Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/02/20 in all areas

  1. Nu știu dacĂŁ a fĂŁcut-o din bucĂŁți sau așa a ieșit din fabricĂŁ, ĂŽnsĂŁ pentru mine aratĂŁ oribil combinația aia de culori
    3 points
  2. . Of, nu fuge, e canalul meu dar la 4 zile dupã ce i-am fãcut upload m-am gândit sã-l shareuiesc aici.
    1 point
  3. http://epochtimes-romania.com/news/accidentul-sefului-transporturilor-filmat-autoturismul-oficial-a-mers-pe-contrasens-sute-de-metri---305044 Astia nu vor sa se potoleasca deloc. Cred ca adca sunt ministrii, sefi de cabinete, parlamentarii, etc cred ca au dreptul numai la drumuri de viteza fara pic de trafic. Vrei drum liber fa in M.... M.... drumuri cu 4 benzi pe sens si atunci o sa circuli fara probleme.
    1 point
  4. Salut, Initiaza procedura de calibrare si vezi dupa aceea daca revine la normal. Ai desfacut compresorul sa verifici daca granulele nu sunt pline de apa? Ai tutoriale pe youtube, e simplu.
    1 point
  5. Am rezolvat problema prin inlocuirea racitorului de gaze!
    1 point
  6. Vopseaua este intr-adevar proasta. La fel consuma adblue si a mea, desi cred ca mai bine de 1litru la 1000km. Ce mi se pare curios, este faptul ca am mers cu adblue-ul din fabrica 23.000km si evident ca rezervorul de adblue nu era plin cand mi-au dat masina. Cum am trecut la adblue-ul comercializat aici (desi cumparat de la reprezentanta bmw cu brand-ul bmw pe bidon) a inceput sa rupa consumul. Nu stiu la ce ar ajuta acea estimare pt placute in timp real asa cum era la F-uri...am inteles ca era si f proasta estimarea(posibil sa spun o prostie). La G ai un senzor, iar in momentul in care uzura ajunge la el, mai ai fix 5000km autonomie, lucru afisat in Idrive si de atunci incepe o contorizare inversa. Totul este preciz si cand contorizarea a ajuns pe zero, placutele chiar sunt uzate la maxim. Adica este imposibil sa te incurce in vreun fel faptul ca nu ai o estimare imprecisa in timp real. Ai 5000km sa te pregatesti pt schimbarea placutelor. Consumul e relativ si e in functie de cum mergi. Evident tu mergi foarte incet.
    1 point
  7. Buna seara! nu am mai scris de un an cred, As vrea sa spun si eu despre impresiile mele cu 530xd acum masina are 56000km si face 3 ani in octombrie. Trebuie sa merg luni sa fac revizia la BMW sa schimbe ulei si filtre. Ce am remarcat pana acum: 1. in iarna mi-a aparut o notificare cum sistenul de SOS nu mai functioneaza. cand era mai cald afara, imi disparea eroarea (eu tin masina acoperita, asa ca nu am niciodata zapada sau gheata pe ea, decat rareori daca o prinde undeva o ninsoare). a fost schimbat modulul cu bateria de la sistemul SOS, totul pe garantie. 2.vopseaua este de o calitate execrabila, eu am mediteranean blue. mi-a sarit o piatra in bara fata, s-a dus lacul 5 cm, trebuie sa revopsesc bara din acest motiv, dar am sa o fac in primavara. 3.consuma extrem de repede adblue, pun cam 10 litrii la 10000km (fata de alte marci zic eu ca e mult cat consuma). 4.ma deranjeaza ca nu stiu cand ar trebui sa schimb placutele de frana (la f32 imi arata exact in meniul masinii). 5.a fost o problema cu grila variabila de sub grilele din fata masinii, nu se inchidea o "aripioara" din colt. Au schimbat grila toata pe garantie. Per total nimicuri. Lucrurile bune: foarte multe: 1.masina ruleaza excelent si are suficienta putere. 2.consum extrem de mic (extern 6,7-7). nu ca ar avea vreo importanta, dar sunt surprins. 3.calitatea interiorului este excelenta, in F32 scartia bordul, aici nimic, mormant. 4.Sistemul Bower&Wilkins este extraordinar 5.Scaunele confort sunt foarte comode, desi parca nu asa comode ca la competitori, dar fata de cele sport...alta poveste 6.Head up display, foarte bun si util Sper sa ajute pe cineva
    1 point
  8. Am completat pachetul, daca tot am schimbat farurile, cu un set de proiectoare LED OEM. Azi mi-am bagat nastul si le-am montat / codat singur. Pana acum, totul pare in regula. Ramane sa mai verific daca pot activa si functia de cornering doar din codare. Daca ar mai trebui ceva module suplimentare, le las asa. :pinch: Vreo idee daca se poate doar din codare?
    1 point
  9. poza a doua: in dreapta modulul de bluetooth, in stanga modulul de DAB la masini pre 09/2010 sau modul TV (nu si in cazul seria 1, doar la seria 3) la masinile dupa 09/2010 stanga: dreapta:
    1 point
  10. Cred ca face referire la racitorul de gaze si recall-urile aferente. Manifestarea initiala este pierderea de lichid de racire.
    1 point
  11. 98% din masinile cu origine SUA / Canada vandute la noi sunt daune totale
    1 point
  12. Pare ca la Satu Mare sunt niste baieti care se ocupa cu facut masini din bucati (daune totale din US). Din cate inteleg, in general vin cate unii si le cer chestia asta, ca sa economiseasca bani. Dar unele masini incearca sa le si vanda, ca de exemplu asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-330-ID7GBmJ4.html https://en.bidfax.info/bmw/330/2084653-bmw-330-2018-gray-20l-vin-wba8b9g5xjnu98132.html Evident, anuntul nu mentioneaza nimic despre cum a fost facuta masina..
    1 point
  13. Cum am mai spus si pe topicul lui Bala de numeroase ori, a avea o masina electrica, mi se pare o sursa de stres inepuizabila...si nu doar daca locuiesti in Romania. Cand m-am intors din concediu, am plecat de la aprox 100km est de Insbruck si pana acasa am avut 1450km. Aveam plinul facut, la 7.40 am plecat, am facut o pauza la iesirea din Austria, una la Nadlac unde am pus din nou motorina si am mancat un sandwich si una la Sibiu. Am mers blana totala si la 10.05 CET eram acasa. Deci 14 ore si 25 de minute incluzand pauzele si timpul pierdut la vama Nadlac pe care insumat le estimez la o ora(deci 13 ore jumatate timp efectiv de mers). Cate zile imi trebuiau mie sa ajung acasa, chiar avand masina cu cea mai mare autonomie, tinand cont ca am mers in Austria si Ungaria cu 145kmh in bord(139 reali ca sa nu iau amenda), iar in Romania am mers precum cocalarul handicapat pe autostrada?!
    1 point
  14. Ma uitam in parcare la servici, avem 2 locuri de parcare pentru stație electricĂŁ si unul din ele este de handicapați, vorbim de reprezentanta Ford. Bine, nu are rost sa pui mai multe ca numeri pe degete masinile electrice vândute, dar ca si idee. Mai dureazĂŁ pana o fie treburile mai simple.
    1 point
  15. De acord, e tare mașina electricĂŁ pentru oras, ĂŽnsĂŁ sa stai la casa si sa sa o poți ĂŽncarcĂŁ Fast charge, pe viitor in urmĂŁtorii 10 ani ma gândesc la o electricĂŁ de oras , pana atunci ar trebui sa se mai reglementeze treburile.
    1 point
  16. Desigur lucrurile nu vor sta asa in viitor. Vom avea nevoie de doua contoare electrice, unul pentru domestic unul pentru masina, asta daca vrem sa salvam bani.. "pomana" asta de curent ieftin nu va dura la nesfarsit. Au grija autoritatile de asta.. Cred ca au uitat sa spuna ca trebuie sa lucrezi la BMW Romania, Baneasa.. ca sa beneficiezi.
    1 point
  17. Gata si cu ele. Lumineaza incredibil de frumos, merge functia adaptive si a schimbat destul de mult aspectul masinii. :frantics: PS. Nu au folie pe ele, asa se vad cand lumina nu este foarte puternica pe ele. PS2. Cu ocazia asta m-am uitat pe sub masina si nu ar fi dificil de pus evacuare dubla. Finala este chiar pe mijlocul masinii, drept urmare ar putea fi schimbata cu una din care pleaca tevile finale spre ambele parti ale masinii, fara sa incurce cu nimic. O tema de gandire pentru mine.
    1 point
  18. de ce dreacu au mai scos astia motoare de v8 5000cmc daca 1.4tsi decoleaza pe orbita nu inteleg
    1 point
  19. 1 point
  20. Dupa ce am tot studiat, mi-am dat seama ca ar trebui sa las pe cineva care stie sigur ce face (cum sunt cei de la Custom Retrofit), chiar daca mi-am luat placerea de a le schimba cu mana mea. Azi am fost la montaj la ei, totul a mers ok, lucrat frumos si fara probleme pana in acest moment. Baietii sunt de treaba, lucreaza curat, drept urmare nu regret ca am ales sa merg la ei si nici ca am ales sa fac retrofit-ul la LCI Black Line. :frantics:
    1 point
  21. Eu am fĂŁcut la completelechip cu Dragoș la București la sediul bosch in București unde are si stand dyno si mi am adus inca 2 prieteni cu F10 520d si X5 F15 M550D. DupĂŁ cum am zis softurile propriu zise ale E60 si F10 sunt perfecte, cel puțin asa se simte, ĂŽnsĂŁ efectiv munca, starea omului, rĂŁspunsurile ĂŽntrebĂŁrilor, totul nu mi a placut, adicĂŁ un singur dyno ĂŽnainte si decât unul dupĂŁ, nimic sa vezi daca se poate mai bine sau sa ĂŽncerci ceva sau sa verifici mĂŁcar pe diagnoza daca mașina are vreo problema, daca ĂŽndeplinește toate cerintele, test dupĂŁ soft, verificare in mers.. etc. Nu vreau sa intru in detalii pe forum, am mai explicat mai detaliat la topicul cu completechip vs powerchip tuning. Ideea este ca toți care au fost la Ginel si din tot ce am auzit omul e profi, are rabdare, explica, inceaca, face si 7 dyno uri daca i se pare ceva neinregula , ĂŽncearcĂŁ sa scoatĂŁ si mai mult daca poate... etc etc. Daca vrei sa te duci la powerchip clar cu Ginel trebuie sa faci.. in București s ar putea sa vina el personal, ĂŽnsĂŁ daca nu, la BuzĂŁu cu tine. A fĂŁcut recent un prieten soft la TCM la București la TT Rs+ 2013 parca. Se declara mulțumit, puterea nu a fost mare (30 cp ceva de genul) dar au fĂŁcut mai multe probe, inclusiv a ĂŽncercat sa vada cu popcorn, ĂŽnsĂŁ nu i a placut si l au modificat. Acest prieten este același care are si F15 de mai sus unde am fost la Dragoș, a spus clar ca a fost o diferenta de la cer la pĂŁmânt ĂŽnclinând spre TCM, bine la el au fost si ceva probleme din cauza lui Dragoș am bĂŁtut un drum pana la București degeaba. (700 km dus ĂŽntors) La F10 si F15 procedura de resoftare prin ECU a fost prin gaurirea Ecu lui cu un fel de burghiu, adicĂŁ aceeași metoda veche, doar la E60 am fĂŁcut prin obd. Nu ne a dat harta stock, nici nu ne a intrebat daca o vrem sau nu, nu ne a scos fisa dyno ca nu mergea aparatul, am fĂŁcut noi poze la monitor.
    1 point
  22. Tine banii si fa urmatoarele: - revizie cutie - distributie - turbina mica - inlocuire capac tacheti - curatare galerie admisie - curatare radiator, intercooler - verificare scurgeri, furtunuri vacuum, etc Spor, si cat mai multi km fara incidente!
    1 point
  23. f10,f30 sunt in general in posesia unor oameni din alta categorie sociala fata de posesorii de e46.in rest motorizarea nu are nici cea mai mica relevanta. normal ca majoritatea accidentelor sunt cu motoarele cele mai comune, ca 85% din e46 au motoare sub 2.0 (inclusiv 2.0).
    1 point
  24. Salut, Am o problema la un BMW F11 2014 si anume ca se lasa spatele in mers. Dupa ce ma opresc, incui masina si stau 5 minute atunci cand deschid portiera se ridica inapoi. Acum poate sa stea ridicata sau de obicei cade inapoi in maxim 1 minut. Daca o las parcata masina sta ridicata. Se intampla sa se lase si dupa ce plec cu ea din parcare. Cand se lasa o face brusc. Am schimbat valva de descarcare de pe compresor dar comportamentul a ramas acelasi. Am pus ISTA si am vazut ca senzorii de inaltime indica bine si atunci cand e lasata, in jur de -60mm. Nu are nici un DTC setat si nici in bord nu apare nimic. Atunci cand masina e lasata compresorul nu se aude desi senzorii indica -60mm, iar dupa ce ma opresc, incui si deschid inapoi o ridica destul de repede (30 sec) iar asta ma face sa cred ca nu e problema cu presiunea facuta de compresor. Daca o las parcata sta ridicata indiferent cat o las (cel mai mult a stat 5 zile) deci nu cred ca ar fi pernele. Oricum cand se lasa intr-un minut maxim e jos. Cand a fost schimbata valva am verificat si pernele si aratau bine. Am citit ca valva de descarcare se deschide cand presiunea depaseste 13,5bar dar in ISTA nu pot sa vad acea presiune nici nu am vazut sa aiba vreun senzor. Aveti idee de la ce poate fi? Am vazut ca au mai fost topic-uri deschise dar de obicei problema era la acea valva. De asta am deshis topic nou, pentru ca problema in cazul meu cred ca e alta. Multumesc!
    0 points
  25. https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-320-diesel-184-cp-euro-5-an-2013-luxury-IDe0bLo.html Wba3e11030f298461 Masina de ANGLEA.
    0 points
  26. Sincer sa fiu, senzatia a venit ca si bonus. Am luat-o in primul rand pentru ca se pliaza foarte bine pe profilul meu de conducere: 50-60 km pe zi de luni pana vineri, traseu predictibil, posibilitatea de a incarca acasa, la birou sau la BMW Romania, care este pe traseul zilnic, deci nu trebuie sa ocolesc. Sincer nici nu prea am ce face cu acei +300km autonomie cat ii ofera masina, dar stiu ca la iarna se vor reduce cam cu 20% pentru caldura din habitaclu. A, ca ma duc de 3 ori pe an la tara la un cules de struguri, un taiat de porc, o motocoasa in curte etc, dar si pana acolo fac 70-80 km pe sens, deci suficient in orice conditii. De cand am cumparat-o, singurele cheltuieli facute au fost anvelopele de iarna (am prins o promotie cu 25% discount la setul complet si le-am depozitat sub scari, deci la intuneric), camera de bord (cel mai bun prieten...), lichid de parbriz si cateva spalari la self wash. Deci probabil ca suna zgarcit, dar partea financiara ofera un anume confort de care nu m-as mai lipsi vreodata in viitor. Sunt constient de faptul ca e inca perioada de "early adoption" si ca ai niste facilitati care vor disparea treptat, dar tocmai asta e momentul cel mai bun sa faci tranzitia. Dar... daca: (1) nu stai la casa, (2) nu ai cel putin un punct de incarcare disponibil la orice ora din zi si noapte (birou sau acasa), (3) nu e a doua masina in familie, atunci nu recomand pentru ca apar tot felul de complicatii. De ex, sa mergi pana in Grecia cu ea ar fi aproape imposibil, infrastructura de acolo fiind aproape inexistenta. Dpmdv combinatia ideala este un PHEV si un BEV. Cel putin varianta constructiva de pe seriile 5 si 3 este foarte foarte misto. Atentie, difera de solutia pentru 225xe si x1 25e, in sensul ca motorul electric nu este cuplat la cutie la ultimele din lista, ci este montat independent pe puntea spate. Si mai e o smecherie cu electricele: vei uita de fetele taiate in trafic de diversi. Cand o calci, avansezi imediat. Daca esti grabit (naste nevasta, fata cateaua etc) poti sa te misti mult mai repede in trafic decat fosilele. E foarte fasneata.
    0 points
  27. atunci e de bine. tinand cont ca in 4 ani a efectuat doar 28.000 km, am considerat ca e destul de dubios si e posibil sa o fi luat tu cu ceva km dati inapoi.
    -1 points
  28. Sa incep cu un mic articol, sa se inteleaga la ce stres(s) e supusa o baterie in modul fast charging: https://news.ucr.edu/articles/2020/03/11/fast-charging-damages-electric-car-batteries (Exista o legea a naturii care ne "spune" unora din noi ca, ceea ce se intampla la scara mica (ca fenomen) se intampla si la scara mare. Orice baterie facuta pana in prezent are nevoie de un anume regim de exploatare in sensul incarcarii (exemplu articolul de mai sus), dar si al descarcarii (nivel ideal de descarcare pentru o viitoare incarcare completa, nu partiala, chimic vorbind). Cel mai ideal mod de utilizare al unei baterii este acela de a o mentine INTOTDEAUNA INCARCATA! Ori asta atrage un stres in plus din partea utilizatorului.. care intelege fenomenul. Stiu, o sa spui ca schimbul unei baterii (celule a ei) poate ajunge sa fie mai ieftin decat al unui motor cu ardere interna.. Pe mine personal nu ma atrage asta. Ideea e urmatoarea, in decurs de 4-5 ani sigur trebuie sa umbli la bateria masinii sa schimbi vreo doi elementi/celule.. apoi peste inca vreo 2, sau mai curand alti 2-3 elementi.. Singurul care isi poate permite asa ceva e statul nu persoanele fizice, parerea mea. Ca tot nu credeti ca vor fi diferite tarife, centralele pe gaze sau masinile de gatit nu au nevoie de alte tarife pentru ca nu merg pe sosele; in schimb masinile electrice da (ca si celelalte care vor disparea nu?). De unde face statul bani de intretinere, modernizare..(?), cand se stie ca sunt taxe mari in pretul benzinei si motorinei..
    -1 points
  29. De fapt daca ma uit mai bine pe YT: Bateria la o Tesla dureaza/tine o vesnicie; de la minutul 4 secunda 52. Ce ma bucur. Nu mai am indoieli si experinta cu baterii de azi.
    -1 points
  30. Nu tin partea nimanui...dar nimeni din Europa nu foloseste sistem ramburs....doar in Romania mai exista asa ceva....si mai e ceva ....tu ai importa piese la comanda si le-ai trimite in sistem ramburs? daca nu le ridica clientul ce faci? In plus la nici un magazin de piese nu iti comanda absolut nimic fara a incasa macar un avans. Vorbiti ca sa va aflati in treaba....am avut experiente ok cu magazinul in cauza si m-ati facut curios sa aflu ce s-a intamplat...imi dau seama ca vorbiti total pe langa...
    -1 points
  31. Tu cumperi o masina (oricare) pentru senzatie? Nu mai iau in analiza si ce senzatii de cuplu instant.. poti avea in Bucuresti..? SAU o iei pentru cat de mult te ajuta (sau nu!) conditiile prilejuite de infrastructura prin prezenta unei masini (electrice)? Cum ar fi: ..puncte de incarcare pe strazi, sosele.., statii de incarcare, cost (ulterior) baterie.. (daca o cumperi SH), ..daca stai/stam la bloc sau nu..- deci incarcarea acasa, etc. ?
    -1 points
  32. Generatiile noi de phev-uri pot sa mearga 40-45 km vara. Hai sa zicem, iarna scade la 30. Pentru majoritatea oamenilor e suficient pentru plimbat prin oras. Da, o incarci in fiecare zi, dar daca stai la casa o parchezi in curte si o bagi in priza. Nu mi se pare un capat de tara 1 minut in plus pentru chestia asta. Asa cum tie nu ti se pare aiurea de exemplu sa alegi tara in care mergi in concediu in functie de infrastructura, sau sa ajungi sa-ti strice concediul faptul ca ai mers cu masina electrica. Taxe la phev nu ai (30 de lei pe an nu se pun). Da, ai revizii, dar pe de alta parte te sui in ea si pleci unde ai nevoie, cand ai nevoie, indiferent cat de lung e drumul. Ca la o adica de-aia iti cumperi masina si nu mergi cu uber sau cu trenul. Si daca discutam de costuri (taxe, revizii), daca trebuie sa incarci in reteaua publica (pe bani), o masina electrica nu mai e chiar atat de economica. Cat e kWh la incarcare rapida in general? 1.8 lei? La un consum de 18 kWh/100km asta inseamna 32.4 lei / 100 km, adica 6.5l de benzina premium. Da, tehnologia e buna si asta e viitorul. Doar ca nu suntem acolo inca, mai dureaza.
    -1 points
  33. Nu ai inteles intrebarea.. Pentru ce vrea el sa faca, din ce scrie, motorul de 163 mi se pare mic! Dar avand in vedere raspusul lui, plecand de la 136cp a simtit o oarecare imbunatatire. Tu parca ai sau ai avut un motor M47/163cp; te inteleg si pe tine.
    -1 points
  34. Filtru sport daca nu ma insel este acela care poti sa il speli, nu? Asta e tot ce iti trebuie ca sa schimbi debitmetru mai des! Acesta nu-i decat 2-300 euro nou Mai sus e o ironie; face bine la "sanatatea" mentala. O exerseaza.
    -1 points
  35. Eu sunt mai mult pentru PHEV decat pentru EV. De ce? Pentru ca daca (stiu, nu e un inceput bun, pentru ca deja cer ceva..) ar fi statii de hidrogen asa cum ar fi statiile peco de dese (iar asta e mai usor realizabil la scala nationala decat PRACTIC (pardon) sa maresti, SCHIMBI- toata reteaua electrica crescandu-i astfel capacitatea (datorita cerintei de curent crescut, seara.. cand toti ajungem acasa, vrem sa incarcam.. si sa mai gasesti surse de unde sa extragi suficienta materie prima pentru baterii.. pentru un EV!!) pentru PHEV-uri. Nu mai zic ca un PHEV se "umple" muult mai repede decat un EV. Surse de producere a curentului exista (centrale nucleare, energie solara, energie eoliana, energia valurilor..) deci se poate produce energie non stop si aceasta se poate "stoca" prin fabricare.. in imense depozite de hidrogen . Si de acolo se poate distribui peco-urilor. De aceea sunt pro-PHEV. Pentru ca ar putea exista in viitor mai rapid decat schimbarea retelei electrice (nunmai zic, de unde atatea rezevrve de cupru pentru fabricarea cablurilor muult mai groase..!?) si gasirea de baterii pentru numarul de masini existent care trebuie inlocuit practic.. Un phev are o baterie muult mai mica, deci materie prima mai putina..
    -2 points
  36. Ce ne facem daca autorul fuge/sterge video-ul de pe YT!? Scrie-ne pasii aici!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.