Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/06/20 in Posts
-
Nu pentru bani le regizeazĂŁ, e lacom dupĂŁ faima acum, deoarece banii nu ii mai aduc nici o satisfacție. II aduce satisfacție faptul ca oameni ii privesc ca pe un idol. Au mai fost alții și la nivel mai ĂŽnalt.3 points
-
Ce mai conteaza daca are milioane de euro, el vrea sa faca regie sa mai piarda timpu', conform parerii unora carora nu li se adreseaza toata lumea cu "sir"?!3 points
-
Multumesc tuturor pentru opiniile exprimate! E a 2 a zi cu noul ambreiaj si vad ca incepe sa se imblanzeasca. Vibratiile violente la cuplarea treptei I si marsarier s-au domolit in proportie de 80%. Acum pot pleca cu masina prin aglomeratie. Pentru cine e doritor, postez mai jos raspunsul primit aseara de la un specialist SACHS, la intrebarea mea daca sint normale vibratii violente la plecarea de pe loc. Yes, it's quite normal - sorry for this. But it's a racing clutch disk, and it's engineered to transmit the torque without issues, without slipping. This is why semimetallic, sintered material had been used. This has the highest friction coefficieny value, and as result of this, you can feel this shattering when engaging. At a racing clutch, the engineers try to make it as light as possible. In motorsports noise, vibrations or shattering isn't so important as reliable providing of torque... That is why we mostly recommend to use an organic material for a daily driver. Unfortunately, the E46 330 D produces so much torque, that an organic disk would easily be overloaded. That is why we only offer the Racing version...3 points
-
Și eu zic ca e rigizat, a mai fĂŁcut odatĂŁ faza asta și atunci se vedea din poze ca mașinile nu erau aceleași. Ca e posibil sa fie asa ĂŽn realitate, e adevĂŁrat. Dar din punctul meu de vedere, video asta, ca și celalalt sunt regizate. NiciodatĂŁ o persoana care face ĂŽnșelĂŁtorii nu o sa recunoascĂŁ ce face ĂŽn 5 minute, ĂŽn fata unui necunoscut.3 points
-
In motorsport vibratiile si scuturarile nu sunt atat de importante prin comparatie cu fiabilitatea transmiterii puterii.. Asa ca, invata sa traiesti cu ele. Tu ti-am facut masina de track si nu masina de strada/oras.. Asta e si concluzia topicului. Apropo ..de ce ai facut topicul?? :) Ca sa ne arati ce cuplu imens ai la E46 ala?2 points
-
Intre timp, am montat difuzorul M3 GTS din fibra de carbon, am lasat evacuarea un pic mai jos deoarece lovea un pic tipsurile in difuzor. Am schimbat anvelopele cu niste Continental Sport-Contact. Masina o voi baga in garaj in curand, iar singurele drumuri ce voi face cu ea va fi spre spalatorie cand va fi destul de cald afara. Pentru iarna, voi apela la Mini-Cooper Countryman 1.6D.1 point
-
DacĂŁ te refereai la mine, puteai sĂŁ dai mĂŁcar un reply la postul meu; cât despre formulele de adresare, este la latitudinea fiecĂŁruia care este nivelul pe care ĂŽl acceptĂŁ, ĂŽn funcție de educație, studii, anturaj, etc, ĂŽnsĂŁ doar dacĂŁ o majoritate semianalfabetĂŁ cu educație precarĂŁ se adreseazĂŁ la per tu, cu apleative "ba, frate", "hai, ba" nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ asta e nivelul acceptabil, sĂŁ fii ferm convins cĂŁ sunt locuri, situații, paturi sociale ĂŽn care nu s-a ĂŽntâmplat, nu se ĂŽntâmplĂŁ și nu se va ĂŽntâmpla niciodatĂŁ, și nu reprezintĂŁ un deziderat al societĂŁtii. Iar educatia, bunele maniere, nu reprezinta intotdeauna apanajul milionarilor, sau poate tocmai, scara valorilor este puțin diferitĂŁ, ĂŽn lumea milionarilor și celor ce ĂŽi vizioneazĂŁ.1 point
-
Chiar 1700rpm se poate. Am M47. Interesant e ca nu crezi ca electricianul tau nu ti-a pus/strans tija actuatorului in acelasi loc.. Consum degeaba "cerneala" explicand logic! Godini, turbina e la ralanti pana la 1700. De acolo in sus ea ajuta propulsia! Adica ce vrea OP sa simta. De acolo se deschide; restul e can-can1 point
-
Toate le-am spalat cu jetul, nu da la injectoare, adica sub capac. Intra apa in locasul injectoarelor si daca va fi nevoie sa scoti un injector e belea. Acolo poti spala cu un spary de curatat frane. In rest da-i cu solutie de curatat motoare, pensula si jet de apa pt clatire, dai de la o distanta mai amre..1 point
-
Eu intreb, eu raspund. Mi-e greu sa cred ca nu mai e nimeni pe forum care sa fi umblat la mufa dintre usa si caroserie. O sa detaliez pentru cei care se mai lovesc de asta. Poza din postul de mai sus e facuta din interiorul masinii de la pedale privind spre usa. Degeaba am ridicat piedica albastra din interior, pentru ca de fapt mufa se desface din exterior. Intre usa si caroserie exista o conexiune care se realizeaza pe exteriorul caroseriei, ca inaltime aflata undeva intre balamelele usii. Trebuie impins burduful de protectie pentru se poate ajunge la mufa. La partea superioara a ei e un blocaj (un plastic negru) care trebuie ridicat, l-am marcat si in poza. Odata ce e ridicat, conexiunea se poate decupla, mufa din exterior ramane cu burduful dintre usa si caroserie, iar cealalta mufa poate fi impinsa in interior, in zona picioarelor, unde se poate interveni mai departe. De acolo mai departe e usor. Pe partea dreapta a masinii e mai dificil din cauza prezentei modulului FEM chiar in dreptul trecerii dintre caroserie si usa. Acolo trebuie doar scos un surub si impins modulul intr-o parte (fara a-l decupla), si se poate lucra ca in stanga. Daca stiam lucrurile astea de la inceput, ar fi durat 10 minute maxim pe fiecare parte. Sper sa fie de ajutor!1 point
-
Tare asta cu motor reusit, exceptand distributia, chiar nu este atat de reusit precum un M47, iti spun sincer!1 point
-
0 points
-
Omul e milionar in euro si voi spuneti ca ar fi regizat ) asa este, saracul voia sa faca si el 500 euro din vizualizari..uitati-va la cateva clipuri de-ale lui sa vedeti ce fel de om este..0 points
-
Si cam cum anume ar trebui sa ti se adreseze un necunoscut, altfel decat la persoana a doua? )))0 points
-
Coboara de la etajul zece din bisnis senter, iesi din camasa si intra in lumea lor. E absolut normal limbajul dintre ei, adica la nivelul samsarului. E strict problema ta daca tu crezi ca e regizat. Se vede ca nu-l cunosti pe Alex!0 points
-
Eu as fi putin mai circumspect, imi miroase a sceneta montata pentru youtube, bunul samaritean (pe mine m-a pierdut la replica aia cu tenisi philip plein) vs samsarul analfabet, ok, poate nu lasi fata respectivului pe videoclip, dar parca nu a lasat seria de sasiu (nu cred ca iti da youtube jos un video daca lasi o serie de sasiu vizibila in parbriz), nu de alta, dar sunt cateva canale asa zis auto, in care este maltratata limba romana, ata in continut, cat si in comentarii. Iar scopul canalelor respective este sa faca vizualizari, si sa vanda niste vise umede doritorilor de masini (rable, premium, sport, orice , nu conteaza,sunt o obsesie, la roman sa ii dai mancare si masina, ca de alea a fost privat in comunism), cum ca privind asemenea chestii devin si ei niste initiati, si bineinteles vor face afacerea secolului. Acum sincer, nu stiu cat vor fi in asentimentul meu, dar in momentul in care un necunoscut mi se adreseaza la persoana a doua, ba, ma ai gratuleaza si cu expresii "hai, frate", este evident ca nu mai pierd nici o secunda si imi vad de ale mele, dupa ce il invit sa mai studieze bunele maniere. Iar in timp ce societatea e divizata intre smecheri ce dau tepe la fraieri, si vanatori de vrajitoare (a se citi samsari), aparatori ai masinii ca simbol, oameni pagubiti, multi chibiti, politicienii se scarpina la masca si isi vad de ale lor, in loc sa initeze niste legi clare, prin care sa combata evaziunea fiscala, comertul neautorizat cu autoturisme, precum sa prevada si reguli (vezi regulile privind viciul ascuns din multe tari europene), si bineinteles, contraventii si pedepse pentru cei ce inseala, cu sau fara buna-stiinta.0 points
-
Tare asta cu "exceptând distribuția" - e ca si cum ai zice ca e buna o anumita saorma, cu exceptia carnii care e stricata. Asa si cu distributia, adica fix ce e mai important, care iti poate strica tot motorul, asta e un detaliu, in rest motorul e foarte bun.-1 points
-
Turbina "intra" din momentul cand ai pornit motorul . In functie de turatie si alti parametrii ,e comandata geometria care ,in funtie de pozitia in care o muta actuatorul ,o sa iti dea mai multa sau mai putina "putere".-1 points
-
Geometria directioneaza gazele spre esapament sau spre paletii turbinei ,mai mult sau mai putin,comandata fiind de actuator ,in functie de cerinta de aer necesar unei anumite puteri ,la un moment dat . Daca scoti conducta de aer care intra in turbina si pornesti motorul,o sa vezi ca axul turbine se invarte ,deci turbina introduce in acel moment cantitatea de aer necesara arderii . Ca se invarte cu o turatie mai mica ,asta e normal ,atat aer cere arderea in acel moment . Cu cat accelerezi ,actuatorul actioneaza geometria variabila astfel incat sa dirijeze gazele spre paletii turbinei ,turatia miezului turbinei creste ,cantitatea de aer introdus in ardere creste ,puterea dezvoltata creste . Turbina functioneaza in permanenta !-1 points
-
Jante pe 19' pt iarna in Romania...nu prea e ok. Eu am luat un set pe 17 și am pus 225/50/17 - Hankook. Am auzit numai de bine; era ĂŽn ecuație și Michelin alpin 6(am avut pe e46 alpin 5, super-anvelope), dar diferența de bani era considerabilĂŁ și nu cred cĂŁ o sĂŁ ajung sa la pun in valoare atât de mult cĂŁ sa se justifice.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00