Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/09/20 in all areas
-
5 points
-
realist vorbind nu cred ca merita sa iei in considerare oferte sub 23-22k euro.3 points
-
dacule, iti dau un sfat, tine masina romanul vrea ieftin si bun...decat sa o dai pe nimic...poti sa-mi dai un PM cu pretul la care te gandesti.3 points
-
Cand vad descrieri care incep sau se termina cu "nu confundati" imi vine sa vomit, de parca toti suntem confuzi numai vanzatorul nu2 points
-
Pielea de volan se poate reconditiona dar nu cred ca merita sa te obosesti, mai ales daca nu e foarte vizibil. Pielea de pe bancheta e cam ireparabila, nu cred ca ai ce sa i faci, eu am cute pe scaunul soferului la G30 de la 25 de k de km. Inarmeaza-te cu rabdare daca vrei sa primesti pretul corect pentru o masina intretinuta cu km putini. Coada se face la masini ieftine nu la masini bune. Dar si masinile bune isi gasesc proprietari dispusi sa plateasca nu doar pentru marca-model-dotari dar si pentru nr de km-intretinere.2 points
-
2 points
-
Up - ce ? Ti-am spus ca sunt unitati cu livrare din Europa . Iti ajung intr-o saptamana . Poti sa returnezi produsul in 15 zile si ai garantie 1 an daca se defecteaza - trebuie intr-adevar sa te bati putin . Ce garantie crezi ca iti da un vanzator roman pentru un produs pe care el l-a importat ilegal din China ? Cumpara ce vrei pana la urma - dar macar intereseaza-te ce cumperi . Unitatile cu Android 7 au fost pline de probleme, au procesor Rockchip si hardware destul de slab. Singurele care merita cumparate sunt cele cu Android 9-10 si procesor Snapdragon .2 points
-
DacĂŁ a fost la Sixt e in gunoi de masina, o adevĂŁratĂŁ epava. Deci, o vinzi? Bai eu nu pot sĂŁ ĂŽnțeleg, ce mai conteazĂŁ chestiile astea cand mașina este deja cumpĂŁratĂŁ!? Câți ani ai? Mai mult de 12?2 points
-
Ventilatorul l-ai verificat dupĂŁ cum ai specificat dar la compresor te-ai uitat? Te-ai uitat dacĂŁ funcționeazĂŁ? DacĂŁ nu ai acces sa vezi ar trebui sa auzi cum cupleazĂŁ atunci când pornești clima.1 point
-
Pana nu faci diagnoza, nu are nimeni cum sa stie, multiple cauze, intrebarea ta este una total nepotrivita, daca vrei raspuns pe masura intrebarii, te 'asigur' ca ti-a picat pompa de la spalatoare pabriz.1 point
-
romanii sunt mereu "experti" in anularea diferitelor lucruri pe care producatorulle pune cu un scop.Nu am sa inteleg niciodata de ce credem noi ca am fi vreo secunda mai destepti ca producatorii.Asa mi-a spus si mie un mecanic acum 2 ani sa anulez clapetele la un e60 din 2006 si sa pun dopuri.Imi spunea si-l citez: "Anuleaza-le cat mai repede si spune Doamne Doamne ca oricand se pot rupe" SI uite ca nu le-am anulat nici in prezent si masina merge fara probleme.Testul timpului a dovedit faptul ca unii mecanici ar trebui sa ramana la stadiul de reparatii DACIA atat.1 point
-
1 point
-
2.5 fata si 2 spate din aripa in anvelopa. Am masurat acumO poza cu noul membru ðŸË⏠120d 163cp Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk1 point
-
E irelevant, important e sa ti mearga fierul. Important e cum a fost intretinuta. Cel mai important e sa nu pice multe odata. Si cel important dintre lucrurile importante e sa te bucuri de ea. Doar de aia o iei, nu i asa ?1 point
-
Vino si cu un motiv serios pentru care ar trebui pilotul automat sa fie posibil la orice viteza. Dimpotriva, exsita o logica foarte buna pentru care 30 km/h minim este posibil.1 point
-
1 point
-
117 000 km schimb bascule inferioare si am facut si unghi de fuga de siguranta desi cand am ajuns acolo nu se modificase nimic , era in parametri, doar ceva paralelism spate era pe rosu asa ca am lasat sa rezolve .1 point
-
era pe un forum un tip caruia i-au furat stergatoarele de la cayenne. a oprit cu alt cayenne langa masina omului, s-a dat jos, le-a demontat si le-a luat. pusese omul filmare camerei de supraveghere. de regula indienii coboara atat de jos in comportament...nu a mai trait hitler un an sa ne scape de ei1 point
-
@Ionuț_Cosmin - pe topicul asta nimeni nu a zis ca ar fi ceva in neregula cu cutia sau ca ar trebui sa o desfacem sa vedem ce este cu ea. Nu stim de la ce ipoteza ai plecat tu si ai ajuns sa inlocuiesti cutia care de fapt mergea bine, probabil mecanicul ti-a pus hai sa o dam jos vedem ce are, big mistake . Ai putea poate sa descrii problema ta si sa invatam ceva din experienta ta. Cat despre socuri, evident ca fiecare le defineste in mod subiectiv in functie de experientele lui cu alte cutii, am mers saptamana trecuta cu 8hp pe noul A8 D4 care avea doar 2k km si nu mi s-a parut mai lina ca 6hp26 meu, in special pe primele 4 trepte, dar alea nu le-as denumi socuri, ci pur si simplu o trecere nu foarte lina cum m-as fi asteptat de la o cutie atat de laudata. Acum daca OP le denumeste ca fiind socuri pe 1-2-3, nu cred ca se refera totusi la o trecere mai putin lina, evidenta cutia lui mergea bine inainte de schimbul uleiului deci are un reper solid, posibil ca ceva sa fi fost totusi facut gresit sau omis, asta nu inseamna ca e o problema fizica cu cutia, poate fi vorba doar de o adaptare sau nivel scazut, ceea e usor de rectificat. Treaba cu nu ai erori e cu dus si intors dupa parerea mea, pentru ca senzorii transmit niste informatii care sunt analizate in baza unor parametrii pre-stabiliti, dar care nu sunt valori fixe, au un range in care trebuie sa incadreze, (mai putin solenoizii care pot fi on si off, deci 1 sau 0, aici e simplu) si doar cand informatia primita e in afara tolerantei atunci se declanseaza eroarea, deci practic tu poti merge cu o eroare fizica dar care e incadrata ca fiind acceptabila de catre software si nu va trimite un semnal de alarama. Spre exemplu cutia intra in failsafe mode daca depaseste cca 125C uleiul, dar tu poti sa mergi mult si bine cu ea la 119C, fapt care evident va duce la o uzura accentuata a uleiului si implicit a cutiei iar cand eroarea va aparea va fi deja prea tarziu. Nu i s-a spus sa dea cutia jos sa o caute de ceea ce nu are, e lucrul pe care l-as face doar daca a murit complet cutia si masina nu se mai misca de pe loc sau as gasii bucati de metal in baie, altfel personal nu as face asta doar ca sa isi bage un mecanic nasul in ea care apoi evident ca ar spune ca trebuie reparata, dupa ce te-a pus s-o dai jos ce naiba altceva ar putea sa mai zica ca sa nu isi piarda credibilitatea si sa iti ia banii, cum ai patit-o era sa o patesc si eu, asa cum am povestit mai sus . In cazul de fata, eu as verifica din nou nivelul uleiului sau as incerca o noua resetare a adaptarilor si o sesiune noua de "invatare" a acestora.1 point
-
Pai uita-te la masini similare cu a ta care sunt la vanzare si vezi cat poti sa ceri. Eu te sfatuiesc sa repari pe CASCO ce poti ca sa arate bine la vanzare. ASa toti vin si trag pretul in jos cand ii vad defectele.0 points
-
Nu vreau sa iti pun vorbe in gura dar un amarat schimb de ulei nu se compara cu o distributie cu probleme (nerecunoscute) dupa schimb, la aceiasi firma. Trebuie sa mai citesti pe aici experiente si atunci o sa iti schimbi parerea asupra cenzurii.. sau ce o fi ea; anti-reclama..-1 points
-
Am primit azi masina 320 x D 2018 . Am primit și talonul de franta . Fost proprietar a fost Sixt , deci era de ĂŽnchirieri . La 200 la ora parca se aude un gâjâit de aer de la geam sau USA . Scaunul de la șofer pe o anumitĂŁ poziție scapĂŁ pe partea dreapta . Masina nu are HUD și e 2017 fabricata și ĂŽnmatriculata 03 2018 . Sper ca am luat o masina cinstita . Nu pare sa fi fost lovitĂŁ . O sa ii fac topic pe masina mea și urmeazĂŁ câteva modificĂŁri .-1 points
-
-1 points
-
Sixt Asset & Finance a fost proprietar .Probabil ei au dat finanțarea pt primul proprietar . Masina de leasing .Am luat raport de pe check vin și intrĂŁrile din service ĂŽs ok . Masina e 2018 . Când am luat am fost sceptic dar masina chiar e buna .-1 points
-
păi hai să explic logica mea.Poate ai de mers pe un drum de munte cu multe denivelari sau pe un drum forestier unde 30km/h s ar putea sa fie mult pt suspensiile mcPherson de pe fața. Poate vreau sa admir natura fără să stau cu piciorul pe accelerație.Poate vreau sa deschid o sticlă de apă sa beau.Toate astea se fac la viteze mici,si exemplele pot continua.Un alt ex. ar fi si acela cand e momentul potrivit sa te cerți cu consoarta.La 20 km/h e viteza perfectă de ex si pt cearta si pt pilot automat.. parerea mea-1 points
-
-1 points
-
intre timp am reusit sa ma uit prin zona de umplere ulei motor - axul cu came se invarte, distributia de sus nu e rupta. Am incercat sa pornesc cu spray de pornire, desi invarte viguros - nu porneste. In opinia mea, vad urmatoarele posibile cauze: - distributia de jos (cea care angreneaza cu lantul pompa de ulei) - distributia de sus sau cea de jos - sarite de la punct, dar nu rupte - pompa de motorina de rezervor sau pompa de injectie ( totusi daca era una din cele doua - trebuia sa fi pornit cu spray, macar pentru 1-2 secunde) ce spuneti?-1 points
-
Nu ar fi trebuit sa porneasca din spray macar pentru o secunda? daca a murit pompa?-1 points
-
Daca raspunsul lui iti consuma tie timpul, eu zic sa facem altfel: Nu mai intreba despre aceiasi problema pana nu faci o diagnoza cu INPA cel putin!! Te asigur ca vei primi EXACT acelasi raspuns daca problema e la fel de neclar prezentata. Adica, schimbatul-neschimbatul uleiului la timp NU ARE TREABA cu oprirea motorului, unui motor in mers. .. decat poate daca nu a foat schimbat uleiul niciodata.-1 points
-
Eu zic sa le trimiti o scrisoare oficiala celor de la BMW, prin care soliciti cele spuse mai sus ca fiind foarte logice, desigur din punctul tau de vedere. Daca iti raspund pune raspunsul lor sa il comentam, ca eu la al ta logica am ramas ca pe interzis, cand intri invers sensului unic.-1 points
-
Daca nu vrei sa te duci la robot sa iti verifice, eventual reumple instalatia, fa o diagnoza cu ISTA specific pe AC si mai afli sigur in lucru-doua nestiut.. Specific la clima sa stii ca nu poti/putem face mare lucru decat daca observam OCHIOMETRIC si eventual auditiv ceva in neregula. Sunt alte scule si alta pricepere pentru a aborda problemele climei fizic... Daca nu stii cand a fost REIMPROSPATAT FREONUL (o data la doi ani e recomandarea peste tot unde am intrebat) atunci NU te astepta la o viata lunga a compresorului.. dar asta e alta poveste ideala.. AC ul trebuie sa porneasca, adica sa bage rece de indata ce apesi butonul si dai pe rece.-1 points
-
Salut. Am si eu nevoie de parerile voastre in ceea ce priveste achizitionarea unei masini in limita a 14k euro. Am gasit 2 oferte care mi-au atras atentia in mod special si vreau sa stiu pe care dintre cele 2 ati alege-o. Acestea sunt: - bmw 525 xdrive 2012 210k km 14000 euro 2.0 218 cai, bi-turbo.. cam toate dotarile posibile pe planeta asta ) - bmw 318d 2016 120k km, 2.0 136 cai tractiune spate, 13500 euro Nimic special, e cam chel Ambele masini par foarte bine intretinute. Mentionez ca seria 5 l-am gasit la un dealer autorizat care se lauda ca ofera 6 luni garantie, iar seria 3 la o persoana fizica, masina proprie. Ambele sunt aduse din afara.-1 points
-
M-am uitat pe acte si fabricatie 02 2018 . pe parbriz si trapa scrie 18 iar pe celelalte geamuri 17 . Fostul proprietar din franta apare sixt . Cand am ridicat-o eram f sceptic ca e buna , dar se conduce bine si in interior arata ca noua . Voi ce parere aveti ca masina e de la sixt ? Las si linkul cu raportul de la carvertical : https://www.carvertical.com/ro/raport?id=6a12317c-145e-44f0-a963-e9afb8495ca5&vin=WBA8C91070A015566 O sa iau un raport si de la checkvin Iar pe parbriz in partea din stanga jos nu este scris VIN-ul masinii si putin ma mira ca am putut-o inmatricula si acolo nu apare vin-ul-2 points
-
Citeste ce zice zc2.7t aici: https://www.audizine.com/forum/showthread.php/823113-Windshield-Replacement-and-Decoding-the-Markings Si un link din topic: http://www.carwindshields.info/dot_db Nu poti sa ai simbol BMW pe geam pentru ca nu e schimbat la BMW.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00