Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/20 in all areas

  1. Pai e simpla treaba cu reprezentanti de vanzari sau cu dealerii: ei au un target de vanzari asumat de catre angajator si un alt ''target" al lor si anume ca isi iau fel si fel de comisoane de la firme de leasing si cumva constrang clientul sa cumpere un bun indicat de ei si cu finantarea indicata de ei. Un caz concret cu un client de-al meu( lucrez la o firma de leasing ) care s-a dus la reprezentanta BMW din Craiova cu dosar deja aprobat si a fost informat de catre reprezentantul de vanzari de acolo ca daca renunta la finantarea mea si ia de unde ii indica el, o sa ii ofere 6 luni garantie extra si nu stiu ce schimburi de consumabile, de parca de la el venea oferta asta, asa fara numar, fara numar!!! ))) V Va dati seama ce jungla este prin aceste reprezentante si cati clienti agata?
    3 points
  2. Am fost sunat de cei de la APAN Iasi si au confirmat ca schimbul de lichid de frana la ei costa 102 lei conform ofertei. Deci se pare ca nu toate reprezentantele sunt la fel.
    2 points
  3. Faza tare am trait la dealerul Volvo din oras. Ma duc la ei, salut si intreb despre S90 si daca au ceva pe stoc. Raspuns: am avea una pe stoc, este 42k dar n-are rost noua ca vinde un 'doctor' masina lui, impecabila, cu 35k E si are doar vreo 60mii km. Imi venea sa-i f*t una.Masina aia era 10/2016, deci 4 ANI! Astia chiar au impresia ca ne-am nascut ieri sau nu stiu, poate la ei intra doar oameni ce castiga bani la pacanele si nu cunosc valoarea banului!? Si tot asa a ramas ca imi trimite specificatii si poze cu masinile si...pauza, la Anu' si La Multi Ani! Bine ca mi-am amintit de faza si redactez repede un mail la volvo ro
    2 points
  4. Bine LYM, nu stiu ce te recomanda pe tine sa dai lectii de business, esti si tu un MBA. Ia spune-mi cu ce te ocupi in viata de zi cu zi. Ce povestesti se numeste lacomia reprezentantelor, care oricum nu au oameni pregatiti, cei buni se duc la cursuri de pregatire, invata meserie si isi fac serviceurile lor, cunosc multe cazuri. A daca vrei tu test de frane separat ca ti-ai schimbat placutele la colt de strada si vrei sa vezi cum stai, ok platesti. daca nu in manopera de schimbare a placutelor trebuie sa fie inclus si testul de frane.
    2 points
  5. ȚigĂŁneli de doi lei..Exact cĂŁ țiganii ĂŁia cu ciotarnari ce ĂŽți spun un preț la ĂŽnceput, și apoi ce sa vezi e dublu/triplu cĂŁ au apĂŁrut și alte probleme pe timpul lucrĂŁrii
    1 point
  6. Din pacate profesionistii sunt din ce in ce mai rari, iar cioflingarii in nr cat mai mare, eu m-am lovit de ei si la Merc si la Toyota - la Merc, eram interesat de un A (cu 20k km), pt sotie, avea plafonul putin afectat de grindina, am intrebat de reducere fata de pretul cerut, mi s-a raspuns arogant "dar e masina folosita, doar nu vreti sa fie in stare perfecta", apoi am aflat ca era masina lui de serviciu, probabil o lua el cu un discount generos daca nu se vindea - la Toyota, am cerut initial o oferta de pret, mi s-a spus de un discount de 5%, dupa cateva luni am mers la test drive, acelasi dealer, alta persoana de vanzari. M-a intrebat de vreo 4-5 ori daca chiar sunt interesat de achizitie, chiar eram. Cand am ajuns la discutia despre pret, mi-a oferit pretul de lista, ii spun ca un coleg mi-a oferit 5% discount cu cateva luni in urma, replica a fost 'mergeti si luati de la colegu'. In cele din urma al luat masina de la Brasov, unde am avut o experienta cat se poate de placuta, diferenta clara intre un profesionist si un cioflingar.
    1 point
  7. WBA5J31020D713779 of WBA5J31020D713779 Type 5J31 Model 520d Vehicle History Get a car report instantly! Market Europe Development Code F11 (MUE) Chassis Touring Steering left Doors 5 Engine N47T Displacement 2.00 l Power 135 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission manual Color Sophisto-grau Brillant Metallic - A90 Upholstery Stoff "diagonal/anthrazit" - AWAT Manufacturer BMW AG Production Plant Dingolfing, Germany Production Date 2014-03-31 Exterieur 360° Interieur 360° Options Get a detailed car report instantly! Detaillierte Fahrzeughistorie ßberprßfen! 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 2K1 Alloy Wheels V-spoke 236 Lm Raeder V-speiche 236 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 386 Roof Rail Dachreling 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 698 Area-code 2 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6VB Control Infotainment Steuerung Infotainment 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 851 Language Version German Sprachversion Deutsch 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz
    1 point
  8. MamĂŁ mamĂŁ, ce a vrut sĂŁ spunĂŁ posesorul, și unde ați dus discuția, v-ați c***t pe voi cu consumul. Am ajuns sĂŁ comparĂŁm un G30 540d cu e90tot aia e nu,tot 4 și ceva la sutĂŁ? Ămi aduc aminte de ceva personaj, Andrei Versace, ceva copil handicapat de bani gata, ce mergea prin mall, și mânca la mișto la KFC, și spunea: "ce faceți sĂŁracilor?am venit sĂŁ vĂŁ arĂŁt cĂŁ eu pot sa fiu ca voi, dar voi ca mine niciodatĂŁ".
    1 point
  9. Cand scrii F30 pe Alliexpress e primul lucru care apare...
    1 point
  10. Bine ca pana acum toti si-au facut test de frane, mai ales aia care isi schimba la colt de strada placutele. Si daca atelerul care face schimbul de placute n-are banc de test frane, ce face nu are voie sa faca operatiunea? Imi place partea cu costurile pt siguranta... Daca un service isi poate lua licenta de funtionare rar doar daca are si banc de test frane, atunci nu are de ce sa te taxeze suplimentar. Eu am schimbat la fluence placutele spate, pac test de frane fara costuri. Hai sa nu ne mai cacam pe noi aiurea.
    1 point
  11. Este o problema des ĂŽntâlnitĂŁ la F3x și F20. Consumul de ulei provine din degradarea cilindrilor. Rezolvarea este trimiterea blocului motor ambielat la o firma care se ocupa cu recondiționarea motoarelor. Personal recomand firma Recotech, am avut experiente bune cu ei.
    1 point
  12. Asa se practica. Am patit-o la filaret. Au schimbat 2 piese care erau una langa alta si au pus manopera la fiecare gen demontat montat plastice cand defapt au facut doar odata. Apoi era ceva de genul testare masina 170 ron dar practic au scos masina din hala si au tras-o in parcare. Au niste operatiuni de care nu ti se spun si care ti le pune pe factura. Sa nu mai zic de tigania cu 3 manusi folosite pe care le platesti. Ma mir ca nu m-au pus sa platesc si ca mi-au dat Buna ziua. Plus ca uleiul pus de ei era execrabil si l-am schimbat dupa 1000 km. Clemele si micile chestii nu erau puse cum trebuie... si as mai scrie o lista lunga. La final se adauga costuri pe factura de care nu erai constient si nici nu ti-au fost prezentate. Dupa experienta cu ei m-am apucat de servisat singur. Masina este ingrijita in amanunt fara compromisuri.
    1 point
  13. Ia ti oe, nu mai face experimente fara rost!
    1 point
  14. Te rugasem si eu ceva ieri, dar, nu te mai intereseaza acum, ai obtinut informatiile, ti-ai luat masina, te doare la basca, nu vrei sa dai si mai departe. :)
    1 point
  15. 0 points
  16. eu auzisem de 0w30 sti cumva care e diferenta intre 0w30 si 0w40 , care e mai gros si cat cost litru? castrolu din targ de la vitan o fi ok ?:) ps cati litri intra?:)
    -1 points
  17. eu auzisem de 0w30 sti cumva care e diferenta intre 0w30 si 0w40 , care e mai gros si cat cost litru? castrolu din targ de la vitan o fi ok ?:) ps cati litri intra?:) Am gasit la un magazin ulei 5w 30 , la 53 ron /litru . Care este diferenta este bun si 5w 30 sau sa mai caut 0w30
    -1 points
  18. ... asta e problema pe care am avut-o si eu de cand l-am adus.. acea smucitura... e exact cand schimba din 2 in 1... cand era rece motorul nu o facea, numai dupa ce era putin "mai cald"... in ultima perioada a facut destul de urat... un user de pe alt forum strain cu e60uri(nu dau nume sa nu fiu tras la raspundere :) ) mi-a spus ca masina nu schimba in 1 numai cand se opresc rotile asa ca trebuie sa se rezolve totul cu softul nou... saptamana trecuta luni, mi-am resoftat masina, mi-am pus softul din 2009, iar acea smucitura a disparut total... se pare ca si calutii au crescut la 286 cat are modelul din 2007-. In fine, important e ca am scapat de acea problema care m-a chinuit mai mult de 1 an... deci... cred ca se rezolva cu un update de soft(preferabil facut la reprezentanta). Eu l-am facut la un prieten in care am incredere altfel... ma duceam in ungaria la reprezentanta sa fac treaba asta... SUCCES! :)
    -1 points
  19. aha ok, intrebam ca am avut numa benzinare si nu ma pricep la dizel si am zis sa nu stric masina.. Si la motoru de 231cp scrie sa nu folosesti biodizel? Ce compani au biodizel sa stiu sa ma feresc sa bag de la ei.
    -1 points
  20. Una relativ simpla, dar care a durat cam mult. La inceput vibratia, acel "hhmmmmm" a inceput acum un an pe la 155-160km/h.Initial am zis ca e subwooferul, cam asa pot descrie sunetul Nu m-a deranjat asa tare pt ca merg linistit in general, sub 140km/h. Primul suspect a fost rulmentul intermediar.L-am schimbat si problema a persistat.In iarna vibratia deja se simtea la 130km/h.La un moment dat vibratia era asa de mare incat intrau plasticele in rezonanata! A urmat apoi flansa cardan ...si vibratia incepea de la 80km/h dupa schimbare.Acest lucru mi-a dat de gandit... Cand am schimbat flansa am desfacut doar suruburile de la rulmentul intermediar cat sa pot "impinge" cardanul in spate, nu am desfacut si suruburile dinspre diferential. Astfel crucea cardanica din spate si-a "modificat" un pic "zona de lucru". In mers se auzea cumva gen scartait, gen cauciuc pe cauciuc, ceva ascutit. Am pus masina pe elevator a treia oara, cineva a pornit-o si a cuplat treapta 1 de viteza iar eu cu mecanicul ne uitam sa vedem de unde vine zgomotul acela ascutit...greu de depistat pt ca intra DSC-ul si nu prea o puteam tura. Am decis ca a doua zi sa dau cardanul jos de tot.Zis si facut! Crucea cardanica dinspre diferential era in unul din cele patru laturi cu rugina si la o verificare atenta am vazut ca era putin capacul crapat. Vaselina era inexistenta...iar acel zgomot de ascutit venea de la frecarea fier pe fier dintre "ace" si capatul crucii.Nu pot atasa poze ca scriu dupa telefon. Bucuria a fost mare ca descoperisem buba Am comandat crucea si m-a ajutat mecanicul sa o schimb, greu de schimbat, trebuie presa neaparat.Dar asta e alta poveste. Dupa ce am schimbat crucea am iesit cu masina in probe.Am zis ca mor, masina vibra la fel dar dupa 100km/h. Atunci am realizat ca problema este cardanul, mai exact ca nu este echilibrat ca in fabrica.Spun ca in fabrica pt ca majoritatea echilibrarilor dinamice se fac pana la o turatie limitata. Si am schimbat cardanul cu totul, iar masina merge ca noua Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea sa! Inca ceva, toate operatiile de mai sus le-am facut singur, altfel cred ca mai plateam masina inca o data ca si costuri. Partea buna a fost ca mergeam cu 6% consum, nu am depasit 100km/h.
    -1 points
  21. Nu periculos sau rau pentru motor. Cel mai important e sa nu amesteci "esente" diferite. Adica sa nu amesteci semi-sintetic cu full-sintetic, sau mineral cu full-sintetic. Daca amesteci full cu full esti ok-ish, mai ales ca 70-80% e ulei nou-nou.. Daca te duci in sus in "densitatea-curgerii", adica de la 0w30 la 5w30; e logic, daca intelegi "logica" uleiurile sa nu te mai intorci la 0w30, chiar daca sa zicem ca nu mai consuma cu 5w30, si cu atat mai mult daca motorul are o varsta! Daca esti tot la 0w30 sau tot la 5w30 chiar nu ai de ce sa iti faci griji.. Pentru cei care stiu si mai multe despre ulei, iti vor spune/RECOMANDA sa nu schimbi marcile, mai ales daca pui una reputabila. Macar ai pe cine sa dai vina. Nu, e vorba ca fiecare firma are o anume formula si e bine sa fii consistent nu schimbator cu, ce uleiuri amesteci in motor chiar de aceeasi "densitate"...
    -1 points
  22. Mie mi-a placut mult motorul B48 cu patru cilindri de pe G20, 330i. N-am mers cu B58, e clar ca e peste. Orice motor mai mare iti da niste senzatii peste cele de cilindree mai mica. Totusi eu nu ma pot impaca sa le dau celor din TM 3200RON la impozit si asigurare de >1000Ron in conditiile in care strazile sunt pline de canale si denivelari, plus multe alte drumuri praf. Fata de 525d, 330i mi s-a parut in alta liga atat ca si senzatii, dar si putere indeajunsa.
    -1 points
  23. Toate motoarele cu N au acesta slabiciune dupa 200k.
    -1 points
  24. Lasa motorul in pace. Nu are mare lucru defect.. nu e greu de imaginat ce, ceri de la motorul ala de 1.8. Si "logica" de mai sus, nu se intalneste des.. Cauta sa citesti (si intelege) cat mai multe despre motoare, daca te intereseaza ce se intampla intr-un motor. Pentru satisfactie si comparatie (in viitor) desigur fa un test de compresie si tine minte rezultatele daca vrei sa pastrezi masina. Cel mai util ar fi sa inveti sa ii asculti distributia.
    -1 points
  25. Deloc palinca 'zi; ceva mai tare; nu se da.. Chiar total nu am fost, dar daca si tu ai pus un minus 'colo, te cred! Daca erai mai atent am incercat doar sa calmez noul membru in ceea ce crede despre motorul lui.. s-au mai repezit vreo doi, dar ce mai conteaza. Ca tu ti-ai amintit ca la bmw se pune standard 5w30 e numai meritul tau. Ma bucur ca userul primeste sfaturi mai bune. In rest, sa curga minusurile! Ce ii face blocului motor? Ce garantie ofera? (..Rectificarea motorului se numeste mai nou ambielare?) Candva demult citeam pe undeva ca la bmw blocului motor nu prea ai ce sa ii mai faci.. o data uzat in cilindri; ca vin fara camasi, ca honuirea nu se re-face pentru ca nu se rezolva mare lucru.. datorita duritatii materialului aplicat in fabrica, care o data inlaturat, re-honuirea e pe o suprafata mai putin dura..
    -1 points
  26. Daca nu v-ati plictisit de uleuri si nivelul lor, iata ce am gasit in ISTA aseara: Ceva comentarii? Nu face decat sa dea apa la "moara" a ceea ce stiam cu mentionea faptului ca ulei poate intra pana la 1,5 litri.. intre marcaje si ca la prea mult ulei nu zic nimic de presiune ci zic parca de improscare sau asa ceva..
    -1 points
  27. Ca de obicei, deviem tare de la subiectul topicului. Cel care a deschis topicul sa faca update cu ce a constatat si daca a verificat ce i-am zis eu.
    -1 points
  28. Inginere scapa de ea.....
    -1 points
  29. Se merita sa ma bag la un 3.0d automat cu 390.000 km? Masina se prezinta in stare buna estetic e barianta cu 231cp din 2006 Aveti idee cam citi km tine in medie motorul de 3.0 fara sa fac investitii majore? Ca probleme ar fi reconditionare convertizor.
    -1 points
  30. masina bre...vad ca si tu ai 318
    -1 points
  31. Convertizorul costa cam 7000 ron iar la 400 000 de km, o sa ceara bani tot mai multi si tot mai des. Eu nu as cumpara masina aia. Daca ai 2000-3000 euro, ia un VW Golf 5 1.9 tdi si aia e. Ala e ieftin la intretinere si tine mult. Noi inca avem un VW GOLF 4 pe santier cu 550 000 km in bord si inca duce
    -1 points
  32. 7000 ron un convertizor? Dar se mai gasesc noi?
    -1 points
  33. Un convertizor sh e max 2000 lei se poate opta si pt reconditionare a celui existent , daca mai e ceva de reconditionat din el. Nu e chiar asa. Cu 3000-4000 lei iti faci rk la convertizor si revizie completa la cutie. Verifica masina, vezi turbina daca face presiunea ceruta, vezi valori injectoare, sa mearga clima, sa schimbe cutia fara socuri, restul e can can...tot se schimba daca nu cumva deja sunt multe schimbate. Sa nu crezi ca in 390k nu s-a schimbat nimic la masina, are piese din fabrica....)))))))))))))
    -1 points
  34. In standard, pachetul M(care include si franele M mai mari) vine cu roti de 18. Cele de 19 sunt contracost
    -1 points
  35. Trebuie data jos si curatata, e foarte simplu La n47 e electrica nu pe vacum
    -2 points
  36. Ca sa ne lamurim. Ai schimbat la 30k km uleiul sau ai schimbat cand te-a anuntat in bord? Ai facut in general doar drumuri llungi cu masina? Deci ai schimbat uleiul doar de 3 ori cat ai avut masina in posesie, aproape 80k km?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.