Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/02/20 in all areas
-
Salut, nu e vorba de secretosi, daca ai putina minte gasesti tot ce e necesar pe internet, dar daca esti Gica contra, cum este cazul tau, esti impotriva planetei, moment in care eu nu mai am ce sa discut cu tine. Atitudinea ta este de neinteles, te iei la tranta cu ursul avand in mana un pistol cu apa. Mai sunt persoane care au ceva de spus impotriva NCS expert, care nu stiu ca atunci cand toate softurile pretentioase dau gres acesta te scoate din necazuri, singura conditie este sa stapanesti modul linie comanda, gen linux,msdos. Nu sunt nascut invatat, dar sunt genul autodidact, ai mai avut un dinte impotriva mea cu desfacutul bujiilor cu cheia dinamometrica, deasemenea vorbeai in necunostinta de cauza. Cred ca in general vrei sa faci bine, dar nu te lasa depasit de val, e posibil sa faci rau si sa deranjezi oamenii degeaba. Multa sanatate si spor in ceea ce faci.1 point
-
Tocmai d-asta oamenii care stiu nu mai dau pe aici, nu mai au loc de frustrati si atotstiutori. Mult succes in continuare... Daca vrei sa calculam costul sculelor mele te astept cu un pariu de 200euro pe masa . Eu intru aici pentru relaxare cand am timp, nu pentru clienti.1 point
-
Ok, dar invers? daca este inregistrata o baterie de 90Ah 900cca (sa zicem) si ii pune una de 80Ah 800cca (fara codare cu ista-p, doar inregistrare ca baterie noua).1 point
-
@bimmer Chiar nu inteleg ce vrei sa spui cu codarea-inregistrarea . ISTA/Rheingold iti face totul - inregistrare, schimbare capacitate , schimbare tip . Nu e nevoie de Esys, ISTA P sau altceva . Inca odata - nu spun ca e valabil pentru toate modelele , dar nici unul nu are nevoie de Esys pentru codare - poate cel mult ISTA P.1 point
-
Salut, mai rar oameni ca tine, bine ca sunteti putini pe aici pe forum. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DqMrBKVcH8S8&ved=2ahUKEwjg3tvk3vfqAhVyBhAIHXs1Ax8QwqsBMAF6BAgLEAg&usg=AOvVaw0fSAz0PH_KFyaieRg3SzC4 Finalizarea inregistrarii unei alte capacitati a bateriei se face cu Ista P sau NCS Expert, nu cu INPA. Spor la treaba.1 point
-
@bimmer - "inregistrarea" unei de baterii de alta capacitate sau alt tip inseamna codare . Cel putin asta urmareste OP-ul sa obtina .1 point
-
Tu vezi ca te-ai murdarit la gura, mai scuteste-ne. Iar ai aparut sa ne spui nimic? @johhny - Vehicle management, service function, body, voltage supply, battery, register battery replacement iar acolo o sa ai enter battery same cappacity sau high/low capacity. N-am insta in fata in momentul asta, dar astia sunt pasii.1 point
-
Culoare ext plus jante plus pachet M plus interior :heart: Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina, iar culoarea e bestiala. Sa o stăpânești sănătos si la cati mai multi km fără incidente1 point
-
Ce s-a indoit M3-ul ala...oricum, sigur mint astia de la antena3, nu are cum sa fi fost de vina ala de 46 ani, sigur ala de 22 ani mergea ca un nebun...1 point
-
la bavaria militari e bine. ni se procep ei sa repare masini, insa mereu ma indoapa cu cafea1 point
-
Ala codeaza cu NCS pe seria E, la F e altceva . Toti credeti ca e asa de simplu sa faci codari si programari, ca tot ce va lipseste sunt sculele... Tare as vrea sa va vad cand o ia pe aratura vreun modul dupa codare ce faceti, cum ii explicati clientului cu masina de 30.000 euro bordul plin de luminite Trebuie sa stii ce faci, ce scule sa folosesti, cum sa le folosesti si ce sa faci daca ceva e in neregula. Va spun asta dupa mai bine de 1000 clienti si peste 15.000 euro investiti in scule, asa ca NU mai visati si plangeti ca toti urmaresc banii si nu vor sa va invete...0 points
-
si daca ai acele informatii, de ce nu le atasezi la anunt? te va ajuta mai mult la vanzare.-1 points
-
-1 points
-
Daca stii cum se face in ISTA-D DE CE NU SPUI???? Alegi sa arunci vrajeala.. (de doi lei)-1 points
-
Ali, inregistrarea bateriei nu este una si aceiasi cu, codarea. Alexandru", sincer nu am stiut ca spui mai multe lucruri despre EXPERIENTA TA la BMW.. de dat din tastatura si smecherii toti ne pricepem.. Cred ca mai sus te descriai pe tine. (In afara de comentarii la greu pe tema Covid19, altceva nu produci pe forum) Eu sunt rabdator, vreau sa vad Procedul de CODARE cu ISTA-D! Nu va las, stat linistiti. Sunt rabdator pentru ca eu nu stiu si astept sa fiu educat.-1 points
-
Gresit. Codarea trebuie facuta cand SCHIMBI CAPACITATEA bateriei! Inregistrarea doar daca schimbi bateria cu alta de ACEIASI CAPACITATE. Practic ISTA-D anuleaza programul de incarcare pentru bateria veche, care se descarca mai des, fiind imbatranita bla-bla, cu un program nou de lucru cu bateria noua, stiind ca lucreaza cu aceiasi capacitate. Atat face inregistrarea. Atat. S-a discutat asta in trecut aici pe forum. Daca doar doar inregistrezi bateria si ai baterie cu capacitate mai mare, bateria noua NU se va incarca suficient. Ti-o spune unul patit. Ps. OP stie bine ce stie numai nimeni nu (ii) arata cum se face! Diferenta de 10Ah degradeaza bateria, adica nu o incarca suficient. Fara 10Ah (din 90Ah si sute de CCA pierduti!!) inseamna mai bine de 10% din capacitate! Ea trebuie sa se incarce maxim si sa se descarce de la maxim! Asa trebuie tratata o baterie. Fara comentarii. Am mai pus linkul asta in trecut aici pe forum: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338302-1 points
-
Ali, nu stiu ce te amuza. Dar eu te las sa te amuzi. Mai jos scrii cu manuta ta ISTA - P! De ce? Eu v-am replicat si intrebat pe amandoi, tu si Ale... sa imi aratati cum se face in ISTA-D (diagnostic). Vad ca acum bagi ISTA-P.. Cine se contrazice aiurea?-1 points
-
Vand BMW e92 320d coupe , prim proprietar (cu parul alb ), 2009/ 55.000 km, tinuta in garaj neincalzit, culoare negru antracit, neavariata, impecabila , Bacau, 0744 681 425-1 points
-
Ar trebui sa poti reseta presiunea in roti chiar daca presiunea in roti e controlata de inele/senzori ABS. Aceata se reseteaza cu masina oprita, nemiscata, motorul pornit sau doar contactul pus. Daca problema/eroarea cu roti desumflate revine la scurt timp, in mers, inseamna ca problema e ca, cea descrisa mai sus.-1 points
-
Seaman, in poza pusa chiar de tine la primele doua optiuni scrie, prima bateriie de aceiasi capacitate (deci inregistrare), iar a doua - capacitate mai mare/mai mica. De ce oare sunt separat, te-ai intrebat? Apoi daca citeai sumar in linkul pus de mine in care explica cat se poate de detaliat ce se intampla... Daca citesti mai jos la Steps: "Steps: (...) 6) Navigate to: Service function>body>voltage supply>battery>register and then click “start search” 7) Select result “ABL register battery replacement ” Rheingold then walks you through your options! You can simply register a new like-for-like battery, or you can change the battery capacity. Rheingold will prompt you to perform coding using ISTA-P! Am ISTA-D dar si ISTA-P am batut drumul inregistrarii.. dar nu poti sa schimbi in ISTA-D/INPA capacitatea bateriei.. Ne-am inteles? Ali, de curiozitate, dupa inregistrea cu succes a bateriei, te-ai dus inapoi in ISTA-D sa vezi daca s-a schimbat capacitatea dupa "codarea" care crezi tu ca se intampla..? Daca nu, si scrie tot 80Ah, te-ai intrebat DE CE NU SCRIE 90Ah?? (Ca la scoala primara..)-2 points
-
Poti sa spui cum arata o baza de date completa? Sa ma uit pe hard, sa verific. Am ISTA-D si ISTA-P de la chinezi; HDD de 500GB si ICOM pentru toate modelele pana in 2017. HDDul e aproape plin! Mai adaug ca ISTA-D sau orice alt program NU stie ce capacitate exacta are bateria noua a unei masini pana tu ca programator/operator nu ii spui. Nu cred ca ISTA prin ICOM poate "citi" capacitatea, altfel ne-ar da starea bateriei muult mai detaliat.. iar eu nu am vaz asta vreodata.-2 points
-
La E90 nu s-a facut inregistrarea (sau ceea ce cei mai multi cred ca e si codare..) in ISTA-D unei baterii de 90Ah! Dupa 2 ani de folosinta am intrat din intamplare (interes fata de fenomenul descris mai jos) sa vad ce capacitate este "inregistrata" in ISTA-D si am vazut 80Ah. (Si nu vorbim de baterie no-name, ci de Varta) Desigur dupa acesti doi ani bateria de 90Ah a inceput sa faca figuri. Adica sa ma trezesc cu ea descarcata! Intre timp am facut rost de un tester de baterie caruia ii introduci CCAul si Ah iar testerul iti zice ce rezistenta interna are si/sau daca trebuie incarcata (sau nu) sau chiar inlocuita, conform normei din care face parte bateria. Vreau sa fiu cat se poate de clar - testerul de baterie de cate ori l-am folosit testand bateria, mi-a spus ca trebuie sa schimb bateria sau sa o incarca, chiar dupa drumuri lungi. Doar pusa la incarcatorul automat raporta baterie incarcata. De aici trageti voi concluzia voastra din ce mi s-a intamplat. (Peste experienta mea nu trece nimeni cu vorbe aici) Acelasi tester verificat pe baterii noi, in magazin, pe bateriile altor masini..-3 points
-
Sincer, eu nu cred sau ma indoiesc ca difera inregistrarea si codarea (sa ne intelegem, sunt doua lucruri diferite) de la un model la altul cum unii incearca aici sa creada ca stiu. De ce zic asta? Pentru ca ideea de management al incarcari descarcarii unei baterii NU DIFERA de la un model la altul de bmw. Atat timp cat masina are IBS care o monitorizeaza acesta face ce trebuie in functie de consumatori dar si de cat curent necesar de alimentat bateriei.. Adica, treaba e simpla; proiectantii NU au nici un motiv ca la Euri sa se poata face doar cu ISTA-P codarea iar la F si Guri sa se poata doar din ISTA-D. E anormal. E firesc ca, codarea sa se faca doar in ISTA-P, dupa parerea mea. Cand o sa am timp si o sa imi bat capul, fara sa gresesc cu codarea in ISTA-P o sa raportez aici. Deocamdata nu am timpul necesar.-3 points
-
Am ISTA+. Poti sa explici mai clar acum? Arata-mi exact cum ajung sa vad capacitatea bateriei. Daca nu crezi pot dovedi ce ista am. Poti sa arati aici pas cu pas cum se face codarea pentru schimbul capacitatii (Ah) in orice program stii tu ca se poate coda?-3 points
-
-3 points
-
Nu am inteles exact ce a folosit asta aici ca sa codeze. Clar nu in ISTA a facut codarea. In ista doar a verificat succesul codarii. Gagiu' e tot unul din aia care vor bani pentru o amarata de codare.. Urmariti ce spune CLAR la sfarsitul clipului. Schimbi capacitatea? Trebuie sa codezi!-3 points
-
Astea-s programele disponibile pentru codare. Acum sa vad, cine e in stare sa dea o rezolvare pentru codarea unei baterii cu alta capacitate? @Seaman,in C nu exista nicaieri folderul Rheingold ca sa caut celelalte fisiere. Exista in schimb 20-30 fisiere Rheingold cu exensia .dll-3 points
-
Deci nu vrei sa spui. Multumesc, s-a inteles de ce intri pe aici; sa dai cu vorbe pe jumatate. Din jumatatea celalalta faci bani. De ce te-as crede ca ai investit 15000 in scule?? ...poate 1500; ai uitat sa tai un zero, foarte probabil. 1000 de cilenti ne zici?) ..nu ai mai fi intrat tu aici la milogii astia care viseaza.. (unii, sa codeze si ei ca altii). Stai linistit, foarte putine se brick-uiesc cum ne sperii tu aici. Daca ai o sursa de alimentare stabila sanse sa brickuiesti sunt mici. Si in plus se pot face backUp-uri. Asa ca nu mai speria in avantajul tau. Din fericire nu esti tu singurul de la care se poate afla. Lasa ca o sa spun eu cand o sa aflu si nu sa uit sa adaug ca fiecare o face pe propriul cost.-3 points
-
Acei frustrati si autotstiutori la care te referi inevitabil intra in contact pe forum cu altii care sunt si mai atot-stiutori, dar se vand pe bani. Acestia din urma nu dau pe aici ca ei vand, nu au ce sa imparta, informand, dand o solutie. Asa ca acestia ar trebui la randul lor sa le fie un pic (mai mult) rusine.. cand poate la randul lor afla lucruri care nu le stiau. Dar cati sunt in stare sa recunoasca acest lucru?? Dar sa nu mai continuam cu lectia de morala neinteleasa la timp! Si ca sa nu dam in alte discutii, nu ma intereseaza atat de mult persoana cu care vorbesc decat in masura in care se arata generoasa in ceea ce arata si la altii din ce stie. Desigur, tu poti sa faci ce vrei. Relaxare in continuare. Si mai pe topic, ca sa enervez pe secretosi:-3 points
-
Ali, tu nu vrei, ca foarte probabil si matose, sa intelegeti ca, poate e cazul cateodata sa mai si spuneti TOT ce stiti pentru omul in nevoie. Ori daca pentru matose, daca codarea unei baterii costa 150lei, aproape jumatate din pretul unei baterii noi, asta nu inseamna mult, Pentru Multi Poate Ca Inseamna! (Dar mai bine sa nu ajuti..) ..Iar pentru o treaba ca asta (parerea mea) AR TREBUI LAMURITA SI USOR DE INTELES pentru oricare membru de forum care vrea sa afle, atunci eu inca nu cred ca problema e la mine ci la voi. Adica pentru ce mama naibii mai intram pe forum daca nu suntem cat de cat marinimiosi sa spunem ca daca ai scula cutare faci asa si ai rezolvat problema??? Adica cat de zgarcit poti sa fii sa nu impartasesti UN LUCRU ORDINAR ca adaptarea unei baterii la masina prin codare!??? (..din asta va recuperati cei oricati bani a-ti bagat in scule..?) Pentru ca e un lucru ordinar prin comparatie cu multe alte lucruri mult mai complicate de facut unei masini. Dar suntem romani si asta e. In privinta argumentului cu cheie dinamometrica, sa stii ca puteai ORICAND sa muti discutia in privat si discutam acolo pana ajungeam albastri in obraz. Si pana la urma, CE EVIDENTA a avut faptul ca tu ai vrut si probabil vrei in continuare sa desfaci suruburi, mai mult sau mai putin importante cu cheia dinamometrica?? Tu poti sa pui pe suruburile masinii tale ORICE cheie vrei, orice ti-ar spune orisicare pe forum! Serios? In asta te-ai cramponat cu mine?? Nu pot decat sa zambesc. O zi buna. [A, sa nu uitam un lucru, cati dintre voi PLATITI TAXELE de pe urma banilor incasati in urma serviciului prestat, pentru ca pentru voi meseriasii e un castig(!), daca obtineti beneficii/bani cu ajutorul unui soft/device pus la dispozitie prin lege.. ( pentru ca BMW e obligat oaresicum sa lase accesibil propietarului vehicolului, daca isi permite costurile, sa isi poata repara masina singur! Ceva taxe, platite la zi??]-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00