Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/22/20 in Posts
-
Mai du-te bimmer la culcare cu e90-ul ĂŁla al tĂŁu. Pe toate topicurile,in orice problemĂŁ ĂŽl ridici ĂŽl slĂŁvi și e mașina supremĂŁ E o mașinĂŁ bunĂŁ, ĂŽnsĂŁ limiteazĂŁ te la asta, au trecut vreo 15 ani de la producerea ei,lucrurile au evoluat. Nu or mai fi așa fiabile mașinile, ĂŽnsĂŁ sunt al dracu de frumoase/performante/confortabile. Din respect pt Wykthor și cei ce am avut e90 și știm cât consumĂŁ motorul ĂŁla, terminĂŁ cu aberațiile de consum 5 la 130 medie vitezĂŁ plus portbagaj.7 points
-
MamĂŁ mamĂŁ, ce a vrut sĂŁ spunĂŁ posesorul, și unde ați dus discuția, v-ați c***t pe voi cu consumul. Am ajuns sĂŁ comparĂŁm un G30 540d cu e90tot aia e nu,tot 4 și ceva la sutĂŁ? Ămi aduc aminte de ceva personaj, Andrei Versace, ceva copil handicapat de bani gata, ce mergea prin mall, și mânca la mișto la KFC, și spunea: "ce faceți sĂŁracilor?am venit sĂŁ vĂŁ arĂŁt cĂŁ eu pot sa fiu ca voi, dar voi ca mine niciodatĂŁ".4 points
-
3 points
-
Pana la urma s-a ajuns la concluzia ca nici masina lui vyktor nu e buna. Sau e atat de buna incat miroase a povesti pescaresti. Ramane a se stabili. Maine ma duc cu a mea la mesterii de la bavaria militari3 points
-
M-ai convins, vrei sa fim prieteni? Mi se pare asa puerila faza asta, cu ''sunt fan X'' intr-o era in care masinile sunt proiectate de departamentul de marketing. Cumperi pachetul pe care il consideri mai bun pt tine, clar nu pot fi diferente majore intre masini din aceeasi clasa la marci diferite. Referitor la atitudinea angajatilor BMW subscriu, majoritatea te intampina cu un aer superior, insa fix dupa lockdown, am fost la ei pt un Recall si atitudinea parea total diferita, mult mai dispusi sa te ''agate''.2 points
-
Iar esti cu palinca n nas ?Cam de dimineata. La 500km cu 46 litri ai consum de 9.2%2 points
-
No offence dar asta cu consumul este de la plictiseala . Cred sunt lucruri mult mai interesante in viata in care se merita sa investesti energia2 points
-
Salutare, Am schimbat bateria la masina si mi-a aparut eroarea 101F01 -Throttle angle, intake pipe pressure, correlation, value limit exceeded. Mersi1 point
-
Cred ca e o neintelegere, eu vorbeam de consumul de 4.x postat de bimmer, nu de ce ai spus tu. Masina ta nu o cunoesc personal, de asta ti-am si laudat consumul si am zis ca motoarele evolueaza si implicit vor fi mai eficiente (practic consuma mai putin ca 320d-ul meu ) Din punctul meu de vedere nu trebuie sa-ti ceri scuze pt nimic, eu chiar iti admir masina si cochetez cu ideea de a lua si eu una Cu aceeasi impresie am ramas si eu dupa 2 drive test-uri la BMW Baneasa. Cand aud ca vrei sa iei pe persoana fizica se uita la tine ca la ultimul sarac, chit ca eram cu banii 'in buzunar', cum s-ar zice. Au zis ca-mi trimit ei ofertele pe mail, n-au mai trimis nimic, iar cand am revenit cu un mail nu mi-au mai raspuns deloc. Am incercat si la un alt dealer si am avut o abordare similara. Nu pot intelege abordarea asta, dar ei sa fie sanatosi, nu ducem lipsa de locuri de unde sa ne luam masini Apropo, poti sa-mi dai cateva detalii ale dealerului din DE de la care ai luat tu masina? M-ar interesa sa initiez o discutie cu ei.1 point
-
Moderatori, va rog curatati posturile care nu au legatura cu acest topic, in ritmul acesta ne batem joc de toate topicurile.1 point
-
Stricati topicul ca de obicei. Stop, gata, nu mai scrieti de consum nimic, da-o naibi de treaba, stricam toate topicurile cu contraziceri de 2 lei. Gata toate consuma 1 la suta sa fie bine pt toti. Un moderator daca ar vrea sa curate posturile legate de consum, aici vorbim de modelul seria 5 g30, nu contraziceri legate de consum la masini.1 point
-
Hai sa ma ma bag si eu in discutie vis a vis de consum, cu F10 525d Xdrive in oras imi consuma undeva la 9-11, exterior la drum lung sub 7-8.5 iar asta G30 520d imi consuma in oras aprx 8 iar in afara intre 5.5 si 7( valori in functie de trafic, autostrada, etc)1 point
-
Bimmer, vorbesc de martorul de sus. Dreapta jos, cel cu masina, este de la placute. Mai am 1800km autonomie si marti mwrg sa le schimb. Stanga jos este de la motorina. Curios este ca in displayul central nu mi a aparut nicio informatie suplimentara.1 point
-
Vrajeala cu long life oil este pentru flote Ăâ˘i persoane care ĂŽĂâ˘i permit sa ĂŽĂâ˘i schimbe maĂâ˘ina când a ieĂâ˘it din garanĂâşie, ĂŽnsĂŁ din cât am mai citit Ăâ˘i eu principala cauza a ruperii lanĂâşului la n47 este data de intervalul prea lung de schimb al uleiului. Mi 30k mi se pare enorm de mult pentru un schimb de ulei, fie Ăâ˘i mers exclusiv ĂŽn exterior, nu mai zic de carburanĂâşii Ăâ˘i calitatea de la noi, praful de pe Ăâ˘osele Ăâ˘i din oraĂâ˘e etc. Acum fiecare face cum vrea cu maĂâ˘ina lui. Sent from my SM-G965F using Tapatalk1 point
-
Trebuie schimbat becul de la Angel Eye. Este un LED, gasesti pe OLX. Cauta intai codul becului pe realoem si apoi gasesti. Spor!1 point
-
ce cardan ai, din doua sau din trei bucati, si eu am schimbat intermediarul din mijloc si crucea cardan dinspre dif, a fost destul de dificil, sa nu ai si cruci cardan uzate si nu doar intermediarul, chiar ma uitam la cardan la mine si doua bucati sunt aliniate ultima este pusa piezis, nu e de mirare ca se uzeaza, am inteles ca la fl au remediat prostia si au facut cardan din doua parca daca ai cruci cardanice uzate este nasol de schimbat, eu am taiat cu flexul si scos pe bucati crucea, curatat cu biax, si sudate casetele dupa ce le-am presat inapoi ptr ca nu au sigurante si din fabrica sunt date niste chelnere de jur imprejur ptr siguranta...ma rog succes, ai ceva de munca tampon cric intra singur in locul celui vechi, prezonul se desface usor daca demontezi discul si il prinzi cu un patent sau il bati cu o daltita, asta ca sa mai reduci din cost manopera1 point
-
1 point
-
Nu am de unde sa stiu ce au gasit cei de la service-ul din Olanda in 2016 si 2018, vad doar ce e scris in istoricul de service. Campania curenta este din 21.02.2020, vezi attach.1 point
-
Masina colegului a avut EGR schimbat de 2 ori inainte de campanie, prima data in 2016 (garantie) si apoi 2018 (extra garantie). Campania este din 2019.1 point
-
inseamna doar ca EGR-ul tau nu a avut nevoie de inlocuire la momentul verificarii, dar asta nu inseamna ca in viitor nu se poate strica, pt asta inca iti apare campania si eu am avut verificare fara inlocuire initial si dupa un an a fost nevoie de inlocuire1 point
-
Deci ramane doar Stage 1 in picioare. Ok, pentru audio, ceva sugestii?1 point
-
Nu are treaba ca e iarna sau vara. Difera intradevar vascozitatea dar e insesizabil pe joja. Pt baiatul cu topicu: uleiul se verifica la cald dupa ce opresti motorul si astepti 10 minute, nivelul trebuie sa fie pe joja intre min si max sau la limita maximului si ideal e sa fii pe o suprafata cat mai plata. Nu te lua dupa inginerii astia care au studiat stiinta uleiului pe joja la facultatea de joje. Nu e rocket science. Ala a coborat la masina si a pozat joja ca sa ne arate el ca dupa x si y vine z. Penibil..1 point
-
Domnilor, dintr-0 chestie banala ati inceput reconstructia Turnurilor Gemene. S-a facut schimbul de ulei, ati verificat a doua sau a treia zi dupa schimb, in conditiile in care aveti cat de cat masini (povestile de aici sunt ale unor posesori de BMW, totusi !), consider ca verificand nivelul zilnic aveti o problema : psihica sau cu motorul masinii. Sau de fizica. Cred ca verificand uleiul pe joja la 500-1000 km parcursi este foarte suficient, aceste masini avand si anumiti senzori (sau sesizori) care vor anunta anumite probleme. Macar vor aprinde niste becuri in bord. Ca-s 5,2 litri, ca sunt 5,4 nu asta e problema ! Atata vreme cat e undeva intre limite e foarte ok. Eu am garaj, masina este parcata in acelasi loc (centrimetic masurat) si mici diferente de nivel am observat doar iarna, nivelul de ulei parand intr-adevar mai scazut la 3 grade Celsius fata de 23 de grade vara. Exista posibilitatea ca "pasionatii" sa masoare dimineata la 16 grade cand pleaca la serviciu o anumita cantitate si la 16.30 la 31 de grade alta cantitate. Logic si fizic sau cum vreti nu exista a fi diferente majore de pe o zi pe alta ( masinile pot consuma si produce ulei doar in anumite conditii ! -"emoticon"). Sunt la al doilea schimb la BMW. Primul in service autorizat, am pus 5 litri si era intre minim si maxim, undeva aproape de jumatate. Apropos de dilatatie si altele in iarna a scazut aproape de minim. Am completat 1/2 litru . In primavara , cand am avut 12 grade in garaj era la max. Al doilea schimb, facandu-ma gospodar si achizitionandu-mi o tubulara de 36, l-am facut singur. Am pus 5,4 litri, e pe maxim. La schimb, intr-adevar, cand se desface capacul filtrului de ulei se depresurizeaza acolo si mai curg cateva sute de grame de ulei. Parerea mea : 150- 200 mililitri maxim. Deci, o masina buna nu consuma si apoi pune la loc sau in plus cateva sute de grame de ulei, posibil ca cei ce au problema asta e de masurare pentru ca nu parcheaza in acelasi loc. Second : daca ar trebui sa verific uleiul zilnic la joja as trece pe alta marca ! Din respect ptr. Bmw as abandona subiectul acesta. Respect, seara buna,1 point
-
1 point
-
Revin, sper ca toata lumea e sanatoasa mai ales dupa nebuniile ce au fost recent, cu pandemiile si toate cele.. Intre timp, a ajuns difuzorul la bara spate. A schimbat total spatele, i-a oferit o agresivitate in plus, urmeaza un eleron Highkick M4 style din fibra de carbon, alti bani, alta joaca.. dar se merita! Difuzorul este pentru M3 E92/E93, dar aparent merge pusĂŁ si pe bara M3 style de pe E93. Sigur, sunt mici gap-uri ici-colo, dar vor ajusta difuzorul dupĂŁ ce imi vine volanul de la modificat impreuna cu ceasurile de bord și bara de la revopsit.1 point
-
Link direct pentru "Road Map Europe Evo 2019-2" https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh/Road%20Map%20Europe%20EVO%202019-2_CEBEP_SPB.zip1 point
-
1 point
-
Eu ma refeream la altceva. De atitudinea despre care spui tu, m-am lovit intr-un showroom Maserati acum 5 ani cand am intrebat de ce e asa ieftin Ghibli. M-a masurat ala scarbit din cap pana in picioare cu o privire de genul "mai saracule, ce tot spui?!"0 points
-
@vyktor, Ai ceva si din cealalta sfanta treime? Daca intelegi la ce ma refer, poti pune doar initialele0 points
-
Daca m-am uitat eu bine, parca acolo scrie 7.50l/100km. Acela este un rezultat muult mai aproape de realitate. ...Vrei sa stii cat consuma la suta un E90 motor de 2 litri care are 400k km si e facut acum 12 ani? 5.5-6 litri cu, portbagaj pe masina la o medie de 120-130km/h. Cred ca la constant 90km/m ar putea scoate cam 4,7.. /asta pentru o masina de peste 10 ani. Dar vezi tu, nu toata lumea conduce un motor de 3 litri cu 90km/h si viseaza la adevarate revolutii tehnologice.. (mai sus e doar o ironie subtire, menita sa te trezeasca.. ) Ideal, cum intrebi, nu.. E ca si cum te-ai intreba, daca conduc doar la vale si cu vantul in spate nu-i asa ca, consum mai putin!? DAR, asa e, cand treci de la benzina la motorina; se petrece o revolutie minunata tehnica: __________________________ A, faptul ca iti apare martorul-eroare aceea de Ad-Blue, e din cauza ca mergi prea mult pe Eco-Pro. Ia dai in gura in sport mod sa vezi ca ii trece injectorului sa dea eroare. Era pe undeva un topic si avertizarea disparea la un timp de condus in modul sport..0 points
-
Imi dati voie sa ma indoiesc ca pierderea de ulei ar putea fi din cauza garniturilor alea de pe conducta intercoolerului!? Cat ulei credeti ca trece sau se aduna acolo ca sa iasa si sa se formeze balta de ulei in scut.. (ca numai asa se poate spune ca, cu adevarat se pierde ulei)..?? ..Poti sa crezi ca turbina scapa ulei in asemenea hal incat uleiul e balta si in intercooler.. dar asta e din cauza turbinei nu a unei amarate garnituri.. Daca vrei sa schimbi garnitura numai pentru ca pe acolo iese putin ulei, e bine, ca macar nu mai vezi pata de ulei pe furtun.. Pata de ulei pe furtun nu e acelasi lucru (si nu inseamna ca pe acolo iese uleiul din baia de ulei!) cu balta da ulei care probabil nu exista in zona aia; parerea mea. Si la mine e pata de ulei pe furtun, dar stiu cand consuma motorul ulei.-1 points
-
Nimeni nu zice ca nu este loc de alte pareri, dar dupa asa polologhie, despre ce Model de bmw vorbesti mai sus?? Ca eu nu mi-am dat seama.. Si, stii, nu-i frumos sa ii consider pe altii nesanatosi (la minte din ce scrii) pentru faptul ca vor sa discute DOAR despre nivelul uleiului in baia masinii. Cine a zis ca motorul ar avea de suferit, fara ulei sau prea mult? Eu, dupa ce am inteles de la ALTII MAI DESTEPTI. Altfel spus, daca NU VII CU, CEVA NOU PE TOPIC pe interesul discutiei ..mai bine citeste si da cu plusuri (daca afli ceba ce nu stiai..), ca tot aduci contributie forumului. Sincer pana nu spui despre ce masina vorbesti contributia e zero, ca nu stim la ce masina faci referire. Si, mai putin daca nu este E90, care ar fi subiectul topicului, ca sa ajutam colegul-autor in dilema lui! Daca noi avem probleme de fizica, de la tine chiar nu am aflat nimic nou, sau cel putin nu din ce urmeaza: [iar eu personal nu cred nici in ruptul capului] "Apropos de dilatatie si altele in iarna a scazut aproape de minim. Am completat 1/2 litru . In primavara , cand am avut 12 grade in garaj era la max." Unde/cand, la rece, 12grade?? Mama, ce se mai ufla uleiul tau in el insasi! (..As zice ca e o problema de chimie...) La 12 grade, adica cand s-a facut PRIMAVARA a ajuns la Max pe joja max dupa ce ai pus 1/2 litru (500ml)? Ce te faceai daca porneai motorul!? Trebuia ulterior sa il aduni de pe jos.. uleiul. Am raspuns asa pentru ca ne-ai facut nebuni, sau cu probleme, fara sa vezi altfel situatia. Asadar, pentru aflarea adevarului, cand masor sau caut joja sa vad uleiul (nivelul) este, poate o data pe luna, daca nu uit, sau desigur cand/daca ma anunta in bord! E bun raspunsul, potrivit? Sper ca nu sunt acum vreun ignorant in ochii tai.. Si n-am garaj sa masor mai precis uleiul. Toate bune sa se adune.-1 points
-
-1 points
-
Nu periculos sau rau pentru motor. Cel mai important e sa nu amesteci "esente" diferite. Adica sa nu amesteci semi-sintetic cu full-sintetic, sau mineral cu full-sintetic. Daca amesteci full cu full esti ok-ish, mai ales ca 70-80% e ulei nou-nou.. Daca te duci in sus in "densitatea-curgerii", adica de la 0w30 la 5w30; e logic, daca intelegi "logica" uleiurile sa nu te mai intorci la 0w30, chiar daca sa zicem ca nu mai consuma cu 5w30, si cu atat mai mult daca motorul are o varsta! Daca esti tot la 0w30 sau tot la 5w30 chiar nu ai de ce sa iti faci griji.. Pentru cei care stiu si mai multe despre ulei, iti vor spune/RECOMANDA sa nu schimbi marcile, mai ales daca pui una reputabila. Macar ai pe cine sa dai vina. Nu, e vorba ca fiecare firma are o anume formula si e bine sa fii consistent nu schimbator cu, ce uleiuri amesteci in motor chiar de aceeasi "densitate"...-1 points
-
-1 points
-
Power reduction de Olanda sunt de obicei vorbe aruncate de samsari oamenilor care nu se pricep. Cel mai probabil ai un 320 ED. Adica versiunea Efficient Dynamics. Daca vrei sa faci soft nu sunt doar 20 cp; Stage 1 te duce de la 163 CP si 400 NM la 230 CP si 460 NM.-1 points
-
Se poate pune softul standard de 184 cp fara probleme-1 points
-
Pt ca dobitocii del a BMW nu sterg masina din baza de date dupa ce a fost la campanie. Eu am fost, am hartie de la BMW ca nu necesita inlocuire si tot apar ca trebuie sa merg la campanie.-1 points
-
Si cum explici asta ? A curs in garantie si dupa doi ani a curs din nou ? - banuiesc ca la cooler se refera . Sau in 2018 a fost tot parte a unei campanii ? Campania cu EGR nu a inceput in 2019 - ci a fost probabil rebrand-uita .-1 points
-
) la n57 am schimbat si eu si a venit cu totul... Egr ul vine separat singur, dar racitorul vine la pachet cu egr cu tot. Ca l au dat ei jos si vi le au dat voua fara, asta e alta poveste. Credeti voi toate povestile alora de la reprezentanta ca e mai bine. Si varianta 2 am avut o si eu si cum naibi a venit cu tot cu egr, eu incerc sa va va luminez dar mai bine va las in prostia voastra.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
wyktor, sa ne intelegem. Cum masori tu consumul nu are nici un rost. Dar absolut nici unul. Poti sa modifici consumul acela instant afisat, oricand. (Sunt unii care stiu cum se face.. dar asta este doar pentru ochii tai, sau ai soferului.. modificarea aceea nu influienteaza estimarea decat cu datele datele modificate, daca le modifici. La E90 se intra in meniul secret si acolo apa niste contoare care se schimba de la singure si acolo se stabileste conform unui cod din 5 cifre parca.. un anume consum afisat.. te asigur ca si la modelul tau se poate asa ca.. mai incet cu lauda cand nu intelegi cun se intampla!) Una este estimarea din bord si alta este sa faci plinul sa inregistrezi numarul de km cand ai facut plinul si apoi sa retii cati km ai facut pana in momentul in care auzit primul bip de gol in bord. Atat si nimic mai mult. Iar daca ai ISTA, sau careva se oboseste sa caute in ISTA, acolo scrie foarte clar exact ce am explicat eu mai sus. RESTUL E CAN-CAN, sau lauda fara acoperire! Nu te mai imbata cu apa chioara ca nu are rost. Fabricantii testeaza masinile si dau rezultatele obtinute in conditii ideale, pe banc, ..tunel aerodinamic si atat...-1 points
-
-1 points
-
Acum s-a aprins martorul de sus. Ce o fi? Cele doua de jos sunt de la motorina si placutele fata(sunt programat martea viitoare)-1 points
-
85.600. Faza este ca maine am un drum de 250km. Dar asta inseamna martorul asta? "Check engine"?-1 points
-
Salutare forum si bine v-am gasit. Detin un F30 LCI ED de Olanda si as vrea sa elimin power reduction. Intrebarea mea este, pentru cine a mai facut chestia asta: se simte vreo diferenta? Teoretic sunt 20 cp in plus. Si daca da, sunt baieti de pe forum care fac asa ceva? Si a doua chestie, m-ar interesa un upgrade la sistemul audio deoarece il detin pe cel basic. Imi puteti sugera ce difuzoare/subwoofere as putea monta pe masina pentru un sunet mai bun, mai tare? Banuiesc ca un retrofit pentru hi-fi tot m-ar duce undeva la 3500 lei.-1 points
-
Daca nu v-ati plictisit de uleuri si nivelul lor, iata ce am gasit in ISTA aseara: Ceva comentarii? Nu face decat sa dea apa la "moara" a ceea ce stiam cu mentionea faptului ca ulei poate intra pana la 1,5 litri.. intre marcaje si ca la prea mult ulei nu zic nimic de presiune ci zic parca de improscare sau asa ceva..-1 points
-
Bravo! Felicitari pentru reusita. Presa aceea, de unde ai luat-o? Unde a fost cel mai mic pret. Ma bucur ca esti printre foarte putinii care se baga si schimba cate ceva pe la masina si impartaseste experienta. Dar de ce ai vrut sa schimbi diferentialul si ai ajuns sa schimbi doar crucea cardanica? Probabil cardanul nu mai e balansat. Eu nu am schimbat niciodata doar crucea? Se schimba usor? Banuiesc ca ai prins rulmentul ala intermediar in acelasi loc care a fost strans.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00