Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/23/21 in all areas
-
Cf. specificatiilor, termostatul EGR cu codul 11717787870 deschide de la 70°C. Termostatul general, la e46 320 d, deschide la 88°C(pt. 110kw 1995cmc M47N 204 D4 motorizare fara egr si pt. 100kw 1951cmc M47 D20; M47 204 D1) sau 70-90°C(pt. 110kw 1995cmc M47N 204 D4 motorizare cu egr)2 points
-
Salutare, Deschid topicul ca jurnal pentru noua mea masina, un BMW 330i GT xDrive. Inainte de asta, am condus timp de vreo 3 ani un BMW X1 E84 23d xDrive care are acum 270,000 km in bord. Masina este fabricata in octombrie 2017, iar eu am achizitionat-o in decembrie 2020. La momentul achizitiei, avea parcursi 40.700km. Masina a fost achizitionata de la un dealer BMW din Germania si a venit cu 1 an de garantie EuroPlus. Cum a ajuns, i-am facut un schimb de ulei (cel vechi avea deja 14.000km). Am facut pana acum vreo 1800 de km cu GT-ul. Pot spune ca imi place motorul asta. Mi se pare rafinat (vin totusi de pe un diesel, sunt usor de impresionat la capitolul asta) si mi se pare suficient de puternic pentru caroseria asta. N-am simtit vreodata pana acum ca as fi avut nevoie de mai multa putere. Mi se pare ca trage foarte liniar si ca, in turatii mari, suna destul de bine. Cu privire la consum nu ma pot pronunta inca. Am scos un consum de 9l/100 km pe 550km extra-urban, dar nu stiu cat e de relevant intrucat, fiind primul drum lung cu masina, nu prea am menajat-o, accelerarile au fost mai in forta si depasirile au fost facut cu kick-down, chiar daca situatia nu impunea lucrul asta. In oras (in Iasi) imi estimeaza computerul de bord un consum intre 12 si 14 litri, dar probabil e de urmarit pe termen lung. Astea sunt consumuri pe care le am pe ultimele zile cand temperaturile in Iasi au fost binisor sub 0 grade (am mers si la -5 si la -12). Oricum, si daca asta e consumul, mie unul mi se pare decent pentru motorizarea asta. Suspensia este adaptiva. In modul sport am mers foarte putin pana acum, dar se simte cum se intareste suspensia. In modul confort, masina mi se pare foarte confortabila si la drum lung dar si in oras, peste canalizari si linii de tramvai, desi poate nu sunt complet obiectiv. Vin de pe X1 E84 care nu e neaparat cea mai confortabila masina, dar n-am mers cu vreun F10, G30 ca sa vad ce e si mai sus in gama. Insonorizarea e putin sub ce ma asteptam. De pe la 90-100 km/h patrunde destul de mult zgomot de la anvelope in habitaclu (anvelopele sunt Pirelli Sottozero si sunt noi). Las mai jos lista completa cu dotarile masinii si cateva poze cu ea. Si aici cateva poze cu masina.1 point
-
Pai stai puțin, este doar o randare pe baza fotografiilor fĂŁcute unei mașini de teste camuflata. Eu zic sa nu ne pronunțĂŁm ĂŽncĂŁ.1 point
-
unii dintre noi bimmere! Aux heating, independent heating, aux vent, recirculation air, alte racitoare de ulei, (pre)incalzitoare de combustibil/baie de ulei si alte minunatii tehnice eu le-am vazut cum mult inainte sa descopar internetul si sa conduc bmw. Apropos, si am invatat sa conduc pe v8 benzina ...1 point
-
1 point
-
Am luat MAHLE și pe el scrie BEHR. Trebuia? Da pentru ca cel de pe mașinĂŁ e dus complet trece aerul fĂŁrĂŁ sa se opunĂŁ nimic. Acuma ĂŽntrebarea mea era dacĂŁ trebuie sau nu sa treacĂŁ puțin aer. Nu prea conteazĂŁ ce marca am luat și dacĂŁ trebuie schimbat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Oricum nu se vinde asa ceva pe forum:)) toti vor ieftin, perfecta, fara accidente si tot felul de pretentii1 point
-
daca vrei chilipir, asta gasesti! Eu cand am luat F30 era printre cele mai scumpe de pe Autovit, dar e impcabila.1 point
-
1 point
-
Mi-am mai facut timp si de locomotiva asta mica si am refacut puntea spate care avea prinderea grupului rupta. Dupa am continuat cu un set de lumini in fetele de usa,sa vedem si noi in ce calcam cand deschidem usa si ceva leduri la portbagaj pentru ca acestea nu existau. Si incheiem anul cu aceasta opera de arta: Sarbatori fericite va urez si la multi multi ani sa lucrati pe la masini nu doar 1-2 si dupa sa o vindeti ! :sorcerer:1 point
-
Singura chestie e ca polueaza de rupe comparativ cu un M4. In orice alta tara mai rasarita din Europa nu te lasa sa circuli pe strada cu ea.1 point
-
Ajung cu el "la capitala" si merg la Nasi,dupa cum parea si el zice ca aia par a fi km si daca nu or fi aia oricum sunt putini la cum arata. Stabilim cand sa il aduc imbreuna cu toate cutiile care au umplud duba si sa inceapa puzzele.Cu mici modificari dar foarte importante Nasi il pune pe masina si hotaram sa il las cu absolut totul stoc,turbina,ecavuare DPF,tot tot ca sa il vad cum se prezinta.Zis si facut. P.S. Am gasit poza cu bordul masinii donatoare de motor :heart: Tmisoara primar cu cap si oameni gospodari sa ai si multa Timisoreana sa vinzi Ii dam prima cheie dupa alte 3 luni de stat si porneste nebuna,stricacioasa,bosumflata pufaitoare,FUNCTIONEAZAAAAAA ! Cum se aude Nasi?Cum e uleiul?Apa,cum e apa?L-am zapacit!Orice zgomot ma facea sa imi inghit inima si sa imi tin rasuflarea precum un sniper inainte sa apese.Ies cu ea in probe si dupa aprox 2 km dupa ce s-a incins incepe sa iasa fum de sub capota...gata vreau sa mor,ma pis-ma cac pe tot ce inseamna BMW dupa 2004.Atatea emotii nu am avut nici cand am apasat butonul de NOS la spusele tuturor ca o sa simt un picior in spate si le am la tractorul asta sa ma rog de el sa functioneze normal! Ridic capota,am crezut ca a luat foc,zic gata a luat foc,am mai trait odata la un accident faza cu fumul si nici atunci,nici acum nu aveam instinctor :pinch: deja ma uitam daca e cineva pe langa mine care sa imi dea ceva de stins.Il sun pe Nasii si imi spune sa stau linistit pentru ca modificarile alea mici dar foarte importante care v-am spus ca le-a facut incep sa se acomodeze cu noul motor si in cativa km nu va mai iesi fum.Eu deja ma gandeam la al 3-lea motor,zic clar noroc sa gasesc cu km d-astia nu mai am "nevar" dar stia Nasi ce zice,nu trece nimic de cuvantul lui si cand a zis sa nu se strice pai nu s-a stricat futui seninu' masii de motor. Gata,nu s-a stricat si parca in 2 zile nici fum nu mai iese,merge nebunatica bine bine.Verific temperatura apa in mers si pe loc si totul pare ok. Ce era de facut acum?La autostrada cu eaaaa,la A3iiiiii !! Pai nu trebuia sa vedem si noi cum pompeaza noua inima,trebuiaaaaa La analize au iesit urmatoarele: 402m 12,77s Altceva,altfel alearga nebunatica cu 19000mile in spate Am ajuns in 5.04.20201 point
-
1 point
-
Dupa aceste mesaje l-am sunat si pe mecanicos si mi-a zis ca a hotarat sa isi inchida garajul ca nu mai reuseste sa il tina pentru ca am zis la "lume" ca mi-a stricat el motorul,ca s-a auzis si pe la Adancata unde el era inspectorul pulii si ca nu mai are clienti din cauza asta si acum va fi nevoit sa isi tina motocicletele in ploaie daca nu mai are garaj,mai mai ca trebuia sa imi fie mila de el si ca i-am stricat eu visul lui cu garajul.Ba baiatule ti-am adus o masina functionala,ai facut un motor de la zero care s-a stricat in 800km,nu exista asa ceva sub nici o forma.Trebuia sa bagi masina in garaj si in cel mai scurt timp sa o scoti functionala,luai vibroche nou faceai pe dracu sa te ia si rezolvai problema nu sa iti inchizi garajul ca un gunoi care nu e in stare sa isi rezolve problemele.Profesionist esti nu atunci cand esti top si ai realizari esti atunci cand ai probleme si se vede modul in care le rezolvi. Gunoiul de Romeo m-a blocat pe tot ce inseamna telefon iar eu am fost nevoit sa ma duc sa imi iau motorul la propriu in punga de acolo pentru ca trebuiau sa elibereze garajul de acolo. Va place baieti 435-ul meu? Asa s-a incheiat legatura mea cu mecanicosul cunoscut de Cristi SBK pasionat de motociclete si Romeo de la Kraft Motors,Kraft Motors s-a numit garajul care a gazduit aceasta epopee iar daca vre-odata acest topic ajunge pe la unul din ei trebuie sa le spun: Cristi oricat de mare ai ajunge pentru unii tot un d-asta mic ramai pentru ca nu iti asumi ce faci iar lui Romeo,ba esti un gunoi arogant a carui vorba nu valoreaza 2 bani si ca atare nici tu nu valorezi,v-ati cacat amadoi pe voi cand ati dat de greu nu o mai ardeati profi,nici la bolobocul ala electronic gradat nu erai in stare sa te uiti si sa vezi ca tipsurile de la evacuare sunt strambe.Carma este o curva si o sa va gaseasca stati linistiti ca rau as fi putut sa va fac oricand si tie cu toate conversatiile si pozele ce le am si lu Cristofor mai ales ca am auzit ca lucreaza la un service pe langa mine,bafta in viata baieti ! Aici am pus punct acestui capitol din ce inseamna acest proiect pentru ca mi-am dat seama ca nu am cu cine sa fac lucrurile sa mearga in directia normala si am inceput cautarea unui nou motor.Cat m-a costat aceasta experienta,cam cat sa raman cu motorul bun pe masina si sa mai am 2 de rezerva pregatite oricand pentru montaj. Impreuna cu Nasi am hotarat ca cel putin momentan nu are rost sa il repar pe asta,poate pe viitor dar acum ar fi bine sa caut altul de preferat care sa fie pe masina. Am inceput cautarea deci a unei noi caupuse,a unei noi sugative de bani,timp si nervi si dupa ceva datorita unui prieten,sa iti dea dumnezeu sanatate Adi Lupu am gasit o bomboana la Timisoara.Un motor care abia a invatat gustul motorinei,un motor in care imi puteam face freza in baia lui,ce sa mai un motor cu 19000 mile ba baieti daca va vine sa credeti.Stiu,stiu nici mie nu mi-a venit sa cred,gasisem cu 60,000-80,000-150,000 km dar cu 19,000mile(34000km) bai da-l dracu,exact la mine s-a nimerit. I-am cerut omului poze,video cu masina,am trimis un prieten sa mearga sa il vada/asculte in Timisoara si parea ca totul este in ordine.Gata,Timisoara scrie pe mine,am plecat sa il vad/ascult si personal pe masina si sa il si iau daca era asa cum parea.Ajung acolo il pornesc,vad bordul cu km,masina era un cabrio 430d,omul il luase sa repare alt cabrio cu caroseria acestuia.Ii zic omului sa se apuce de suruburi cu 2 maini ca e drum lung pana la Bucale.Il vad in masina si plec spre casa,abia asteptam sa i-l arat si lui Nasi sa isi dea si el o parere daca chiar aia sunt km.Inainte de asta am mai tot cautat si vazut si altele si erau in stare mult mai rea decat ala al meu care se stricase,eram deja expert in cat praf trebuie sa fie pe el pentur km care trebuia sa ii aiba. Masina 2013,motor 10.2015 altceva baieti acum,altfel se tuneaza asta Masina a avut nr rosii de CT cand a fost cumparata,eu sunt din Bucuresti,toata actiunea se intampla la capitala,la topul topurilor,la cireasea de pe tort.Sunt putin ironic si indignat la felul cum se lucreaza in 90% din garajele/service-urile din tara asta.1 point
-
1 point
-
Si incepe "distractia". Il sun pe mecanicos si ii dau vestea in seara aia si zice sa o aduc la garaj sa se uite a doua zi.Il intreb daca chem platforma in ideea ca poate daca motorul nu mai ruleaza se mai poate salva ceva,uzura va fi mai mica,dar imi spune sa vin incet cu ea pe roti si asta am facut. A doua zi ma suna dupa ce l-a ascultat si imi spune ca pare a fi praf motorul,ca a avut alta masina la care se auzea asa si se invartisera cuzinetii pe bloc.Ii zic ba baiatule nu accept asa ceva avand in vedere ca motorul este nou,cu totul nou in el. P.S. Inainte ca eu sa duc masina la el intreaga el desfacuse motorul unuia cu un M4 care venise cu motorul cu probleme de la reprezentanta si a zis ca vrea sa faca si cai daca tot reface motorul sa comande asta mecanicosul tot ce trebuie,asta comanda pistoane,biele,etc tot tacamul ce trebuia sa faca M4 cai si dupa ce il pune pe masina tot la fel probleme,mergea intrerupt si imi tot povestea de ala ca el nu a venit cu masina intreaga sa faca cai,masina era stricata cand a adus-o,ce vreau sa subliniez este ca si lu ala mecanicosul nu i-a facut ce a zis si o arunca pe sitoane ca nu sunt ce trebuie pentru motorul ala din fabrica... Ramane sa desfacem motorul sa vedem ce s-a intamplat. Da mecanicosul jos motorul si cand a scurs uleiul a zis ca a gasit motorina in ulei si ca uleiul era peste nivel din cauza motorinei...facem un stabor in care apar:eu,macanicosul,Nasi(DGH),alt mecanic care il cunostea el zis Japonezul si finantatorul garajului unde mecanicosul lucra(omul cu banii) unul Romeo care lucreaza la o firma de scanare 3D Spectromas,urmand sa ne dam cu parerea ce s-a intamplat in motor la desfacerea acestuia.Eu nu am asistat de la inceput la desfacerea motorului de pe masina deci faza ca imi arata galeata cu ulei si era mai mult ulei pica din moment ce putea oricand sa toarne 1l de motorina in galeata. Ce am gasit in motor sunt urmatoarele: La biela 3 sau care dracu era vibrochenul arata asa.Vibrochenul nu a invartit cuzinetii pe bloc,o biela s-a indoit. Varianta mecanicosului a fost: Posibil din cauza amestecului incorect datorita lipsei DPF-ului si a faptului ca nu am facut DPF OFF,in motor s-a pompat mai multa motorina care a ajuns in ulei din capul pistonului banuiesc ca in alta parte nu ajunge motorina iar aceasta motorina a spalat pelicula de ulei de la acea biela iar vibrochenul a mancat cuzinetul si a indoit biela. Cuzinetul de la acea biela era cacat,nu ca mancat sau tocit cum erau aia vechi care i-am dat jos,cacat.Sa presupunem ca ar fi asa,de ce nu s-a mai pus DPF-ul inapoi cand am cerut sa facem masina la loc cum a intrat in garaj si mergea,de lenea mecanicosului care parca nu ar fi fost platit pentru aceasta munca in plus pe langa restul.Aici el a venit si a spus ca mi-a zis "Ar fi bine sa ii faci DPF OFF",pai ba mecanicul pulii de la "Ar fi bine sa faci DPF OFF" si pana la"Daca nu faci DPF OFF se stica motorul,te asigur,este obligatoriu DPF OFF" este cale lunga,iar calea asta o inveti doar din experienta,experienta care acum o acumulezi pe banii,timpul si nervii mei,din garajul lui Nasi masina nu ar fi plecat asa pentru ca el stia ca este obligatoriu DPF OFF si nu s-ar fi exprimat cu "Ar fi bine" !Dar t nu ai stiut,nu ai avut informatia asta pentru ca nu ai mai facut asa ceva si ar trebui sa iti asumi cel mai rau scenariu in cazul asta cand faci ceva ce nu ai mai facut niciodata pe masina cuiva.Toate astea le-am presupus si tot la final imi rezulta lipsa de profesionalism si experienta. Varianta lui Nasi a fost: Mecanicosule prostule,nu stii ca atunci cand desfaci un motor d-asta trebuie sa verifici blocul si vibrochenul sa vezi daca sunt strambe?!Pentru ca dupa ce le desfaci nu mai este acelasi lucru cand le strangi la loc!Ar fi trebuit sa bage bostanga(o scula care se baga pe mijlocul blocului pentru a egaliza eventualele deformari ca vibrochenul sa nu atinga nicaieri in cuzineti la ansamblarea motorului.Dar mecanicosul a zis ca el nu lucreaza asa ca el a mai facut 1 motor si nu l-a facut asa cu bostanga si functioneaza,ce aia la reprezentanta baga bostanga?!Bostanga este o inventie.O inventie care uite ca este buna.El a zis ca nu imi garanteaza varianta cu bostanga. Varianta altora cu care am mai vorbit ar mai fi ca nu s-au facut bine masuratorile in ce priveste cuzinetii sau segmentarea si de aici problema. Acum ma intreb si eu daca s-ar fi spalat uleiul cum spune el la biela aia de ce mortii ei doar la aia,aveau restul de biele boala pe ea sa o distruga :2guns: :2guns: sau de ce?Avea uleiul un traseu special spre ea? Dupa aceasta discutie a ramas ca finantatorul pulii Romeo sa ia blocul si vibrochenul si sa le duca la verificat sa vada daca sunt strambe si daca sunt strambe sa refaca motorul sa se puna totul stoc pe el fara lene si daca se va strica iar imi cumpara el un motor nou !Zic ba date draq unde erau profesionistii,oamenii asumati,doamne asta e Romanica noastra :angel_not: ?!De acord spun,le poti lua si astept vesti ! Toate astea se intamplau in perioada Craciunului 2019,deci aproape 4 luni de probleme,stres,asteptari,etc. Dupa alte asteptari Romeo ia la firma lui vibrochenul sa il masoare unde ii reiese ca este stramb,iar blocul nu era din ce mi-a spus ca l-a verificat in alta parte.Bun,cum facem in situatia asta zic?Eu nu mai am de gand sa mai cumpar inca odata pompa ulei pentru ca imaginativa tot spanul ala din cuzinet s-a dus in pompa si peste tot,garnituri si tot ce abia le cumparasem,factura pieselor a depasit cu mult factura ceruta de ei deci imaginati-va...Mecanicosul a zis ca este nevoie de un vibrochen sau ca se poate repara asta cu cota de reparatie 1 dar el nu garanteaza,de parca ar fi garantat in adevaratul sens al cuvantului de ceva pana acum.Deci hai sa cautam un vibrochen dar cautam cautam dar cand il gasim cine il plateste?Pai stanga,pai dreapta deja nu mai eram profi,deja nu mai avea mecanicosul si finantatorul bani,deja trebuiau sa plateasca chiria la garaj,ba baieti tocmai ce v-am pasat ceva finante,te imprumuri,in cel mai rau caz vei fi 1 luna pe zero si aia este trebuie sa iti asumi ca esti baiat mare si asa e cel mai bine pentru toata lumea dupa parerea mea,dar tot eu vin cu ideea si zic sa facem jumate-jumate de dragul trecutului si ca am mai facut lucruri si a fost bine si poate undeva o fi si vina mea...In tot acest timp mecanicosul imi tot spunea varianta ca sa iau eu un motor,auziti varianta,sa iau un motor sa il punem pe masina sa mearga masina pana il repara el pe asta si atunci ori il vand pe ala reparat ori pe celalalt,zic ok dar cine plateste motorasul ala la sub 3500e nu te apropii de ele,cum facem ca variante sunt dar cine scoate banii?Ramane ca mecanicosul sa caute vibrochen dar el nu poate acum,acum trebuie sa il las o luna macar,etc,ca nu sunt bani...Bine vreau o data exacta cand iau masina o sa iti dau jumatate din pretul vibrochenului si restul ar trebui sa te descurci,de aici stresuri,telefoane alte discutii inutile din moment ce astea sunt faptele,asta este trecutul dar trebuie o rezolvare. Intr-o dimineata ma trezesc cu mesajul asta de la gunoiul de Romeo: Sunteti in poveste cu mine ca eu retraiesc dracii aia de atunci ? :crazysmile: Observati datele din mesaj,am ajuns in 30.01.2020.1 point
-
A venit momentul cand noua turbina a fost gata,motorul fiind si el gata cu noile jucarii am pus-o si pe aceasta pe masina si la prima cheie,surpriza turbina vomita ulei pe evacuare :eek: De la ce sa fie?Sa se fi gresit ceva la motor?Sa fie de la turbina?Auzeam fel si fel de posibilitati,deja incepea sa se imputa treaba asa ca am dat turbina jos si am dus-o inapoi la hybridizator.Acesta o pune la aparat si acolo nu scuipa nimic pe evacuare,mi-o pune in brate si zice pune-o pe masina...poftim?Inteleg ca este "zha Romania" dar totusi spunene secretul tau,cunosti magie ceva de s-a rezolvat fara sa ii faci nimic,sa o pun la loc pe masina sa platesc alta manopera ca sa ce?Sa vad acelasi lucru?Nu,ms. :cigar: A trebuit sa merg la alta firma de turbinisti unde acestia au descoperit o mica scurgere si de aici discutii ca de ce te-ai dus la aia,discutii intre ei,mare nebunie,auziti cum se pune problema "De ce te-ai dus la aia sa vada munca mea?",baaa am platit pentru ceva,cevaul ala nu functioneaza nu ii faci nimic pentru ca spui ca nu are nimic si ma acuzi pe mine de ceva ca cer a doua parere pe banii mei??Top Profi !In cele din urma cel care a hybridizat turbina a ramas sa schimbe ceva in turbina si sa mi-o dea cand este gata...Boooon. Vazand dinamica evenimentelor si ca baietii nostri care paseaza pisica dintr-o curte in alta zic,STOP!Punem turbina stoc inapoi,cea cu care a venit masina ca doar d-aia am luat alta pentru hybridizare ca poate se ajungea aici si trebuia sa imi reconstruiesc masina stoc la loc :thumbsd:,punem pompa la loc ca si d-aia am luat inca una sa le am pe ale mele sa le pot pune la loc in caz de probleme,punem evacuarea cu catalizatorul inapoi o facem stoc dar cu motorul nou sa il vad ca functioneaza cum trebuie si pe urma o luam de la capat cu upgradeurile.P.S. Turbinistul spunea ca i-ar fi zis cineva ca turbina este posibil sa dea ulei pentru ca motorul nu este facut cum trebuie si etc tot felul de povesti de ajunsesem sa cred ca eu nu am facut ce trebuie nu cine s-a ocupat de turbina sau motor :crazy: Intre timp mecanicosul terminase downpipe-ul si cand i-am dat vestea ca vreau sa punem tot la loc sa fac rodajul la motor stoc si pe urma le punem pe rand la loc piesele upgradate mi-a spus ok.La sfaturile lui Dragos am inteles ca pompa o pot lasa pe cea upgrade pentru ca daca nu i se da comanda sa dea mai multa motorina ea nu o va face,va da tot ca cea stoc si o las pe masina.Ii duc mecanicosului turbina stoc,DPF-ul,sondele,evacuarea sa o faca stoc. A doua zi imi spune ca daca vreau sa pun DPF-ul la loc trebuie sa ridice nu stiu cum iar motorul si ca dureaza,zic ok astept si platesc pentru asta,iar el imi spune ca nu mai poate tine masina ca are si altele programate si ca sa merg putin asa cu ea sa vad ce se intampla si daca sunt probleme punem DPF-ul. A venit si ziua platii care din punctul meu de vedere nu venise inca pentru ca nu stiam sigur daca uleiul pe evacuare vine din cauza motorului sau turbinei si pe langa asta nu accelerasem deloc masina sa vad cum se comporta si la un mers sportiv nu doar ca melcul dar in fine,sa nu creada mecanicosul ca nu vreau sa il platesc am cerut nota si surpriza,manopera pentru cuzineti imi spusese aprox 2500 lei iar cand i-am spus ca vreau sa desfac motorul sa il verific a zis ca vor mai fi ceva costuri dar dupa capul meu prost cand spui ca "vor mai fi ceva costuri" m-am gandit ca poate fi maxim maxim inca odata cat manopera de cuzineti ca daca ar fi fost mai mult spuneai de la inceput vezi ca o sa coste +5000 lei nu poti numi astia 5000 lei "vor mai fi ceva costuri" si pe manga asta evacuarea nu mai costa 3000 lei,se facuse 5500 lei,oare de ce?Pai ascultati explicatia,3000 lei a fost doar manopera,restul coturile,teava,tipsurile,flansa(flansa care la CNC mi-a spus ca o sa fie maxim 200 lei in factura o vad 350 lei,mici detalii care se aduna),pai eu cand intreb cat ma costa crezi ca intreb daor de munca ta si pentru cate coturi trebuiesc sa stau sa fac calcului sau cum plm,te intreb per total iar tu daca nu esti in stare sa raspunzi te gandesti si cand stii imi dai raspunsul,parerea mea ca am mai mers si noi pe la cativa oameni cu evacuari,cu evazari si alte nebunii in ce priveste masinile si stim cum se discuta de la bun inceput nu suntem veniti cu pluta sa ma aburesti tu acum ca ala era pret daor pe manopera,dar in fine. Aveti mai jos cerintele lor: Nu am cautat sa ii negociez munca si apreciez calitatea pentru ca si inainte de asta mi-a mai facut ceva la E46 si manopera a fost 6600 lei care nu s-au discutat,dar de data asta parca prea a fost trasa de par in sensul prost si neprofesionist.Am uitat sa mentionez replica "Dar tu cat credeai ca este sa desfaci un motor cu 6 pistoane?",in capul meu zic ba poate are dreptate nu am eu habar dar totusi putea sa spuna de la inceput si stiam daca vreau sa il desfac sau daor schimb cuzinetii pentru ca nu era ceva obligatoriu sa il desfac,putea functiona si doar daca ii schimbam cuzinetii. Am paltit pana la urma toata manopera si ce mai era acolo sa nu avem discutii in caz de probleme dar la evacuare nu am putut achita nimic peste cei 3000 lei care mi-a zis de la inceput,deja daca faceam asta simteam ca sunt luat de prost. Pana la urma am pus doar turbina stoc,aceasta la pornirea motorului nu mai dadea ulei pe evacuare deci clar turbina hybrid avea o problema,iar masina ramane cu evacuarea cea noua inox teava cap-coada. Am ramas de acord cu mecanicosul sa ii mai fac un schimb de ulei dupa 300km pentru a elimina eventuala pilitura care s-ar forma din cauza noilor cuzineti... si pe urma iar alt schimb cand se implinesc 1000km,aceasta 1000km ar fi rodajul motorului.La plecare mecanicosul imi spune ca printre dinti ca "Ar fi bine sa faci un DPF off daca tot este Dragos in Bucuresti" iar eu ii zic ca as vrea sa le fac pe toate odata cand ajung la Iasi,adica DPF OFF,soft putere,soft cutie si ce mai trebuia. Se implinesc cei 300km,vin sa facem schimbul de ulei,intre timp mecanicosul reuseste sa puna tipsurile evacuarii pentru ca nu se descurca sa le faca loc din cauza baterieri si a carligului de tractare,a trebuit sa pierd eu o duminica sa stau cu el sa ii zic aici fa asa,aici e stramb trebuie mai asa,etc,eu care habar nu am sa sudez(dar o sa invat,mi-am luat acum cateva zile aparat :twoup: ). Plec iar sa termin cei 1000km pentru a face ultimul schimb de ulei,in astia 1000km eu am mers mai ceva ca melcul nu cumva sa stric ceva la noul motor,nu rabdarea necesara sa fie ce trebuie ca dupa am eu grija de timpul care o sa il scoata. Intr-o seara pe la minunata roata din Colentina,in bord cu 800km facuti din cei 1000km se aude de odata o bataie,in dreapta mea un taximetrist,zic hmm dute sa raman eu cu linistea Trece taxiul o accelerez in urcare si aud sa se intensifica bataia,as fi vrut sa se rupa cadrul la motor si sa bata in asfalt,as fi vrut sa fie o pana,as fi vrut sa se fi spart o janta...nu ba baieti incepuse sa bata MOTORUL :bashwall: :bashwall: !1 point
-
Alte mici detalii au urmat cum ar fi grile negre bara fata,lip Maxton bara fata,trimuri negre interior,un set de arcuri H&R pentru a mai cobora barcuta putin,eleron portbagaj modelul de drac :devil2: ,un set de capace oglinzi tip M4 Stai sa citesti ce a urmat.1 point
-
Avand motorul "tzatza de matza" :frantics: deja ma puteam gandi mai departe asa ca am mai luat o turbina mare si am dus-o la hybridizat,o turbina ce promitea o putere de peste 450cp :super: .Cat timp s-a lucrat la turbina am facut si un upgrade la pompa de inalta presiune si alte mici detalii.Omul care lucra la masina ma intreaba daca nu as vrea sa ii fac si evacuarea,l-am intrebat de cost si am fost de acord cu gandul sa le fac pe toate in acelasi loc mai ales ca il vedeam foarte dornic de a face evacuari(suduri),repet eu l-am cunoscut de mecanic si la asta parea ca se pricepe mai tarziu am auzit ca ar fi incercat si ceva softuri si stim dintr-un vechi proverb romanesc "Cine stie sa faca de toate nu stie sa faca bine nimic"... Eu incerc sa imi mai amintesc detalii dar toata treaba asta a ineput in septembrie pana la inchiderea motorului deja eram pe la jumatatea lui octombrie.1 point
-
Am uitat sa specific ceva foarte important. Cand am luat masina am verificat-o cu Dragy sa vad ce timp scoate si rezultatele au fost urmatoarele: 402m 13,1s 0-100km/h 4,9s Asta pentru a avea un punct de plecare si referinta.1 point
-
La achizitionarea masinii am fost cu un baiat mecanic pe care il credeam prieten dar se pare ca am crezut gresit. Am verificat masina totul ok,o luam. Vanzatorul samsar de meserie deci am vrut sa fac schimbul de ulei si filtre la motor si cutie. La desfacerea filtrului de ulei gasim pilitura fina in el ,deja cunoscuta problema acestor motoare cu vibrochenul si cuzinetii ne hotaram sa facem treaba ca la carte mai ales ca urmau si modificari in ce priveste puterea. Incepem de la zero,motor jos,desfacut tot,lasat blocul gol.Dupa scoaterea cuzinetilor vedem urmele de uzura si provenienta piliturii in filtrul de ulei.Daca pana la acesti km (170000) masina nu a avut cuzinetii schimbati iar schimbul de ulei s-a facut cum recomanda BMW la 30000km probabilitatea este foarte mare ca acestia sa se toceasca si sa fie invartiti pe bloc,deci ATENTION . Comandam cuzineti noi originali BMW la biele cat si la palier,dupa 3 incercari esuate ale dealerului de piese in sfarsit se nimeresc cuzinetii care trebuiesc,sau cel putin asa a spus "prietenul" mecanic pentru ca si acestia sunt pe culori(adica diferite coduri in functie de tolerantele vibrochenului) si mergem cu blocul cu noii cuzineti si vibrochen la verificat sa vedem daca gasim ceva stramb sa stim daca continuam sau nu are rost.Constatam ca este ok si putem merge mai departe. Comandam segmenti pistoane noi,pompa ulei noua,distributie noua,garnituri,suruburi si toate cacaturile care mai trebuiesc pentru a inchide motorul.1 point
-
Poze https://postimg.cc/gallery/R9JnMW1 Nu am reusit sa-i dau de cap sa postez direct prin functiile forumului asa ca am uploadad la acel link. Rog in moderator daca poate face un artificiu si sa faca sa apara direct.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sachs Super Touring Nu stiu ce experiente ciudate ati avut voi cu amortizoare si arcuri, dar eu nu am avut nici o problema. Mi-am selectat singur codurile pentru piese si am facut comanda pachet complet amortizoare si flanse pe Bilstein, am tinut cont de tipul suspensiei M Sport, iar masina este perfecta in linie fara nici o diferenta. Geometria a iesit si ea exact cum trebuie, fara sa merg la vreun service de fite sau reprezentanta.1 point
-
exemplu tau nu e valabil in discutie pentru ca aici e strict vorba de e92. problema cu piesele originale am explicat o mai sus, nu mai sunt identice cu alea de pe masina si de aici apar diferente. numai faptul ca atunci cand e92 s a fabricat erau trei tipuri de flanse (suspensie M sport, suspensie standard si suspensie pentru xdrive) pentru arcurile fata cu trei inaltimi diferite (discutie si poze aici pe forum pentru cine chiar vrea sa se intereseza) si acum pe original gasesti doar o singura flansa (un singur code) pe care o pun la toate suspensiile ar trebuie sa ti dea mult de gandit de cum va sta masina dupa ce schimbi elementele de suspensie cu piese noi originale! arcurile sunt de cel putin doua sau trei feluri pe fiecare axa notate cu D2, D3, D6, D7 (de exemplu) o alta mare problema este ca daca te duci in reprezentanta cu masina si scoti o gramada de bani din buzunar pe piese originale si ii pui pe ei sa o faca asa cum trebuie te lovesti de multa incompetenta si uneori si durere in dos (vorbim de romania) te trezesti ca masina tot nu sta ca inainte iar ei or sa ridice tamp din umeri! eu dupa ce am schimbat suspensia, m am dus de doua ori sa faca directia la un centru din asta destul de bun in oras si nu mi a placut cum a iesit iar apoi am zis OK, ma duc la BMW si aia or sa o faca cum trebuie. am fost de doua ori (deci cu revenire) la BMW Ploiesti si m am convins; oameni habar nu au sa lucreze, sa si foloseasca sculele, nu au niciun interes, nicio motivatie, singura lor grija e sa scape de tine. am plecat cu masina exact asa cum am ajuns la ei, adica cu volanul foarte putin spre stanga (am si active steering, de aia am zis ca doar la BMW pot sa o alieneze corect) a trebuit sa merg a doua oara la ei sa mi faca directia pentru ca prima data, ei au reglat diretia ca la Dacia 1310, a trebuit sa ma duc eu sa le spun ce procedura din manual BMW trebuie sa urmeze ca sa regleze directia la un e92 cu Active Steering (trebuie reglata mai intai din soft cu ajutorul ISTA si abia apoi reglata mecanic) ca intr un final sa ma cheme in service si sa mi spuna ca nu le merge programul, ca nu recunoaste programul e92 din 2009 cu suspensie M-sport (atentie ca si suspensia e importanta atunci cand se face directia) si caseta de directie Active Steering de parca eram eu vinovat de ceva: le am spus clar ca masina e cum a iesit din fabrica, nu am facut-o eu si nici programul lor nu l am facut eu, deci sa ridice problema mai departe ina germania. raspunsul lor a fost: nu ridica in germania ca nu se rezolva nimic, ca stiu ei mai bine ca ridica degeaba..... ce sa mai zic: multa bataie de cap cu un e92 automat cu active steering si M Sport suspension atunci cand te apuci sa umbli la suspensie si nu mai e ce a avut ea de fabrica..... sper ca acum a inteles colegul ce e asa pretentios la e92 asta1 point
-
eu am schimbat la a mea prima data pe spate amortizoarele (erau sparte/curse si se lasase masina rau de spate), apoi arcuri (pentru ca tot nu se ridicase masina de spate), apoi si pe fata amortizoarele si arcuri si apoi iar arcurile (spate) si tot nu am reusit sa o aduc in parametrii de fabrica. masina sta putin mai lasata de spate (cateva centimetri) si putin mai ridicata de fata (cativa centimetri). diferenta nu e sesizabila la ochi decat daca ti spune cineva insa la masuratoare e foarte clara. am cumparat arcuri si amorizoare noi, pe original. inclusiv flanshele de la amortizoarele fata pe original. piesele de schimb nu mai sunt la fel ca piesele de fabrica chiar daca sunt originale. piesele de la suspensia de e90 nu se potrivesc la suspensia de e92 , e92 are amortizoarele ei impreuna cu e93. flansele de pe fata nu se mai fabrica diferentiat ( suspensie M si suspensie standard, acum e o singura flansa pentru toate). Atentie , vorbesc doar de piese originale BMW nu de aftermarket uri produse de diversi. intrun final m am resemnat, masina a ramas cu piese pe SACHS (pe fata) si cu arcuri ceva aftermarket (nu SACHS) pe spate (arcuri de masina cu cutie manuala desi a mea e automata) asta ca sa pot aduce masina cat mai aproape de linia din documentatia de la BMW. inteleg ca nu vrei sa cumperi piese originale, nici nu te as incuraja dupa experienta pe care am avut-o plus ca pretul pe original....e cum stie toata lumea, insa un sfat ce ti l pot da e ca daca ceea ce vrei sa cumperi (amortizoare in special) se pun si pe e90 si pe e92 sa stii cu siguranta ca nu sunt ce trebuie si eu nu cred ca masina o sa stea cum trebuie. piesele de suspensie tin cont de mai multe dotari ale masinii: cutie automata/manuala, suspensie standard/M sport, serie sasiu e90/e92 care poate fi inainte de 09/2006 si dupa 09/2006 nota: eu am vorbit despre experienta mea cu e92 2009 automata cu suspensie M sport. tu daca ai alt e92 din alt an, alta cutie de viteze, alta suspensie atunci studiaza cu atentie catalogul ETK si identifica corect si exact piesele de care ai nevoie. de acolo daca mergi pe aftermarket asigura te ca nu iei ceva "universal" ce merge la orice seria 3, orice cutie, orice suspensie....etc concluzie: as merge pe SACHS daca ar fi sa schimb iarasi elementele de la suspensia de e92 @Boaska - ce inseamna "alea intarite" ?1 point
-
Am scos masina din service, intr-un final, pe langa revizie, bujii si problema cu AC-ul, mecanicul mi-a recomandat mai multe chestii pe care a trebuit sa le fac si anume: *curatare clapeta acceleratie (era foarte murdara, masina trage mult mai liniar acum, relanti stabil, initial am crezut ca era senzorul NOX de care se plange toata lumea, dar diagnoza nu a indicat nici o eroare) *curatare canale drenare apa atat cele din fata de sub filtrele de polen cat si cele din spate din zona de pliere ale soft-topului *problema cu AC-ul ----> pierdea freon, am depistat ca radiatorul era spart in zona de jos, asa ca am inlocuit radiatorul AC, inlocuit ceva inele de etansare din cauciuc, incarcat freon, facut test de vacuum, AC-ul functioneaza din nou in parametri normali. *inlocuit role si curea accesorii *verificata pe elevator, toate lichidele, articulatiile, bucse, directie, suspensie, frane (le-am schimbat de curand discuri+placute OEM) Acum e din nou1 point
-
https://www.motor1.com/news/390989/next-bmw-7-series-spied/ se pare ca deja se testeaza pe strazi folosindu-se caroseria actualului model. practic, ceea ce e vizibil si evident neimportant e de la actualul model, iar masina propriuzis sa ascunsa sub formele actuale. a se remarca intr-una din poze ca si bmw va trece la fake exhaust...probabil asta ajuta la respectarea normelor de poluare0 points
-
Nu ma astept la nimic bun de la BMW ! Ahh si inca nu vazusem spatele ... Oribil, chiar daca e doar o randare .0 points
-
@mase, se vede in linkul postat de mine azi ca botul e patrat cumva. Dar imaginatia cuiva din linkul pus de seaman, intr-adevar nu trebuie bagata in seama. Nu mica mi-ar fi mirarea ca la generatiile urmatoare si bmw sa treca la evacuarea pe sub masina la fel ca la Mercedes si Audi...mi-e sila de asa ceva la o masina.0 points
-
0 points
-
0 points
-
foarte tare , o pompa deasta https://www.ebay.com/itm/NEW-Electric-Oil-Pump-for-Diff-Cooler-or-Turbo-Scavenge-Conversion-unlike-VDO-/280943168466 un radiator de racire si niste fitinguri, si atunci mergi pe uleiul acela recomandat fara probleme, mda0 points
-
0 points
-
Si eu am fost in dilema ta intre sachs sau bilstein. Dar la timpul respectiv am ales fiabilitatea cred cand am pus Bilstein, vreo 4 ani in urma. Bilstein B4 standard. Masina s-a inaltat fata si spate apoi s-a mai lasat un pic. Masina desigur muult mai stabila, si tot cauciucuri non-RFT. Acum, Bilstein B4 Mtech sigur vor fi mai rigide. Cel putin asa reiese din ce zic astia aici: http://www.e46zone.com/forum/topic/36353-bilstein-b4-vs-m-tech-struts/ Dar probabil ca masina nu va sta asa ridicata la inceput ca la mine.-1 points
-
Nu. Am dat doar un exemplu.. Experienta ta spune multe. Inclin sa cred ca, ce tine masina dreapta sunt arcurile mai intai, cand e vorba de suspensie, iar amortizoarele isi fac treaba ulterior.. si de aceea, vazand prin ce ai trecut tu, as spune ca si amortizoare si arcuri ar trebui luate pe original de la dealer, daca nu stii exact ce arcuri ar putea avea masina, ..facute de cine stie ce AM. Acum inteleg de ce pe arcurile bmw sunt doar puncte colorate. Numai naiba si ei stiu ce pun pe masini...-1 points
-
-1 points
-
@cosmin, nu stiam de treaba aia cu motorina in ulei din cauza regenerarilor incomplete a DPF. Anyway, asta era fix acum 2 ani si cu 45.000 km in urma, masina avand in acel moment aproape 2 ani si 45.000km. Cand mi-a aparut eroarea reapectiva, masina era in fata blocului pe plan absolut orizontal. Eroarea respectiva a fost singulara.-1 points
-
https://www.motor1.com/news/461161/next-gen-bmw-7-series-unofficial-renderings/ Infiorator botul ala ! O cutie dreptunghiulara cu fante, grile urate si mari . Atentie la linia de imbinare a barii cu aripa, care e oblica si nu are nimic a face cu cutia dreptunghiulara care e botul , la fel cum farurile alea lamelare nu au nimic a face cu grilele . Urata cu spume !-1 points
-
Tu ai inteles ce au zis Dan_316i si SKW? Sau au scris degeaba? Mergi pe recomandari ale alora de ti-au spus ca au amortizoarele alea OEM, ca sa stii unde sa te intorci daca nu iese cum trebuie! Lasa lungimea arcurilor ca aia conteaza prea putin. Nu cred ca o sa gasesti. Nu asa se aleg arcurile la o masina. "Scaunul" lor conteaza, adica marimea, punctul de unde incep si se termina spirele.., taria... adica puterea cu, care tin masina ridicata..-2 points
-
Ce marca ai luat? De cine e facut? Mahle parca e cel pus de bmw. Eu habar nu am daca l-am incercat asa? Trebuia? Nu am vut probleme? Dar eu am luat de la dealer.-2 points
-
Stii cum e pana la urma?! Si termostatul principal cand il "testam" nu il testam decat sa vedem daca se deschide la maxim cand fierbe apa si se inchide apoi cand se raceste. La fel si cu termostatul EGR... vorba lui "base" iarna nu'i ca vara; nici aerul ca apa/lichidul. De aici tragi singur concluzia. Eu l-as monta. Daca isi face treaba si temperatura revine la normal e ok.-2 points
-
"Also the EGR stat does not have a perfect seal so you can blow some air through it but is should not be easy (you should be able to breath through it)" https://www.bimmerforums.co.uk/threads/2000-e46-320d-egr-thermostat.105162/-2 points
-
-2 points
-
Pentru ca ai deschis subiectul si ai tinut sa faci distinctia, sa inteleg ca motoarelor fara termostat EGR nu au recirculare, sau au, dar motorul e probabil Euro2..? De ce nu au pus termostat EGR si la M47N 204 D4? Asta daca stii, ca eu nu stiu, aau cel putin nu imi trece prin minte.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00