Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/20 in all areas

  1. Scurt update la aproape 10.000km: - a aparut un zgomot la roata fata stanga, in special cand sunt pe loc cu rotile virate stanga si misc de volan, zici ca se rupe ceva pe acolo. N-am apucat sa merg la service inca sa vad ce e, dar mi se pare muuuult prea devreme pentru probleme tehnice de genul asta - anvelopele de vara Hankook sunt o rusine, patineaza ca toti dracii si pe uscat...iar daca e putin umed pe jos, mazga sau ceva, orice acceleratie se lasa cu intrat ESP - presul de la sofer aproape are gaura in el de la calcai unde tii piciorul drept, nu cred ca apuca 15.000km - sistemul de auto hold e dubios si incomod de folosit...trebuie sa apesi tare frana ca sa se activeze cand esti pe loc. La BMW se bloca automat cand se oprea masina pe loc, mult mai eficient si intuitiv - cutia de viteze nu se ridica nici pe departe la performanta celei de pe G30, da gherle frecvent si se balbaie nestiind ce sa faca, plus uneori ceva socuri dubioase la schimbare, preponderent la mers prin oras - interiorul crem partial de textil a fost o mare greseala, se murdareste si se pateaza extrem de usor. Centura de siguranta de la sofer deja e semi neagra. Probabil full piele era mult mai usor de curatat periodic - consumul este cam cu 2l la suta mai mare decat la G30-520d de 190CP, atat in oras cat si la drumuri lungi pe autostrada Nu are sens sa mentionez partile pozitive, e o masina noua si merge ca atare. Dar orice chestie negativa parca are un impact mult mai mare.
    6 points
  2. Martorul de airbag nu sta aprins pentru ca probabil are hartie indesata in ceasurile de bord in lacasul ledului de la airbag ca sa nu se vada Nu are cum sa dea erorile astea pe diagnoza si sa nu se aprinda in bord
    2 points
  3. Eu spun ca are o mica lipsa de airbaguri.
    1 point
  4. echipata de iarna . Urmele nu-mi apartin
    1 point
  5. e un e60... are km...300k sunt niste km investitie...pai vrei sa o scoti ? ))) (fa un tur de biserici si manastiri) ai pus pretul pentru a se vinde mai greu !....
    1 point
  6. Scumpa, multi km dar arata bine. Mai mult de 5000 nu iei pe ea sau nu o vinzi deloc.
    1 point
  7. Și ca să fie treaba lămurită mașina aceasta nu o folosesc zi de zi (fac cam 20 km pe săptămână cu ea), dar este și un proiect în desfășurare (când o să termin ce am în cap o să fie altă mașină) Eu nu am zis că recomand ce am făcut eu, doar am spus ce am observat după anulare vvt tot având probleme cu mașina
    1 point
  8. Eram sigur că o să se înceapă cu chestii de genul să cumpăr altă marcă, am o meserie destul de bună cu un salariu peste medie, cu banii băgați în motor făceam awap la 3.0 dar am zis să fac motorul ca nou, dar de fiecare dată când reparam ceva, se strica altceva, credem-mă că nu mai e rentabil, toți m-au sfătuit să scap de motor cât mai repede și să trec pe 6 cilindri, iar eu ce am făcut, am făcut și ca un test să văd cum e fără acest sistem și dacă tot nu se rezolva problemă am zis să încerce și chestia asta
    1 point
  9. Stai tu linistit ca masina are peste 220.000km.la banii care se vinde. Masini la pretul asta, sunt masini care fac in jur de 60-70.000 km. pe an. Din ce vad masina nu are istoric la reprezentanta, are data vanzarii si o intrare dupa 3 ani.Nici nu stii ce dauna grava a avut? Masina ca asta, daca ar avea 150.000 km. originali, luna/anul 10.2013 cu dotarile care le are, sub 23 - 25.000 euro, nu o iei tu din germania. Faci cum crezi, este decizia ta, dar eu nu m-as incurca sa o cumpar. Eu parca ti-am spus sa verifici amanuntit istoricul la reprezentanta, ai mai si batut drumul pana la Cluj. Vezi, bani consumati aiurea. Dadeai 50-100 lei si aflai istoricul complet. Uite asa fac multi cumpara jafuri cu probleme si km. dati inapoi, isi fac cont si se plang ca le-a cazut rulment, turbina, lant rupt, la NULMAI 150.000 km. si VAI ce proasta este marca BMW. Iar altii care spun ca au 250.000 km si nu s-a stricat nimic la masina, sunt considerati mincinosi, sar toti cu gura pe ei.
    1 point
  10. Am trecut printr-o situatie similara.. la vanzare mai scoti cucu... o masina cu 300.000 km, ramane o masina cu 300k, indiferent cat de intretinuta a fost (eu schimbasem cu cateva mii de km inainte de vanzare amortizoarele, vascocupla..pana nu stiam ca o dau). Asta e, le trecem la pierderi. Eu nu am inteles totusi faza cu motorul schimbat. Ti-a crapat motorul? (M57 sunt niste motoare trainice)
    0 points
  11. Prietene..eu zic sa iti vezi de treaba, anul asa in februarie cu un 520d xDrive cu anvelope de iarna m-am intors ca un titirez pe un drum acoperit cu zapada cu anvelope de 245. Norocoul meu ca bordura nu a fost inalata si doar m-am oprit in ea fara sa fac stricaciuni la masina. Si nu cred ca e treaba ta de ce mi-am luat masina asta. Mi-am luat-o pt ca mi-a placut si am putut,nu sunt fanatic bmw .
    -1 points
  12. Evoque-ul e mai de saraci, din aceeasi clasa ca si X1, care e si el tot o bataie de joc si la interior si la exterior. Plus ca evoque-ul ala e aparut in 2011. Standardale au crescut destul de mult chiar si la masinile compacte cum e Evoque, X1. Spre exemplu, noul audi q3 mi se pare din alta lume la nivelul suv compact. Velar e la clasa medie si ma astept la aceeasi calitate cu x3/4 si glc E drept, si mie imi e frica de fiabilitate.
    -1 points
  13. Sa o stapanesti sanatos, foarte frumoasa!!! Referitor la nemulutimirile legate de partea de calitate, in speta pot spune ca sunt putin cam dezamagit de seria 5 G30, cel putin de a mea si fac referire aici la plasticul de pe bord, faptul ca apar zgomote la instalatia de climatizare cand este AC-ul pornit ...la F10 nu am avut aceasta problema si tare ma deranjeaza.
    -1 points
  14. Radu, Mercedesurile din anii 2000 cat si cele din anii '90 au fost cele mai proaste ever. Cu ocazia respectiva, in 2006, Mercedes a trecut pe locul 2 la vanzari in spatele BMW. in 2009 i-a depasit si Audi. Au inceput sa isi revina in 2013 odata cu aparitia noilor generatii si odada cu victoriile in formula 1 iar in 2 ani a urcat de pe 3 la vanzari pe locul 1, unde este si actualmente.
    -1 points
  15. Faina masinuta, sa o stapanesti sanatos.. Depinde de fiecare ce asteptari are de la masina, si ce cauta...Eu am cautat sa fie confortabila. Si eu am trecut de la bmw la mercedes, nu regret nici o secunda , urmatoarea va fi tot mercedes. Referitor la calitatea materialelor, nici mercedesul nici bmw'ul si nici o alta marca nu mai face masini cum se faceau mai demult.. Ai optat pentru suspensia airmatic pe masina?
    -1 points
  16. Multumesc frumos! Categoric feedbackul meu este si un pic subiectiv cred, fiind totusi fan inrait BMW...care a vrut sa incerce si altceva Insa strict intre cele doua, cu dotarile pe care eu le-am configurat, mi se pare ca seria 5 ofera mai mult pentru un cost mai mic. Dar e vorba si de gusturi, ce asteptari are fiecare de la o masina, ce preferinte...etc Intre timp, imi fac de lucru cu "bestia" :frantics: Mai am putin si inlocuiesc toate piesele cu unele noi
    -1 points
  17. In tara, si daca ajungi la revizie la reprezentanta, sunt sanse sa nu stie prea multe despre motor. Ei vad destul de rar vad motor de 3 litri benzina. Oricum cea mai buna idee e sa cauti in Germania, pe langa ca e oferta mai mare, sunt sanse sa iesi mai bine ca bani. Legat de suspensia adaptiva, mie mi se pare ca face toti banii la o masina care se doreste sportiva. (exclus X5 si alte SUV-uri) Fara suspensie adaptiva sau sport, F-urile sunt barci care nu prea te incurajeaza sa mergi tare.
    -1 points
  18. Multumesc de sfaturi. Chiar ma gandeam ca nu sunt adaptive farurile, nu le vedeam miscandu-se in curbe. Nu e bagata din burta descrierea, e asa cum m-am priceput si eu. Nu sunt samsar de profesie si nu ma ocup cu masini. Da, asa este, e un e60 cu tot ce trebuie, ingrijit si nu e pentru cine vrea doar un e60 ieftin. Si pretul este maricel, insa l-am pus asa doar pentru a o vinde mai greu, mai am nevoie de ea si voiam sa vad daca e cineva interesat. Insa nu stiu daca merita sa cobor sub 8.000 de euro, la cata investitie a papat. Vedem...
    -1 points
  19. Nu inteleg de ce aveti atitudinea asta critica si rautacioasa. Cand spui: cu o descriere partial defectuoasa, cu niste explicatii sa le spunem subrede asupra optiunilor, ar fi de preferat sa ma ajuti sa corectez ceea ce e gresit in descriere si sa spui de ce le consideri asa. Nu doar sa dati in cap omului si atat. Legat de pret, am dat pe masina 7.100 de euro si am bagat multi bani in ea, am facturile de la service autorizat bmw. Nu vreau sa imi recuperez investitia, insa nu are rost sa compari faptul ca este una la fel pe autovit. Nu stiti in ce stare este acea masina si nu stiti in ce stare este a mea. Este o sectiune de anunturi, pe un forum public. Consider ca parerile personale si comentariile nu isi au rostul aici. Astea isi au rostul la sectiunea de prezentare a masinii. Aici, daca cineva este interesat suna , daca nu, trece mai departe, fara comentarii inutile care nu inseamna decat pierdere de timp si nu aduc plus valoare nimanui. Multumesc!
    -1 points
  20. Salut, as vrea sa cumpar un set de jante "style 359" pentru un e92 325i. Am vazut ca Avant Garde produce un model similar, daca nu chiar identic cu cel OEM... dar nu le-am gasit decat la Custom Wheels pe 20" si sunt mult prea mari. A mai cumparat cineva acest model de la un magazin din Romania sau de la un magazin care livreaza in Romania la un cost rezonabil? Caut pe varianta de 18" sau 19"; ma intereseaza si SH. Multumuesc anticipat!
    -1 points
  21. La F-uri as tinde sa recomand 335D La G-uri in schimb, mai degraba benzinare Desi M340D fiind un diesel cu o singura turbina cu 700Nm nu e deloc putin, se apropie la cuplu de un M5 Competition, ceea ce eu cred ca e demential... Cu toate astea, la G-uri tind spre benzinare, la F-uri diesel
    -1 points
  22. Cred ca la interior Audi A6 este cel mai bine lucrat dintre toate. Ergonomia si usurinta in utilizare le gasesc net superioare la seria 5, eu personal nestiind cum o sa ma descurc in mers cu acele touch screen pe care le are A6. Pana la mijloc de decembrie sper sa rezolv si eu cu leasingul. Am cochetat cu tot felul de tractoare ca X5, Velar, GLC coupe, Touareg, chiar si X4, in ideea de a mai schimba stilul de masina. Dupa ce am condus X5 si mi s-a facut scarba si apoi Velar, am renuntat total la ideea de SUV. Din pacate si la mine, ca si la tine, e o miscare sideways, neexistand un upgrade real. Doar ceva dotari in plus si un motor mai puternic. Daca as fi avut acum F10, as fi fost destul de entuziasmat de schimbare.
    -1 points
  23. Nu te mai chinui. DPF off ... dupĂŁ asta poti sta linistit.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.