Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/10/20 in Posts

  1. Nissan Patrol e la alta clasa... nu e la clasa de X5 sau Range Rover. Am facut un test drive cu un GLE model nou (vechiul M, dupa ML, dupa rebotezat de ei GLE) si am zis pas... desi la exterior imi placea cum arata. Am avut in gand si un Range Rover Sport dar m-am lasat pagubas vazand cati se plang ca mai mult stau cu loaner car-uri decat cu masina lor care e mai mult in service cu diverse probleme. Am mai facut un test drive si cu un Q8 care era concurentul lui X6 de il aveam eu si am zis pas, nu imi place nici asta. In afana de asta am avut cateva zile un loaner dat de un dealer de aici, un X5, cred ca am mentionat asta pe aici cand lasasem masina la service pentru o banala revizie prelungita de ei ca sa pot sta cateva zile cu X5-ul lor. Acum vreo cateva luni mi-am si foliat masina, mai pun cateva poze cu ea. Mai am si altele facute mai pe seara, in care masina se vede in alta nuanta de culoare.
    8 points
  2. multumesc. Am facut test drive cu M5 si M5 comp inainte sa ma decid si am mers pe M5 pentru comfortul sporit al suspensiei adaptive. Poze recente nu am, dar o sa fac zilele astea. Pareri legate de masina.... personal ma incanta foarte mult sistemul x-drive. pe modul 4wd cu DSC activat sa fie al naibii daca am reusit s-o fac sa derapeze. intru in curbe stranse si ies din ele cum nu am crezut vreodata ca voi putea face cu un sedan de 2 tone. nu ma asteptam la mare sport de la masina , dar m-a surprins in mod placut.plecarea de pe loc este criminala, doar pe GT-R am mai simtit treaba asta. rezerve de putere la discretie , face viteza incredibil de repedeo masina foarte versatila , comfortabila si un daily driver excelent. asta este scopul principal ptr care o folosesc , masina de familie / daily driver. pe circuit nu am in plan sa o scot. am altceva pentru acolo.calitatea materialelor interioare este excelenta.scaunele fata au 1231231 de reglaje, pot fi configurate si pentru sport si pentru comfort.active sound se poate dezactiva odata cu dezactivarea sports exhaust... buna treabamerg cu sports exhaust OFF mai tot timpul. pacanelile alea exagerate pe evacuare ma enerveaza maxim. eu nu inteleg trendul asta pops and bangs exagerate pe evacuare. unul scurt pe downshift sau upshift e suficient ptr mine.as fi preferat o cutie DKT dar si cea ZF automata e OK.cred ca are rezervorul spart. nu stiu ce se intampla cu benzina , dar dispare repede.discurile de otel ( sau ce compozit o fi ) sunt alegerea potrivita pentru un daily driver.functia de parcare automata o folosesc de cate ori am ocazia.unde sunt motoroale pe benzina rafinate si silentioase ? mai ales ca este un V8. cred ca doar pe roll-royce mai gasesti asa ceva. pe idle zici ca e diesel. o sa mai revin cu impresii daca descoper ceva nou
    2 points
  3. Pozitia postului la orice BMW cu VIN de Europa se regaseste in seria de sasiu , in cazul de fata este WBA3E11030......In cazul unei masini de GB , trebuie sa arate asa WBA3E12030...De la stanga la dreapta , a7-lea caracter este pozitia volanului , stanga sau dreapta! 1 - stanga , 2 - dreapta!
    2 points
  4. Stiu ca nu se mai ocupa cu detailing de ceva vreme. Victor Detailing ii recomand si eu, in spate la Pallady. Am vazut numai bombe de masini acolo, nu glume de f10 f30 si ce mai avem noi ). Masini noi la greu pentru ceramica, ppf...da o fuga pana la ei.
    1 point
  5. E o masina foarte misto, dar nu are sens comparatia cu McLaren, Bentley sau Aston Martin. In prima poza ai lasat numarul ne-blurat.
    1 point
  6. Nu face asa ceva acero, si cel mai probabil il va trimite la dyc garage, care cam dau rasol in ultima perioada.
    1 point
  7. Salut, verifica partea de vacuum, releul de bujii si bujiile si mai ales fa o diagnoza cu Ista. Spor.
    1 point
  8. Mai bine ca nu l-ai condus, reintoarcerea la ce conduci zi de zi e dureroasa.
    1 point
  9. Salut, Am revenit in familia BMW cu un M5 F90, o masina care mi-a adus aminte de ce m-am indragostit prima oara de aceasta marca. Masina e premium selection din 2019 cu aprox. 4000 KM. Poze : https://www.flickr.com/photos/nyhctrip/albums/72157715547915473 Am numai cuvinte de lauda pentru acest model si apreciez in mod deosebit systemul M-Xdrive. Cu acest model cred ca au gasit reteta perfecta pentru un seria 5 M. Strict legat de seria5 , acesta inainte de toate este un luxury sedan , si mai apoi o masina sportiva. felicitari BMW.
    1 point
  10. Frumosa! Sa o alergi sanatos! Printre ultimele Bmw - uri din pacate!
    1 point
  11. Aa, nu m am gandit, e bine atunci, posibil din cauza ca ai bĂŁgat cheia in locaș sau ai pus contactul, teoretic nu apare martor deloc atâta Timp cat nu bagi cheia sau pui contactul. La e60 personal nu mi a apĂŁrut martor in bord, am scos de vreo 2 ori volanul de când o am, dar cum ti am zis mai sus.
    1 point
  12. Intrebarea mea era cum imi dau seama dintr-un anunt de exemplu, daca un BMW seria 3 are suspensie adaptiva sau nu. Tu nu ai facut decat sa imi explici ce se intampla cand setezi modul Sport, ce intra , ce se schimba. Stiu exact ce presupune schimbarea modului, le-am si descris mai sus. Dar nu asta e nelamurirea mea.
    1 point
  13. Incearca sa dai acces la document.
    1 point
  14. Din pacate si la e39 au fost probleme cu vibrochenul rupt din cauza batailor din volant. Alt motor, asta in cazul in care ai schimbat volantul si problema persista, nu cred ca merita sa repari. Bafta.
    1 point
  15. Este ultima grija cand cumperi masina de fun, sau ca a doua masina. Cand o iei pentru zi de zi, nu stiu daca e ultima grija. Fiecare are prioritatile si asteptarile lui cand cumpara o masina. Unul vrea consum, altul putere, altul echipare cat mai completa, altul sportivitate, altul confort, etc. Nu stiu daca poti generaliza asta cu ultima grija a consumului ca fiind universal valabila pentru toata lumea. Suntem diferiti si avem nevoi diferite.
    1 point
  16. Mirciulica, daca tine de intelect sa iti iei BMW, sunt pline strazile de intelectuali d-astia. Nu-ti face griji pentru ce fac eu. Daca mai e nevoie de alte clisee sau povesti nemuritoare de la bunici incoace, poti sa intervii oricand, nu te supara pe mine acum. PS: Legat de discutia de mai sus - am avut probleme cu doua bmw-uri < 100.000 km si al treilea, un F30 - n-a avut inca probleme - dar pe mine m-a lasat rece ca experienta. La fel de bine putea fi Audi sau Mercedes, experienta BMW e atat de stearsa acum incat incep sa ma indoiesc ca mai merita intretinerea comparativ cu alte branduri. Ce incerc sa spun e ca nici BMW nu fac minuni de masini, fiabilitatea nu e un atu si nici experienta de condus nu mai e aceiasi. Dar fiecare cu ce-i place - cum am zis, un test drive e mult mai concludent decat ce spun eu sau povestile lui Mirciulica de cand era mic. PS2: Daca ai de ales intre F si G, as lua G-ul. Sunt f multe argumente pentru G si doar unul pentru F - pretul mai mic.
    1 point
  17. Revin,pentru a va informa ca sa rezolvat problema.A fost de vina un actuator vacumatic,nr 2 care comunica cu,turbina. Problema rezolvata in reprezentanta Brasov dupa ce alte service uri considerau turbina mica defecta.
    1 point
  18. Multumesc de sugestie, dar cred ca dupa 20 de ani de mecanica, poate stiu si eu cate ceva. Pana acum nu am stricat nimic. Si da, aerul conditionat lucreaza cu electrovalva pompei, vezi daca nu stii schema de principiu. Tu nu intelegi ca acolo este un robinet de caldura? Electrovalva este comandata de deschiderea inchiderea aerului conditionat. Tu ce rol crezi ca are electrovalva?, de ce crezi ca lucreaza la comanda aerului conditionat si in tandem cu pompa?
    1 point
  19. Nu face polish Acero? Nu inteleg ce spui! Nu face doar daca i ocupat, altfel nu vad de ce nu ar face! Uite te pe pagina de fb si o sa vezi la masini negre de te saturi. O face si bine si la pret rezonabil. p.s. nici daca ma platea nu i faceam reclama asa
    0 points
  20. Salutare, nu am mai scris nimic. Intre timp, ma bucur de masina.. nu am mai avut nicio problema mecanica sau electrica.
    0 points
  21. Ce ai intrebat ? Nu daca intra toate cand apesi sport ? Eu cred ca exact asta ai intrebat - reciteste-ti postarea de mai sus . Si eu ti-am raspuns ca intra toate daca ai supensie adaptiva ? Daca nu , o sa se intareasca doar directia si se modifica raspunsul la acceleratie . Ce mai vrei ?
    0 points
  22. As incerca alt termostat pentru ca temperatura motorului nu este mentinuta si intretinuta cum trebuie de termostat. Termostatul este o componenta esesntiala functionarii optime a motorului; l-as cumpara de la dealer; de acolo l-am luat ultima oara. Nici o problema de 5 ani.
    -1 points
  23. Radu95, pompa auxiliara nu cumva merge/functioneaza doar cand motorul este oprit si contactul pus!? Nu este obligatoriu responsabila cu incalzirea in timp ce merge cu masina. Apa circula si prin ventilatorul de habitaclu IMPINSA DE POMPA DE APA A MOTORULUI. ..Oare de ce ae numeste "pompa auxiliara"? Tot aceasi pompa (auxiliara) va impinge apa care este inca calda/fierbinte atat timp cat apoi nu va avea ce sa impinga ca sa incalzeasca; asta e singurul rol al acelei pompe. Eu asa stiu si nu cred ca ma insel. El are problema in mers nu stationat; eu asta am inteles.
    -1 points
  24. Da, pompa auxiliara va impinge apa reziduala adica aceea care inca este fierbinte cat timp termostatul mai sta deschis. Cand se inchide termostatul atunci nu mai are ce sa incalzeasca pentru ca motorul find oprit (scurt timp) tu sa ai caldura data in masina. Tare ma tem ca ai inteles gresit scopul acelei pompe.. La mine in manual scrie asa, citez: Using auxiliary heat: The stored in the engine is used to heat the car's interior, for instance when waiting at level crossing. You can use this function for up to 15 minutes after switching off the engine if it's warm and the battery is sufficiently well charged. The outside temperature must be below 25 degree Celsius. The LED in the button comes ON if these conditions are met and the function is activated. Este vorba despre butonul pe care scrie "REST" pe panoul temperaturii.. Este nevoie sa traduc? E usor de inteles. Nu cred ca a fost proiectat pentru altceva decat pentru ceea ce ei explica CLAR in manual. Nu zic nimic despre motor pornit.. A, nu optureaza nimic pentru ca paletii pompei se vor roti liber sub influienta apei/antigelului impinsa de pompa mororului. Si se va roti cu intentia de a impinge apa cand apesi tu butonul din bord.
    -1 points
  25. Nu are rost sa mai continui pe tema asta. Cred ca inteleg si stiu mai bine decat foarte multi rolul termostatului. Tu poti sa fii convins de orice, dar nu uita ca trebuie sa intelegi ca si mine de altfel cel putin MANUALUL DE UTILIZARE AL VEHICOLULUI. Apoi poti sa crezi ca poti merge mai departe sa intelego ce se intampla sub capota. (Ce aer conditionat sa lucreze cu caldura caldura data de motor? Da, de caldura motorului nu ai nevoie vara, ca atat ti-ar trebui; e izolata nicidecum antrenata in habitaclu! :frantics: ) .. Sa zicem ca acolo exista o valva.. Nu poate fi acolo decat ca sa impiedice apa sa o ia intr-o directie nedorita si atat. Asta nu inseamna ca paletii pompei auxiliare nu se pot roti liber! Sper din suflet sa nu strici ceva.
    -1 points
  26. Cand se opreste pompa principala evident ca nu poti avea caldura decat daca exista un mecanism auxiliar numit pompa auxiliara care impreuna cu ventilatorul de habitaclu si o baterie bine incarcata poate sa iti bage inca caldura pentru 15 minute in masina. Atat. Restul e cancan sau imaginatie sau inventie romaneasca.
    -1 points
  27. Da, la mine pompa auxiliara e defecta de cand am masina si am caldura cat timp merge motorul. Evident ca nu pot avea caldura cu motorul oprit! Am caldura cat vreau (la ce temperatura prestabilita vreau) cu motorul pornit in parametrii in care se incalzeste motorul. Stiu cum functioneaza un motor electric, aproape orice motor electric pentru ca sunt electrician de meserie. Paletele unui motor electric nu pot fi oprite daca sunt antrenate de suficient de multa apa sau aer... (Fenomenul opus sau dorit poate fi chiar generarea de curent electric, dar aici nu e cazul..) N-am desfacut nimic acolo pentru ca nu m-a interesat functia aceea; nu ma astept la minuni de acolo; e un motor prevazut sa faca ceva si atat. Ma indoiesc ca rotorul motorului este antrenat magnetic ci prin perii, perii care se tocesc destul de repede si de aceea defectul. Este pe undeva pe forum un topic cu periiile care trebuiesc inlocuite A fost doar o gluma putin rautacioasa fata de noi romanii care, cum e vorba aia: vrem cateodata sa facem din r***t bici si vrem sa si pocneasca? E pacat sa credem altceva decat a fost proiectat!
    -1 points
  28. Esti capabil sa explici cum e la valvetronic? In nici un caz nu vreau sa am ultimul cuvant. Vreau sa incerc sa demonstrez ca gresesti si sa nu te las sa intelego aiurea lucruri care stau altfel. Vreau sa am sens si sa fiu mai bine inteles, decat superficial cum ai inteles tu - fara suparare. Nu mai trage alte concluzii la adresa mea cand inteligenta/logica lipseste! Din politete ma retrag.. Asteptand logica ta in functionarea pompei auxiliare pe care erai convins ca e vinovata inca din prima postare! Nu am schimbat nici o discutie; tu ai schimbat discutia pentri ca te iei de persoana, ..ca as vrea sa am ultimul cuvant.. NU, analizez si dau replica pentru a fi inteles. Pot sa astept scuze si un soi de respect pentru ca am avut mai mult sens ca tine.
    -1 points
  29. +1, e90 valvetronic 320i, pompa defecta de cand am masina, am caldura oricand. Sunt duse periile pompei auxiliare...
    -1 points
  30. Sacaliuc, sa nu uiti sa zici si aici daca pompa auxiliara a fost defectul care influienta caldura care nu o ai in masina stationat (sau, banuiesc bine cred, prin oras la viteze mici..) dar cu motorul pornit! Ca sa iti dai seama ce a fost (sau este defect) e bine sa desfaci sau sa schimbi cate un lucru pe rand! Asa eviti si sa schimbi lucruri aiurea/degeaba.
    -1 points
  31. Volan BMW M Sport E9x Ergonomic + Carbon.
    -1 points
  32. Tara are nevoie de oameni optimisti
    -1 points
  33. Tare consumul de pe 335 xD. Eu vroiam sa-mi iau un 335xi dar m-am cam inmuiat cand am auzit de consum....imi zicea cineva ca-i arata si 32 la mers sportiv in oras.
    -1 points
  34. Cand cumperi 335i, consumul e ultima ta grija. 330D nu se misca deloc greu si consumul e decent, undeva la 10l/100 media globala.
    -1 points
  35. Si cand tragi linie si vezi ca ai economisit la combustibil 2000 de lei intr-un an luand un motor mai slab chiar daca aveai buget de motorul pe care ti-l doresti nu iti vine sa te zgarii pe ochi? Chiar nu au un consum de speriat motoarele moderne de 3 litri comparativ cu fratii de 2 litri (benzina vs benzina, diesel vs diesel), fazele astea cu consum de 32 in oras si nu stiu ce sunt povesti de adormit copiii.
    -1 points
  36. Da, atunci aveam. Acum nu mai am, era din cauza faptului ca am scos volanul fara sa scot borna de la bateria si a ramas acea eroare, intre timp s-a rezolvat
    -1 points
  37. O mica corectare. In postarea #23: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189984-campanie-bmw-i-dezastru-total/page__view__findpost__p__2525015 a mea din acest topic ma refeream la masina pe hidrogen si nu la "clasica" hibrida benzinara cu baterie mai mare in ea.. Maine mi-as lua una sa salvez planeta daca ar fi suficiente statii de hidrogen. BMW i Hydrogen NEXT Fuel Cell Technology Powertrain Explained: Inca o data, de produs putem produce acum energie electrica non-stop pentru sintetizarea hidrogenului necesar... cum am zis mai sus.
    -1 points
  38. Multumim ca ne-ai zis! Sigur va ajuta colegii care se confrunta cu aceeasi problema! Drumuri bune sa ai
    -2 points
  39. Bordul era bine sa fie aratat, sa vedem de pe ce planeta e. Sub capota ma uit doar cand fac revizia! ) La bord ma uit in fiecare zi. E la fel de inductiv ca asta? Poza luata de aici: https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/bmw/1-series-hatchback/
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.