Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/18/20 in all areas

  1. Cheie / 10 secunde / start ... nu sunt sluga unei masini , viata e scurta si frumoasa , daca crapa crapa .. treaba ei ! , eu ii dau ce vrea cand vrea
    8 points
  2. echipata de iarna . Urmele nu-mi apartin
    5 points
  3. Asa e. Plus ca dieselul se incalzeste mult mai repede in mers (e specificat si in manuale asta). Pe loc nu produce caldura aproape deloc, sau ce produce degaja (sau baga in habitaclu, oricum nu creste temperatura apei). Si eu o las f putin... eventual daca tre sa dau zapada jos, merge cat dau zapada. La drum lung, si mie imi sta temperatura apei pe la 100, chiar si iarna daca se incalzeste bine (M47).
    2 points
  4. Eu pornesc si nu plec pana nu scade relantiul indiferent de sezon.
    2 points
  5. Arderea are nevoie de aer, indiferent ce arde, motorina ulei etc. Daca i-ai luat aerul se opreste, a reusit cineva si la un aro )) Apropos de aro, viconte, la aro cand trageai de sarma nu-i lua aerul, opreai pompa de injectie, vb de modelele aro mai vechi cu motor de brasov... Ar fi utila valva dar mai util sa ai turbina reconditionata.
    2 points
  6. Da, la mine dupa 2 minute imi da caldura.
    1 point
  7. 1 point
  8. Rolul de combustibil in cazul nostru e jucat de ulei. Intra in camera de ardere + compresie => ardere. Motorina devine irelevanta. Cum uleiul nu prea poate fi oprit intr-un astfel de eveniment, singura solutie mult mai facila este taierea / blocarea aerului. O astfel de valva sau clapeta, facuta artizanal, in cazul masinii cu cutie automata, ar fi salvarea motorului. Eu as vrea asa ceva, la diametrul necesar :
    1 point
  9. Nu se merita NBT pe E60, mai bine un android bun de pe China. , deci poți sa cauți si cu navi mic. Important pĂŁrerea mea e sa aibĂŁ interior comfort ca e scump si mai greu de fĂŁcut, un logic 7, head up daca vrei neaparat, dar tu stii.
    1 point
  10. Shutoff valve exista pe toate bmw-urile diesel care au dpf. Restul nu au.
    1 point
  11. Iti spun eu ca nu iti trebuie indicator ca sa te prinzi ca motorul nu vrea sa fie turat la rece. Dimineata o las in jur de 1 minut indiferent de anotimp. Atat. In primii km, 2-3, fara accelerari agresive, schimb pe la 1800 iar in viteza constanta nu trece in general de 1600-1700. Stiu ca viata e prea scurta dar si problemele sunt mai greu de diagnosticat la diesel. Si chiar nu vreau sa imi bat capul in plus. Motorul are peste 440k km cu distributia originala, injectoare neschimbate. Fan ulei 2T. Admisia NU are depuneri. EGR l-am curatat cel mai mult prima data acu' 8 ani. De atunci de doua ori,dar numai cu carpa ca nu aveam ce altceva. Galeria are doar o mazga subtire, ca si EGRul, nicidecum depuneri de 3-4 mm cum avea la 250k km... si masina luata vazuse numai si numai autostrazi cand am luat-o..
    0 points
  12. Vezi ca sunt slabite traversele care se unesc deasupra motorului sub mijlocul parbrizului.
    0 points
  13. A mea e diesei, o pornesc si o las macar 2-3 minute sa toarca la relanti usor, pana se incalzeste un pic. Apoi o las pe comfort si schimba ea la turatii joase. Nu ii dau in gura pana nu ajunge uleiul la temperatura optima de 100 grade.
    0 points
  14. N ai ce sa opresti cand face autoaprindere,te uiți la ea pânĂŁ termina uleiul din baie și se caleaza motorul.
    0 points
  15. Exact. Ar fi o improvizatie care salveaza motorul. Deloc lipsita de importanta. Problema e ca s-ar putea sa nu-ti dai seama ca e pe duca sau sa fii nevoit sa faci un drum asumandu-ti un risc urias. Daca ai acea improvizatie, altfel pleci la drum. Nu e acelasi lucru, deoarece efectele nu sint aceleasi. Nu are legatura cu alimentarea cu motorina. E vorba de "plecat pe ulei". Degeaba tai motorina. Trebuie sa tai aerul sau uleiul. Daca auzi. Si daca nu auzi sau esti fortat de niste imprejurari sa mai mergi putin cu ea asa ? De ce sa nu dispui de o solutie ieftina si salvatoare ? E plin netul de masini automate distruse in acest mod - X5, 320D etc. La manuale bagi a 6-a cu frana tinuta si dai drumul la ambreiaj => salvezi motorul. La automate, daca nu tai aerul sau uleiul, pa pa motor. Unde exista asa ceva la E46 diesel automata ? Dupa stiinta mea nu exista la niciun BMW. La benzinar. Pt ca-i tai curentul la bujii => nu mai ai aprindere. In cazul cutiilor automate. Daca ai cutie automata, problema te vizeaza si pe tine. Ma gandeam la o astfel de improvizatie, pusa pe furtunul ala gros din dreapta, cand ridici capota. Cel dintre EGR si intercooler, parca. Daca s-ar gasi o firma care sa faca asa pt automate, bani grei ar face. Ceva similar in cazul celor de la Redo, de la care eu am cumparat si pus pe masina, clapete de inox.
    -1 points
  16. Bine zis. Am patit-o eu. Nu intelegeam ce avea dupa ce am mesterit sub capota.. tacaneala a aparut ca din senin, noroc ca mi-am amintit, ca demontam jumatate de masina pentru 1 din 3 suruburi slabite..
    -1 points
  17. Ai verificat prinderile pe oala amortizorului cat si acolo unde se unesc? cum ai verificat? Le-ai luat la strans? Daca nu e de acolo, masina pe elevator si tragi de toate cele...
    -1 points
  18. -1 points
  19. Pe elevator cu roata ridicata, arcul strans sub masina.. asa se gasesc bataile specifice
    -1 points
  20. Explica-mi ce se intampla daca tai motorina in situatia data. Ca nu am inteles o iota de logica din ce mi-ai replicat. Hai sa o luam mai simplu. 3 elemente intretin un foc; caldura, oxigenul si combustibilul. E suficient sa inlaturi unul dintre ele ca sa stingi focul. Eu am ales combustibilul. Tu ai alege oxigenul, dar e mai greu..
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.