Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/01/21 in all areas
-
127 400 km schimb ulei , filtre . Urmeaza sapt asta bucsele diferential si flansa cardan spate .5 points
-
Nu. Pui anvelope conform specificatiilor de pe stalp.... N-am sa inteleg de ce tot incercati sa faceti manevre din astea, ca apoi veniti sa va plangeti de diverse. Vinde anvelopele de la F10 si ia-ti de F30.2 points
-
salut, Am dat jos CDV-ul si i-am marit gaura, cu un spiral, la 2mm. Se observa o diferenta in bine, dar inca mai sacadeaza putin (simtitor mai putin) la plecarea de pe loc. Pedala a devenit mai moale. La urmatorul schimb de ulei o sa ii fac o gaura de 3mm sa vad cum se comporta. Cred ca asta va fi dimensiunea optima. Lichid am pierdut f putin (2-3ml), nu a fost nevoie de completare, aerisirea a facut-o direct din pedala.2 points
-
2 points
-
1 point
-
O fi uitat Angel eyes ul pornit..am patit-o si eu la E90 si de atunci am cabluri dupa mine mereu I se poate intampla oricui....1 point
-
Poate gresesc: cum sa o uite cu luminile aprinse ? Ai oprit motorul, ai scos cheia, ai deschis usa la sofer se sting luminile! De verificat cablaj borne, IBS, alimentarea tabloului de sigurante.1 point
-
Incearca si releul DDE , cel albastru care este in cutia in care se afla ECU. Poate nu mai cupleaza.1 point
-
De la Lichtex cumpar eu becuri xenon de vreo 7 ani, sunt ft multumit de ei! Ii recomand!1 point
-
1 point
-
1 point
-
auzi tu sa se urce pe borduri cu e46, pai aia o ascunzi intre carucioarele de la kaufland lejer la cat de joasa este si el doreste sa faca dakar pe ulita.. nu merge colegu si atat ai garda 15cm ED are suspensia m pack1 point
-
1 point
-
Da, dupĂŁ ce l ai strâns la 5 Nm, trebuie rotit inca 90 grade si loctite roșu exact pentru filet, sunt multe tipuri.1 point
-
1 point
-
In decembrie s-a dat drumul la bucatica din autostrada Bv - Comarnic, care din ce am vazut, chiar este utila in zona, scurtand destul de mult unele trasee https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24489486-deschide-tronson-din-autostrada-comarnic-brasov-ciotul-langa-brasov-dat-trafic-joi-seara.htm PS, cum ma asteptam - inca nu o avem pe navi Centura da, intr-adevar este oky din ce am vazut.1 point
-
Ca sa simți tu sau ca sa auzi motorul dupĂŁ ce ai fĂŁcut schimbul de ulei si sa zici si sa si fie diferenta notabila ĂŽntre doua uleiuri de aceeași norma este imposibil, ambele sigilate cu aceeași vechime. Cei care zic asta, este doar efectul placebo. La teste, da e posibil sa iasĂŁ ca mai multe uleiuri de aceeași norma pot sa fie mai bune sau mai proaste ca si comparație, dar nu ai cum sa ti dai seama tu doar ascultând motorul ca se aude mai bine cu motul sau liqui moly sau Ravenol având aceeași norma ca si cel original. Ma refer la zgomotul motorului la relanti. In schimb e normal sa se audĂŁ altcumva motorul cu ulei de alta norma fata de ce ai bĂŁgat. Eu am bĂŁgat 5 ani doar ulei original si când am bĂŁgat acum 5w-40 a fost o diferenta foarte mare, pentru ca deja știam cum se aude motorul asta de când am mașina.1 point
-
DacĂŁ turbina nu pierde ulei și nu are joc in Ax fata-spate, las-o așa. Nu te apuca sa o reconditionezi degeaba, fiindcĂŁ deși e posibil sa meargĂŁ bine dupĂŁ recondiționare, exista riscul sa meargĂŁ mai prost.1 point
-
Saptamana viitoare am o programare in Timisoara pentru a imbraca consola centrala complet in alcantara. S-ar potrivi mai bine cu mansonul de la frana de mana, care este asemenea tot din alcantara. Pe langa asta, am luat in calcul si contrastul pe care-l va oferi trimurile de la cutie cu alcantara. Vedem rezultatul final, sper sa arate bine1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Ai grija ca remontarea dpf-ului necesita si resoftarea motorului, iar tinand cont ca ai spus ca "masina are multe modificari" sunt sanse ca asta inseamna sa pierzi din putere.1 point
-
Bine ati venit in anii 2000: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/42656-valva-cdv/1 point
-
respectivul anunt este de ceva vreme pe net, pe atunci ma interesa si pe mine un F si l-am abordat pe vanzator. anuntul de atunci cuprindea mai multe date eronate raportat la optiunile si descrierea masinii (ba ca e motor B47 de ultima generatie fara probleme la distributie, ba HK etc), asa ca am rugat sa imi dea seria de sasiu "imi dai te rog VIN ul masinii? nu are cum sa fie B47 daca e 525 de 218 CP, din cate stiu pe 218 CP sunt doar N47, de altfel apare si pe stalpul masinii. si ce e sigur si N47 si B47 au exact aceeasi distributie, nicio diferenta. farul din stanga e aburit sau e iluzie optica in poza? vad ca nu are Harman, poate maxim HI FI. " raspuns vanzator "NU" cu o astfel de atitudine, sa isi vanda masina cui vrea. de altfel nici nu pozeaza farul stang, e evident ca incearca sa ascunda oarecum faptul ca e aburit. eu nu ma deranjez nici sa ma duc sa o vad, intre timp m-am reorientat spre un G.1 point
-
Faina masina sa o stapanesti sanatos... Off topic: ...ajungem imediat la concluzia ca rwd e mai bun iarna ca 4x4 ...in 2013 februarie am plecat din cluj la 19 grade afara cu soare si zambetul pe buze si anvelope de vara, Audi S5 V8...a inceput sa fulguie in apropiere de Budapesta iar la 40-50km de budapesta deja erau tiruri rasturnate pe marginea autostrazii...am ajuns in viena sa fac revizia si a doua zi am plecat spre cluj...atunci s.au inchis autostrazi si drumuri in Ungaria si eu am ramas blocat 3 zile in Ungaria...masina a mers super ok, repet cu anvelope de vara, zapada era destul de mare ca auzeam cum frec pe sub masina dar am mers pe urmele altor masini si nu am ramas blocat nicaieri chiar daca imi ieseau frunzele morcovului din pantaloni...experienta offroad nu aveam, experienta in anotimp rece nu aveam si eram si cu anvelope de vara...atunci am stiut ca tot ce m-a adus acasa a fost 4x4...cat despre instabilitate si feeling de barca la viteze mai mari la F10 525d xdrive stiu ca s-a mai discutat si nu stiu care ar putea fi cauza dar sa blamam in totalitate sistemul 4x4 pt asta m-as indoi... BTW: M5-ul tocmai s-a lansat azi si din ce am vazut e...guess what...4x4 .1 point
-
Eu cred ca e de la modul IBS. Acesta raporteaza o eroare generala de genul scurt-circuit in instalatia masinii si nu mai vrea sa initializeze nimic pana nu se rezolva "problema". Problema fiind aceea ca a coborat tensiunea si curentul pana la scurt.. Am citit undeva candva despre ce poate sa faca IBS-ul. Adica protectia in caz de scurt-circuit. Asta e doar o presupunere. Nu dati cu piatra..0 points
-
Interesant ca nu ai puierdut si s-a si aerisit singur. Acolo e un aerisitor.. pentru facut aerisirea.. Oricum, bravo pentru incercare si comentariu. (Sa inteleg ca ai dat gaura fara sa dai valva jos. Ai gaurit si pus la loc tot..? Daca ai procedat asa.. eu m-am gandit ca, ceva span din metal ar putea ajunge pe pistonul de pe cutie, zgarai acesta si alte dureri de cap..) Eu am dat valva jos.. a curs mai mult.. m-a enervat aerisirea ca nu reuseam sa reglez slabirea minima a aerisitorului .. sa nu traga aer fals.. inapoi.. blablabla0 points
-
sar'na! Din ce am cautat pe net si eu tot la alea m-am oprit, Osram Night Breaker Laser. Sunt 320 Lei la eMAG acum, mai astept sa vad daca intra vreo promotie, ca nu e chiar asa graba. Oricum mi-e groaza sa le schimb, ca am vazut ca trebuie sa dau rotile jos. Daca zici ca-s mai puternice Osram, o sa merg pe ele. Btw, pe unele site-ul apar cu 85V, pe altele cu 42V. Nu mi-e clar, ce voltaj ar trebui sa aiba? Puterea e la fel peste tot, 35W. Din testul mi se pare ca Philips-urile lumineaza mai uniform, parca.0 points
-
Mare atentie cand e sa gauresti/maresti aceea gaurica. Curata cat poti de bine interiorul acelei tevi cu apa/aer. Nu vrei ca particole ramase din urma gauririi sa intre/participe la actiunea pistonului pasiv de langa cutie. Sa stii ca se poate scoate si piesa de metal din corpul valvei, dar numai daca vrei un ambreiaj "salbatic". Practic lichidul de frana va circula nerestrictionat. Ca sa scoti piesa din metal trebuie doar sa gauresti din partea din spate (cea cu capatul clema metalica) cu un burghiu de marimea gaurii (mai mari) valvei pana cand simti in burghiu ca a atins ceva mai dur, aceasta fiind piesa de metal, care atentie, nu este blocata sa nu se roteasca ci blocata sa nu iasa de un dop din plasic mai mare.. pe care tu il distrugi cu burghiul! Atat. Mai intreaba aici cand vrei sa te apuci de treaba. O sa pun ceva poze daca gasesc unde am pus prima valva cumparata si la care am gaurit plasticul (de aceea stiu).. dintr-o curiozitate.. dupa care am "purces" la gaurirea originalului de pe masina, care nici dupa sute de mii de km nu era gaura mai mare de 1.2mm. A, tabla este o tabla galvanizata de 1mm. A, aerisirea ambreiajului e mai dificil (un pic) decat aerisirea oricarei frane... la E90.. Mi-a dat ceva emotii, pentru ca nesimtind forta opusa apasarii de la placutele de frana a trebuit sa limitez la minim -minimorum scurgerea prin aerisitor.. Multumesc de comentariu din Foarte corect. Desigur topicul a fost inspirat dintr-un topic strain (ca de obicei ) dar cu specificitatea ca acolo NU s-a remarcat inlaturarea tremuratului masinii. Pentru ca probabil din toti cei care au facut schimbarea nici unul nu a avut VOLANT OBOSIT.-1 points
-
Imi pare rau ca denaturez, sau poate nu natura topicului. (Mi-am dat seama cine mi-a votat negativ topicul/postarea pe motiv de siguranta oamenilor!..) Il invit pe userul DJ Allexinno, sa scrie aici la s-a gandit cand a decis ca nu trebuie aprobat sau macar ignorat ce am scris.-1 points
-
Cum topicul e cam lung, pe care desigur o sa il citesc, din ce am frunzarit, eliminarea valvei CDV intre anii 2008-2016 nu are legatura cu, ce am descris eu.. eu zic ca trebuie doar marita gaura nu ca trebuie scoasa valva sau chiar gaurita complet cum am spus un pic mai sus. Dar sa nu ma intelegi gresit, iti multumesc de link si e bine ca au legatura! Ma scuteste de explicarea feedback-ului in urma eliminarii complete..-1 points
-
Multumesc de compliment. Sa iti raspund direct la intrebarea fata de linkul cu valva modificata, foarte probabil ei au scos complet tabla cu gaura din valva. La mine eu am marit-o la diametru specificat mai sus. Evident ca daca scoti complet tabla aceea atunci lichidul de frana va circula nestingherit sau rulmentul de presiune va da drumul discului/diafragmei la fel de repede pe cat de repede ridici tu piciorul de pe pedala ambreiaj. Acum, numai tu stii daca poti sa stapanesti acel cuplaj rapid la plecarea de pe loc.. Asadar, fun-ul de care vorbesc ei ar sens, daca poti sa controlezi cuplajul rapid. Despre uzura prematura NU ma pot pronunta.. Ti-as sugera sa modifici marind gaura, pentru inceput.. ..Sa scoti ulterior dopul de plastic (daca nu iti convine ca nu pleci stiu si eu cu fum din roti..) care tine tabla cu gaura e foarte simplu! Iti trebuie un burghiu de acelasi diametru cu gaura de pe partea dopului. Sau poate un burghiu cu 0,5mm mai subtire sa previi alte daune.. Si apoi impingi tabla cu o surubelnita subtire din partea opusa valvei.. (Ce am scris mai sus in topic a fost din experienta si surpriza mea, ulteriora.. avand inca volantul uzat pe masina la aceasta data.. 15 Ianuarie. Imi propun sa schimb volantul in vara si pun si poze cu, ce am gasit. Masina scutura inca ocazional la plecarea de pe loc... Ce as mai adauga fata de ce i se intampla masinii cu cdv-ul (modificat ca mai sus) este ca am observat ca daca plec turat, de la 1500rpm in sus, (desigur ca cutia schimba si mai ..liniar ) nici scuturarile nu mai sunt sau mai apar, sau dispar as zice.. Oricum, sunt aproape sigur ca daca as pune o valva noua scuturarile ar fi mult mai frecvente. Plecarile de la semafoare in general le fac fara fitze de a fi primul in fata asa ca nu schimb in ture mari.. in oras, unde oricum e trafic, dar asta e alta poveste.. sper sa nu imi dea prea multi topicul peste cap cu schimbatul vitezelor ca le-o tai scurt..)-1 points
-
Desigur, poti reveni pe topic si sa spui impresia dupa modificare. Pe mine ma intereseaza sa aflu daca comfortul in apasarea pedalei s-a marit daca maresti gaura aceea. Asa e firesc. Sa nu uiti sa zici si ce gaura ai facut. Pentru acuratetea impresiei nu uita sa retii taria cu care apasai pedala si in ce fel s-a modificat, fiind mai moale, cuplajul spre cutie. Nu stiu, cred ca am spus mai sus. Sa ai pregatit ceva lichid de frana nou, DOT4. Sigur vei pierde lichid dupa ce deconectezi furtunul, asa ca sa ai ceva pregatit sa opresti curgerea (o punga de plastic lipita pe capatul furtunului si apoi ceva banda izolatoare../ un cleste sa strangi, nu prea tare, furtun flexibil..) sa nu curga tot lichidul din rezervorul pompei de frana, ca dai in alte alea.. Presiune nu exista decat curgerea data de presiunea atmosferica. Apoi sa stii ca trebuie sa re-aerisesti pe la aerisitorul din zona. Mi se pare ca o cheie de 7-8mm iti trebuie. Nu tubulara.. ca nu vezi daca mai ies bule sau doar lichid. Aerisirea se face cu motorul oprit, cutia scoasa din viteze, ca sa stii daca o poti baga in viteza (aerisirea fiind finalizata, poti sa mai incerci sa mai dai inca 1-2 ori sa mai iasa ceva lichid chiar daca intra in viteza.. nu uita sa strangi aerisitorul de fiecare data inainte de a face pedale..) si in plus, sa mai poti muta masina in caz de alte urgente..-1 points
-
Am citit desigur, de acea am si intrebat. Sa ne intelegem, ulei original, sau imbuteliat prin reteaua lor, adica dealer bmw, nu iei decat de la dealer de pe raft. Cum poti sa crezi ca NU e contrafacut orice alt ulei OE de la oricare magazin?? Adica, e cam strigator... In tari cu apa (mai) calda, nu se gaseste ulei cu sigla cea mare bmw pe bidon; oare de ce? Eu am incercat o "corectura" printr-o incercare..., sa arat ca pot/poti cumpara ulei de aceiasi calitate dar imbuteliat probabil (acum si petreop a aratat ceva..) de compania cutare, in cazul de fata Shell producator oficial al uleiului din bmw.. bla bla. Sa ne mai intelegem sub alt aspect.. daca va imaginati ca atunci cand va duceti la dealer, acesta ia de pe raft uleiul cu sigla bmw ca sa va dovedeasca (probabil ar face, daca asta vreti.. acum nu stiu ce costuri sunt..) dar se stie ca dealerul are butoaie ca cele din clipul lui petrop si de acolo baga uleiul in motor. Eu, demul stiu treaba asta, asa ca sper ca nu ne contrazicem SI pe aspectul asta.. Doar o paranteza, atat am facut.. Da, acolo. Pentru ca cumpar de la magazin serios.. Merg cu acelasi tip de ulei de peste 60-70k km.-1 points
-
-1 points
-
Ai dreptate, nici nu mi-am dat seama Anyway, cred ca voi merge si eu tot pe osram. Le-am pus la favorite, astept o oferta Merci pt sfaturi.-1 points
-
Am constatat ca lumina farurilor a devenit mai slaba in ultima vreme. Pe masina am becurile originale (2010) si presupun ca au imbatranit in timp, asa ca as vrea sa le schimb. - cu toate ca sunt adeptul pieselor originale, nu ma lasa sufletul sa dau 7-800 Lei pe un bec original. Aveti ceva recomandari de becuri calitative mai ieftine? - si farurile sunt destul de sablate de la nisip, ma gandeam ca poate le fac si un polish cu ocazia asta si montez o folie. Ceva recomandari de service pt asa ceva? Merci.-1 points
-
Vrei sa nu mai tremure un timp?? Mareste gaura de 1.2mm in 1.6mm din piesa 13 din desen: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UX31-EUR-07-2008-E91N-BMW-320d&diagId=21_0208 (Acesta este DOAR un exemplu; toate masinile incepand cu, cred E46, cutie manuala, au aceasta valva de limitare in timp - valve delay, i se mai spune pe engleza.. a cuplarii ambreiajului) Cuplarea la plecarea de pe loc nu o sa faca masina sa mai tremure un timp. Dar asta nu inseamna ca volantul nu e uzat; ci mai degraba nu mai vibreaza in bucsa lui.. si in alte alea pana cupleaza strans cu motorul. Ce am recomandat mai sus nu e treaba de novice, iar daca maresti gaura SI MAI MULT sau scoti/strici piesa din metal din corpul "LOCK VALVE" din desen, nu se intampla decat ca vei avea un ambreiaj muult mai prompt si sanse sa opresti motorul cand pleci de pe loc sunt mai mari! A, dupa marirea acelei gauri pedala de ambreiaj la bmw NU va mai obosi piciorul atat de repede! Piesa 13 - LOCK VALVE, o data scoasa trebuie facuta re-aerisirea circuitului ambreiaj!! Mare atentie, o data decuplat circuitul de sub masina, tot lichidul de frana din rezervor se va scurge pe teava decuplata din cutie, deci trebuie in mod OBLIGATORIU strans furtunul de la cutie cu un cleste altfel sunt sanse ca dupa golirea rezervorului de lichid de frana, aer sa intre in pompa si sa trebuiasca aerisita si pompa, franele, tot ce a prins aer! color="#FF0000"]Sa nu uit sa mentionez, treaba asta se face pe cont propriu si nu sunt responsabil pentru nimic care nu iti place (nu va va placea) dupa aceea![/color] Daca lucrati cu grija si pricepere va puteti bucura de doua lucruri: - o pedala de ambreiaj mai moale - un volant care nu mai tremura un timp bun! Eu insumi avand un volant schimbat acum mai bine de 100k km isi arata semnele de "vreau afara"/sunt uzat. Dupa ce am facut operatia explicata mai sus urmarind de multa vreme sa am o pedala mai moale am observat spre placuta mea surpriza ca nici tremuratul de pe loc nu mai e prezent la fel de des. Este vorba de o masina care este condusa zilnic in aceiasi maniera de ani buni de zile, asa ca ORICE schimbare este imediat resimtita de mine. Desigur, as putea foarte usor sa o consider o greseala de proiectare a valvei de mai sus avand in vedere si faptul ca vibratia partial a fost inlaturata, intarziata, si de ce nu uzura diminuata, considerand ca o vibratie, orice vibratie nu face bine respectivei componente fie ea si o bucsa din volant sau niste arcuri ce se tensioneaza.. acestea nu vor fi stresate o data in plus pana la eventuala dezintegrare! Pe de alta parte, faptul ca e stiu ca ambreiajul la BMW "e mai tare ca asa e el la bmw" iar e gresit cand de fapt situatia se putea remedia prim marirea unei simple gauri! DAR le gasesc si o scuza: Si aceea e ca BMW vrea ca si femeile sa conduca masinile lor, deci sa vanda. Nu cred ca are rost sa ma intrebati de ce am pus situatia asa cand cunoasteti realitatea. Desigur am spus asta fara nici cea mai mica intentie de a fi "sex-ist". Cam atat. Succes si spor la modificat!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00