu maÂşina doar o datĂŁ pe sĂŁptĂŁmânĂŁ. La scurt timp dupĂŁ pornirea motorului, se aude cĂŁ porneÂşte Âşi compresorul, pentru 10-15 secunde, maÂşina ridicându-se la ĂŽnĂŁlĂžimea corespunzĂŁtoare. AÂşa cum spune Âşi ĂŽn clipul Diagnose Dan, problema valvei Solenoid este rezolvatĂŁ pentru un moment, fĂŁrĂŁ a Âşti peste cât timp se va bloca din nou. Sunt conÂştient cĂŁ, pe viitor, va fi necesarĂŁ ĂŽnlocuirea compresorului. Ăntre timp, voi comanda separat o valvĂŁ solenoid (circa 300 lei), pe care sĂŁ o pĂŁstrez pentru repetarea "minunii". DacĂŁ vĂŁ pot fi de folos cu mai multe informaĂžii, mĂŁ puteĂži contacta prin farcebook, pe profilul Danciu Silviu (TârgoviÂşte). VĂŁ mulĂžumesc tuturor pentru atenĂžie, vĂŁ respect Âşi vĂŁ consider ca pe prietenii mei.1 point
-
O intrebare. Ai verificat ce presiune baga compresorul?S-ar putea sa ai o surpriza. Compresorul se poate sa iti dea impresia ca functioneaza normal.Pana nu verifici presiunea nu stiu daca e indicat sa acuzi aceea valva. Aceste compresoare sunt sa zicem plastic pe uscat adica nu au ungere pe piston. Segmentul de pe piston este din teflon.Acesta are un timp finit de functionare. Am eu un compresor de mercedes care are aceleasi simptome cu cele descrise de tine. Am incercat sa-l readuc la viata dar obligatoriu trebuie schimbata si camasa pistonului adica piesa in care intra pistonul altfel degeaba. Am gasit la un moment dat kit-uri de reparatie complete cu tot cu corpul in care intra pistonul pe niste site-uri in polonia.Dar nu se merita avand in vedere ca am dat pe un nou wabco 1300 de lei. Verifica presiunea intai.Succes!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Antigel intra 10,5 litri(asa intra la a mea, care era cu vanos), lichid de frana 1 litru, servo la fel, cutie la fel. Lichidul de frana eu l as schimba primul, apoi antigelul.1 point
-
Multumesc mult pentru informaĂžii. Revin Âşi eu acum cu ceea ce am inteles, referitor la problema mea, descrisa la inceputul topicului: Pernele le-am schimbat ĂŽn urma cu 6 luni, producĂžie Arnott. In prezent, datoritĂŁ nefuncĂžionĂŁrii, maÂşina se lasĂŁ câÞiva milimetri sau chiar 1 cm, stând ĂŽn garaj. DatoritĂŁ temperaturilor sub 0 grade (nu am uÂşa la garaj, ĂŽncĂŁ), la pornirea motorului, ĂŽn loc sĂŁ se ridice maÂşina la ĂŽnĂŁlĂžimea normalĂŁ, coboarĂŁ pânĂŁ la nivelul roĂžilor, ĂŽn timp ce compresorul scoate zgomotul normal de lucru. Ăn fapt, valva solenoid, care, prin inchidere Âşi deschidere, regleazĂŁ presiunea ĂŽn camera de presiune a compresorului, rĂŁmâne blocatĂŁ pe deschis Âşi goleÂşte tot aerul din perne. Ăn concluzie, pânĂŁ la momentul ĂŽnlocuirii integrale a compresorului, voi fi nevoit sĂŁ schimb doar aceastĂŁ valvĂŁ, care costĂŁ ĂŽn România 430 lei. MenĂžionez cĂŁ evenimentele neplĂŁcute descrise mai sus au avut loc ĂŽn luna decembrie 2019 (1 datĂŁ) Âşi la ĂŽnceputul lunii ianuarie 2020 (1 datĂŁ). Ăn ultmile sĂŁptĂŁmâni, deÂşi a fost frig, nu m-am mai confruntat cu o astfel de problemĂŁ. Mai amintesc de faptul cĂŁ, ĂŽn prezent, ĂŽn România, un compresor Wabco (ca Âşi cel original montat pe maÂşinĂŁ) costĂŁ 3.600 lei. Succes tuturor! RĂŁmân pentru totdeauna admirator Âşi posesor al mĂŁrcii BMW!1 point
-
sal Silviu.Sa-ti explic .Tot asa am un f11 2011 am schimbat o perna pe spate si apoi dupa 2 sapt s-a lasat iara de spate.E drept am schimbat-o cineva si nu la reprezentanta. Trebuie schimbate amandoua....M-am dus la BMW la reprezentanta( stau in Franta )cand colo mia-au spus ca compresorul a fortat perna si s-a spart. S-a stricat compresorul; si stii de ce ptre ca... daca schimbi pernele masina trebuie echilibrata de un inginer pneumatic care stie asa ceva deci 1500 2 perne +1800 compresorul in euro. Dupa 2 ani iara am schimbat 2 perne ptr ca s-a spart una.Deja stiam ce ma asteapta.Am grija de ea am garaj si la servici si acasa.si drumurile sunt bune aici. Dar asta este cu pernele de aer1 point
-
După 5-6 ani vechime, orice F11 necesita inlocuirea pernelor de aer, care sunt consumabile! Preţul OE este de circa 2.000 lei/buc. + 460 lei/buc. montaj in service, iar pretul pentru produs after market este de 900 lei/buc. (marca Arnott) + 100 lei montaj la mecanic. În cazul meu şi probabil nu numai al meu, urmează şi schimbarea compresorului, care costa circa 300 euro second-hand sau circa 1000 euro nou (am înţeles că nu există after market). În pofida celor de mai sus, pentru mine BMW F11 este maşina care îmi acoperă toate aşteptările (sisteme de siguranţă, design exterior şi interior, comportament dinamic, confortul pasagerilor, calitate ireproşabilă a materialelor folosite la interior, spaţiu foarte generos în portbagaj etc). În concluzie, nu ezit să o întreţin pentru a mă putea bucura de ea pentru cât mai mult timp! Aşa, ca o paranteză, folosesc zilnic un VW Jetta (2008), la care am schimbat setul de 4 amortizoare cu 2.000 lei (after market, în timp ce la reprezentanţa VW costa 1.000 euro). Deci nu vă de ce la BMW seria 5 ar costa mai puţin. Diferenţa de clasă şi de confort este uriaşă! Succes! Observ că există şi compresor after market Arnott, la pretul de 3.486 lei (https://www.epiesa.ro/compresor-instalatie-aer-comprimat-bmw-seria-5-touring-f11-525-d-xdrive-diesel-218-cai-arnott-p-2985/11878/101884/prodid-602358485/)1 point
-
Multumesc de urare! Mi-am configurat motorul asta nu pentru taxe, ci poentru ca nu am mai vrut diesel, si nu imi permiteam motor de 6 cilindri benzina. De altfel, era cam overkill pentru nevoile mele. Deci a fost "sweet spot" pentru mine motorul de 4 cilindri. SI ca sa iti raspund punctual, nu mi-e teama, pentru ca masina are garantie din bara in bara timp de 4 ani, si am de gand sa o vand cu garantia inca valida ( probabil putin dupa 3 ani o scot la vanzare).1 point
-
1 point
-
(Nu poti sa primesti raspuns decat la ceea ce postezi/pozezi) Cum au spus si altii trebuie sa te uiti dupa crapaturi, uzuri anormale.1 point
-
Arcuri scurte, cum zic americanii nu mizerie cum cred unii. Ai vibratie iarna pentru ca iarna metalul deci si arcurile volantei daca au un joc minim SE CONTRACTA si de aceea vibreaza la tine in anotimpul rece! Numai schimbarea volantei elimina efectul prezent; nimic altceva.1 point
-
Indiferent de masina, sentimentul achizitiei unei masini noi, si senzatia de a urca in ceva nefolosit face toti banii. felicitari pentru masina, intotdeauna se poate mai mult, insa fiecare stie cel mai bine pentru sine sa isi gestioneze bugetul si nevoile. Oricum, ciudat felul in care se produc masini cu locul destinat rotii de rezerva si masini ce nu au acel spatiu......mi se pare totusi un pic meschin, chiar in ideea ca majoritatea masinilor sunt dotate cu pneuri run-flat. Acum ca sugestiile cu retrofituri incep sa curga si s-a spart gheata, asteptam impresiile despre viata la volan, sa ne delectam si cu sfaturi de remapare ce nu vor intarzia sa apara.1 point
-
Varianta curatarii cu lesie prin fierbere mi se pare noaptea mintii. Eu n-as face asa ceva.1 point
-
Foarte bine ai facut. Cati km are masina? Banuiesc ca uleiul nu a fost schimbat niciodata de tine. Stai linistit bmw zice ca e pe viata uleiul din diferential... Alta intrebarea ar fi mai tii minte cat ulei a iesit din diferential!? (Ca sa exagerez putin, nu vreau sa imi imaginez ce pagube facea un diferential blocat..)0 points
-
Probabil totul e un regula acum. De obicei senzorii care masoara diferenta de presiune din filtru pot sa se strice si ca atare filtru sa se colmateze. Ce altceva vrei sa stii? Daca vrei si ai ocazia cauta sa mai faci o diagnoza, poate mai sunt erori. Noi nu suntem magicieni sa aflam telepatic ce se intampla in motorul tau.. Sfanta diagnoza e singura care ar spune ce si cum..0 points
-
0 points
-
O sq fac un filmulet si o sa il arat aici. Poate m-am inselat eu, pt ca si eu stiam la fel cum spui tu, insa am ramas cu impresia ca eroarea la mine este constanta si anume 6kmh0 points
-
Salutare! Ma poti ajuta unde sunt pozitionate termaostatele? Si robinetii unde sunt pozitionati? Mrs tare mult.-1 points
-
Dar te rog, nu mai vorbi prostii. S-a facut redesign la lantul de distributie la N20: http://www.rightfootdown.com/automotive-news/bmw-redesigns-n20-timing-chain-components-n26-too/ Recall-uri pt diverse probleme, sunt minim 2-3, nu stiu unde sa le caut acum pe toate. Asta e primul pe care l-am gasit: http://www.brrperformance.com/blog/?p=2509 Daca nu stii, nu mai vorbi doar sa facem posturi aiurea. Si da, se poate generaliza, daca bmw a generalizat problema.-1 points
-
Salut am si eu o problema cu un e 90 nu mi mai porneste i mi da eroarea aceasta Fuell pump fault Engine may stall ...a mai patit c ineva asa ceva ce poate fi pompa sau filtrul conducta ...va multumesc frumos-1 points
-
-1 points
-
Eu cred ca renunț sa mai iau masina . Acum citeam despre motoarele astea pe forumul vw . Deja am adus 2 masini la reprezentanta cu 100 euro pe bucata și l alta reprezentanta am dat 500 euro avans și apoi nu am mai luat masina . -700 și tot pe ganduri .-1 points
-
DacĂŁ ma mai sucesc odatĂŁ pa dealer cred ca ma refuza ca și client .-1 points
-
318 sa dat când m am hotĂŁrât sa o iau Apoi 320 luxury a doua zi . A rĂŁmas x drive care nu mi a plĂŁcut cum merge . Dar gata rĂŁmân la BMW . Am luat 320 x D . Prea fain aratĂŁ și BMW e masina mea preferata .-1 points
-
Daca nu incarci convertizorul inainte de plecare nu ai nicio sansa sa scoti timpul dat de producator. Tine piciorul pe frana si tureaza masina pe la 2500rpm, apoi da-i drumul, nu se strica nimic. Mai conteaza si ce jante ai pe masina, ca daca ai jante mari, iar nicio sansa. Pasagerul din start nu trebuie sa existe in astfel de teste, la fel nici plinul la masina sau alte greutati inutile prin ea. Cum s-a mai zis, tine cont ca abaterea vitezometrului este de 6-7km/h in plus la 100km/h, deci tu trebuie sa atingi 107 pe ceas ca sa ai 100 real. La un moment dat am incercat si eu, dar am folosit o aplicatie pe tel, nu stiu cat de exacta era. De la ~7.5 dat de producator cred ca am scos 8.0x cel mai bun timp.-1 points
-
Eu știu cĂŁ viteza digitalĂŁ e exact același lucru cu vitezometrul clasic, nici o diferențĂŁ.-1 points
-
Ma tem ca amortizoarele cu EDC cam atat costa si nu prea ai de ales. Nu se sparg in 2 luni, insa sa-ti asumi ca la 3-4 ani trebuie sa le schimbi din cauza drumurilor.-1 points
-
Dețin un Bmw x3 g01 si am o vibratie plastic la turatia de 1700-1900 rpm. Ma poate ajuta cineva?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00