Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/11/20 in all areas
-
nu cred ca tuturor celor care avem fix acelasi model de masina ne afiseaza o cifra prestabilita din fabrica privind range-ul masinii. daca merg prin oras si fac plinul, rangeul afisat va fi mai mic decat daca sunt la drum lung si fac plinul. rangeul afisat cand faci plinul e cu siguranta stabilit pe baza consumului anterior.3 points
-
Atentie pentru cei care se uita sa-si cumpere un X6: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x6-ID7GDy7i.html este aceeasi masina cu http://webcache.googleusercontent.com/search?sxsrf=ALeKk01lhMIJfrABZdBW7ByekW3rqblKzw%3A1599834592332&ei=4IlbX6zgE8eZkgXN75egBQ&q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1DEF1jEF2DsGGgAcAB4AIAB2QOIAa8EkgEFMS40LTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwis0MykqOHrAhXHjKQKHc33BVQQ4dUDCA0&uact=5 amandoua avand acelasi vin WBAKV210900R29475 In anuntul vechi avea 199.900 km (real peste 207.000) iar la Pitesti s-a inventat calatoria in timp (129.000 km in anunt, a postat poza cu VIN-ul, dar poate o scoate intre timp). Asadar, cascati bine ochii la samsarii astia.2 points
-
@Catalin Dumitru Am avut timp de 2 ani F30 non facelift, iar acum am trecut la F30 facelift, si mi se pare o diferenta sesizabila pe directie, suspensie si tinuta de drum. Intr-adevar suspensia nu este identica, dar este foarte mare diferenta la condus.2 points
-
Mie cu un plin de EVO1000 in primele 2-3 saptamani imi arata 1000KM range. Dar cu timpul la plin a inceput sa scada, depinde de cum am condus ultima data. Mi-a aratat si 550KM range. Uite, am fost acum 2 saptamani la Sighisoara, plecat din sectorul 1, si m-am intors in acelasi loc din sectorul 1 cu 10 km range. Ce e drept, cand am plecat din Sighisoara inapoi imi arata range cu vreo 100 de km in plus pana la destinatie, dar prin serpentine am dat-o in sport plus ca nu am rezistat, si apoi am cam mers cu emotii pe A3 ca nu mai ajung. Iar acum, am zis, la plin imi arata 850 km, dar nu cred ca face la drum normal (nu autostrada). SI ca sa inchei, iti impartasesc parerea despre plug-in hybrid. E modul producatorilor de a scadea sub pragul de CO2 impus de WLTP, in rest are ceva dezavantaje. Insa senzatia pe care mi-a dat-o Tesla S P100D nu mi-a dat-o nici un M condus pana acum, ca sa ramanem on topic cu electricele. PS: Pozele sunt de la fabrica Tesla din Olanda.2 points
-
Salutare. De curand am aflat ca un nou membru al familiei este pe drum si cred ca va fi nevoie de o masina mai mare(cel mai probabil noul X5). Daca cineva e interesat de masina de mai jos, nu ezitati sa ma contactati. Este al doilea G30 pe care il detin (initial am avut un 530i), a fost configurat personal si masina a fost livrata in Martie 2019 in Luxembourg. Planul era sa o tin pentru o perioada indelungata de aceea am facut revizia la 15k km si am achizitionat garantie pana in 2024. Masina se afla in Luxembourg. BMW 540i xDrive, M Sport, March 2019, 21.500 KM, garantie Martie 2024. Pret 53.990 EUR, valoare de cataog depaseste 90.000 EUR Sophisto Grey Xiralic (Sophistograu) Cognac Dakota Leather with exclusive stitching Aluminium Rhombicle interior trim with Pearl Chrome trim finisher M Sport Package Icon Adaptive LED Headlights Driving Assistant Plus Parking Assistant Plus Technology package Head-up Display Navigation system Professional with real traffic information Harman/Kardon surround system Digital Cockpit M sport Carbon Fibre rear spoiler M sport Kidney Grille double spoke Towbar, electrically folding Revizie facuta 15.000 KM desi BMW recomanda la 30.000 KM List of options 337 M Sport Package 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus Z0J Technology package 552 Adaptive LED Headlights 609 Navigation system Professional 6WB Digital Cockpit 610 Head-up Display 688 Harman/Kardon surround system 4AW Instrument panel in Sensatec 710 M Steering Wheel 21R 19" black 664M light M Double-spoke style with Run-flat tyres 420 Sun protection glass 3AC Towbar, electrically folding 4GQ M seat belts 2NH M Sport braking system 704 M Sport suspension 715 M aerodynamic bodystyling 3DS Display Key 494 Seat heating, front 248 Steering wheel heating 4UR Ambient lighting 6NW Enhanced Bluetooth with wireless charging 6U8 BMW Gesture Control 6WD WiFi hotspot preparation 319 Universal remote control 465 Split-folding rear seats 481 Sport seats, front 488 Lumbar support, driver and front pass. 4T8 Exterior Mirrors - folding with anti-dazzle 575 12V power sockets 5A1 LED foglights, front 5AC High-beam Assistant 760 Exterior trim, High-gloss Shadowline 775 Headlining, Anthracite ZO2 Model Year CO2 Change 4K7 Aluminium Rhombicle interior trim with Pearl Chrome trim finisher 258 Run-flat tyres 2TB Sport automatic transmission 302 Alarm system (Thatcham 1) 423 Floor mats, velour 428 First Aid Kit & Triangle 534 Automatic Air Conditioning 654 DAB digital radio 6AC BMW Emergency call 6AE BMW TeleServices 6AK BMW Online Services 6AM Real Time Traffic Information 6AP Remote Services1 point
-
daca tu esti multumit restul e cancan , eu am primit feedbackul asta din partea lor , inclusiv claudiu . LA mine a fost vb de capota in urma zapezii care a cazut , au spus ca impecabil nu se poate ,capota e deformata blabla , ca e aluminiu , vrajelile clasice , din partea cealalta am primit mai multa incredere si siguranta ca urmare a iesit . Deci experiente diferite , cine are probleme poate incerca ambele variante , iar ca sa inchei cu claudiu am lucrat la F10 in o situatie similara ca a ta , la mine 99% a fost cam 85 % dpmdv, ma gandeam sa revopsesc , oricum mi-a luat doar 150 ron nu era vreo pierdere , doar ca mi-a parut putin vrajeala sa iei bani pe ceva pe care nu ti-ai dat interesul oricum . . Nu mi-a placut ca era presat cumva de timp ,. statea cu sotia , mai schimbau o vorba , mai vorbea la telefon 5-10 min . Sigur ca ar spune ca sunt tendentios acum dar cand esti focus la ceva posibil sa iti iasa mai bine . Cert e ca doar de ei stiam si intre timp am vandut masina.1 point
-
Corect: Multi nu au habar - au senzatia ca in cazul F30 facelift-ul implica doar acele modificari minore de design. Sunt putini care chiar stiu1 point
-
culmea este ca eu am inceput sa colaberez cu Mihai ( Turbocon ) dupa ce el a fost singurul care a acceptat sa "incerce" sa imi repare aripa spate de la M2 dupa ce am gasit masina lovita in parcarea ParkLake ... aripa a iesit 99% impecabila ... restul nici nu vroiau sa auda " nu pot sa ajung din interior , aripa spate de coupe nu se mai indreapta , dute la revopsire " ... si ca sa fiu ontopic nu mai recomand ateliere de detailing pentru ca mare parte sunt axati 99% pe profit , au angajati prost platiti care lucreaza direct proportional cu plata ... din punctul meu de vedere detailingul se face la nivel personal nu cu 10 angajati ...1 point
-
Nu e adevarat, pt ca spune mgi Dar cand vine un posesor si spune ca se poate ajunge la rangeul respectiv in anumite conditii, vine mgi sa il contrazica ca el stie mai bine desi n-a pus vreodata piciorul in asa ceva. Esti penibil amice. Si nici macar nu trebuie sa ma crezi pe mine, ai putea da un google sa te lamuresti, dar cum tu le stii pe toate nu are rost https://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/115065/BMW-G20-3-Series-330i.html1 point
-
Esti prost informat si atotstiutor la fel ca si colegul. Orice masina Euro6 / Euro6dTemp inclusiv diesel poate circula in centrul oricarui oras european. Ia de citeste https://dieselinformation.aecc.eu/where-in-europe-can-i-drive-my-diesel-car/ Asta asa ca o mica intepatura de-a mea1 point
-
Cu claudiu si eu am avut experiente proaste cu o usa...am pierdut timpul degeaba si am rezolvat-o in alta parte pentru ca la el "nu iesea". Nu-i recomand nici eu. I-am blocat si pe fbook, doar reclama aia platita e de ei, iti umple feed-ul.1 point
-
fara prea mare legtura Turbocon sunt f slabi pe partea de PDR ,nu stiu la ce echipa buna te-ai referit dar cu adevarat profi mi-au parut cei de la fast autodeal . Super profi , a iesit impecabil si la un pret ceva mai mic , nu ca asta ar fi fost problema dar simtind ezitarea celor de la turbocon care se dau the best am plecat . Atat Turbocon cat si celebrul colaborator Claudiu au declarat ca e imposibil sa iasa impecabil in conditiile in care pretul cerut depasea pretul revopsirii cu mult (30%). Cu drag i-am informat dupa ca a iesit impecabil , dar nu la ei evident si ca nu sunt the best asa cum pretind .1 point
-
Carmencita Salciua car. Cam maricel pretul, si cam greu sa gaseasca client/a datorita faptului ca e doar pentru barbie's.1 point
-
1 point
-
Intamplarea face ca am condus plugin hibriduri mai mult de 5km, chiar niste mii de km si nu prin Romania, prin tari care chiar au autostrazi unde poti vedea rangeul real al unei asemenea masini, nu ca ar trebui sa ma justific cumva catre un anonim pe un forum. Ramai la parerea ta, eu raman la a mea si hai sa cadem de acord ca nu suntem de acord, mkay?1 point
-
Mai bine ca nu l-ai condus, reintoarcerea la ce conduci zi de zi e dureroasa.1 point
-
Da, atunci aveam. Acum nu mai am, era din cauza faptului ca am scos volanul fara sa scot borna de la bateria si a ramas acea eroare, intre timp s-a rezolvat1 point
-
Sigur sigur ai gresit forumul cu asta1 point
-
Eu nu vreau sa supar pe nimeni si nici sa intru in polemici, insa nu inteleg de unde aveti apucaturile astea de a recomanda pe un forum bmw, orice alta marca in afara de bmw. Daca am raspunde la acest topic 20 de membri fiecare cu 20 de marci diferite, unde am ajunge? Omul a spus clar ca vrea opinii despre un bmw seria 3 benzina si a exprimat solicitarea pe un forum bmw. Daca ar fi vrut o masina oarecare, la modul general, nu ar fi postat aici. Sunt atatea forumuri auto. Ma intreba cineva mai sus daca am condus alfa sau bmw...nu mai stiu. Ce relevanta are? Poate ca am condus si Aston Martin...asta nu inseamna ca ma apuc sa ii recomand omului Aston Martin pentru ca am condus eu si mi s-a parut excelenta...pe bune acum. Haideti sa ramanem on topic si sa ajutam omul cu sfaturi pertinente, altfel nu facem decat sa il bagam in ceata.1 point
-
Ia uite unde era psihologul de serviciu / sociologul...De unde stii tu ce vrea unul si altul? 4 stai jos. Faptul ca se recomanda si altceva denota maturitate si faptul ca unii din noi cunosc si isi asuma anumite probleme ale brandului. Eu personal nu recomand BMW decat nou [t cine are bani.1 point
-
Paulica, nu stiu cum ai ajuns la concluzia ca traiesc din amintiri sau clisee, probabil ca asta e capacitatea ta intelectuala. Ia-ti alfa si lasa-ne.1 point
-
Chiar presupunand ca Giulia e superioara unui F - o cumperi, si cand s-a stricat ceva unde o repari? Doar la reprezentanta, nu? Cat dureaza sa aduca piesele pentru ea? Ca sigur n-au pe stoc, la cele 20 cate se vand pe an la noi. Nu mai vorbesc de mod-uri, upgrade-uri si asa mai departe. Si in plus, pare ca italienii tot n-o nimeresc cu fiabilitatea: https://www.caranddr...ability-update/ https://www.topgear....r-auto/report-9 https://www.cnbc.com...-ti-review.html1 point
-
Pana la urma orice service care se respecta da o factura si un deviz cu serie sasiu , km etc....pastrate se considera istoric. Nu consider ca mersul la bavaria dupa ce expira garantia merita. Si nici macar nu sunt niste meseriasi desavarsiti...1 point
-
Am terminat si eu operatiunea. In primul rand uleiul alternativ era Revenol nu Febi. Pompa flush abea o primisera saptamana asta si inca nu venisera toate piesele la ea ca sa o foloseasca. Din pacate nu am putut sa schimbam cu flush dar au avut ei o alta improvizatie cu care bagau uleiul nou si iesea cel vechi. In total am schimbat 9L. Prin metoda clasica, gravitationala, cursese doar 4.5L. Baia de ulei a fost originala ZF si uleiul tot de la ZF. Am ramas putin uimit ca la baia de ulei intalesesem ca cea de la BMW ar fii putin diferita (mai multi magneti parca si mai mari), cea noua era identica cu cea scoasa de pe masina. Aceiasi magneti, aceiasi dimensiune, in aceleasi locuri (4 magneti in total). Totul a decurs ok si masina schimba foarte bine. Si inainte schimba ok doar ca din viteza 1 in 2 simteam cand schimba, acu nu mai se simte, totul este lin Ce nu au baietii este tester BMW ca sa reseteze adaptarile. Am mai avut o mica problema de rezolvat si baietii mi-au spus ca daca nu tine de cutie nu ma pot ajuta pentru ca ei doar pe asta sunt specializati. Nota 11 pentru raspuns nu s-au bagat unde nu cunosc. Eu personal ii recomand.1 point
-
Eu n-am incercat, am mers la sigur. Si merge la fel de bine cutia, 3k km mai tarziu. Nu e vorba de zgarcit ci de platit in plus cand nu trebuie. Eu o sa schimb uleiul la 60k km, din ce m-am documentat, asta e intervalul, 80k-120k fiind valabil doar pentru primul schimb. Producatorul iti recomanda un ulei care sa respecte anumite norme, pentru buna functionare a cutiei. Atat. BMW recomanda uleiurile proprii, care au fost Castrol pana anii trecuti si acum Shell (pentru motor). Unii baga Motul in motor sau Mobil1 si nu are absolut nimic. Intelegi analogia? Cand mecanicul e prost/slab informat/neexperimentat, poti sa ii pui piese originale BMW in mana, reuseste sa gafeze. Fiecare cum crede, important e sa fie mecanicul competent, nu habarnist.1 point
-
L-am intrebat daca ei repara cutii de viteze si au zis din nou ..ma bufneste si rasul .." la specificatiile neamtului, cutia de viteze se inlocuieste, nicidecum nu se repara.., daca vreti sa o reparam noi dureaza 1 luna de zile, pana o dam jos pana schimbam componentele.. asa daca o dati pe cea veche la schimb dureaza o saptamana .." Balarii... <_< Am vazut ieri pe youtube o reconditionare de cutie de viteze ZF6HP19Z, filmulet de 2 ore jumate .. incredibil cate piese si garnituri are ... Stima celui care stie sa repare cutii de viteze.. Inainte sa fac schimbul de ulei si filtre am sunat si la http://www.cutieautomata.ro/ si au zis ca baga ulei Ravenol( cica e cel mai bun fata de zf si febil..etc) si filtru original bmw.. Acelasi pret ca si la Faur.1 point
-
Din moment ce o firma specializata iti propune ulei Febi, cred ca au habar de ce o fac, asa ca nu are rost sa platesti extra doar pentru numele de pe eticheta. Plus ca fii sigur, nu erai primul caruia ii turnau Febi in cutie, asa ca 100% nu faceau experimente pe tine . @slashlinux - probabil ti-au resetat adaptarile si cutia invata din nou stilul de condus. Da impresia ca merge mai bine, pentru ca functioneaza pe niste valori prestabilite de ZF. Pe masura ce parcurgi km, se ajusteaza valorile la stilul de condus.1 point
-
Dar ce mare inginerie fac cei de la ZF Faur, de ii lauzi atata? Este o procedura de schimb ulei la cutie, care nu este complicata deloc. Daca sunt asa priceputi, de ce nu repara cutiile automate? Le aduc din Germania gata facute si tu o dai pe a ta la schimb. La orice service care au mecanici priceputi poti face schimbul,sau poti face singur schimbul. Procedura se gaseste pe ISTA, trebuie numai sa respecti ce spune acolo. Cel mai bun schimb, este cel cu aparatul flush1 point
-
binenteles ca se poate. instalatia de spalat faruri este complet separata de cea de xenon si se pot monta perfect una fara cealalta.1 point
-
daca vreau sa pun doar spalator de faruri , desi nu am xenon, se poate ?! cand bureaza afara si se ridica mocirla din asfalt ,noaptea, se aseaza pe geamul farului si nu mai bate deloc, iar eu ma dau jos si sterg cu servetele umede, ca sa fie bine, sa nu fie rau m-ar incanta sa pun doar niste tasnitoare1 point
-
Asa e, rangeul depinde foarte mult de cum mergi si cat de greu e piciorul pe acceleratie La capitolul senzatii nu cred ca poate nimeni sa conteste cum se simte un P100D. Dar evident ca nici o masina nu e perfecta, nici macar Tesla.0 points
-
Pai da. Ma ajuta mult sa ma gandesc la DTM si cate masini a vandut BMW fata de Alfa in 50 de ani, atunci cand schimb distributia, cand pocnesc plasticele prin BMW sau vad rugina superficiala in vopsea pe BMW de 3 ani vechime. Daca am trai toti din amintiri si clisee ca tine, multi ar fi inca in Dacie. PS: imi plac mult impresiile de superioritate, pe un forum unde totusi si altii au BMW si stiu ce vorbesc, dar ne compartam de parca doar noi am avea asemenea minuni de masini, iar ceilalti vorbesc din carti.-1 points
-
Nu face asa ceva acero, si cel mai probabil il va trimite la dyc garage, care cam dau rasol in ultima perioada.-1 points
-
O mica corectare. In postarea #23: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189984-campanie-bmw-i-dezastru-total/page__view__findpost__p__2525015 a mea din acest topic ma refeream la masina pe hidrogen si nu la "clasica" hibrida benzinara cu baterie mai mare in ea.. Maine mi-as lua una sa salvez planeta daca ar fi suficiente statii de hidrogen. BMW i Hydrogen NEXT Fuel Cell Technology Powertrain Explained: Inca o data, de produs putem produce acum energie electrica non-stop pentru sintetizarea hidrogenului necesar... cum am zis mai sus.-1 points
-
Am vazut deseori masina ta in park lake, la -2 galben. Nu e nici pe departe 99% cum spui tu, dar fie.-1 points
-
Mi se pare distractiv modul la care insisti cu chestia asta. Range-ul de pe site-ul ala nu e o data oficiala a producatorului, e ceva calculat de ei pe baza cifrelor oficiale. Iar daca te uiti pe acelasi site la 330e, range-ul listat e asta: 2500 Km / 1553 miles. Deci cum e, are site-ul ala date care au legatura cu realitatea? Deci mai usor cu 'documentatia oficiala' din google, ca trebuie si putin discernamant pentru ce citesti. Si oricum, discutia nu era despre range-ul de la 330i. Era vorba despre range-ul comparat de la 330i si 330e, si cum al doilea nu are cum sa aiba doar jumate din primul, cu acelasi motor si aceeasi caroserie. Uite, daca mai vrei food for thought, ia imaginea asta. Cam cat ar fi range-ul cu consumul asta? Si cu asta nu mai zic nimic pe tema asta, ca am poluat destul topicul-1 points
-
Cealalta masina e tot BMW? Ce marca e? Ce motor are? Ca sa ne creem si un alt punct de plecare. Poate unii dintre noi au la fel ca tine aceiasi masina si iti recomanda ceva mai avizat.. BMW poate fi chiar o alta masina. Si chiar e. Intretinerea unui BMW creste exponential cu seria din care face parte. Esti constient de asta?-1 points
-
Expert Detailing mi se par de departe cei mai buni. Nu sunt ieftini deloc, dar am dus la ei aproape toate masinile pe care le-am detinut, si am fost mereu uimit de rezultat. Sunt foarte vechi in domeniu, poti gasi multe feedbackuri despre ei pe net.-2 points
-
Tine-o tot asa, imi place. ..asta cu permisiunea in oras daca ai euro 6 desigur. De consumul asta real raportat de soferi, ce zici? https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/bmw/3-series-2012/330i WIN60 tu ai diesel, Consumul raportat mai sus e la benzina! La toata lumea afiseaza consumul stabilit din fabrica cand facem plinul. Ca doar nu o sti masina ce sofer va conduce masina..-2 points
-
Sunt multe siteuri ca ala pus de tine. Vreau un site unde un sofer poate sa puna consumul pe care el insasi l-a obtinut. Si unde eventual (oficial) constructorul zice si el ce a obtinut el in laboratorul lui.-2 points
-
Ce iti scapa destul de mult (incercand sa inteleg perspectiva..) este ca una din ele nidecum nu intra la capitolul NEPOLUANT, ..pentru a fi pe directia topicului.. Asadar poate e bine sa revii sa ne faci sa intelegem de ce ai comparat AICI o masina pe benzina cu una semi-electrica(?) Cand din start puteai intui; nici nu trebuia facut vreun test drive sa ne dam seama ca un PHEV nu va ajunge prea curand la autonomia uneia clasice, direct pe sensul de a se merge, cum se spune .. la consum minim/economic! In schimb semi-electrica intra in centrul anumitor orase europene fara sa trebuiasca sa ii fie platita vreo taxa de oras!! Nu acelasi lucru se poate spune despre benzinara. Dar eu as putea bate pariu ca ai ales benzinara pentru ca are portbagajul mult mai mare! Ceea ce din nou nu ar face subiectul topicului, cu adaugirea ca acesta nu ar fi putut fi un argument solid neavand deloc legatura cu topicul; dar asta e doar o intepatura mica a mea.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00