Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/06/21 in all areas

  1. Nu se mai poarta toba sport si nici subwoofer in portbagaj ... cu aia 300 lei mai bine schimba lichidul de frana .... sau uleiul din cutie ... scoate prietena/sotia la iarba verde , sau poate am imbatranit eu si vad altfel lucrurile ...
    5 points
  2. desigur, au aparut toti cei 1,000 km de autostrada construiti in 2020 in Romania. In sfarsit pot sa folosesc navigatia masinii, cu versiunea 2020-3 ma rataceam foarte usor cu atatea giratorii suspendate si iesiri de autostrada.
    2 points
  3. Va salut! Am Ăâ˘i eu o ĂŽntrebare. Este vreo problema dacĂŁ pun la un F11 non xdrive anvelope runflat pe spate Ăâ˘i pe fata las normale? MĂŁrimile ar fi 275/40/19 pe spate Ăâ˘i 245/45/19 pe fata. MulĂâşumesc! ĂËi de asemenea dacĂŁ are cineva de vânzare, as fi interesat de o roata slim de rezerva r19. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. Mulțumesc pentru rĂŁspuns!
    1 point
  5. lifetime pentru BMW = 5 ani / 120.000 km
    1 point
  6. Mulțumesc de rĂŁspuns, apreciez ). Generalizezi cam mult și ĂŽți dai cu pĂŁrerea despre o persoana pe care nu o cunoști. Pe jantele de iarna, pe 17, am runflat-uri, iar acum doar ce am cumpĂŁrat niște jante de vara care au cauciuri premium ĂŽnsĂŁ cele de pe spate sunt runflat și cele de pe fata sunt normale, asa au venit, nu le am ales eu:)). Ăntreb pentru ca dacĂŁ tot anvelopele sunt bune sa nu mai dau banii pe altele sau sa le arunc pe cele pe care le am. Legat de ĂŽntreținerea bmw ului meu, stai liniștit ca e ĂŽntreținut corespunzĂŁtor in service-uri autorizate. Mulțumesc de rĂŁspuns, pe cele de iarna am runflat și intr-adevĂŁr mașina e foarte stabilĂŁ dar și rigida ĂŽntr-un fel. Pe jantele de 19 cu runflat ĂŽmi e sa nu fie prea rigida... de aceea ĂŽntreb. Probabil o sa merg și acum tot pe runflat-uri pentru ca deja le am pe cele de pe spate runflat și o sa le schimb pe cele de pe fata. Numai bine! Am ĂŽnțeles, mulțumesc mult! Drumuri bune!
    1 point
  7. Bogdan am sa-ti spun din ultima mea experienta si ramane sa tragi tu concluzia ðŸâ˘â Am schimbat ultima data de pe runflat pe normale (toate 4) si am simtit 2 schimbari: gropi/denivelari simtite mai putin, dar si masina a fost mai putin rigida. Anvelopele runflat avand peretii laterali intariti, in curbe cauciucul nu se muleaza atat de mult peste janta, tine totul mult mai solid. Cand colo o anvelopa normala la presiuni mari in curbe o sa fie mai ââŹĹmoiââŹÂ in peretii laterali si se vor lasa pe janta. Deci simti o diferenta ca parca masina se balanseaza ââŹĹun pic mai multââŹÂ dar asta e la latitudinea fiecarui sofer sa evalueze. In cazul tau eu zic ca risti ca masina sa nu mai aiba o configurare a suspeniei si stabilitatii atat de mare. Dar repet, depinde de sofer si de cat de pretentiosi suntem. Daca o conduci in oras, lejer, linistit foloseste. Estetic se mai vede o diferenta la roata care e runflat si care nu. Sper ca ti-am fost de ajutor! Drumuri bune :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Pocnitura vine din fața, sunt sigur cĂŁ nu are treabĂŁ cu spatele mașinii.
    1 point
  9. Salut! Sunt dimensiunile care sunt scrise pe stalpul masinii si in talon, plus ca asa a venit masina din fabrica. Intreb doar daca afecteaza cu ceva ca pe spate am runflat si pe fata nu. Mersi!
    1 point
  10. Acest topic m-a pus si pe mine in alerta, avand 525d f10 N57 3.0 fabricat pe 23.08.2011. Asadar am sunat pe consilierul de servis de la reprezentanta din Timisoara cu care de ceva timp am de-a face lunar, in scopul aducerii la zi a masinii dpdv tehnic(scop aproape de finalizare), l-am intrebat despre acest posibil recall, i-am spus despre posibilul risc de incendiere, el a recunoscut aceasta problema la unele serii de motoare dar a spus ca la motorul meu nu exista acest risc. Am primit si pe WhatsApp un document pdf ca modelul meu de masina nu face subiectul vreunei campanii de recall. O atitudine fata de care sunt multumit as zice eu. In plus am verificat si eu pe bmwfans info codul racitorului de gaze pt. N57 prima serie si N57N si am vazut ca au part numbers diferite. Desi nu prea sunt pe placul meu pe acest forum discutii de genul cum sa anulez dpf-ul, de unde din dezmembrari gasesc una/alta, e scump domnule impozitul, totusi contributia multor useri aici pe forum este una foarte constructive si pozitiva, fapt pt. care eu vreau sa le multumesc ! De asemenea si utilitatea unor topicuri este una importanta.si benefica. Tragand linie, acest forum m-a ajutat destul de-a lungul anilor cu informatii si directii de abordare .Precum acest topic. Inca odata bravo si multumesc !
    1 point
  11. A schimbat careva la Bavaria si tine minte si costul?
    1 point
  12. Ce legatura au schimbarea placutelor de frana cu terminarea garantiei?)
    1 point
  13. Vandut, se poate inchide! Multumesc pentru opinii si gazduire.
    1 point
  14. Nu stiu ce scrie si unde scrie. Ori nu te-ai uitat tu bine, ori scrie gresit. Alea sunt dimensiuni de seria 7. Punct. E axioma asta. Poate ar trebui sa te uiti din nou pe stalpul masinii, ca ala nu minte. Sau minte stalpul masinii daca masina a fost "reconstruita" de un rus/albanez/turc cu ce-a avut la indemana si ai luat-o tu asa. In talon, exceptional, o data la un milion de cazuri mai scrie si prostii. Sau poate nu ai tu f11 si ai seria 5 GT, adica F07, care are roti mai mari, identice cu seria 7. Oricare din ipotezele de mai sus poate fi adevarata, ramanand sa descoperi tu care e. Rotile de 19 pe care BMW le pune pe f10 si f11 sunt 245/40 fata si 275/35 spate. Nu a venit din fabrica nimic asa cum spui tu. Apoi o sa iti raspund si la intrebarea ta de baza.
    0 points
  15. Da, eu ! La fiecare 10k il schimb. Apoi la 30k merg la ei pt istoric. Dupa schimb intervalul ramane la fel si continua sa scada la fel.
    -1 points
  16. Eu zic cĂŁ nu e. Masina trebuie sĂŁ consume cat scrie in carte.
    -1 points
  17. Daca te referi ca in tara aia se circula corect, atunci da, ai dreptate!Tocmai din cauza amenzilor usturatoare, care se si aplica pt toata lumea, versus Romania unde legea este strict pt pulime. Aceeasi soferi din Elvetia de care vorbeam mai sus sa ii vezi cum circula ca descreieratii pe Autobahn in Germania si sunt cumva agresivi de merg in curu‘ tau.Nu conteaza ca are golf 4 sau F,G.
    -1 points
  18. Pot sa ii inteleg si pe elvetieni. Cand ii vezi in Elvetia cu taraie AMG-uri, M-uri si alte masini puternice cu 120 km/h pe autostrada te gandesti ce e in sufletul lor, haha. Nu ma mir ca deabia asteapta sa ajunga in Germania si sa dea drumul hergheliilor.
    -1 points
  19. Presupun ca s-a rupt vreo sudura. S-au inspectat suduri pe partea ce tine de transmiterea puterii de la cutie, spre cadrul puntii, inclusiv puntea spate?
    -1 points
  20. Cumva mie mi se pare ca tu vrei doar o confirmare a ceea ce tocmai ai spus. Crezi ca cineva de pe forum o sa ti poata da o informatie care sa fie si reala? Adica tampitii aia de la BMW au pus runflat si tu vrei sa pui o combinatie intre ele? Hai ca pe asta nu o mai auzisem pana acum. Fara nici o suparare, dar daca nici macar acelasi tip de anvelope nu se pot pune pe masina inseamna ca nici nu mai poate fi vorba de o intretinere corecta. Cu alte cuvinte nu ti permiti masina pe care o ai. Nu ca asta ar fi o surpriza printre posesorii de Bmw.
    -1 points
  21. Eu cred ca Victor a raspuns punctual prin exemple. Si noi la firma avem multe masini care sunt trecute de 200k km, diverse marci si nu au picat cutiile cu ulei neschimbat. Nu spun ca e bine, insa asta e rezultatul. Pe site la ZF scrie 150.000km. Bmw spune ca e pe viata. Fiecare isi ia informatia asa cum ii place si cum i se potriveste. Victor a specificat si cat costa un schimb, precizand ca nu poate cuantifica acea suma daca e corecta pt un schimb de ulei pt cutie. Nu prea inteleg ce e gresit.
    -1 points
  22. Se caca lumea pe ea fara sens. Se tot impun reguli ca sa vanda anvelope si piese de schimb precum ca nu a fost exploatat si intretinut bine. Noi romanii am demonstrat in diverse domenii ca stim sa ne descurcam, ca avem solutii, de asta romanul este cautat si in strainatate, unde oamenii sunt inchistati in niste rigori prostesti, de asta aia nu stiu sa schimbe un bec la veioza. Pt bmw seria 5, poti pune roti pe 17, 18, 19, 20. Eu iti garantez ca, tinand cont ca toate rotile astea sunt omologate pt seria 5, poti pune cate o roata din fiecare tip pe fiecare colt al masinii si cand te urci la volan, daca nu stii asta, nici nu ai cum sa iti dai seama pt ca merge perfect, practic, astea fiind rotile seriei 5. Suplimentar de asta, pe fiecare roata poti pune ceva diferit adica, fie anvelope de vara, fie anvelope de iarna, fie runflat fie fara runflat, in orice combinatie, astea la randu-le fiind omologate de producator. Sa imi spuna mie unul de aici ca daca te urci la volan fara sa stii care e combinatia de dimensiune de jante, roti vara combinate cu iarna, combinatii de runflat fara runflat, totul combinat pus pe aceeasi masina in acelasi timp, daca si-ar da careva seama. Cu alte cuvinte, raspunsul meu la intrebarea ta este sa dai drumul la treaba ca e ok.
    -1 points
  23. Dimensiunile alea sunt pentru seria 7. Tie iti trebuie altceva.
    -2 points
  24. salut.. am si eu un e46 318d si as vrea sa i pun o toba finala sport sa se auda calumea chiar daca o sa ma deranjeze la drum lung, dar sa fie pana in 300 de lei, ajuta ti ma sa aleg pentru ca nu stiu ce sa iau.. mulțumesc din suflet
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.