Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/20 in all areas

  1. Ie pa draq baieti cuminti, niste taranoi majoritatea, betivi si manelisti.
    4 points
  2. Semiremoricele de genul asta trebuie scoase din circulatie, teava aia patrat sudata sub platforma n-are nici o valoare, e pusa doar sa iasa la numar ca are protectie, in realitate vedeti si voi rezultatul. Sunt tipuri de semiremorci care au acea protectie pt cazuri de genul asta cu ranforsare din sasiu, orice ar fi nu intri cu masina sub tir. Dar cui ii pasa... Tiristii? Vai de capul vostru, majoritatea sunt niste cretini, cunosc sute de soferi de tir, stiu ce glume au, stiu cum gandesc. II doare in plua de turisme, ca ei n-au ce sa pateasca...asta sa fie clar pt toata lumea sa va feriti de ei pe sosele.
    2 points
  3. Am avut, tocmai din acest motiv pot afirma ca e un motor fiabil....nu m-am simtit atacat de afirmatia ta deloc...era doar o discutie. Sunt fiare d'ale in sange ) "bossulica", clar esti pe aratura si tu iti traiesti tineretea gresit....dar te intelegem, toti am trecut prin asta, mai mult sau mai putin.
    2 points
  4. sa fim seriosi...orice BMW e de smecheri. Mai ales alea care costa mai putin decat un iphone ON topic: mie imi place 6GT e mai reusit decat 3/5.
    1 point
  5. Nu e vorba ca schimb des la +4000 RPM...ideea este ca in unele depasiri atingi sau depasesti 4000 rpm si atunci trepidatiile devin deranjante
    1 point
  6. Targul de piese si autohut sunt de fapt epiesa (euro part distribution). Epiesa e cel mai scump, urmeaza autohut, apoi targul de piese, in ordine descrescatoare.
    1 point
  7. . Of, nu fuge, e canalul meu dar la 4 zile dupã ce i-am fãcut upload m-am gândit sã-l shareuiesc aici.
    1 point
  8. Fara nici o intentie de a te persifla, insa e exagerat sa spui ca o masina de 163 cp din fabrica, cu oarecare probleme/erori tehnice , dupa xxxx km, cu jante de 19 inch rupe; iar scopul unui autoturism, care circula pe drumuri ublice, este sa te transporte din punctul A in punctul B, in limitele de viteza stabilite, in siguranta, confort, fara sa pui in pericol participantii la trafic, si fara sa poluezi, fizic si sonor; daca vrei sport si senzatii, mergi pe circuit. Cat despre stat la mila mecanicilor, mie mi se pare penibil, cauta pe altcineva, daca ai bani de investit in reparatii, eu nu as sta sa vad daca imi raspunde x sau y, ci as cauta pe altcineva.
    1 point
  9. Nu ai inteles intrebarea.. Pentru ce vrea el sa faca, din ce scrie, motorul de 163 mi se pare mic! Dar avand in vedere raspusul lui, plecand de la 136cp a simtit o oarecare imbunatatire. Tu parca ai sau ai avut un motor M47/163cp; te inteleg si pe tine.
    1 point
  10. Salutare, Am avut o problema asemanatoare (tot la F30) acum aprox. 1 an, se auzea o bataie pe stanga fata uneori, nu imi facea asta mereu, dupa ce am cerut mai multe pareri, inclusiv Bavaria Baneasa care initial mi-au zis ca e de la bratele fata, le-am schimbat si la fel facea, am mers din nou peste ei si mi-au zis ca e caseta de directie si ca trebuie schimbata, intr-un final am mers la un service specializat pe casete de directie sa mai cer o parere, mi-au zis ca nu are sens si ca sa schimb bieletele antiruliu... Le-am schimbat si problema a fost rezolvata Sper sa te ajute ce ti-am spus, stiu ce inseamna sa mergi la toti "profesionistii", am mai fost si in reprezentanta ca am zis ca nah ei pot sa imi spuna sigur ca experienta, etc. niste gunoaie de oameni (scuze pt. limbaj numai ca efectiv asa sunt...), aici fac referire la persoana care a preluat masina si care se comporta de parca imi facea lucrarea pe gratis si la seful de service care mi-a pus verdictul de a schimba caseta de directie Dar nah, probabil F30 e mai de saraci pt. ei si conteaza daca dai 60-70k+ pe o masina, probabil atunci te trateaza mai ok
    1 point
  11. Este absolut suficient motorul 2.0 pentru nevoile a 95% dintre oameni. Pentru cei care nu depasesc 140 la ora niciodata in viata, la ce bun un 3.0 ca sa plateasca in plus la achizitie, consum si intretinere? Despre durata de viata a motoarelor, avand in vedere ca si un 1.0 tsi duce 250 de mii fara probleme este hazardat sa spunem ca un 2.0 d este obosit la 200 de mii avand in vedere cate 2.0 d cu peste 350 de mii sunt in circulatie. Ce incepe sa cedeze sunt injectoare, turbina( depinde), dpf, diverse valve electrice, senzori. Motoarele in sine tin, dar aceste mici subansamble crapa cu timpul si unele nu sunt deloc ieftine. Vezi egr care la unele modele se schimbau cu tot cu racitor. Suspensia adaptiva este de dorit, o diferenta se simte. Dar se poate trai si fara ea. La seria 4 cu jante pe 19 si cauciucuri runflat este suportabil in Bucuresti cu conditia sa nu zbori peste liniile de tramvai si sa nu intri in toate gropile. Conteaza si dimensiunea jantelor. La f30 cu jante 18 si cauciucuri runflat se simtea vizibil diferenta de confort intre treapta comfort si sport.
    1 point
  12. Pai voi aveti pretentii de stat functional, ceea ce nu este, si oricum, romanii nu isi doresc legi si reguli, le plac subterfugiile, sa se descurce, etc; avand in vedere ca Romania e campion in UE la mortalitate rutiera, nu vad ce ar mai trebui sa asteptam sa dam niste legi sa protejeze oamenii inocenti: -esti incepator, pai ai voie sa conduci masina de max X CP -asigurarea: gata cu vrajeli e a lui mama, bunicul, etc; sa fie inscrisi pe asigurare utilizatorii/membrii de familie; primele de asigurare sa fie coroborate cu varsta/anii de experienta la volan /puterea autoturismului -comiti anumite abateri in primii ani de condus, iei o pauza mai lunga -elaborarea unui cadru legislativ care sa permita in mod rapid pedepsirea/eliminarea din trafic a tuturor bombardierilor pe baza probelor video/retele sociale -controale RAR la sange, atat la revizii, cat si in trafic, frecvente (da, nu ne place asta, ca nu avem noi bani, blabla) -reevaluarea metodologiei de obtinere a permisului (condus in afara localitatii) -pentru anumite tipuri de contraventii si infractiuni, obligatoriu parcurgerea unor stagii de conducere defensiva/evaluare psihologica( multi teribilisti la volan sufera de afectiuni psihice nediagnosticate)
    1 point
  13. Diferenta de buget e considerabila, sincer nu stiu ce vei gasi in 15 17 k 330 sau 335. La banii astia nici 320d nu cred ca gasesti cu rulaj decent si mai ales optiunile solicitate de tine.
    1 point
  14. Aici se vorbeste de N47. Oare trebuie sa amestecam opiniile despre B47 in sutele de pagini despre N47?? Fa un topic separat. Sa spun totusi, ca ma intereseaza si pe mine. Raspunsul general este: e un motor prea nou. De aici tragi singur concluzia. Peace.
    1 point
  15. Un cabrio nu o iei pentru daily drive, e total useless.O iei ca o a doua masina pentru mers in concedii/excursii in weekend, doar tu si iubita/sotia/ iubitul (dupa caz). Atat, fara altii in spate. Si in niciun caz nu-ti iei cabrio diesel, parerea mea
    1 point
  16. Important e sa fie ieftina, restul se rezolva Pe bune acum, tu iei cabrio pt a merge la munte 4 oameni si bagaje? Cabrio se preteaza pt o a 2-a masina si, parere personala, nu diesel.
    1 point
  17. au dar e alta mentalitate , leasing operational la greu , practic deprecierea unei masini este egala cu suma pe care o platesti anual doar ca sa te plimbi cu masina si sa nu fii proprietarul ei , pare mult mai destept asa decat sa blochezi o suma mare de bani pe care ai putea sa o rulezi altfel , , multi nu considera masina un asset ci devine liability
    1 point
  18. eu am zis de mai multe ori: nu e musai sa aiba toata lumea masina. nici in vest nu au si nu e o rusine.
    1 point
  19. La primul este 204, pe urma creste progresiv 215, 235, si la al patrulea primesti alocatie pana la 18 si daca se mai duc si la scoala....pana la 25 Si asta este doar varful aicebergului , mai ai multe alte facilitate, impozit zero, bani ptr locuinta nu ca la prima casa, ci cu totul altfel......si muuuult mai multi bani, ajutoare daca tactu e un boschetar, sa-si ia masina mare ptr plozi....blabla Probabil ca e la fel si in Anglia, proabil ca poti sa faci multe manarii cu alocatiile, copii falsi, alocatii din mai multe tari..... Si da printre joburi am lucrat si la o firma de reciclare, sofer profesionist pe abroller, ca tot vorbea cineva de salubrizare, dar nu era nici un tigan in firma.... in Romania nu m-as sui pe nici un camion sau ceva de genul si nici pe tir oriunde ar fi el... De fapt daca ar fi ca in Germania nimeni nu ar mai pleca acolo ci ar ramane aici, dar bani ioc, joburi de cacat garla, bataie de joc mizerie si indiferenta, barem acolo nu sunt temperaturi cu minus 30 si nici 45 plus ca la noi, te imbolnvesti nu te lasa sa mori ca un caine, te opereaza fara sa iti dea foc ca la un caine turbat, iti faci dintii si controale gratis ca de aia platesti asigurare medicala, locuri de munca in diverse profile de activitate, da, usor usor incep sa inteleg de ce ne faceau nemtii comunisti prosti, saraci, si sclavi fara zile libere.... pentru ca asa este, si asta cu respectatul legilor, cand Romania o sa fie stat de drept, cu o politica sociala,economica, educationala, da, dar nu este nimic, o sa intre in colaps cat de curand, si grecia e cacat pe langa ce o sa patim noi, sa nu uitam ca astia de seama noastra 30-40 ani deja pot sa isi ia adio de la pensie Stiti pe timpuri cand venea cate un boier scolit prin Franta il puneau ministru, astazi daca deschizi gura te omoara securocomunistii din sistem, si daca mai cititm vreo carte cu autori postbelici mai gasesti personaje gen functionarasi la stat cu copii multi si retributie micuta.... acum avem prosti de lux facuti la scoli private de la gradinita pana la facultate angajati de tacsu la stat pe functii de consilieri si administratori
    1 point
  20. cei care contesta faptele vatmanului, ar trebui sa isi aduca aminte de cate ori au fost pe punctul sa se urce calare pe vreun prost. este clar ca el a actionat impotriva legilor scrise si probabil va fi pedepsit pt asta, insa ii gasesc toate scuzele. daca existau legi scrise cum trebuie si aplicate, inclusiv corile stateau mai linistite, pt ca ciorile sunt destul de civilizate la volan cand trec granita. nu are sens sa se mai dezbata si sa se argumenteze. vatmanul a actionat in urma faptului ca a cedat nervos la zecile de intamplari zilnice prin care trece si asta deoarece cei care ar trebui sa puna ordine in acest haos nu fac nimic si, ca atare, vatmanul si restul de oameni sunt expusi la manifestarile nesimtitilor si cocalarilor intalniti in trafic. uite ca abia acum am inteles ce vrei sa spui si implicit semnificatia numarului masinii.
    1 point
  21. Traiasca ciorile....pe lumea cealalta.
    1 point
  22. Da, au redenumit seria 6 anterioara ca fiind seria 8 la aparitia noului model pt a fi indreptatiti sa ceara mai multi bani. Iar pt a nu ramane cifra 6 libera, noul model de seria 5 GT au definit-o ca fiind seria 6 GT. Evident, seria 6GT este un soi seria 5GT cu un alt nume, asa cum seria 8 este un seria 6 cu un alt nume. E doar o redistribuire a masinilor din gama BMW la aparitia noilor modele Vorbind de modelele actuale, oricum cumparatorul de seria 6GT primeste consistent mai mult decat cel de seria 5. Anterior, seria 5 GT era bine inrudita cu seria 5. Actualmente, 6GT merge upscale nu doar prin schimbarea numelui.
    0 points
  23. nu e chiar asa greu sa urci in turatie , macar pt teste ...dar apreciem sfatul prietenesc
    0 points
  24. Pune ista inainte de toate, apoi poti avea un punct de plecare. Din curiozitate intreb pentru ca am mai auzit de persoane cu diesel-uri care se plang de diverse lucruri dupa 4000 de ture: Chiar schimbi asa des la 4000+ ? Blana asta n-o sa-ti aduca nimic bun... e doar parerea mea.
    0 points
  25. Ce ne facem daca autorul fuge/sterge video-ul de pe YT!? Scrie-ne pasii aici!
    -1 points
  26. Merci mult de informatii! Reviziile stiu ca se fac la 15K ca sa tina mult si bine. Am gasit un 325D cu 133K km la bord si are 4 revizii facute, au respectat programul de servisare din bord, ceea ce e tipic la ei. Inca nu m-am hotarat, dar 224 cai pe F30 sunt destui Drumuri bune s-aveti!
    -1 points
  27. -1 points
  28. Nu. Voia sa zica fix ce a zis. Art77, Pot doar sa iti spun opinia mea: masina asta este un hibrid intre seria 7 si un seria 5. Daca te vei uita, are ampatamentul identic cu seria 7 SWB adica 3070mm ceea ce arata ca e o masina construita pe sasiul seriei 7 cu niste solutii tehnice de la seria 5, pentru a o pozitiona mult mai accesibila fata de seria 7. Caroseria este cu design idividualizat seriei 6GT, antifonarile, materialele fiind la nivelul seriei 5 pt a fi mai suportabil pretul. Pernelele de aer sunt doar pe spate nu si pe fata ca la seria 7. Daca te vei uita la pretul din configurator, vei vedea ca este mai mare si decat X5 cu motorizare identica ceea ce este justificat tinand cont de apropierea de seria 7. Nu m-am urcat in X7 ca sa stiu cum e, insa din toata gama Bmw masina asta este cea mai spatioasa. Spatiul pt pasagerii fata/spate este peste seria 7 desi au ampatamentul identic si asta probabil pt ca bancheta spate este mai putin voluminoasa si nu la fel de luxoasa comparativ cu seria 7. Portbagajul are 610 litri si fiind hatch, este imens. Go for it, daca iti place. Designul este controversat, nu e BMW de smecheri, de asta romanul nu o cumpara si nu o gasesti pe forum.
    -1 points
  29. Inclin sa cred ca daca B47 are adblue (stiu e gramada de probleme cu sist in sine) atunci FAPTUL CA ULEIUL NU SE MAI CONTAMINEAZA cu motorina, asta nu poate decat sa prelungeasca viata distributiei lui B47. Ca lanturile sunt tot in acelasi loc... materialele probabil sunt aceleasi, intinzatoarele tot acolo puse.. asa ca numai ungerea lantului un pic deficitara (din ulei contaminat..) poate scurta viata lui. Nu-i cazul la B47 cu Ad-Blu.. parerea mea.
    -2 points
  30. Nici nu stiam ca exista GT si la seria 6. Ce mai lipseste ? Seria 1 GT , sau exista si asta ? BMW a devenit un ghiveci de orice cu mult prost gust in ultimul timp .
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.